In dat geval idd niet nee, maar hij heeft een mediaspeler en een receiver. Zou er dan voor kiezen om het geluid niet via de TV te laten lopen. Mja weer extra kabels e.d.yeehaw schreef op maandag 09 februari 2015 @ 08:48:
[...]
Weet ik, maar als de tv geen DTS passtrough doet en je meerdere apparaten via je TV wilt aansluiten heb je niet zo heel veel keus
Ben hier zelf nog wat aan het stoeien, alles loopt via de receiver naar de tv, dus tv gebruikt alleen HDMI 2.
Alle scene's kun je per ingang instellen, maar daar heb ik niets aan aangezien deze altijd op hdmi 2 staat.
Heb nu een "script" toegevoegd aan de afstandsbediening dat wanneer ik de Wii U of xbox start deze naar de scene "spel" springt maar echt ideaal is het niet.
Heb een HTPC met Kodi draaien, wanneer deze op de max resolutie is ingesteld (1080p60) vind ik het beeld haperen. Als ik 1080p50 forceer is het beeld wel prima. Na een reboot staat de pc alleen weer op 1080p60 Nog niet heel veel tijd gehad, maar daar moet ik zeker nog wat mee doen.
Afgelopen weekend de blurays van X-Men days of future past en Hercules in 3D gekeken.
Beeld is zeker strak, maar de resolutie is wel wat lager.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!