Express shipping kost 29,99 euro. Standard shipping iets van 10 dacht ik.
Beetje gek dat de telefoon bij express shipping dan niet sneller wordt gebracht. Ik heb ook voor standard gekozen en mijn telefoon is op dit moment onderweg voor uitlevering. Precies een week geleden 's avonds besteldHetGezegde schreef op maandag 21 juli 2014 @ 08:32:
Express shipping kost 29,99 euro. Standard shipping iets van 10 dacht ik.
Verschil tussen expresse en standaard is maar iets van 10 euro, Op een prijs van 300 euro.dus de hele discussie niet waard in mijn optiek. Dat het vreemd is dat het in de praktijk kwa snelheid amper wat uitmaakt is natuurlijk waar.
De verwerking is gewoon raar. Sommige 1+ staan nog op processing terwijl de telefoon al binnen is.P. vd Loo schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:01:
Verschil tussen expresse en standaard is maar iets van 10 euro, Op een prijs van 300 euro.dus de hele discussie niet waard in mijn optiek. Dat het vreemd is dat het in de praktijk kwa snelheid amper wat uitmaakt is natuurlijk waar.
Binnen.
Besteld 14-7 23:30
Ontvangst 21-7 13:00
Express
Besteld 14-7 23:30
Ontvangst 21-7 13:00
Express
Hier is die ook al paar uur geleden afgeleverd. Helaas nog niet de mogelijkheid gehad om hem open te maken.
Ik snap echter niet hoe ze dit door een brievenbus kunnen duwen? Het pakketje is redelijk dik.
Ik snap echter niet hoe ze dit door een brievenbus kunnen duwen? Het pakketje is redelijk dik.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Van wat ik zo lees over het verzenden gaat het allemaal goed en komt alles na ~1 week binnen. Dat doen ze toch aardig goed imo.
Het lijkt alsof het slecht gaat omdat er mensen onwijs uit hun kut scheuren als het langer duur dan 5 dagen, terwijl ze 7-10 werkdagen aangeven.
Het lijkt alsof het slecht gaat omdat er mensen onwijs uit hun kut scheuren als het langer duur dan 5 dagen, terwijl ze 7-10 werkdagen aangeven.
[ Voor 36% gewijzigd door 418O2 op 21-07-2014 14:08 ]
Hoe zit het bij jullie als je naar je pakketstatus kijkt bij DPD? Die van mij staat nog steeds onderweg voor uitlevering sinds vanochtend half 8, maar sinds er niemand thuis is heb ik geen idee of die al is afgeleverd.
Bij mij stond hij ook s'ochtends vroeg op uitlevering. Uiteindelijk werd hij rond 1730 geleverd en veranderde de status naar "pakket geleverd" pas s'avonds laat ergens.Rixos schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:19:
Hoe zit het bij jullie als je naar je pakketstatus kijkt bij DPD? Die van mij staat nog steeds onderweg voor uitlevering sinds vanochtend half 8, maar sinds er niemand thuis is heb ik geen idee of die al is afgeleverd.
Oe spannend, dan is die misschien al binnen.floriz87 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:31:
[...]
Bij mij stond hij ook s'ochtends vroeg op uitlevering. Uiteindelijk werd hij rond 1730 geleverd en veranderde de status naar "pakket geleverd" pas s'avonds laat ergens.
Bedankt voor de info.
Edit: 16.10: Levering aan derde partij met achterlating bericht
Nou maar hopen dat de buren er nog zijn als ik thuis kom, zit hier echt te stuiteren op mijn stoel, voel me net een klein kind
[ Voor 22% gewijzigd door Rixos op 21-07-2014 16:11 ]
Ze geven bij Express 3-7 kalenderdagen aan.418O2 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:05:
Van wat ik zo lees over het verzenden gaat het allemaal goed en komt alles na ~1 week binnen. Dat doen ze toch aardig goed imo.
Bij Standard 5-7 werkdagen.
Bij mij nog steeds "processing". Meerdere hier zo lang last van gehad?
Klik op plaatje

Ja ik scheur uit m'n kut, ik kan gewoon niet wachten418O2 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:05:
[ Voor 11% gewijzigd door HetGezegde op 21-07-2014 19:16 ]
Dag heren even een klein vraagje. Er wordt op het oneplus one forum gesproken over 40 euro douane kosten.. Is dat zo of is het allemaal een fabeltje en zo ja.. kan je pinnen
?
Pinnen weet ik niet. Douane kosten lopen uiteen tot 60 euro heb ik vernomen. Gewoon afrekenen geeft OnePlus aan en daarna kun je dit terug krijgen.Tunestwo schreef op maandag 21 juli 2014 @ 19:21:
Dag heren even een klein vraagje. Er wordt op het oneplus one forum gesproken over 40 euro douane kosten.. Is dat zo of is het allemaal een fabeltje en zo ja.. kan je pinnen?
Nadeel is namelijk dat OnePlus op de doos aangeeft dat de heffingen e.d. betaald zijn, maar dit hoort op de factuur te staan. Daar kijken zij op, dus dat is waar het mis gaat.
Is er geen manier om het tegen te gaan of is dit gewoon zo en klaar?HetGezegde schreef op maandag 21 juli 2014 @ 19:46:
[...]
Pinnen weet ik niet. Douane kosten lopen uiteen tot 60 euro heb ik vernomen. Gewoon afrekenen geeft OnePlus aan en daarna kun je dit terug krijgen.
Nadeel is namelijk dat OnePlus op de doos aangeeft dat de heffingen e.d. betaald zijn, maar dit hoort op de factuur te staan. Daar kijken zij op, dus dat is waar het mis gaat.
Dat plus 1-3 dagen processing. Je zit nu op twee dagen processing. Als dat klaar is dan moet je nog 1-2 dagen wachtenHetGezegde schreef op maandag 21 juli 2014 @ 18:29:
[...]
Ze geven bij Express 3-7 kalenderdagen aan.
Bij Standard 5-7 werkdagen.
Bij mij nog steeds "processing". Meerdere hier zo lang last van gehad?
Klik op plaatje[thumbnail]
[afbeelding]
[...]
Ja ik scheur uit m'n kut, ik kan gewoon niet wachten
Balen, had een uitnodiging ontvangen toen ik net een paar dagen weg was en m'n mail niet had gelezen.. Ach ja, wachten we toch gewoon nog wat langer.
Verwijderd
Is het toestel nu verkrijgbaar zonder invite? Heb gezocht naar Nederlandse webwinkels maar deze verkopen het toestel nog niet. Waar halen jullie ze vandaan? En gaat het dan niet nog om een alpha /beta toestel?
Verwijderd
Er zijn vele Chinese webshops waar je dit toestel kan bestellen, vaak ook met korting.Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 23:21:
Is het toestel nu verkrijgbaar zonder invite? Heb gezocht naar Nederlandse webwinkels maar deze verkopen het toestel nog niet. Waar halen jullie ze vandaan? En gaat het dan niet nog om een alpha /beta toestel?
De uiteindelijke prijs zal dan hetzelfde zijn zoals je hem met een invite besteld.
Wel is het mogelijk dat je een naheffing krijgt van de douane/belasting.
Vaak worden deze toestellen geleverd met Color-OS ipv Cyanogen, soms kan je ook aangeven dat je hem met Cyanogen wilt hebben.
Er zijn kleine (hardware) verschillen tussen het Chinese model en het Internationale model, maar die hebben voor zover ik weet geen nadelige gevolgen voor het gebruik in Nederland.
Het Chinese model heeft ook een 64GB variant in Silky White deze variant is tot op heden niet met een invite te bestellen.
Bijvoorbeeld hier.
Je kan de link uit de comments gebruiken om hem te bestellen, met de couponcode krijg je 10 dollar korting (er staat 5 dollar maar ik heb het getest, je krijgt 10 dollar korting).
Of hier via deze site kan je hem bij Aliexpress met korting bestellen (de actie tekst naar de verkoper mailen en wachten met betalen tot de verkoper de prijs heeft aangepast).
Gebruik free shipping en hou rekening met 4 weken levertijd.
Edit:
je kan ook even wachten want OnePlus gaat vanaf deze week invites uitdelen aan de mensen die het toestel inmiddels gekocht hebben, dit zijn invites waar je mee mag doen wat je wilt, zelf houden of weggeven. Dat betekent dat er binnenkort mogelijk heel veel (gratis?) invites vrij komen.
Besteld met een invite duurt de levering van het toestel plm. 1 week. En je hebt dan ook de originele EU adapter erbij zitten.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2014 00:09 ]
Verwijderd
Hoe is iedereen hier aan de invites gekomen? Of heeft men via marktplaats etc. invites gekocht of via Chinese sites voor een smak geld de OnePlus One gehaald. Ben nu aan het kijken wat het beste uitkomt.
Gewoon actief zijn op het nederlands fora van de one plus , er worden dagelijks wel een paar weggeven.Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 00:39:
Hoe is iedereen hier aan de invites gekomen? Of heeft men via marktplaats etc. invites gekocht of via Chinese sites voor een smak geld de OnePlus One gehaald. Ben nu aan het kijken wat het beste uitkomt.
Neeeeeee!418O2 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:30:
[...]
Dat plus 1-3 dagen processing. Je zit nu op twee dagen processing. Als dat klaar is dan moet je nog 1-2 dagen wachten
Balen. Het is niet anders. Het bedrag is ook nog niet afgeschreven. Helaas helaas.
Vandaag een Track and trace ontvangen, is te traceren via DPD NL.
Ordered OPO 64GB 17-7 / Processing 19-7 - 21-7 / Completed 22-7 / Shipping 22-7 - ...
Nu maar wachten op een verdere status, voor nu is die alleen aangemeld en niet eens opgehaald van OP. Ik heb ook nog geen informatie wanneer die geleverd zal gaan worden. Ik zie dat jullie hierboven proberen te tracen via DPD UK, het makkelijkste hoe ik dat voor elkaar kreeg is dpd.co.uk/apps/tracking/?parcel= in te typen en dan gewoon hierachter je shipmentnumber te zetten.
Edit1:
De status is geüpdatet, zie hierboven. ETA morgen
Op de UK site zie je veel meer info dan de normale NL site.
Delivery Type/Method : StandardDatum Tijd Plaats Pakketstatus
22 Jul 2014 06:03 Hub 3 - Birmingham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
22 Jul 2014 01:58 Hub 3 - Birmingham We have your parcel, and it's on its way to your nearest depot
Ordered OPO 64GB 17-7 / Processing 19-7 - 21-7 / Completed 22-7 / Shipping 22-7 - ...
Nu maar wachten op een verdere status, voor nu is die alleen aangemeld en niet eens opgehaald van OP. Ik heb ook nog geen informatie wanneer die geleverd zal gaan worden. Ik zie dat jullie hierboven proberen te tracen via DPD UK, het makkelijkste hoe ik dat voor elkaar kreeg is dpd.co.uk/apps/tracking/?parcel= in te typen en dan gewoon hierachter je shipmentnumber te zetten.
Edit1:
De status is geüpdatet, zie hierboven. ETA morgen
[ Voor 31% gewijzigd door Salmon op 22-07-2014 12:41 ]
Hier nog eens een kans op invite: https://forums.oneplus.ne...lizzard-of-invites.63376/
Same here, exact dezelfde data, alleen met Express verzending en daarom via DHL. Kan nog maatlr weinig zien, behalve dat ie vandaag London heeft verlaten en richting Eindhoven gaat.Salmon schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:29:
Vandaag een Track and trace ontvangen, is te traceren via DPD NL.
[...]
Delivery Type/Method : Standard
Edit1:
De status is geüpdatet, zie hierboven. ETA morgenOp de UK site zie je veel meer info dan de normale NL site.
Wat denken jullie? Donderdag binnen? Of gaat t echt enorm snel nu?
Helaas geen ETA bij DHL
Thx!anessie schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:46:
Hier nog eens een kans op invite: https://forums.oneplus.ne...lizzard-of-invites.63376/
Ben ook al tijden bezig een invite te krijgen, mjah kans is niet zo groot
Bij DX is tie nu ook te krijgen. http://www.dx.com/nl/s/oneplus
Deze komt met Color OS maar is zelf heel makkelijk om te zetten naar CyanogenMod 11S, zie http://youtu.be/QDKOEtN9pbo
Deze komt met Color OS maar is zelf heel makkelijk om te zetten naar CyanogenMod 11S, zie http://youtu.be/QDKOEtN9pbo
Vandaag met DHL mee om 09.27 vanuit Eindhoven. Kan niet wachten!
Kijk: http://www.dhl.com/conten...king.shtml?AWB=3494562330
Zal vandaag binnen zijn!
Zal vandaag binnen zijn!
[ Voor 45% gewijzigd door HetGezegde op 23-07-2014 12:53 ]
Verwijderd
Heb net mijn 2e telefoon binnen uit China (via Aliexpress) free shipping gekozen en ook deze was binnen 2 weken geleverd
Een tweede??Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:53:
Heb net mijn 2e telefoon binnen uit China (via Aliexpress) free shipping gekozen en ook deze was binnen 2 weken geleverd
PayPal heeft nu, pas na 5 dagen, het bedrag voor mijn Oneplus afgeschreven. Wellicht zijn de bevroren tegoeden van Oneplus weer vrijgegeven zodat ze verder kunnen?
Wel 5 verloren dagen zo, staat nog steeds op 'Processing' sinds de 18/7
Wel 5 verloren dagen zo, staat nog steeds op 'Processing' sinds de 18/7
Ik lig al sinds 11 uur voor jouw deur te wachten hoelaat komen ze normaal bij jou?HetGezegde schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:24:
Vandaag met DHL mee om 09.27 vanuit Eindhoven. Kan niet wachten!
Zal vandaag binnen zijn!
Just kidding maar niet echt handig we kunnen je adres zien en alle info, doe net alsof ik thuis kom en kan jouw telefoon aftekenen en meenemen.
Oke je ziet niet alles maar kan vast geregeld worden.
17/7 de Oneplus One besteld en direct betaald met Paypal maar nogsteeds Processing
Heb me bankrekening gekoppeld aan paypal dus geld is overgestort als het goed is, hopelijk vanavond meer nieuws.
[ Voor 4% gewijzigd door xeoMe op 23-07-2014 14:22 ]
Hier ook op 17-7 besteld met standard shipping. Enige wat ik gedaan heb is ooit een account op het Opo forum aangemaakt en twee keer gereageerd. Kreeg vorige week de invite, meteen besteld en zoals menig ander hier nog altijd processing. Heb er geen haast mee, want op vakantie. Bovendien zijn 5 tot 8 werkdagen nog niet voorbij. Denk dat de bestellingen van 17-18/7 tegelijk de deur uitgaan.
Eigenlijk 18-7 besteld want het was in de nacht van Donderdag op Vrijdag dat ik betaald heb.
Net het volgende mailtje gehad.
High five! Your order has been shipped.
Verzending is via DPD, is DHL alleen als je Express hebt gekozen?
Net het volgende mailtje gehad.
High five! Your order has been shipped.
Verzending is via DPD, is DHL alleen als je Express hebt gekozen?
[ Voor 17% gewijzigd door xeoMe op 23-07-2014 16:34 ]
Gisterenavond besteld, stond eerst even op pending shipment. Nu op processing. Standard shipment. Ben benieuwd hoe snel opo de meest recente bestellingen weet te versturen!
Besteld: 17-7 om 22:33 uur standard shipping
Processing: 17-7 tot 22-7
High five: 23-7 om 16:23 uur
Ben benieuwd wanneer DPD voor een dichte deur staat
Heb de track en trace alvast bij DPD.co.uk ingevoerd en als bookmark opgeslagen. Vraag me ook af hoe lang DPD een pakje vasthoudt ivm vakantie.
Processing: 17-7 tot 22-7
High five: 23-7 om 16:23 uur
Ben benieuwd wanneer DPD voor een dichte deur staat
[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 23-07-2014 18:47 ]
Verwijderd
Kijk eens naar de topic waarschuwing onderaan de pagina...
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2014 21:11 ]
Verwijderd
ik zie het,Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 21:07:
[...]
Kijk eens naar de topic waarschuwing onderaan de pagina...
mijn excuses
is er ergens op het forum wel een topic voor?
Is Oppomart nou niet gewoon van oneplus zelf ?
want daar kun je hem gewoon bestellen of zie ik dat verkeerd ?
http://www.oppomart.com/oneplus-one-phone/oneplus-one.html
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Dat zie je verkeerd, ook is de prijs veel hoger! Ze verkopen ook Oppo (duh, zie naam winkel) en Xiaomi's, dus van OnePlus is het sowieso niet.harley schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 23:43:
Is Oppomart nou niet gewoon van oneplus zelf ?
[ Voor 21% gewijzigd door HaTe op 23-07-2014 23:47 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Is het nu echt zo moeilijk om de topic waarschuwing te begrijpen?
[ Voor 85% gewijzigd door 13art op 24-07-2014 07:22 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Net mail ontvangen:
Gaat nu wel hard met de invites dusThey are here: SHAREABLE INVITES. Take a moment to celebrate.
Now, please read the following very carefully to avoid any regrets:
1. There are two ways to share invites: By link or by email. Either way, once the invite link is claimed, that invite is gone. You've waited this long; so please, double check, be careful, and take your time before sharing your invites.
2. If you are sharing by email address, make sure you input the email address correctly and make sure the person you are sharing the invite with knows you are sending it. There's no going back once you've clicked send.
3. After sharing your invites with friends and family, help them with your wealth of knowledge. You are a part of our brand, an ambassador of sorts, and we value your advocacy and support.
Your invites are in your account, 3 of them! Have a look and thank you for Never Settling.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Mooi dan zullen ze ook snel niet of minder waard worden op de verhandelsites.
Zag dat ze verkocht worden voor 20 30 50 en zelfs 100 euro !
Zolang er mensen zijn die dit willen betalen zullen ze ook aangeboden worden. Dus vanuit dat opzicht snap ik het wel.
En ik wil er wel 1 maar niet zo erg dat ik voor een code ga betalen, zeker niet nu ze dus een stuk sneller beschikbaar zullen komen. Hoop wel dat ze de levertijden dan toch ook een beetje acceptabel houden oftewel dat de productie opgeschroefd is.
Zag dat ze verkocht worden voor 20 30 50 en zelfs 100 euro !
Zolang er mensen zijn die dit willen betalen zullen ze ook aangeboden worden. Dus vanuit dat opzicht snap ik het wel.
En ik wil er wel 1 maar niet zo erg dat ik voor een code ga betalen, zeker niet nu ze dus een stuk sneller beschikbaar zullen komen. Hoop wel dat ze de levertijden dan toch ook een beetje acceptabel houden oftewel dat de productie opgeschroefd is.
[ Voor 54% gewijzigd door harley op 24-07-2014 12:35 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Vermoed het ook, kan me niet voorstellen dat het de bedoeling is van OPO om invites voor geld geruild te zien worden. Alhoewel ze er ook niet slechter van worden (hogere verkoopprijs van invites = bekendheid).
Zal dan ook nooit geld betalen ervoor, zeker wetende dat invites minder waard worden omdat elke verkochte One zorgt voor 3 nieuwe invites. Aanbod wordt dus steeds groter.
Users als Spartacus proberen er geld uit te halen terwijl ze al zo'n hardware voor zo weinig geld hebben...
Zal dan ook nooit geld betalen ervoor, zeker wetende dat invites minder waard worden omdat elke verkochte One zorgt voor 3 nieuwe invites. Aanbod wordt dus steeds groter.
Users als Spartacus proberen er geld uit te halen terwijl ze al zo'n hardware voor zo weinig geld hebben...
users als spartacus snappen het principe vraag en aanbod.. of dit nu de bedoeling is of niet maakt niet uit toch? ik dwing niemand ofzo.WhySoSerious schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 12:33:
Vermoed het ook, kan me niet voorstellen dat het de bedoeling is van OPO om invites voor geld geruild te zien worden. Alhoewel ze er ook niet slechter van worden (hogere verkoopprijs van invites = bekendheid).
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Het gebeurt anders toch bij vraag >> aanbod.spartacusNLD schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:02:
[...]
users als spartacus snappen het principe vraag en aanbod.. of dit nu de bedoeling is of niet maakt niet uit toch? ik dwing niemand ofzo.
Alleen bij andere toestellen kopen mensen het toestel zelf en verkopen die direct door op ebay/marktplaats/V&A voor €50 meer.
Zal wel loslopen. Wordt geleverd op mn werk.xeoMe schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:17:
[...]
Ik lig al sinds 11 uur voor jouw deur te wachten hoelaat komen ze normaal bij jou?![]()
Just kidding maar niet echt handig we kunnen je adres zien en alle info, doe net alsof ik thuis kom en kan jouw telefoon aftekenen en meenemen.
Oke je ziet niet alles maar kan vast geregeld worden.
17/7 de Oneplus One besteld en direct betaald met Paypal maar nogsteeds Processing
Heb me bankrekening gekoppeld aan paypal dus geld is overgestort als het goed is, hopelijk vanavond meer nieuws.
Twee mogen ontvangen, een ervan een DOA. Strepen in scherm, kan geen apps installeren. Zowel hardware als software fout, ook na hardreset.
Dus dan maar een RMA ticket aangemaakt.
Van die andere enorm tevreden. Rete snel niet normaal. En dat scherm; whooaaww!
Oh, ik zal de laatste zijn die vraag & aanbod niet snapt, maar ik vind het persoonlijk jammer dat mensen het vraag & aanbod misbruiken bij een product van een bedrijf dat juist de gevestigde orde tracht om te gooien.spartacusNLD schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:02:
[...]
users als spartacus snappen het principe vraag en aanbod.. of dit nu de bedoeling is of niet maakt niet uit toch? ik dwing niemand ofzo.
Anyways, ik zal niet verder in gaan op dit punt. Ik heb een gratis invite gekregen van een Tweaker en deze krijgt ook een gratis invite retour. De andere twee zal ik ook gratis weggeven zodat meer mensen van deze hopelijke prachtige smartphone gebruik kunnen maken zonder daar extra voor te hoeven betalen
Ik heb er nu 3 weggegeven, waarvan de eerste aan mijn vader, een aan jou en een aan superericje. De laatste heb ik nu wel op eBay staan om te kijken of het wat opbrengt.WhySoSerious schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 18:26:
[...]
Oh, ik zal de laatste zijn die vraag & aanbod niet snapt, maar ik vind het persoonlijk jammer dat mensen het vraag & aanbod misbruiken bij een product van een bedrijf dat juist de gevestigde orde tracht om te gooien.
Anyways, ik zal niet verder in gaan op dit punt. Ik heb een gratis invite gekregen van een Tweaker en deze krijgt ook een gratis invite retour. De andere twee zal ik ook gratis weggeven zodat meer mensen van deze hopelijke prachtige smartphone gebruik kunnen maken zonder daar extra voor te hoeven betalen
Jeps ontvangen en heel blij ermee!HaTe schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 20:14:
[...]
Ik heb er nu 3 weggegeven, waarvan de eerste aan mijn vader, een aan jou en een aan superericje. De laatste heb ik nu wel op eBay staan om te kijken of het wat opbrengt.
Is inmiddels besteld!

Spijtig dat er ook hier nog mensen zijn die hier winst op willen maken. Is de prijs van de telefoon nog geen winst genoeg?
Slapjanus!!spartacusNLD schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:02:
[...]
Die discussie is n paar dagen geleden al gevoerd... sommigen proberen er weer een slaatje uit te slaan om hun aankoop goedkoper te maken en anderen denken aan de community. Ik hoop op een tweaker die het 2e doetBrammos85 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 22:27:
Spijtig dat er ook hier nog mensen zijn die hier winst op willen maken. Is de prijs van de telefoon nog geen winst genoeg?
Iemand deze foon al gespot bij n NL import shop?
[ Voor 5% gewijzigd door Cartman! op 24-07-2014 22:35 ]
Jij bent een kanjer en niet zo'n profiteur zoals..., die zo iemand is bij wie het nooit genoeg is en ook van medetweakers wil meeprofiteren ipv solidair te zijn(dat woord kent hij nietWhySoSerious schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 18:26:
[...]
Oh, ik zal de laatste zijn die vraag & aanbod niet snapt, maar ik vind het persoonlijk jammer dat mensen het vraag & aanbod misbruiken bij een product van een bedrijf dat juist de gevestigde orde tracht om te gooien.
gaan we nu weer richting het topic? we hebben al eerder geschreven dat disucssies over het vergeven en/of verhandelen van invites hiet niet de bedoeling is.
Cogitationis poenam nemo patitur
Heb eindelijk een mail gehad.
24.07.2014 17:38 DPD Data centrum
De verzender heeft het pakket aangemeld bij DPD. I
Ik heb de 18de besteld standard shipment.
Iemand enig idee waarneer ik de OPO kan verwachten?
24.07.2014 17:38 DPD Data centrum
De verzender heeft het pakket aangemeld bij DPD. I
Ik heb de 18de besteld standard shipment.
Iemand enig idee waarneer ik de OPO kan verwachten?
op 17/7 20:00 besteld op 25/7 8:30 ontvangen ( belgië ) standard shipping
ziet er allemaal heel erg premium uit :-)
ziet er allemaal heel erg premium uit :-)
Yeah, invite gewonnen! En of het nou een week korter of langer duurt voordat de telefoon binnen is, lekker spannend...heb nu ook een telefoon (M8), die gaat dan gewoon de verkoop in.
Jongens ik heb van iemand een invite gekregen , maar ik heb de mail niet ontvangen, hoort deze mail direct aan te komen? (Ik wacht al een half uur)
ook je spam folder al bekeken?Pashtun schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:16:
Jongens ik heb van iemand een invite gekregen , maar ik heb de mail niet ontvangen, hoort deze mail direct aan te komen? (Ik wacht al een half uur)
25 Jul 2014 09:12 Rotterdam Your parcel is on the vehicle for delivery
Deze update is net verschenen, hopelijk komt die snel binnen!
PostNL komt hier op het werk altijd lekker vroeg DPD weet ik niet
EDIT: 5 minuten later komt een collega de telefoon brengen.
Deze update is net verschenen, hopelijk komt die snel binnen!
PostNL komt hier op het werk altijd lekker vroeg DPD weet ik niet
EDIT: 5 minuten later komt een collega de telefoon brengen.

[ Voor 21% gewijzigd door xeoMe op 25-07-2014 14:30 ]
Heb je geluk dat je collega hem überhaupt afstaat
Net een invite gewonnen.
Voor ik deze verzilver, kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien voor welke versie versie de invite is, en welke kosten er nog bij komen (verzending e.d. ?)
Heb net een kapotte C.V. kunnen vervangen dus zal helaas toch ff met de vrouw mogen gaan overleggen ipv een spontane aankoop te gaan doen
Voor ik deze verzilver, kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien voor welke versie versie de invite is, en welke kosten er nog bij komen (verzending e.d. ?)
Heb net een kapotte C.V. kunnen vervangen dus zal helaas toch ff met de vrouw mogen gaan overleggen ipv een spontane aankoop te gaan doen
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
8-20 euro verzendkosten.cypher21 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:47:
Net een invite gewonnen.
Je kan beiden kiezen, maar het lijkt mij niet zo'n lastige keus
haha, nee als ik er een bestel wordt het sowieso de 64gb versie.
verzendkosten vallen mee. thanks! Vanavond eens even in discussie met de vrouw....
verzendkosten vallen mee. thanks! Vanavond eens even in discussie met de vrouw....
Jammer dat ik de telefoon niet naar mijn vakantieadres kan laten sturen... Mailtje gestuurd naar support maar ik ben bang dat het te laat is.
Via een invite de 64GB versie besteld. Standard shipping 
Ik las ergens over duane kosten. Kan iemand me daar wat meer over vertellen? Of is dit alleen voor de chinese versies?
Grtz
Ik las ergens over duane kosten. Kan iemand me daar wat meer over vertellen? Of is dit alleen voor de chinese versies?
Grtz
wordt vanuit Europa verstuurd geloof ik, dus dan heb je geen douane kosten. Wel bij de chinese versie idd.
niet altijd, maar dan betalen zij de kosten. Het ging alleen wel eens mis, waardoor die aangifte niet goed doorkwam bij DHLcypher21 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:15:
wordt vanuit Europa verstuurd geloof ik, dus dan heb je geen douane kosten. Wel bij de chinese versie idd.
Net besteld, verzendkosten zijn kennelijk duurder geworden:
Select Shipping Method
Standard €10.99
Express €22.99
Select Shipping Method
Standard €10.99
Express €22.99
Heb nog een gekregen vanmiddag, 10 uur over. Hopelijk kan iemand er blij mee worden :https://account.oneplus.net/invite/claim/X5CW-4YX4-FUVM-PMAN
is al wegSalmon schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 23:21:
Heb nog een gekregen vanmiddag, 10 uur over. Hopelijk kan iemand er blij mee worden :https://account.oneplus.net/invite/claim/X5CW-4YX4-FUVM-PMAN
OPO gisteren besteld, nu wachten op shipment. Standaard methode gekozen wegens het kleine verschil.
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
Ik heb heb Donderdag 24-07 met standard shipping besteld om 08:40. Gisteren 25-07 om 15:30 is hij aangemeld bij DPD. Benieuwd hoe lang het gaat duren eer hij hier is.
*weg*
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 27-07-2014 10:14 ]
Let op:
Het vragen naar en uitwisselen van invites is hier NIET de bedoeling. Dergelijke berichten worden verwijderd.
Het vragen naar en uitwisselen van invites is hier NIET de bedoeling. Dergelijke berichten worden verwijderd.
Heb je geluk, ik heb de mijne ook donderdag besteld, weliswaar om 15:00, staat echter nog op pending shipment.joeyschrama schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:18:
Ik heb heb Donderdag 24-07 met standard shipping besteld om 08:40. Gisteren 25-07 om 15:30 is hij aangemeld bij DPD. Benieuwd hoe lang het gaat duren eer hij hier is.
Waarom mogen invites hier niet vergeven worden? Wat is daar mis mee?
Het gaat hier om het verkrijgen van een telefoon..
Nu krijg je een topic vol van; ik heb dan en dan besteld>dan en dan binnen...
We weten nu onderhand wel dat het ong. een week duurt voor je hem binnen hebt.
Het gaat hier om het verkrijgen van een telefoon..
Nu krijg je een topic vol van; ik heb dan en dan besteld>dan en dan binnen...
We weten nu onderhand wel dat het ong. een week duurt voor je hem binnen hebt.
Ik heb ook donderdag 24-07 besteld om 10.30 met standaard shipping.joeyschrama schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:18:
De status staat hier nog steeds op Pending Shipment.
Krijg je trouwens email updates als de status veranderd? Of moet ik 20x per dag f5'en?
Je krijgt shippingmail als die aangemeld is met T&T-code...
Duurde hier respectievelijk 9 & 8 dagen voordat ze binnen waren (express en standaard)
Duurde hier respectievelijk 9 & 8 dagen voordat ze binnen waren (express en standaard)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Je krijgt inderdaad een mailtje van Oneplus, met de melding dat hij aangemeld is voor shipping, en daarbij een T&T code.TripleQ schreef op zondag 27 juli 2014 @ 10:30:
[...]
Ik heb ook donderdag 24-07 besteld om 10.30 met standaard shipping.
De status staat hier nog steeds op Pending Shipment.
Krijg je trouwens email updates als de status veranderd? Of moet ik 20x per dag f5'en?
Hij staat btw nog steeds op "Aangemeld voor verzending"
Verwijderd
Verschilt per klant denk ik dan, heb nl. nooit een mailtje gehad (2x besteld via invite).joeyschrama schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:09:
[...]
Je krijgt inderdaad een mailtje van Oneplus, met de melding dat hij aangemeld is voor shipping, en daarbij een T&T code.
Hij staat btw nog steeds op "Aangemeld voor verzending"
Status staat op je accountpagina, evenals de track en trace code.
Je hoeft niet elke dag te checken, ga uit van minimaal 7 werkdagen voor de levering eerder hoef je niet aan de bel te hangen is nl. vrij zinloos.
Sinds 07:48 Onderweg voor uitlevering
DPD 18de besteld.
Oeps. Regels niet gelezen.
[ Voor 84% gewijzigd door 2d0 op 28-07-2014 10:52 ]
Het vragen naar en uitwisselen van invites is hier NIET de bedoeling. Dergelijke berichten worden verwijderd.2d0 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:47:
Iemand nog een invite over? Dan krijg je de invite weer terug zodra ik mag uitdelen. Thanks.
Voor iedereen die hem heeft besteld en nu, net als ik
, schaamteloos de hele dag op F5 zit te duwen op de DPD website...
Google Play: Deliveries Package Tracker
handige app die op de achtergrond geregeld kijkt voor updates! (overigens schaamteloos gekopieerd van Oneplus forum, thanks Chiemi
) vond het zo handig, dat ik deze even wilde delen
handige app die op de achtergrond geregeld kijkt voor updates! (overigens schaamteloos gekopieerd van Oneplus forum, thanks Chiemi

You're welcome!superericje schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:51:
Voor iedereen die hem heeft besteld en nu, net als ik, schaamteloos de hele dag op F5 zit te duwen op de DPD website...
handige app die op de achtergrond geregeld kijkt voor updates! (overigens schaamteloos gekopieerd van Oneplus forum, thanks Chiemi) vond het zo handig, dat ik deze even wilde delen
App zorgt er bij mij voor dat ik vandaag op het werk wat productiever ben. Anders kost de dpd site echt teveel van m'n aandacht...
Pakketje is gisteravond vanuit Birmingham vertrokken richting Nld. Sindsdien geen update meer gehad. Verwachte aankomst: Woensdag. Al hoop/verwacht ik dat dit wel eens een dagje eerder kan zijn

Gewoon reporten ipv. quoten, veel simpeler.xeoMe schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:49:
[...]
chielmi schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:10:
[...]
You're welcome!![]()
App zorgt er bij mij voor dat ik vandaag op het werk wat productiever ben. Anders kost de dpd site echt teveel van m'n aandacht...
Pakketje is gisteravond vanuit Birmingham vertrokken richting Nld. Sindsdien geen update meer gehad. Verwachte aankomst: Woensdag. Al hoop/verwacht ik dat dit wel eens een dagje eerder kan zijn
ja ik ken het, maar toch... wachten is lastig
mijne staat nog steeds op aangemeld (sinds afgelopen donderdag)... Dus tsja... wachten...
Vandaag ontvangen rond 2 uur, had vrijdag de 18de besteld, maar wat een toptoestel!!
Zul je net hebben, heb je een invite....stuur je hem naar een medetweaker, komt je kennis erna aan dat hij ook 1 tje wilt. De humor!
Heb hem net besteld, standard shipping gepakt.
Gaat vlot deze keer, 26e besteld, nu op 'processing', prima!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb m vrijdag avond (25e) besteld. Nu ook op processing.
Heeft iemand op basis van ervaringen enig idee hoe lang dan duurt?
Kan niets over statussen en tijden terugvinden op de oneplus faq
Heeft iemand op basis van ervaringen enig idee hoe lang dan duurt?
Kan niets over statussen en tijden terugvinden op de oneplus faq
Let op:
Het vragen naar en het vergeven van invites betreffende de OnePlus One zijn NIET toegestaan.
Berichten waar dit toch gebeurd worden verwijderd.
Voor het uitwisselen van invite codes: Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic
Het vragen naar en het vergeven van invites betreffende de OnePlus One zijn NIET toegestaan.
Berichten waar dit toch gebeurd worden verwijderd.
Voor het uitwisselen van invite codes: Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic