[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]
Meer mensen die hem de 19e besteld hebben en nog wachten. terwijl mensen die hem de 20e besteld hebben hem al binnen hebben.
Ja wachten duurt lang....
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
"You have no pending payments."Otherside1982 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:09:
Ik heb zondagochtend 21 september besteld en hij zou vandaag geleverd moeten worden volgens de tracking. Ik heb betaald via kredietkaart en betaling was direct in orde, geen pending payments te zien vlak na het bestellen. Hoe zit dat bij jullie, is er iets te zien bij Pending Payments in je Store account?
Misschien zijn de orders van de 19e vermist of niet goed door gekomen? Vanavond maar een mailtje sturen...
[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
ik zag zojuist dat het geld van mijn ing rekening is afgeschreven (naar paypal), dus ben benieuwd of hij vandaag nog opgestuurd wordDarkSide schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:55:
zal niet echt helpen. Maar ik heb een mail gestuurd om de status na te vragen
Maar op mijn rekening is er nog geen geld afgeboekt.
Toen ik (en vele anderen) de OPO bestelde in Juli heb ik er ruim 3 weken op moeten wachten..
Dat maakt niks uit, enkele OPO's hier kwamen binnen, dagen erna pas het geld afgeschreven.Feths schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:59:
ik zag zojuist dat het geld van mijn ing rekening is afgeschreven (naar paypal),
dus ben benieuwd of hij vandaag nog opgestuurd word
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb ik, op zich, geen probleem mee. Maar dan wel als iedereen dat heeft zeg maar.Grimmie187 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:03:
Niet zo ongeduldig mensen
Toen ik (en vele anderen) de OPO bestelde in Juli heb ik er ruim 3 weken op moeten wachten..
Nu zijn er mensen die hem (veel) later besteld hebben en waar hij of al binnen is of onderweg.
Dan heb ik toch zoiets van. Ik wil ook spelen.
Maar ja 3 weken valt nog mee.
Moet veel langer wachten op mij nieuwe auto.
ow dat had ik niet begrepen. dat is wel vreemd dan inderdaad! als ik morgen nog niks heb gehoord ga ik ook maar een mail sturen..CLB schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:04:
[...]
Dat maakt niks uit, enkele OPO's hier kwamen binnen, dagen erna pas het geld afgeschreven.
Dat is het lastige, er blijkt de afgelopen maanden niet echt een peil op te trekken. Sommige mensen krijgen hem binnen 3 dagen, anderen 3 weken. Ik heb ook nog eens 20,- voor Express betaald en kreeg hem 2 weken later dan mensen met StandardDarkSide schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:06:
[...]
Heb ik, op zich, geen probleem mee. Maar dan wel als iedereen dat heeft zeg maar.
Nu zijn er mensen die hem (veel) later besteld hebben en waar hij of al binnen is of onderweg.
Dan heb ik toch zoiets van. Ik wil ook spelen.
Maar ja 3 weken valt nog mee.
Moet veel langer wachten op mij nieuwe auto.
Geld is hier ook afgeschreven sinds vandaag naar PP. Nog geen verzending. Ook de 19e besteld.DarkSide schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:03:
In PP zijn alle transacties voltooid.
Maar op mijn rekening is er nog geen geld afgeboekt.
Laat even weten als OPO heeft gereageerd, ben benieuwd naar hun antwoord
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Hacks? Ik ga ze nu ook mailen.ErikRo schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:45:
Ik had woensdagochtend besteld en vrijdag werd hij geleverd met standaard vervoer aangeklikt. kan dus heel snel gaan.
ik heb nog niet gemaild maar als de status na vanavond nog niet veranderd is of nog geen track and trace code heb ontvangen ga ik da morgen doen..evadnl schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:20:
[...]
Geld is hier ook afgeschreven sinds vandaag naar PP. Nog geen verzending. Ook de 19e besteld.
Laat even weten als OPO heeft gereageerd, ben benieuwd naar hun antwoord.
Heb ik trouwens goed begrepen dat hij vanuit de UK geleverd wordt en dus geen importkosten moeten betaald worden?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Ligt gewoon of ze hem op voorraad hebben in engeland,want daaruit wordt die verstuurd.Mocht het niet geval zijn dan duurt het helaas langer,hij moet helemaal uit China dan komen.Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:52:
Afgelopen dinsdag ook eindelijk een invite mogen ontvangen en direct de telefoon besteld. Nu zie ik hier een aantal verhalen voorbij komen dat de levering erg lang duurt.. Is dit vaak het geval? Ik hoop dat telefoon namelijk toch echt deze week binnen te krijgen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dit kan dan niet aan de voorraad liggen lijkt me.
FYI
Ze kwamen hem gisteren (ja dat is dus 2 werkdagen na bestelling bij OPO. Hulde DHL. Jammer dat ik niet thuis was. Gebeld door DHL wanneer ik wel thuis ben. Nogmaals hulde aan DHL.
[ Voor 15% gewijzigd door Rhin op 25-09-2014 00:43 ]
Toen ik de mijne had besteld in juli was hij er op 3 dagen.
Redelijk zwaar teleurgesteld en vraag mij af of ik nog niet kan canceleren?
Hier ook, maar al sinds gisteren onderweg.Xaph schreef op donderdag 25 september 2014 @ 06:25:
Mijn order van de 19e staat eindelijk op complete, tracking number staat er in. Hopelijk komt DHL vandaag.
Als je kijkt op de dhl.co.uk site zie je expected delivery staan
[ Voor 17% gewijzigd door evadnl op 25-09-2014 09:16 ]
tnxevadnl schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:12:
[...]
Hier ook, maar al sinds gisteren onderweg.
Als je kijkt op de dhl.co.uk site zie je expected delivery staan. Bij mij is dat vandaag eind van de dag!
hij komt vandaag. Maar ik ben er vandaag niet...(of all days)
Mogen buurtjes hem ook accepteren
Overigens 20 september besteld...
Thursday, September 25, 2014 Location Time Pieces
10 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:05
1 Pieces
[ Voor 45% gewijzigd door Frozen op 25-09-2014 10:49 ]
19 sept besteld
[ Voor 9% gewijzigd door evadnl op 25-09-2014 10:45 ]
Bedankt voor de tip! Ik werk op een op verschillende locaties, maar het is wel mogelijk als DHL kan aangeven rond wel tijdstip ze langskomen.evadnl schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:21:
Afleveren op werk niet mogelijk dan? Kan je altijd nog wijzigen als je tracking code hebt, gewoon even bellen met DHL.
Ik heb net gebeld, ze kunnen alleen een levertijd geven als je hem de eerste dag niet hebt kunnen aannemen.pgs010 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:27:
[...]
Bedankt voor de tip! Ik werk op een op verschillende locaties, maar het is wel mogelijk als DHL kan aangeven rond wel tijdstip ze langskomen.
Gaat alsnog vrij vlot. Have fun !pgs010 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:20:
23 september kreeg ik een invite van een vriendelijke tweaker. Ik heb de telefoon in de avond besteld en gisteren stond hij al op processing. Nu even afwachten. Het enige probleem is dat er overdag niemand thuis is...
Bij mij hetzelfde! staat dat hij eind van de dag komt:) whoooeeeDarkSide schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:12:
ja! Vanochtend mail gehad. Hij is onderweg. Zal, waarschijnlijk, morgen komen.
40 mins nadat ik van huis vertrokken was, werd hij geleverd. Zal je net zien he...
Damn dat is snel, gister avond dat gepost, deze ochtend had ik een email dat hij verscheept was en deze middag om 14h stond DHL voor de deur.The Source schreef op donderdag 25 september 2014 @ 00:35:
Afgelopen zondag besteld, ben nog aan het wachten (processing).
FYI
Dus in totaal 4 dagen. Nice!
Ben er nu al bijna klaarmee XD
Verwijderd
Heb precies hetzelfde stuur maar een PM, half uur wachten geen antwoord...geldermalsen schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:52:
Wat een ellende om überhaupt een invite te krijgen, mensen vragen er idiote prijzen voor of ze reageren gewoon niet op pm of email.
Ben er nu al bijna klaarmee XD
Edit
Beide invites zijn geclaimed, ik hoop dat er nu wel mee besteld wordt :-)
[ Voor 28% gewijzigd door Mr Magic op 25-09-2014 23:11 ]
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
aaaargh was ff vergeten dat je eerst een account moest maken, vrouwlief was op tijd en klikte op claimMr Magic schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:44:
Ik ga ook maar een illegaal berichtje plaatsen, want ik heb twee invites gratis weggegeven via V&A en die worden gewoon niet gebruikt... Rare tweakers heb je toch... Ze zijn nog maar 1 dag geldig dus wees er snel bij.
Invite 1
Invite 2
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat was mijn vermoeden al, maar ik had gehoopt iets anders te horen ...CLB schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:23:
Dan weet je ook dat, dat op voorhand niet te zeggen is
Drie dagen Processing inmiddels. Dat begint wel te vervelen nu!
Offtopic en Ontopic tegelijk.CLB schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:23:
Ik roeleer de pan uit met mijn invite weggeef actie
Bedankt namens de vrouw [en ikzelf]
[ Voor 13% gewijzigd door Spoenky op 25-09-2014 23:54 ]
(ps, niet express shipping genomen - werd me overal afgeraden)
Invite gehad van Momus n.a.v. wat posts op onbekende chinese draadje.. top!
Gotta love die tweakers mentaliteit!
ps.. als iemand in de buurt van Almere, Nijkerk, Lelystad etc. nog een bestelling gaat plaatsen op moment dat die de net aangekondige headset geleverd kunnen worden hou ik me warm aanbevolen..
uiteraard met een deel van de verzendkosten
Edit : Ah, zie op de vorige pagina ook iemand met die vraag...
[ Voor 25% gewijzigd door DennusB op 26-09-2014 08:59 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij is hij nog niet geupdate o.i.d. staat nog geen ETA helaasCLB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:11:
Track & Trace invoeren op de UK website van DHL en je kunt de verwachte leverdatum bekijken!
Meteen afspraak gemaakt dat ik hem op een DHL locatie kan ophalen. Deze is toch 7 min van mijn werk.
Dus vanochtend heb ik hem opgehaald. En kan ik lekker spelen
Verwijderd
Wat is de beste manier om er een te krijgen? Spelletjes spelen, smeken of hier op een tweaker wachten?
[ Voor 46% gewijzigd door ludipudi op 26-09-2014 10:13 ]
Ze worden echt dagelijks weggegeven.ludipudi schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:07:
Jammer dat het zo moeilijk is om een invite te bemachtigen...
Had de mijne binnen 3 dagen ik was zelfs nog cupcake.
En na dat ik hem ontvangen had kreeg ik er gewoon zomaar een omdat ik actief op het forum was en had ik er nog een gewonnen.
Het is echte niet zo moeilijk.
(neem aan dat je gewoon op het forum bezig bent? vergeet dan niet de internationale invite topics)
Ik doe mijn best. Wie weet lukt het me.DarkSide schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:13:
[...]
Ze worden echt dagelijks weggegeven.
Had de mijne binnen 3 dagen ik was zelfs nog cupcake.
En na dat ik hem ontvangen had kreeg ik er gewoon zomaar een omdat ik actief op het forum was en had ik er nog een gewonnen.
Het is echte niet zo moeilijk.
(neem aan dat je gewoon op het forum bezig bent? vergeet dan niet de internationale invite topics)
Voor rond de vijf euro kan je ze ook kopen.ludipudi schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:16:
[...]
Ik doe mijn best. Wie weet lukt het me.
Uit principe doe ik dat niet. Beetje zielig dat mensen dat doen. Gewoon weg geven desnoods direct in dit of andere topic.ceees2 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:18:
[...]
Voor rond de vijf euro kan je ze ook kopen.
Tja, elke invite die ik vond was al geclaimed. En ik wilde hem graag bestellen voordat het straks pre-order wordt, waardoor het mogelijk lang duurt voordat je hem krijgt.ludipudi schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:20:
[...]
Uit principe doe ik dat niet. Beetje zielig dat mensen dat doen. Gewoon weg geven desnoods direct in dit of andere topic.
En dat mag dus juist nietludipudi schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:20:
Gewoon weg geven desnoods direct in dit of andere topic.
Haha ik lees het nu idd.
Anders aan vrienden of pm of via de kortingscode topic?
[ Voor 7% gewijzigd door ludipudi op 26-09-2014 10:27 ]
Helaas. Als je standaard schipping doet krijg je DPD en Exrpess krijg je DHL.ludipudi schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:28:
Btw kan je ook voor een andere koerier kiezen dan DHL? Erg slechte ervaringen met dat bedrijf namelijk!
Maar vanwege slechte service van DPD worden alle standaard shippings omgezet naar Express.
Overigens wel vaker iets met DHL ontvangen en nooit problemen mee gehad.
ook nu. Pakketje zag er goed uit.
Dacht even dat ik slecht gelezen had. Maar op de 'bon'/bevestigingsmail staat standard schipping en als ik inlog bij 1+ staat er dat ik voor express shipping heb gekozen. Voor de mensen die hem nog gaan bestellen, kies vooral voor standard shipping dus
woensdag, September 24, 2014 Locatie Tijd
1 Zending informatie ontvangen LONDON-HEATHROW - UK 10:03
Betekent dit dat de telefoon al sinds woensdag klaar ligt om opgehaald te worden?
Wel mooi om te zien dat steeds meer mensen er 1 te pakken krijgen. En voor de zoekende: gewoon veel in V&A rondneuzen voor een (gratis) invite en standaard shipping kiezen als je hem besteld!
Keep it calm...en lek mig de zuk
Verwijderd
Ik heb de 24e besteld en die staat nu op Complete --> Track gehad en zie hetzelfde als joupgs010 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:30:
Zoals eerder vermeld heb ik de telefoon besteld op de 23e in de avond. Vannacht kreeg ik een mailtje dat de telefoon is verzonden. Het enige gekke is de volgende melding als ik de trackingcode invoer op de site van DHL:
woensdag, September 24, 2014 Locatie Tijd
1 Zending informatie ontvangen LONDON-HEATHROW - UK 10:03
Betekent dit dat de telefoon al sinds woensdag klaar ligt om opgehaald te worden?
Volgens mij is dat hetzelfde als bij PostNL hier dan is de track code al gegenereerd maar het pakketje nog niet verwerkt en dus nog geen updates beschikbaar online
Hier hetzelfde, en nog een dag eerder besteld zelfs. Heb ze maar eens achter de veren aangezetenearthknake schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:47:
Vroeg in de ochtend van de 24ste een bestelling gedaan maar die staat nog steeds op 'processing'. Vreemd dat iemand die dan in de middag een bestelling doet al shipped is...
Bij mij staat ie ook nog op processing maar hij is al shippedearthknake schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:47:
Vroeg in de ochtend van de 24ste een bestelling gedaan maar die staat nog steeds op 'processing'. Vreemd dat iemand die dan in de middag een bestelling doet al shipped is...
Gewoon ff mailen naar ze
[ Voor 3% gewijzigd door DennusB op 26-09-2014 13:00 ]
Ik heb in de namiddag van de 24ste besteld, maar bij staat hij ook nog op 'Processing' hoor (met de 'express' shipping method).earthknake schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:47:
Had de mijne de 19e besteld. En hij is donderdag (gisteren) afgeleverd.
Andere hadden hem idd later besteld en hadden hem eerder.
Maar de meeste kunnen toch wel binnen een week spelen
Ja dat is wat ze ook bij mij aangaven dat de status op de website achterloopt. Die van mij is ook al verzonden (23e besteld), maar staat nog steeds op processing, geen paniek dusDennusB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:00:
[...]
Bij mij staat ie ook nog op processing maar hij is al shippedDie status daar loopt achter!
Gewoon ff mailen naar ze
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ben wel benieuwd naar je ervaring! Dat het andere topic is gesloten is kwalitatief uitermate teleurstellend, want in afwachting op de OPO die ik gisteren heb besteld ben ik juist benieuwd naar actuele ervaringen en nieuwtjes.EeePC schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:33:
Lekker dan... Het ervaringen topic is gesloten voor onbepaalde tijd omdat er heel af een toe iets van een invite langskomt... Wilde net m'n ervaringen na een kleine week gebruik plaatsten.
Wel mooi om te zien dat steeds meer mensen er 1 te pakken krijgen. En voor de zoekende: gewoon veel in V&A rondneuzen voor een (gratis) invite en standaard shipping kiezen als je hem besteld!
Het zal wel policy zijn, maar het sluiten van dat topic is in mijn optiek erg overdreven en pietluttig.
Berichtje geplaatstCLB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:54:
Bespreek dat hier: Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile
Tadaaa
De volgende dag binnen, maar dat wisselt hier, hij is i.i.g. binnen een week binnen ;-)Tr4il schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:01:
Ik heb m'n OPO gisteravond besteld, hoe lang duurde het leveren bij jullie?
Verwijderd
Mijne verspringt net naar iets van package picked up en ETA maandag 29e. 24e in de ochtend besteld, express.Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:28:
[...]
Ik heb de 24e besteld en die staat nu op Complete --> Track gehad en zie hetzelfde als jou
Volgens mij is dat hetzelfde als bij PostNL hier dan is de track code al gegenereerd maar het pakketje nog niet verwerkt en dus nog geen updates beschikbaar online
Keep it calm...en lek mig de zuk
Als het serieus express is, hoor je mij niet klagen
Tadaaa
Hoelang het duurt om te leveren is heus wel te vinden in meer dan 1000 berichten hier, evenals standaard --> express.
Tadaaa
Ik heb m'n invites nu al twee keer geprobeerd gratis weg te geven, zowel in V&A als hier. Beide keren zijn ze wel geclaimed, maar is er geen bestelling mee gedaan.
Ik heb ze nog maar een keer op het OPO forum gezet (ik zeg niet waar). Ze zijn nog maar 11 uur geldig nu, maar misschien heeft iemand er nog wat aan.
Het vragen naar en het vergeven van invites betreffende de OnePlus One zijn NIET toegestaan.
Berichten waar dit toch gebeurd worden verwijderd.
Voor het uitwisselen van invite codes: Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic