Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07 16:44
Garfieldtjuh schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:36:
Misschien een domme vraag maar zit er 4g in dit abonnement?
Volgens mij kan je gewoon gebruik maken van het 4g netwerk, mits je een toestel hebt dat 4g ondersteunt (duh) en in een van de volgende gebieden zit: https://www.vodafone.nl/4g/?cmpid=10009c

Gaat inderdaad niet om een Red abbo, maar om een "Scherp Large SIM Only" (zie hieronder)

[ Voor 16% gewijzigd door Senui op 26-03-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:56
Voor zo ver ik weet zit er alleen 4G bij de Vodafone Red abonnementen, wat dit abonnement niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Het is sowieso maximaal 2 MB down en up. Het is het voordeligste sim only abo. Lijkt me sterk dat ze dat op 4G zetten nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minkjaah
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-09 22:56
Krijg net mailtje dat via shopkorting tegoed in mijn account is geplaatst, wachten alleen op goedkeuring van typhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy01
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-05 20:31
staat er bij jullie ook 0 euro bij verzenden en betalen?

Artikel Totaal
Samsung Galaxy S4 i9505 Black € 129,00
Verzendkosten € 0,00
Betalingskosten € 0,00
Totaal € 129,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Shopkorting ook bij mij bijgeschreven, dus dat is mooi.

Ik had gewoon 6,95 verzendkosten.

Edit: wel jammer dat het maar 7,50 is en niet 12,50
7,50 is de vergoeding voor sim only, 12,50 voor een abo met toestel.... deze aanbieding was een soort combo.

[ Voor 47% gewijzigd door Swoosh op 26-03-2014 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
Kan iemand me vertellen hoe die shopkorting werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Leetness schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:29:
Kan iemand me vertellen hoe die shopkorting werkt?
Dat kan alleen vooraf. Je maakt account aan bij shopkorting.nl en gaat dan via de link op hun website naar typhone, doet je bestelling, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksnake88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 22:48
Swoosh schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:28:
Shopkorting ook bij mij bijgeschreven, dus dat is mooi.

Ik had gewoon 6,95 verzendkosten.

Edit: wel jammer dat het maar 7,50 is en niet 12,50
7,50 is de vergoeding voor sim only, 12,50 voor een abo met toestel.... deze aanbieding was een soort combo.
Al iemand contact opgenomen met shopkorting? Bij mij is er ook 7,50 toegevoegd, maar zou misschien mogelijk zijn na uitleg dat het daadwerkelijk om een toestel+ abo gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12
darksnake88 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:30:
[...]

Al iemand contact opgenomen met shopkorting? Bij mij is er ook 7,50 toegevoegd, maar zou misschien mogelijk zijn na uitleg dat het daadwerkelijk om een toestel+ abo gaat.
Ook ik heb mailtje gehad. In principe hebben we gewoon abonnement + toestel aangeschaft. Iemand die al een mailtje heeft opgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
ik had ze al een mailtje gestuurd..als 7,50 de vergoeding voor sim-only is dan moet dat in elk geval gemeld worden op de spaarbron site en dat stond er niet..vanwege die 12,50 heb ik speciaal een account aangemaakt anders had ik wel een andere cashback site gebruikt.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
melk0r schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:55:
ik had ze al een mailtje gestuurd..als 7,50 de vergoeding voor sim-only is dan moet dat in elk geval gemeld worden op de spaarbron site en dat stond er niet..vanwege die 12,50 heb ik speciaal een account aangemaakt anders had ik wel een andere cashback site gebruikt.
Spaarbron is wat anders dan Shopkorting.

Er staat overigens best wel heel duidelijk Sim Only in de Typhone advertentie en in de bestelling, het toestel staat los als artikel vermeld. Het was te hopen, maar denk dat de kans niet groot is dat iemand alsnog 12,50 gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-08 19:41
Is bij iedereen die met shopkorting heeft besteld, tegoed al bijgeschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 13:07
Ik bedenk me pas net het typische Vodafone-probleem: is de S4 van de aanbieding branded (qua software/software-modeltype voor ROM's flashen)?
Ik heb ook helemaal niet gekeken of die simlockvrij was, dat was wel zo toch neem ik aan?

