TFLOp veranderd ofc niet hierbij
dat is alleen omdat ze de waardens atm vast hebben staan.
Een reactie op het Hardforum na aanleiding van een berichtje in hun forum van Justberry
Vooral de laatste alinea ben ik het mee eens. Er zal altijd snellere hardware/software bijna uitkomen en het nu doorrekenen helpt de wetenschap wel.
SourceGilthanis [H]ard|DCer of the Month - July 2013, 8.2 Years
Justberry, I am glad that you question these things because the science absolutely should come first. I can assure you that we have been working with Kevin on this, but I do not know what all is allowed to be discussed openly. Therefore, I will recommend that everyone just "hold their horses" on the issue until Kevin gets a chance to respond. As I understand it, he is away at the moment and has limited time to communicate. However, I can assure you that there was no cheating, nor any underhandedness going on. We are still waiting on some of the same answers that DPC is waiting on in regards to what errors Kevin was referring to. He also did not state whether it was our optimized client, his own version of ours as he compiles it for multiple platforms for testing, or perhaps other volunteers clients that are being compiled elsewhere. Most of us as far as I know of are complying with his request and are holding off for further response from him.
Please remind your fellow team mates that quitting because of the promise of better future apps is rediculous because there is always faster hardware/software on the horizon. They should live in the hear and now and do what they can. Those who focus on the points being worth less in the future should never look at stats because they will never do any work. I myself reduced participation mainly to try and support the conclusion of Docking@Home this month. Otherwise, my clients would continue running the stock apps at POGS.
Vooral de laatste alinea ben ik het mee eens. Er zal altijd snellere hardware/software bijna uitkomen en het nu doorrekenen helpt de wetenschap wel.
[ Voor 3% gewijzigd door bassiexp op 10-04-2014 17:36 ]
Die TFLOPS op de website hebben (net als de RAC) een vertraging en geven een gemiddelde van de afgelopen maand ofzo weer. Dat ding heeft de eerste paar dagen van de stampede nog de hele tijd op 55 TFLOPS gestaan (waar die voor de start van de stampede ook op stond), terwijl als je naar de grafieken en getallen kijkt op de statspagina van DukeBox, er prima te zien was dat DPC toen ook al grofweg 1/3 van de totale output voor zijn rekening nam. Dat zijn toch zeker geen misselijke scores. Jij keek naar getallen, zonder uit te zoeken waar die vandaan kwamen, maar deed wel aannames verbond er vervolgens wel conclusies aan vast.Dorus806 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:29:
We hebben een totale output van 4.2TFLOP op een totaal van 65TFLOP. Ik moet zeggen dat ik van de stampede in het verleden meer gewend was.
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Bubbles op 10-04-2014 17:38 ]
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
@bassiexp: Die quote is van July 2013. Ik dacht dat ze pas 2 maanden bezig waren, maar dit doet mij vermoeden dat ze gewoon geen ene f*ck erom geven.
Edit: Bubbles: Als de huidige TFLOP's hoger liggen door de vertraging doen we dus nog minder naar verhouding.
Edit: Bubbles: Als de huidige TFLOP's hoger liggen door de vertraging doen we dus nog minder naar verhouding.
[ Voor 27% gewijzigd door Dorus op 10-04-2014 17:45 ]
Net een nieuw moederbord binnen gekregen in een ontbijt doos
(azerty) , komende dagen gaat die ook pogs draaien, om hem lkkr in te draaien

Dat is de datum dat hij is ingeschrevenDc'er van de maand was (edit), een beetje misleidend is het wel ja maar het is net gepostDorus806 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:44:
@bassiexp: Die quote is van July 2013. Ik dacht dat ze pas 2 maanden bezig waren, maar dit doet mij vermoeden dat ze gewoon geen ene f*ck erom geven.
[ Voor 3% gewijzigd door Justberry op 10-04-2014 17:53 ]
Is het niet de datum dat hij DC-er van de maand was??? Zo zou ik hem lezenJustberry schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:46:
[...]
Dat is de datum dat hij is ingeschreven, een beetje misleidend is het wel ja maar het is net gepost
http://www.divisionbrabant.nl
Daarom dat ik niet stop, enkel mijn Azure trail op stop zet (die heeft maar voor een paar dagen krediet meer) en de PC op de slaapkamer toch uit gaat, zelfs fluisterstil is nog altijd fluisteren he
Beide zaken die zoizo zouden gebeuren, alleen plan ik het nu wat beter, dat had ik in mijn vorige post misschien wat duidelijker moeten maken.
Ik blijft wel bij mijn punt dat we dit soort zaken beter vooraf zouden moeten bekijken, dat van HardOCP hadden we vooraf al kunnen oppikken en vragen over stellen...
Ik blijft wel bij mijn punt dat we dit soort zaken beter vooraf zouden moeten bekijken, dat van HardOCP hadden we vooraf al kunnen oppikken en vragen over stellen...
http://pogs.qik.nl/stampede.php is down bij mij, rest ook?
Jep, Dukebox de stekker er ook al uit getrokkenJustberry schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:10:
http://pogs.qik.nl/stampede.php is down bij mij, rest ook?
Het is niet voor niets stampede 13
.
Wees gerust.. een update van mijn NAS maar blijkbaar wist die de vhost settings
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Er gaat inderdaad voldoende 'mis', maar een beetje koe laat zich het hoofd niet op hol brengen
Keep calm en graas door
Keep calm en graas door
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Gewoon na de stampede dit project een coycot geven en de rug toe keren. Genoeg andere projecten om te steunen
[ Voor 3% gewijzigd door Grandmasg op 10-04-2014 20:55 ]
I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Ondanks alle controverse staan we vandaag boven [H]ardOCP.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
het leuke is dat wij eerst de teams na hard ocp inhalen voordat wij hun inhalen.
Battle of the titans
Battle of the titans
even iets helemaal anders, het ziet er naar uit dat een 5de plaats haalbaar begin te worden
Source code vrijgeven: JA! Anders was dit nooit aan het licht gekomen.DukeBox schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:29:
Als de results niet goed zijn moeten ze die er maar uitfilteren.
Dan hadden ze de source maar niet (100%) vrij moeten geven.
Wat ze niet hadden moeten doen, is op zo'n grote schaal "vertrouwen" als beveiliging moeten toepassen. Ze hadden best iets kunnen implementeren dat custom-clients altijd een 100% validatie nodig hebben van een echte client. Of dat custom-clients helemaal niet voor het echte werk mee doen, maar puur voor onderzoek/ter vergelijking.
TheSkyNet POGS heeft gefaald, en zal op de blaren moeten gaan zitten. Ook zou het slim zijn van TheSkyNet POGS om te stoppen met nieuw werk uit te delen om te voorkomen dat er meer CPU-cyles worden verspilt.
Hele topic even gelezen omtrent de geoptimaliseerde client. Nu heb ik deze welke afgekeurd is:
http://pogs.theskynet.org/pogs/workunit.php?wuid=8635996
Van Grandpa weten we dat de geoptimaliseerde client gebruikt wordt. De andere is van Evo155.
@Evo155: heb jij op die specifieke machine de geoptimalisserde POGS app gebruikt, gezien de verwerkingstijd?
