Van Typhone heb ik gegrepen dat ze vorige week 50 toestellen hebben verzonden, deze week ook 50 toestellen zullen verzenden en die week daarop wederom 50 toestellen. Gaat wel vlot 150 nieuwe abonnementen afsluiten in minder dan 24 uur, na 10 uur waren ze al uitverkocht?
Sommigen hebben geleverd gekregen, dus daar maak ik mij ook niet zo druk om
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Nu probeer ik de cashback te doen van samsung, nou vragen ze om deze gegevens:
het ingevulde registratieformulier
*een kopie van het IMEI-nummer/de streepjescode van de verpakking
*een duidelijke kopie van uw kassabon (met daarop in ieder geval de naam van de dealer, het aangekochte model en de aankoopdatum) *
* Bewijs van verzending, bestelbonnen of online betalingsbewijzen worden niet geaccepteerd, slechts de factuur of de kassabon is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop.
Bij de laatste heb ik de factuur.
Maar de kassabon ? Daar kan ik zeker niet de factuur voor gebruiken? Daar staat ook alles op.
slechts de factuur of de kassabon is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop.
Vodafone gaat mijn overstapdatum vervroegen. Hiervoor heb ik een casenummer gekregen. Offtopic: De korting bij Shopkorting is nog steeds niet geregistreerd
Beetje jammer dat ze dit niet zelf door communiceren naar de klant, in dit geval dan ook mij. Heb zelf ook voor de iPhone 4S gekozen. Vandaar dat het zo lang duurt.Samara schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:12:
Zijn er al mensen die de Iphone 4S al hebben ontvangen. Ik krijg bericht dat ze niet kunnen leveren en verder ook niet weten wanneer er geleverd zal worden. Ze hebben wel al de verlenging doorgevoerd per 28 maart 2014, wat ik zelf wel weer jammer vind.
Morgen maar even bellen en wat ze kunnen betekenen als vervanging.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Voor de shopkorting zou ik er maar achteraan e-mailen! Heb ik namelijk ook gedaan na 2 dagen.adebruin schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 22:10:
Vandaag heb ik ook een bevestiging gekregen dat mijn nummerbehoud verzoek goedgekeurd is door mijn oude provider. Alleen de overstapdatum is onjuist verwerkt. De "nieuwe" overstapdatum is een week later dan de contract einddatum bij mijn oude provider, welke ik in mei 2013 al opgezegd had.
Vodafone gaat mijn overstapdatum vervroegen. Hiervoor heb ik een casenummer gekregen. Offtopic: De korting bij Shopkorting is nog steeds niet geregistreerd
Ze leggen het dan voor aan contactpersoon die er achteraan gaat. Verder stond erbij dat dit wel een tijdje kon duren.
Mailen naar shopkorting dus via de website bij "contact".
[ Voor 3% gewijzigd door Samara op 01-04-2014 22:35 ]
Bambu Lab P1S Combo
Tja jij kan niet voor iedereen het plaatje invullen!MacorgaZ schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 23:07:
Mjah, als je de 4S kiest als de 5S al een half jaar oud is (en de 4S dus 2,5 jaar oud) maakt die paar weken extra wachten ook niet zoveel uit, toch?
Het betreft hier iemand die dus nooit een smartphone heeft gehad en bovendien is huidig maandbedrag maar 6 euro. Dus de iphone is hier zeer gewenst maar wat ik bovenal heel vervelend vind is dat zij dus niet kunnen aangeven wanneer er evt. geleverd gaat worden!
Bij mij zojuist (na mailen) 7,50 bijgeschreven.Samara schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 22:33:
[...]
Voor de shopkorting zou ik er maar achteraan e-mailen! Heb ik namelijk ook gedaan na 2 dagen.
Ze leggen het dan voor aan contactpersoon die er achteraan gaat. Verder stond erbij dat dit wel een tijdje kon duren.
Mailen naar shopkorting dus via de website bij "contact".
Het maak MIJ inderdaad niet uit, het gaat om de manier van communiceren vanuit Typhone zelf. Een simpel mailtje met daarin uitleg is voldoende. Waarom ik het hier moet lezen dat de 4s niet op voorraad is zegt al weer genoeg.MacorgaZ schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 23:07:
Mjah, als je de 4S kiest als de 5S al een half jaar oud is (en de 4S dus 2,5 jaar oud) maakt die paar weken extra wachten ook niet zoveel uit, toch?
edit:
net gebeld, telefonische medewerkster vertelde dat zij de 4S vandaag binnen verwachten en dan word verstuurd.
