• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-11 16:25
Net een bestelling geplaatst. Staat al meteen op 'pending shipment', maar methode is nog steeds standard. Hopelijk wordt dat zo nog automagisch express.

Erg benieuwd hoe groot de stap is vergeleken met mijn oude iPhone 4S

• XallaX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-11 20:40

XallaX

Meow

Ik geef ze niet meer weg maar ze ze voor redelijke vergoeding (10-15) op v&a om een drempeltje te maken voor de mensen die niet serieus zijn. Wil toch wel dat ze gebruikt worden en tot nu toe gaat dat goed.

Levertijden van diverse OnePlus One's, hieronder een voorbeeldje, de eerste is DPD de 2e DHL.

24/7 Received Invite & Payment OK & Pending Shipment
25/7 Processing & (Standard) Shipped
25/7 21:31 Order information has been transmitted to DPD
28/7 12:00 Oldbury (GB) In transit
29/7 05:24 Oldbury (GB) Parcel en route
29/7 16:01 Best (NL) Parcel en route
30/7 02:04 Veenendaal (NL) Parcel en route
30/7 06:30 Veenendaal (NL) Out for delivery
30/7 11:30 Delivered

21/9 Received Invite & Payment OK & Pending Shipment
22/9 Processing
24/9 20:47 PL Processed at LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
24/9 22:10 AF Arrived at Sort Facility LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
24/9 22:52 TR Transferred through LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
24/9 22:54 DF Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
25/9 01:18 AF Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM
25/9 03:13 PL Processed at BRUSSELS - BELGIUM
25/9 04:34 DF Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM
25/9 06:34
25/9 06:25 AR Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
25/9 13:38 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
25/9 15:15 Zending afgeleverd -Getekend door: xxx woonplaats

Mijn advies, neem gewoon DPD, het maakt niet veel uit en bij de 2e bestelling had ik gekozen voor standard en werd er via DHL geleverd.

• kanvua
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 14:38
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:50:
[...]

Mijne verspringt net naar iets van package picked up en ETA maandag 29e. 24e in de ochtend besteld, express.
Ik heb die van mij op dinsdag avond (23-09) besteld met de standaard shipping method en hij staat vandaag nog steeds op processing. Ook heb ik nog geen tnt nummer mogen ontvangen! Als ik dit zo hoor had ik toch beter dat tientje extra uit kunnen geven voor express.

• XallaX

XallaX

Meow

kanvua schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 08:47:
[...]
Ik heb die van mij op dinsdag avond (23-09) besteld met de standaard shipping method en hij staat vandaag nog steeds op processing. Ook heb ik nog geen tnt nummer mogen ontvangen! Als ik dit zo hoor had ik toch beter dat tientje extra uit kunnen geven voor express.
Processing is voor zowel standard als express hetzelfde, de express tijd gaat pas lopen als het pakket bij DHL of DPD is aangekomen. Als je dus de pech hebt dat er een tekort aan toestellen is kan het een week duren voor de order bij DHL of DPD terechtkomt en er dus een status van DHL of DPD komt met een aangemeld pakket. Na aanmelden van het pakket moet hij trouwens nog worden afgeleverd bij DPD/DHL ...

[ Voor 5% gewijzigd door XallaX op 27-09-2014 08:52 ]

• Tweener
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-04 21:15
Dien je bij de bestelling altijd de Euro variant aan te schaffen, of kun je ook het toestel in USD kopen? Dat scheelt vlgs mij weer een paar euri als je de wisselkoers bekijkt.

Het is heel geen vogel!

• SjoerdAch
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-10 18:53
Tweener schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:00:
Dien je bij de bestelling altijd de Euro variant aan te schaffen, of kun je ook het toestel in USD kopen? Dat scheelt vlgs mij weer een paar euri als je de wisselkoers bekijkt.
Als je hem in dollars aanschaft kun je hem alleen laten verzenden naar de US of A.

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-11 17:47
kanvua schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 08:47:
[...]

Ik heb op dezelfde dag besteld, gisteren een mailtje gestuurd. Ik kreeg vanmorgen bericht terug dat mijn order 'already has been shipped out' en dat ik binnenkort de Tracking info kan verwachten.

