Laat even weten hoe de tv bevalt, ik ben ook aan het twijfelen om mijn Philips 32PFL9632D te vervangen door deze Sony tv. Naar mijn mening ga ik hier altijd op vooruitMex schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:27:
[...]
De Mediamarkt aanbieding is ook met gratis verzenden, ik heb gisteravond besteld, wordt over een paar uurtjes geleverd.
Zojuist was ik even in de Mediamarkt in Eindhoven, daar stond ook een vriendelijke medewerker van Sony.
Hij vertelde mij dat de 48w585b een IPS scherm heeft.
Over input lag ben ik nog niets wijzer geworden, hij kon hier ook niets over zeggen.
Maargoed het blijft een Sony en een 2014 model...
Wat lever je nou in met deze 5 series tv t.o.v. bijvoorbeeld een 7 of 8 series?
Over input lag ben ik nog niets wijzer geworden, hij kon hier ook niets over zeggen.
[ Voor 12% gewijzigd door HugoBoss1985 op 30-10-2014 15:14 ]
Zou je mij misschien deze settings ook door willen sturen?
[/quote]
zie pm
[/quote]
zie pm
De 7 en 8 series hebben een PSA panel, oftewel hoger contrast ten koste van iets slechtere kijkhoeken. Daarnaast hebben zowel de 7 als 8 serie in >50" 100hz panelen (de 5 en 6 hebben altijd 50hz, de 7 en 8 <50" ook). Verder hebben de 7 en 8 edge backlight (platter, goede uniformiteit), en de 5 en 6 serie direct led (dikker, soms slechtere uniformiteit).HugoBoss1985 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:11:
Zojuist was ik even in de Mediamarkt in Eindhoven, daar stond ook een vriendelijke medewerker van Sony.
Hey, bedankt voor je reactie. De man van sony gaf aan dat de 48w585b edge backlit is. Dat klopt dus niet? Hoe kom je aan de info?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik daar van uit ben gegaan omdat dit bij de w6 in ieder geval wel zo is, ik kan dit nergens echt vinden... Je zou het wellicht kunnen afleiden uit de dikte van de tv (dus vergelijken van de 5 met de 6 en de 7/8).HugoBoss1985 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:59:
Hey, bedankt voor je reactie. De man van sony gaf aan dat de 48w585b edge backlit is. Datt klopt dus niet? Hoe kom je aan de info?
Mmm, hij is wel een stuk dikker dan bijvoorbeeld een 705!
Verder vond ik de beeldkwaliteit mooi, zo even bekeken in de Mediamarkt.
Wat me op viel aan alle tv's waren lichte zwarte vlekken in de hoeken van ALLE tv's.
De Sony's leken daar nog het minste last van te hebben.
Jammer dat ze daar HD ready materiaal tonen ipv Full HD...
Verder vond ik de beeldkwaliteit mooi, zo even bekeken in de Mediamarkt.
Wat me op viel aan alle tv's waren lichte zwarte vlekken in de hoeken van ALLE tv's.
De Sony's leken daar nog het minste last van te hebben.
Jammer dat ze daar HD ready materiaal tonen ipv Full HD...
Vlgns mij worden er geen eens 48 inch IPS panelen gemaakt ... al die LG's zijn 47 inch en van Panasonic vlgns mij ook niet in hun IPS modellen
. De W605B is idd direct-lit LED, bewezen, met een Samsung VA variant paneel (S-PVA iirc; AMVA5 in W7/8). En deze heeft ook een voor het oog goede kijkhoek net als blijkbaar de 585. Wat een duidelijk verschil is, is de standaard en voor dat alleen heeft Samsung bijv. alweer andere modelnummers dus dat zou hier ook het geval kunnen zijn ..

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 30-10-2014 20:36 ]
De standaard is inderdaad anders en kan ook niet gebruikt worden om de 585b op te hangen.
Zoals ik ook al aangaf is hij wel een stuk dikker dan de ander Sony tv's.
Het wordt tijd dat nieuwe eigenaren van de 585b hun bevindingen posten!
Wat vinden jullie van de tv w.b.t clouding, ghosting, kleuren, en input lag?
Hier ergens onderaan de pagina nog een review van een Duitser: die zeg eigenlijk hetzelfde als de man van Sony in de mediamarkt...
http://www.amazon.de/Sony...low-schwarz/dp/B00I3WQPI8
LET OP: de link en het verhaal gaan in eerste instantie over de Sony 605!!!
Het is volgens die Duitser een IPS scherm en hij is edge lit... (waarom is hij dan zo dik? nouja de Samsung eh5300w is bijvoorbeeld ook dik in verhouding...)
Zoals ik ook al aangaf is hij wel een stuk dikker dan de ander Sony tv's.
Het wordt tijd dat nieuwe eigenaren van de 585b hun bevindingen posten!
Wat vinden jullie van de tv w.b.t clouding, ghosting, kleuren, en input lag?
Hier ergens onderaan de pagina nog een review van een Duitser: die zeg eigenlijk hetzelfde als de man van Sony in de mediamarkt...
http://www.amazon.de/Sony...low-schwarz/dp/B00I3WQPI8
LET OP: de link en het verhaal gaan in eerste instantie over de Sony 605!!!
Het is volgens die Duitser een IPS scherm en hij is edge lit... (waarom is hij dan zo dik? nouja de Samsung eh5300w is bijvoorbeeld ook dik in verhouding...)
[ Voor 43% gewijzigd door HugoBoss1985 op 30-10-2014 20:34 ]
Ja die had ik een paar dagen terug gelezen mbt kijkhoek; vlgns mij dacht ie het alleen omdat de kijkhoek zo goed was maar er zit dus gewoon een Samsung paneel in
. Dat het direct-lit is zal er wel aan bijdragen zeker ...
[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 30-10-2014 20:41 ]
Van de paneelcode uit het service menu
Je kan ook een loep meenemen naar de winkel, dan kan je de pixelstructuur bekijken zoals bijv. hier de varianten besproken http://www.digitalversus....ixels-up-close-a1547.html
IPS is vrij makkelijk te herkennen ...
IPS is vrij makkelijk te herkennen ...
[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 30-10-2014 20:58 ]
Inmiddels op nog een aantal sites gelezen dat hij toch écht edge lit is!
Maar jij bent er dus zeker van dat hij full led is en dat het géén ips is?
Echt vervelend dat al deze zaken niet gewoon op de site van Sony vermeld zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door HugoBoss1985 op 30-10-2014 21:03 ]
Hi heb de tv vandaag binnen gehad de 585 prima tv. Heb net de discussie gelezen of het een IPS of LED. Ik kan het zelf niet zien, zijn daar testen voor of wat dergelijke?
Het boeit mij niet veel aangezien ik de kleuren top vind en kijk hoeken ook! Alleen bij zwart wordt het soms op een andere hoek donker grijs.
Raar dat dit niet vermeld staat op sony site! Heeft iemand al contact opgenomen met sony?
Heeft het zin om met een camera foto van pixels te nemen?
en daar uit te achterhalen?
Het boeit mij niet veel aangezien ik de kleuren top vind en kijk hoeken ook! Alleen bij zwart wordt het soms op een andere hoek donker grijs.
Raar dat dit niet vermeld staat op sony site! Heeft iemand al contact opgenomen met sony?
Heeft het zin om met een camera foto van pixels te nemen?
Hoi Sam,
Zojuist ook een mailtje gestuurd naar Sony zelf... ben benieuwd of ze hier op in gaan.
Samsung bijvoorbeeld zegt gewoon "dat ze niet weten welk soort paneel er in x tv gebruikt wordt".
Wordt het zwart alleen grijs als je niet helemaal recht voor de tv zit?
Zojuist ook een mailtje gestuurd naar Sony zelf... ben benieuwd of ze hier op in gaan.
Samsung bijvoorbeeld zegt gewoon "dat ze niet weten welk soort paneel er in x tv gebruikt wordt".
[ Voor 15% gewijzigd door HugoBoss1985 op 30-10-2014 21:42 ]
Ik snap niet waarom ze het niet weten het zou juist een USP zijn als het bv IPS is. Zijn er geen database waar het onderzocht is welke het niet of wel hebben?HugoBoss1985 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:40:
Hoi Sam,
Mooi, dan kan je in het service menu de paneelcode opzoeken en graag foto postenuknowSam schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:29:
Hi heb de tv vandaag binnen gehad de 585 prima tv. Heb net de discussie gelezen of het een IPS of LED. Ik kan het zelf niet zien, zijn daar testen voor of wat dergelijke?
Heeft het zin om met een camera foto van pixels te nemen?en daar uit te achterhalen?
(of "?/i-menu" knop mocht het niet lukken met de rode)
Met een loep (10x vergroting minimaal aanbevolen) kan je het zo bekijken (dit is dus een IPS met zo'n structuur >>>):

Dat staat overigens niet in het service menu trouwens bij Sony, of het edge of direct is. Had het over dat het paneel van Samsung was ... Maar het echte bewijs kwam van die DigitalVersus site.HugoBoss1985 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:03:
Inmiddels op nog een aantal sites gelezen dat hij toch écht edge lit is!
Hier hebben ze een thermal shot gemaakt van voor en achter en kan je duidelijk de ledjes zien zitten:

http://www.digitalversus....-40w605b-p19148/test.html
En pixelstructuur (duidelijk geen IPS):

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 30-10-2014 22:08 ]
Jaaaa de 605b maar ik bedoelde dus de 585b 
Verder wel handige en informatieve post!
Leuk om te zien dat je er op deze manier zelfs in een winkel achter kan komen welk paneel een tv nu heeft.
Nogmaals volgens iemand van Sony, in de Mediamarkt, is de 585b een IPS scherm met Edge Lit techniek.
Verder wel handige en informatieve post!
Leuk om te zien dat je er op deze manier zelfs in een winkel achter kan komen welk paneel een tv nu heeft.
Nogmaals volgens iemand van Sony, in de Mediamarkt, is de 585b een IPS scherm met Edge Lit techniek.
[ Voor 20% gewijzigd door HugoBoss1985 op 30-10-2014 22:10 ]
Er zij toch uberhaupt geen reviews van de 585B? Maar als de eerste impressies zo te lezen dezelfde zijn als bij de 605B is er weinig reden aan te nemen dat ie van binnen heel anders zal zijn, in eerste instantie ...
Dat zullen we hopelijk zo weten of het paneel dezelfde is als in de 48W605B dan, en zo ja dan l*lt ie uit z'n nek
. Maar zoals gezegd, bijna alle IPS panelen komen van LG en die hebben zelf niet eens een 48 inch model ...
Dat zullen we hopelijk zo weten of het paneel dezelfde is als in de 48W605B dan, en zo ja dan l*lt ie uit z'n nek
[ Voor 34% gewijzigd door apis29 op 30-10-2014 22:14 ]
@apis29 ik volg je niet helemaal moet ik dus eerst tv uit doen dan rode knop naast het groene gele en blauwe knop klikken en dan 5, + , uit ?
Dus rood, 5 , + uit
Bij de rode knop gaat de tv al aan
Dus rood, 5 , + uit
Bij de rode knop gaat de tv al aan
[ Voor 46% gewijzigd door uknowSam op 30-10-2014 22:15 ]
Eerst de tv gewoon op standby ... Dan achtereenvolgens de knop rechtsboven van het cirkeltje aan knoppen (dus niet die teletekst rode knop), 5, volume + en aanzetten met groene aan/uit knop.
En er weer uit door de tv op standby te zetten ...
Oh die rode knop gaat ie al aan? Mischien dan dat vraagteken knopje, of je drukt niet snel genoeg achter elkaar
En er weer uit door de tv op standby te zetten ...
Oh die rode knop gaat ie al aan? Mischien dan dat vraagteken knopje, of je drukt niet snel genoeg achter elkaar
[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 30-10-2014 22:18 ]
jep gelukt thanks!
bij PNL staat: LSY48HN010
En is het IPS???
En is het IPS???
Picca? Is zoals verwacht dezelfde als in de 48W605B, een Samsung S-PVA paneel
(LSY480HN0101)
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 30-10-2014 22:26 ]
Het zou me niets verbazen als die verkoper uit zijn nek zit te kletsen.
Daarom zou een review handig zijn, of misschien komen we er via Sam achter
?
De 605 en 858b zijn volgens mij allebei even dik en dus dikker dan bijvoorbeeld een 705b!
De 605 scoort voor een Sony vrij laag qua input lag, bijna 30 ms...
Daarom zou een review handig zijn, of misschien komen we er via Sam achter
De 605 en 858b zijn volgens mij allebei even dik en dus dikker dan bijvoorbeeld een 705b!
De 605 scoort voor een Sony vrij laag qua input lag, bijna 30 ms...
De codes zijn duidelijke toch iets anders? Of zie ik wat over het hoofd? De 605B heeft een 1 extraapis29 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:23:
Picca? Is zoals verwacht dezelfde als in de 48W605B, een Samsung S-PVA paneel(LSY480HN0101)
Had code verkeerd geschreven! Het is dus wat jij zei dus de LSY480HN0101
[ Voor 15% gewijzigd door uknowSam op 30-10-2014 22:32 ]
Over de 585b zijn we er dus over uit: s-pva en full led, een samsung paneel en dus waarschijnlijk minder goed voor gamen. (De 605 met hetzelfde paneel scoort 29,3 ms)
Check dit eens jongens:
https://www.avforums.com/...ed-part-2.1655689/page-13
Idd een paneel wat door Samsung gemaakt is (LSY480HN0101)
Wat ik vaag vind aan de link naar avforums: de 705b is volgens hun 100hz...
Ik dacht toch echt dat die native maar 50/60 hz was ipv 100/120.
Toch nog iets aparts w.b.t de 705b, hij heeft de beste input lag waardes van alle tv's én een VA paneel.
http://www.pchardwarehelp.com/guides/lcd-panel-types.php
"Va heeft een lagere response time dan TN of IPS en meer kans op input lag"
Battlefield 4 op een 42 w 705 b
YouTube: Sony kdl42w705b-game mode
Check dit eens jongens:
https://www.avforums.com/...ed-part-2.1655689/page-13
Idd een paneel wat door Samsung gemaakt is (LSY480HN0101)
Wat ik vaag vind aan de link naar avforums: de 705b is volgens hun 100hz...
Ik dacht toch echt dat die native maar 50/60 hz was ipv 100/120.
Toch nog iets aparts w.b.t de 705b, hij heeft de beste input lag waardes van alle tv's én een VA paneel.
http://www.pchardwarehelp.com/guides/lcd-panel-types.php
"Va heeft een lagere response time dan TN of IPS en meer kans op input lag"
Battlefield 4 op een 42 w 705 b
YouTube: Sony kdl42w705b-game mode
[ Voor 56% gewijzigd door HugoBoss1985 op 30-10-2014 22:52 ]
De W7's zijn zo goed als letterlijk de W8 zonder 3D. Die info voor de 42" klopt ook mogelijk niet vanwege, wordt aangenomen, het ontbreken van het MotionFlow menu. In de W655/6A zaten vergelijkbare panelen en volgens Panelook zou het min of meer idd om 120Hz panelen gaan maar net bij die panelen is de info onvolledig. Deze zat in de 42W655A: http://www.panelook.com/T...2_LCM_overview_19598.html
Het zou mooi zijn als het echt zo was maar door het ontbreken van een MotionFlow menu is het eigenlijk Motionflow op halve kracht
. De W655A vond ik ook goed voldoen ongeacht of het nou echt een 60 of 120Hz was; 120Hz zou alleen maar een bonus zijn (maar toen was ie ook onder de 500 euro bij de Geen BTW actie)
Het zou mooi zijn als het echt zo was maar door het ontbreken van een MotionFlow menu is het eigenlijk Motionflow op halve kracht

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 30-10-2014 22:56 ]
Interessant, want de W8 zijn dus wel 100/120hz... ook nodig omdat ze 3d ondersteunen.
Daardoor is die 705b waarschijnlijk een stukje sneller qua input lag, omdat 3d ontbreekt?
Bij de 7 series is het enige wat motionflow veranderd de game mode: die zet het op 50/60hz.
Er is dus geen aparte optie voor aanwezig.
Daardoor is die 705b waarschijnlijk een stukje sneller qua input lag, omdat 3d ontbreekt?
Bij de 7 series is het enige wat motionflow veranderd de game mode: die zet het op 50/60hz.
Er is dus geen aparte optie voor aanwezig.
Bij de W8 in 42 inch ontbreekt ook het MotionFlow menu. Bij 50(+) inch bij zowel W7 als W8 MotionFlow menu aanwezig ...
Die hristoslav2 is echt "laks" met het updaten van z'n tabelletjes als er nieuwe info beschikbaar is en ook wel eens gewoon direkte tegenstellingen te vinden vlak bijelkaar over dingen maar in het algemeen verzamelt ie wel alle beschikbare info bijelkaar (aleen lijkt ie de oudere info niet aan te passen).
Die hristoslav2 is echt "laks" met het updaten van z'n tabelletjes als er nieuwe info beschikbaar is en ook wel eens gewoon direkte tegenstellingen te vinden vlak bijelkaar over dingen maar in het algemeen verzamelt ie wel alle beschikbare info bijelkaar (aleen lijkt ie de oudere info niet aan te passen).
[ Voor 56% gewijzigd door apis29 op 30-10-2014 23:03 ]
Als we het écht zeker willen weten vragen we het wel aan jou
Ik lees verschillende dingen op sites, aangezien jij hem hebt gekocht: Zit er nou standaard een ophangbeugel bij?uknowSam schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:22:
jep gelukt thanks!
En is het IPS???
Haha, ik gebruik ook maar zijn info alleen dan wel gefilterd en dubbel gechecked tegen andere infoHugoBoss1985 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 23:05:
Als we het écht zeker willen weten vragen we het wel aan jou

Volgens mij kan je met die hem niet ophangen, die van de W605B wel. Maar dat moet uknowSam dan bevestigen of iemand anders, vlgns mij had HugoBoss' 85 het in de winkel bekeken ...Wolly schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 23:31:
[...]
Ik lees verschillende dingen op sites, aangezien jij hem hebt gekocht: Zit er nou standaard een ophangbeugel bij?
Er zit standaard geen ophangbeugel bij. Hij is dus wel ophang baar met de Sony SU-WL450 volgens de handleidingWolly schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 23:31:
[...]
Ik lees verschillende dingen op sites, aangezien jij hem hebt gekocht: Zit er nou standaard een ophangbeugel bij?
Dit zit er allemaal in de doos:
Afstandsbediening (RM-ED061), Batterijen (R03), AC-netsnoer, Schroeven, Tafelstandaard (apart, montage vereist), Gebruiksaanwijzing, Snelle installatiehandleiding/Supplement CUE (GA)
[ Voor 23% gewijzigd door uknowSam op 31-10-2014 08:29 ]
Wanneer komt er nou eens leuke aanbieding voor de w8
?
En kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een w828b en een 805b (50inch)?
Ik ben van plan om volgende week eentje te gaan halen.
En kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een w828b en een 805b (50inch)?
Ik ben van plan om volgende week eentje te gaan halen.
[ Voor 6% gewijzigd door Arsene op 31-10-2014 10:26 ]
die leuke aanbieding was vorige maand en de laatste tig pagina's gaan over het verschil tussen de typenummers
Hallo! vraagje:
Ik ben sinds kort in het bezit van een Sony KDL-50W705B. Zeer tevreden, prachtig beeld en een mooi design. Over de media player ben ik echter niet geheel tevreden. Ik was van plan om films te streamen vanaf mijn NAS (WD My Book Live) echter werkt de ondertiteling dan niet (.mp4 met .srt).
Is er een mogelijkheid om dit wel werken te krijgen? Of moet ik mijn WD TV Live weer uit de kast halen..
Ik ben sinds kort in het bezit van een Sony KDL-50W705B. Zeer tevreden, prachtig beeld en een mooi design. Over de media player ben ik echter niet geheel tevreden. Ik was van plan om films te streamen vanaf mijn NAS (WD My Book Live) echter werkt de ondertiteling dan niet (.mp4 met .srt).
Is er een mogelijkheid om dit wel werken te krijgen? Of moet ik mijn WD TV Live weer uit de kast halen..
Om het goed te doen zou ik zeker dat laatste doen inderdaad.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat losse subs niet werken met die tv...Lunaticc schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:38:
Hallo! vraagje:
Bij mij pakte hij ook een hoop films niet, heb zelf maar een Raspberry Pi met OpenELEC aangeshaft, werkt als een trein en verbruikt maar iets van 4w!HugoBoss1985 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 15:15:
[...]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat losse subs niet werken met die tv...
Precies, en met CEC werkt het pas echt goedmiekol schreef op zondag 02 november 2014 @ 01:16:
[...]
Bij mij pakte hij ook een hoop films niet, heb zelf maar een Raspberry Pi met OpenELEC aangeshaft, werkt als een trein en verbruikt maar iets van 4w!
Heh verdomme, ik hoopte juist dat ik dat met een Smart TV niet meer zo omslachtig hoefde te doen. Ik vind 3 afstandsbedieningen al meer dan genoegJoster schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 14:25:
Om het goed te doen zou ik zeker dat laatste doen inderdaad.

Snap ik, had ik ook. Baalde ook dat ik geen ISO's kan afspelen. Misschien een Logitech harmony wat voor jouLunaticc schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:00:
[...]
Heh verdomme, ik hoopte juist dat ik dat met een Smart TV niet meer zo omslachtig hoefde te doen. Ik vind 3 afstandsbedieningen al meer dan genoeg
Ik sta op het punt om een 60W855B te bestellen maar nu lees ik her en der wat problemen met dit toestel.
Banding dus.
Iemand hier dit toestel en wat zijn zijn bevindingen?
Banding dus.
Iemand hier dit toestel en wat zijn zijn bevindingen?
Een tv draait in mijn optiek om beeldkwaliteit, de smart functies zijn extra maar geen vereiste voor mij. Ik wil niet afhankelijk zijn van een tv producent of mijn gewenste apps daarop kunnen draaien, ik regel dat liever zelf. Wellicht dat hier met Android tv een einde aan komt, maar zover zijn we nog niet.Lunaticc schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:00:
[...]
Heh verdomme, ik hoopte juist dat ik dat met een Smart TV niet meer zo omslachtig hoefde te doen. Ik vind 3 afstandsbedieningen al meer dan genoeg
Overigens zoek ik zelf ook nog altijd naar een goede all in one mediacenter hoor, maar dat terzijde. Ik hoop deze met hdmi cec (dus afstandsbediening van de tv) te kunnen bedienen.
Verwijderd
De med8er is volledig met HDMI CEC te bedienen. Heb zelf de med600 naar volledige tevredenheid.Joster schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:11:
[...]
Een tv draait in mijn optiek om beeldkwaliteit, de smart functies zijn extra maar geen vereiste voor mij. Ik wil niet afhankelijk zijn van een tv producent of mijn gewenste apps daarop kunnen draaien, ik regel dat liever zelf. Wellicht dat hier met Android tv een einde aan komt, maar zover zijn we nog niet.
Overigens zoek ik zelf ook nog altijd naar een goede all in one mediacenter hoor, maar dat terzijde. Ik hoop deze met hdmi cec (dus afstandsbediening van de tv) te kunnen bedienen.
Aangezien dit geen mediacenter advies topic was had ik mijn eisen niet opgesomd, maar die voldoet voor mij niet
Heb dus een Sony W828B gekocht nu valt me een ding wel heel erg tegen.. potentiele dealbreaker..
Er bestaat geen RTL gemist of NPO gemist app voor de Sony TV's?
Hoe is dit uberhaupt nog mogelijk in bijna 2015..
Is er een workaround om RTL gemist en NPO gemist te bekijken?
Of moet ik dan toch voor een Samsung tv gaan?
Probeer eens de rode knop op je AB. Kom je in interactieve deel als je Ziggo hebt. Geen idee hoe dat bij UPC etc. is. Maar daar zit ook een uitzendinggemist mogelijkheid in voor RTL en NPO...psvunited schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:48:
Heb dus een Sony W828B gekocht nu valt me een ding wel heel erg tegen.. potentiele dealbreaker..
Voor NPO uitzending gemist kun je met de browser gewoon naar NPO.nl surfen. Dit werkt aardig. RTL gemist werkt met flash, dat lust de browser helaas niet.
Op UPC werkt dit ook bij NPO, bij RTL krijg ik dit niet terwijl dit op de mediaboxen wel zo werkt.miekol schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:37:
[...]
Probeer eens de rode knop op je AB. Kom je in interactieve deel als je Ziggo hebt. Geen idee hoe dat bij UPC etc. is. Maar daar zit ook een uitzendinggemist mogelijkheid in voor RTL en NPO...
Lijkt me toch beetje omslachtig om via de browser daar naar toe te gaan op je TV, het werkt totaal niet fijn en je bent paar minuten verder. Typen met afstandsbediening is gewoon amper te doen..sll schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:40:
Voor NPO uitzending gemist kun je met de browser gewoon naar NPO.nl surfen. Dit werkt aardig. RTL gemist werkt met flash, dat lust de browser helaas niet.
Maar via interactieve tv is een goeie optie en daar werkt het best soepel. Volgens mij is de kwaliteit ook niets. Het is wel beperkt tot 14 dagen terug maar dat is via de app ook zo. Wil je verder 14 dagen terug dan moet je echt naar npo.nl
Maar via interactieve tv is het ook vaak betalen, als ik dan in de browser van mijn laptop kijk is dat niet het geval 
Maar goed, als de hoeveelheid apps een vereiste is kan je beter niet bij Sony uit komen. Samsung en LG zijn daar verder mee. Persoonlijk vind ik dit niet erg omdat ik zoals gesteld hier liever zelf een oplossing voor realiseer die alles in 1 is (XBMC, Netflix, Youtube, Spotify, Uitzending gemist, RTL XL, etc).

Maar goed, als de hoeveelheid apps een vereiste is kan je beter niet bij Sony uit komen. Samsung en LG zijn daar verder mee. Persoonlijk vind ik dit niet erg omdat ik zoals gesteld hier liever zelf een oplossing voor realiseer die alles in 1 is (XBMC, Netflix, Youtube, Spotify, Uitzending gemist, RTL XL, etc).
Handig is inderdaad anders... Met TV Sideview gaat het al iets beter.uknowSam schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:02:
[...]
Lijkt me toch beetje omslachtig om via de browser daar naar toe te gaan op je TV, het werkt totaal niet fijn en je bent paar minuten verder. Typen met afstandsbediening is gewoon amper te doen..
Enige andere optie is om RTL en NPO te mailen. Als ze zien dat er meer vraag is, hoop ik dat ze harder zullen lopen voor een Sony app.
Ik las wel een topic op het forum van RTL. Daarin gaven ze aan dat ze (nog?) geen overeenstemming met Sony konden bereiken i.v.m. rechten.
edit:
Nevermind, lag niet aan de TV maar aan Plex
Nevermind, lag niet aan de TV maar aan Plex
[ Voor 89% gewijzigd door Jazzle op 06-11-2014 13:43 ]
Na onze vakantie nog wat over gehouden, net maar even de 50W805 gekocht. Ik krijg echter deze upgrade 50W829B van de leverancier.
Ben erg nieuwsgierig naar het toestel, wilde eerst een Samsung maar na lezen toch voor Sony gekozen
Ben erg nieuwsgierig naar het toestel, wilde eerst een Samsung maar na lezen toch voor Sony gekozen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
Sony heeft nu cashback acties variërend van 200-500 bij aankoop 4K TV t/m 31 december aanstaande. Via verschillende aanbieders kreeg ik op het volgende model: KD-65X8505B een offerte van 2699 excl cashback. Vanmorgen Electroplace.nl gebeld en deed me een aanbod voor 2399 excl cashback van 200. Dus 2199 totaal. Dit even ter info voor degenen die een scherpe aanbieding zoeken.
Oke, ik heb een vraag wat vinden jullie, is een Sony KDL-65W955B een goede keuze??
waarom wel, waarom niet....???
(Sorry als ik dit in een forum had moeten vragen maar ik dacht misschien als ik het hier het vraag is het wel slim...)
waarom wel, waarom niet....???
(Sorry als ik dit in een forum had moeten vragen maar ik dacht misschien als ik het hier het vraag is het wel slim...)
Ik heb nu sinds 4 weken de KDL65W955 en ben er zeer blij mee.
Verschillende recensies gaven aan dat de zwartwaardes onder de maat zijn, maar daar zie ik persoonlijk niks van.
Voor het afstellen van de tv heb je wel wat geduld nodig omdat het nogal onlogische afstellingen zijn maar als je hem goed hebt is het een dijk van een tv.
En zeker voor het geld.
Het is geen tv om "plat" aan de muur te hangen met zn wig design, hij staat hier prachtig op de tv meubel met zn chromen pootjes.
De IR remote werkt zeer snel en prettig.
Netflix werkt uitmuntend, ik heb verschillende apparaten waar het op zit maar niets waar het zo snel werkt als op de W955.
Internet, youtube en schermreproductie werkt vlekkeloos.
Het geluid is erg goed maar ik gebruik mn receiver.
3D heb ik er nog niet op gekeken, maar ik zal er morgen even avatar op kijken dus dat laat ik je nog even weten.
Ik heb er ook nog niet op gegamed want mn ps4 komt volgende week pas binnen ( gratis van sony bij bestelling van een beamer )
Beeld in beeld werkt goed maar gebruik ik niet.
Aansluitingen genoeg maar ik gebruik alleen de arc hdmi naar mn receiver en de utp aansluiting.
Het aantal apps van de tv valt wat tegen maar dat gebruik ik ook nooit.
Blurayfilms kijken is echt een genot op deze tv.
65" is een mooi maat om op te kijken.
De mediaspeler speelt alles goed af via mn NAS.
Kortom ik ben er erg tevreden mee.
Pluspunten teveel om op te noemen
Minpunten : koste wel wat tijd om hem goed af te stellen mede door de bergen mogelijkheden.
Geen 75" uitvoering anders had ik die gehaald.
En het vervoeren van de tv, de tv is zacht gezegd een beetje uit de kluiten gewassen.
Maar zou niet meer zonder kunnen.........
Verschillende recensies gaven aan dat de zwartwaardes onder de maat zijn, maar daar zie ik persoonlijk niks van.
Voor het afstellen van de tv heb je wel wat geduld nodig omdat het nogal onlogische afstellingen zijn maar als je hem goed hebt is het een dijk van een tv.
En zeker voor het geld.
Het is geen tv om "plat" aan de muur te hangen met zn wig design, hij staat hier prachtig op de tv meubel met zn chromen pootjes.
Netflix werkt uitmuntend, ik heb verschillende apparaten waar het op zit maar niets waar het zo snel werkt als op de W955.
3D heb ik er nog niet op gekeken, maar ik zal er morgen even avatar op kijken dus dat laat ik je nog even weten.
Ik heb er ook nog niet op gegamed want mn ps4 komt volgende week pas binnen ( gratis van sony bij bestelling van een beamer )
Aansluitingen genoeg maar ik gebruik alleen de arc hdmi naar mn receiver en de utp aansluiting.
Minpunten : koste wel wat tijd om hem goed af te stellen mede door de bergen mogelijkheden.
En het vervoeren van de tv, de tv is zacht gezegd een beetje uit de kluiten gewassen.
Aan die aanbieding hierboven te zien kan je voor ongeveer hetzelfde geld de 65X8505 halen die op zich nog beter getest was en ook een IPS model is ... alleen heeft die een 50Hz paneel tegenover een 100Hz in de W955. Wordt eigenlijk weinig over gezegd hoe die met snel bewegende beelden omgaat.

[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 07-11-2014 22:39 ]
Ik ben van plan de KDL42W705B te kopen. Een belangrijke feature voor mij is het opnemen en pauzeren van live tv (timeshift), hoe zijn de ervaringen hiermee?
Verwijderd
Ik ben sinds een paar dagen de gelukkige eigenaar van een 60W855. Heel tevreden met het beeld (3,5 - 4 meter kijkafstand). Geluid is ondanks het Widge design maar so so. Om die reden gebruik ik een 5.1 setje. Een mix van TV plus 5.1 set geeft een prima resultaat.
De koppeling met de 5.1 set gaat via HDMI poort 2, die ARC ondersteund. Het doorgeven van het audio signaal gaat perfect zolang de TV het UPC signaal ontvangt. Maar...zodra ik via Internet een Netflix film aanzet, wordt het audio signaal NIET doorgegeven aan de 5.1 set. Heeft iemand een idee waarom bij Internet koppeling het audio signaal niet doorgegeven wordt (geen enkele Internet app geeft audio signaal door).
De koppeling met de 5.1 set gaat via HDMI poort 2, die ARC ondersteund. Het doorgeven van het audio signaal gaat perfect zolang de TV het UPC signaal ontvangt. Maar...zodra ik via Internet een Netflix film aanzet, wordt het audio signaal NIET doorgegeven aan de 5.1 set. Heeft iemand een idee waarom bij Internet koppeling het audio signaal niet doorgegeven wordt (geen enkele Internet app geeft audio signaal door).
Wie van jullie heeft ook een kdl-60w855b ?? Heb wat ondersteuning nodig..
Heb ergens in het menu wat omgezet en kan nu niet meer de zenderlijst zien....was van tevoren op de ronde ok knop. Heb de Tv al op Fabrieksinstellingen gezet maar dat help ook niet. Ik bedoel niet de TV Guide. Wie kan me verder helpen?
Heb ergens in het menu wat omgezet en kan nu niet meer de zenderlijst zien....was van tevoren op de ronde ok knop. Heb de Tv al op Fabrieksinstellingen gezet maar dat help ook niet. Ik bedoel niet de TV Guide. Wie kan me verder helpen?
HEEL HEEL HEEELLL erg bedankt ik weet het nu zeker thnx..!!!!Grandisimo schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 21:27:
Ik heb nu sinds 4 weken de KDL65W955 en ben er zeer blij mee.
En zeker voor het geld.
Verwijderd
Stijn, krijg je geen spijt van!
Mijn probleem met niet werkende audio doorgifte naar 5.1 set bij gebruik van Netflix is opgelost. Was operator error.
Van Grandisimo kreeg ik de uitspraak dat het MOET werken. Daarom alle instellingen en verbindingen van en naar de 5.1 set nogmaals nagegaan. ARC bleek op de set toch niet aan te staan. Audio doorgifte van de UPC box bleek te lopen via analoge koppeling van UPC naar 5.1 set.
Nuttig dit forum!!
Mijn probleem met niet werkende audio doorgifte naar 5.1 set bij gebruik van Netflix is opgelost. Was operator error.
Van Grandisimo kreeg ik de uitspraak dat het MOET werken. Daarom alle instellingen en verbindingen van en naar de 5.1 set nogmaals nagegaan. ARC bleek op de set toch niet aan te staan. Audio doorgifte van de UPC box bleek te lopen via analoge koppeling van UPC naar 5.1 set.
Nuttig dit forum!!
Ik heb nu een week de 50W705B en bevalt erg goed, super mooi beeld en handig dat ik nu m'n PS4 niet meer hoef aan te zetten voor Netflix. Wat ik met Netflix echter wel heb, om de zoveel tijd (misschien 5-10 minuten) wordt het beeld ineens onscherp (een minuut ongeveer), het lijkt wel of het van HD naar nog minder dan SD gaat.
Op m'n PS4 gebeurt dit niet, beide zijn met kabel aangesloten dus aan de verbinding zou het niet moeten liggen. Iemand een idee?
Op m'n PS4 gebeurt dit niet, beide zijn met kabel aangesloten dus aan de verbinding zou het niet moeten liggen. Iemand een idee?
Ik heb dit de laatste week ook ja, daar voor nooit last van gehad
Ik heb dat probleem ook sindskort met Netflix. Ik zal eens zoeken waar we dit kunnen melden bij Sony/Netflix. Hopelijk kunnen ze er dan snel wat aan doen. Ik gok dat het een firmware bugje is.
[ Voor 10% gewijzigd door Satch op 10-11-2014 17:25 ]
Verwijderd
Tot nu toe goede ervaringen met Netflix i.c.m 60W855. Beeld is constand van (HD) kwaliteit (tot nu toe 4 film bekeken). Ook een film onderbreken en later weer opstarten werkt foutloos.
Heel prettig is dat de afstandbediening alle benodigde (Netflix) commando's kent. Pauze, versneld voor en achteruit etc, het zit er allemaal op. Het opstarten van Netflix moet je via het Home scherm doen (geen exclusieve knop op de AB).
Heel prettig is dat de afstandbediening alle benodigde (Netflix) commando's kent. Pauze, versneld voor en achteruit etc, het zit er allemaal op. Het opstarten van Netflix moet je via het Home scherm doen (geen exclusieve knop op de AB).
Vandaag ook maar eens de 50W829 bestellen. Hopelijk vrijdag in huis.
Twijfel alleen nog over de muurbeugel.
*edit*
En besteld! erg scherpe prijs, heb hem aan kunnen schaffen voor €745,-.
Hopelijk komt hij donderdag!
Twijfel alleen nog over de muurbeugel.
*edit*
Hopelijk komt hij donderdag!
[ Voor 34% gewijzigd door maomanna op 11-11-2014 10:47 ]
https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116
dacht dat het aan mijn verbinding lag maar lees dat meer mensen sinds de laatste update last hebben van netflix dat hij constant van 480/720 naar 1080 verspringt
Waar heb je hem besteld voor die prijs?maomanna schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:08:
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
je hebt DM
Daar ben ik ook wel benieuwd naaraudiojunk schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:33:
[...]
Waar heb je hem besteld voor die prijs?
Kan iemand mij helpen met mijn probleem aub, wij hebben een nieuwe TV gekocht Sony KD-65X8505B en die zou ik willen aansluiten via HDMI met mijn mediaspeler Lacie Lacinema.
Het probleem dat ik nu heb is dat ik deze niet via HDMI kan aansluiten op mijn TV maar enkel via USB, wanneer ik deze via HDMI aansluit krijg ik het startscherm van mijn MP en dan herstart deze gewoon elke keer opnieuw? Ik heb de MP op mijn oude TV getest en daar heb ik geen problemen mee dus ik denk dat de MP van mijn TV moeilijk doet?
Is er een mogelijkheid om deze toch te laten werken via HDMI want als ik deze aansluit via USB moet ik via de SPDIF van mijn TV werken maar deze geeft geen ondersteuning met DTS formaten en dan heb ik enkel stereo geluid.
Nog een extra vraag, zou mijn probleem opgelost zijn moest ik een nieuwe receiver kopen bijvoorbeeld Denon AVR-X2100W, ik zou dan alle HDMI connecties op de receiver plaatsen en dan zo via de HDMI Out naar de tv gaan?
Het probleem dat ik nu heb is dat ik deze niet via HDMI kan aansluiten op mijn TV maar enkel via USB, wanneer ik deze via HDMI aansluit krijg ik het startscherm van mijn MP en dan herstart deze gewoon elke keer opnieuw? Ik heb de MP op mijn oude TV getest en daar heb ik geen problemen mee dus ik denk dat de MP van mijn TV moeilijk doet?
Is er een mogelijkheid om deze toch te laten werken via HDMI want als ik deze aansluit via USB moet ik via de SPDIF van mijn TV werken maar deze geeft geen ondersteuning met DTS formaten en dan heb ik enkel stereo geluid.
Nog een extra vraag, zou mijn probleem opgelost zijn moest ik een nieuwe receiver kopen bijvoorbeeld Denon AVR-X2100W, ik zou dan alle HDMI connecties op de receiver plaatsen en dan zo via de HDMI Out naar de tv gaan?
Hier ook dat probleem. Zal ook is kijken waar er melding van gemaakt kan worden. Hoop dat dit snel opgelost wordt want zo is het behoorlijk vervelend series kijken.Satch schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:25:
Ik heb dat probleem ook sindskort met Netflix. Ik zal eens zoeken waar we dit kunnen melden bij Sony/Netflix. Hopelijk kunnen ze er dan snel wat aan doen. Ik gok dat het een firmware bugje is.
Zelfde hier. Vanwaar de geheimzinnigheid?audiojunk schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:33:
[...]
Waar heb je hem besteld voor die prijs?
Waarschijnlijk is de 829 een ander typenr op de NL markt, de 815 bijvoorbeeld.Halfdan schreef op donderdag 13 november 2014 @ 01:29:
[...]
Zelfde hier. Vanwaar de geheimzinnigheid?Ik zie in de pricewatch dat alleen MAX ICT hem heeft. Ik ben de pricewatch aan het doorspitten opzoek naar een geschikte Sony model, echter het lijkt erop dat veel modellen (2014 ook) nauwelijks verkrijgbaar zijn, slechts in 1 of 2 tokos en vaak niet de betrouwbaarste. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Komen er nieuwe modellen?
Nee, want die heeft een zilveren bezel. In Nederland zijn gewoon de W828 en W829 in omloop.
De geheimzinnigheid?Halfdan schreef op donderdag 13 november 2014 @ 01:29:
[...]
Zelfde hier. Vanwaar de geheimzinnigheid?Ik zie in de pricewatch dat alleen MAX ICT hem heeft. Ik ben de pricewatch aan het doorspitten opzoek naar een geschikte Sony model, echter het lijkt erop dat veel modellen (2014 ook) nauwelijks verkrijgbaar zijn, slechts in 1 of 2 tokos en vaak niet de betrouwbaarste. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Komen er nieuwe modellen?
Je kan het niet maken tov het bedrijf om allerlei kortingscodes etc gewoon te publiceren. Dat is niet aan mij/ons om dat te doen, maar aan het bedrijf. Sommige stuurde een DM met de vraag, dan heb ik er zelf niet zoveel moeite mee.
Anyways, je hebt DM.
Zou iemand voor mij op kunnen meten hoever de pootjes van de 50w8xx uit elkaar staan? Ik wil namelijk mogelijk ook een soundbase kopen, en de sony gaat daar bovenop...
http://www.denon-hifi.nl/...peakers&productid=dhtt100
De soundbase is 608 mm breed en 355 mm diep.
http://www.denon-hifi.nl/...peakers&productid=dhtt100
De soundbase is 608 mm breed en 355 mm diep.
Ik wil deSony bravia 50w805b bestellen, deze hebben ze niet op voorraad.
Ik kan voor de zelfde prijsde sony 50w828b of 50w829b kiezen.
Wat is het grote verschil tussen deze twee televisies?
Ik kan voor de zelfde prijsde sony 50w828b of 50w829b kiezen.
Wat is het grote verschil tussen deze twee televisies?
\[3D/LED/UHD TV] Sony 2014 line-up
Ruim 2 pagina's als je zoekt op 805 828 829
Ruim 2 pagina's als je zoekt op 805 828 829
[ Voor 20% gewijzigd door Joster op 13-11-2014 16:16 ]
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...
Let wel op met zo'n "upgrade".
Vaak is de tv die ze als upgrade aanbieden een nieuwer model, maar zoek wel goed uit wat je krijgt en of het inderdaad wel een upgrade is
Ik heb bijvoorbeeld een ervaring gehad met een bepaalde toko, ik wilde een tv met een IPS paneel.
Toevallig ook een 805, maar dan de A variant.
Die tv konden ze niet meer leveren.
Toen kreeg ik ook zo'n voorstel voor een nieuwer model toestel, welke dus geen IPS paneel had.
Nieuwer model is niet altijd beter...
Iemand vroeg nog iets over de timeshift functie van de KDL 705 B series:
https://www.youtube.com/watch?v=taHdPLbScTg
Vaak is de tv die ze als upgrade aanbieden een nieuwer model, maar zoek wel goed uit wat je krijgt en of het inderdaad wel een upgrade is
Ik heb bijvoorbeeld een ervaring gehad met een bepaalde toko, ik wilde een tv met een IPS paneel.
Toen kreeg ik ook zo'n voorstel voor een nieuwer model toestel, welke dus geen IPS paneel had.
[ Voor 11% gewijzigd door HugoBoss1985 op 14-11-2014 11:29 ]
Zou nog iemand voor mij de afstand tussen de pootjes van de 50w8xx willen opmeten?
[ Voor 2% gewijzigd door gysman11 op 14-11-2014 12:58 . Reden: :typo: ]
Waarom wil je een IPS paneel? Puur voor kijkhoeken?HugoBoss1985 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:27:
Want in mijn ervaring heb je veel slechtere zwartwaarden jammer genoeg.
Verwijderd
De A variant is een model van 2013, B variant is het 2014 model. A variant is dus een ouder model, ziet er ook compleet anders uit qua kast.Kashika schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:18:
[...]
Waarom wil je een IPS paneel? Puur voor kijkhoeken?
Want in mijn ervaring heb je veel slechtere zwartwaarden jammer genoeg.
de plekken waar de voet steunt, heeft een breedte van 52 cm.gysman11 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:34:
Zou nog iemand voor mij de afstand tussen de pootjes van de 50w8xx willen opmeten?
Dat is het breedste punt. De achterkant.
De voorkant heeft een breedte van ong 44cm.
Voor het 805B en 829B model is dit niet het geval. De 829 heeft een hogere kunstmatig verhoogde refreshrate dan de 805. Het paneel is verder identiek.HugoBoss1985 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:27:
Heb je hier een bron voor? Hdtvtest suggereert in hun conclusie van de 829 review dat W8 panelen uit 2013 IPS panelen zijn: http://www.hdtvtest.co.uk/news/kdl50w829b-201403023650.htm
Ik weet echter niet of dat voor alle modellen geldt.
[ Voor 36% gewijzigd door Halfdan op 14-11-2014 16:21 ]
Het zijn VA panelen, quote uit die review:Halfdan schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:20:
Heb je hier een bron voor? Hdtvtest suggereert in hun conclusie van de 829 review dat W8 panelen uit 2013 IPS panelen zijn: http://www.hdtvtest.co.uk/news/kdl50w829b-201403023650.htm
This year’s Sony W8 is a different beast to last year’s Bravia W8, owing to a change in underlying LCD panel from IPS to VA which delivers much deeper blacks, resulting in a punchier and more alluring picture.
Ja klopt, ik zie dat je het over de 805B had. De 805A schijnt wel IPS paneel te gebruiken volgens die review dan.
[ Voor 53% gewijzigd door Halfdan op 14-11-2014 16:32 ]
Dat klopt idd wel, dacht dat de discussie over beide (805/829) 2014 modellen ging.
Heb sinds vandaag de overstap gemaakt van een KDL-40EX500 naar een KDL-42W706B en moet zeggen dat ik tot zover zeer tevreden ben! . Nu loop ik alleen tegen 2 dingen aan , waarvan de eerste een probleem met mijn oude CI+ kaart is . Ik ben er inmiddels achter dat de kaart (1.1 versie) tegen mijn verwachting in "toch" niet overweg kan met Sony tv's uit 2014. Het tweede probleem is dat ik de Sony niet via HDMI (ARC) kan koppelen aan mijn Onkyo TX-NR616 receiver (op beide apparaten is het geactiveerd) . Mijn vraag is nu of er iemand is met ongeveer dezelfde opstelling die dit wel werkend heeft gekregen?
Ik zit er ook mee, dat hdmi arc. Denkndst het rtfm wordt
Weet iemand een programma of een app of iets anders hoe ik het best mijn tv kan instellen (beste kleuren enzo) heb zelf de thx tune up app voor video en audio al gevonden.
[ Voor 43% gewijzigd door Zaratrass op 14-11-2014 23:20 ]
Er staan meerdere instellingen online
Verwijderd
Bij mij werkt ARC prima (60W855) via HDMI 2. Werkt samen met een Onkyo TX-SR508. Weet je zeker dat je ARC op je audio set aangezet hebt (was ik dus errst vergeten).