[ Voor 11% gewijzigd door Ricepuppet op 02-04-2014 09:16 ]
Oke netjespeakaboo schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:36:
Ik heb vorige week vrijdag ergens die papieren voor de samsung cashback 100eu actie opgestuurd per post. Kreeg vandaag netjes een mail met bevestiging dat alles ontvangen is en binnen 6-8 weken gestort wordt. Over 2 weken krijg ik een update.
Typhone gaat het uitzoeken en snapte het zelf ook niet helemaal, ik ook niet, wist niet dat dit kon. Wilde het daarom toch even met jullie delen
Wat voor nummer staat er als je anderen belt? Dezelfde als die van mevrouw?Nostordici schreef op donderdag 03 april 2014 @ 00:33:
Toestel is binnen, met nieuwe sim (nieuw nummer) en het meest vage probleem ooit. Ik kan met de telefoon iemand anders bellen, maar ik kan niet gebeld worden. Je krijgt dan een aardige mevrouw aan de lijn (die het nummer al 2 jaar gebruikt). Ik kan zelfs mijn eigen nummer bellen en dan krijg ik die aardige mevrouw aan de lijn.
Typhone gaat het uitzoeken en snapte het zelf ook niet helemaal, ik ook niet, wist niet dat dit kon. Wilde het daarom toch even met jullie delen
Ja hetzelfde nummer, echt bizar. Ik kan dus ook mijn eigen nummer bellen, zowel +31 als 06D2FValinor schreef op donderdag 03 april 2014 @ 00:44:
[...]
Wat voor nummer staat er als je anderen belt? Dezelfde als die van mevrouw?
Heb dinsdag de S4 en de simkaart binnen gekregen. En woensdag alles opgestuurd voor de 100 euro cashback. Fijn om te weten dat je een bevestiging krijgt dat alles binnen is.peakaboo schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:36:
Ik heb vorige week vrijdag ergens die papieren voor de samsung cashback 100eu actie opgestuurd per post. Kreeg vandaag netjes een mail met bevestiging dat alles ontvangen is en binnen 6-8 weken gestort wordt. Over 2 weken krijg ik een update.
Ik heb iets soortgelijks ooit gehad toen ik van t-mobile overstapte naar vodafone. Uit eindelijk bleek dat alleen mensen met een t-mobile abonnement mijn niet konden bellen. Die kregen een niet aangesloten toon. Het bleek dat de nummerportering niet geheel was gelukt of zo. Vodafone had het nummer wel in gebruik, maar binnen t-mobile stond het nummer bekend als afgesloten of iets in die richting. Ik denk dat er iets niet goed gaat bij een van jullie providers. Klopt het dat jou nieuwe nummer haar nummer ook is? Of belt en wordt zij gebeld op een heel ander nummer en is het alleen zo dat jou nr doorgeschakelt wordt naar haar. Dan kan het probleem zijn dat er twee nummers zijn gekoppeld aan haar sim denk ik.Nostordici schreef op donderdag 03 april 2014 @ 00:33:
Toestel is binnen, met nieuwe sim (nieuw nummer) en het meest vage probleem ooit. Ik kan met de telefoon iemand anders bellen, maar ik kan niet gebeld worden. Je krijgt dan een aardige mevrouw aan de lijn (die het nummer al 2 jaar gebruikt). Ik kan zelfs mijn eigen nummer bellen en dan krijg ik die aardige mevrouw aan de lijn.
You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!
Haar nummer is inderdaad mijn nummer, alleen zij zit niet bij Vodafone, maar bij een andere provider. Als het goed is geeft Typhone vanmiddag meer duidelijkheid.Banix schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:58:
[...]
Ik heb iets soortgelijks ooit gehad toen ik van t-mobile overstapte naar vodafone. Uit eindelijk bleek dat alleen mensen met een t-mobile abonnement mijn niet konden bellen. Die kregen een niet aangesloten toon. Het bleek dat de nummerportering niet geheel was gelukt of zo. Vodafone had het nummer wel in gebruik, maar binnen t-mobile stond het nummer bekend als afgesloten of iets in die richting. Ik denk dat er iets niet goed gaat bij een van jullie providers. Klopt het dat jou nieuwe nummer haar nummer ook is? Of belt en wordt zij gebeld op een heel ander nummer en is het alleen zo dat jou nr doorgeschakelt wordt naar haar. Dan kan het probleem zijn dat er twee nummers zijn gekoppeld aan haar sim denk ik.
Ik had ff een vraag over de abbo van vodafone. Als ik inlog zie ik de abbo staan met Scherp L maar als starttegoed staat er € 9,00 ??? Bij mb staat er wel 500 mb. Ik wil nog niet bellen en vandaar dat ik hier de vraag stel of jullie zo vriendelijk willen zijn om te kijken wat het starttegoed is van jullie.
De iphone heb ik trouwens ook nog niet ontvangen.
Volgens mij is je startgoed pro rata. Dus je abo is niet ingegaan op nieuwe maandcyclus. Althans dit denk ik.Samara schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:58:
Hoi ,
Ik had ff een vraag over de abbo van vodafone. Als ik inlog zie ik de abbo staan met Scherp L maar als starttegoed staat er € 9,00 ??? Bij mb staat er wel 500 mb. Ik wil nog niet bellen en vandaar dat ik hier de vraag stel of jullie zo vriendelijk willen zijn om te kijken wat het starttegoed is van jullie.
Heb vanmiddag wel de SIM kaart ontvangen, inderdaad nog geen iPhone.Brm-G schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:09:
Vandaag nog eens contact gehad. De iPhone 4s is nog steeds niet binnen helaas. Zou op 1 april geleverd worden maar dat is niet gebeurd. Wanneer ze de iPhone 4s nu wel kunnen verwachten weten ze niet...
Word misschien tijd dat ze iets vervangends gaan aanbieden lijkt mij als zij zelf niet eens weten wanneer dat ding ooit geleverd gaat worden.
Ik zal morgenochtend even met deze vraag naar ze bellen.
Beide hebben ze in de shop staan. Ik vind het heel raar dat er dan gezegd wordt dat er nog niet geleverd kan worden.
Misschien dan maar sgs4 nemen om door te verkopen.
Dit is de laatste keer dat ik bij Typhone iets bestel. Wat een butzaak eerste klas zeg
Net gebeld; ik vraag hoe het zit met de levering van de iPhone 4S. Telefonische medewerker zegt dat er nog steeds een achterstand in levering is.
Zegt ze tegen mij; 'maar u kunt al sinds 31-03 gebruik maken van het abbonnement'. Ik; 'maar ik heb geen telefoon en de SIM kaart is pas vandaag binnen gekomen'.
'Ja, dan kunt u een telefoon van iemand lenen en dan ermee bellen'.
Wacht even. Typhone adverteert met de iPhone 4S op voorraad. Dat deze later binnenkomt is begrijplijk. Echter, ik leg haar uit dat ik dus betaal van 31-03 voor een abbo waar ik dus niet gebruik van kan maken, omdat ik geen telefoon heb.
'Ja, dat is heel vervelend meneer'.
Ik; 'wat kunnen jullie voor mij betekenen voor een ander toestel'
*ze gaat kijken*
'O nee, ik zie dat dat niet mogelijk is omdat het een aanbieding was'.
Ok.
Ik blijf herhalen dat als het toestel dus volgende week ergens binnenkomt, ik vanaf 31-03 voor een abbo betaal waar ik nog geen moment gebruik van heb gemaakt.
'Ja dat is heel vervelend meneer'.
Praat ik tegen een robot ofzo? Mijn god. Ik heb gelijk ook even gebruik gemaakt en een klacht ingediend over het feit dat ze hun klanten niet op de hoogte houden wat betreft bestelling via de mail b.v., maar dat ik het hier op Tweakers moet lezen dat spullen niet voorradig zijn.
'Ja, dat kunnen we inderdaad wel beter doen'.
Totaal geen vorm van compassie vanaf hun kant of naar klanten toe. Tenminste, deze medewerkster. Ik ga even contact opnemen met Vodafone en vertellen dat ik pas wil betalen zodra de SIM kaart daadwerkelijk word geactiveerd met een toestel en dat ik niet 34 euro ga betalen voor twee weken gebruik.
mijn starttegoed is ook 9 euro, kan al wel bellen en smssen.. Alleen bellen en smssen valt binnen die 9 euro, betaal diensten niet.Samara schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:58:
Hoi ,
[ Voor 6% gewijzigd door Dizzy01 op 03-04-2014 22:20 ]
Mijn neef heeft nl de SGS4 vorige week al binnen. Echter heb ik voor de iphone gekozen, maar ik lees hier op het forum dat niemand zijn iphone binnen heeft.
Sorry hoor, ik snap je frustratie, maar zij hebben de datum voor het ingaan van je abonnement niet gekozen. Dat heb je neem ik aan toch echt zelf gedaan of is het een nieuw nummer?Ricepuppet schreef op donderdag 03 april 2014 @ 19:33:
Nou,
Dit is de laatste keer dat ik bij Typhone iets bestel. Wat een butzaak eerste klas zeg![]()
Net gebeld; ik vraag hoe het zit met de levering van de iPhone 4S. Telefonische medewerker zegt dat er nog steeds een achterstand in levering is.
Zegt ze tegen mij; 'maar u kunt al sinds 31-03 gebruik maken van het abbonnement'. Ik; 'maar ik heb geen telefoon en de SIM kaart is pas vandaag binnen gekomen'.
'Ja, dan kunt u een telefoon van iemand lenen en dan ermee bellen'.
Wacht even. Typhone adverteert met de iPhone 4S op voorraad. Dat deze later binnenkomt is begrijplijk. Echter, ik leg haar uit dat ik dus betaal van 31-03 voor een abbo waar ik dus niet gebruik van kan maken, omdat ik geen telefoon heb.
'Ja, dat is heel vervelend meneer'.
Ik; 'wat kunnen jullie voor mij betekenen voor een ander toestel'
*ze gaat kijken*
'O nee, ik zie dat dat niet mogelijk is omdat het een aanbieding was'.
Ok.
Ik blijf herhalen dat als het toestel dus volgende week ergens binnenkomt, ik vanaf 31-03 voor een abbo betaal waar ik nog geen moment gebruik van heb gemaakt.
'Ja dat is heel vervelend meneer'.
Praat ik tegen een robot ofzo? Mijn god. Ik heb gelijk ook even gebruik gemaakt en een klacht ingediend over het feit dat ze hun klanten niet op de hoogte houden wat betreft bestelling via de mail b.v., maar dat ik het hier op Tweakers moet lezen dat spullen niet voorradig zijn.
'Ja, dat kunnen we inderdaad wel beter doen'.
Totaal geen vorm van compassie vanaf hun kant of naar klanten toe. Tenminste, deze medewerkster. Ik ga even contact opnemen met Vodafone en vertellen dat ik pas wil betalen zodra de SIM kaart daadwerkelijk word geactiveerd met een toestel en dat ik niet 34 euro ga betalen voor twee weken gebruik.
Verder kan ik me voorstellen dat ze je niet willen compenseren, bij zo'n scherpe aanbieding. Take it or leave it, zou ik zeggen.
Volgende week zal je toestel er wel zijn, geduld is en blijft een schone zaak.
En dan moeten ze pas tot aansluiting overgaan en alles versturen als alles compleet binnen is. En geen half pakket sturen zo van; 'hier, begin maar alvast zonder telefoon,maar je betaalt er wel voor'.
Zij zijn verantwoordelijk voor de verzorging en afhandeling, daar heb ik ook -extra- voor betaald. Niet om twee weken abbo door MN neus geboord zien worden.
Geachte,
Zojuist teleurstellend telefonisch contact gehad met een medewerkster van Typhone, over de levering van de iPhone 4S. Blijkbaar is er vertraging in de levering. Echter, de SIM kaart is wel geleverd. Deze is blijkbaar al een aantal dagen geactiveerd. De telefoon word ooit nog nageleverd. Ik probeerde de medewerkster uit te leggen dat ik dus nu straks bijna twee weken voor een abbo betaal, die ik niet kan gebruiken. Mij word dan verteld 'ja, dat is dan heel jammer meneer'. Sorry? Dit soort dingen hoor je niet tegen klanten te zeggen. Ik vroeg naar een ander, vervangend toestel. Dit kan blijkbaar ook niet, omdat het aanbieding betreft die bij elkaar hoort. Er werd ook geen poging gedaan om maar tot een enig compromis te komen. Enig medeleven richting de klant werd ook niet getoond in het feit dat ik het abbonnement van 34 euro, de helft weggegooid geld is, omdat het probleem van Typhone, nu in mijn schoot word geworpen. Er word door de overmacht van de leverancier richting Typhone, nu mijn probleem gemaakt.
Typhone adverteert met de iPhone 4S voorradig, maar heeft deze niet op voorraad. En nu mag ik, de klant boeten door te betalen voor een abbonnement, waar ik de helft van de eerste maand niet eens gebruik van kan maken.
Is dat scheef, of is dat scheef? Graag een gepaste reactie hierop.
Beste -----, ik vind het jammer om te horen dat je een vervelende ervaring hebt gehad met één van mijn collega's. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling. Omdat er bij de actie veel meer besteld is dan verwacht was zijn we eerder door de voorraad van deze toestellen heen geraakt dan de bedoeling was, onze leveranciers kunnen dit jammer genoeg momenteel niet bijhouden. Ik heb net bericht gekregen dat wij verwachten de iPhone 4S binnen uiterlijk 2 weken te kunnen leveren. Als alternatief kan ik je ook, als je dit wilt, aanbieden om je bestelling te veranderen naar een Samsung Galaxy S4. Dit zou dan wel met een bijbetaling van €129,00 zijn in plaats van de €49,00 voor de iPhone 4S, maar je krijgt wel weer €100,00 cashback van Samsung, waardoor het toestel in de praktijk eigenlijk nog goedkoper is dan de iPhone 4S. Dit toestel is wel op voorraad en dus direct leverbaar. Mijn excuses voor de manier waarop je te woord gestaan bent, ik hoop dat deze alternatieve oplossing een acceptabele manier is om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen! Groeten, Steven.
Bedankt voor de reactie in elk geval.
Ik neem aan dat de voorwaarden en het afgesloten abonnement gelijk blijft? Alleen de telefoon word gewijzigd? En gaat het hier dan om de 'Deep Black' version? Zoja, dan graag, want ik zit nu naar een SIM kaart te kijken waar ik niks mee kan.
Ik hoor graag wat betreft de afhandeling.
Uiteraard blijft verder alles hetzelfde voor het SIM Only abonnement, je krijgt alleen een ander toestel geleverd. De Deep Black Galaxy S4 is geen probleem, ook die komt in aanmerking voor de cashback. Zou je mij je ordernummer willen toesturen (bijvoorbeeld in een privé-bericht)? Dan laat ik dit meteen in orde maken en heb je naar alle waarschijnlijkheid je telefoon morgen in handen! Groeten, Steven.
[ Voor 6% gewijzigd door Ricepuppet op 04-04-2014 10:09 ]
Ik ben ook geen Android fan, maar het is beter dan niks. Sterker nog; hij is uiteindelijk goedkoper dan de iPhone 4S en je kan hem verkopen en dan alsnog een iPhone halen.Brm-G schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:01:
Ik heb dus precies hetzelfde en ik zit ook met een simkaart die ik nu niet kan gebruiken maar wel al voor betaal. Mij boden ze ook het alternatief van een Galaxy S4 maar ben totaal geen android fan. Een ander iOS toestel willen ze niet aanbieden.
Dat is tenminste, wat ik ga doen.
Ben benieuwd of de verkoop van een Samsung genoegd oplevert om een iPhone van te kopen...Ricepuppet schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:10:
[...]
Ik ben ook geen Android fan, maar het is beter dan niks. Sterker nog; hij is uiteindelijk goedkoper dan de iPhone 4S en je kan hem verkopen en dan alsnog een iPhone halen.
Dat is tenminste, wat ik ga doen.
gesprek met typhone medewerker:

Het kwam vooral door de lange tijd dat ik moest wachten op goedkeuring van vodafone, waardoor ik hem nu pas toegestuurd krijg. Typhone was overigens erg netjes en duidelijk in het informeren en antwoorden. Nog bedankt TS
Slordig foutje van Typhone door Vodafone netjes opgelost.
[ Voor 92% gewijzigd door Ricepuppet op 05-04-2014 17:44 ]
Kijken naar de 4S van mijn vrouw, kan ik alleen maar dat concluderen. Heb hem gisteren vanaf het eerste moment geroot, custom bootloader en Cyanogenmod opgegooid. Draait nu nog soepeler dan mijn Nexus 4.
En dan nog eens de cashback van 100 euro waardoor ik nog minder betaal dan voor de 4S.
Daar kan geen iPhone 4S tegenop
Zat gisteren ook te denken over de aanbieding van dit topic (die ik nu heb)
€34 x 12 maanden = €408 voor het abonnement en dan de S4 voor ~€30 (na cashback) = €430. En dan onbeperkt bellen/SMS en 2000mb internet op 4G.
FTW
[ Voor 25% gewijzigd door Ricepuppet op 06-04-2014 11:54 ]
Via welke website ? En is dat Vodafone ?Ricepuppet schreef op zondag 06 april 2014 @ 11:11:
Zat gisteren ook te denken over deze aanbieding.
€34 x 12 maanden = €408 voor het abonnement en dan de S4 voor ~€30 (na cashback) = €430. En dan onbeperkt bellen/SMS en 2000mb internet op 4G.
Dat was deze actie. Vodafone.
Gelijk vorige post aangepast voordat meer mensen gaan denken dat de aanbieding ook nog ergens anders is
[ Voor 20% gewijzigd door Ricepuppet op 06-04-2014 11:55 ]
Een foto van het doosje of het doosje onder de scanner of...?
Bambu Lab P1S Combo
Doosje onder het kopieer apparaat. Een grote zwarte kopie, met een klein wit vakje met daarin het imei nummer. Beetje jammer van de inkt.MacorgaZ schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:53:
Hoe hebben jullie voor de cashback de kopie van het serienummer van het doosje gemaakt?
Mijn god, praat me er niet overMacorgaZ schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:53:
Hoe hebben jullie voor de cashback de kopie van het serienummer van het doosje gemaakt?

Ik snapte zowiezo niet dat als ze zoiets willen hebben, het zo onlogisch op de doos plaatsen met harde lijm. Na een paar scheuren in de sticker heb ik maar de föhn erbij gepakt en een paar minuten wezen föhnen om het netjes los te krijgen.
Gewoon een foto maken.MacorgaZ schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:53:
https://www.samsung.com/n...0-retour/voorwaarden.htmlDizzy01 schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:33:
Weet iemand hoe lang het duurt voor dat je van Samsung bericht krijgt of het akkoord is?
Vorige week donderdag ingestuurd, gisteren bericht dat mijn aanvraag is goedgekeurdDizzy01 schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:33:
Weet iemand hoe lang het duurt voor dat je van Samsung bericht krijgt of het akkoord is?
There is a app topic for that...Dizzy01 schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:33:
[Aanbieding] S4 100 euro cashback
Bij mij staat er bij de track and trace 400 gram, volgens mij was het hoger gister vandaar mijn vraag.
M'n nieuwe Vodafone abbo gaat netjes in op dezelfde dag als de datum van nummerbehoud. Helemaal tevreden!
Navraag gedaan. Toestellen zijn sim-lock vrij.
[ Voor 29% gewijzigd door SquareOne op 08-04-2014 18:44 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 08-04-2014 10:13 ]
Ander topic voorpeakaboo schreef op maandag 12 mei 2014 @ 20:25:
Iemand al daadwerkelijk cash back ontvangen? Ik zit nu bijna op 6 weken wachten... ze geven aan 6-8 weken dus kan nog ff duren natuurlijk
[Aanbieding] S4 100 euro cashback
Mail ze via contactsphere schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:38:
Shopkorting iig niet ontvangen.
Graag zou ik willen weten of meerdere mensen dit probleem hebben.
En wat verwacht je dat mensen hier dan gaan doen? Morele steun? Is toch veel handiger als je Vodafone zelf contacteert, die gaan immers over je abonnement, niet de mensen hier op Tweakers.simon2000 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 17:00:
Ik doe een oproep aan iedereen die een topdeal heeft afgesloten bij Typhone met een iphone 4s en vodafone abonnement. Ik zie namelijk dat ik slechts 9 euro beltegoed krijg in de nieuwe maand. Zo ook mijn zus die dezelfde abonnement heeft afgesloten. Het valt me nu pas op omdat mij abonnement wat later is ingegaan. Echter betaal ik voor een scherp L abonnement.
Graag zou ik willen weten of meerdere mensen dit probleem hebben.
Flauwe reactie. Ik wil alleen mede tweakers erop wijzen dat zij eventueel ook teveel betalen. Dit probleem kan ik prima zelf oplossen, echter hebben 3 van mijn familieleden hetzelfde probleem. Daarmee lijkt het mij geen incident en is er mogelijk iets fout gegaan bij deze topdeal.Ricepuppet schreef op zondag 01 juni 2014 @ 17:14:
[...]
En wat verwacht je dat mensen hier dan gaan doen? Morele steun? Is toch veel handiger als je Vodafone zelf contacteert, die gaan immers over je abonnement, niet de mensen hier op Tweakers.
Echter, ik denk dat als jij het simpel kan oplossen, je het misschien voor je familieleden het ook makkelijk kan oplossen.
Tevens heeft niemand hier nog een eenzelfde reactie achter gelaten?
Verwijderd
Ik kan helemaal nergens uit op maken dat ik 300 belminuten tegoed krijg als mijn start tegoed 9 euro is.Leetness schreef op zondag 01 juni 2014 @ 17:49:
Hier ook de S4 icm Scherp L abonnement. Ik snap niet helemaal wat je punt is; je hebt namelijk gewoon 300 belminuten (€9) en 500MB internet in je bundel.
Contractueel betalen wij toch voor 16 euro per maand a 300 belminten met 500 mb. Dan verwacht je toch of 16 euro start tegoed of 300 belminuten. Wij krijgen ons abonnement in euros weer gegeven en dat is 9 euro per maand. Waar komt de 9 euro starttegoed vandaan?
Normaal ben ik niet zo een mierenneuker, echter is er bij vodafone nogal wat mis gegaan bij ons. Vandaar.
Hier zie je dat je bij Scherp small 9 euro per maand krijgt: http://gyazo.com/5c301d4009069c8808806527bf65c15e
Wij hebben de Scherp Large afgesloten bij de topdeal. Vergeef me als ik iets fout zie. Ik kom namelijk van een andere provider waar je beltegoed in belminuten wordt weer gegeven.
Zoveel paniek!!!simon2000 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 18:18:
[...]
Ik kan helemaal nergens uit op maken dat ik 300 belminuten tegoed krijg als mijn start tegoed 9 euro is.
Contractueel betalen wij toch voor 16 euro per maand a 300 belminten met 500 mb. Dan verwacht je toch of 16 euro start tegoed of 300 belminuten. Wij krijgen ons abonnement in euros weer gegeven en dat is 9 euro per maand. Waar komt de 9 euro starttegoed vandaan?
Normaal ben ik niet zo een mierenneuker, echter is er bij vodafone nogal wat mis gegaan bij ons. Vandaar.
Hier zie je dat je bij Scherp small 9 euro per maand krijgt: http://gyazo.com/5c301d4009069c8808806527bf65c15e
Wij hebben de Scherp Large afgesloten bij de topdeal. Vergeef me als ik iets fout zie. Ik kom namelijk van een andere provider waar je beltegoed in belminuten wordt weer gegeven.

Relax
Elke 100 min staat gelijk aan 3 euro, dus 9 euro is 300 min. Zo simpel kan het zijn, trust me, ik heb al bijna 1 jaar precies hetzelfde abonnement
Kan ik moeilijk 'zo simpel kan het zijn' noemen.
Edit: Hoewel blijkbaar is zo'n 'scherp' abonnement al sim only...
https://www.vodafone.nl/s...herp-sim-only-large.shtml
[ Voor 66% gewijzigd door Exor op 01-06-2014 21:27 ]
nee hoor. Ik maak me absoluut niet druk. Wilde alleen mede tweakers informeren mocht het om een fout gaan.Nostordici schreef op zondag 01 juni 2014 @ 19:14:
[...]
Zoveel paniek!!!![]()
Relax![]()
Elke 100 min staat gelijk aan 3 euro, dus 9 euro is 300 min. Zo simpel kan het zijn, trust me, ik heb al bijna 1 jaar precies hetzelfde abonnement
Kijk, ik heb zowat alle providers gehad en ze werken allemaal met een hele duidelijke belstatus. Je ziet precies wat je verbruikt aan belminuten. Echter vodafone, daar is het geheel onduidelijk. Jij moest mij uitleggen dat elke 100 minuten voor 3 euro staat. Waar kan ik dat terug vinden? Geef toe, dat schept behoorlijk verwarring. In zoverre dat ik dacht een scherp small te hebben.
Bovendien heeft een vriend van mij ook scherp vodafone, maar zonder telefoon. Zijn belstatus wordt in belminuten aan gegeven. Ik vind dit naar de klant toe erg onduidelijk. Nogmaals ik ben absoluut geen mierenneuker. Ik dacht werkelijk dat er iets fout was gegaan met de contracten die wij hebben afgesloten.
regtur2 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:24:
Enige tijd geleden heb ik gebruik gemaakt van een aanbieding van studentenmobiel om een abonnement wat normaal 17 euro p/m kost af te sluiten voor ik geloof 4 euro per maand.
Gisteren las ik het bericht over Vodafone die klanten abonnementen gratis laat wijzigen ivm klachten (nieuws: Vodafone laat klanten abonnement wijzigen na klachten). Vervolgens heb ik contact opgenomen met vodafone (voor telefoonnummer zie https://www.vodafone.nl/datagebruik/) om te vragen of ik ook kon wijzigen van abonnement. Ik wilde graag gebruik maken van de beperkt internet bundel.
Aan de telefoon werd verteld dat ik inderdaad gratis kon overstappen voor dezelfde abonnement prijs en dezelfde einddatum betreft contract. Bij de telefonische bevestiging gaf de medewerker echter aan dat ik dus 19 euro p/m ging betalen. Toen ik aangaf dat dat niet juist is en ik 17 euro p/m betaal, bleek (na even in de wacht te staan) dat de prijs nu 14 euro p/m was. Hierdoor ga ik nu dus 3 euro p/m minder betalen (feitelijk dus 1 euro p/m voor het abonnement) voor dezelfde aantal belminuten, sms en internetbundel (met mogelijkheid voor beperkt internet buiten bundel) en met dezelfde einddatum betreft contract.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Mocht deze prijs of abonnement uiteindelijk toch niet kloppen, heb je altijd nog 14 dagen te tijd om de migratie te annuleren. Tot zover ben ik tevreden met deze service.
Moet ik daarvoor bellen of gaat dit ook automatisch?Jadang schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:15:
Zojuist even gebeld nav het bericht hierboven. Voor het abonnement uit deze actie (Scherp L á €16 p.m.) geldt deze gratis wijziging ook. Heb zojuist mijn abonnement gewijzigd naar een Smart 500 á €16 p.m. met 150 min, onbeperkt sms, 500 mb en 4G toegang. Gebruikte toch alleen maar de data van dit abonnement, dus de 4G en Beperkt data Blox is een welkome aanvulling..
Mocht deze prijs of abonnement uiteindelijk toch niet kloppen, heb je altijd nog 14 dagen te tijd om de migratie te annuleren. Tot zover ben ik tevreden met deze service.
Echter, nu ik even het abonnement op de site bekijk is het maandbedrag €17 voor een 1-jarig contract en €16 voor een 2-jarig contract. Had sowieso al een niet erg klantgerichte medewerker, dus ik vraag me wel af wat de kosten nou worden. Als goed is wordt er binnen 2 dagen vanuit VF weer contact met mij opgenomen, dus wacht het wel af.
Inmiddels ook over naar Smart 500
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik betaal namelijk maar € 15 per maand voor Scherp L (1 jaar) maar zie de databundel van Smart 200 niet zo zitten...
Edit: Zojuist door de eigen KS van VF teruggebeld en het komt erop neer dat de korting gaat vervallen. Hierdoor ga je dus de normale verkoopprijs van Smart 500 á €22,50 p.m. betalen, zoals Dizzy01 hierboven zei. Smart 200 zou komen op €19 p.m., maar heeft beduidend minder inhoud.
De medewerker kon mij wel een Scherp XL (300 min/ sms en 1GB data) aanbieden voor €18 p.m. met behoud van de huidige korting, maar zonder mogelijkheid tot de beperkte datasnelheid. Ik heb van de migratie afgezien en blijf bij Scherp L tot einde contract.
[ Voor 68% gewijzigd door Jadang op 18-09-2014 17:12 ]
Heeft iemand hetzelfde bericht ontvangen vandaag?
Zonet (Donderdag avond, jl) mijn abo verlengd via typhone, al betaald met een telefoon.
Krijg niks geen statusupdates, kom niet aan de lijn met de klantenservice.
Nu ik wat verder gelezen heb over Typhone, heb je geluk als het lekker gaat - maar als je pech hebt, gaat het ook goed, goed mis. Nu kan ik natuurlijk de verlenging alleen annuleren als ik met Typhone bel zeker of kan dat nog via Hi zelf? Als ik niks te horen krijg, dan wil ik ook alles terug en alles ongedaan maken.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ze gaan nergens inhoudelijk op in, proberen je door te verbinden met degene die er over gaat en die is elke keer in gesprek?
In mijn ogen mijn slechtste ervaring ooit met een webshop.
Ik wacht nog een paar dagen en annuleer zoiezo de hele meut (30 dagen regel)
Zit inmiddels maar op FB te reageren van Typhone. Om het uur als het moet.
[ Voor 73% gewijzigd door SkyStreaker op 14-02-2015 10:08 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Heb opzich niet zoveel haast met het verlengen, maar maandag het eerste wat ik ga doen is aan de lijn hangen met ze...
Volgens mij heb ik een actie te pakken van T-Mobile die ze inmiddels niet meer kunnen leveren. Dat kan natuurlijk gebeuren, ondanks dat het slordig is...
Wat nog veel slordiger is, (achterbaks bijna) is het feit dat ze na 25 dagen nog steeds niet het fatsoen hebben gehad om dit te melden cq de bestelling te annuleren.
edit: hm, verkeerd gereageerd op de FB
Ze zitten ook niet aangesloten bij de geschillencommissie zie ik. Oh boy Sky, wat heb je je aangehaald

[ Voor 79% gewijzigd door SkyStreaker op 14-02-2015 10:39 ]
Paar dagen later zelf even gezocht en al interessanter opties gevonden (ook op hun eigen website, dus slechte verkoopmedewerker)
Klantenservice 3 keer gebeld, na 3 x15 min in de wacht toch maar gemaild.
Daar kwam redelijk vlot reactie op. Denk dat je net geluk moet hebben wie je daarvan te pakken krijgt.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.