Heb er nog geen toetsenbord op aangesloten maar een muis werkt prima. Een muis heb je overigems hard nodig als je apps uit de play store installeert. Die werken zeer matig met de afstandbediening!quote:Robolokotobo schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:59:
Ik heb nog even wat vragen aan jullie over de Fire TV. Zijn de menu's en de Browser in 1080P? Hebben jullie al eens bedrade toetsenborden en muizen aangesloten en werkt dat goed? Werken Flash Player filmpjes in de browser goed?
Wat misschien ook handig is om te weten is dat een alternatieve controller, die je al voor een pc hebt bijvoorbeeld, ook zal werken. Ik heb al verschillende keren een xbox controller erop gehad zonder problemen. Ook op andere fora lees ik over gebruikers die alternatieve controllers gebruiken. Het kopen van de amazon controller is dus niet per se nodig.
Ik had hier nog even naar gekeken. Maar kreeg het niet voor elkaar om geschikte apps te vinden in de play store. Ze lijken niet selecteerbaar, ook al zou de play store de fire tv moeten herkennen als een nexus tablet. Misschien dat het buiten de play store om nog wel kan. Dit heb ik alleen niet geprobeerd.quote:Joster schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:48:
[...]
Heb je de Play Store ook geïnstalleerd? Zo ja, werken HLS streaming apps?
baio wijzigde deze reactie 26-09-2014 18:40 (22%)