Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:47

Niellie41

[object Object]

Door een fout op Bittrex kregen wij niet de juiste prijs binnen. NLG word teruggestort en alle gebruikers krijgen een compensatie.
Het zal waarschijnlijk een compensatie van 100 NLG zijn of zo. :z

[ Voor 22% gewijzigd door Niellie41 op 12-04-2014 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Door een fout op Bittrex kregen wij niet de juiste prijs binnen. NLG word teruggestort en alle gebruikers krijgen een compensatie.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyR
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 10:23
Beste Tweakers,

Compensatie zal geen 100 NLG zijn. Wij doen dat wel iets beter.

Korte uitleg;

De marktwaarde van NLG is natuurlijk niet zo hoog, wij kregen van Bittrex hele andere informatie binnen van een andere coin omdat zij hun reeks hadden aangepast zonder enige informatie naar buiten te brengen.

Compensatie zal bestaan uit vergoeding + lage inkoopsprijs en hogere verkoopsprijs. Dit zal 24 uur aanhouden daarna zullen normale marktprijzen terugkomen.

Op coinmarketcap gebeurde precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06-2024
Met het minen gaat het wel goed. In een paar uur 85 NLG.
Met EFL ongeveer 24 op dagbasis, gewoon voor de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom ik maar 14,5 kh/s krijg op mijn 7870 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 16:15
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 15:50:
Weet iemand waarom ik maar 14,5 kh/s krijg op mijn 7870 ?
Alleen een helderziende zou dat kunnen zeggen, op basis van de informatie (geen informatie nl) die je geeft.

Je vraagt past beter in het topic Coin mining - hardware, software en instellingen - deel 2. Ik denk namelijk niet dat het specifiek iets te maken heeft met EFL of NLG.

Als ik zelf zulke extreem lager hashrates haal, is dat tot nu toe als ik een verkeerde thread-concurrency had ingesteld. Bij mijn 7950 werken alleen lage getallen tussen de 8k en de 13k. Maar goed, ik ben geen helderziende dus weet niet of dat bij jou het probleem is. Bovendien heb je een ander model kaart. Zoek eens een goede howto zou ik zeggen.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Ben de mening opbrengst aan het vergelijken met mijn systeem:
munt handelseenheid koers/eenheid prijs/stuk productie per dag € opbrenst/dag
NLG 1000 1,00 0,001 850 0,85
EFL 1 0,05 0,05 15 0,75

Het lijkt erop dat voor mij NLG bij de huidige koers de meest gunstige opbrengst geeft.
Switch morgen weer een keer om de opbrengst beter te kunnen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

clemento schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 13:43:
Met het minen gaat het wel goed. In een paar uur 85 NLG.
Met EFL ongeveer 24 op dagbasis, gewoon voor de lol.
ik mag hopen 85.000 (85k) NLG? want met maar 85 coins per paar uur schiet het niet op....

En met 85000 coins 'in een paar uur' heb je wel een heel serverpark draaien...
Met de huidige DIFF haal ik volgens de pool maar iets van 3k coins per dag binnen met ~2MH/s

Met een koers van rond de euro is dat niet echt lonend, het kost me bijna 5 euro per dag aan stroomkosten met mijn rig. Maargoed, met de wisseling van de koerst is het wellicht goed handelen voor winst :).

Mááár dan moet Litebit de verkoop wel eens een keer gaan starten..

[ Voor 31% gewijzigd door BLACKfm op 12-04-2014 20:12 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Ik kom op ca. 850 NLG per dag dus daar word ik niet echt rijk van. Ik doe het ook meer uit interesse om wat meer over het onderwerp crypte geld te leren. Een NL variant spreekt mij wel aan en ik ben benieuwd welke eventueel succesvol gaat worden. Mijn grafische kaart haalt ongeveer 230 mhz dus niet echt super snel. De CPU komt met 6 processoren van de 12 op 45 mhz ongeveer. Ik zet ze gelijktijdig in voor afwisselend 3 pools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Een tikfoutje dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:51

Quad

Doof

Ik kreeg een email met als compensatie dat er €10,- terug gestort wordt. Ik moet zeggen, zeer zeer professionele reactie zo!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Er zijn nog Ca 7 NLG beschikbaar tegen laag tarief en koers is 0,58, op dit moment de rest heb ik net bijgekocht. Van de EFL kun je niks bijkopen want daar zijn er geen van beschikbaar, en de koers is slechts 0.03 dus verkopen is geen optie.
Edit: Er kunnen weer EFL bijgekocht worden.
Bij de NLG pool zijn 25 werkers actief
Bij de EFL pool zijn 50 werkers actief
Eik heb ook https://coin-swap.net/market/NLG/BTC ontdekt.
Een klein pakketje NLG ingelegd. EFL is daar nog niet verhandelbaar.
De handel in NLG lijkt op dit moment beter geregeld maar bij mining is EFL populairder.

[ Voor 41% gewijzigd door clemento op 13-04-2014 10:48 . Reden: nieuwe info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:09
Mja qua mining loont het bij beide op het moment niet.
Tis dus een beetje wat je kiest of voor doel voor ogen hebt.
Koers zal wel weer optrekken wanneer het grote dumpen van coins (die van een hele week bij elkaar) nu in een paar dagen tijd worden verkocht.

@ Quad: nogal netjes ja. Stel je kocht voor 20 euro in en wilde voor 200 euro verkopen, dan heb je ze nu dus in principe voor 10 euro gekocht? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Ja, of met de huidige koers alsnog weer een tientje verloren en sta je quitte :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ja, ik heb voor €9,10 gekocht incl. fee. En krijg tientje terug dus heb mijn inzet al eruit. ^^
Maar de 10 coins verkopen moet de koers zodanig gunstig zijn dat het boven de €15,- uit komt, lager dan dat betaalt litebit.eu niet uit.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
marcel87 schreef op zondag 13 april 2014 @ 13:19:
Mja qua mining loont het bij beide op het moment niet.
Tis dus een beetje wat je kiest of voor doel voor ogen hebt.
Koers zal wel weer optrekken wanneer het grote dumpen van coins (die van een hele week bij elkaar) nu in een paar dagen tijd worden verkocht.
Vind het wel leuk een een voorraadje op te bouwen voor als het misschien wat gaat worden. Minen gaat de ene keer sneller dan de andere.

Bij litebit.eu kun je momenteel geen ELF en NLG verkopen. Voor EFL hebben ze geen coins dus wel vreemd dat er geen inkoop plaats vind.

Edit 14-04: Koers van EFL van 0.02 en heb er gelijk 500 bijgekocht.
Nu maar hopen dat het een succes wordt, ik gok nog steeds op 2 paarden.

[ Voor 9% gewijzigd door clemento op 14-04-2014 10:21 . Reden: nieuw info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
Klopt wel inderdaad. Mja voor verkopen heb je ook nog wel andere tradingplaatsen. Op Bitcointalk staan er onder de announcement van de NLG sowieso enkele genoemd. De grap is dan nog toen ik gisteren keek was het daar alweer goedkoper dan bij Litebit. Lijkt wel alsof Litebit een fee hanteert van 13%, best fors als je dat nagaat.

Voorbeeld:
- BC kost bij LiteBit €0,2300/coin (weet niet of dat incl. alles is)
- BC bij Cryptsy kost 0,000588BTC/coin*€340/BTC*1.002=0,2003/coin (incl 0,2% fee, vandaar factor 1.002)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyR
Bij LiteBit word de laatste ASK prijs opgevraagd + fee, die berekend word op sells van een exchange.

Voorbeeld:
De ask is 0.00000200 met een aantal van 10 NLG.

U besteld dan 20 NLG. Dan word er 10 NLG gepakt van de prijs van 0.0000200 maar de overige 10 NLG moet worden gehaald van een hogere sell order, bijvoorbeeld 0.0000240.

Bij LTC en BTC word er niet zo gerekend, helaas kent de exchange geen andere mogelijkheden toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Op onverklaarbare wijze is ineens de guldencoin wallet weg van me systeem, ik heb nog wel een map in de 'Roaming' map staan op mijn pc, maar het programma zelf kan ik niet vinden. In die map staat een wallet bestand.

Ik zou ten eerste niet weten waarom de snelkoppeling ineens niet meer werkt, gisteren ging het nog prima en heb niks gedaan sinds vandaag. Maar kan ik dat wallet bestand gewoon weer inladen?

Edit: Wellicht heb ik de download van 'guldencoin.exe' verwijderd uit de download map...

Edit2: Jep, niks aan de hand mensen.. gewoon doorlopen 8)

[ Voor 15% gewijzigd door BLACKfm op 14-04-2014 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Koers van ELF 0,01 dat is niet best voor mij. Heb er nu ca 20 euro in geinvesteerd voor ca 900 coins (plus de gratis coins) dus mijn verlies is al ruim 50% op dit moment. Zou gunstiger zijn als de handels eenheid naar 100 coins gaat net als bij NLG die overigens beter op koers blijft met 0,50 euro per 100 coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
EFL is weer eens niet te koop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
E-Gulden kopen, 12150 beschikbaar, nu weer wel
en
Guldencoin kopen, 500 beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyR
Verkoop is nu per 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Had er bijna 10x100 gekocht voor 1.52 koers nu op 3,42
Koers gaat nu de goede kant op lijkt het, denk wel dat de overstap van 1 naar 100 eenheden gunstig is voor de koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De NLG ligt al eventjes op een laag pitje merk ik.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Het minen van NLG schiet ook niet erg op, ben weer overgestap op EFL daar kom ik op ca 25 coins per dag er zijn daar nu 44 workers actief in pool http://pool.amazingsystems.nl/index.php?page=dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Prijs NLG is weer iets gestegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
clemento schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:02:
Het minen van NLG schiet ook niet erg op, ben weer overgestap op EFL daar kom ik op ca 25 coins per dag er zijn daar nu 44 workers actief in pool http://pool.amazingsystems.nl/index.php?page=dashboard
Tja wat is niet opschieten... tis maar hoe je het bekijkt toch?

Verzonnen voorbeeld:
Of je nou 4000NLG/dag mined en verkoopt voor 0,65/1000 =2,6/dag
Of je doet 200EFL/dag en verkoopt voor 1,30/100 = 2,6/dag

Eén pot nat. Tis alleen dat de shares per blok nogal eens behoorlijk verschillen bij NLG. Sommige dagen haal ik dan ook niet de verwachte aantal coins... maar schat zo dat het bij EFL net zo kan gebeuren, zeker in een pool waar je met veel mined en je dus elke keer ook maar een paar munten krijgt, terwijl je voor een blok met gigantisch meer shares dan verwacht ook gigantisch lang mined over een paar luttele k*tcoins. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Aardwolf op 17-04-2014 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Ben wel gefascineerd geraakt door cryptocurrency, zal er denk ik nooit rijk van worden of sommige van mijn muntjes moeten dan wel heel populair worden.
Van een aantal cryptocurrency heb ik wat pakketjes gekocht en ik het net een wallet aangemaakt voor NXT door een Java script te runnen op mijn PC en 2 coins ontvangen als welkomst geschenk. Verder heb ik nog:
- 20k DOGE
- 3 NVC
- 300k MIND
- 27k NGL
- 1k EFL
De nieuwe generatie cryptocurrency zoals de mindcoin spreekt mij wel meer aan en ik wil er een beetje gevoel bij krijgen. ELF en NLG zijn eigenlijk oude munten die wellicht zullen verdwijnen omdat er wat nadelen aan kleven. Het idee vind ik wel erg leuk om door weggeven zo'n munt te introduceren en voor de NL situatie is die denk ik best bruikbaar. Hoop eigenlijk dat het een succes wordt maar heb toch mijn risico gespreid en heb er nog Ca 2 op het oog. Mijn investering is ongeveer wat ik aan winst heb gemaakt door ooit 1 BTC te kopen uit nieuwsgierigheid en die met 1000% winst weer te verkopen.

[ Voor 0% gewijzigd door clemento op 18-04-2014 06:26 . Reden: textueel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
Even opletten atm. Sommige pools lijken wat problemen te hebben met de difficulty. In de Pool.mn was die zo maar ineens gezakt naar 0,2... terwijl deze vorige avond nog op 3,5 stond. Op Bitcointalk hebben ze het over een mogelijk verkeerde fork. Geen idee of dat echt zo is, maar ben zojuist nog maar ff snel geswitcht naar een andere pool die realistischer waarden geeft.

Bron: https://bitcointalk.org/i...412.msg6287855#msg6287855

Plaatje uit de pool:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XILNHQr.png

[ Voor 13% gewijzigd door Aardwolf op 19-04-2014 05:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Ik weet niet hoe het met de DIFF zit, in de http://guldencoin.miners-pool.com staat die op ~1,25 en het binnenhalen gaat als een malle.

Gezien het nu ook ineens zo makkelijk gaat heb ik een voorgevoel dat de munt zodadelijk niks meer waard is...

Als de koers niet zakt dan is dit wel lekker verdienen nu :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mooie faal van Guldencoin dat de wallet stopt met werken, ook als ik de nieuwe wallet download blijft ie hangen. Zo gaat toch geen enkele Nederlander zoiets gebruiken?

edit: ook die 100 guldencoin nog niet gekregen trouwens... :{

[ Voor 16% gewijzigd door Cartman! op 21-04-2014 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

de 100 coins al 2x gehad... maar ik heb net me wallet bijgewerkt... niks is er bijgeschreven..30k coins weg...kutcoin!

Ik mag hopen dat met die 114 versie de boel wel weer goed komt...

[ Voor 28% gewijzigd door BLACKfm op 21-04-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Maar de NLG is momenteel ook geen drol meer waard.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op maandag 21 april 2014 @ 17:33:
Mooie faal van Guldencoin dat de wallet stopt met werken, ook als ik de nieuwe wallet download blijft ie hangen. Zo gaat toch geen enkele Nederlander zoiets gebruiken?

edit: ook die 100 guldencoin nog niet gekregen trouwens... :{
Ik wil je hier graag bij helpen. Welke versie van de wallet gebruik je nu? Dit kun je vinden via debug info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Alleen hem? Ik heb de oude chain verwijderd en weer vanaf 0 opgebouwd en bij mij blijft die hangen op '1 uur achter'... Bij mij werkt die dus ook niet..

En die prijs vind ik momenteel anders wel prima, voor 8 euro per dag ken ik niet zoveel muntjes. Maar dan moet dat *** systeem wel werken.. ik mis al me coins van gisteren en vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLACKfm schreef op maandag 21 april 2014 @ 20:16:
Alleen hem? Ik heb de oude chain verwijderd en weer vanaf 0 opgebouwd en bij mij blijft die hangen op '1 uur achter'... Bij mij werkt die dus ook niet..

En die prijs vind ik momenteel anders wel prima, voor 8 euro per dag ken ik niet zoveel muntjes. Maar dan moet dat *** systeem wel werken.. ik mis al me coins van gisteren en vandaag...
Sorry overheen gelezen, uiteraard wil ik jou ook helpen of anderen hier.
Kun je me vertellen wat er is gebeurd? En welke versie van de wallet je nu gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Wat is die 100 guldencoin die je kunt claimen eigenlijk waard in euro's? Kun je er ergens bij een aangeloten winkel nog iets mee doen of is het gewoon "voor de fun" en nog geen halve cent waard? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

ik starte de oude wallet zojuist nog op en die had zich bijgewerkt.. Ik zag geen coins erbij gestort gezien die van de http://guldencoin.miners-pool.com/ pool afkomstig waren (automatisch per 1000). Ik heb daarna de nieuwe wallet (114) gedownload van de guldencoin site en deze bleef hangen op '0 uur achter'...

Daarna de chain, of wat het ook is, lokaal verwijderd en de wallet (114) opnieuw gedraaid, deze heeft zich bijgewerkt en hangt nu op 1 uur achter...

@Cartman 1000 guldencoin is ongeveer 40-50 cent waard. dus 100 coins heb je niks aan :).. je kunt beter minen, met 10 minuten op de CPU heb je ze al binnen.

[ Voor 14% gewijzigd door BLACKfm op 21-04-2014 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zeer korte termijn kun je daadwerkelijk betalen met Guldencoin, het zal deze week worden aangekondigd.

Dan het synchroniseren. Wat je nu hebt gedaan is op zich goed. Eerst blockchain verwijderen en daarna nieuwe wallet installeren, maak wel altijd eerst een backup van je wallet.dat (belangrijkste bestand). Kun je via debug info naar console gaan en intypen: getmininginfo en vertellen wat je dan te zien krijgt.

En ik zou jullie willen vragen om via de support pagina op de site aan te geven hoeveel coins je mist en vermeld je guldencoin adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

{
"blocks" : 33570,
"currentblocksize" : 0,
"currentblocktx" : 0,
"difficulty" : 2.87674777,
"errors" : "",
"generate" : false,
"genproclimit" : -1,
"hashespersec" : 0,
"networkhashps" : 76319308,
"pooledtx" : 0,
"testnet" : false
}
En waar vind ik die support pagina?

Ik heb maar via 'contact' contact opgenomen...

Edit: Supportmail ontvangen...

Edit2: En de coins zijn allemaal accounted for :).
Inhoud support mail:

1. Maak een backup van wallet.dat
2. Verwijder vervolgens de Guldencoin folder
3. Download de laatste versie van de guldencoin website 1.1.4
4. Installeer deze versie en laat hem volledig synchroniseren
5. Vervang de nieuwe wallet.dat door jouw eigen wallet.dat

[ Voor 49% gewijzigd door BLACKfm op 21-04-2014 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed dat het is opgelost! Als er meer zijn met synchronisatie problemen neem aub contact met ons op, zodat we het kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik had meteen al een privebericht gestuurd, kun je daar naar kijken nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
BLACKfm schreef op maandag 21 april 2014 @ 20:43:
[...]

En waar vind ik die support pagina?

Ik heb maar via 'contact' contact opgenomen...

Edit: Supportmail ontvangen...

Edit2: En de coins zijn allemaal accounted for :).

[...]
Moet je de wallet pas na de synchronisatie vervangen?
Want bij mij werkt het nu ook opeens niet meer.
Ik heb eerst de map verwijderd in roaming, daarna v1.1.4 heel kort laten draaien... toen de wallet teruggezet en nu is die aan het synchroniseren... maar het duurt vrij lang. :/
Ik laat hem vannacht wel open, kijk ik morgen wel verder.

Mja de eerste vraag zou ik alsnog graag willen weten, voor of na sync de wallet terugzetten?

Edit 08.28u:
Hij staat nog steeds op sync... moet nog 7 uur zegt ie. dom ding :+

[ Voor 5% gewijzigd door Aardwolf op 22-04-2014 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Quad schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:38:
Maar de NLG is momenteel ook geen drol meer waard.
Gister minder dan € 1,- voor 100 stuks, maar nu weer boven de 1 euro.
Minen ging wel aardig bij EFL maar ga vandaag weer eens over op NLG.
EFL 50 EFL p/d = € 0,50
NLG 3500 p/d = € 1,50 dus NLG is nu gunstiger om te minen. (de 3500 is theoretisch want net weer begonnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

clemento schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 07:30:
[...]

Gister minder dan € 1,- voor 100 stuks, maar nu weer boven de 1 euro.
Minen ging wel aardig bij EFL maar ga vandaag weer eens over op NLG.
EFL 50 EFL p/d = € 0,50
NLG 3500 p/d = € 1,50 dus NLG is nu gunstiger om te minen. (de 3500 is theoretisch want net weer begonnen)
Je kan ze nu verkopen aan litebit voor €0,38 per 1(x1000), en dat is inderdaad geen drol waard.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Denk dat ik eerst NLG milionair ga worden voordat ik voor die prijs ga verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
marcel87 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 02:42:
[...]
Hij staat nog steeds op sync... moet nog 7 uur zegt ie. dom ding :+
Same here, dacht dat ie t deed (Guldencoin map verwijderd uit Roaming) maar ondanks de 1.1.4 blijft ie toch hangen op block 33599. Het is volgens mij vooral dat ie "0 actieve connecties" heeft waardoor ie niet verder wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Bij mij ook op dat blokm hoop dat ik mijn 1000 nlg van vandaag nog binnen krijg.
wallet adres: GLQyRZhd8Jmhecrivu11TsfYfQ1uFDZNoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
Cartman! schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:47:
[...]

Same here, dacht dat ie t deed (Guldencoin map verwijderd uit Roaming) maar ondanks de 1.1.4 blijft ie toch hangen op block 33599. Het is volgens mij vooral dat ie "0 actieve connecties" heeft waardoor ie niet verder wil.
Klopt ja. Bij mij heeft ie afwisselend wel en dan weer niet connectie, maar de synctijden lopen nu gewoon op/door. Elk uur dat er voorbij gaat komt bij de balk erbij te staan als niet gesynced. Ook wallet opnieuw opstarten helpt niet. Zoals nu bijv. heeft ie 4 actieve connecties gevonden zegt ie... maar hij blijft stil staan.

Overigens even nagekeken: bij mij komt ie ook niet verder dan blok 33599. Zelfde als bij jou dus. Geen idee waarom ie het niet doet... het zal wel iets externs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantalaimon
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-09 11:22

Pantalaimon

Daemon.

Hier blijft ie ook regelmatig hangen in één van de laatste blocks. Een dag later synct ie wel goed, tot ie weer bij één van de laatste blocks op dat moment komt. Er is dus niet echt een blok aan te wijzen waar ie op hangt, maar het is er altijd één in het laatste uur ongeveer.

Think of me long enough to make a memory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
Nu dat ook nog :') :') :')

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RvgZBRb.png

De pool gehackt... duszzz. _O- -O-
Ik had al een half uur connectie verloren... dit verklaart dan weer een hoop. En die pool ging net zo lekker...

[ Voor 32% gewijzigd door Aardwolf op 22-04-2014 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Cartman! schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:47:
[...]

Zelfde hier zie ik.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
De wallet is weer up do date 28k NLG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
Dan heb jij geluk... hier staat ie nog steeds 35 uur achter met syncen. Domme wallet. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Ik heb alles in Roaming verwijderd en de wallet op een andere plek gezet en toen alle blokken binnen gehaald en daarna wallet afgesloten en wallet.dat weer terug gezet en de 1000 NLG waren bijgeschreven na opnieuw opstarten van de wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Snap niet dat het zo lang moet duren om na een hack terug te keren... Je moet de beveiliging wellicht wat beter verzorgen, maar het is maar een pool, geen bijzondere website...

Edit: En de prijs is weer een stukje gestegen, en dan kun je het weer niet verkopen op litebit... Ik trek hier wel snel mijn conclusies uit.. dat heeft niks meer met voorraad te maken. Als de prijs laag staat kun je altijd verkopen en nu weer niet :S..

[ Voor 42% gewijzigd door BLACKfm op 23-04-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
BLACKfm schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:07:
Snap niet dat het zo lang moet duren om na een hack terug te keren... Je moet de beveiliging wellicht wat beter verzorgen, maar het is maar een pool, geen bijzondere website...
Nee mja, je weet niet wat ze allemaal hebben gehackt. Plus er was gehackt zover ik begreep via het Bitcointalk via een andere coin... DAFUQ coin... Tenminste anders kan ik het niet rijmen waarom anders vanaf de poolsite richting het bitcointalktopic wordt verwezen van DFQ coin.

Die troll van een Severus Snape in die DFQ coin wallet met zn OMG rage face staat was in eerste instantie nog grappig, maar ik zei al elders achteraf wel goed gekozen als DFQ coin op voorhand al bedoeld was om te hacken. De DAFUQ coin was daarom zoals gesteld dan ook nogal what dafuq. Tenminste ik denk dat de miningpoolbeheerder ook wel zo stond te kijken... en wij met zijn allen daarna ook.

Afbeeldingslocatie: http://bitbillions.net/wp-content/uploads/2014/04/dafuq1.png

Ach ja, ik zit weer even op Pool.MN.
Gisternacht had ie nog niet zoveel rekenkracht, dus schiet het niet zo hard op t.o.v. de gehackte pool.
Edit: inmiddels zie ik opgelopen naar 56 poolworkers, dus dat gaat dan weer stukken beter t.o.v. de 2 van gisternacht. Poolhashrate van 73.5MH/s tov totale netwerkhashrate 84MH/s. :P
Edit: En de prijs is weer een stukje gestegen, en dan kun je het weer niet verkopen op litebit... Ik trek hier wel snel mijn conclusies uit.. dat heeft niks meer met voorraad te maken. Als de prijs laag staat kun je altijd verkopen en nu weer niet :S..
Tja... das wel vaker. Bitonic verkoopt bijv. ook lang niet altijd coins als de koers opeens heel laag staat. Vast en zeker (te) duur ingekocht en daarmee fors verlies als ze het laag verkopen uit hun eigen voorraad. Bij verkoop zal dat allicht hetzelfde zijn bij beiden, wanneer ze duur hebben ingekocht, weinig verkopen en atm ook een hoge verkoopkoers moeten hanteren... voorraad neemt toe met dure coins zonder dat men het koopt (ook op andere exchanges niet waar Litebit dan moet verkopen, tenzij onder de marktprijs maar dan schiet je je natuurlijk in je eigen voet). Mja dit is mijn aanname... klinkt mij niet gek in de oren als het zo werkt.

Ik snap ook niet helemaal waarom je via Litebit wilt verhandelen... via een exchange heb je toch tig meer mogelijkheden en vrijheden? Bittrex oid... enige wat het is dat het meer tijd kost, maar kopen kan je vervolgens weer via dezelfde exchange doen. Dus je hoeft ook niet steeds je IBAN/pinpas te trekken.

@ Clemento: hm die methode heb ik nog niet geprobeerd... dus eerst blokken binnenhalen op nieuw adres en daarna de nieuwe wallet door de oude overschrijven. Vraag blijft natuurlijk of die daarna wel weer verder synced... niet dat je morgen weer hetzelfde geouwehoer hebt.

[ Voor 42% gewijzigd door Aardwolf op 23-04-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

marcel87 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:32:

@ Clemento: hm die methode heb ik nog niet geprobeerd... dus eerst blokken binnenhalen op nieuw adres en daarna de nieuwe wallet door de oude overschrijven. Vraag blijft natuurlijk of die daarna wel weer verder synced... niet dat je morgen weer hetzelfde geouwehoer hebt.
Dat is wat ik vanuit support van Guldencoin ook heb ontvangen, en dat werkte... Idd eerst helemaal syncen met een nieuwe installatie (dus de oude weggooien en je wallet.dat even ergens anders zetten) en nadat deze gereed is de nieuwe wallet verwijderen en je oude er weer inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dat heb ik ook geprobeerd maar later bleef ie toch weer hangen omdat ie geen nodes kon vinden om naar te connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben de handleiding op onze site net aangepast. Zou je dit kunnen proberen?

Overigens...

Afbeeldingslocatie: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/guldencoin.com/thisfriday.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
@ boven: *trommelgeroffel klinkt* *O*
BLACKfm schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:06:
[...]

Dat is wat ik vanuit support van Guldencoin ook heb ontvangen, en dat werkte... Idd eerst helemaal syncen met een nieuwe installatie (dus de oude weggooien en je wallet.dat even ergens anders zetten) en nadat deze gereed is de nieuwe wallet verwijderen en je oude er weer inzetten.
Hm dat heeft nu dan eindelijk mogen werken. Blij van ook... blijkbaar de helft er alweer bijgemined wat ik steeds niet kon zien. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Aardwolf op 23-04-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Bovenstaande methode werkt maar erg gebruiksvriendelijk is het niet. H2O coin had ook drama hiermee, elke dag een nieuwe wallet en custom downloads om ervoor te zorgen dat de wallet het nog deed.

De 100 coins helaas nog niet binnen die ik per DM had doorgegeven zie ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
marcel87 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:17:
@ boven: *trommelgeroffel klinkt* *O*

[...]

Hm dat heeft nu dan eindelijk mogen werken. Blij van ook... blijkbaar de helft er alweer bijgemined wat ik steeds niet kon zien. :+
Het werkte op de ene PC, op mijn laptop niet en toen maar alle data van PC naar laptop overgezet en dat werkte toen wel. Wel buggy die guldencoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Iemand nog een pool voor de guldencoin die het wel doet? Dit duurt me te lang... De hack doet echter wel wonderen voor de prijs :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantalaimon
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-09 11:22

Pantalaimon

Daemon.

BLACKfm schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:22:
Iemand nog een pool voor de guldencoin die het wel doet? Dit duurt me te lang... De hack doet echter wel wonderen voor de prijs :).
Ik vroeg me 5 minuten geleden precies hetzelfde af, en ben net 1 minuut geleden gaan minen op https://nlg.hardcoreminers.com/ :)

Ow, ik zie net dat er al ruim 3 uur geen blokken meer gevonden zijn :?

[ Voor 8% gewijzigd door Pantalaimon op 23-04-2014 20:26 ]

Think of me long enough to make a memory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Eerste spam mail zojuist binnen van E-gulden :O

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Is lekker verdienen.. geminde muntjes maar even verpatsen nu de prijs aan het stijgen is (loop al vaak genoeg achter de feiten aan, en in 2 weken tijd de maand-stroomrekening er al uit :)).

Maar werkt die Hardcore miners pool wel? Ik ben al uren aan het minen en nog geen unconfirmed muntje geminned... bij de andere pool kreeg ik per uur wel 1000 coins binnen... (en ja, ik sta gewoon in de top 15, dus ik mine wel degelijk)

[ Voor 7% gewijzigd door BLACKfm op 23-04-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
@ Cartman &
clemento schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:08:
[...]

Het werkte op de ene PC, op mijn laptop niet en toen maar alle data van PC naar laptop overgezet en dat werkte toen wel. Wel buggy die guldencoin.
Ja maar ligt dit alles niet gewoon aan die wallet software?
Bedoel ik heb dat in december ook gehad met DOGE, alleen toen was de chain en blocksmappen verwijderen voldoende. Mja ach, zolang je maar een manier hebt om er iig weer in te komen... dan is het toch goed. :)

@ Black: hoeveel kH/s heb je dan? 2500?
@ koers: w-t-f? hoe kan dat nou weer dan, eerder vandaag was die nog 1 euro goedkoper?!?!

[ Voor 44% gewijzigd door Aardwolf op 24-04-2014 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

marcel87 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:56:
@ Black: hoeveel kH/s heb je dan? 2500?
WU van rond de 1800 nu denk ik, wordt een beetje te warm op zolder, dus ik heb het wat teruggeschroeft. Maar normaal rond de 1950 of 2150 bij overclock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
marcel87 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:56:
@ Cartman &

[...]

Ja maar ligt dit alles niet gewoon aan die wallet software?
Dat lijkt mij van wel ja.
Bedoel ik heb dat in december ook gehad met DOGE, alleen toen was de chain en blocksmappen verwijderen voldoende. Mja ach, zolang je maar een manier hebt om er iig weer in te komen... dan is het toch goed. :)
Niet echt, als ik om de haverklap een nieuwe wallet moet downloaden of de chain+blocks moet wegmikken en dat ding een uur laten ratelen is het niet echt lekker werken. Ik wil de wallet starten en zien wat ik heb zonder elke keer af te vragen wat ik nu weer moet doen om te syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
Nog geen nieuws vanaf hier?

Afbeeldingslocatie: https://ip.bitcointalk.org/?u=https%3A%2F%2Fnlg.hardcoreminers.com%2Fimg%2Ffood.png&t=539&c=aS1qcL6Gwml83A

Vanaf vandaag kan je bij de Subway je dikbelegde broodjes betalen met de Guldencoin. Yummie! Ik zeg goed bezig! 8)

Vanaf de Google App Store: NLG wallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Goed nieuws voor Guldencoin. Ik kan nog steeds geen definitieve keus maken tussen EFL en NLG.
Denk eigenlijk dat er maar ruimte is voor 1 in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Alleen in Leeuwarden begreep ik maar zeker een leuk begin!

Wat zou een broodje subway ongeveer kosten met Guldencoins :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Subway is maar een franchise.. iedere winkel doet dus hun eigen ding om aan de gewenste omzet/resultaat te komen het hoofdkantoor.

A small step for Guldencoin dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
Elke stap is er 1!!! ;)

@ Cartman, hetzelfde als in euro's hoop ik... :P
het exacte getal zal wel schommelen afhankelijk van de koers, net als bij BTC.

offtopic:
@ Cartman: ben jij op Bitcointalk onder dezelfde naam alleen met die gigantische hoeveelheid ASIC's :9~ of is dat iemand anders?

@ Clemento: tja, geen idee. Heeft EFL überhaupt al moeite gedaan om er meer mee te kunnen dan alleen handelen? (ik volg hun nieuws niet, dus weet het ook niet)

Ik ben zelf even gestopt met minen voor de aankomende 2 dagen... beetje risky met het gemelde onweer en dan niet bij je miner kunnen, heb hem dus maar uitgezet. Ook wel afgelopen week geswitch naar Hardcoreminerspool, omdat Minerspool nog steeds offline is en Pool.mn opeens fratsen heeft met het niet uitbetalen. Dat van Pool.mn hoop ik natuurlijk dat het alsnog komt, al duurt het al best lang sinds de eerste melding dat ze de pay-outs "tijdelijk" niet meer doen vanwege issues in de backend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb geen account op bitcointalk, helaas voor mij ;)

Zit sinds gisteren te minen bij hardcore ook maar soms lijk ik lange tijd niks erbij te krijgen, hoe komt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
Weet ik niet, misschien door de diff icm maar kleine hashrate van je eigen miner? In die HC pool zit zowat alle networkhashrate van NLG, dus je bijdrage is vaak ook maar heel minimaal per blok t.o.v. de grote miners in die pool. Ook niet gek met een aantal van die grote jongens met 30MH/s per account.

Mja de geschatte hoeveelheid coins per dag is ook al drastisch gezakt nu de diff weer is opgelopen naar 10-11. Ik haal geschat volgens het dashboard 3x minder dan 1 week geleden. En in werkelijkheid is dat zelfs nog iets minder dan het geschatte getal. Dus ja per ronde zal dat dan ook logisch minder zijn denk ik dan.

Zou dat jouw ervaring ook kunnen zijn?

lol @ account btw. Ja ik was daar eens aan het kijken naar foto's van miningrigs en daar stond ook een Cartman tussen. Ik dacht wel "wow, een dikke ASIC minerrig". Even zoeken of ik het zo nog kan vinden, dan kan je even kijken... :D

Edit:
Ah gevonden: Cartman en hier dan zn custom build ervan. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Aardwolf op 26-04-2014 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemento
Het lijkt erop dat EFL helemaal wegschrompeld (€0.28 voor 100 stuks).
NLG blijf wat koers betreft nog aardig overeind.
Wel jammer voor de ELF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
EFL lijkt redelijk dood te zijn, het topic op bitcointalk is al weken dicht en je hoort niks vanuit die club. NLG timmert wel leuk aan de weg door actief bedrijven te zoeken die hun coin accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:01:
EFL lijkt redelijk dood te zijn, het topic op bitcointalk is al weken dicht en je hoort niks vanuit die club. NLG timmert wel leuk aan de weg door actief bedrijven te zoeken die hun coin accepteren.
er zit nog toch schot in de zaak EFL is lekker aan jet stijgen piek op 1.20 euro
zit nu erg te twijfelen of ik ga voor guldencoin of EFL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik zag dat GuldenCoin een relatief gunstige koers heeft van €2,3x per 1000 NLG.
Bij Litebit.eu moet je helaas minimaal 15 verkopen om geld te ontvangen, ik had 10100. Dus even 15000 coins gekocht, en toen 25100 verkocht, resultaat is een bescheiden €4,82 winst. :')

Ach was leuk.

Edit: Ik zie dat de coin gisteren nog op €1,8x stond, dus keek op het juiste moment.

[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 02-09-2014 00:08 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
Oh... al even niet meer gekeken, maar dat is inderdaad stukken beter dan een paar maand terug... toen het was gezakt naar 60 cent per 1000. :+ hmm
Moet sowieso nog zien om o.a. DOGE e.d. te verkopen... het is allemaal bedroevig niks meer waard.

Toch is de Guldencoin nog wel steeds bezig zodat je bij meer winkels ermee kunt betalen. Tenminste ik zie dat nog wel eens voorbij komen op Facebook.

[ Voor 25% gewijzigd door Aardwolf op 02-09-2014 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wel weer balen, de coin is nu weer gestegen met maar liefst €1,30 per 1000. De omzet had een 24 uur later dus zo maar ruim €25 meer kunnen zijn. :X

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100.000 NLG ingekocht voor 50 euro.
zojuist alles verkocht voor 300 euro
een mooie 250 euro winst.
er zit eindelijk shot in de zaak bij guldencoin
benieuwd hoe lang nog . hooop eigenlijk op een mooie daling
opnieuw inkopen dan

had eigenlijk meer verwacht van EFL
nog 10.000 EFL staan in wallet

07.20 uur: guldencoin gaat als een raket ,
staat nu al op € 6.23 d:)b . nu weer spijt van de verkoop 8)7 8)7 :'(

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2014 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwiebing
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:03
Kom op man gewoon pump en dump.

4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 23:18:
100.000 NLG ingekocht voor 50 euro.
zojuist alles verkocht voor 300 euro
een mooie 250 euro winst.
er zit eindelijk shot in de zaak bij guldencoin
benieuwd hoe lang nog . hooop eigenlijk op een mooie daling
opnieuw inkopen dan

had eigenlijk meer verwacht van EFL
nog 10.000 EFL staan in wallet

07.20 uur: guldencoin gaat als een raket ,
staat nu al op € 6.23 d:)b . nu weer spijt van de verkoop 8)7 8)7 :'(
Tering, nu al €7,70. :o

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 08:29
Gaaf! Had nog 22000 NLG staan sinds mei, toevallig vandaag gezien dat de koers omhoogkruipt.

Nu de hamvraag: cashen of laten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Is dat niet de hamvraag met elke crypto? Vandaag is t veel waard, morgen niks. Ik heb nog 8400 NLG staan, nog niet eens gekeken op welke exchange ik t zou kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 08:29
bittrex is nu aardig actief. Ja, uiteraard is dat de hamvraag. Meer een sentimentele kwestie, maar dat is ook vaak het geval.

• Aardwolf
Man man gisteren nog snel wat proberen over te zetten vanaf de wallet naar Bittrex, duurde wel een 1,5 uur voordat het erop stond. Koers daarna natuurlijk al gekelderd. :+

Mja verkoop nu alsnog een deel, koers staat sowieso gunstiger dan een paar dagen geleden. Ik heb het al eerder gehad dat ik hoopte op een opnieuw hogere koers zoals bij Dogecoin en Lottocoin en dat werd daarna alsmaar minder waard. Je zal het maar weer opnieuw hebben... gokken op het paard dat niet meer voorbij komt, op 3 euro beknibbelen en vervolgens later 20 euro verlies maken omdat de koers niet meer hoger komt. Eerst het verlies op de grafische kaarten maar goed zien te maken... heb dat er nog niet uit namelijk.

Hoop dat ie rond 17.00u weer wat aan is getrokken, alleen uiteindelijk heb je het over een paar euro's dat het uitmaakt. Mijn moeite op dit moment niet zozeer om daar over te stressen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* spam

[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 05-03-2016 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geelmans
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 19:16
Ben met beide gestopt, leverde meer kosten dan winst op.
Mocht de prijs omhoog gaan verkoop ik mijn coins wel een keer.

Moet wel zeggen dat ik alles nog steeds volg om te zien of er verbeteringen komen en dit een kans zou zijn om weer te gaan minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
Jep hier ook al een hele tijd niet meer, heb de miningspullen daarom een tijd terug verkocht.
En eerlijk gezegd, ik volg het ook niet meer. Een beetje onder het motto dat het misschien over een tijd wel hoog staat als ik dan toevallig kijk. Zal wel niet, maar wie weet... :P

Heel soms check ik nog even de BTC koers. Die schommelt nog steeds, maar heeft niet meer de dieptepunten van rond 150-200 euro zoals een tijd terug.

Maar ik denk sowieso dat het nooit meer aantrekkelijk wordt om te minen met graka's. Misschien met ASIC's als gewone particulier, maar zelfs dat lijkt me nu niet echt winstgevend(?) als je met beperkte rekenkracht mee doet. Ach ja, het was wel een leuke tijd als ik er naar terug kijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 16:52
Met onze stroomtarieven en ook nog de REB sta je al 2-0 achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
Dat zeker. Misschien kan je er met geluk nog 1-0 van maken. Door minerkracht elders inhuren of de miners in een datacenter neerzetten, waar je alleen de ruimte huurt. Maar het blijft een gok en optimaal/goedkoop t.o.v. sommige landen is sowieso wat anders. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* spam.

[ Voor 95% gewijzigd door Krisp op 10-03-2016 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gulden gaat de laatste tijd wel heel erg hard:) Fijn om te zien dat na 2,5 jaar er eindelijk de waardering is voor de coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 11:50
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:42:
De gulden gaat de laatste tijd wel heel erg hard:) Fijn om te zien dat na 2,5 jaar er eindelijk de waardering is voor de coin.
PAS OP
GULDEN is een cryptocurrency dat los staat van E-GULDEN en/of EGULDEN.

E-GULDEN en/of EGULDEN was destijds een ander crypto systeem dat NIETS met GULDEN te maken heeft!!

Wel is GULDEN in 2015 van naam veranderd, bij de oprichting droeg het de naam: GULDENCOIN, in 2015 is dit aangepast naar GULDEN

De officiële website van GULDEN is: https://gulden.com

[ Voor 22% gewijzigd door Fermion op 16-10-2016 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:54
Waarschuwing: Jackd1 plaatst overal een lofzang en zal dus wel een belang hebben.

Voor de rest is dit een goed moment om deze discussie te sluiten.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.