Nee mja, je weet niet wat ze allemaal hebben gehackt. Plus er was gehackt zover ik begreep via het Bitcointalk via een andere coin... DAFUQ coin... Tenminste anders kan ik het niet rijmen waarom anders vanaf de poolsite richting het bitcointalktopic wordt verwezen van DFQ coin.
Die troll van een Severus Snape in die DFQ coin wallet met zn OMG rage face staat was in eerste instantie nog grappig, maar ik zei al elders achteraf wel goed gekozen als DFQ coin op voorhand al bedoeld was om te hacken. De DAFUQ coin was daarom zoals gesteld dan ook nogal what dafuq. Tenminste ik denk dat de miningpoolbeheerder ook wel zo stond te kijken... en wij met zijn allen daarna ook.
Ach ja, ik zit weer even op Pool.MN.
Gisternacht had ie nog niet zoveel rekenkracht, dus schiet het niet zo hard op t.o.v. de gehackte pool.
Edit: inmiddels zie ik opgelopen naar 56 poolworkers, dus dat gaat dan weer stukken beter t.o.v. de 2 van gisternacht. Poolhashrate van 73.5MH/s tov totale netwerkhashrate 84MH/s.

Edit: En de prijs is weer een stukje gestegen, en dan kun je het weer niet verkopen op litebit... Ik trek hier wel snel mijn conclusies uit.. dat heeft niks meer met voorraad te maken. Als de prijs laag staat kun je altijd verkopen en nu weer niet

..
Tja... das wel vaker. Bitonic verkoopt bijv. ook lang niet altijd coins als de koers opeens heel laag staat. Vast en zeker (te) duur ingekocht en daarmee fors verlies als ze het laag verkopen uit hun eigen voorraad. Bij verkoop zal dat allicht hetzelfde zijn bij beiden, wanneer ze duur hebben ingekocht, weinig verkopen en atm ook een hoge verkoopkoers moeten hanteren... voorraad neemt toe met dure coins zonder dat men het koopt (ook op andere exchanges niet waar Litebit dan moet verkopen, tenzij onder de marktprijs maar dan schiet je je natuurlijk in je eigen voet). Mja dit is mijn aanname... klinkt mij niet gek in de oren als het zo werkt.
Ik snap ook niet helemaal waarom je via Litebit wilt verhandelen... via een exchange heb je toch tig meer mogelijkheden en vrijheden? Bittrex oid... enige wat het is dat het meer tijd kost, maar kopen kan je vervolgens weer via dezelfde exchange doen. Dus je hoeft ook niet steeds je IBAN/pinpas te trekken.
@ Clemento: hm die methode heb ik nog niet geprobeerd... dus eerst blokken binnenhalen op nieuw adres en daarna de nieuwe wallet door de oude overschrijven. Vraag blijft natuurlijk of die daarna wel weer verder synced... niet dat je morgen weer hetzelfde geouwehoer hebt.
[
Voor 42% gewijzigd door
Aardwolf op 23-04-2014 11:04
]