Ik draai hier zelf met stock BOINC 7.2.39 (x64), POGS app van site zelf via BOINC en heb geen aanpassingen, OC's, enz gedaan.
http://pogs.theskynet.org/pogs/workunit.php?wuid=8635996
Van Grandpa weten we dat de geoptimaliseerde client gebruikt wordt. De andere is van Evo155.
@Evo155: heb jij op die specifieke machine de geoptimalisserde POGS app gebruikt, gezien de verwerkingstijd?
Ik draai hier zelf met stock BOINC 7.2.39 (x64), POGS app van site zelf via BOINC en heb geen aanpassingen, OC's, enz gedaan.
Trust the force Luke, you always hit something
Van grandpa is ook bekend dat hij overgeklokte systemen gebruikt die meer fouten geven met de normale client dan met de aangepaste. Op zich logisch, de OC maakt nog even veel fouten, maar omdat hij meer taken in minder tijd doet, vallen er naar verhouding minder taken uit.
Edit: ik zie dat grandpa's wu goedgekeurd is, dat maakt deze wel 'veracht' idd. Mogelijk eentje om te tippen voor een 4de controle.
Edit: ik zie dat grandpa's wu goedgekeurd is, dat maakt deze wel 'veracht' idd. Mogelijk eentje om te tippen voor een 4de controle.
[ Voor 19% gewijzigd door Dorus op 10-04-2014 21:55 ]
Verwijderd
Bij nader inzien doen we dat maar.FreezeXJ schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:44:
Er gaat inderdaad voldoende 'mis', maar een beetje koe laat zich het hoofd niet op hol brengen![]()
Keep calm en graas door
Het gaat tenslotte om onze stampede en niet om eventuele cheaters.
Klopt. Evo155's machine is/lijkt ook een i5 4670 (non-K, wel Turbo Boost), dus geen OC. Ook draai ik op Win7 en hij op Linux en heb ik HT aan en hij geen HT (volgens ARK). Ondanks dat is het verschil in verwerkingstijd tussen mijn i7 4770 (ook Turbo Boost) en zijn systeem wel erg groot.[b][message=42069672,noline]
Vandaar de vraag. Anders heb ik dit weekend wat uit te zoeken.
[ Voor 3% gewijzigd door superempie op 10-04-2014 22:39 . Reden: turbo boost erbij ]
Kijk nou eens gewoon naar de daily output op de statistiekenpagina's van DukeBox of DigiK-oz. Dan zie je dat we vandaag ruim 4M hebben gedaan, waar alle teams (DPC incluis) vandaag zo'n 12M hebben gedaan: wij doen dus 1/3 van de totale hoeveelheid werk. [H]ard|OCP deed bijna 4M. Alle overige teams bij elkaar doen dus net zo veel als alleen DPC. Dat we dus geen inpact zouden leveren omdat we geen aangepaste clients gebruiken is gewoon kul.Dorus806 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:44:
[...]
Ik heb nu 186 (+ 40 gisteren) wu's met zowel de oude als mijn eigen gecompileerde client uitgerekend en allen 100% gelijk qua hash.. ik draai nu 50/50 om te vergelijken maar heb ruim 400% backlog met de oude client.
Die i5 draait de custom client idd. Kan even niet bij om dat terug te draaien.Empie2K5 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 22:33:
[...]
Klopt. Evo155's machine is/lijkt ook een i5 4670 (non-K, wel Turbo Boost), dus geen OC. Ook draai ik op Win7 en hij op Linux en heb ik HT aan en hij geen HT (volgens ARK). Ondanks dat is het verschil in verwerkingstijd tussen mijn i7 4770 (ook Turbo Boost) en zijn systeem wel erg groot.
Vandaar de vraag. Anders heb ik dit weekend wat uit te zoeken.
Evo155 AKA Uplinksweetlake
Wat ik uit eerdere posts begrijp vergelijkt POGS een x-aantal resultaten van dezelfde workunit: als die gelijk zijn wordt het resultaat goedgekeurd. Zijn ze ongelijk, dan worden ze allebei afgekeurd.IWriteCode schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:09:
Ook bij de wu's die door de originele client worden gedaan worden er wu's afgekeurd. Vertel mij maar hoe dat dat kan...
Ofwel, als jouw resultaat 100% correct is maar wordt gevalideerd tegen iemand die een fout resultaat inlevert (ofwel door een andere client, ofwel door een rekenfoutje, ofwel door whatever), dan worden beide afgekeurd.
Het is eenvoudiger en vermoedelijk goedkoper om dezelfde workunits nog een keer te verspreiden dan te gaan controleren welke tóch goed is.
Op zo'n manier (en correct me if I'm wrong) vind ik het goed verklaarbaar waarom óók geldige resultaten afgekeurd kunnen worden.
Daarom is het ook zo belangrijk om goede software te hebben. Normaal zijn de fouten door een buggy cpu door overclocken oid. Als er in de programmatuur een fout zit is het geen random fout maar rekent iedereen die fout er in. Dan kan het dus zijn dat de foute bij een hervalidatie goed gerekend als deze door het zelfde programma berekend word.sjroorda schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:48:
[...]
Het is eenvoudiger en vermoedelijk goedkoper om dezelfde workunits nog een keer te verspreiden dan te gaan controleren welke tóch goed is.
Op zo'n manier (en correct me if I'm wrong) vind ik het goed verklaarbaar waarom óók geldige resultaten afgekeurd kunnen worden.
Sommige projecten doe trouwens ook standaard aan triple validation, maar ook dat helpt niet bij buggy software.
[ Voor 7% gewijzigd door bassiexp op 11-04-2014 08:54 ]
Je vergeet in dat verhaal dat een ongelijk WU door een derde computer wordt uitgevoerd die de doorslag geeft. Veelgenoemde klacht hier is dat als die derde computer dezelfde fout maakt, er een foutieve WU doorheen glipt.
Overigens, ik heb in 2174 (waarvan ik schat de helft ongeveer door de custom client), 1 fout gehad. Zou kunnen dat het aan de custom client lag, maar de PC waarop het fout ging had op dat moment ook een blauw scherm, dus het zou ook daaraan kunnen hebben gelegen. Een foutmarge van 0.1% is toch niet slecht.
Anyway op dit moment staan ze uit.
Overigens, ik heb in 2174 (waarvan ik schat de helft ongeveer door de custom client), 1 fout gehad. Zou kunnen dat het aan de custom client lag, maar de PC waarop het fout ging had op dat moment ook een blauw scherm, dus het zou ook daaraan kunnen hebben gelegen. Een foutmarge van 0.1% is toch niet slecht.
Anyway op dit moment staan ze uit.
Aan de wu kun je zien met welke 'versie' deze is gedaan. Hier kun je met validatie wachten tot dat er een van een 'originele client' binnen komt.
Als-tie fatsoenlijk reboot is er toch niks aan de hand?
Als Windows besluit om er mee te kappen is dat uiteraard minder. Omdat Windows altijd wil updaten als mij dat niet uitkomt heb ik 'm dat afgeleerd. Ik bepaal zelf wanneer er geupdate en gereboot wordt. Tis MIJN pc
Als Windows besluit om er mee te kappen is dat uiteraard minder. Omdat Windows altijd wil updaten als mij dat niet uitkomt heb ik 'm dat afgeleerd. Ik bepaal zelf wanneer er geupdate en gereboot wordt. Tis MIJN pc
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Blijkbaar starten de Boinc services pas op het moment dat je ingelogd bent. Dus hij heeft de halve nacht staan te niksen
Mijn pc had het zelfde, staat een password op dus hij stopte met crunchen...
Ff tussen door, ik heb een vraagje die misschien iemand hier kan beantwoorden (hoop ik):
Ik heb een R9 280x die met een dvi kabel aan me scherm zit (LG flatron w2453v), maar als ik de dvi kabel vervangen door een hdmi kabel word mijn beeld 640x480 en kan het nergens aan passen (niet in schermresolutie of catalyst control)
Via google word ik er ook niet veel slimmer van.
Iemand een idee?
Ik heb een R9 280x die met een dvi kabel aan me scherm zit (LG flatron w2453v), maar als ik de dvi kabel vervangen door een hdmi kabel word mijn beeld 640x480 en kan het nergens aan passen (niet in schermresolutie of catalyst control)
Via google word ik er ook niet veel slimmer van.
Iemand een idee?
Dat lijkt me meer een vraag die je beter hier kan stellen:
Videokaarten & Beeldschermen
Videokaarten & Beeldschermen
Verwijderd
Ik snap niet helemaal waarom er leden zijn van onze mooie stampede afhaken. Dat er een snellere client opkomst is lijkt me geen valide reden: dat kun je net zo goed stoppen met de reden dat er in de toekomst snellere systemen komen die het werk dat wij in een maand doen dan in een paar dagen kunnen doen. Ik denk dat in veel projecten er een snellere client wordt ontwikkeld, maar dat die pas vrijgegeven wordt na zorgvuldig testen. De organisatie heeft duidelijk gemeld dat ze niet willen dat er met een nieuwe client wordt gecrunched, iedereen die daarmee doorgaat doet dit op risico van ongeldig verklaren van resultaten.thedon46 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:22:
Deze stampede is wel de grootste faal die ik mee heb gemaakt. Het feit dat er een andere client is prima, maar dat er zo laks word gereageerd vanuit skynet.
ik snap dat iedereen er mee kapt, heeft weinig zin zo.
of je speelt vals, of je bent achtergrond ruis...
beetje jammer weer
Ik begrijp dat het frustratie opwekt dat we nu weten dat er sneller gecrunched kan worden (i.p.v. dat er plots een nieuwe snellere client gelanceerd wordt), maar naar mijn mening moeten we geduldig zijn en tot die tijd lekker doorkauwen met wat we hebben.
Ik ben het er ook niet mee eens dat we nu ruis zijn in de huidige stats, we slaan wel degelijk een deuk in het spreekwoordelijke pakje boter.

Het gaat denk ik niet om de snellere client, maar meer om de betrouwbaarheid van de resultaten. Ik zou het zonde van m'n (computer-)tijd vinden als mijn resultaten afgekeurd worden, terwijl ik geen reden heb om aan de betrouwbaarheid van mijn machines te twijfelen en ik braaf de stock client gebruik. Ik ga eerst wel even door met de stampede, maar hou de ontwikkelingen wel in de gaten. Laat me niet zomaar uit het veld slaan.
Grandpa van [H]ardOCP heeft zijn computers van pogs afgehaald om verder niemand tegen het hoofd te stoten. Zelf ben ik ook alles weer terug aan het zetten naar de gewone client. 2 klaar, nog 3 te gaan.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Ik zit ook weer op de gewone client. Tuurlijk, het kan kennelijk veel sneller, meer punten etc. Maar die punten zullen waarschijnlijk wel worden bijgesteld als de snellere client er is/zijn.
Tuurlijk, alles wat we nu in een week doen, kan straks met dezelfde power in een dag en een beetje worden gedaan.....maar "straks" is er geen stampede met 200 koeien, die is NU. En dus moeten we NU er van maken wat er van te maken valt.
Having said that, ieder moet dit natuurlijk voor zichzelf weten en ik snap ook de afhakers wel een beetje. Maar we helpen het project met onze inzet, en DPC staat weer eventjes op de kaart als sterk DC-team. En dat is ook wat waard
Tuurlijk, alles wat we nu in een week doen, kan straks met dezelfde power in een dag en een beetje worden gedaan.....maar "straks" is er geen stampede met 200 koeien, die is NU. En dus moeten we NU er van maken wat er van te maken valt.
Having said that, ieder moet dit natuurlijk voor zichzelf weten en ik snap ook de afhakers wel een beetje. Maar we helpen het project met onze inzet, en DPC staat weer eventjes op de kaart als sterk DC-team. En dat is ook wat waard
Whatever
Dat Grandpa zijn pc's afschakelt van de nieuwe client geeft aan dat er niks "kwaads" achter zit en dat ze het ook bij {H]ardOCP eerlijk willen spelen. Dat heb ik in het verleden bij andere gelegenheden wel eens anders gezien. Chapeau!
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Het gaat mij niet om het feit dat ik 6x zoveel punten kan krijgen, maar wel om het feit dat ik 6x zoveel werk kan doen. Kijk, als je vandaag een auto voor 30000 euro kan kopen, en volgende week diezelfde auto voor 5000 euro, dan wacht je toch ook een weekje?
Het is gewoon zonde hier nu heel veel tijd en energie in te stoppen terwijl het werk volgende week (hopelijk minimaal) 4x zo goedkoop wordt.
Het is gewoon zonde hier nu heel veel tijd en energie in te stoppen terwijl het werk volgende week (hopelijk minimaal) 4x zo goedkoop wordt.
Achja het is gewoon een traditie van een maand lang ons best doen om zo goed mogelijk een project vooruit te helpen. Als je deze week EN volgende week meedoet heb je die 4x 'goedkoper' ook erbij zitten en hebben we dus meer. Het is natuurlijk ieder zijn eigen keuze om te pauzeren of helemaal te stoppen, maar ik denk dat de meeste wel door zullen gaan.Dorus806 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:05:
Daarnaast het gedoe met de custom client, natuurlijk zou het fijn zijn als het pogs team naar deze optimalisaties kijkt, maar tot dan kun je beter voor kwaliteit gaan met de standaard client dan ervoor kiezen om je eigen geoptimaliseerde client te gebruiken om die punten meer te vangen.
Daar ben ik het ook mee eensKuuKe schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:47:
Dat Grandpa zijn pc's afschakelt van de nieuwe client geeft aan dat er niks "kwaads" achter zit en dat ze het ook bij {H]ardOCP eerlijk willen spelen. Dat heb ik in het verleden bij andere gelegenheden wel eens anders gezien. Chapeau!
zekerKuuKe schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:47:
Ach en zijn die discussies niet ook al eens geweest met cpu->gpu clients?? Hoort er nou eenmaal een beetje bij 't is alleen jammer om dat tijdens een stampede tegen te komen
[ Voor 19% gewijzigd door amberjr op 11-04-2014 22:12 ]
Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren
Ik wilde dit toch ook even delen met de mensen hier:
Ik kan niets anders zeggen dan dat ik het hier volledig mee eens ben, en bovendien uitermate sportief en dapper van hem vind om zo zijn eigen fout toe te willen geven en de consequenties daarvan te willen accepteren, mochten die volgen.
bold emphasis door mijDoor Grandpa op het POGS form:
I have found 2 instances where results using the modified client were confirmed as valid and results using the original client were confirmed a not valid. That is not good 1 is too many that tells me something is wrong either with the custom client or the original. I checked the stats today and the majority of the top 10 producers are still running a custom client it is pretty easy to tell they still have work in progress and their completion time is very fast compared to the stock client. http://stats.free-dc.org/stats.php?page=proj&proj=pog
Those that are still running a custom client need to stop running it. There is a very real chance you are doing damage to the project there is now evidence that I have found that points in that direction it is possible that bad results are being marked as good and good results are being marked as bad.
Yes I ran the custom client but I did not do it out of greed I did not think it all the way through and only looked at the error rate and thought I was speeding up the process, I did not even consider I might be messing up the science and that was my fault. Those that are continuing to run custom client days after we were asked to stop are only doing it out of greed. I personally believe there computers should be black listed and points be zeroed out. If mine get zeroed out that is fine also, I should have thought it through better.
I say shame on those of you that are still running custom clients after being asked to stop by the project my guess would be most if not all of you are aware of the potential problem and could care less.
Ik kan niets anders zeggen dan dat ik het hier volledig mee eens ben, en bovendien uitermate sportief en dapper van hem vind om zo zijn eigen fout toe te willen geven en de consequenties daarvan te willen accepteren, mochten die volgen.
^ ..maar het is nog steeds geen mededeling van de project crew. Leuk dat hij dat vind maar of er nu 1 of 10.000.000.000 wu is/zijn berekend met een custom client dan is het project afgeschreven omdat de data niet meer betrouwbaar is. Op dit moment draai ik 50/50, aan mijn cpu/os combinatie zijn ze zeer gemakkelijk te identificeren en indien nutteloos te verwijderen.
Klopt, maar dit gaf mij de reden om te stoppen. Ook al is nu iedereen gestopt met de custom builds. De organisatie moet hierin maar eens een standpunt innemen.Bubbles schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 22:19:
Ik wilde dit toch ook even delen met de mensen hier:
[...]
bold emphasis door mij
Ik heb de custom client niet gebruikt, draai niet mee puur voor de punten en wil zeker weten dat wat ik bereken ook nuttig is.
Ik heb ook 0.0 invalid WU's (er zijn er 39 met errors maar dat was mijn android telefoon die ik toen maar uit gezet heb).
Ik heb ook 0.0 invalid WU's (er zijn er 39 met errors maar dat was mijn android telefoon die ik toen maar uit gezet heb).
Ik heb zelf ook alleen maar de orginele client gebruikt. Maar ik heb wel 5 ongeldige WU's.Suicyder schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:25:
Die krijg je dus ook met de orginele client.
Dit zijn de WU's
http://pogs.theskynet.org/pogs/workunit.php?wuid=8694927
http://pogs.theskynet.org/pogs/workunit.php?wuid=8680055
http://pogs.theskynet.org/pogs/workunit.php?wuid=8657662
http://pogs.theskynet.org/pogs/workunit.php?wuid=8624310
http://pogs.theskynet.org/pogs/workunit.php?wuid=8602863
3 Ervan lijken door 2 andere orginele software gedaan en 2 lijken gevalideerd te zijn door 2 custom clients
[ Voor 7% gewijzigd door bassiexp op 12-04-2014 16:58 ]
Ik heb zowel de normale als de custom client gebruikt, en onder beide invalid WU's gehad. Het zou wel kunnen dat de WU's van de normale client door de custom client afgekeurd zijn natuurlijk.
Ik heb best een aantal ongeldige (134) op de originele client.
Overgeklokte systemen?DukeBox schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 21:35:
Ik heb best een aantal ongeldige (134) op de originele client.
Nee, heb niets overgeklopt. Is overigens hetzelfde systeem waar ik ook atlijd anderestampedes (boinc) op draai die wel foutloos gaan.
En [H]ardOCP is ook onder de hoef gelopen 
ben ik de enige hier, of zijn jullie allemaal drama koeien?
ben ik de enige hier, of zijn jullie allemaal drama koeien?
Gaat lekker inderdaad, soms zou je door dat stof even vergeten wat we achter ons gelaten hebben
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Zag net iets over "nieuwe client". Jammer, maar toch maar effe de standaard client weer terugzetten.
Punten zijn extra leuk tijdens de stampede, maar mag toch niet ten koste gaan van de science .....
Punten zijn extra leuk tijdens de stampede, maar mag toch niet ten koste gaan van de science .....
Om de naam (stampede 13) eer aan te doen;
Bij mij zijn de stats op http://pogs.qik.nl/ en de stampede pagina al sinds ergens deze voormiddag niet meer gewijzigd. Hebben jullie dit ook? Op theskynet.org gaan mijn credits gewoon omhoog, dus lijkt me dat qik.nl niet meer update?
Bij mij zijn de stats op http://pogs.qik.nl/ en de stampede pagina al sinds ergens deze voormiddag niet meer gewijzigd. Hebben jullie dit ook? Op theskynet.org gaan mijn credits gewoon omhoog, dus lijkt me dat qik.nl niet meer update?
Net terug van de halve marathon in Wenen en ik zie meteen een hele discussie over de client. Jammer dat er gedoe is omtrent die custom client. Vooral jammer dat er mensen aangeven hierdoor te stoppen met de stampede. Het is al eerder gezegd maar ook in mijn ogen is en blijft de stampede een tijdelijke boost op een project waar DPC niet op de eerste plek staat.
Met mijn bescheiden i5-750 zal ik echt waarneembaar zijn in de totale output van DPC. Ik draai nu de gewone client, maar voor mij is het gedoe om de client geen reden om te stoppen. Je kan het ook zien dat er nu een discussie is ontstaan om de client waarbij hopelijk als resultaat uitkomt dat de huidige client wat optimalisaties krijgt.
Het kan voorkomen dat er soms een aanpassing is in de client waarbij er een verschil in output ontstaat. So be it, het leven gaat gewoon door, morgen gaat de zon ook weer op. Het gaat uiteindelijk om de WU's die berekend worden en over een twee jaar lachen we misschien over de output die we nu hebben.
Met mijn bescheiden i5-750 zal ik echt waarneembaar zijn in de totale output van DPC. Ik draai nu de gewone client, maar voor mij is het gedoe om de client geen reden om te stoppen. Je kan het ook zien dat er nu een discussie is ontstaan om de client waarbij hopelijk als resultaat uitkomt dat de huidige client wat optimalisaties krijgt.
Het kan voorkomen dat er soms een aanpassing is in de client waarbij er een verschil in output ontstaat. So be it, het leven gaat gewoon door, morgen gaat de zon ook weer op. Het gaat uiteindelijk om de WU's die berekend worden en over een twee jaar lachen we misschien over de output die we nu hebben.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
* Victor mompelt iets over Pentium 4, C2D, Core i7 en grafische kaartenXaverius schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:24:
Het gaat uiteindelijk om de WU's die berekend worden en over een twee jaar lachen we misschien over de output die we nu hebben.
Nope, nergens last van. Het is wel zo dat als je te vaak refreshed, de server side cache langer beschikbaar blijft voor dat ip.enthernal schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:58:
Bij mij zijn de stats op http://pogs.qik.nl/ en de stampede pagina al sinds ergens deze voormiddag niet meer gewijzigd. Hebben jullie dit ook?
