Mazzelaar, de mijne staat nog steeds op Processing. Maar jij had hem 2 dagen eerder besteld. Heb je al invites gekregen?
[ Voor 13% gewijzigd door P. vd Loo op 17-07-2014 09:34 ]
[ Voor 13% gewijzigd door P. vd Loo op 17-07-2014 09:34 ]
Uit https://forums.oneplus.ne...n-invites-to-share.58348/ :P. vd Loo schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:33:
Mazzelaar, de mijne staat nog steeds op Processing. Maar jij had hem 2 dagen eerder besteld. Heb je al invites gekregen?
Nee dusHere’s an update: shareable invites will slowly begin to roll out next Monday (7/21). The invites will be distributed in chronological order to customers who have purchased the phone already, starting with the very first person who received an invite from us, and onward.
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Je hebt de 12e besteld, ze geven 1-3 dagen processing + 5-7 dagen shipping aan. Volgens mij zitten ze nog lang niet over die 10 dagen heen. En als je een tracking code hebt, dan kan het nooit lang meer duren. Ik heb alleen maar negatieve posts van je gelezen hier; waarom heb je er uberhaupt 1 besteld?Dima_2005 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:43:
Ik ben Oneplus beu.
Al die leugens, belachelijke shipment systeem,...
Ze kunnen duidelijk de huidige volumes niet aan en blijven maar uitvluchten verzinnen.
Ik heb net status completed gekregen en een tracking nummer gekregen. Alleen is het nog steeds niet afgehaald door DPD. Zal dus na het weekend pas worden
Completed was volgens mij ook dat OPO er klaar mee is en het ding uit het magazijn is of gaat. Het systeem van DPD kan natuurlijk ook pas later geüpdatet worden gezien die onderweg is naar het magazijn (in de nacht dan).Dima_2005 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:43:
Ik ben Oneplus beu.
Al die leugens, belachelijke shipment systeem,...
Ze kunnen duidelijk de huidige volumes niet aan en blijven maar uitvluchten verzinnen.
Ik heb net status completed gekregen en een tracking nummer gekregen. Alleen is het nog steeds niet afgehaald door DPD. Zal dus na het weekend pas worden
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Snel zat gegaan dus.418O2 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:12:
Mijne is binnen. Maandag @17:00 uur besteld met express shipping
En dat is net het punt. Mensen die op zaterdag express shipping besteld hebben zitten ook nog steeds in processing. Die hebben hun toestels zelfs NOG later! (alweer niet iedereen, maar toch een mooi aantal)Famous schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:20:
[...]
Snel zat gegaan dus.
Ik had hem volgens mij rond 18:30 besteld met normale shippig, ben benieuwd.
@ Hierboven; Ik snap jou hele frustratie niet. Je hebt gekozen voor standard shipping en ze hebben dus ongeveer 9 dagen nodig om te leveren. Die 9 dagen zijn nog niet eens voorbij dus waarom zo "klagen"? Wilde je de telefoon ASAP binnen hebben dan moest je kiezen voor express verzending.
[ Voor 20% gewijzigd door Dima_2005 op 17-07-2014 13:27 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 9% gewijzigd door floriz87 op 18-07-2014 08:10 ]
[ Voor 59% gewijzigd door P. vd Loo op 18-07-2014 09:01 ]
Bel DPD om aan de chauffeur te zeggen om bij de buren af te leveren? (als er buren thuis zijn)floriz87 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 10:15:
18.07.2014 07:39 Berkel en Rode ... Onderweg voor uitlevering
Maar er is niemand thuis
Buren zijn zelden thuis en niet te vertrouwenDima_2005 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 10:37:
[...]
Bel DPD om aan de chauffeur te zeggen om bij de buren af te leveren? (als er buren thuis zijn)
[ Voor 37% gewijzigd door Amaze86 op 18-07-2014 11:42 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
De simpele markt van vraag en aanbod.Amaze86 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:41:
Wordt gekeken,maar mensen willen er geld voor terwijl ze het gratis hebben gekregen.Heb mijn inv gewoon gratis weggegeven,waar ik beetje spijt van had omdat ik hem toch wil.Nu wacht ik gewoon beetje langer totdat ze nieuwe inv versturen aan menesen die besteld hebben.
Jij hebt er zelf voor gekozen om "grof geld" voor een invite te betalen. Mijn insziens een belachelijke keuze, want uiteindelijk kom je toch wel aan een invite. Dat jij toevallig lekker vroeg zo'n apparaat in je handen wil hebben betekent dan ook niet dat jij automatisch ook geld mag vragen voor een invite.P. vd Loo schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:03:
Hoe kom je aan de veronderstelling dat iedereen ze gratis heeft gekregen? Ik heb er grof voor betaald. En aangezien ik ervoor heb moeten betalen zal ik een eventuele invite ook niet gratis weggeven.
[ Voor 4% gewijzigd door BleuZ op 18-07-2014 12:26 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik gok alleen als je er dik voor wenst te betalenCartman! schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:39:
Wordt er in V&A gekeken door tweakers hier die invites te vergeven hebben of heeft t geen zin daar een advertentie met vraag te plaatsen?
Troll please? Dit slaat dus gewoon helemaal nergens op.J.Appleseed schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:25:
[...]
Jij hebt er zelf voor gekozen om "grof geld" voor een invite te betalen. Mijn insziens een belachelijke keuze, want uiteindelijk kom je toch wel aan een invite. Dat betekent hoe dan ook niet dat jij automatisch ook geld mag vragen voor een invite.
Nu hoop ik van harte dat niemand jouw "exclusieve" invites wil gaan kopen, want dat is gewoon supertriest. Droeftoeter.
Is die niet al verstuurd vanuit GB? Mijne is in elk geval op weg naar NederlandRixos schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:21:
Mijn pakketje is inmiddels ook in GB aangekomen, spannend!
Dus ik mag niet aangeven dat ik vind dat iemand zich triest gedraagt? Oké danFamous schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:28:
[...]
Troll please? Dit slaat dus gewoon helemaal nergens op.
Als je niets te melden hebt of alleen maar zulke (domme) reacties plaatst blijf dan weg. Enkel omdat iemand ergens geld voor betaald heeft.. Wanneer er een nieuwe iPhone uitkomt betalen mensen hier ook €800 á €900 voor omdat die nog niet leverbaar is in Nederland. Who cares? Het is toch niet jouw geld.
Nee dat nog niet volgensmij.Famous schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:28:
[...]
Troll please? Dit slaat dus gewoon helemaal nergens op.
Als je niets te melden hebt of alleen maar zulke (domme) reacties plaatst blijf dan weg. Enkel omdat iemand ergens geld voor betaald heeft.. Wanneer er een nieuwe iPhone uitkomt betalen mensen hier ook €800 á €900 voor omdat die nog niet leverbaar is in Nederland. Who cares? Het is toch niet jouw geld.
[...]
Is die niet al verstuurd vanuit GB? Mijne is in elk geval op weg naar Nederland
Nee, ik gun iemand het niet geld te verdienen met een gratis invite. Dan wacht ik maar wat langer. Ondertussen wel naar andere toestellen aan het kijken, het blijft n blamage imo met dit systeem.Brammos85 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:27:
[...]
Ik gok alleen als je er dik voor wenst te betalen
10 á 20 euro vind ik wel meevallen voor iets wat moeilijk verkrijgbaar is. De telefoon zelf is niet duur dus als je qua percentage gaat kijken.. Tja, meningen over verdeeld.Rixos schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:45:
Vind het sowieso vrij laag dat mensen er geld aan proberen te verdienen, de telefoon is al heel schaars verkrijgbaar en je maakt de drempel nog hoger voor mensen door de invites met een dikke premium te gaan doorverkopen. Alle invites die die ik krijg gaan rechtstreeks terug het OPO forum op, iemand anders is ook zo aardig geweest om mij de invite gratis te gunnen. Dan maar wat geld mislopen, maar ik weet dat ik er een aantal mensen heel blij mee ga maken.
Ze gaan inderdaad nu voor schappelijkere prijzen weg, maar ik kan me nog goed herinneren dat er hier op tweakers een paar weken geleden ook eentje voor 75 euro wegging.Famous schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:49:
[...]
10 á 20 euro vind ik wel meevallen voor iets wat moeilijk verkrijgbaar is. De telefoon zelf is niet duur dus als je qua percentage gaat kijken.. Tja, meningen over verdeeld.
Ik had het dan ook over het "grof geld" wat meneer hierboven had betaald, en ik ging ervan uit dat hij/zij eenzelfde prijs voor zijn invites zou hanteren.Famous schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:49:
[...]
10 á 20 euro vind ik wel meevallen voor iets wat moeilijk verkrijgbaar is. De telefoon zelf is niet duur dus als je qua percentage gaat kijken.. Tja, meningen over verdeeld.
Heb er een gratis gekregen van een mede-tweaker -> presentje gekochtCartman! schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:39:
Wordt er in V&A gekeken door tweakers hier die invites te vergeven hebben of heeft t geen zin daar een advertentie met vraag te plaatsen?
Ja, en zo hou je dat koleresysteem in stand. Goed bezig, zou ik zeggenFamous schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:14:
Maar als je drie keer 20 euro krijgt heb je de 64GB nóg goedkoper
Als je hem zelf koopt voor 20 euro krijg je later weer drie invites terug welke je weer kan verkopen...
Wat is triest gedrag? Bepaal jij dat? Het is een mening. Net zoals, als ik dat graag wil, betaal voor een invite omdat ik die telefoon graag en snel wil hebben. En inderdaad net zoals hier aangegeven zijn er zat mensen die die fors meer betalen voor de nieuwste iPhone.J.Appleseed schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:32:
[...]
Dus ik mag niet aangeven dat ik vind dat iemand zich triest gedraagt? Oké dan
Wat dat soort mensen doen moeten ze helemaal zelf weten, daar kan ik vrij weinig aan doen, maar ik geef dan ook alleen mijn mening over het gedrag wat zij vertonen.
[ Voor 9% gewijzigd door P. vd Loo op 18-07-2014 13:59 ]
Dat is jou mening. Ik zie het gewoon als een deel van de economie.J.Appleseed schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:52:
[...]
Ja, en zo hou je dat koleresysteem in stand. Goed bezig, zou ik zeggen
Precies, dat is mijn mening. En daar kun je over zeggen wat je wil, maar ik heb wel het recht om die mening te uiten. Wat je daarmee doet moet je zelf weten.P. vd Loo schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:52:
[...]
Wat is triest gedrag? Bepaal jij dat? Het is een mening.
Prima, maar zeur dan niet dat je hebt moeten betalen voor je invite. Daar heb je namelijk helemaal zelf voor gekozen.P. vd Loo schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:52:
[...]
Net zoals, als ik dat graag wil, betaal voor een invite omdat ik die telefoon graag en snel wil hebben. En inderdaad net zoals hier aangegeven zijn er zat mensen die die fors meer betalen voor de nieuwste iPhone.
Nogmaals geef ik mijn mening. Hoe jij je keuze verantwoordt kun je uiteraard helemaal zelf weten.P. vd Loo schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:52:
[...]
Ik hoef geen winst te maken, als ik voor de invites krijg wat ik er zelf voor heb betaald vind ik het prima. De andere geef ik dan zo weg. Plus ik zet niemand het mes op de keel. Kopen hoeft dus niet.
Ah, ja, oké. Ik ben nu de boeman. BegrepenP. vd Loo schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:52:
[...]
Dus beetje dimmen graag met je aanvallende toon, constante krachttermen in elke posting van je die je eigen overtuigingskracht doen afnemen, en vooral bekrompen visie die er vooral van uit gaat wat jij vindt goed is. Ik heb geen scheldwoorden nodig om mijn gelijk aan te tonen.
Ik moet zeggen dat ik hierbij echt hardop gelachen heb. Natuurlijk heb jij dit systeem gekozen!P. vd Loo schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:52:
[...]
Ik heb dit systeem niet gekozen, dus vier je frustratie bot op de producent.
Ja, we kunnen er over door blijven gaan maar inderdaad, laten we weer on topic gaan. In ieder geval veel plezier met je toestel, ik heb de mijne al een paar dagen geleden ontvangen dus ik denk dat ik niet meer in dit topic hoef te komenFamous schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:02:
[...]
Dat is jou mening. Ik zie het gewoon als een deel van de economie.
Jij vindt het niets en ik vind het de normaalste zaak van de wereld, prima laten we nu weer ontopic gaan.
Dacht dat mijne al onderweg was naar Nederland maar hij ligt toch nog in GB:
07/18/2014 04:22 0055 Oldbury (GB) Hub scan NL • 0052
[ Voor 14% gewijzigd door BleuZ op 18-07-2014 14:06 ]
Idem, ik heb de 14de besteld. Standard shippingFamous schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:02:
[...]
Dat is jou mening. Ik zie het gewoon als een deel van de economie.
Jij vindt het niets en ik vind het de normaalste zaak van de wereld, prima laten we nu weer ontopic gaan.
Dacht dat mijne al onderweg was naar Nederland maar hij ligt toch nog in GB:
07/18/2014 04:22 0055 Oldbury (GB) Hub scan NL • 0052
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Een hoop blabla met een hoop logisch geredeneer. Ben je blij wanneer je gelijk hebt? Of wanneer je "in je recht staat"? Je mening hoeft niet altijd voorop te staan, je kan ook gewoon gezellig doen. Prima wanneer je het oneens bent, maar je kan er ook voor kiezen om je mening voor je te houden of deze op een andere manier te brengen. Ik ga verder niet in debat over dit, het is nogal offtopic. Maar ik vind je forumgedrag ongezellig.J.Appleseed schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:04:
[...]
Precies, dat is mijn mening. En daar kun je over zeggen wat je wil, maar ik heb wel het recht om die mening te uiten. Wat je daarmee doet moet je zelf weten.
etc
Het was inderdaad genoeg over dit onderwerp. Alles is gezegd. Heeft niet veel nieuws opgeleverd aan boeiende info waar de lezer iets mee kan. Bedankt voor de mening dus waar niemand wat mee kan. Maar fijn dat je er eentje hebt. Wees er zuinig op.floriz87 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:15:
[...]
Een hoop blabla met een hoop logisch geredeneer. Ben je blij wanneer je gelijk hebt? Of wanneer je "in je recht staat"? Je mening hoeft niet altijd voorop te staan, je kan ook gewoon gezellig doen. Prima wanneer je het oneens bent, maar je kan er ook voor kiezen om je mening voor je te houden of deze op een andere manier te brengen. Ik ga verder niet in debat over dit, het is nogal offtopic. Maar ik vind je forumgedrag ongezellig.
ONtopic: Zit inmiddels thuis te wachten op de koerier van de DPD, ben benieuwd.
Congrats, en heb je het scherm al bekeken tegen een witte achtergrond?Dima_2005 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:38:
En mijn OPO is binnen!
Wat een prachttoestel.
Ordered: 12/07 - 12:45 // Processed: 14/07 - 13:00 // Complete: 17/07 - 08:30 (shipped: 01:18) // Received: 18/07 - 13:15
To: Belgium - Standard Shipping
Yup, niks geels aan te zien. Al in het donker gegaan met full brightness.Rixos schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 15:41:
[...]
Congrats, en heb je het scherm al bekeken tegen een witte achtergrond?
Nice!Dima_2005 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 16:22:
[...]
Yup, niks geels aan te zien. Al in het donker gegaan met full brightness.
Juist een heeel klein beetje background-bleeding van vanonder, als je onder een bepaalde hoek kijkt.
Maar dit hoort in ervaringen topic denk ik:
Dima_2005 in "[OnePlus One] Ervaringen & Discussie"
Congrats, enjoy the moment, en misschien tot in het ervaringen topic.
Je kan ook gewoon die cover kopen binnenkort en ben je daar ook vanafStark schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:19:
29508 en heb een invite gekregen vanmorgen.
Ik heb een OnePlus 16GB gekocht op een chinese webshop, maar die heb ik RMA gestuurd want heeft een accelerometer defect, ze beloofde mij wel een nieuwe te sturen. Dus daarop ben ik nu aan het wachten.
Dus ik ben niet zeker om deze invite te gebruiken. Alhoewel 64GB ook wel fijn is maar ik wil toch liever een witte.
Verwijderd
Waarom besteld je dan geen witte 64GB bij die Chinese WebshopStark schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:19:
29508 en heb een invite gekregen vanmorgen.
Ik heb een OnePlus 16GB gekocht op een chinese webshop, maar die heb ik RMA gestuurd want heeft een accelerometer defect, ze beloofde mij wel een nieuwe te sturen. Dus daarop ben ik nu aan het wachten.
Dus ik ben niet zeker om deze invite te gebruiken. Alhoewel 64GB ook wel fijn is maar ik wil toch liever een witte.
Staat geen CM11S op!Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 03:49:
[...]
Waarom besteld je dan geen witte 64GB bij die Chinese Webshop
Op z'n vroegst maandag zou ik zeggen, 3-5 werkdagen. De mijne ligt inmiddels in Amsterdam maar ik denk niet dat OP heeft gekozen om de toeslag te betalen voor Saterday delivery. Ik probeer nu te vinden of je het ook op kunt halen maar so far no luck...HetGezegde schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 08:11:
Iemand enig idee van de huidige levertijd op moment? 17e in de avond besteld met Express.
[ Voor 13% gewijzigd door DutchJudge op 19-07-2014 10:18 ]
Jij bent er ook zo een die niet kan wachten haha. Ja maandag of dinsdag zou mooi zijn. Ga de week erop maandag op vakantie; dan heb ik nog een weekje om alles over te zetten etc.DutchJudge schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 09:40:
[...]
Op z'n vroegst maandag zou ik zeggen, 3-5 werkdagen. De mijne ligt inmiddels in Amsterdam maar ik denk niet dat OP heeft gekozen om de toeslag te betalen voor Saterday delivery. Ik probeer nu te vinden of je het ook op kunt halen maar so far no luck...
Zojuist gebeld maar er is niemand meer aanwezig op het Amsterdamse depot volgens de dame van de klantenservice. Dat wordt dus maandag
Ja, ik zou die witte cover wel willen hebben. Maar ik vraag me af wanneer die uit komt.Famous schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 03:17:
[...]
Je kan ook gewoon die cover kopen binnenkort en ben je daar ook vanaf
Die van mij ligt ook in Amsterdam en het ergste is nog, maandag is er niemand thuis!DutchJudge schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 09:40:
[...]
Op z'n vroegst maandag zou ik zeggen, 3-5 werkdagen. De mijne ligt inmiddels in Amsterdam maar ik denk niet dat OP heeft gekozen om de toeslag te betalen voor Saterday delivery. Ik probeer nu te vinden of je het ook op kunt halen maar so far no luck...
Zojuist gebeld maar er is niemand meer aanwezig op het Amsterdamse depot volgens de dame van de klantenservice. Dat wordt dus maandag
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2014 19:35 ]
Die van mij was zelfs door de brievenbus gedrukt! Schijnt te passen.Rixos schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 13:20:
[...]
Die van mij ligt ook in Amsterdam en het ergste is nog, maandag is er niemand thuis!
Denk je dat ze het ook bij de buren kunnen afgeven?
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Shit, je kan ook alles doen met een OPO.HaTe schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 13:23:
[...]
Die van mij was zelfs door de brievenbus gedrukt! Schijnt te passen.
Express of Standard shipping?Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 13:21:
12-07 besteld, 18-07 binnengekregen![]()
16.07.2014 12:00 Oldbury (GB)
16.07.2014 20:37 DPD datacentrum
17.07.2014 05:23 Oldbury (GB) Hub scan
17.07.2014 18:51 Best (NL) Hub scan
18.07.2014 01:54 Berkel en Rodenrijs (NL) Ingangscan
18.07.2014 07:59 Berkel en Rodenrijs (NL) Uitlevering
18.07.2014 12:09 Berkel en Rodenrijs (NL)
Standaard lijkt me, hij heeft gewoon geluk dat de afstand tussen Best en Berkel en Rodenrijs minder ver is dan Amsterdam... net pech dat er 2 weekenden tussen vallen... als ik de NL Post koerier vandaag zie rijden dan stijgt mijn hartslag toch een beetje, toen ik de bestelling plaatste was ik nog wat nuchterder haha.
[ Voor 41% gewijzigd door DutchJudge op 19-07-2014 19:03 ]
Verwijderd
Standard shipping, mijn 1e bestelling was express en die deed er iets van 16 dagen over...
Haha dat is echt een naaistreek, ik heb ook maar gewoon standard gekozen.Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 19:35:
[...]
Standard shipping, mijn 1e bestelling was express en die deed er iets van 16 dagen over...
Vandaar nu standard gekozen
Toch jammer dat ze niet, net zoals PostNL, gewoon op zaterdag bezorgen. Was dit wel zo geweest had ik de telefoon vandaag al in ontvangst kunnen nemen en er mee kunnen "spelen". Nu krijg ik hem maandag binnen net voor de vakantieFamous schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 17:20:
07/19/2014 04:00 0052 Best (NL) Hub scan
07/19/2014 06:07 0511 Veenendaal (NL) Inbound
Ja of mijn huidige telefoon. Ligt beter in de hand e.d. dus zal ik met minder snel laten vallen of wat dan ook.Rixos schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 20:11:
Je gaat hem echt wel meenemen op vakantieLet maar op.
Verwijderd
V&A aangeboden: OnePlus One lederen MOFi Flipcover ?Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 20:28:
Zijn er nog veel mensen die hem gaan bestellen? wil nl. graag een zwarte flipcover hebben alleen bij los bestellen moet je weer de volle mep verzendkosten betalen. Ze hadden de zwarte ten tijde van mijn bestelling niet in voorraad. PM graag
[ Voor 39% gewijzigd door anessie op 19-07-2014 22:59 ]
DPD is een klote postorderbedrijf. In ieder geval in Zeeuwsch Vlaanderen waar ze aan m'n werk komen leveren. Zijn open tot 17 uur op zaterdag, komen ze gewoon om half 7 aanbellen bij de buurvrouw. Baas in de auto, open doen.. Maar dat terzijde.anessie schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 22:54:
Maandag 14/07 om 15u invite, om 16u besteld. Standard shipping.
Woensdag 17/07 om 04u shipping informatie via email.
Vrijdag 18/07 om 14u30 aan de deur achter gelaten. Appartement 3 verdiepingen, het lag in de inkomhal beneden. DPD op zn best?
Van UK Oldbury naar NL Best naar BE Mechelen->Leuven.
Wanneer heb je hem besteld?HetGezegde schreef op zondag 20 juli 2014 @ 00:31:
[...]
DPD is een klote postorderbedrijf. In ieder geval in Zeeuwsch Vlaanderen waar ze aan m'n werk komen leveren. Zijn open tot 17 uur op zaterdag, komen ze gewoon om half 7 aanbellen bij de buurvrouw. Baas in de auto, open doen.. Maar dat terzijde.
Dit is echt enorm snel. Straks heb ik nog spijt dat ik voor Express Shipping heb gekozen..?
Precies dezelfde dag en tijd besteld. Alleen heb ik voor express gekozen. Staat nog op processing bij OnePlus. Damn, niet kiezen voor express dus mensen....anessie schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 22:54:
Maandag 14/07 om 15u invite, om 16u besteld. Standard shipping.
Woensdag 17/07 om 04u shipping informatie via email.
Vrijdag 18/07 om 14u30 aan de deur achter gelaten. Appartement 3 verdiepingen, het lag in de inkomhal beneden. DPD op zn best?
Van UK Oldbury naar NL Best naar BE Mechelen->Leuven.
dus? Ik heb ook express besteld en morgen wordt ie bezorgd.liter schreef op zondag 20 juli 2014 @ 18:36:
[...]
Precies dezelfde dag en tijd besteld. Alleen heb ik voor express gekozen. Staat nog op processing bij OnePlus. Damn, niet kiezen voor express dus mensen....
14e in de avond besteld standard shipping en wordt ook morgen bezorgtP. vd Loo schreef op zondag 20 juli 2014 @ 18:53:
[...]
dus? Ik heb ook express besteld en morgen wordt ie bezorgd.
Nah moet wel goed gaan, dat was bij mij trouwens. De telefoon zit in een doosje, waar een doosje omheen zit. Om die doos zit een grote bubbelenvelop.Rixos schreef op zondag 20 juli 2014 @ 20:37:
Trouwens, ik hoorde iemand eerder in deze thread zeggen dat zijn OPO door de brievenbus was gegooid. Ik hoop niet dat ze dat bij mij doen, lijkt mij niet bevorderlijk voor de telefoon ookal is ie goed ingepakt. Denk dat ik voor de zekerheid maar wat kussentjes neerleg onder de brievenbus morgen.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ah een bubbelenvelop, dat stelt me enigszins gerust.HaTe schreef op zondag 20 juli 2014 @ 20:43:
[...]
Nah moet wel goed gaan, dat was bij mij trouwens. De telefoon zit in een doosje, waar een doosje omheen zit. Om die doos zit een grote bubbelenvelop.
Ongeveer op heuphoogte denk ik, en er ligt nog wel een mat onder.HetGezegde schreef op zondag 20 juli 2014 @ 21:10:
Haha komt wel goed hoor, of is jouw brievenbus een paar meter diep?
Daar gaat het niet om, eerder wordt gesuggereerd dat het bij een express bestelling niet goed zal gaan. Dat is dus niet zo. Express of standard het maakt allemaal niet veel uit. ik heb morgen binnen een week de telefoon binnen. Express.Famous schreef op zondag 20 juli 2014 @ 19:07:
[...]
14e in de avond besteld standard shipping en wordt ook morgen bezorgt
Maar betaal je niet extra voor express?P. vd Loo schreef op zondag 20 juli 2014 @ 21:47:
[...]
Daar gaat het niet om, eerder wordt gesuggereerd dat het bij een express bestelling niet goed zal gaan. Dat is dus niet zo. Express of standard het maakt allemaal niet veel uit. ik heb morgen binnen een week de telefoon binnen. Express.
Express betaal je inderdaad extra voor, dacht 10 euro. Ik heb zelf voor standard gekozen en geen spijt van als ik de andere levertijden zie. Het enige waar ik van baal is dat het door DPD bezorgt wordt..
Zie drop tests, zit wel goed.Rixos schreef op zondag 20 juli 2014 @ 20:37:
Trouwens, ik hoorde iemand eerder in deze thread zeggen dat zijn OPO door de brievenbus was gegooid. Ik hoop niet dat ze dat bij mij doen, lijkt mij niet bevorderlijk voor de telefoon ookal is ie goed ingepakt. Denk dat ik voor de zekerheid maar wat kussentjes neerleg onder de brievenbus morgen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq