Hmmm,
Jij hebt al betaald en hebt een deadline gekregen 28 maart 15.00.
Ik heb echter nog niet besteld, en weet dan ook niet tot wanneer mijn link geldig is.
Het ziet ernaar uit dat ook ik voor 28 maart moet bestellen.
Als ik nu bestel en dan nummerbehoud aanvraag, dan kan het toch nog wel goed gaan?
Het duurt toch wel minstens een week voordat ze naar mijn nummerbehoud aanvraag gaan kijken bij vodafone?
*edit: Welkom bij de Vodafone Chat. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.
Je spreekt nu met ....... van Vodafone.
.......: Hallo! Je chat met ........ Ik help je graag met je vraag. Waarmee mag ik je van dienst zijn?
karlijn: hallo, ik wil een abbo bestellen, van vodafone
karlijn: echter loopt mijn contract bij tele2 af op 02-06-2014
karlijn: als ik nu een niewe abbo aanvraag met nummerbehoud, zal deze nummerbehoud goed worden geregeld?
karlijn: ivm. de 2 maanden overstaptermijn
karlijn: 02-06-2014--> 2 maanden van tevoren is dus vanaf aankomende woensdag
.......: Ik verbind je door met de Verkoop afdeling/
Wacht even terwijl ik de chat met de juiste afdeling verbind.
Je bent nu verbonden met .......
karlijn: ik dacht als ik nu de abbonoment aanvraag (ivm acties periode. dan duurt het een aantal dagen en moet de nummerbehoud wel goed gaan
.......: Ja, je kan 2 maanden van te voren overstappen, dus vanaf 2 april kan je bestellen bij ons.
.......: Dat is volgende week woensdag!
karlijn: maar als ik nu bestel ivm actie.... dan duur het toch wel even voordat vodafone nummerbehoud probeert aan te vragen en dan is het al woensdag
karlijn: ik dacht misschien heb ik dan een kans dat ik dan nu al kan bestellen, of moet ik echt wachten
.......: Nee, je kan nu dus nog niet bestellen. Dat kan echt pas 2 maanden van te voren, want anders zal je huidige provider het afkeuren. Dus dat kan echt pas volgende week.
karlijn: hmmmmm, ok dank voor je medewerken.
karlijn: prettige dag verder
[
Voor 74% gewijzigd door
Ikpakacties op 27-03-2014 15:15
]