Ik heb net 'n foto van de lucht (maan + Mars) gemaakt, maar het viel nog niet mee om de hotpixels van sterren te onderscheiden... ("antieke" Nikon D80).
Dus ik snap best dat er wat rekenwerk nodig is aan al die data
Dus ik snap best dat er wat rekenwerk nodig is aan al die data
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

bron: http://pogs.theskynet.org/pogs/Congratulations!
You've been chosen as the theSkyNet POGS - the PS1 Optical Galaxy Survey user of the day!
Your profile will be featured on the theSkyNet POGS - the PS1 Optical Galaxy Survey website for the next 24 hours.
Gefeliciteerd met je erepodium-voor-één-dag Witlof !!
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
Tssk, tssk, je kunt ze ook geen 5 minuten alleen laten of ze beginnen eigen clients te compileren, hele project in paniek, muitende koeien... 

Computing...
Welcome back, where have you been for the last weekTheadalus schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:09:
Tssk, tssk, je kunt ze ook geen 5 minuten alleen laten of ze beginnen eigen clients te compileren, hele project in paniek, muitende koeien...

Druk druk druk, geen tijd gehad om in de kroeg te zitten.Viper® schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:51:
[...]
Welcome back, where have you been for the last week
Computing...
Theadalus schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:54:
[...]
Druk druk druk, geen tijd gehad om in de kroeg te zitten.
bron: http://nl.wikiquote.org/wiki/Theo_Maassen"Dan vraag je hoe het gaat. 'Ja, druk, druk, druk!' Nou, als je het echt zo druk hebt, dan zeg je dat geen drie keer."
En het is eindelijk weekend (wat een saaie week is het geweest
). Straks maar eens een mooi terrasje gaan bezoeken
Fijne paasdagen iedereen!
En nu snel naar buiten om de eieren uit 't gras te halen, voor de koe zich verslikt
En nu snel naar buiten om de eieren uit 't gras te halen, voor de koe zich verslikt

Ik merk trouwens dat mijn aantal Validation Pending wat oploopt omdat er veel WUs driemaal ipv tweemaal berekend moeten worden door gebruik van die custom client en de rekenfouten/verschillen welke die soms maakt.
Ze zouden eigenlijk geen werk van die custom clients moeten accepteren, want op deze manier schaad het iedereen... Natuurlijk komt het werk wel af en de punten wel binnen, het duurt alleen wat langer...
Maar ik graas vrolijk door hoor
Ze zouden eigenlijk geen werk van die custom clients moeten accepteren, want op deze manier schaad het iedereen... Natuurlijk komt het werk wel af en de punten wel binnen, het duurt alleen wat langer...
Maar ik graas vrolijk door hoor
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
^ Het zou natuurlijk ook kunnen dat al die de cuscom client het wél goed uitrekend.
is het weeral zover?
Dat pogs nu maar snel met hun nieuwe client komt, dan is dat ook weer achter de rug.
Volgend jaar dan maar weer stampen op dit project? Gewoon, om te kijken of 't dan wel goed gaat?
Ja, want het is altijd na Pasen (als je het jaartal niet vermeldWitlof schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:09:
Hoe is het eigenlijk met de nieuwe client? Want na Pasen is natuurlijk een aardig rekbaar begrip
Ik vermoed dat er niks nieuws onder de zon is betreffende de client tot na de afloop van de stampede.
Verwijderd
Vanaf morgen op vakantie, laat de wu's uitlopen.
Het was mij weer een genoegen mede-stampeders!
Tot snel!
Het was mij weer een genoegen mede-stampeders!
Tot snel!
geniet ervan E65
Een nieuwe client was ik al lang niet meer verwachtende, afgelopen week de rest van mijn azure trail erdoor geduwd en nu nog een paar dagen door grazen en dan is de wei weer kaal tot volgend jaar (en dan leggen we de projecten wat degelijker op de rooster
)

Een nieuwe client was ik al lang niet meer verwachtende, afgelopen week de rest van mijn azure trail erdoor geduwd en nu nog een paar dagen door grazen en dan is de wei weer kaal tot volgend jaar (en dan leggen we de projecten wat degelijker op de rooster

Laatste dag van de stampede weer aangebroken
Nog een mooi buffertje van 9 miljoen opgebouwd ten opzichte van SETI.Germany.
Iedereen alvast weer bedankt voor het meedoen, ondanks wat dingen die beter konden, toch een goede stampede geweest lijkt me!
Iedereen alvast weer bedankt voor het meedoen, ondanks wat dingen die beter konden, toch een goede stampede geweest lijkt me!
Zo, de koetjes hebben het laatste gras binnen hier. met wat uitbollen rol ik zo in de top 300 van theskynet 
Tijd om de koetjes eens goed te vertroetelen en dan terug naar hun stallen.
Ondanks de tegenslagen die we gehad hebben vind ik de stampede toch best gelukt. Jammer dat alle spanning er midden de stampede ineens uitviel, maar uiteindelijk hebben we toch weer een mooie berg(teller staat nu al op 77M) gras verorbert
Tot volgend jaar, voor een hopelijk wat waardiger project
Tijd om de koetjes eens goed te vertroetelen en dan terug naar hun stallen.
Ondanks de tegenslagen die we gehad hebben vind ik de stampede toch best gelukt. Jammer dat alle spanning er midden de stampede ineens uitviel, maar uiteindelijk hebben we toch weer een mooie berg(teller staat nu al op 77M) gras verorbert

Nou, dat was het dan. Tot de volgende editie!
Cyberdyne Systems gefeliciteerd met de overwinning!
Cyberdyne Systems gefeliciteerd met de overwinning!
tot volgend jaar mmmmooooooohhh
moooooooooh fx8350
Gefeliciteerd Cyberdyne!
Feli Cyberdyne en dank allemaal 
Iemand die nog knappe maand stats van het project tevoorschijn kan toveren?
Iemand die nog knappe maand stats van het project tevoorschijn kan toveren?
Via de website van DigK-oz kan ik wel wat voor elkaar krijgen. Al met al zeker geen slechte score: 8 plaatsen gestegen, 87+M punten verwerkt wat goed is voor een gemiddelde van bijna 3M per dag, iets wat ik eerder al wel voorspelde wat te halen moest kunnen zijn. Choeso wei! 
theSkyNet POGS hitparade van april 2014
flushers : 183/193 (95 %)
Users monthly
Users overall
Teams monthly
Teams overall
Nieuwe users
Mijlpalen
When do we get them
Bron
theSkyNet POGS project site
theSkyNet POGS hitparade van april 2014
flushers : 183/193 (95 %)
Users monthly
![]() | |||||
# | +/- | monthly | name | overall | # |
1 | (![]() | 10.850.259,30 | DukeBox | 11.025.976,05 | (2) |
2 | (![]() | 7.053.449,99 | [DPC]Division_Brabant | 9.099.411,69 | (3) |
3 | (![]() | 6.848.085,76 | Bold_Seeker | 16.609.739,30 | (1) |
4 | (![]() | 3.344.999,10 | Team_Kwakende_kip | 6.698.750,85 | (4) |
5 | (![]() | 3.260.782,49 | [DPC] hansR | 3.814.155,29 | (8) |
6 | (![]() | 3.194.434,05 | Grutte Pier [Wa Oars] | 6.036.850,50 | (6) |
7 | (![]() | 3.160.060,65 | ERBrouwer | 4.928.972,10 | (7) |
8 | (![]() | 2.437.679,40 | Evo155 | 2.569.270,05 | (9) |
9 | (![]() | 2.325.072,00 | enthernal | 2.376.879,90 | (10) |
10 | (![]() | 2.198.729,40 | MMHercules | 2.198.729,40 | (11) |
11 | (![]() | 1.835.472,30 | [DPC]DeApen | 2.060.041,05 | (12) |
12 | (![]() | 1.768.345,05 | [DPC]_Fatal_Error_Group | 1.768.345,05 | (13) |
13 | (![]() | 1.725.882,75 | ChaOta-iXot | 1.725.882,75 | (14) |
14 | (![]() | 1.388.565,00 | Thedon46 | 1.414.061,85 | (18) |
15 | (![]() | 1.347.129,30 | Klik | 1.508.995,80 | (17) |
16 | (![]() | 1.338.420,90 | amberjr | 6.052.329,15 | (5) |
17 | (![]() | 1.216.299,75 | Aardappel | 1.216.299,75 | (21) |
18 | (![]() | 1.173.589,65 | bassiexp | 1.173.589,65 | (23) |
19 | (![]() | 1.036.529,70 | Los Alcoholicos | 1.194.829,65 | (22) |
20 | (![]() | 949.144,80 | Qazwaplol | 950.259,90 | (25) |
21 | (![]() | 884.902,65 | Empie | 971.561,85 | (24) |
22 | (![]() | 841.803,15 | NightSmkNL | 841.803,15 | (27) |
23 | (![]() | 826.209,45 | Rubenmeister | 826.209,45 | (28) |
24 | (![]() | 780.800,10 | Bio1ogics | 1.275.054,90 | (19) |
25 | (![]() | 750.665,85 | TheBigB | 750.665,85 | (30) |
26 | (![]() | 719.593,50 | Mclighter | 821.235,75 | (29) |
27 | (![]() | 653.758,35 | VictordeHollander | 1.672.165,75 | (15) |
28 | (![]() | 623.323,20 | [DPC]ShitHappens | 679.741,95 | (31) |
29 | (![]() | 611.667,75 | Vetpriester | 611.667,75 | (33) |
30 | (![]() | 601.118,55 | Thunderstorm | 601.118,55 | (34) |
More... |
Users overall
![]() | |||||
# | +/- | overall | name | monthly | # |
1 | (![]() | 16.609.739,30 | Bold_Seeker | 6.848.085,76 | (3) |
2 | (![]() | 11.025.976,05 | DukeBox | 10.850.259,30 | (1) |
3 | (![]() | 9.099.411,69 | [DPC]Division_Brabant | 7.053.449,99 | (2) |
4 | (![]() | 6.698.750,85 | Team_Kwakende_kip | 3.344.999,10 | (4) |
5 | (![]() | 6.052.329,15 | amberjr | 1.338.420,90 | (16) |
6 | (![]() | 6.036.850,50 | Grutte Pier [Wa oars] | 3.194.434,05 | (6) |
7 | (![]() | 4.928.972,10 | ERBrouwer | 3.160.060,65 | (7) |
8 | (![]() | 3.814.155,29 | [DPC] hansR | 3.260.782,49 | (5) |
9 | (![]() | 2.569.270,05 | Evo155 | 2.437.679,40 | (8) |
10 | (![]() | 2.376.879,90 | enthernal | 2.325.072,00 | (9) |
11 | (![]() | 2.198.729,40 | MMHercules | 2.198.729,40 | (10) |
12 | (![]() | 2.060.041,05 | [DPC]DeApen | 1.835.472,30 | (11) |
13 | (![]() | 1.768.345,05 | [DPC]_Fatal_Error_Group | 1.768.345,05 | (12) |
14 | (![]() | 1.725.882,75 | ChaOta-iXot | 1.725.882,75 | (13) |
15 | (![]() | 1.672.165,75 | VictordeHollander | 653.758,35 | (27) |
16 | (![]() | 1.662.224,70 | DigiK-oz | 579.940,50 | (32) |
17 | (![]() | 1.508.995,80 | Klik | 1.347.129,30 | (15) |
18 | (![]() | 1.414.061,85 | Thedon46 | 1.388.565,00 | (14) |
19 | (![]() | 1.275.054,90 | Bio1ogics | 780.800,10 | (24) |
20 | (![]() | 1.263.793,20 | Zonar | 244.383,90 | (67) |
21 | (![]() | 1.216.299,75 | Aardappel | 1.216.299,75 | (17) |
22 | (![]() | 1.194.829,65 | Los Alcoholicos | 1.036.529,70 | (19) |
23 | (![]() | 1.173.589,65 | bassiexp | 1.173.589,65 | (18) |
24 | (![]() | 971.561,85 | Empie | 884.902,65 | (21) |
25 | (![]() | 950.259,90 | Qazwaplol | 949.144,80 | (20) |
26 | (![]() | 904.342,50 | Maxime Debosschere | 0,00 | (![]() |
27 | (![]() | 841.803,15 | NightSmkNL | 841.803,15 | (22) |
28 | (![]() | 826.209,45 | Rubenmeister | 826.209,45 | (23) |
29 | (![]() | 821.235,75 | Mclighter | 719.593,50 | (26) |
30 | (![]() | 750.665,85 | TheBigB | 750.665,85 | (25) |
More... |
Teams monthly
![]() | |||||
# | +/- | monthly | name | overall | # |
1 | (![]() | 87.129.798,75 | Dutch Power Cows | 120.428.460,45 | (6) |
2 | (![]() | 31.909.958,26 | [H]ard|OCP | 82.512.419,40 | (8) |
3 | (![]() | 15.905.228,85 | BOINC@AUSTRALIA | 258.884.652,69 | (1) |
4 | (![]() | 8.425.217,70 | SETI.USA | 202.601.669,89 | (3) |
5 | (![]() | 7.015.970,25 | Ars Technica | 24.988.845,04 | (22) |
6 | (![]() | 7.009.332,75 | Team Norway | 133.604.839,29 | (5) |
7 | (![]() | 6.821.349,90 | Sicituradastra. | 153.641.673,69 | (4) |
8 | (![]() | 6.603.613,35 | SETI.Germany | 110.149.150,99 | (7) |
9 | (![]() | 5.945.925,60 | BOINC.SK | 25.059.853,64 | (21) |
10 | (![]() | 5.634.467,55 | Ellison Crunchers | 28.916.617,34 | (16) |
11 | (![]() | 5.472.866,55 | ICRAR | 57.245.997,60 | (13) |
12 | (![]() | 4.646.550,90 | Planet 3DNow! | 60.645.234,95 | (12) |
More... |
Teams overall
![]() | |||||
# | +/- | overall | name | monthly | # |
1 | (![]() | 258.884.652,69 | BOINC@AUSTRALIA | 15.905.228,85 | (3) |
2 | (![]() | 229.248.410,19 | L'Alliance Francophone | 4.303.339,05 | (13) |
3 | (![]() | 202.601.669,89 | SETI.USA | 8.425.217,70 | (4) |
4 | (![]() | 153.641.673,69 | Sicituradastra. | 6.821.349,90 | (7) |
5 | (![]() | 133.604.839,29 | Team Norway | 7.009.332,75 | (6) |
6 | (![]() | 120.428.460,45 | Dutch Power Cows | 87.129.798,75 | (1) |
7 | (![]() | 110.149.150,99 | SETI.Germany | 6.603.613,35 | (8) |
8 | (![]() | 82.512.419,40 | [H]ard|OCP | 31.909.958,26 | (2) |
9 | (![]() | 80.067.486,40 | BOINC@Poland | 2.199.313,50 | (22) |
10 | (![]() | 79.924.773,05 | The Knights Who Say Ni! | 4.150.782,75 | (14) |
11 | (![]() | 63.302.368,35 | Crystal Dream | 579.905,10 | (43) |
12 | (![]() | 60.645.234,95 | Planet 3DNow! | 4.646.550,90 | (12) |
More... |
Nieuwe users
![]() | |||||
MMHercules | 2.198.729,40 | ||||
[DPC]_Fatal_Error_Group~Bubbles | 1.768.345,05 | ||||
ChaOta-iXot | 1.725.882,75 | ||||
Aardappel | 1.216.299,75 | ||||
bassiexp | 1.173.589,65 | ||||
NightSmkNL | 841.803,15 | ||||
Rubenmeister | 826.209,45 | ||||
TheBigB | 750.665,85 | ||||
Vetpriester | 611.667,75 | ||||
Thunderstorm | 601.118,55 | ||||
spiritflyer | 524.813,85 | ||||
CBR1100xxVanish | 514.078,80 | ||||
Dorus | 465.872,85 | ||||
FlorenTheMan | 457.102,50 | ||||
vleeseter | 412.914,45 | ||||
Prodix | 411.737,40 | ||||
amdboy1983 | 400.197,00 | ||||
[DPC] Mee Uien en Spek | 363.673,05 | ||||
Papa | 363.363,30 | ||||
Sc0rPi0n | 358.044,45 | ||||
exportzeeuw | 340.654,20 | ||||
Fribbler | 323.467,50 | ||||
friteur | 291.687,15 | ||||
mackman | 285.315,15 | ||||
TheFly | 280.686,60 | ||||
Floris | 272.916,30 | ||||
MrMojito | 255.481,80 | ||||
onizakuma | 246.136,20 | ||||
Freeze | 234.648,90 | ||||
svanuden | 234.427,65 | ||||
Ischa | 232.091,25 | ||||
zebaz | 229.542,45 | ||||
Los Alcoholicos~Oddy | 228.657,45 | ||||
Marsman83 | 217.161,30 | ||||
ravenger | 202.266,75 | ||||
InFerNo | 168.114,60 | ||||
Sciron | 164.070,15 | ||||
Snideley K Whiplash | 146.520,60 | ||||
Bluefall | 140.237,10 | ||||
Hog555 | 131.564,10 | ||||
Tjeerdtq | 131.210,10 | ||||
Power2All | 117.935,10 | ||||
Peacekeeper | 106.509,75 | ||||
Ayahuasca | 101.067,00 | ||||
Rick | 97.022,55 | ||||
wesley | 90.278,85 | ||||
driekske | 82.632,45 | ||||
Lappro | 81.729,75 | ||||
Secoh | 80.251,80 | ||||
MicroVirus | 80.074,80 | ||||
Erasmo | 72.251,40 | ||||
Chill'92 | 68.242,35 | ||||
[DPC]Division_Brabant~Totalmind | 65.463,45 | ||||
red_inc | 64.312,95 | ||||
[DPC]Division_Brabant~itsalwaysme | 64.056,30 | ||||
qaatloz | 62.941,20 | ||||
owen | 62.941,20 | ||||
Francesca | 57.162,15 | ||||
Yow | 51.595,50 | ||||
youry | 49.099,80 | ||||
gijs | 48.338,70 | ||||
TurboTon1973 | 45.666,00 | ||||
girgan | 44.665,95 | ||||
LeonB | 44.311,95 | ||||
Caspar | 42.657,00 | ||||
Relie | 41.887,05 | ||||
Raven | 40.940,10 | ||||
Broke Again | 39.984,30 | ||||
Osseblok | 36.488,55 | ||||
GerdNicolai | 36.320,40 | ||||
D3LTA | 34.718,55 | ||||
Gerlof | 32.550,30 | ||||
Teigetje | 32.284,80 | ||||
Jive | 30.674,10 | ||||
NeoreyS | 30.222,75 | ||||
brandmannetje | 27.399,60 | ||||
Jeroen | 27.284,55 | ||||
Cynster | 25.753,50 | ||||
Westly Montroos | 25.541,10 | ||||
Bhuel | 23.399,40 | ||||
Indy31 | 20.770,95 | ||||
Malantur | 19.992,15 | ||||
Rene2322 | 19.832,85 | ||||
ictopus | 19.408,05 | ||||
Richard Prins | 18.381,45 | ||||
Privateer | 18.177,90 | ||||
Phyth0n | 17.593,80 | ||||
jan | 17.531,85 | ||||
Jamie Akker | 16.903,50 | ||||
FireRageNL | 15.602,55 | ||||
Bowi1612 | 15.248,55 | ||||
rommeke | 14.363,55 | ||||
JeffreyH-8 | 13.770,60 | ||||
Fabian | 13.460,85 | ||||
Mark | 12.071,40 | ||||
Alex | 11.885,55 | ||||
Kets_One | 9.982,80 | ||||
LightLuke | 9.973,95 | ||||
Koffiejunk | 9.973,95 | ||||
McBrown | 9.593,40 | ||||
Wouter | 9.257,10 | ||||
Mezz0 | 8.982,75 | ||||
Synag | 8.956,20 | ||||
Master Tumi | 7.903,05 | ||||
Marco Mooren | 7.212,75 | ||||
Tha Mee | 6.938,40 | ||||
rubu1 | 5.947,20 | ||||
Xzavyur | 5.531,25 | ||||
Edman | 5.141,85 | ||||
Erik | 3.637,35 | ||||
thedjdoorn | 3.442,65 | ||||
Stan | 3.363,00 | ||||
Booster. | 2.531,10 | ||||
SowCrazy_ | 2.079,75 | ||||
painkill | 1.601,85 | ||||
arnaud.vanhelden | 1.460,25 | ||||
Team_Gaol~zzzBedmanzzz | 1.416,00 | ||||
Frank | 1.194,75 | ||||
[DPC]ShinDog | 1.106,25 | ||||
mibkiller | 725,70 |
Mijlpalen
![]() | |||||
DukeBox | 10.000.000 | ||||
Bold_Seeker | 10.000.000 | ||||
[DPC]Division_Brabant | 9.000.000 | ||||
Team_Kwakende_kip | 6.000.000 | ||||
amberjr | 6.000.000 | ||||
Grutte Pier [Wa Oars] | 5.000.000 | ||||
ERBrouwer | 4.000.000 | ||||
[DPC] hansR | 3.000.000 | ||||
Evo155 | 2.500.000 | ||||
[DPC]DeApen | 2.000.000 | ||||
enthernal | 2.000.000 | ||||
MMHercules | 2.000.000 | ||||
Aardappel | 1.000.000 | ||||
Thedon46 | 1.000.000 | ||||
ChaOta-iXot | 1.000.000 | ||||
Los Alcoholicos | 1.000.000 | ||||
Bio1ogics | 1.000.000 | ||||
Klik | 1.000.000 | ||||
bassiexp | 1.000.000 | ||||
Qazwaplol | 900.000 | ||||
Empie | 900.000 | ||||
Rubenmeister | 800.000 | ||||
Mclighter | 800.000 | ||||
NightSmkNL | 800.000 | ||||
TheBigB | 750.000 | ||||
Vetpriester | 600.000 | ||||
[DPC]ShitHappens | 600.000 | ||||
Ultraman | 600.000 | ||||
Thunderstorm | 600.000 | ||||
EekTheMan | 500.000 | ||||
Viper® | 500.000 | ||||
Andy4fun | 500.000 | ||||
klepje | 500.000 | ||||
[DPC] Peregrine | 500.000 | ||||
spiritflyer | 500.000 | ||||
nexxis | 500.000 | ||||
CBR1100xxVanish | 500.000 | ||||
laserdesign | 400.000 | ||||
Prodix | 400.000 | ||||
amdboy1983 | 400.000 | ||||
[DPC]maarten1001 | 400.000 | ||||
Justberry | 400.000 | ||||
Dorus | 400.000 | ||||
vleeseter | 400.000 | ||||
HenkM | 400.000 | ||||
Tielemans | 400.000 | ||||
FlorenTheMan | 400.000 | ||||
Papa | 300.000 | ||||
[DPC]Blah.NET | 300.000 | ||||
Sc0rPi0n | 300.000 | ||||
jelleman | 300.000 | ||||
GK | 300.000 | ||||
exportzeeuw | 300.000 | ||||
[DPC] Mee Uien en Spek | 300.000 | ||||
Fribbler | 300.000 | ||||
MrMojito | 250.000 | ||||
friteur | 250.000 | ||||
[DPC]Charley | 250.000 | ||||
Floris | 250.000 | ||||
Daniel | 250.000 | ||||
TheFly | 250.000 | ||||
mackman | 250.000 | ||||
Robbie | 250.000 | ||||
Crack | 250.000 | ||||
[DPC]FOKschaap | 200.000 | ||||
Grutte Pier [Wa oars] | 200.000 | ||||
Frisianj | 200.000 | ||||
Arjant2 | 200.000 | ||||
Freeze | 200.000 | ||||
Ischa | 200.000 | ||||
dodemansduim | 200.000 | ||||
ravenger | 200.000 | ||||
zebaz | 200.000 | ||||
onizakuma | 200.000 | ||||
svanuden | 200.000 | ||||
Marsman83 | 200.000 | ||||
Power2All | 100.000 | ||||
InFerNo | 100.000 | ||||
Snideley K Whiplash | 100.000 | ||||
Ayahuasca | 100.000 | ||||
Bluefall | 100.000 | ||||
bruine kikker | 100.000 | ||||
Herr Roedy | 100.000 | ||||
Rubencs | 100.000 | ||||
Tjeerdtq | 100.000 | ||||
[DPC]Jarno | 100.000 | ||||
[DPC]Camulos | 100.000 | ||||
Gozer | 100.000 | ||||
NGS | 100.000 | ||||
Suicyder | 100.000 | ||||
bobsquad | 100.000 | ||||
Hog555 | 100.000 | ||||
Peacekeeper | 100.000 | ||||
Sciron | 100.000 | ||||
Rick | 90.000 | ||||
wesley | 90.000 | ||||
Lappro | 80.000 | ||||
Rhialto | 80.000 | ||||
xanquezer | 80.000 | ||||
MicroVirus | 80.000 | ||||
Secoh | 80.000 | ||||
driekske | 80.000 | ||||
APCIII | 75.000 | ||||
Erasmo | 70.000 | ||||
qaatloz | 60.000 | ||||
Marcel | 60.000 | ||||
rubu1 | 60.000 | ||||
red_inc | 60.000 | ||||
Chill'92 | 60.000 | ||||
owen | 60.000 | ||||
Francesca | 50.000 | ||||
Yow | 50.000 | ||||
girgan | 40.000 | ||||
LeonB | 40.000 | ||||
Raven | 40.000 | ||||
gijs | 40.000 | ||||
youry | 40.000 | ||||
TurboTon1973 | 40.000 | ||||
Relie | 40.000 | ||||
Caspar | 40.000 | ||||
Jive | 30.000 | ||||
[DPC] Mist | 30.000 | ||||
Gerlof | 30.000 | ||||
Osseblok | 30.000 | ||||
GerdNicolai | 30.000 | ||||
NeoreyS | 30.000 | ||||
D3LTA | 30.000 | ||||
Teigetje | 30.000 | ||||
Broke Again | 30.000 | ||||
Cynster | 25.000 | ||||
Westly Montroos | 25.000 | ||||
brandmannetje | 25.000 | ||||
Jeroen | 25.000 | ||||
Indy31 | 20.000 | ||||
Siemen Roorda | 20.000 | ||||
Bhuel | 20.000 | ||||
jan | 10.000 | ||||
Privateer | 10.000 | ||||
Richard Prins | 10.000 | ||||
ictopus | 10.000 | ||||
Jamie Akker | 10.000 | ||||
rommeke | 10.000 | ||||
JeffreyH-8 | 10.000 | ||||
Fabian | 10.000 | ||||
FireRageNL | 10.000 | ||||
Alex | 10.000 | ||||
Mark | 10.000 | ||||
Malantur | 10.000 | ||||
Bowi1612 | 10.000 | ||||
Phyth0n | 10.000 | ||||
Rene2322 | 10.000 | ||||
Kets_One | 9.000 | ||||
Wouter | 9.000 | ||||
LightLuke | 9.000 | ||||
Koffiejunk | 9.000 | ||||
McBrown | 9.000 | ||||
Synag | 8.000 | ||||
Mezz0 | 8.000 | ||||
Master Tumi | 7.500 | ||||
Marco Mooren | 7.000 | ||||
Tha Mee | 6.000 | ||||
rubu1 | 5.000 | ||||
Xzavyur | 5.000 | ||||
Edman | 5.000 | ||||
Erik | 3.000 | ||||
Stan | 3.000 | ||||
thedjdoorn | 3.000 | ||||
Booster. | 2.500 | ||||
SowCrazy_ | 2.000 | ||||
arnaud.vanhelden | 1.000 | ||||
painkill | 1.000 | ||||
Frank | 1.000 | ||||
[DPC]ShinDog | 1.000 | ||||
mibkiller | 700 | ||||
Kevin van Daelen | 250 |
When do we get them
![]() | |||||
Team Norway | 6,28 | ||||
Sicituradastra. | 14,84 | ||||
SETI.USA | 35,78 | ||||
L'Alliance Francophone | 47,26 | ||||
BOINC@AUSTRALIA | 71,29 |
Bron
theSkyNet POGS project site

Iemand heeft precies alle drama gemist
(hun custom client die hier ook de gemoederen wat verhit heeft)
Klopt, maar vanaf dat moment ging Grandpa hem ook op al z'n bakken inzetten, en op dat moment waren er ook net wat wijzigingen in doorgevoerd die voor nog een behoorlijke boost zorgde.
kijk, toch even net boven de 200k gegraasd met mijn iMac op werk

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.