Ik heb het tool gedownload en ga het vanavond proberen. Klinkt hoopgevend.
De functie om programmalijsten naar USB te schrijven was ik nog niet tegengekomen, maar ik zie dat Sony.de ook voor de 50W805B dit tool te downloaden aanbiedt - dus dat zou moeten lukken.
Overigens kan ik wel bij het ophalen van de kanalen op de tv kiezen om alleen de FTA kanalen te laden, dus wat jij beschrijft heb ik al bijna. Maar ik wil toch echt de kanalenlijst op volgorde en zapbaar hebben, en dat wil ik proberen met 'jouw' editor. Nu heb ik niet eens alle BBC kanalen bij elkaar staan, alle muziekzenders enz. Laat staan in de juiste volgorde. En heel veel "dubbelen": BBC1 Schotland, BBC1 Oxford, BBC1 Wales, ...
Als ik ze op de PC kan ordenen, wil ik dat best om de paar maanden doen. In de tv zelf lijkt me dat een hels karwei! Voor m'n Dreambox deed ik het ook op de PC. Daarvoor circuleren trouwens ook genoeg settinglijsten op internet. Ik kan jou eventueel ook mijn kanalenlijst doorsturen. Momenteel heb ik alleen 28.2/28/5 Oost, vanwege de instabiliteit. Zodra ik weet waar dat aan ligt, koppel ik de andere LNB's ook weer, zodat ik ook 13E, 19.2E en 23E heb :-)
Ps.: Wel heerlijk om zo veel HD kanalen te hebben!
Ps2: Die DXC link is ook wel interessant, met kanalenlijsten die vergelijkbaar zijn met wat er voor de Dreambox is. Alleen al het overzicht wat
http://www.dxandy.com/dxc-tabellen/Nederland.html geeft is interessant. Jammer dat zij 28.2/28.5E niet meenemen.
Ps3: Voor degenen die niet weten waar dit over gaat. Vanaf 50 Euro (eenmalige aanschaf) heb je er honderden gratis kanalen bij. Alleen even voorbij de schaamte van een schotel aan je gevel of op je dak zien te komen :-)
[
Voor 19% gewijzigd door
mmrizio op 03-09-2014 15:11
]