Tevens meldden ze dat de status van je order vertraging heeft t.o.v. de werkelijke status. Kans is dus groot als je bestelling op Processing staat, deze in werkelijkheid wel al verstuurd is.

[ Voor 14% gewijzigd door x3rius op 27-09-2014 09:53 ]

• kanvua
x3rius schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:23:
[...]

Ik heb op dezelfde dag besteld, gisteren een mailtje gestuurd. Ik kreeg vanmorgen bericht terug dat mijn order 'already has been shipped out' en dat ik binnenkort de Tracking info kan verwachten.

Tevens meldden ze dat de status van je order vertraging heeft t.o.v. de werkelijke status. Kans is dus groot als je bestelling op Processing staat, deze in werkelijkheid wel al verstuurd is.
Geweldig! :*)

Ook goed om te horen dat ik niet de enige ben die niet kan wachten op de opo! :D

• kanvua
x3rius schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:23:
[...]

Zojuist een mailtje ontvangen dat de telefoon is verzonden. Maandag kunnen we de telefoon verwachten dus!

• x3rius
kanvua schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:32:
[...]

Zojuist een mailtje ontvangen dat de telefoon is verzonden. Maandag kunnen we de telefoon verwachten dus!
Jep! Status is nu complete, mailtje erbij, helemaal goed :*)
Helaas ben ik maandag werken.. dat wordt dinsdag afhalen ergens.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:01
x3rius schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:44:
[...]

Jep! Status is nu complete, mailtje erbij, helemaal goed :*)
Helaas ben ik maandag werken.. dat wordt dinsdag afhalen ergens.
Je krijgt als de eerste poging niet geslaagd is een tweede poging de volgende dag.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 11:59
Ja hier ook eindelijk tracking nummer binnen! Hij is al onderweg en zal dus maandag wel aankomen :)

• x3rius
Quad schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:52:
[...]

Je krijgt als de eerste poging niet geslaagd is een tweede poging de volgende dag.
Aww.. :'( Dit gaat dus niet op? https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/bezorger-gemist
Misschien dat ze 't bij de buren willen afgeven anders.

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
ik ga een 2dehands Oneplus kopen en nu vraag ik mij af , als deze via Oneplus is aangeschaft moet ik dan ook het account van diegene overnemen en hoe moet ik dat doen?

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-11 21:49
sigilens schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:43:
ik ga een 2dehands Oneplus kopen en nu vraag ik mij af , als deze via Oneplus is aangeschaft moet ik dan ook het account van diegene overnemen en hoe moet ik dat doen?
OnePlus acount is alleen voor het bestellen en evt t forum. Kun je ook gewoon zelf aanmaken. Verder werkt de telefoon uiteraard gewoon met je google account en je kan evt nog een account aanmaken voor CayanogenMod.
Weet alleen niet hoe t evt met garantie afhandeling zit ofzo, maar lijkt me dat ze dat ook gewoon op een ander account dan waar ie gekocht is accepteren.

[ Voor 13% gewijzigd door EeePC op 27-09-2014 13:08 ]

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Zou het niet zo kunnen zijn dat ik met het account van de verkoper in de toekomst wellicht nieuwe invites zou kunnen krijgen voor een eventueele opvolger.

• XallaX

XallaX

Meow

sigilens schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:11:
Zou het niet zo kunnen zijn dat ik met het account van de verkoper in de toekomst wellicht nieuwe invites zou kunnen krijgen voor een eventuele opvolger.
Je krijgt na een X periode (in mijn geval 2 maanden) een 3-tal invites om te sharen als je een telefoon gekocht hebt van OnePlus op de account van de persoon die de telefoon gekocht heeft.

Of je voor de "Two" ook automatisch invites krijgt weet niemand.

[ Voor 6% gewijzigd door XallaX op 27-09-2014 14:45 ]

• bordeauxactive
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-01-2022
Mr Magic schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 00:41:
Hmm, mijn vetrouwen in "de tweaker" in het algemeen is wel een beetje gedaald nu.

Ik heb m'n invites nu al twee keer geprobeerd gratis weg te geven, zowel in V&A als hier. Beide keren zijn ze wel geclaimed, maar is er geen bestelling mee gedaan.

Ik heb ze nog maar een keer op het OPO forum gezet (ik zeg niet waar). Ze zijn nog maar 11 uur geldig nu, maar misschien heeft iemand er nog wat aan.
Gast, dit soort berichten zie ik zo graag.. hoef geen invite (heb wel vrienden die aan me zeuren, maar die leg ik netjes uit waar ze met een beetje moeite doen eraan kunnen komen).. maar wilde alleen even een _/-\o_ geven.. dit soort momenten mis ik bij tweakers de +like knop :)

• germanaaizer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-11 01:43
Vandaag me ook eentje besteld. Een invite scoren heeft me toch niet veel meer dan een halfuurtje gekost. En nu afwachten maar! :)

Don't walk on the grass, smoke it.

• Jitsert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-11 16:16
Zijn er nog mensen die een invite willen? Heb mijne 25e besteld en ben nu met smart aan het wachten totdat hij mijn xperia z vervangt.

[ Voor 53% gewijzigd door Jitsert op 27-09-2014 21:20 ]

• jorritkramer
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-11 16:11
Ik wil wel graag een invite!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Jitsert schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 21:19:
Zijn er nog mensen die een invite willen? Heb mijne 25e besteld en ben nu met smart aan het wachten totdat hij mijn xperia z vervangt.
die invites krijg je toch pas over een maand of 2, dus heeft niet heel veel zin om nu al te vragen

• Jitsert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-11 16:16
DigitalError schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 21:38:
[...]

die invites krijg je toch pas over een maand of 2, dus heeft niet heel veel zin om nu al te vragen
heb nog 2 gewonnen in een wedstijd :)

Dus ik geef ze weg!

(toelichting: Ik wil Nederland aan de OPO helpen, vandaar dat ik af en toe nog eens probeer een te verkrijgen).

[ Voor 16% gewijzigd door Jitsert op 27-09-2014 21:40 ]

• RubenSaurus
  • Laatst online: 27-10 22:33
Jitsert schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 21:39:
[...]

heb nog 2 gewonnen in een wedstijd :)

Dus ik geef ze weg!

(toelichting: Ik wil Nederland aan de OPO helpen, vandaar dat ik af en toe nog eens probeer een te verkrijgen).
okay ;) er is nu een apart invites topic he ;) Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic

• Tweener
germanaaizer schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 21:16:
Vandaag me ook eentje besteld. Een invite scoren heeft me toch niet veel meer dan een halfuurtje gekost. En nu afwachten maar! :)
Same here, ook een besteld - na een invite te hebben ontvangen van een echte mede Tweaker.
we wachten het (ongeduldig) af.

Het is heel geen vogel!

• germanaaizer
Tweener schreef op zondag 28 september 2014 @ 02:19:
[...]

Same here, ook een besteld - na een invite te hebben ontvangen van een echte mede Tweaker.
we wachten het (ongeduldig) af.
mooi, dan kunnen we wat vergelijken wat betreft de afhandeling van onze bestelling. Want het durft soms wel wat langer duren dan normaal heb ik al gelezen.

• bordeauxactive
alle vergelijkingen die ik heb van vorige week waren in 3-5 dagen zover ik gezien (met standard shipping)

• jorritkramer
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-11 16:11
@Jitsert , reageert niet meer sinds gister avond zou invite van hem krijgen maar nog niets gehoord helaas..
ben nog steeds zoekende nu vooral aangezien ik net mijn s5 heb verkocht!

• x3rius
Was natuurlijk niet thuis toen ze aan de deur stonden deze middag. Kreeg zojuist wel netjes een SMS van DHL dat ik een nummer kon bellen voor een nieuwe afspraak. Geregeld dat ik het zelf kom afhalen op hun Service Point. Kan tot 19:00 terecht, prima! :*)

• PsyBelgium
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-11 17:01
PsyBelgium schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:42:
Ik heb eindelijk ook een invite kunnen bemachtigen en heb mijn OPO besteld (met express shipping).
Deze middag is hij geleverd (dus binnen 4 werkdagen).

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nice, Donderdag avond besteld, vanochtend binnen :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 11:59
Die van mij is ook binnen. Ziet er goed uit. Vanavond maar eens meee spelen :)

• Teknoman360
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14:32
Hij is binnen! Op 24-9-2014 besteld na een gratis invite van een mede Tweaker (god bless him!).
Vandaag een ticket naar One Plus One gestuurd, want status bleef op Processing staan.
Gelukkig, verlossende antwoord kwam 5 minuten later. Hij is al gearriveerd om 12:21! Afgeleverd bij mijn pa.
Voor degenen die ook op 24-9-2014 besteld, zal niet meer lang duren!

• Master Jeff
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-11 00:11
DennusB schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:11:
Nice, Donderdag avond besteld, vanochtend binnen :D
Heb überhaupt nog geen mail ontvangen dat de mijne is verstuurd, terwijl ik deze ook donderdag(ochtend) had besteld. Ben jij wel geïnformeerd of stond de pakketbezorger vandaag opeens bij je op de stoep?

• germanaaizer
hmm, ik kan niet meer inloggen op mn store account. Wilde de status ff checken.

https://forums.oneplus.ne...store-not-working.128117/

Hopelijk arriveert mijn exemplaar ook zo snel! Iemand ervaring met bestellingen bij oppomart?

Verwijderd

Teknoman360 schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:02:
Hij is binnen! Op 24-9-2014 besteld na een gratis invite van een mede Tweaker (god bless him!).
Vandaag een ticket naar One Plus One gestuurd, want status bleef op Processing staan.
Gelukkig, verlossende antwoord kwam 5 minuten later. Hij is al gearriveerd om 12:21! Afgeleverd bij mijn pa.
Voor degenen die ook op 24-9-2014 besteld, zal niet meer lang duren!
Heb hem een dag later besteld Teknoman, ook bij mij staat de status nog op "processing". Betaling netjes afgerond. Ben benieuwd..

• kanvua
Die van mij is 23-9 's avonds besteld en is vandaag binnen gekomen.

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Ik probeer al de hele dag deze phone te bestellen. Helaas geen succes.
Zo is mijn Paypal account gesusspend. Nu is de website offline.

Nu is die tijdslimiet ook lekker aan het aflopen. Zucht.... :'(

• bordeauxactive
euheuh?

http://www.efox-shop.com/...lass-3-jdi-bilds-g-296558

Bamboo versie... "Lagerbestand: vorrätig"

Nou ben ik geen fan van dat Bamboo.. en kwam per toeval op dit site (via banner op XDA) maar voor wie wil wellicht?

• Kips
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-10 13:21
krijgen jullie ook een foutmelding bij het openen van de orderstatus?

• Condor70
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-11 19:48
Kips schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:15:
krijgen jullie ook een foutmelding bij het openen van de orderstatus?
Gisterenavond was de hele oneplus.net site niet bereikbaar, maar vandaag kan ik gewoon bij de orderstatus komen.

Hmmm.... nog steeds Processing....

• Master Jeff
Inmiddels vanochtend een e-mail ontvangen dat DHL onderweg is en het pakketje vandaag wordt bezorgd (donderdag 25 sept. besteld). Ik wacht met spanning af :)

• M0Dzilla
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 12:33
Donderdagavond 25-9 (23:30) besteld en 30-9 binnen! Rekeninghoudend met het weekend ertussen zeker niet slecht.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:41:
[...]

Heb hem een dag later besteld Teknoman, ook bij mij staat de status nog op "processing". Betaling netjes afgerond. Ben benieuwd..
Vanochtend binnen >:)

• Tweener
germanaaizer schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:00:
[...]

mooi, dan kunnen we wat vergelijken wat betreft de afhandeling van onze bestelling. Want het durft soms wel wat langer duren dan normaal heb ik al gelezen.
Inloggen is weer mogelijk. Status staat nog op processing.

Het is heel geen vogel!

• Master Jeff
Telefoon vanavond in gebruik genomen en heerlijk toestel is mijn eerste ervaring na een avond lang spelen. Kwa snelheid sneller dan een IPhone 5S.

• Dommejong
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-01-2023
Zondag heb ik dat ding besteld, grote kans dus dat die morgen of vrijdag binnen komt? Status staat nog op processing, heeft het zin om een bericht te sturen op de site? Ik ben zo ongeduldig =D

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:38

John Doos

ClaudZaque

De pijnlijke stap gezet om mijn Nexus 5 te verkopen, en gister middag de 1+1 64gb besteld.

Had er vrede mee dat het wel eens een week kon duren, maar de status staat nog op pending shipment.
Ik heb hier al wel gelezen dat hij toch zon beetje naar processing zou moeten gaan vandaag.

Als hij hier vanmiddag nog op staat zal ik even mailen dan?

[ Voor 16% gewijzigd door John Doos op 01-10-2014 09:57 ]

Nee

• enderbram
  • Laatst online: 11-11 19:17
Dommejong schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:06:
Zondag heb ik dat ding besteld, grote kans dus dat die morgen of vrijdag binnen komt? Status staat nog op processing, heeft het zin om een bericht te sturen op de site? Ik ben zo ongeduldig =D
Ik heb hem ook zondag besteld, staat nog op processing. Kan niet wachten :D
Mijn order info zegt trouwens dat ik express shipping heb, terwijl ik toch echt voor standard heb gekozen (en betaald).

[ Voor 13% gewijzigd door enderbram op 01-10-2014 10:02 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hoelang duurde het vanaf Brussel naar jouw afleveradres?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• M0Dzilla
Dommejong schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:06:
Waarschijnlijk is hij al verzonden, de website status stond bij mij nog op processing op de ochtend van de dag dat hij geleverd werd. Zegt eigenlijk niks dus die status ;) gewoon rekening houden met morgen of vrijdag inderdaad.

• berry194
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-10 13:22
Vrijdag ochtend heb ik mijn OPO besteld en bij mij staat de status ook nog op processing. Ik hoop echt dat hij vandaag of morgen geleverd wordt. Kan niet wachten met spelen :D

• ceees2
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-11 13:30
Dinsdagochtend 23 september gekocht, ik heb hem maandag 29 semptember ontvangen.

• Vinze
  • Laatst online: 11-11 22:26
Ik heb die van mij zaterdagavond (27 sept) besteld, en ook bij mij staat de status nog op Processing.
Er van uitgaande dat het zo'n 5 werkdagen duurt verwacht ik hem morgen of overmorgen. Ik ben benieuwd!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

30 september besteld en hij staat nu op pending shipment, van waar worden ze eigenlijk verstuurd ?

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:22

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

24ste besteld....29ste binnen

Keep it calm...en lek mig de zuk

• M0Dzilla
Brilsmurfffje schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:58:
30 september besteld en hij staat nu op pending shipment, van waar worden ze eigenlijk verstuurd ?
Engeland ergens, weet de exacte plek niet (staat wel op pakbon) maar hij gaat via Heathrow naar Brussel en dan NL.

• Peter Huizenga
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-11 10:07
Besteld: placed on October 1, 2014 12:05. Order status: Pending Shipment

Stone Cold

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-10 12:38

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik heb de 26e besteld, laat in de avond. Tot zover nog niks vernomen (status=Processing), maar ik hoop dat ik de OPO morgen binnen krijg.

Speed limits are like herpes.

• ratje_nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-11 06:22
Plato112 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:24:
Ik heb de 26e besteld, laat in de avond. Tot zover nog niks vernomen (status=Processing), maar ik hoop dat ik de OPO morgen binnen krijg.
Ik heb hem de 27e besteld. Had verwacht dat het wel een week of wat zou duren maar als ik dit zo lees :) :)

• Peter Huizenga
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-11 10:07
Zo te lezen gemiddeld 6 a 7 dagen. ongeacht status updates ;)

Stone Cold

• geldermalsen
  • Laatst online: 11-11 14:53
Ik heb hem ook de 26ste besteld staat nu nog op processing :(

• Bankie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-11 12:26
Hier ook de 26ste besteld en staat ook nog op processing.

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
Woensdag bestelt vrijdag in huis.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:47
Plus in china hebben ze deze week meerdere fesstdagen als het goed is,succes met wachten hij komt toch wel.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Amaze86 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:40:
Plus in china hebben ze deze week meerdere fesstdagen als het goed is,succes met wachten hij komt toch wel.
Dat scheelt volgens mij alleen maar in de administratieve processen en die zijn waarschijnlijk toch wel grotendeels geautomatiseerd. De telefoon wordt geleverd vanuit Engeland.

• pinokkia
  • Laatst online: 14:50
Misschien een domme vraag: Maar hoelang duurt het voordat het van PENDING SHIPMENT afgaat

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Amaze86
  • Laatst online: 12:47
Plato112 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:04:
[...]

Dat scheelt volgens mij alleen maar in de administratieve processen en die zijn waarschijnlijk toch wel grotendeels geautomatiseerd. De telefoon wordt geleverd vanuit Engeland.
Ja mits op voorraad in engeland,ze moeten eenmaal uit China komen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Amaze86 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:35:
[...]

Ja mits op voorraad in engeland,ze moeten eenmaal uit China komen.
Tuurlijk, maar als dat er nog bij zou komen, dan zou het veel langer duren voordat de orders op processing kunnen staan.
Anyway, ik kan toch niets anders doen dan wachten. Dus we zullen het zien :)

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 23:20
De OPO vanochtend besteld. Had langere levertijden verwachten, maar de laatste reacties stemmen mij vrolijk.
Vanochtend ook al Nillkin Tempered Glass protector en 2 covers (doorzichtige en flip) besteld.
Deze zullen dan waarschijnlijk later binnenkomen.
Ik ben wel echt van de bescherming, dus grote kans dat ik de OPO dan nog even laat liggen ;)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 11:24
Zondag besteld (standard shipping)
Net mailtje dat hij verzonden is.

TheS4ndm4n#1919

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-11 16:25
Zaterdagochtend besteld, inclusief flipover hoes. Status is nog steeds 'processing'...

• Vinze
  • Laatst online: 11-11 22:26
Ik heb om half 6 vanochtend ook een mailtje ontvangen dat hij onderweg is, hij ligt nu op London-Heathrow. Als ik de berichten in dit topic mag geloven duurt het verzenden zo'n twee dagen, morgen maar een dagje thuiswerken dus :)

(Zaterdagavond besteld)

[ Voor 37% gewijzigd door Vinze op 02-10-2014 08:14 ]

• Condor70
  • Laatst online: 01-11 19:48
Maandag besteld en nu ook een mailtje gekregen dat 'ie is verzonden, maar de DHL pagina geeft alleen nog de voormelding van dinsdag 8:19, maar nog niet dat 'ie daadwerkelijk op London-Heathrow is aangekomen.

• enderbram
Zondag besteld, volgens DHL ligt die van mij ook in Londen.

• berry194
enderbram schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:53:
Zondag besteld, volgens DHL ligt die van mij ook in Londen.
En ik had hem vrijdag besteld en heb nog steeds geen bericht :P

• enderbram
berry194 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:54:
[...]

En ik had hem vrijdag besteld en heb nog steeds geen bericht :P
Balen zeg:( ik heb express misschien maakt dat uit?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Iedereen heeft express, ook al bestel je hem met 'standard shipping'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• enderbram
CLB schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:26:
Iedereen heeft express, ook al bestel je hem met 'standard shipping'
Ah, vandaar :)

• berry194
enderbram schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:24:
[...]

Balen zeg:( ik heb express misschien maakt dat uit?
Ik heb betaald voor standard shipping en hij is veranderd naar express. Ik heb er ook een flip hoesje bij besteld geen idee of dit de levering vertraagt.

• geldermalsen
  • Laatst online: 11-11 14:53
26ste besteld nog steeds processing

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 18:27
Hey,

Ik heb deze maandag besteld, er staat nog steeds "pending shipment". Is dit normaal, updaten ze de status geregeld? En hangt dit misschien af van week tot week?

if it is not broken, don't fix it!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-11 06:02
white modder schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:35:
Hey,

Ik heb deze maandag besteld, er staat nog steeds "pending shipment". Is dit normaal, updaten ze de status geregeld? En hangt dit misschien af van week tot week?
Dit verschilt van week tot week / dag tot dag.
Ik heb hem besteld op net het verkeerde moment destijds. Toen ik hem bestlede had iedereen die tot de dag voordat ik bestelde het toestel met 4 tot 6 werkdagen binnen.
Bij mij duurde het 9werkdagen.
Tot de 5e werkdag pending shipment, en dus toen processing.
De 9e werkdag completed en stond de koerier voor de deur een uurtje na de status update.
Ik heb op 29 juli besteld.

• germanaaizer
Ik heb zaterdagavond besteld en de status is 'processing' van maandag. Zal deze week niks meer worden denk ik. Ik heb voor standard shipping gekozen en deze is niet aangepast geweest.

• Tweener
germanaaizer schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:15:
Ik heb zaterdagavond besteld en de status is 'processing' van maandag. Zal deze week niks meer worden denk ik. Ik heb voor standard shipping gekozen en deze is niet aangepast geweest.
Bij mij ook hoor, zat besteld, status processing. Wellicht zaterdag of anders begin volgende week verwacht ik, als ik de berichten hier zo lees.

Het is heel geen vogel!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Oew update!

Dinsdag besteld, vandaag van pending shipment naar processing :D

Nee

• TomF
  • Laatst online: 08-11 19:42
John Doos schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:04:
Oew update!

Dinsdag besteld, vandaag van pending shipment naar processing :D
Maandagnacht besteld, ook net overgegaan naar processing! Ik ben benieuwd hoelang we nu nog moeten wachten...

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Hier hetzelfde, van pending shipment naar processing, maandagmiddag bestel :)
Zou hij er dan misschien zaterdag al zijn ?

• pinokkia
Dinsdagavond 30 september laat besteld met standaard verzending. Status was shipment pendling. Vandaag status processing en express levering.

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Inderdaad mijne ook naar expres gegaan, geinig een gratis upgraden van 13euro ;)

Denk dat dit betekent dat hij nu vanuit Engeland naar Brussel onderweg is, morgen vanuit Brussel naar Nederland gaat. En zaterdag vanuit Nederland naar de ongeduldige tweakers? :+

Wellicht als er her en der wat vertraging is, dat hij maandag of dinsdag aan komt.

Nee

• germanaaizer
Tweener schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:26:
[...]

Bij mij ook hoor, zat besteld, status processing. Wellicht zaterdag of anders begin volgende week verwacht ik, als ik de berichten hier zo lees.
Stiekem hoop ik toch nog op morgen, maar ik vrees ervoor. Mijn shipping method is blijkbaar toch ook omgezet naar express zie ik juist. :)

• Yoshi
wel grappig hier op de bureau... Een collega en ik hebben op dezelfde dag besteld, maar ik standard shipment en hij express... vandaag verandert alles naar processing... verandert die van mij in express shipment... Er baalt hier iemand :D

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Aan de andere kant heb ik Express Shipment gekozen en dat was op 30 september (in de nacht): vanochtend binnen (inclusief dag vertraging in Brussels) ;)

[ Voor 14% gewijzigd door BtM909 op 02-10-2014 18:11 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• pinokkia
BtM909 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:11:
Aan de andere kant heb ik Express Shipment gekozen en dat was op 30 september (in de nacht): vanochtend binnen (inclusief dag vertraging in Brussels) ;)
Dat is echt super snel, want ik heb dinsdagavond laat besteld en voor een paar uur terug naar status processing.

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Hoe zijn jullie aan een tracking link gekomen eigenlijk?

Nee

• enderbram
John Doos schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:07:
Hoe zijn jullie aan een tracking link gekomen eigenlijk?
Wanneer de ordestatus "completed" is.

Verwijderd

Ik heb de 26e de Oneplus besteld en 3 dagen later ook nog een flip cover besteld bij Oneplus.

Ik kreeg vanochtend een mailtje dat de bestelling onderweg was, dus ik met vreugde de dag door gegaan en iedereen vol plezier vertellen dat die vandaag binnen zou komen. Helaas had ik niet goed gekeken en ging het om mijn flipcover. Daar ging mijn dag! :P

Oneplus staat nog steeds op processing... Ik hoopte hem deze week nog binnen te krijgen maar het zal nu wel volgende week worden! ZIN IN!

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09 08:55
Zaterdagavond besteld en van maandag tot nu op Processing..
Hopelijk morgen maar wellicht niet.

Verwijderd

heb zondag besteld en het is inmiddels in Brussel, dus ik hoop morgen of zaterdag binnen :)

• Yoshi
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 01:48:
heb zondag besteld en het is inmiddels in Brussel, dus ik hoop morgen of zaterdag binnen :)
Het is morgen zaterdag ;-).

Pagina: 1 ... 13 ... 38 Laatste

Let op:
Het vragen naar en het vergeven van invites betreffende de OnePlus One zijn NIET toegestaan.

Berichten waar dit toch gebeurd worden verwijderd.

Voor het uitwisselen van invite codes: Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic