meteen ook de site downFamous schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:04:
Ze hadden net op FB een account waar ze 20 codes weggaven door simpel op één van de 20 links te klikken.
Klikte binnen 30 secondes nadat het gepost was en alles was al weg
En hun site ligt plat
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Dat is standaard als ze ook maar IETS hebben. Erger mezelf er kapot aan.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Op twitter hetzelfde kadootje ook 20 invites, was snel en kon 3x claimen maar kreeg direct een "Gateway error" ...Famous schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:04:
Ze hadden net op FB een account waar ze 20 codes weggaven door simpel op één van de 20 links te klikken.
Klikte binnen 30 secondes nadat het gepost was en alles was al weg
Hier ook... Wel balen natuurlijk.Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:25:
[...]
Op twitter hetzelfde kadootje ook 20 invites, was snel en kon 3x claimen maar kreeg direct een "Gateway error" ...
Maar ga er niet om lopen bedelen, hoe graag ik er ook 1 had willen hebben.
Waarom gewoon niet direct verkopen ?
Dank!alwaysleft schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:52:
Net ook een invite gekregen. Kan ik die aan iemand geven of niet? Ben nog tevreden met mijn Nexus
Vast al vergeven, zo niet, dan zit er hier iemand al maanden om te springenalwaysleft schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:52:
Net ook een invite gekregen. Kan ik die aan iemand geven of niet? Ben nog tevreden met mijn Nexus
Famous heeft hem inderdaad gekregen, was de eerste in mijn dm box. Have fun Famous!
Weet iemand een goed adresje voor die flip cover/protective case (achteraf) bij te kopen?
10+ euro verzend voor een accessoire van -10 euro is wat veel.
[ Voor 8% gewijzigd door anessie op 14-07-2014 19:14 ]
Ik zie net dat ik user >129.000 ben. Had ooit direct nadat je user accounts kon maken een account gemaakt, maar toen ik daarmee een maand later in wou loggen bestond mijn account niet meer418O2 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:08:
Ik heb een invite gekregen met profile #7957 en heb hem gelijk besteld.
Als ze nu bij 8k zijn wil ik niet weten hoe lang het duurt om de volgende 120k invites weg te geven. Hopeloos systeem...
Op aliexpress e.d. zijn er al veel, maar in nabije toekomst zullen er nog een pak meer zijn vermoed ik.anessie schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:14:
Weet iemand een goed adresje voor die flip cover/protective case (achteraf) bij te kopen?
Heb me ook een Nillkin tempered glass screen protector besteld voor 9$.
Waar heb je die besteld?Dima_2005 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 20:27:
[...]
Heb me ook een Nillkin tempered glass screen protector besteld voor 9$.
Dit had ik dus ook en een tijd erna een nieuwe aangemaakt en zat ik op 5x.xxx.chielmi schreef op maandag 14 juli 2014 @ 20:21:
[...]
Ik zie net dat ik user >129.000 ben. Had ooit direct nadat je user accounts kon maken een account gemaakt, maar toen ik daarmee een maand later in wou loggen bestond mijn account niet meer![]()
Als ze nu bij 8k zijn wil ik niet weten hoe lang het duurt om de volgende 120k invites weg te geven. Hopeloos systeem...
Weet zeker dat ik anders beneden de 20.000 zat maarja heb er nu een gekregen van Alwaysleft
Ik heb die gewoon op ebay besteld. Had mijn CC niet bij en moest dus wel met Paypal betalen.
Typ gewoon Nillkin Oneplus tempered in en kies er eentje uit.
Zelf had ik van royalroadshopping besteld. In het verleden bij hem een andere screenprotector besteld en alles was ok en het kwam binnen 10 dagen aan.
Ik dacht dat je er al 1 had? Een OPO...418O2 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:08:
Ik heb een invite gekregen met profile #7957 en heb hem gelijk besteld.
Ik heb zondag besteld, maar nog geen invites ontvangen. Hoelang duurt het normaal voordat je je invites krijgt? En hoeveel zijn het er dan, 2 toch?
Drie en niet te zeggen, worden handmatig ingevoerd.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Die doorgeef-invites beginnen ze op z'n vroegst eind van deze maand pas mee en dan zul jij ook niet meteen aan de beurt zijn aangezien je pas net hebt besteld.Gateway999 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 20:43:
Ik heb zondag besteld, maar nog geen invites ontvangen. Hoelang duurt het normaal voordat je je invites krijgt? En hoeveel zijn het er dan, 2 toch?
Oh okay. Ik was in de veronderstelling dat je gelijk invites krijgt om door te geven. Dank!
Woohoo, dankzij een vriendelijk iemand op het OPO forum een invite gehad na 2 maanden wachten.
Net de telefoon besteld, gekozen voor normal shipping na wat horror verhaaltjes over express shipping te hebben gelezen op het forum. Enig idee hoe lang ik zal moeten wachten op de telefoon, van mensen die hem al besteld hebben.
Net de telefoon besteld, gekozen voor normal shipping na wat horror verhaaltjes over express shipping te hebben gelezen op het forum. Enig idee hoe lang ik zal moeten wachten op de telefoon, van mensen die hem al besteld hebben.
Dat heb je goed voor elkaar, 2 maanden is niet al te langRixos schreef op maandag 14 juli 2014 @ 20:49:
Woohoo, dankzij een vriendelijk iemand op het OPO forum een invite gehad na 2 maanden wachten.
DankDutchJudge schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:02:
[...]
Dat heb je goed voor elkaar, 2 maanden is niet al te langgefeliciteerd!
Hier was 't een paar dagen, is niks over te zeggen, ene moment hebben ze er tig, andere moment niks.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
2 vrienden hebben er een gekocht bij spemall, ze waren snel geleverd en hebben alle 2 geen gele tint. Maar ik zou er toch liever een via invite tepakken krijgen maar dit lijkt zo goed als onmogenlijk...
Ik wacht nog even af, anders bestel ik hem via spemall.
Echt een knappe telefoon trouwens, nu ik hem gezien heb begind het te pieken!
Ik wacht nog even af, anders bestel ik hem via spemall.
Echt een knappe telefoon trouwens, nu ik hem gezien heb begind het te pieken!
Heb er vanmiddag één besteld, ben benieuwd hoe snel die geleverd is. Heb wel voor de normale verzending gekozen i.p.v. express. Hier waren toch enkele slechte verhalen over (als in laat geleverd).
Voor de mensen die zich zorgen maken over Express shipping: ik heb de mijne afgelopen donderdag besteld met Express shipping en 't ding is maandag verzonden. Ligt nu in Brussel, dus zal 'm morgen wel binnen hebben.
Krijg het idee dat enkele horror verhalen over een gele band en express shipping van een mug zijn opgeblazen tot een olifant.
Opgeblazen of niet, de verhalen zijn er niet voor niets en een paar dagen extra wachten vind ik ook geen probleem. Gezien er geen informatie in het bestel proces stond (enkel op het forum) versterkte dit voor mij alleen maar de speculaties.
Update: ik krijg 'm vandaag binnen! De koerier is nu onderweg
Er zijn toch echt veel mensen die (ook met express shipping) hun telefoon niet op tijd binnen hadden. Ook is het meerdere keren voorgekomen dat mensen met standard shipping de telefoon sneller hadden dan met express shipping. Dat zou gewoon niet moeten kunnen. Dus van een mug een olifant is niet het geval.floriz87 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 08:40:
Krijg het idee dat enkele horror verhalen over een gele band en express shipping van een mug zijn opgeblazen tot een olifant.
Ook de gele band is bij meerdere mensen aanwezig, iets dat ook niet zou moeten zijn. Dit hoort gewoon niet en wanneer je zoiets hebt en men zegt dat het zo hoort, heb je mijn inziens alle recht op hoog van de toren te blazen. Kapot is kapot, dan moet Oneplus niet met zo'n smoesje komen.
Eens. Maar het is te verwachten van een startende onderneming dat er kinderziektes optreden in alle fases van het ontwikkelings- en productieproces. Zeker aangezien je dit geregeld ook tegenkomt bij de grote spelers (denk bijvoorbeeld aan de eerste batch bij de N4 en N5 met losse knopjes en gare luidsprekers). Meestal is de tweede batch telefoons al flink verbeterd. Maar inderdaad, die reactie van OP over die gele waas was nogal matig.barrymossel schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:19:
[...]
Er zijn toch echt veel mensen die (ook met express shipping) hun telefoon niet op tijd binnen hadden. Ook is het meerdere keren voorgekomen dat mensen met standard shipping de telefoon sneller hadden dan met express shipping. Dat zou gewoon niet moeten kunnen. Dus van een mug een olifant is niet het geval.
Ook de gele band is bij meerdere mensen aanwezig, iets dat ook niet zou moeten zijn. Dit hoort gewoon niet en wanneer je zoiets hebt en men zegt dat het zo hoort, heb je mijn inziens alle recht op hoog van de toren te blazen. Kapot is kapot, dan moet Oneplus niet met zo'n smoesje komen.
Edit: Het glijdt af naar offtopic, excuus
Zucht, mijn OPO is nog steeds niet verzonden. Ook nog geen antwoord op mijn ticket.
Dit is echt niet logisch. Iedereen die na zaterdag 13u besteld had, heeft zijne al verzonden. Iedereen ervoor niet.
Je ziet toch wat amateurisme als je het mij vraagt.
Dit is echt niet logisch. Iedereen die na zaterdag 13u besteld had, heeft zijne al verzonden. Iedereen ervoor niet.
Mijne staat ook op Processing, niet op verzonden, je bent niet de enige dus.Dima_2005 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:42:
Zucht, mijn OPO is nog steeds niet verzonden. Ook nog geen antwoord op mijn ticket.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Om hoe laat heb jij besteld?
Het is echt precies ze omgekeerd werken: beginnen met laatste orders die binnengekomen zijn.
Het is echt precies ze omgekeerd werken: beginnen met laatste orders die binnengekomen zijn.
Vind ik prima, gisteren besteldDima_2005 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:49:
Om hoe laat heb jij besteld?
Mijne heeft gisteren ook de hele dag op processing gestaan, terwijl 'ie blijkbaar om 14:30 uur al verzonden was (dat kreeg ik ook pas vanochtend in een e-mail te horen), dus er is nog hoopHaTe schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:45:
[...]
Mijne staat ook op Processing, niet op verzonden, je bent niet de enige dus.
Da's normaal.
Maar bij mij staat er gewoon "pending shipment". Nog eens niet processing.
EDIT 12u54: net veranderd naar Processing.
[ Voor 20% gewijzigd door Dima_2005 op 15-07-2014 12:54 ]
Exact zelfde verhaal hier. Zaterdag besteld om 1500 oid.Dima_2005 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:56:
Da's normaal.
[ Voor 5% gewijzigd door floriz87 op 15-07-2014 13:37 ]
Inmiddels ook een invite gehad en gisteren om 23:45 besteld met Standard shipping. Dat was voor hen dus 5:45 's ochtends van de volgende dag. Sta vooralsnog ook op Pending Shipment.
Het is mij nog niet helemaal duidelijk, zitten er nu bij elke gekochte foon 2 invites? Want als ik ergens anders op moet wachten stop ik direct wel met zoeken.
Drie en deze moeten handmatig worden ingevoerd 
Dus het is niet zo 'jee telefoon besteld, binnen twee dagen, drie invites om weg te geven'
Dus het is niet zo 'jee telefoon besteld, binnen twee dagen, drie invites om weg te geven'
Cogitationis poenam nemo patitur
wat kost de one plus one met verzending naar NL
Heb een invited bemachtigd
Überhaupt op een website gekeken, van OnePlus zelf of bijvoorbeeld de TS

Iemand ervaring met de bestelling?
Wat is de levertijd op moment? En hoe zit het met de prijs in euro's? Komen er nog invoer kosten bij? En wat zijn de verzendkosten?
Wat is de levertijd op moment? En hoe zit het met de prijs in euro's? Komen er nog invoer kosten bij? En wat zijn de verzendkosten?
Dacht even dat je nog speciaal en account had aangemaakt om dat te vragen, maar dat valt dan nog mee...Timmie60 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 17:21:
wat kost de one plus one met verzending naar NL
Tip. Op twitter van Oneplus one geven ze nu invites weg.....
Op FB en + ook.alwaysleft schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:07:
Tip. Op twitter van Oneplus one geven ze nu invites weg.....
Maar die waren binnen 1 sec weg.
Ik klikte meteen op de invite. Maar de site crashte zodat het vrijwel onmogelijk was om hem te claimen.
De iBoox box is makkelijker
Hier ook geprobeerd. Helaas voordat de pagina geladen was al geclaimed.
| Youtube |
Verwijderd
Ja ik heb een invite geclaimed hij zou via DHL verstuurd worden hopelijk is hij hier deze week nog
Ik vraag me af of ik nu ook invites krijg om uit te delen?
Ik vraag me af of ik nu ook invites krijg om uit te delen?
Mensen... leuk allemaal, maar op de laatste pagina's zie ik vragen waaruit duidelijk blijkt dat er zelf niks is opgezocht... Hoeveel zijn de verzendkosten, wat kost de telefoon, krijg ik nu ook invites om uit te delen...
Alles is hier al besproken, alles staat op de website van OnePlus, alles is op te zoeken! Kom op zeg!
Alles is hier al besproken, alles staat op de website van OnePlus, alles is op te zoeken! Kom op zeg!
Dit ^CLB schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:55:
Mensen... leuk allemaal, maar op de laatste pagina's zie ik vragen waaruit duidelijk blijkt dat er zelf niks is opgezocht... Hoeveel zijn de verzendkosten, wat kost de telefoon, krijg ik nu ook invites om uit te delen...
Ik volg dit topic al een hele tijd, maar ik heb hier nog nooit hoeven posten omdat ik alle info zo kon vinden.
Speed limits are like herpes.
14-07 besteld maar nog steeds pending shipment....
Ik hoop wel dat ze de bestellingen aan kunnen. Voor de zekerheid met mn CC besteld. Als het een luchtbel blijkt te zijn dan kan ik mijn geld nog terug krijgen, toch?
Ik heb besteld zonder in te lezen op dit forum en gekozen voor express. Dat is weer zonde...
Ik hoop wel dat ze de bestellingen aan kunnen. Voor de zekerheid met mn CC besteld. Als het een luchtbel blijkt te zijn dan kan ik mijn geld nog terug krijgen, toch?
Ik heb besteld zonder in te lezen op dit forum en gekozen voor express. Dat is weer zonde...
Bestelling gisteren aangekomen van flosmall, helemaal in orde (ze waren wel de flipcover vergeten) geen geel scherm ofzo. Telefoon is overigens heel makkelijk te rooten.
Dat is een dag, mn eerste order stond meer dan een week op die status.liter schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 06:15:
Hier exact hetzelfde, op de 14e besteld, express maar nog steeds pending. Dat verwacht je niet bij express levering.liter schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 06:15:
@CLB: toen ie verzonden werd hoe snel had je hem toen binnen?
[ Voor 5% gewijzigd door P. vd Loo op 16-07-2014 08:49 ]
9 dagen, was niet op voorraad toen, nu weet ik 't niet.
Maandag besteld, nog steeds pending shipment en het ligt niet aan de betaling... zucht.
1-3 dagen rekenen ze voor verwerking, geen reden om te zuchten dus.Rixos schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:18:
Maandag besteld, nog steeds pending shipment en het ligt niet aan de betaling... zucht.
we hebben hem overigens ongeveer gelijk besteld
Op het OPO forum lees je overigens veel berichten over orders die op "Processing" blijven staan, maar al wel geleverd/onderweg zijn. Dus de status zegt niets
[ Voor 32% gewijzigd door 418O2 op 16-07-2014 09:42 ]
Zeker waar, alleen is het bijna zoeken naar een speld in een hooiberg. Met 15 pagina's aan info valt het nog enigszins mee, maar een korte vraag met daarop kort antwoord moet ook geen probleem zijn lijkt mijCLB schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:55:
Oke, ik ben gewoon ongeduldig, wil het beestje graag hebben.418O2 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:36:
[...]
1-3 dagen rekenen ze voor verwerking, geen reden om te zuchten dus.
we hebben hem overigens ongeveer gelijk besteldJij standard of express shipping?
Op het OPO forum lees je overigens veel berichten over orders die op "Processing" blijven staan, maar al wel geleverd/onderweg zijn. Dus de status zegt niets
Ik heb voor standard shipping gekozen.
Hier nog een ongeduldig persoontje. Je bent er ook bang voor natuurlijk dat iets niet goed gaat. Want wat dan? Deze org is natuurlijk net wat moeilijker bereikbaar dan een westerse org met ondersteuning hier ter plaatse. Het verklaart natuurlijk voor een deel de lage prijs van het toestel.
[ Voor 13% gewijzigd door P. vd Loo op 16-07-2014 11:13 ]
Ik lees net wat horror verhalen op het OPO forum, ook van 1 Nederlander. Dat er opeens bij het afleveren van het pakketje nog eens 60 euro invoerkosten in rekening worden gebracht. Hoe zit dit precies? Moet ik hier ook van uitgaan dat ik die rekening krijg? Nu ben ik ineens wel een stuk minder positief, dan is de de telefoon ineens zo'n 20 procent duurder.
Als je hem bij een 3rd party bestelt wel (de chinese versie).Rixos schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:08:
Ik lees net wat horror verhalen op het OPO forum, ook van 1 Nederlander. Dat er opeens bij het afleveren van het pakketje nog eens 60 euro invoerkosten in rekening worden gebracht. Hoe zit dit precies? Moet ik hier ook van uitgaan dat ik die rekening krijg? Nu ben ik ineens wel een stuk minder positief, dan is de de telefoon ineens zo'n 20 procent duurder.
Die met een invite van de officiele opo site zou van binnen de EU moeten komen dus geen extra kosten.
Oke, goed om te horen dan.RocketKoen schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:11:
[...]
Als je hem bij een 3rd party bestelt wel (de chinese versie).
Die met een invite van de officiele opo site zou van binnen de EU moeten komen dus geen extra kosten.
Dat is dus niet altijd zo. Sommige komen uit Hong Kong. In dat geval moeten zij de douane betalen, maar dat gaat niet altijd goed. Je kan hem weigeren en het door opo laten regelen, maar dat kost tijd. Je kan ook lappen en het terug vragen, maar dat is vast een lastig verhaal
https://forums.oneplus.ne...-eu-from-hong-kong.58183/
https://forums.oneplus.ne...-eu-from-hong-kong.58183/
[ Voor 16% gewijzigd door 418O2 op 16-07-2014 12:30 ]
Krijg je overigens een mail van Oneplus als de status van je order is gewijzigd of moet je steeds zelf inloggen en de status checken?
Je zou een mail moeten krijgen als het goed is. Maar las ook al van een paar mensen dat ze hun telefoon hadden ontvangen terwijl de status op de site nog op processing stond.P. vd Loo schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:11:
Krijg je overigens een mail van Oneplus als de status van je order is gewijzigd of moet je steeds zelf inloggen en de status checken?
Nee, die mail waar jij het hebt gaat over het verzenden van de order. Wanneer je orderstatus verandert van bijvoorbeeld "Pending Shipment" naar "Processing" krijg je hier geen e-mail over. Dat moet je via je OnePlus-account checken.418O2 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:15:
[...]
Je zou een mail moeten krijgen als het goed is. Maar las ook al van een paar mensen dat ze hun telefoon hadden ontvangen terwijl de status op de site nog op processing stond.
Moet pending shipment voor processing komen? Want mijn stond volgens mij gelijk al op processing.
Net even de store account gechecked, de order staat eindelijk op processing na 2 dagen, spannend!
Mijne is inderdaad ook omgezet naar Processing. Ik had de telefoon maandagavond besteld met standard shipping. Ben benieuwd wanneer ik de telefoon binnen heb
Staat ie hier al een paar dagen. Daarnaast is er al verschillende keren opgemerkt dat het vaak genoeg is voorgekomen dat het pakketje al verzonden was terwijl de orderstatus nog op "processing" stond.Rixos schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:51:
Net even de store account gechecked, de order staat eindelijk op processing na 2 dagen, spannend!
Yep de mijne ook zojuist gewijzigd naar Processing!
Besteldatum 14 juli. 23:30
Express levering.
Heb er enorme zin in. Ik heb al jaar naar volle tevredenheid een WP Ativ S. Een paar maanden geleden een uitstapje gemaakt naar de One M8, wat mij een beetje tegenviel eigenlijk. Deed alles wat ie moest doen en goed geluid, maar ik mistte het Wow gevoel. Gauw weggedaan dus. Hoop dat ik dat nu wel heb. CyanogenMod moet daarvoor gaan zorgen hoop ik met vele tweaks en instellingen waarmee ik de Phone echt personal kan maken. Valt ie tegen val ik weer opnieuw terug op mijn Ativ S.
Express levering.
Heb er enorme zin in. Ik heb al jaar naar volle tevredenheid een WP Ativ S. Een paar maanden geleden een uitstapje gemaakt naar de One M8, wat mij een beetje tegenviel eigenlijk. Deed alles wat ie moest doen en goed geluid, maar ik mistte het Wow gevoel. Gauw weggedaan dus. Hoop dat ik dat nu wel heb. CyanogenMod moet daarvoor gaan zorgen hoop ik met vele tweaks en instellingen waarmee ik de Phone echt personal kan maken. Valt ie tegen val ik weer opnieuw terug op mijn Ativ S.
[ Voor 93% gewijzigd door P. vd Loo op 16-07-2014 14:52 ]
Post dan allemaal minimaal ook andere gegevens zoals besteldatum, tijd, wat voor shipping je hebt gekozen
Besteldatum: July 12, 2014 14:45 (lokale tijd)
Shipping: Standard shipping
12-07 (14:45) - 15-07 (12:30): Pending shipment
15-07 (12:30) - huidig: Processing
En dat terwijl sommige mensen die zondag en maandag met standard shipping besteld hebben hun OPO al in huis hebben.floriz87 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:40:
Besteldatum: July 12, 2014 14:45 (lokale tijd)
Hier ook nog steeds op processing (sinds gisteren 12u). Bestelling geplaatst 12/07 om 12u45.
@hieronder: aangepast
[ Voor 5% gewijzigd door Dima_2005 op 16-07-2014 14:48 ]
Maandagavond besteld met standard shipping maar telefoon nog niet ontvangen hoorDima_2005 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:43:
[...]
En dat terwijl mensen die zondag en maandag met standard shipping besteld hebben hun OPO al in huis hebben.
Hier ook nog steeds op processing (sinds gisteren 12u). Bestelling geplaatst 12/07 om 12u45.
Besteldatum: 14 July, 20.00
Methode: Standard
Huidige status, sinds vandaag 13.00: Processing
Methode: Standard
Huidige status, sinds vandaag 13.00: Processing
HTC one m8 schijnt wel een dijk van een telefoon te zijn. Het grappige vind ik dat de metalen behuizing altijd als zo'n groot sterk punt van de telefoon naar voren wordt geschoven, maar ik hou daar juist helemaal niet van. Op een of andere manier vind ik goed afgewerkt plastic veel fijner in de hand liggen. Ben heel benieuwd naar de sandstoneblack achterkant van de OPO, de babysilk white ga ik ook zeker bestellen als dat eenmaal mogelijk is,P. vd Loo schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:24:
Yep de mijne ook zojuist gewijzigd naar Processing!
Express levering.
Ik heb dan ook geen echte klachten over de HTC ONE M8. Deed alles wat ie moest doen en snel. Ik vond hem zijn prijskaartje echter niet waard. Net zoals jij knapte ik dus ook een beetje af op dat zogenaamde premium metaal. Ik vind het absoluut niet fijn in de hand liggen. De randen zijn scherper naar mijn idee, en het materiaal is koeler, onvriendelijker. Mijn plastic Ativ S daarentegen vind ik een genot om vast te houden :-)Rixos schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:25:
[...]
HTC one m8 schijnt wel een dijk van een telefoon te zijn. Het grappige vind ik dat de metalen behuizing altijd als zo'n groot sterk punt van de telefoon naar voren wordt geschoven, maar ik hou daar juist helemaal niet van. Op een of andere manier vind ik goed afgewerkt plastic veel fijner in de hand liggen. Ben heel benieuwd naar de sandstoneblack achterkant van de OPO, de babysilk white ga ik ook zeker bestellen als dat eenmaal mogelijk is,
Net zoals jij ben ik erg benieuwd naar de look en vooral feel van de OPO.
[ Voor 6% gewijzigd door P. vd Loo op 16-07-2014 15:32 ]
@ hierboven -> [OnePlus One] Ervaringen & Discussie
Waar haal je deze informatie vandaan?Dima_2005 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:43:
[...]
En dat terwijl sommige mensen die zondag en maandag met standard shipping besteld hebben hun OPO al in huis hebben.
Lees een de OPO forum. Je hebt daar de NL-verzending topic en EU shipment topic... Mensen zat die vandaag hun toestel hebben ontvangen. Meesten besteld op zondag.floriz87 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:33:
@ hierboven -> [OnePlus One] Ervaringen & Discussie
[...]
Waar haal je deze informatie vandaan?
Hier is hij als het goed is ook ontvangen! Heb net een tracking code gekregen en daar blijkt uit dat hij al afgeleverd is.
12-7 13:56 besteld
14-7 processing
16-7 9:48 good news email en dat de lader vertraagd is
16-7 13:50 bestelling geleverd volgens tracking code
16-7 16:20 tracking mail gekregen dat hij verzonden is
Standard shipping
12-7 13:56 besteld
14-7 processing
16-7 9:48 good news email en dat de lader vertraagd is
Standard shipping
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Dat is snel, misschien dat ik hem deze week ook nog binnen krijg dan.HaTe schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:27:
Hier is hij als het goed is ook ontvangen! Heb net een tracking code gekregen en daar blijft uit dat hij al afgeleverd is.
12-7 besteld
14-7 processing
16-7 9:50 good news email en dat de lader vertraagd is
Standard shipping
Redelijk snel gezien je in het weekend besteld hebt. Hoop dat ik hem dan nog deze week heb gezien ik maandagavond besteld hebt.
Kan je je nog herinneren hoe laat je hem hebt besteld zaterdag?HaTe schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:27:
Hier is hij als het goed is ook ontvangen! Heb net een tracking code gekregen en daar blijft uit dat hij al afgeleverd is.
12-7 besteld
14-7 processing
16-7 9:50 good news email en dat de lader vertraagd is
Standard shipping
Volgens de order confirmation was dat om 13:56
Maandag rond 17.00 besteld en staat nu, woensdag, op processing
Hij heeft helaas last van gele band onderaan, maar het is aan mn vader of hij hem daarvoor terugstuurt.
Shit, zie je het ook als je on screen buttons gebruikt?HaTe schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 18:22:
Hij heeft helaas last van gele band onderaan, maar het is aan mn vader of hij hem daarvoor terugstuurt.
Je ziet het alleen bij een witte achtergrond, maar het is niet heel storend en opvallend. Maar dit is meer wat voor het ervaringen topic!
Ik ben opzoek naar een invite, als iemand er eentje over heeft voor mij hoor ik dat graag!
Lees de warning eens?!PrePay schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 20:09:
Ik ben opzoek naar een invite, als iemand er eentje over heeft voor mij hoor ik dat graag!

Eindelijk ook via via de OPO weten te bestellen! (helemaal happy
) Iemand had een invite gekregen en moest hem binnen een uur claimen, dus had die zelf gedaan en daarna mij op zijn account laten inloggen en daarna de OPO besteld. Gewoon de shipping en invoice gegevens aangepast en betaald via Paypal. Standard shipping genomen.
Ben zeer benieuwd wanneer die gaat aankomen en hoe die mij bevalt
Ben zeer benieuwd wanneer die gaat aankomen en hoe die mij bevalt
Jep.
14e besteld met Express shipping, gisteren uit Londen verzonden, was vannacht in Brussel en nu in Amsterdam.
14e besteld met Express shipping, gisteren uit Londen verzonden, was vannacht in Brussel en nu in Amsterdam.
[ Voor 95% gewijzigd door 418O2 op 17-07-2014 08:06 ]
Email ontvangen
16.07.2014 20:38 DPD Data centrum
De verzender heeft het pakket aangemeld bij DPD.
Datum Tijd Plaats PakketstatusHigh five! Your order has been shipped. Please check the status of your package by checking your store account
16.07.2014 20:38 DPD Data centrum
De verzender heeft het pakket aangemeld bij DPD.
[ Voor 29% gewijzigd door floriz87 op 17-07-2014 08:20 ]
Let op:
Het vragen naar en het vergeven van invites betreffende de OnePlus One zijn NIET toegestaan.
Berichten waar dit toch gebeurd worden verwijderd.
Voor het uitwisselen van invite codes: Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic
Het vragen naar en het vergeven van invites betreffende de OnePlus One zijn NIET toegestaan.
Berichten waar dit toch gebeurd worden verwijderd.
Voor het uitwisselen van invite codes: Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic