Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2C
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-07-2023

B2C

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:23:
Wat is slecht beeld? Op digitaal is dit meestal blokjesbeeld. Adhv wat voor storing valt er iets meer te zeggen.
Ik heb sindskort een CI-module en heb ook last van blokjesbeeld.
Voorheen een Humax decoder en daarmee geen problemen.
Heb al vanalles geprobeerd, maar krijg het probleem niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, geen blokjes maar echt overduidelijk minder kwaliteit beeld, minder scherp, minder kleur.
Het voorbeeld van het WK veldrijden was treffend, het beeld van de VRT was echt op alle fronten beter.
En ja, het was NPO1 HD en niet SD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-11-2024
Ik heb dit ook wel eens gehad . Humax 5200c op eerst Samsung en nu Sony.
naar mijn mening is dit de leverancier / signaal probleem.
Vooral bij nieuws uitzendingen is dit merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07 20:58
Ik heb een 605b (50 inch) en wil nu een muurbeugel bestellen.

Ik heb deze beugel gevonden:

http://www.debeugelknalle...hercules-fixed-black.html

Ik heb echter geen idee of je die gewoon op de tv kan bevestigen.
Ik kwam op een andere site dit tegen:

http://www.muurbeugel.nl/...se+2013+%26+2014+modellen

Heb ik zo'n vesa adapter nodig, of kan ik de beugel gewoon direct aan mijn TV monteren?

Ik heb nog nooit een tv beugel opgehangen dus excuses voor de wellicht domme vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Viavia28 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:56:
Ik heb een 605b (50 inch) en wil nu een muurbeugel bestellen.

Ik heb deze beugel gevonden:

http://www.debeugelknalle...hercules-fixed-black.html

Ik heb echter geen idee of je die gewoon op de tv kan bevestigen.
Ik kwam op een andere site dit tegen:

http://www.muurbeugel.nl/...se+2013+%26+2014+modellen

Heb ik zo'n vesa adapter nodig, of kan ik de beugel gewoon direct aan mijn TV monteren?

Ik heb nog nooit een tv beugel opgehangen dus excuses voor de wellicht domme vraag.
Als het goed is kun je de voet als muurbeugel gebruiken. Dan heb je niets extra's nodig

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
cypher21 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:38:
[...]

Als het goed is kun je de voet als muurbeugel gebruiken. Dan heb je niets extra's nodig
Yep dat weet ik. Maar ik wil een beugel die kan draaien. Dan kan niet met de voet, dus moet sws een andere beugel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Viavia28 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:44:
[...]

Yep dat weet ik. Maar ik wil een beugel die kan draaien. Dan kan niet met de voet, dus moet sws een andere beugel hebben.
Ah, dan heb je idd een een vesa kit nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bard1982
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:31
Gisteren de 50W805 binnen gekregen. Gekocht bij de Mediamarkt tijdens BTW-actie. Mooi apparaat.

Kan bevestigen dat deze TV in staat is tot Dolby Digital 5.1 Pass Through. Mijn versterker heeft geen HDMI, dus aangesloten met een optische kabel. 5.1 signaal van zowel WD TV Live als Ziggo interactieve HD Recorder wordt prima doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
cypher21 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:45:
[...]

Ah, dan heb je idd een een vesa kit nodig
En dat is dus omdat het onderstuk van de tv uitsteekt en je daardoor de beugen niet kan monteren? Kan dat ook niet met lange schroeven?

Dit is de achterkant:

Afbeeldingslocatie: http://www.flatpanelshd.com/pictures/sonyw82914_large3.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Viavia28 op 03-02-2015 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Viavia28 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:50:
[...]

En dat is dus omdat het onderstuk van de tv uitsteekt en je daardoor de beugen niet kan monteren? Kan dat ook niet met lange schroeven?

Dit is de achterkant:

[afbeelding]
De Sony modellen wijken iets af van de standaard, daarom heb je die kit nodig. Kost ook niet de hoofdprijs geloof ik, paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
J0YR1D3R schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:55:
[...]

De Sony modellen wijken iets af van de standaard, daarom heb je die kit nodig. Kost ook niet de hoofdprijs geloof ik, paar euro.
En is dat dan zo'n schroevenset die je tegenkomt als je zoekt op "vesa kit" of is het zo'n metalen doosje die je achter op je tv plakt als je zoekt op "vesa adapter"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
Top dankjewel!
En dan hoef ik dus niet per sé een Vogel muurbeugel te kopen? Maar dan kunnen alle muurbeugels erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 07:17
Bard1982 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:50:
Gisteren de 50W805 binnen gekregen. Gekocht bij de Mediamarkt tijdens BTW-actie. Mooi apparaat.

Kan bevestigen dat deze TV in staat is tot Dolby Digital 5.1 Pass Through. Mijn versterker heeft geen HDMI, dus aangesloten met een optische kabel. 5.1 signaal van zowel WD TV Live als Ziggo interactieve HD Recorder wordt prima doorgegeven.
DTS wordt overigens niet doorgegeven, maar ik heb dat persoonlijk opgelost door de bron apparaten DTS in Dolby Digital 5.1 te laten omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die effectief de Football modus gebruiken? Er is volgens mij niet echt een verschil met de gewone Sport modus of zie ik iets over het hoofd?
Enige probleem dat ik heb is dat de tijd niet klopt, de tijd loopt een uur voor.
Al proberen aan te passen in de instellingen maar daar staat "De klok is al ingesteld via digitale uitzending". En het is onmogelijk voor mij om de tijd daar aan te passen.
Iemand die weet hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Ik vind op internet alleen terug dat ik deze niet handmatig kan instellen...

Ohja, daarnaast ontvang in ook ATV in plaats van WTV.
Ik dacht hier al iets over gelezen te hebben maar vind het niet direct terug.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net gebruik gemaakt van de zoek functie in de website en gezocht op "Module".

Hier een klein beetje wijzer van geworden en gelezen dat de modules 1.1 1.2 & 1.3 het moeten doen na bepaalde stappen door te lopen. Maar las ook dat sommige mensen last hadden met bepaalde modules onder V1.3.

Ik ben nu van plan een 2e hands module & smartcard te gaan kopen (Omdat 98,50 bij Ziggo absurd veel geld is boven op de prijs van de TV) voor mijn 50W805B, maar ik wil wel zeker weten dat deze het gaat doen. Ik heb Ziggo thuis dus zal ook uiteraard een Ziggo gecertificeerde module zijn.

Iemand een lijstje met modules die het met succes doen op de W8 series? Ik denk dat dit een goede meerwaarde kan bieden voor mensen hier op het forum.

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:33
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:27:
Ik heb net gebruik gemaakt van de zoek functie in de website en gezocht op "Module".

Hier een klein beetje wijzer van geworden en gelezen dat de modules 1.1 1.2 & 1.3 het moeten doen na bepaalde stappen door te lopen. Maar las ook dat sommige mensen last hadden met bepaalde modules onder V1.3.

Ik ben nu van plan een 2e hands module & smartcard te gaan kopen (Omdat 98,50 bij Ziggo absurd veel geld is boven op de prijs van de TV) voor mijn 50W805B, maar ik wil wel zeker weten dat deze het gaat doen. Ik heb Ziggo thuis dus zal ook uiteraard een Ziggo gecertificeerde module zijn.

Iemand een lijstje met modules die het met succes doen op de W8 series? Ik denk dat dit een goede meerwaarde kan bieden voor mensen hier op het forum.

gr.
Bij mij werkt de Smit CI+ v1.3 kaart perfect i.s.m. Ziggo alles in 1 ,op mijn W805 en mijn ouders hun W605b.
De module twee weken geleden aangeschaft voor €59.99 bij de BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-10 19:19
heeft iemand misschien een foto van de sony 55w8 serie die opgehangen is met de bijhorende voetsteun? Staat de tv strak tegen de muur of steekt die nog een beetje uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bard1982
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:31
yeehaw schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:51:
[...]

DTS wordt overigens niet doorgegeven, maar ik heb dat persoonlijk opgelost door de bron apparaten DTS in Dolby Digital 5.1 te laten omzetten.
Ah, goede oplossing. Ik was al lang blij dat ik mijn receiver niet hoefde in te ruilen voor een met HDMI. DTS wordt (helaas) weinig gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soeperbaby
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10 20:04
Kungfukip schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:42:
heeft iemand misschien een foto van de sony 55w8 serie die opgehangen is met de bijhorende voetsteun? Staat de tv strak tegen de muur of steekt die nog een beetje uit?
Naar mijn weten is vanaf de 55 inch de voetsteun niet als muurbeugel te gebruiken. Bij de 50 inch en kleiner wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
soeperbaby schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:47:
[...]

Naar mijn weten is vanaf de 55 inch de voetsteun niet als muurbeugel te gebruiken. Bij de 50 inch en kleiner wel.
Mij is verteld dat bij de 55" de voet ook als wandsteun gebruikt kan worden.
Alleen pluggen en schroeven voor de muur nodig.

TV zit niet heel strak tegen de muur als ik de plaatjes mag geloven +/- 10-11cm tussen het bovenste platte gedeelte en de muur

Ik ga er vanavond mee aan de gang, tv kan ieder moment worden bezorgd.
Zat hard te twijfelen een Vogels Thin 205 te bestellen , maar is toch weer €70.
Bij montage aan de muur is op de platst mogelijke manier de afstand tussen het platte bovenstuk en de muur alsnog 7-8cm
Ligt aan de vorm van de tv, onderkant is 6,5cm dik
Vogels Thin is 1.4cm dus zit je alsnog op 8cm.

[ Voor 27% gewijzigd door cypher21 op 03-02-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo89
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-05 14:56
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:04:
Zijn er mensen die effectief de Football modus gebruiken? Er is volgens mij niet echt een verschil met de gewone Sport modus of zie ik iets over het hoofd?

Enige probleem dat ik heb is dat de tijd niet klopt, de tijd loopt een uur voor.
Al proberen aan te passen in de instellingen maar daar staat "De klok is al ingesteld via digitale uitzending". En het is onmogelijk voor mij om de tijd daar aan te passen.

De Live Football Mode geeft meer het gevoel alsof je zelf in de tribune zit, met meer gejuich enz. Zie Extra genieten van voetbal.

De tijd komt inderdaad automatisch binnen via digitale tv, maar je kan normaal gezien wel de tijdzone handmatig instellen op GMT+01:00 en 'Auto zomertijd' op 'Aan'.

Bij de digitale automatisch afstemming kan je geen regiocode ingeven zoals op een Digibox/Digicorder, dus de tv weet niet welke regiozender hij moet nemen. De overige regionale zenders vind je ergens achteraan in de lijst en dien je zelf te verplaatsen via 'Digitale programma sortering'. Afhankelijk van waar je woont is het trouwens mogelijk dat er nog een tweede regionale zender, van een naburige regio, op de kabel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soeperbaby
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10 20:04
cypher21 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:58:
[...]

TV zit niet heel strak tegen de muur als ik de plaatjes mag geloven +/- 10-11cm tussen het bovenste platte gedeelte en de muur

Bij montage aan de muur is op de platst mogelijke manier de afstand tussen het platte bovenstuk en de muur alsnog 7-8cm
Van de Sony site:

KDL-50W828B
Tafelstandaard / wandmontagebeugel (afzonderlijke montage vereist)

KDL-55W805B
Tafelstandaard (apart, montage vereist)

Als het jou wel lukt, laat het me weten. Scheelt mij ook een aparte muurbeugel aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
soeperbaby schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:12:
[...]

Van de Sony site:

KDL-50W828B
Tafelstandaard / wandmontagebeugel (afzonderlijke montage vereist)

KDL-55W805B
Tafelstandaard (apart, montage vereist)

Als het jou wel lukt, laat het me weten. Scheelt mij ook een aparte muurbeugel aanschaffen :)
Kon het ook niet vinden, gaan het over een paar uur wel zien.

Ik had een offerte aangevraagd voor de 55W829B + muursteun. reactie daarop was dat de voet als muursteun gebruikt kon worden, en die dus niet per se nodig zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo89
cypher21 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:58:

Nee, dit is niet mogelijk. Bij het 55" model worden enkel twee afstandsbussen meegeleverd die je in het platte gedeelte moet draaien, zodat die VESA-bevestigingspunten op gelijke diepte komen met het dikke gedeelte onderaan. Zie 'Informatie over de installatie van de wandbeugel' op deze pagina.

Je dient zelf de SU-WL450-muurbeugel of een andere VESA 300x300-compatibele muurbeugel aan te schaffen. Bij de SU-WL450 hangt de tv afhankelijk van de gekozen wandmontagestijl 2 cm of 6 cm van de muur. Met de pricewatch: Vogel's THIN 205 is dit slechts 1,5 cm wat problemen kan geven voor de aansluitingen. Je kan ook kiezen voor de pricewatch: Vogel's EFW8205, die veel goedkoper is en waarbij de tv 2,2 cm van de muur hangt. Niet letten op aanduidingen als '26-37 inch' of '26-42 inch'. Volgens de website van Vogel's zelf is deze geschikt tot 55 inch, VESA 500x350 en 30 kg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:00
zelf heb ik een thin 205 en geen problemen met de LAN aansluiting.
Hoe dat zit met de scart en/of composiet weet ik niet.

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo89
maomanna schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:36:
zelf heb ik een thin 205 en geen problemen met de LAN aansluiting.
Hoe dat zit met de scart en/of composiet weet ik niet.
Kan je nog met je hand aan de zijaansluitingen om een USB- of HDMI-kabel aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Apollo89 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:29:
[...]

Nee, dit is niet mogelijk. Bij het 55" model worden enkel twee afstandsbussen meegeleverd die je in het platte gedeelte moet draaien, zodat die VESA-bevestigingspunten op gelijke diepte komen met het dikke gedeelte onderaan. Zie 'Informatie over de installatie van de wandbeugel' op deze pagina.

Je dient zelf de SU-WL450-muurbeugel of een andere VESA 300x300-compatibele muurbeugel aan te schaffen. Bij de SU-WL450 hangt de tv afhankelijk van de gekozen wandmontagestijl 2 cm of 6 cm van de muur. Met de pricewatch: Vogel's THIN 205 is dit slechts 1,5 cm wat problemen kan geven voor de aansluitingen. Je kan ook kiezen voor de pricewatch: Vogel's EFW8205, die veel goedkoper is en waarbij de tv 2,2 cm van de muur hangt. Niet letten op aanduidingen als '26-37 inch' of '26-42 inch'. Volgens de website van Vogel's zelf is deze geschikt tot 55 inch, VESA 500x350 en 30 kg.
Dat is idd alle informatie die ik ook kon vinden...
Echter de reactie:
Goedendag,

Wij kunnen u het toestel leveren voor 835,-. De voet kan gebruikt worden als muurbeugel.

Met vriendelijke groet,

Jos Lanting
Hificorner.nl - The company that loves music
Ik kan de TV niet eens op een kastje kwijt, deze moet komen te hangen anders kan ik de tv niet eens gebruiken...

Uit het werk dan toch maar even snel een Vogels 205 oppikken... Mocht het niet nodig zijn die morgen maar terug brengen
Scart en component/composit gebruik ik toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
Apollo89 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:41:
[...]

Kan je nog met je hand aan de zijaansluitingen om een USB- of HDMI-kabel aan te sluiten?
Jazeker. Op de beugel zit een servicestandaard, waarmee hij van de muur af komt. zeg een cm of 10.
Ook als je die servicefunctie niet gebruikt, kan je me wat passen en meten bij de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Zitten idd geen muurmontage beugels bij de 55W829b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Klopt het dat je met de Thin 205 van Vogels genoeg hebt aan de twee door Sony meegeleverde afstandshouders? In het verleden moest je daar namelijk een aparte kit voor bestellen bij Vogels.

Thin is overigens relatief aangezien Sony een nogal 'dikke' onderzijde heeft aan de achterkant. De afstand van de vesa punten tot de muur is misschien 1,5 cm, maar aangezien de onderkant zo'n 6.5 cm dik is komt de TV veel verder van de muur te hangen.

[ Voor 19% gewijzigd door Hotzenwalder op 03-02-2015 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ik had genoeg aan de bijgeleverde afstandshouders.
Wel handmatig nameten, boekje van de 205 geeft aan dat de beugel 7,5cm lager dan de bovenkant van de tv moet komen te hangen, dit is echter een stuk lager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
cypher21 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:21:
Ik had genoeg aan de bijgeleverde afstandshouders.
Wel handmatig nameten, boekje van de 205 geeft aan dat de beugel 7,5cm lager dan de bovenkant van de tv moet komen te hangen, dit is echter een stuk lager
Op hoeveel afstand van de bovenkant zit bij jou de bovenkant van de beugels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Hotzenwalder schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:25:
[...]

Op hoeveel afstand van de bovenkant zit bij jou de bovenkant van de beugels?
7cm tot de achterkant van de tv. 82mm tot de voorkant
Ah sorry, verkeerd gelezen...

25cm
Gaten in de muur zitten dus op 27.5 cm onder de bovenkant van de tv

[ Voor 16% gewijzigd door cypher21 op 03-02-2015 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:53

HuismAndré

-Pardon my French, I'm Dutch-

Is er al een tweaker geweest die het voor elkaar kreeg om (liefst met behoud van garantie) het groene ledje uit te krijgen op de 40W605B? Ik gebruik deze TV op de slaapkamer en zou toch graag verlost worden van het groene ledje. ;-)

André Huisman (www.new-line.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Dat is inderdaad meer dan 7,5cm vanaf de bovenkant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
huisman schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:14:
Is er al een tweaker geweest die het voor elkaar kreeg om (liefst met behoud van garantie) het groene ledje uit te krijgen op de 40W605B? Ik gebruik deze TV op de slaapkamer en zou toch graag verlost worden van het groene ledje. ;-)
Kun je in de instellingen uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

Bij mijn 50W805B kan ik het ledje inderdaad in de instellingen uitzetten. Bij de 40W605B heb ik het echter niet kunnen vinden (en voor mijn gevoel heb ik elke verdwaalde instelling doorgenomen; inclusief de instellingen die in het helpgedeelte zitten). Waar zou ik de instelling kunnen vinden bij de 40W605B?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 15:46

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

huisman schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:04:
Bij mijn 50W805B kan ik het ledje inderdaad in de instellingen uitzetten. Bij de 40W605B heb ik het echter niet kunnen vinden (en voor mijn gevoel heb ik elke verdwaalde instelling doorgenomen; inclusief de instellingen die in het helpgedeelte zitten). Waar zou ik de instelling kunnen vinden bij de 40W605B?
Ik kan deze instellingen ook niet vinden bij mijn 48W605 vinden. Terwijl het bij een oude 42W6xx wel kan.
In de handleiding staat er ook niks in:
Algemene instellingen
De kiestoon van de afstandsbediening uitschakelen
Opstartlogo uitschakelen
Berichtgeving instellen
Menutaal instellen
Fabrieksinstellingen herstellen
Andere vraag.
Ik heb dus een 48W605B, met een HML/HDMI ingang.
Echter wanneer ik hier een hdmi kabel aansluit en dit op de PS3 aansluit, geeft het een minder scherp beeld, dan wanneer ik het op HDMI ingang,2,3,4 aansluit.
Waarom is dat?

[ Voor 13% gewijzigd door DNA_Saint op 04-02-2015 12:32 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:16
misterdutch schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:50:
Nou, ik heb net zojuist na lang wikken en wegen de 48W605 besteld via Wehkamp, voor €471 inclusief €29 verzendkosten. Wilde eerst meer dan €650 gaan uitgeven voor een 50W805 maar op het laatst bedacht ik me dat dit de meerprijs niet waard is, aangezien het extra geld toch wel gemist wordt in mijn studenten-portemonee. Volgens reviews is de 605-serie toch ongeveer even goed, de 3D-optie ga ik toch niet missen. Ik hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt maar voor het bedrag dat ik heb uitgegeven denk ik het toch wel. Ze zouden het ook nog eens morgen bezorgen aangezien ik vandaag vóór 23:00 heb besteld...

Mocht ik een vreselijke fout hebben begaan, iemand zeg het me ajb, ik kan het nog tot 14 dagen ruilen!
Ik heb precies dezelfde TV en ben erg tevreden.
Mooi beeld!
En mijn vrouw is ook nog eens tevreden (lage prijs, TV ziet er mooi uit, makkelijk te bedienen)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bard1982 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:50:

Heb ook de surroundset via een optische kabel aangesloten maar dan werkt het geluid van de TV zelf niet meer als je het geluid bij de instellingen op audioset zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Ik heb de TV op speakers gezet (dus audio via optical naar versterker). Geluid van de TV komt dan gewoon binnen. Mijn 'Dreambox' (Xtrend8000) geeft via dezelfde uitgang ook het geluid weer incl. 5.1, maar géén DTS. De PS3 wilde niet het geluid doorsturen via de TV tot op heden. Ben er nog niet achter waarom niet, dus die staat nog op zijn eigen ingang op de versterker aangesloten.

HDMI-CEC werkt ook, maar dat de afstandsbediening van de TV dan mijn Dreambox wil bedienen is soms irritant, want er missen een paar handige knoppen op de Sony afstandsbediening. Gelukkig kun je in het sync menu de AB van de TV weer activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo89
Hotzenwalder schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 17:29:
HDMI-CEC werkt ook, maar dat de afstandsbediening van de TV dan mijn Dreambox wil bedienen is soms irritant, want er missen een paar handige knoppen op de Sony afstandsbediening. Gelukkig kun je in het sync menu de AB van de TV weer activeren.
Je kan dat ook gewoon volledig uitschakelen door 'Toetsen voor apparaatbesturing' op 'Geen' te zetten: http://pdf.crse.com/manua...L/brsyncrm_europe_co.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:46
huisman schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:14:
Secuur zwarte tape erover plakken zodat het op een afstandje niet te onderscheiden valt van het design :P.

[ Voor 9% gewijzigd door Exor op 04-02-2015 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny59
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-04 13:46
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:04:

[...]

Ik heb dat 'probleem' hier ook: op de digicorder staat wel de juiste tijd, maar de tv doet er nog een uur extra bij. Ik heb het opgelost met de klok op 'handmatig' te zetten, GMT+1.00 en zomertijd op 'aan'. Dan staat de klok wel juist, maar ik begrijp nog altijd niet hoe ik kan verklaren dat de tv het tijdstip foutief overneemt van het signaal dat in de digicorder binnenkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nxt0206
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-10 15:37
Ik bezit een w605b , ik ben er erg tevreden mee, ik irriteer me wel een klein beetje over 1 ding dat is wanneer ik films/series kijk lijkt het alsof het scherm af en toe "flikkert" van donker naar ietsjes lichter en dan weer donker, alsof de verlichting steeds op en neer gaat, weet iemand hoe ik dat uitzet, ik vind namelijk niet mooi maar storend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
SqueakyClean schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:41:
[...]

[...]

Bedankt voor de geruststelling! Ook net de HifiCorner gesproken en een bestelling geplaatst voor de 55" 829B. Prijs 799 incl. d:)b
Nu kost deze daar €1200, zou onderhandelen helpen om em voor €800 te krijgen haha? Dat was echt een mazzeltje voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
rik schreef op zondag 25 januari 2015 @ 09:27:
Twijfel twijfel, de 55" W828b voor 799 of de 55HU7500 voor 1699-cashback :X

Straks maar even bij Apollo Almere kijken in de hoop dat ze beide hebben hangen.
Waar is de w828b voor 799? Of was dat tijdelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Manke schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 02:12:
[...]

Waar is de w828b voor 799? Of was dat tijdelijk?
Was bij Hificorner.nl. Je kreeg ipv de 805b de 829b en met wat onderhandelen voor €799 of iets meer of minder. De levering liet wel even op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:21

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Manke schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 01:27:
[...]

Nu kost deze daar €1200, zou onderhandelen helpen om em voor €800 te krijgen haha? Dat was echt een mazzeltje voor jou.
Ik zit alleen nog wel te wachten op m'n tv.... ;(

PostNL zuigt!

[ Voor 84% gewijzigd door SqueakyClean op 05-02-2015 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

DNA_Saint schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:29:
Ik heb dus een 48W605B, met een HML/HDMI ingang.
Echter wanneer ik hier een hdmi kabel aansluit en dit op de PS3 aansluit, geeft het een minder scherp beeld, dan wanneer ik het op HDMI ingang,2,3,4 aansluit.
Waarom is dat?
Wellicht andere instellingen (je kunt immers instellingen per ingang/bron instellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
  • Laatst online: 04-10 14:50
Morgen wordt eindelijk de Sony 50W829 geleverd en zou deze ineens aan de muur willen ophangen.
Omdat mijn oude tv ook aan de muur hing, ben ik reeds in het bezit van een standaard Vesa muurbeugel.

Als ik het goed begrepen heb, dien ik naar de ombouw "Vesa" enkel de bijbehorende afstandhouders "J" in het smalle gedeelte van de tv te schroeven en in de dikkere onderzijde 2x M5 bouten te gebruiken.

Indien bovenstaande correct is, heb ik de volgende vraag.
Hoe lang moeten deze m5-bouten nu precies zijn, zodat ik deze nog in de winkel kan bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Als het goed is krijg ik morgen ook de 50W829, besteld bij hificorner.nl. Ze doen totaal niet moeilijk over een lagere prijs, ze hebben liever iets minder winst dan dat alle winst naar de concurrent gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo89
Moris schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:39:
Morgen wordt eindelijk de Sony 50W829 geleverd en zou deze ineens aan de muur willen ophangen.
Omdat mijn oude tv ook aan de muur hing, ben ik reeds in het bezit van een standaard Vesa muurbeugel.

Als ik het goed begrepen heb, dien ik naar de ombouw "Vesa" enkel de bijbehorende afstandhouders "J" in het smalle gedeelte van de tv te schroeven en in de dikkere onderzijde 2x M5 bouten te gebruiken.
Neen, dat is enkel zo bij het 55" model van de W800B-serie. Bij de 32" tot 50" modellen van de W700B- en W800B-serie wordt de voet gebruikt als muurbeugel. Indien je dit niet wil dien je de SU-WA1-muurbeugeladapter aan te schaffen. Zie ook SONY EU | Support - Wandmontage - is mijn tv VESA-compliant?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Moris schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:39:

Indien bovenstaande correct is, heb ik de volgende vraag.
Hoe lang moeten deze m5-bouten nu precies zijn, zodat ik deze nog in de winkel kan bemachtigen?
Als je een vogels beugel hebt, kun je daar misschien nog een service kit aanvragen.
Zou ze iig even bellen.
Gaat om service kit 0999939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
cypher21 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:36:
Als je een vogels beugel hebt, kun je daar misschien nog een service kit aanvragen.
Zou ze iig even bellen.
Gaat om service kit 0999939
Helaas geen beugel van Vogels, wel een no nonsens beugel van zeer degelijke kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Moris schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:49:
[...]

Helaas geen beugel van Vogels, wel een no nonsens beugel van zeer degelijke kwaliteit.
Die kit is ook los te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Manke schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:34:
Als het goed is krijg ik morgen ook de 50W829, besteld bij hificorner.nl. Ze doen totaal niet moeilijk over een lagere prijs, ze hebben liever iets minder winst dan dat alle winst naar de concurrent gaat.
Geniet ervan.

Bij ons heeft het niet zo mogen zijn...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/U90Zhzwl.jpg

Geweigerd en hopelijk over een paar weken in de herkansing!

Hier meer foto's en uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Ongelooflijk, postnl is verpauperd.
Hij komt morgen niet omdat ik nog geen betalingsverzoek heb ontvangen van hificorner.nl. Denk je dat ze de 55" 829 weer gaan leveren tegen de 804 prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
SqueakyClean schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 18:45:
Geniet ervan.
Helaas gaat het altijd wel om een minderheid van slechte werknemers die spullen behandelen alsof het om bouwafval gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Het gaat me niet om de kit!
Ik bezit namelijk al een standaard Vesa muurbeugel en in de doos zitten er standaard an afstandhouders type "J" bijgeleverd.
Ik wil vooral weten, welke lengtemaat nu die M5 bouten dienen te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starks223
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:54
SqueakyClean schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 18:45:
[...]

Geniet ervan.

Wat een pech zeg ongelooflijk, hopelijk komt het toch nog goed voor je!
Bij mij schiet het trouwens ook niet op, de 55W829b bestelt bij Tummers via de aanbieding, levering zou eind januari zijn maar nog steeds geen tv, ze kunnen zelfs geen leverdatum geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nxt0206
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-10 15:37
nxt0206 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 23:56:
Ik bezit een w605b , ik ben er erg tevreden mee, ik irriteer me wel een klein beetje over 1 ding dat is wanneer ik films/series kijk lijkt het alsof het scherm af en toe "flikkert" van donker naar ietsjes lichter en dan weer donker, alsof de verlichting/helderheid steeds op en neer gaat, weet iemand hoe ik dat uitzet, ik vind namelijk niet mooi maar storend
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Moris schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:39:
[...]

Ik bezit namelijk al een standaard Vesa muurbeugel en in de doos zitten er standaard an afstandhouders type "J" bijgeleverd.
Pin me er niet op vast, maar ik geloof dat die afstandhouders alleen bij de 55" en groter zitten.
Geen idee welke lengte het was, gok 4cm
Kijk eens bij instellingen - eco of daar de lichtsensor aan staat

[ Voor 18% gewijzigd door cypher21 op 05-02-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Iemand er ook last van dat bij SBS/veronica het selectievak van de 'rode knop' in beeld blijft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Manke schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:02:
Ongelooflijk, postnl is verpauperd.
Hij komt morgen niet omdat ik nog geen betalingsverzoek heb ontvangen van hificorner.nl. Denk je dat ze de 55" 829 weer gaan leveren tegen de 804 prijs?
Zeker weet ik t natuurlijk niet, maar ik heb goede hoop dat ze de tv wel weer binnen krijgen. Of ze ook weer voor die prijs worden aangeboden, is afwachten...
Moris schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:36:
[...]

Helaas gaat het altijd wel om een minderheid van slechte werknemers die spullen behandelen alsof het om bouwafval gaat :(
Ja joh, ik was er al bang voor omdat de TV tenslotte al 11 dagen in het bezorg traject zat. Het is onbegrijpelijk hoe ze met de tv zijn omgegaan...!
Starks223 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:42:
[...]

Wat een pech zeg ongelooflijk, hopelijk komt het toch nog goed voor je!
Bij mij schiet het trouwens ook niet op, de 55W829b bestelt bij Tummers via de aanbieding, levering zou eind januari zijn maar nog steeds geen tv, ze kunnen zelfs geen leverdatum geven.
Ik hoop op een goed einde, maar ik ben bang dat dat nog wel even weg is.
Jij ook succes met je bestelling! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:35

kraats

Ik rol

Muse schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 22:11:
Iemand er ook last van dat bij SBS/veronica het selectievak van de 'rode knop' in beeld blijft staan?
jep.. Erg vervelend.. Heb nu voor die zenders onder instellingen de 'interactive application' maar uitgeschakeld. Dan maar geen gebruik van de rode knop

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
kraats schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 22:40:
[...]
jep.. Erg vervelend.. Heb nu voor die zenders onder instellingen de 'interactive application' maar uitgeschakeld. Dan maar geen gebruik van de rode knop
Aha, ik had al zitten zoeken of ik het uit kon zetten, maar helaas niet gevonden. Ik ga er morgen nogmaals naar kijken. Ik doe verder toch niets met de knop en anders is er nog de KIJK app.

Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo89
Moris schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:39:
Apollo89 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:47:
Neen, dat is enkel zo bij het 55" model van de W800B-serie. Bij de 32" tot 50" modellen van de W700B- en W800B-serie wordt de voet gebruikt als muurbeugel. Indien je dit niet wil dien je de SU-WA1-muurbeugeladapter aan te schaffen. Zie ook SONY EU | Support - Wandmontage - is mijn tv VESA-compliant?.
Welk deel begrijp je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
wssn wil hij zelf wat schroeven halen bij de bouwmarkt?

iemand die nog een goedkope platte muurbeugel zoekt? zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

Voor W7/W8 gebruikers die de "vorige bekeken zender" optie missen op hun afstandbediening (zoals ik). De Sony RM-ED054 remote heeft deze functie wel. Deze remote (die hoort bij de R4 reeks) is compact, de cursortoetsen doen niet zeer aan je vingers, heeft alle belangrijke toetsen voor dagelijks gebruik en... kost op Ebay slechts iets van 17 euro (gratis verzonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Vlgns mij kon het op twee manieren ja: één met de officiele adapter kit zoals boven gelinkt en alternatief via de Vogel kit (hier staan ook instructies bij en wat maten). Het is uitgebreid voorbij gekomen op AV forums dus een bezoekje waard (al is het niet zo 1-2-3 te vinden)

uit de pdf:

Vogel’s article number: 0999939

Contains:
  • 2 M6x60 bolds
  • 2 M5x50 bolds
  • 2 5mm spacers
  • 4 10mm spacers
  • 2 25mm spacers
  • 4 M6 washers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gica1969
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-03 09:08
Kijk sinds vandaag ook naar het prachtige beeld van een 55W828b. Nog niet zo onder de indruk van het (smart)menu gedeelte. Kan iemand mij vertellen waarom er bij zappen rechtsonder in beeld een rode stip met de tekst 'aan' verschijnt? Dacht dat het te maken had met de ondertiteling die standaard in beeld kwam. Dit inmiddels wel uit weten te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen ook last van de media player die crasht?

Situatie: Ik heb een harde schijf via USB gekoppeld aan mijn 50W805B en af en toe crashed die gewoon en dan kickt de tv mij uit de applicatie en als ik de app opniew will openen krijg ik een scherm met

"Media player is not responding"
Opties: [WAIT][OK]

Ik vind dit heel vervelend. Pas als ik de stroom kabel aan de achterkant van de TV trek en de TV opnieuw opstart doet hij het weer. Ik vind het ook heel raar dat er geen HARD TURN OFF op deze tv zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
huisman schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:56:
Voor W7/W8 gebruikers die de "vorige bekeken zender" optie missen op hun afstandbediening (zoals ik). De Sony RM-ED054 remote heeft deze functie wel. Deze remote (die hoort bij de R4 reeks) is compact, de cursortoetsen doen niet zeer aan je vingers, heeft alle belangrijke toetsen voor dagelijks gebruik en... kost op Ebay slechts iets van 17 euro (gratis verzonden).
Waar ik me aan erger is dat de home knop onder de knop naar beneden zit. Als je dikke vingers hebt (zoals ik) klik je vaak op Home terwijl je naar beneden wilt. Aangezien het starten van Home vertraagd is dat nogal naar. Ik heb het over de standaard AB van Sony, niet de RM-ED054.

[ Voor 4% gewijzigd door Hotzenwalder op 06-02-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny59
Hotzenwalder schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:51:
[...]

Waar ik me aan erger is dat de home knop onder de knop naar beneden zit. Als je dikke vingers hebt (zoals ik) klik je vaak op Home terwijl je naar beneden wilt. Aangezien het starten van Home vertraagd is dat nogal naar. Ik heb het over de standaard AB van Sony, niet de RM-ED054.
Dat kan ik beamen: ik heb het ook al meermaals voorgehad. Misschien toch eens overwegen om die andere AB aan te schaffen ;) Ik vond wel op een eBay advertentie dat de 054 geschikt is voor : Geschikt voor de onderstaande modellen/types:
SONY - TELEVISIE Model/Type : KDL-32R410
SONY - TELEVISIE Model/Type : KDL-32R420
SONY - TELEVISIE Model/Type : KDL-32R420
SONY - TELEVISIE Model/Type : KDL-32R420A
SONY - TELEVISIE Model/Type : KDL-32R420A
SONY - TELEVISIE Model/Type : KDL-40R470
SONY - TELEVISIE Model/Type : KDL-40R470A
SONY - TELEVISIE Model/Type : KDL-40R470A ME6
SONY - TELEVISIE Model/Type : KDL-40R471A
SONY - TELEVISIE Model/Type : KDL-40R473A
SONY - TELEVISIE Model/Type : KDL-40R474A
SONY - TELEVISIE Model/Type : KDL-46R470
SONY - TELEVISIE Model/Type : KDL-46R470A
SONY - TELEVISIE Model/Type : KDL-46R470A
SONY - TELEVISIE Model/Type : KDL-46R470A ME6
SONY - TELEVISIE Model/Type : RM-ED054

dus de KDL50W828B staat er niet bij... gaat die er dan wel mee werken?

En, ineens nog een vraagje: ik zou willen opteren voor de verlengde garantie van Sony. Apollo (dacht ik) heeft in dit topic ooit mij de link doorgegeven maar ik vind het niet terug in de 166 pagina's hier, dus ik kan iemand die nog eens doorgeven, aub ? _/-\o_

[ Voor 79% gewijzigd door ronny59 op 06-02-2015 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Koop dan een harmony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny59
Tja, als je 'logitech harmony sony bravia' intikt op google, dan krijg je hooooopen probleemmeldingen te zien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
ronny59 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 18:51:
[...]

Tja, als je 'logitech harmony sony bravia' intikt op google, dan krijg je hooooopen probleemmeldingen te zien ...
Werkt anders prima hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny59
Dat geloof ik best, maar zoveel geld uitgeven aan een afstandbediening als het met eentje van 17 euro ook zou kunnen werken...

btw welke harmony heb je en welke tv?

[ Voor 6% gewijzigd door ronny59 op 06-02-2015 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ronny59 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 18:53:
[...]

Dat geloof ik best, maar zoveel geld uitgeven aan een afstandbediening als het met eentje van 17 euro ook zou kunnen werken...

Ik heb zelf een Harmony 525 van een euro of 30, daardoor heb ik niet meer allerlei losse afstandsbedieningen voor versterker, mediaspeler en tv, maar gewoon 1. Paar activities erin en klaar, iedereen begrijpt hoe het werkt, alles staat goed. Ik heb een Sony 50W829 (waarvoor dank, Hificorner :)) en hiervoor ging het met een 37W5500 ook jarenlang prima. Hij kent alle knoppen en alles doet het uit de kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny59
J0YR1D3R schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:51:
[...]

Ik heb zelf een Harmony 525 van een euro of 30, daardoor heb ik niet meer allerlei losse afstandsbedieningen voor versterker, mediaspeler en tv, maar gewoon 1. Paar activities erin en klaar, iedereen begrijpt hoe het werkt, alles staat goed. Ik heb een Sony 50W829 (waarvoor dank, Hificorner :)) en hiervoor ging het met een 37W5500 ook jarenlang prima. Hij kent alle knoppen en alles doet het uit de kunst.
Dat lijkt me erg interessant, dat ga ik eens verder nakijken/opzoeken. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

ronny59 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 17:52:
[...]
dus de KDL50W828B staat er niet bij... gaat die er dan wel mee werken?
Hij werkt prima met mijn KDL-50W805B (en met mijn KDL-40W605B, met mijn KDL-40D3000 en zelfs met mijn 8 jaar oude KDL-20S2000). Wellicht kun je ergens een Sony TV remote vinden die niet werkt met je KDL50W828B (maar die kans is wel erg klein ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
ronny59 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 18:53:
[...]

55w829b en een harmony one+
Dat is idd wel een redelijk prijzige harmony, maar vervangt 6 afstandsbedieningen.

Heb ook nog een 525 welke nu naar de slaapkamer is verplaatst. Die was ooit gratis bij een half jaar playboy abbonement voor €20: :+ winwin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:58
cypher21 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 20:43:
[...]

55w829b en een harmony one+
Dat is idd wel een redelijk prijzige harmony, maar vervangt 6 afstandsbedieningen.

Heb ook nog een 525 welke nu naar de slaapkamer is verplaatst. Die was ooit gratis bij een half jaar playboy abbonement voor €20: :+ winwin!
En welke 6 afstandsbedieningen vervangt die? Ook van een (Windows) media center?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Joster schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 20:59:
[...]

En welke 6 afstandsbedieningen vervangt die? Ook van een (Windows) media center?
Yes, receiver, htpc, UPC box, TV, Xbox en bluray speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3eia
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

Gica1969 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:03:
Kan iemand mij vertellen waarom er bij zappen rechtsonder in beeld een rode stip met de tekst 'aan' verschijnt? Dacht dat het te maken had met de ondertiteling die standaard in beeld kwam. Dit inmiddels wel uit weten te zetten.
Is de Hbb-TV applicatie.

73's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Zojuist twee Samsung SSG-5100GB brillen binnen gekregen met de post.
Werken prima op de televisie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
Zijn dat dure brillen?

mmm die valen reuze mee. 2 samsungs voor de prijs van 1 sony

[ Voor 61% gewijzigd door maomanna op 07-02-2015 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
maomanna schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 12:48:
Zijn dat dure brillen?

mmm die valen reuze mee. 2 samsungs voor de prijs van 1 sony
Idd. En als je een beetje goed kijkt of via eBay koopt heb je er twee voor €25

Ik heb ze via marktplaats van iemand overgenomen. Twee voor €25.

deze bijvoorbeeld:
http://www.ebay.nl/itm/2x...ain_0&hash=item233cbb314f

[ Voor 18% gewijzigd door cypher21 op 07-02-2015 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Ik krijg geen DTS geluid op mijn receiver als ik een MKV met DTS afspeel via de 829b. Dolby Digital werkt wel. DTS gaat wel goed via mijn mediaspeler. De TV stuurt het geluid via de optical out naar mijn receiver. Kan het toestel geen DTS aan of gaat er wat anders fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Hotzenwalder schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:48:
Ik krijg geen DTS geluid op mijn receiver als ik een MKV met DTS afspeel via de 829b. Dolby Digital werkt wel. DTS gaat wel goed via mijn mediaspeler. De TV stuurt het geluid via de optical out naar mijn receiver. Kan het toestel geen DTS aan of gaat er wat anders fout?
Wat ik zo kan vinden geeft de TV geen dts door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny59
Apollo89 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 01:09:
[...]

Hier zijn alvast de prijzen van de verschillende Service Plannen voor de KDL-50W805B (die voor de 828B wellicht hetzelfde zullen zijn):
Reparatie Service Plan voor 3 jaar (incl. fabrieksgarantie): € 24,90
Reparatie Service Plan voor 5 jaar (incl. fabrieksgarantie): € 79,90
Vier jaar volledige dekking (met extra dekking voor onopzettelijke schade): € 66,12
Ik wil daar wel gebruik van maken, maar wil zeker zijn of het voor mijn KDL-50W828B ook geldt en wou dus een mail sturen naar Sony. Echter, op https://shop.sony.be/shop...y=BE&language=nl&css=wide kan je geen onderwerp selecteren (noch in FF, noch in Chrome) en dus kan je geen mail versturen...
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
ronny59 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 20:20:
[...]

Ik wil daar wel gebruik van maken, maar wil zeker zijn of het voor mijn KDL-50W828B ook geldt en wou dus een mail sturen naar Sony. Echter, op https://shop.sony.be/shop...y=BE&language=nl&css=wide kan je geen onderwerp selecteren (noch in FF, noch in Chrome) en dus kan je geen mail versturen...
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?
Zo ;)

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2hzsjkl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
Gisteren 3D uitgeprobeerd. Ik heb zelf niet zoveel met 3D in films, maar dacht laat ik het eens testen aangezien het er toch op zit.

Dit lijstje gevonden met 3D films die daadwerkelijk het kijken waard zijn:

http://www.imdb.com/list/ls051882713/

Ik heb de 3D versie van Avatar afgespeeld in een donkere kamer met Motionflow op smooth. Ik ben echt heel erg onder de indruk van de 3D van deze tv en ik heb het idee dat je het 3D effect veel beter ziet als in de bioscoop. Er is inderdaad wel een beetje crosstalk, maar dat is niet heel storend met Motionflow aan.

Ik heb de volgende settings geprobeerd:

- Motionflow uit. Redelijk wat crosstalk, dingen die dichtbij de kijker liggen en uit de tv komen waren erg wazig en trillerig.
- Motionflow op standaard. Bijna geen crosstalk meer, alleen rare ghosting van beelden. Waarschijnlijk doet hij iets te hard zijn best.
- Motionflow op smooth. Iets meer crosstalk als bij standaard, maar geen rare ghosting. Op deze stand heb ik de tv laten staan aangezien dit het rustigste beeld geeft zonder kwaliteit verlies.

Dit is alleen met 3D aan. In 2D heb ik Motion Flow op clear staan, wat niet beschikbaar is tijdens 3D voor zover ik kan zien.

Ik weet overigens niet of de bug met gehalveerde resolutie opgelost is, maar ik heb daar geen hinder van ondervonden. Avatar spatte echt van mijn scherm af, en iedereen die meekeek was het daar mee eens.
Hotzenwalder schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:48:
Meeste bron apparaten kunnen DTS converteren naar een soort van Dolby Digital. Dit heb ik ook en ik moet toegeven dat dat best aardig klinkt. Als je XBMC gebruikt, kan je het vinkje 'DTS capable receiver' uitzetten en dan doet hij dat automatisch.

[ Voor 3% gewijzigd door yeehaw op 08-02-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Downsamplen is iets wat je eigenlijk niet wilt
Zeker niet als je bron en receiver dts ondersteunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Gewoon even doorklikken en bestellen, daar wordt pas specifiek om jouw model gevraagd en hij stond er gewoon tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny59
apis29 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:39:
[...]

Gewoon even doorklikken en bestellen, daar wordt pas specifiek om jouw model gevraagd en hij stond er gewoon tussen.
Ah, ik was er nog niet toe gekomen door te klikken, omdat ik las dat je nog 360 dagen na de aankoop mag intekenen.
Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
cypher21 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:16:
Downsamplen is iets wat je eigenlijk niet wilt
Zeker niet als je bron en receiver dts ondersteunen
Weet ik, maar als de tv geen DTS passtrough doet en je meerdere apparaten via je TV wilt aansluiten heb je niet zo heel veel keus :)
Pagina: 1 ... 29 ... 40 Laatste