Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
mijn receiver heeft ook nog geen netwerkfunctionaliteit aan boord, ik zet altijd de mediapc , tv en receiver aan via de logitech harmony, stream geluid naar de pc (speelt af via receiver) en zet de tv uit. Idd zonde om de tv aan te laten staan om muziek te luisteren

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Het moet tegenwoordig toch anders kunnen zou je denken met alle technieken beschikbaar. Gelukkig wilt Android TV verandering brengen in de brakke Smart TV platformen, maar ook daar moet nog veel gebeuren denk ik. Ik heb ook bewust voor het 2014 model gekozen, aangezien Android TV net in zijn eerste jaar zit. Misschien iets voor de toekomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Het kan ook anders, je gaf al aan een apple tv te hebben, receivers hebben die mogelijkheden inmiddels al, maar om dit nu via een TV te regelen vind ik nogal omslachtig. Het kan, maar dan staat er een scherm nutteloos aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-05 18:53
Ik denk op termijn deze nog eens te kopen: http://www.marmitek.com/n...ntvangers/boomboom-80.php

Ik gebruikt de 75 variant al 1,5 jaar in de auto en het werkt erg goed moet ik zeggen.
Kost 40 Euro en dan kan die enorme tv lekker uitblijven wanneer ik muziek wil luisteren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 03-05 21:32
pricewatch: Sony Bravia KDL-40W605B Zwart

Zo naar deze tv uitgekeken, woensdagavond laat (iets voor 00:00) besteld, en door storingen bij BCC nu nog niet binnen en gaat vandaag ook niet meer komen. Heb ze al 2 keer gebeld en bij elkaar ruim een uur in de wacht gestaan en beide keren zeiden ze hetzelfde: er is een fout opgetreden, morgen komt ie echt.

En net vertelde ze me dat de tv is uitverkocht... Lekker dan! :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04 11:36
Annuleren is geen optie en elders proberen te regelen voor dezelfde prijs als BCC? Vaak willen winkels wel zakken naar een vergelijkbare prijs als de concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Bij MediaMarkt Almere stond er iig nog voor dezelfde prijs iirc (misschien nog iets goedkoper op z'n hoogst). Weet alleen niet hoeveel voorraad ze hebben en/of dat voor het showmodel was ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-03-2024
Outlandos schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:32:

Zo naar deze tv uitgekeken, woensdagavond laat (iets voor 00:00) besteld, en door storingen bij BCC nu nog niet binnen en gaat vandaag ook niet meer komen. Heb ze al 2 keer gebeld en bij elkaar ruim een uur in de wacht gestaan en beide keren zeiden ze hetzelfde: er is een fout opgetreden, morgen komt ie echt.

Is deze tv dan op dit moment niet meer op voorraad bij bcc, online?, wel slordig dat ze het dan al een paar dag de voorraad status niet hebben aangepast.

Zat ook te twijfelen om deze te kopen, of toch te wachten op 2015 model.

[ Voor 8% gewijzigd door Matedeor op 14-06-2015 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Matedeor schreef op zondag 14 juni 2015 @ 10:33:
[...]

Is deze tv dan op dit moment niet meer op voorraad bij bcc, online?, wel slordig dat ze het dan al een paar dag de voorraad status niet hebben aangepast.

Zat ook te twijfelen om deze te kopen, of toch te wachten op 2015 model.
Ik kan bevestigen dat bcc hem niet meer op voorraad heeft, volgens meisje aan de telefoon zijn nieuwe onderweg vanaf de leverancier.

Wanneer wordt 2015 model verwacht? Mijn budget is 400 dus die zal waarschijnlijk te duur worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-03-2024
Outlandos schreef op zondag 14 juni 2015 @ 11:00:
[...]

Ik kan bevestigen dat bcc hem niet meer op voorraad heeft, volgens meisje aan de telefoon zijn nieuwe onderweg vanaf de leverancier.

Wanneer wordt 2015 model verwacht? Mijn budget is 400 dus die zal waarschijnlijk te duur worden.
Slordig dat ze het dan nog niet hebben aangepast, maar komen dus in ieder geval nog wel nieuwe aan.

Voordat 2015 modellen op de prijs van de modellen van dit jaar zitten, ben je denk ik wel een aantal maanden verder, en dan is het natuurlijk ook maar afwachten of ze daadwerkelijk beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 18:45
[...]

Het 2015 model is er al bijna 2 maand en staat ook al in veel winkels. Sony heeft er voor gekozen om de series anders te benoemen. De W7-serie van 2015 kan je vergelijken met de W6-serie van 2014. (qua beeld, smart tv, positionering, etc). ;)

De '2015' versie van de 40W605b is de 40W705C. Deze is momenteel flink duurder, dus ik zou gewoon ergens die W605b van vorig jaar proberen te machtigen. Zolang zullen ze niet meer verkrijgbaar zijn.

De modellen die nu onderweg zijn naar de winkels zijn de hogere series.

[ Voor 6% gewijzigd door P.K. op 14-06-2015 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-05 10:19

Bever!

3

Deze week bij opening van MM den bosch de 55w815 voor 777, lijkt me een mooie uitverkoop actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:47
Is op de 40W605 uitzendinggemist of RTL XL te bekijken?

In een aantal reviews lees ik van niet ,maar dat de verwachting is dat dit bij een update wel beschikbaar zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Halldor schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:57:
Is op de 40W605 uitzendinggemist of RTL XL te bekijken?

In een aantal reviews lees ik van niet ,maar dat de verwachting is dat dit bij een update wel beschikbaar zou zijn.
RTL xl stopt op alle tv's
En uitzending gemist is niet beschikbaar, gaat ook niet komen volgens sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
Bever! schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:04:
[...]

RTL xl stopt op alle tv's
En uitzending gemist is niet beschikbaar, gaat ook niet komen volgens sony.
Thx voor je snelle reactie.
Is het 'casten' via je smartphone met behulp van Screen Mirroring een optie om toch uitzendiggemist te kunnen bekijken?

[ Voor 6% gewijzigd door Halldor op 15-06-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Halldor schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:06:
[...]

Thx voor je snelle reactie.
Is het 'casten' via je smartphone met behulp van Screen Mirroring een optie om toch uitzendiggemist te kunnen bekijken?
Je kan via interactief --> rode knop wel kijken werkt via hbbtv. Als je bij ziggo/upc zit.

[ Voor 3% gewijzigd door Bever! op 15-06-2015 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
Bever! schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:07:
[...]

Je kan via interactief --> rode knop wel kijken werkt via hbbtv. Als je bij ziggo/upc zit.
Nog slimmer inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05:59
Op mijn vorige Bravia (EX500) kon ik in het X Bar menu van de TV uit de mappen op mijn PC kiezen welke foto's, video's enz ik wilde bekijken. In het menu van mijn nieuwe X8505B zie ik -als ik mijn PC als mediaserver selecteer, alleen maar de mogelijkheid om alle foto's, of alle video's etc. te bekijken. Dat zijn duizenden bestanden. Niet te doen... Ik kan nergens de mogelijkheid ontdekken om een map te selecteren, zodat ik bv alleen de foto's in de map 'Vakantie 2015' te zien krijg. Dat zou toch mogelijk moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:10
Dat probleem heb ik ook op mijn nieuwe TV, op mijn oude Samsung werkte het zonder problemen. Je kunt echter een externe contoller gebruiken om bestanden te pushen, bijvoorbeeld BubbleUPNP, of de TV SideView-app van Sony zelf, of als je een Sony telefoon hebt ook via de standaard Video-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:14

Mr. Freeze

¡GO!

Ruud2007 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:38:
Op mijn vorige Bravia (EX500) kon ik in het X Bar menu van de TV uit de mappen op mijn PC kiezen welke foto's, video's enz ik wilde bekijken. In het menu van mijn nieuwe X8505B zie ik -als ik mijn PC als mediaserver selecteer, alleen maar de mogelijkheid om alle foto's, of alle video's etc. te bekijken. Dat zijn duizenden bestanden. Niet te doen... Ik kan nergens de mogelijkheid ontdekken om een map te selecteren, zodat ik bv alleen de foto's in de map 'Vakantie 2015' te zien krijg. Dat zou toch mogelijk moeten zijn?
Druk op je ab op "options" als je je server hebt geselecteerd, kies dan op "weergave met mappen", misschien dat je deze optie pas ziet als je met je ab naar boven scrolt.

Tenminste, dat werkt zo op mijn w828, mogelijk dat jij een andere menu opbouw hebt op jouw tv.

[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Freeze op 16-06-2015 19:56 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Dank je, dat werkt. Beetje bezopen dat dat niet de standaard view is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
[...]

Heb jij al een update van je bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Halldor schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 08:08:
[...]

Heb jij al een update van je bestelling?
Ja, die heb ik je gisteravond getweat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:56
Heb vorig jaar de x85b gekocht (49 inch). Heel fijne tv, met enkele kleine nadelen:

Software (opera shit)
Optical out ondersteund enkel dolby 5.1, geen DTS
Met subs wordt het beeld in de avond soms onacceptabel licht (contrast lager) door niet goed werkende local dimming.

Ik hoopte stiekem dat er voor zo'n dure tv nog wel een update naar Android TV zou komen, maar ik ben bang van niet. Iemand enige info hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05:59
Mr. Freeze schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:55:
[...]

Druk op je ab op "options" als je je server hebt geselecteerd, kies dan op "weergave met mappen", misschien dat je deze optie pas ziet als je met je ab naar boven scrolt.

Tenminste, dat werkt zo op mijn w828, mogelijk dat jij een andere menu opbouw hebt op jouw tv.
Top, het werkt! Veel dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
DarkShadow schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 21:47:
[...]

Ik hoopte stiekem dat er voor zo'n dure tv nog wel een update naar Android TV zou komen, maar ik ben bang van niet. Iemand enige info hierover?
Het onderliggend OS zal nooit geüpdatet gaan worden. Als je Android TV wil hebben, moet je een 2015 model kopen.

[ Voor 15% gewijzigd door gysman11 op 18-06-2015 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 17:49
Outlandos schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:32:

Ik heb vorige week vrijdag de tv ook besteld, ook na 2 beloftes en lange gesprekken via de klantenservice zou de tv een paar dagen later uitgeleverd worden, maar heb ik de tv toch maar geannuleerd. Zooitje bij BCC. Er waren namelijk maar 3 tv's in het magazijn, maar al x aantal weborders en 13 vestiging bestellingen voor de tv.

UIteindelijk heb ik voor iets meer geld toch een 42W805B besteld. (wilde eigenlijk voor de 7 serie gaan, maar kon deze voor praktisch dezelfde prijs krijgen). Een prima upgrade vanaf een 32EX720.

Wat ik niet heb kunnen vinden is of er op de 2014 serie zoals de EX/HX/NX serie van een paar jaar terug ook presence sensoren/ultrasonic+ir sensors aanwezig zijn? Een van de meest praktische functies van mijn 'oude' tv was dat de audio aanbleef maar het scherm uitging als ik niet pal voor de tv zat. Dit is perfect wanneer ik 'cast' naar mijn tv en via de externe speakerset Spotify beluister. In de specificaties en in de quick/full manual kan ik het helaas niet vinden.

Wellicht iemand met een 7 of 8 serie tv die het kan beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
k5052 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 23:50:
[...]

Ik heb vorige week vrijdag de tv ook besteld, ook na 2 beloftes en lange gesprekken via de klantenservice zou de tv een paar dagen later uitgeleverd worden, maar heb ik de tv toch maar geannuleerd. Zooitje bij BCC. Er waren namelijk maar 3 tv's in het magazijn, maar al x aantal weborders en 13 vestiging bestellingen voor de tv.

UIteindelijk heb ik voor iets meer geld toch een 42W805B besteld. (wilde eigenlijk voor de 7 serie gaan, maar kon deze voor praktisch dezelfde prijs krijgen). Een prima upgrade vanaf een 32EX720.

Wat ik niet heb kunnen vinden is of er op de 2014 serie zoals de EX/HX/NX serie van een paar jaar terug ook presence sensoren/ultrasonic+ir sensors aanwezig zijn? Een van de meest praktische functies van mijn 'oude' tv was dat de audio aanbleef maar het scherm uitging als ik niet pal voor de tv zat. Dit is perfect wanneer ik 'cast' naar mijn tv en via de externe speakerset Spotify beluister. In de specificaties en in de quick/full manual kan ik het helaas niet vinden.

Wellicht iemand met een 7 of 8 serie tv die het kan beantwoorden?
Ja hier precies hetzelfde, heb er vanmiddag nog een shopreview over geschreven:

http://tweakers.net/shopreview/permalink/137825/

Die 42' ziet er mooi uit, helaas hebben mijn ouders een groot meubel in de huiskamer waarin de tv moet staan, meubel is 20 jaar oud en dus gemaakt voor vierkante tv's. Daardoor is 40' de maximale grootte.

Heeft er iemand nog goede alternatieven? Onder de 500 euro, tv hoeft geen 3d te hebben, maar wel smart tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Outlandos schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 00:18:
[...]

Ja hier precies hetzelfde, heb er vanmiddag nog een shopreview over geschreven:

http://tweakers.net/shopreview/permalink/137825/

Die 42' ziet er mooi uit, helaas hebben mijn ouders een groot meubel in de huiskamer waarin de tv moet staan, meubel is 20 jaar oud en dus gemaakt voor vierkante tv's. Daardoor is 40' de maximale grootte.

Heeft er iemand nog goede alternatieven? Onder de 500 euro, tv hoeft geen 3d te hebben, maar wel smart tv.
pricewatch: Samsung UE40H6200AW Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heb gister de KDL55w815 gekocht bij de MM opening in Den Bosch, mooie tv maar ik heb wel twee vragen:
Wanneer de beeld helemaal zwart is zie ik grote vage lichte vlekken. Ik weet niet of iemand begrijpt wat ik bedoel. En als vanuit een andere punt kijkt zie je t niet meer. Is dit normaal?

Ten tweede probeer ik met de knop "options" de beeldscherm instellingen te veranderen bij mn playstation av kanaal. Maar hij doet niks. Het lijkt alsof het een playstation knop wordt. Hoe kan ik dit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
FlipFlink schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:06:
Heb gister de KDL55w815 gekocht bij de MM opening in Den Bosch, mooie tv maar ik heb wel twee vragen:
Wanneer de beeld helemaal zwart is zie ik grote vage lichte vlekken. Ik weet niet of iemand begrijpt wat ik bedoel. En als vanuit een andere punt kijkt zie je t niet meer. Is dit normaal?

Ten tweede probeer ik met de knop "options" de beeldscherm instellingen te veranderen bij mn playstation av kanaal. Maar hij doet niks. Het lijkt alsof het een playstation knop wordt. Hoe kan ik dit doen?
zoiets?
cypher21 in "\[3D/LED/UHD TV] Sony 2014 line-up"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCP
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-12-2024

CCP

[b][message=44446160,noline]
Ben ook wel benieuwd naar een oplossing. Eerst dacht ik leuk die BRAVIA sync. Kan ik mijn ps4 met mijn AB bedienen. Toen wilde ik tijdens gamen iets wijzigen in de settings. Dat werkte dus niet direct. als work-around ging ik eerst naar het Home-menu en daar toen settings gewijzigd. Nu de BRAVIA sync maar uit gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
FlipFlink schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:06:
Een aantal knoppen wordt standaard doorgezet via HDMI-CEC (aka Bravia Sync), waaronder OPTIONS. Je kunt dit uitzetten (of rechtstreeks het optie-menu oproepen) via SYNC MENU, rechts bovenaan op de AB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:14

Mr. Freeze

¡GO!

DarkShadow schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 21:47:
Heb vorig jaar de x85b gekocht (49 inch). Heel fijne tv, met enkele kleine nadelen:

Software (opera shit)
Optical out ondersteund enkel dolby 5.1, geen DTS
Met subs wordt het beeld in de avond soms onacceptabel licht (contrast lager) door niet goed werkende local dimming.

Als je je dynamisch contrast nu eens op laag zet, of uit? (geavanceerde instellingen) dan is dat probleem waarschijnlijk opgelost van het veranderende contrastniveau bij ondertiteling of end credits. Of had je dat al geprobeerd?

Die DTS bitstream uit optie zie ik eigenlijk nooit bij Sony TV's, zal wel een licentie kwestie zijn. idd erg jammer.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Haha ja precies! Ik zal het eens zo even proberen thx! Bizar dit eigenlijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 11:03

Lorn

I have a bad feeling...

Ik heb een probleem met mijn Pioneer VSX-529 receiver en Sony KDL-50W828B televisie. De receiver is middels een HDMI-kabel verbonden met de televisie. CEC en ARC staan aan en werken naar behoren. De receiver gaat keurig harder en zachter wanneer ik met de afstandsbediening van de televisie het geluid regel en de receiver gaat aan en uit samen met de televisie.

Dan nou het probleem: wanneer ik wil kijken naar een apparaat dat middels HDMI is verbonden met de receiver dan laat de televisie geen beeld zien (uiteraard de televisie op de juiste HDMI-input gezet). Sterker nog, het menu van de receiver waarmee je onder andere de HDMI-instellingen kunt doen wordt ook niet getoond op de televisie. Als ik de receiver op BD zet (waarop mijn WDTV Live is aangesloten) dan gaat het rode HDMI-lampje op de receiver niet branden en de witte HDMI-indicator in de display blijft knipperen.

Ik heb het volgende geprobeerd maar zonder resultaat:
- WDTV Live direct aangesloten op de TV, dit geeft beeld
- WDTV Live aangesloten op een andere HDMI-aansluiting van de receiver, geen beeld
- Andere HDMI-kabel gebruikt om de receiver aan te sluiten op de TV, geen beeld
- Alle apparaten los gekoppeld van de receiver, geen beeld
- Receiver aangesloten op een andere HDMI-poort op de televisie, geen beeld
- Standby passthrough van de receiver (HDMI beeld wordt doorgestuurd wanneer de receiver op standby staat) aangezet op BD en de receiver op standby gezet, geen beeld
- TV instellingen teruggezet naar de Factory Defaults, geen beeld

Wat daarnaast ook vreemd is dat toen ik de TV heb gekocht en geïnstalleerd ik ARC niet aan de praat heb gekregen en uiteindelijk middels de optische ingang van de receiver het geluid naar de receiver heb laten lopen. ARC werkt nu dus opeens wel. Daarnaast weet ik 100% zeker dat ik met deze TV en receiver naar de WDTV Live heb gekeken, het heeft dus wel gewerkt. Naar mijn weten is er niks aangepast in de opstelling tussen het moment dat het wel werkte en nu.

Omdat ik geen idee heb waar ik het probleem moet zoeken plaats ik dit ook in het Pioneer receiver topic, ik hoop dat dit geen probleem is.

UPDATE
------------
Het probleem is inmiddels opgelost. Het lag aan de receiver, na een harde reset van het apparaat wordt de HDMI-verbinding weer gewoon tot stand gebracht.

[ Voor 6% gewijzigd door Lorn op 24-06-2015 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 653786

Juist de kdl55-805b gekocht bij carrefours in Belgie.
799 betaald met nog eens 160 euro aan tegoedbonnen voor aankopen in de carrefours er :) bij gekregen.

Dus eigenlijk maar 639 betaald!

Goede deal girls and boys!!!

Heb ook nog de 5 jaar garantie bijgekocht...voor 99 euro met gratis 20 euro tegoedbon!

http://hyper.carrefour.eu...der_Promo20eurAchat100eur

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 653786 op 25-06-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan me iemand vertellen waar ik goede instellingen voor deze tv kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vs
  • Laatst online: 03-05 23:57
Anoniem: 653786 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:41:
* knip *

Je reageert dan wel op een post die niet uitblinkt in eigen inzet maar LMGTFY-links posten wordt net zo min gewaardeerd.

[ Voor 27% gewijzigd door S1NN3D op 25-06-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Anoniem: 653786 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:41:
Het is niet de bedoeling om het topic te kicken binnen 24 uur door meerdere keren achter elkaar te posten. Wanneer je iets aan je post wil veranderen of toevoegen, kun je de "wijzig"-knop gebruiken.

Het overnemen van andermans instellingen heeft op zich niet zo heel veel zin omdat elk paneel iets anders is. Je kan het hooguit als richtlijn gebruiken. Door er zelf wat moeite in te steken, kun je dergelijke informatie vrij eenvoudig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:46
Wat is bij jullie nu de firmware op de tv? Ik zelf heb een 55-w829B

Op het forum werd begin juni gesproken over PKG2.303EUA, die vind mijn tv niet, ik heb nog steeds de versie zoals die bij sony op de website staat(PKG2.294EUA).

Edit, ik zie dat PKG2.303EUA nu ook op de sony site staat met datum van gister, straks maar eens proberen thuis.

http://www.sony.nl/suppor...-update-v2303/KDL-55W829B

[ Voor 32% gewijzigd door overtones op 25-06-2015 15:50 ]

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorry als ik iets niet juist heb gedaan...wou alleen maar een goede deal delen.
Dacht dat ik jullie daar een plezier mee zou doen.

Heb geen links met deze winkel.
Dus ik begrijp der kritiek niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Anoniem: 653786 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:19:
sorry als ik iets niet juist heb gedaan...wou alleen maar een goede deal delen.
Dacht dat ik jullie daar een plezier mee zou doen.

Heb geen links met deze winkel.
Dus ik begrijp der kritiek niet zo goed.
Het is niet de bedoeling om meerdere keren achter elkaar te posten en basic vragen kun je met de zoekfunctie op het forum en Google prima zelf vinden.

Dat staat los van het delen van een goede deal. Daar kan inderdaad iemand zijn voordeel mee doen. Daar is geen commentaar over gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, no problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
handmatig de update maar gedaan, tv zelf vind deze niet via internet.

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akilla
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-05 10:44
Gister ook een nieuwe update gehad, maar motionflow op standaard zetten geeft nu ineens een soap opera effect :S Vond het wel relaxt kijken met motionflow op standaard, maar op deze manier moet die maar uit ofzo...

Sowieso vind ik het raar dat een update van een tv de werking van bepaalde settings veranderd(of soms zelfs reset...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Dat was eigenlijk best simpel: hdmi-kabel stuk 8)7

Ik heb van de week een Sony W805B gekocht en daar dit weekend een nieuwe Yamaha RX-477-receiver aan gekoppeld. De tv is aangesloten via de HDMI2-poort (de poort met ARC-ondersteuning) en de audio output is ingesteld op extern. Als ik alles aanzet herkent de TV inderdaad netjes dat een geluidssysteem aangesloten is en de versterker geeft aan dat hij audio-input van de TV ontvangt ontvangt. ARC lijkt dus te werken :)

Het probleem is echter dat het geluid om de paar seconden heel even wegvalt, de tijd ertussen varieert. Ik heb alle instellingen nagelopen en ik zie geen gekke dingen. Het is ook gewoon een digitaal signaal, dus je zou denken dat het óf werkt, óf niet werkt :{

Klinkt dit iemand bekend in de oren?

[ Voor 4% gewijzigd door WoutF op 28-06-2015 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterLBP
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-04 15:25
Ik volg dit topic (en de 2015 versie) al een tijdje en heb een hoop reviews gelezen en hoewel het voor mij al duidelijk is geworden dat ik voor een Sony W7/W8-serie ga, twijfel ik nog over de verschillende versies.

Als ik het goed heb begrepen verschillen de modellen alleen in refresh rate (MotionFlow). Reviews (en een aantal posts hier) vertellen me dat het inschakelen hiervan de beeldkwaliteit negatief aanpast. Bovendien is boven de x Hz nauwelijks merkbaar voor het menselijk oog. Is het dan veilig voor mij om te zeggen dat ik dan net zo goed voor het goedkoopste model kan gaan?

Wat het verschil tussen W7 en W8 betreft is 3D en mijn vraag hierbij is is of de 3D-bug al is opgelost ondertussen?

Als laatst ben ik deze post tegengekomen dat me aan het twijfelen bracht:
P.K. schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:18:
[...]

Het 2015 model is er al bijna 2 maand en staat ook al in veel winkels. Sony heeft er voor gekozen om de series anders te benoemen. De W7-serie van 2015 kan je vergelijken met de W6-serie van 2014. (qua beeld, smart tv, positionering, etc). ;)

De '2015' versie van de 40W605b is de 40W705C. Deze is momenteel flink duurder, dus ik zou gewoon ergens die W605b van vorig jaar proberen te machtigen. Zolang zullen ze niet meer verkrijgbaar zijn.

De modellen die nu onderweg zijn naar de winkels zijn de hogere series.
Ik had op een bepaalde site gelezen dat het verschil tussen de A en B versies een ander soort paneel was. Is dit ook het geval bij de C versies? Of beter gezegd; wat is het verschil tussen de 2014 en 2015 modellen van de W7- en W8-series en is het het waard om daar op te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozza
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:08
goede vraag ^ ik ben ook hier ook al een tijd mee bezig maar heb mijn keuze nog niet definitief kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 18:45
MisterLBP schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:30:
Ik volg dit topic (en de 2015 versie) al een tijdje en heb een hoop reviews gelezen en hoewel het voor mij al duidelijk is geworden dat ik voor een Sony W7/W8-serie ga, twijfel ik nog over de verschillende versies.

Als ik het goed heb begrepen verschillen de modellen alleen in refresh rate (MotionFlow). Reviews (en een aantal posts hier) vertellen me dat het inschakelen hiervan de beeldkwaliteit negatief aanpast. Bovendien is boven de x Hz nauwelijks merkbaar voor het menselijk oog. Is het dan veilig voor mij om te zeggen dat ik dan net zo goed voor het goedkoopste model kan gaan?

Wat het verschil tussen W7 en W8 betreft is 3D en mijn vraag hierbij is is of de 3D-bug al is opgelost ondertussen?

Als laatst ben ik deze post tegengekomen dat me aan het twijfelen bracht:

[...]

Ik had op een bepaalde site gelezen dat het verschil tussen de A en B versies een ander soort paneel was. Is dit ook het geval bij de C versies? Of beter gezegd; wat is het verschil tussen de 2014 en 2015 modellen van de W7- en W8-series en is het het waard om daar op te wachten?
Klopt, er waren modellen waar in 2013 (A) een IPS scherm inzat en in 2014 (B ) een VA scherm. In 2015 (C) zijn er voor zover bekend niet zulke veranderingen doorgevoerd. Het grootste verschil is voornamelijk Android TV in de hogere series (W75 en hoger). De 3D bug is overigens niet aanwezig in de 2015 modellen.

De W7 heeft nu een slanker design dan de W6 van vorig jaar en is daarom denk ik edge-lit ipv fald. Dat kan effect hebben op de zwartwaardes. Verder denk ik dat er qua beeldkwaliteit heel weinig verschil zit tussen de B en C modellen.

Als je kan leven zonder AndroidTV, zou ik een B-model halen, dat scheelt weer in de portemonnee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterLBP
P.K. schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:25:
[...]

Klopt, er waren modellen waar in 2013 (A) een IPS scherm inzat en in 2014 (B ) een VA scherm. In 2015 (C) zijn er voor zover bekend niet zulke veranderingen doorgevoerd. Het grootste verschil is voornamelijk Android TV in de hogere series (W75 en hoger). De 3D bug is overigens niet aanwezig in de 2015 modellen.

De W7 heeft nu een slanker design dan de W6 van vorig jaar en is daarom denk ik edge-lit ipv fald. Dat kan effect hebben op de zwartwaardes. Verder denk ik dat er qua beeldkwaliteit heel weinig verschil zit tussen de B en C modellen.

Als je kan leven zonder AndroidTV, zou ik een B-model halen, dat scheelt weer in de portemonnee ;)
Helder, het is een stuk duidelijker nu voor mij :) Vond het al raar dat op sommige sites AndroidTV stond en bij andere niet 8)7

Aangezien ik met AndroidTV mijn Raspberry Pi kan gebruiken voor een ander leuk projectje ga ik voor de 2015 (C) modellen.
full led en het oplossen van de 3D-bug drijven me vervolgens richting de W8-series. en aangezien ik motionflow waarschijnlijk toch uit ga zetten wordt het een 50W805C.

Hartelijk dank voor je reactie! Nu is het wachten op een actie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinamp
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Vinamp

Oja joh...

Sinds een paar dagen de sony bravia kdl-60w605b in huis.
Nu vroeg ik mij af als je een ci+ kaart (ziggo) gebruikt je dan naar het ene kanaal kunt kijken en het andere opnemen?
In de specs staat dat er 2 tuners inzitten, maar voordat ik het ziggo/horizon kastje eruit gooi wil ik dat toch even zeker weten.

Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:25
Zijn dat allebei DVB-C tuners? Want ik heb ook twee tuners er in zitten, maar één DVB-C en één DVB-T. Meestal kan je niet iets anders kijken terwijl je iets opneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 668222

Is de w700b series 10 bit panel? Zo ja dan verklaart dat de 12 bit weergave in beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManTra
  • Laatst online: 05-04 16:20

ManTra

mooh?

Heb sinds gister een 50wb829b en alles heb ik aan de praat. Nu heb ik alleen een Apple TV die blijkbaar niet wil handshaken via HDMI want ik krijg geen beeld. Hiervoor had ik hem aan een Panasonic Plasma G20 hangen en daar deed hij het prima met dezelfde kabel en settings. Na wat geGoogle lees ik dat dit wel vaker voor blijkt te komen. Heeft iemand hier er ook ervaringen mee? Volgende stap is een Factory Reset van de Apple TV. Kijken of het dan wel wil.

UPDATE: Na 3 verschillende HDMI Kabels blijkt er eindelijk 1 tussen te zitten die wordt geaccepteerd :)

[ Voor 10% gewijzigd door ManTra op 03-07-2015 13:01 . Reden: Opgelost ]

blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-04 09:12
MisterLBP schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:48:
[...]

Helder, het is een stuk duidelijker nu voor mij :) Vond het al raar dat op sommige sites AndroidTV stond en bij andere niet 8)7

Aangezien ik met AndroidTV mijn Raspberry Pi kan gebruiken voor een ander leuk projectje ga ik voor de 2015 (C) modellen.
full led en het oplossen van de 3D-bug drijven me vervolgens richting de W8-series. en aangezien ik motionflow waarschijnlijk toch uit ga zetten wordt het een 50W805C.

Hartelijk dank voor je reactie! Nu is het wachten op een actie :P
Die 50W805C is Edge-lit btw, tenzij je iets anders bedoeld met full led.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterLBP
Trivian schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:31:
[...]

Die 50W805C is Edge-lit btw, tenzij je iets anders bedoeld met full led.
heb het ook gezien inderdaad.
heb het verschil tussen edge-lit en full led wat verder gegoogled en het lijkt geen game-changing verschil te zijn, in ieder geval niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinamp
  • Niet online

Vinamp

Oja joh...

tiguan schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:27:
Zijn dat allebei DVB-C tuners? Want ik heb ook twee tuners er in zitten, maar één DVB-C en één DVB-T. Meestal kan je niet iets anders kijken terwijl je iets opneemt.
Goede vraag, ik zie bij de specs staan, aantal tuners 2
Jammer dat je niet 2 dingen tegelijk kan doen, je moet dus naar de zender kijken die je opneemt?

Ga me even in de 2 type tuners die erin zitten

Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Er zitten twee DVB-T/T2/C/S/S2 tuners in. Waar je wel tegenaan gaat lopen is dat de module maar één zender tegelijk kan verwerken, dus minstens één van de zenders die je kijkt/opneemt moet onversleuteld worden doorgegeven. Bij Ziggo is dat in HD alleen de NPO, de rest van het basispakket alleen in SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinamp
  • Niet online

Vinamp

Oja joh...

hcQd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 01:37:
Er zitten twee DVB-T/T2/C/S/S2 tuners in. Waar je wel tegenaan gaat lopen is dat de module maar één zender tegelijk kan verwerken, dus minstens één van de zenders die je kijkt/opneemt moet onversleuteld worden doorgegeven. Bij Ziggo is dat in HD alleen de NPO, de rest van het basispakket alleen in SD.
Je bedoelt dat als je 2 verschillende gecodeerde zenders zou willen opnemen er ook twee ci+ kaarten van ziggo in zouden moeten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Alleen heeft de TV maar één CI-sleuf. Als je per se dit zonder losse decoder wilt: er zijn modellen van Panasonic met twee sleuven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
De Humax van Ziggo heeft ook twee tuners en maar één smartcard slot. Waarom zou een TV dan wel twee CI+ modules moeten hebben? Misschien is die technische beperking er wel, maar het is niet per se noodzakelijk.

[ Voor 28% gewijzigd door tiguan op 02-07-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
De module kan maar een enkele transportstream verwerken. In theorie zou je alle zenders uit een stream tegelijk kunnen decrypten (tenminste dat kon wel met regulier CI, of ze bij CI+ beperkiingen hebben ingebouwd weet ik eerlijk gezegd niet), maar apparaten die daar gebruik van maken is meer huisvlijt. Met CI+ 1.4 wordt het mogelijk meerdere streams tegelijk te verwerken, maar dat werkt natuurlijk ook alleen maar icm (nog uit te brengen) compatibele toestellen.

Dat zo'n Humax er meer aan kan is leuk, maar die gebruikt een virtuele CAM waarvan er zoveel geïnstantieerd kunnen worden als de smartcard ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel1891
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-03-2022
-edit- Zie het al. Verkeerd gekeken.

[ Voor 80% gewijzigd door Marcel1891 op 02-07-2015 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wat doet de PlayStation now optie eigenlijk?
Kan het niet starten, omdat het zegt dat de software geüpdatet moet worden, maar de laatste staat er al op (pkg2.294eua)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Dan kan je spelletjes spelen die via de cloud worden aangeboden. Hier op heb je een abonnement nodig.

Maar zo te zien is dat nog niet beschikbaar in Nederland.

[ Voor 73% gewijzigd door tiguan op 02-07-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLabel01
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:35
Sinds gisteren staat hier ook een 50W828b, mooi ding! :) Loop alleen tegen een vreemd probleempje aan:

Ik kijk tv via Telfort Glasvezel (Amino A140 ontvanger) en gebruik de afstandbediening van de Amino om de tv aan te zetten enz. Wanneer ik de tv aanzet met de Sony AB gaat ie netjes naar de laatste input waar hij op stond (Amino zit aan HDMI 2), maar zet ik de tv aan met de AB van de Amino dan start de tv altijd op het analoge tv scherm op. Dit heeft een luide ruis tot gevolg en zorgt ervoor dat ik eerst met de inputknop naar hdmi 2 moet gaan, erg storend allemaal ;)

Ik heb al geprobeerd om Bravia Sync aan te zetten, maar het lijkt alsof CEC niet ondersteund wordt door de Amino. Iemand anders nog ideeën?

edit: Na wat gegoogled te hebben ben ik erachter gekomen dat meer mensen dit probleem hebben met de afstandbediening van de Amino en dat er geen oplossing voor is. Dus ik heb maar een Harmony 350 gekocht en nu werkt alles perfect! :)

[ Voor 14% gewijzigd door BlackLabel01 op 04-07-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Waar is de Bluetooth functionaliteit eigenlijk goed voor? Het ziet geen een Bluetooth apparaat in de buurt, ook niet een ps3 controller. M'n tablet ziet wel "bravia", bij pairen laat de tablet een passcode zien (confirm passkey is xx to pair), maar op de tv verschijnt niks.

Edit: ondersteunt blijkbaar alleen Bluetooth muizen volgens de handleiding.

[ Voor 12% gewijzigd door Manke op 04-07-2015 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
En de brillen voor 3D, die maken ook gebruik van Bluetooth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anwo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-02 12:52
Manke schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:56:
Wat doet de PlayStation now optie eigenlijk?
Kan het niet starten, omdat het zegt dat de software geüpdatet moet worden, maar de laatste staat er al op (pkg2.294eua)
Wat playstation now doet weer ik ook niet precies maar de laatste firmware is volgens de sony site PKG2.303EUA. Heeft overigens iemand hier al positieve of negatieve ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Je hebt gelijk alleen bij mij update ie niet, dacht dus dat ik de laatste had.
https://www.sony.nl/suppo...-update-v2303/KDL-40W605B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:46
Heb even een vraagje, mijn zusje haar relatie is geklapt en hij neemt de Samsung D8000 Led TV mee. Nu moet zij opzoek naar een nieuwe TV voor +/- 1000 euro. Nu heeft ze een aanbieding gekregen voor een Sony KDL-49X8505B.

Nu zijn er tegenwoordig alweer nieuwe modellen van Sony waaronder ook een KDL-X8307C die wel iets duurder ligt. Wat zijn nu afgezien van de nieuwe chip in de 8307C en Android de grote verschillen? Zijn die verschillen de meerprijs van het nieuwe model waard?

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
Manke schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:56:
Je hebt gelijk alleen bij mij update ie niet, dacht dus dat ik de laatste had.
https://www.sony.nl/suppo...-update-v2303/KDL-40W605B
Mijne update ook niet naar die laatste versie KDL-55W829B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
overtones schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:45:
[...]

heb het zelfde type, ik dacht dat de tv de update ook niet pakte, maar hier staat er wel de 3.03 versie op. Kennelijk een van de kinderen gedaan, ik iig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-04 18:52

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wicked-Game schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:55:
Heb even een vraagje, mijn zusje haar relatie is geklapt en hij neemt de Samsung D8000 Led TV mee. Nu moet zij opzoek naar een nieuwe TV voor +/- 1000 euro. Nu heeft ze een aanbieding gekregen voor een Sony KDL-49X8505B.

Nu zijn er tegenwoordig alweer nieuwe modellen van Sony waaronder ook een KDL-X8307C die wel iets duurder ligt. Wat zijn nu afgezien van de nieuwe chip in de 8307C en Android de grote verschillen? Zijn die verschillen de meerprijs van het nieuwe model waard?
Is allemaal nog een beetje onduidelijk, maar men verwacht dat de schermen gelijk zijn gebleven en dat het grootste verschil Android TV is. Echter zitten daar nog schijnbaar veel bugs in, waardoor TV-kijken een uitdaging wordt. Lees daarvoor ff de review van de 85C op de FP.
Omdat het scherm in de B-serie al erg goed is, zou ik voor een B gaan.

Verder is wellicht een 50W805 een betere en goedkopere tv dan de X8505, tenzij je natuurlijk UHD belangrijk vindt... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
overtones schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:45:
[...]

Maak je gebruik van smart dns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
Manke schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:55:
[...]

Maak je gebruik van smart dns?
Nee Google Dns. Niks spannends dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gisteren een 55W805B binnen gekregen, nu had ik begrepen dat je de stand kan gebruiken als wallmount, alleen als ik het zo bekijk is dat alleen bij de versies die <55"zijn. Ik kan het alleen niet zo 1-2-3 echt vinden. Iemand die me uit de droom kan helpen?

Moet zeggen dat het beeld wel echt goed is! Ik had hem even naast een Samsung UA40H6400 (ook 2014 model) staan, maar je ziet het verschil echt heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
SaURoN schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:35:
Gisteren een 55W805B binnen gekregen, nu had ik begrepen dat je de stand kan gebruiken als wallmount, alleen als ik het zo bekijk is dat alleen bij de versies die <55"zijn. Ik kan het alleen niet zo 1-2-3 echt vinden. Iemand die me uit de droom kan helpen?

Moet zeggen dat het beeld wel echt goed is! Ik had hem even naast een Samsung UA40H6400 (ook 2014 model) staan, maar je ziet het verschil echt heel goed.
klopt, geldt alleen voor < 55" modellen. Bij 55" en groter gaat dit niet op. Bij 55" en groter zitten er wel afstandsbeugels bijgeleverd, je kunt dus zonder extra benodigdheden een VESA beugel gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Laatst online: 01-05 18:53
Gisteren de firmware update vanaf een usb stick geinstalleerd aangezien de updatefunctie niets vond. Werkte goed verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
Goofman schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:11:
Gisteren de firmware update vanaf een usb stick geinstalleerd aangezien de updatefunctie niets vond. Werkte goed verder.
Werkte bij mij 2 weken terug niet, nog maar een keer proberen dan via USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frensch
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-10-2024
in digitalversus test van de 805 B staat dat juist de 805B een VA panel heeft dat zo goed is. De 905 wordt afgebrand.
quote]Sander H schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 10:25:
[...]

Geen idee of dit klopt, maar:

[...]

http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?p=26146834
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anwo
overtones schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:59:
[...]

Werkte bij mij 2 weken terug niet, nog maar een keer proberen dan via USB.
Net geprobeerd maar werkt nog steeds niet over Internet (w829b). Heeft iemand die wel de update al heeft geïnstalleerd verschillen / verbeteringen opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Anwo schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 19:07:
[...]

Net geprobeerd maar werkt nog steeds niet over Internet (w829b). Heeft iemand die wel de update al heeft geïnstalleerd verschillen / verbeteringen opgemerkt?
update staat er hier al een tijdje op.
Ik gebruik het smart-tv gedeelte totaal niet, dus merk niets van de veranderingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anwo
cypher21 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:27:
[...]

update staat er hier al een tijdje op.
Ik gebruik het smart-tv gedeelte totaal niet, dus merk niets van de veranderingen
Thanks, wacht dan wel af tot via Internet beschikbaar. Erg onduidelijk wat nou de verbeteringen zijn. If it ain't broken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
Gister m'n tv opgehangen, helemaal top. Kabels netjes weggewerkt.

Wat je ziet:

Sony KDL-55W829B
Sony HT-CT770
AirPort Extreme '13

Wat je niet ziet:
Apple TV3 (ergens in het tv meubel)
Subwoofer van de soundbar (achter de bank)
[/quote]

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/53/b3/7e/53b37e664c8da9caf461b6a36b5e99d2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/99/6f/6a/996f6ad1569d04888321f15f0487ff29.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 03-05 15:20

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Mooie opstelling overtones!

Is er trouwens al bekend wat die update inhoudt. Ik heb zelf last een wegvallende Wifi verbinding op 5Ghz.
Tv is via wifi verbonden en soms gebeurt het wel eens dat we tijdens het Netflix kijken we het laadschermpje zit en die blijft dan steken op 25 %.

Oplossing was eerst TV helemaal uit en weer opstarten maar zelf nu al een oplossing gevonden door de Wifi uit en aan te zetten en dan de internetinhoud te vernieuwen. Daarna werkt het weer prima maar het is wel lastig.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Frostbite schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:04:
Mooie opstelling overtones!

Is er trouwens al bekend wat die update inhoudt. Ik heb zelf last een wegvallende Wifi verbinding op 5Ghz.
Tv is via wifi verbonden en soms gebeurt het wel eens dat we tijdens het Netflix kijken we het laadschermpje zit en die blijft dan steken op 25 %.

Oplossing was eerst TV helemaal uit en weer opstarten maar zelf nu al een oplossing gevonden door de Wifi uit en aan te zetten en dan de internetinhoud te vernieuwen. Daarna werkt het weer prima maar het is wel lastig.
Benefits and improvements:
Improved access to Football search
Improved Widget security
Adds support for Cinema mode in IPTV_Auto24P
Improves the performance and stability of the TV user interface
This update removes the following services:

Social Friend
Friend Invite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brick Top
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik kan een Sony Bravia KDL-60W855B kopen voor 1299 euro. Is dit toestel een aanrader? De reviews die ik vind, zijn wel overwegend positief te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 03-05 15:20

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Brick Top schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:26:
Ik kan een Sony Bravia KDL-60W855B kopen voor 1299 euro. Is dit toestel een aanrader? De reviews die ik vind, zijn wel overwegend positief te noemen.
Ik heb alleen ervaring met de 50W828B en die bevalt prima. (voor waar hij staat groot genoeg). Ik kom hem op internet niet goedkoper tegen die 60w855b.

Ik vind het zelf dat het sowieso al een smak geld is voor een TV> Ik vond 800 euro al veel. Maar goed het is jouw keuze. Op welke afstand zit je nu van de TV af?

-Update-
Gisteren trouwens de TV geupdate via Software Update dus hij is nu ook via de TV/Online beschikbaar.
Verder nog geen rare zaken gezien.

[ Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 15-07-2015 22:44 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
Frostbite schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:27:
[...]

Ik heb alleen ervaring met de 50W828B en die bevalt prima. (voor waar hij staat groot genoeg). Ik kom hem op internet niet goedkoper tegen die 60w855b.

Ik vind het zelf dat het sowieso al een smal geld is voor een TV> Ik vond 800 euro al veel. Maar goed het is jouw keuze. Op welke afstand zit je nu van de TV af?

-Update-
Gisteren trouwens de TV geupdate via Software Update dus hij is nu ook via de TV/Online beschikbaar.
Verder nog geen rare zaken gezien.
Ik kan nog steeds niet updaten snap er geen reet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonniebwoi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-05 09:43
kan nog altijd niet kiezen tussen :

-42w705b
-42w805b
-42w828b

liggen alledrie vrij dicht qua prijs.

ik ga de tv vnl gebruiken om tv te kijken(duh) en ps4 te gamen.

3D interesseert me niet.

Welke zouden jullie nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Sjonniebwoi schreef op maandag 20 juli 2015 @ 11:08:
kan nog altijd niet kiezen tussen :

-42w705b
-42w805b
-42w828b

liggen alledrie vrij dicht qua prijs.

ik ga de tv vnl gebruiken om tv te kijken(duh) en ps4 te gamen.

3D interesseert me niet.

Welke zouden jullie nemen?
geen van alle
de 42" W8 serie heeft een 50hz panel. Zou voor een 100hz panel gaan; zeker i.v.m. ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonniebwoi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-05 09:43
Oei, wat stel jij dan voor? budget rond de 600 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05 11:13
cypher21 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:03:
[...]

geen van alle
de 42" W8 serie heeft een 50hz panel. Zou voor een 100hz panel gaan; zeker i.v.m. ps4
Maakt weinig uit dat paneel hoor.

De W7 is het slimst voor je portonomee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel1891
Ik heb nu enkele weken een W7 in gebruik en heb het idee dat de tv enigszins piept als hij aanstaat, maar twijfel of het niet gewoon het standaard geluid is van een tv die ingeschakeld is.
Horen jullie de tv 'aanstaan' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
Marcel1891 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:40:
Ik heb nu enkele weken een W7 in gebruik en heb het idee dat de tv enigszins piept als hij aanstaat, maar twijfel of het niet gewoon het standaard geluid is van een tv die ingeschakeld is.
Bij mijn 50W828B heb ik hier geen last van. Ik heb het in ieder geval nog nooit opgemerkt terwijl ik 's avonds laat regelmatig tv kijk met het geluid minimaal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05 11:13
Marcel1891 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:40:
Het kan je voeding zijn. Luister daar eens naar.

Een voeding is veel makkelijker om te wisselen dan een compleet toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel1891
De voeding geeft ook enigszins een hoogfrequent geluid. Dit lijkt erg op het geluid dat mijn telefoonadapter ook maakt, maar het is anders dan het geluid van de televisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
Ik heb de 50W828B nu een tijdje in bezit en kan niks anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben en nog steeds dagelijks kan genieten van de mooie, scherpe en soepele beelden met een geweldig contrast. Over de beeldkwaliteit en instellingen heb ik dan ook weinig te klagen, al ben ik wel terug gekomen van het Smart TV gedeelte. De apps zijn traag waardoor het vrijwel onbruikbaar wordt en buiten een aantal handige apps zoals Netflix en YouTube heb je verder ook niet echt iets wat echt wat toevoegt. Maar met een vlug extern kastje erop aangesloten is deze tv echt een aanrader. Het gaat immers uiteindelijk om de beeldkwaliteit. Ook gamen gaat erg goed mede door de lage inputlag. Al met al een erg tevreden gebruiker die geen moment spijt heeft van deze aanschaf. Hoe staan jullie erin? Ik hoor graag jullie ervaringen.
Pagina: 1 ... 37 ... 40 Laatste