Je hebt gelijk. Ik bezit op dit moment echter de Logitech Z906. Prima geluid maar de equaliser is uitsluitend aan te passen via de output(PC). Mijn tv heeft naar mijn weten deze optie niet en daardoor klinkt het geluid nogal dof. Ik versterk het geluid ervan met hoge tonen via de tv, de doffe middentonen via de speakers van de Z906 en de lage tonen natuurlijk via de sub. Het is nogal een gedoe om dit weer goed op elkaar af te stemmen, een tweede afstandbediening erbij te hebben en wat ik eerder al noemde is het ook geen pareltje qua design.cypher21 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:41:
[...]
oh, ik zeg niet dat er iets mis is met een soundbar. Het is iig stukken beter dan het geluid van de tv.
Het hangt volledig van je wensen af natuurlijk. 5.1 uit een soundbar is alleen erg brak, hij heeft al 5.1 en als hij dat graag zou willen voor films e.d. dan kan een soundbar nogal een teleurstelling zijn.
Een strakke soundbar die ik vanaf de afstandbediening van de tv kan besturen en prima lage tonen combineert met een helder geluid is daarom voor mij voldoende. Meer eisen heb ik niet.