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

Figo112 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:36:
Is bij iedereen die met shopkorting heeft besteld, tegoed al bijgeschreven?
Hij is nog niet bijgeschreven, echter staat er 7.50 in de wacht :)

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
MacorgaZ schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:55:
Ik bedenk me pas net het typische Vodafone-probleem: is de S4 van de aanbieding branded (qua software/software-modeltype voor ROM's flashen)?
Ik heb ook helemaal niet gekeken of die simlockvrij was, dat was wel zo toch neem ik aan?
Ik neem aan dat het een simlock-vrij toestel is, aangezien we een sim-only abonnement hebben gekocht. (zie berichten hierboven m.b.t. shopkorting.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
Leetness schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:58:
[...]

Ik neem aan dat het een simlock-vrij toestel is, aangezien we een sim-only abonnement hebben gekocht. (zie berichten hierboven m.b.t. shopkorting.)
Ah ja, had in de haast niet alles precies gelezen, het is inderdaad Vodafone sim-only met dus een los toestel van Typhone, dan moet het dus wel een unbranded, simlockvrije versie zijn, top :D
64GB microSDXC had ik nog, lekker toestel met fijne features die S4 _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door MacorgaZ op 26-03-2014 16:08 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Leetness schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:49:
Voor zo ver ik weet zit er alleen 4G bij de Vodafone Red abonnementen, wat dit abonnement niet is.
Er was ook de keus uit een Red abonnement, dat abonnement had mijn voorkeur. Ik zag gisterenavond de aanbieding maar er was echt geen doorkomen aan. Toen ik vanmorgen keek was de aanbieding ineens uitverkocht. Typhone komt met de volgende mededeling:
Beste,

door een drukfout in de nieuwsbrief was er in de nieuwsbrief inderdaad helaas niet vermeld dat het om een op=op actie ging. Door onverwacht overweldigend succes van de actie is deze veel sneller uitverkocht geraakt dan we hadden kunnen verwachten en raakte de site overbelast. Na ongeveer 10 uur waren we helaas door de voorraden heen en was de actie dus uitverkocht. We kunnen hiervoor dan ook geen nieuwe bestellingen meer aannemen. Hopelijk kun je bij een volgende actie wel weer mee profiteren! Wij werken er hard aan om er voor te zorgen dat dit de volgende keer soepeler zal verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
Leetness schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:58:
[...]

Volgens een medewerker van typhone gaat het inderdaad om een simlockvrij toestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindpower
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-03 23:25
Swoosh schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:08:
Het is sowieso maximaal 2 MB down en up. Het is het voordeligste sim only abo. Lijkt me sterk dat ze dat op 4G zetten nu al.
De snelheid bij Vodafone gaat vanaf april omhoog. De snelheid zal straks volgens Vodafone een snelheid hebben van maximaal 7,2 Mbps (praktisch snelheid 2,5 - 5 Mbps) en uploaden met 2Mbps. Wel vreemd trouwens dat de maximale snelheid van een 'B-merk' (Hollandsnieuwe) hoger ligt dan een eigen merk van Vodafone.

Verder hoor je mij helemaal niet klagen over deze goede deal 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, ik ben te laat. Heb gisteravond wel 3x mijn gegevens opnieuw in moeten vullen want ik kreeg telkens een foutmelding. Heb het toen om 11 uur nog een keer geprobeerd en ook toen geen doorkomen aan. Kreeg ik rond 12 uur een mailtje met daarin een link naar mijn winkelmandje om alsnog mijn bestelling te plaatsen, klik ik op de link krijg ik een melding dat het onmogelijk is. Balen want was écht een goede aanbieding. Meeste abonnementen met S4 gaan vaak al vanaf 25 euro... én dan was deze aanbieding ook nog eens 1 jarig abbo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
Swoosh schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:02:
[...]

Spaarbron is wat anders dan Shopkorting.

Er staat overigens best wel heel duidelijk Sim Only in de Typhone advertentie en in de bestelling, het toestel staat los als artikel vermeld. Het was te hopen, maar denk dat de kans niet groot is dat iemand alsnog 12,50 gaat krijgen.
?? Ik had het over Spaarbron..dáár had ik speciaal een account aangemaakt en ze geven daar slechts 3 types vergoedingen weer waaronder 12.50 voor een abonnement. Sim-only staat bij spaarbron niet apart vernoemd.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeahbaby
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:46
Volgens dit persbericht zit 4G er inderdaad nog niet in, maar als ik het goed lees wel een mogelijkheid tot onbeperkt internet (64bit/s) als je bundel op is.
Liefhebbers van data kunnen hun hart ophalen. Vanaf 7 april biedt Vodafone drie flexibele opties voor data buiten de bundel. De standaard is dat klanten ook buiten de bundel supersnel internet behouden, tegen een laag tarief. Wie vaak snel door zijn maandelijkse portie data heen is, kan eenvoudig éxtra databundels met supersnel mobiel internet aanschaffen. Om onverwachte kosten te voorkomen, kun je ook kiezen voor de extra veilige optie van gratis, langzaam internet. Daarnaast krijgen – naast alle Vodafone Red-klanten – nu ook klanten met een Smart- en Business Basic-abonnement toegang tot het 4G-netwerk.
De kleur van mijn iPhone 4S heb ik met een mailtje naar info@ kunnen veranderen in wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adebruin
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 16:51
Na het betalen via iDeal ook opnieuw het iDeal scherm gekregen om opnieuw te betalen. Betaling was wel gelukt alleen het bericht dat er betaald is was niet bij Typhone correct verwerkt.

Direct gebeld met Typhone. Ze gaven aan graag een schermafdruk van de betaalmutatie (internetbankieren) te mailen. Deze gemaild naar info@typhone.nl en kreeg toen wel mijn contract toegestuurd.
Het volgende probleem is de shopkorting uitbetaling. Typhone gaf aan dat dit wel goed kwam, omdat de bestelling mijn persoonlijke shopkorting code heeft meegekregen. Afwachten maar :)

[ Voor 58% gewijzigd door adebruin op 26-03-2014 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
melk0r schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:50:
[...]

?? Ik had het over Spaarbron..dáár had ik speciaal een account aangemaakt en ze geven daar slechts 3 types vergoedingen weer waaronder 12.50 voor een abonnement. Sim-only staat bij spaarbron niet apart vernoemd.
Okay. Iedereen boven je had het over Shopkorting en of iemand al contact had opgenomen met ze en toen zei jij "ik had ze al een mailtje gestuurd", vandaar mijn opmerking. Hopelijk krijg jij dan 12,50 en niet niks omdat er geen simonly bijstond (8>

Edit: even gekeken, bij Spaarbron staat wel specifiek bij Typhone: 7,50 bij de superdeals en 7,50 bij sim only, fyi

[ Voor 9% gewijzigd door Swoosh op 26-03-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adebruin
markvisser schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:55:
Heb gisteravond besteld, na betalen kwam ik wederom op de ING pagina, dus geannuleerd. Die bestelling is mislukt en dus heb ik hem nogmaals besteld. Hierbij kreeg ik de "bedankt" pagina maar kon ik geen contract downloaden. Mijn vriendin is het wel gelukt. Zojuist via Twitter contact opgenomen en die zouden het voor me uitzoeken, want er was dus inderdaad iets misgegaan met de bestelling.

Hopen :-)
Volgens het consumentenrecht heb je al een overeenkomt gesloten met Typhone na het betalen. Wanneer ze niet kunnen leveren dienen ze een vergelijkbaar product aan te bieden voor dezelfde prijs. Let op dat het contract voor 28 maart 2014 15:00 binnen moet zijn (kan ook via de mail) anders vervalt het aanbod!

Ik had trouwens hetzelfde probleem tijdens het betalen. Typhone heeft het m.i. goed opgelost, zie mijn eerdere bericht.

[ Voor 6% gewijzigd door adebruin op 26-03-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:06
Hebben jullie bericht gekregen nadat je getekende contract en andere documenten hadden verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
xminator schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:13:
Hebben jullie bericht gekregen nadat je getekende contract en andere documenten hadden verstuurd?
Alleen vanochtend een bericht dat alles ontvangen was er werd gecontroleerd, verder nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adebruin
Nee, ik heb nog geen bevestiging gekregen dat ik een mail gestuurd heb naar contract@typhone.nl. Ingevulde contract met bijlage heb ik overigens een uurtje geleden gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
Ik had mijn contract e.d. ongeveer 2 uur 's nachts gemaild, kreeg 11:03 een bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy01
rond 12u alles verzonden, nog geen bericht gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

05:05 alles gemailed.

10:20 een reactie dat het binnen was.

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn er veel mensen die zo'n abonnement hebben afgesloten. Ook erg goedkoop, ben benieuwd of er nog weer eens zo'n toffe actie komt want ik pist net naast de pot, terwijl ik 'm wel had kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 15:10

KSG

20:17 Alles verstuurd
11:04 Bevestiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijnnn
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09-08 17:20
Gisteren besteld. Ik heb het contract per SMS getekend.
Vanmorgen via Facebook gevraagd of ze bevestigingsmail alsnog wilde sturen, omdat ik deze gisteren niet kreeg.
9:05 Bevesting ontvangen.
17:14 Melding dat Vodafone abonnement heeft geaccepteerd.
19:48 Mail dat bestelling is verstuurd inclusief Track & Trace.

Prima aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Marijnnn schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:39:
Gisteren besteld. Ik heb het contract per SMS getekend.
Vanmorgen via Facebook gevraagd of ze bevestigingsmail alsnog wilde sturen, omdat ik deze gisteren niet kreeg.
9:05 Bevesting ontvangen.
17:14 Melding dat Vodafone abonnement heeft geaccepteerd.
19:48 Mail dat bestelling is verstuurd inclusief Track & Trace.

Prima aanbieding!
Per sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijnnn
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09-08 17:20
Ik ben al Vodafone-abonnee en koos voor verlenging.
Ik kreeg de keuze om per sms te tekenen of schriftelijk.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nEl3GUa.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Marijnnn schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:54:
[...]

Ik ben al Vodafone-abonnee en koos voor verlenging.
Ik kreeg de keuze om per sms te tekenen of schriftelijk.

[afbeelding]
Mooie snelle manier _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 18:32
karakedi schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:27:
www.typhone.nl/topdeals s4 voor 240 euro 16x12+29+10+7

Denk dat ze een target moeten halen voor eeen bonusje bij vodafone

[mbr]zie daarvoor het aparte topic: [actie] Typhone topdeals mobiele abo's + telefoon[/]
Nog bedankt :) , ik heb naar aanleiding van je post ook 1 (zakelijk) besteld, zo rond 23:00 dinsdagavond.
- Contract direct via mail ontvangen
- Contract woensdag rond 13:00 via mail teruggestuurd
- 18:00 door Vodafone geaccepteerd
- nog geen verzend bericht
Radjesh schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:55:Hij is nog niet bijgeschreven, echter staat er 7.50 in de wacht :)
Het is wat met Shopkorting, ik heb er tot nu toe 3x gebruik van gemaakt en elke keer heb ik moeten mailen van "ik heb wat besteld, waar is mijn korting?" en een bedrag van 3 tientjes staat al 3 maanden op openstaand, nu weer geen korting te bekkennen, heb ze dus net weer gemaild... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joriizzz
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-08 13:45
Hier ook mis gegaan met shopkorting. Maar het heeft dus wel zin om te mailen? dan ga ik dat zo ook eens proberen.

dinsdagavond (0.06 dus eigenlijk woensdag) besteld, contractverlenging met sms code dus dat ging allemaal razendsnel. Uiteindelijk om 19.42 de verzendbevestiging en zojuist het pakketje ontvangen :)

Hartstikke bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
Joriizzz schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:06:
dinsdagavond (0.06 dus eigenlijk woensdag) besteld, contractverlenging met sms code dus dat ging allemaal razendsnel. Uiteindelijk om 19.42 de verzendbevestiging en zojuist het pakketje ontvangen :)

Met pakketje bedoel je de sim kaart en toestel :P? Mooi dat ze nu al uitleveren dan, ik dacht dat ze dat pas vanaf volgende week zouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Lijkt erop dat alleen de verlengers al worden uitgeleverd.

Vorige keer een keer savonds besteld en volgende ochtend alles al binnen.

Shopkorting mailen heeft trouwens pas zin na 48uur

[ Voor 35% gewijzigd door Medione1210 op 27-03-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
Tijdens de actie heb ik stap 1 helemaal ingevuld, maar ik twijfelde of ik wel wou bestellen.
Tele2 loopt pas op 02-06-2014 af en ik wou graag mijn nummer behouden.
Ik heb de pagina dus afgesloten, maar nou zie ik tussen mijn mail een bericht van typhone om de bestelling af te ronden.
Mijn vraag: is het mogelijk om op 2 april te bestellen zodat ik mijn nummer kan behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Laatst online: 02:25
Ikpakacties schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:54:
Tijdens de actie heb ik stap 1 helemaal ingevuld, maar ik twijfelde of ik wel wou bestellen.
Tele2 loopt pas op 02-06-2014 af en ik wou graag mijn nummer behouden.
Ik heb de pagina dus afgesloten, maar nou zie ik tussen mijn mail een bericht van typhone om de bestelling af te ronden.
Mijn vraag: is het mogelijk om op 2 april te bestellen zodat ik mijn nummer kan behouden?
adebruin schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:03:
[...]

Volgens het consumentenrecht heb je al een overeenkomt gesloten met Typhone na het betalen. Wanneer ze niet kunnen leveren dienen ze een vergelijkbaar product aan te bieden voor dezelfde prijs. Let op dat het contract voor 28 maart 2014 15:00 binnen moet zijn (kan ook via de mail) anders vervalt het aanbod!

Ik had trouwens hetzelfde probleem tijdens het betalen. Typhone heeft het m.i. goed opgelost, zie mijn eerdere bericht.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
Maar ik heb alleen mijn naam en adres ingevuld, geen rekening.
Ik heb dus nog niet betaald. en waar haal je de datum van 28 maart vandaan?
Ben nog wel blij dat het voor mij nog open staat:), echter loopt mijn abbo bij tele2 op 2 juni af.
kheb verder niet zoveel aan de abbo als ik mijn nummer niet kan behouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Laatst online: 02:25
Ikpakacties schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:22:
[...]

Ben nog wel blij dat het voor mij nog open staat:), echter loopt mijn abbo bij tele2 op 2 juni af.
Medione1210 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:11:
[...]

Ik kreeg m meteen na betalen binnen.

Geachte Dhr.

Hartelijk dank voor uw bestelling bij Typhone.nl. U heeft het volgende besteld:

Abonnement U ontvangt p/m Normaal p/m Actieprijs p/m
Vodafone Scherp SIM Only (12 maanden) Vodafone Simkaart € 0,00
Scherp Large SIM Only (12 maanden) 300 minuten of SMS + 500 MB € 22,50 Gehele contractsperiode € 16,00
Totaal per maand € 22,50 Gehele contractsperiode € 16,00
Aansluitkosten (eenmalig) € 10,00

Artikel Totaal
Samsung Galaxy S4 i9505 Deep Black € 129,00
Verzendkosten € 6,95
Betalingskosten € 0,00
Totaal € 135,95
Betaald via iDeal.

Om uw bestelling snel te kunnen verwerken, hebben we de volgende papieren van u nodig:

1. Volledig ingevuld en ondertekend 'contract mobiele telefonie' (zie bijlage)
2. Een duidelijke kopie van een geldig legitimatiebewijs: paspoort, rijbewijs of identiteitskaart
3. Een duidelijke kopie van een bankpas waar uw naam en rekeningnummer goed op te zien zijn of van een recent bankafschrift (bijvoorbeeld via internetbankieren). Bedragen kunt u onleesbaar maken.

Dit aanbod is geldig t/m vrijdag 28 maart 2014. Om van dit aanbod gebruik te maken, dienen alle bescheiden voor 15.00 uur bij ons binnen te zijn. U kunt dit doen per e-mail naar contract@typhone.nl (snelste manier), per fax naar 040-2353001 of per post naar Typhone.nl, Postbus 7917, 5605 SH Eindhoven.

Heeft u verder nog vragen?
Wij zijn bereikbaar via e-mail (info@typhone.nl) en telefoon (040-2353000;  Ma-vrij 09:00 - 21:00 / Za 09:00 - 18:00).  
U kunt uw bestelling tevens volgen via www.typhone.nl

Met vriendelijke groet,

Typhone.nl

Wij sturen u het contract digitaal en per post.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:10
Mijn aanvraag voor een nieuw abonnement is ook goedgekeurd. Nu maar wachten op het toestel. :D

Met plezier berichten wij u dat de onderstaande aanvragen voor mobiele abonnementen zijn goedgekeurd. Dit betekent dat wij uw bestelling verder kunnen afronden.

Goedgekeurde aanvragen:

- Vodafone Scherp SIM Only (12)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
Hmmm,
Jij hebt al betaald en hebt een deadline gekregen 28 maart 15.00.
Ik heb echter nog niet besteld, en weet dan ook niet tot wanneer mijn link geldig is.
Het ziet ernaar uit dat ook ik voor 28 maart moet bestellen.
Als ik nu bestel en dan nummerbehoud aanvraag, dan kan het toch nog wel goed gaan?
Het duurt toch wel minstens een week voordat ze naar mijn nummerbehoud aanvraag gaan kijken bij vodafone?

*edit: Welkom bij de Vodafone Chat. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.
Je spreekt nu met ....... van Vodafone.
.......: Hallo! Je chat met ........ Ik help je graag met je vraag. Waarmee mag ik je van dienst zijn?
karlijn: hallo, ik wil een abbo bestellen, van vodafone
karlijn: echter loopt mijn contract bij tele2 af op 02-06-2014
karlijn: als ik nu een niewe abbo aanvraag met nummerbehoud, zal deze nummerbehoud goed worden geregeld?
karlijn: ivm. de 2 maanden overstaptermijn
karlijn: 02-06-2014--> 2 maanden van tevoren is dus vanaf aankomende woensdag
.......: Ik verbind je door met de Verkoop afdeling/
Wacht even terwijl ik de chat met de juiste afdeling verbind.
Je bent nu verbonden met .......
karlijn: ik dacht als ik nu de abbonoment aanvraag (ivm acties periode. dan duurt het een aantal dagen en moet de nummerbehoud wel goed gaan
.......: Ja, je kan 2 maanden van te voren overstappen, dus vanaf 2 april kan je bestellen bij ons.
.......: Dat is volgende week woensdag!
karlijn: maar als ik nu bestel ivm actie.... dan duur het toch wel even voordat vodafone nummerbehoud probeert aan te vragen en dan is het al woensdag
karlijn: ik dacht misschien heb ik dan een kans dat ik dan nu al kan bestellen, of moet ik echt wachten
.......: Nee, je kan nu dus nog niet bestellen. Dat kan echt pas 2 maanden van te voren, want anders zal je huidige provider het afkeuren. Dus dat kan echt pas volgende week.
karlijn: hmmmmm, ok dank voor je medewerken.
karlijn: prettige dag verder

[ Voor 74% gewijzigd door Ikpakacties op 27-03-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Jadang schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:34:
Mijn aanvraag voor een nieuw abonnement is ook goedgekeurd. Nu maar wachten op het toestel. :D

Met plezier berichten wij u dat de onderstaande aanvragen voor mobiele abonnementen zijn goedgekeurd. Dit betekent dat wij uw bestelling verder kunnen afronden.

Goedgekeurde aanvragen:

- Vodafone Scherp SIM Only (12)
Hier ook goedgekeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy01
Hier ook :), abonnement is al ingegaan, ben benieuwd wanneer ik de sim kaart en het toestel ontvang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
Is het zo dat je Vodafone abonnement pas in gaat als je oude nummer is overgezet? (ik heb voor nummerbehoud gekozen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Leetness schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:52:
Is het zo dat je Vodafone abonnement pas in gaat als je oude nummer is overgezet? (ik heb voor nummerbehoud gekozen)
Ga eens naar Google en typ daar je oneliner in. Voila.

Beetje inzet mag wel hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Joriizzz schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:06:
Hier ook mis gegaan met shopkorting. Maar het heeft dus wel zin om te mailen? dan ga ik dat zo ook eens proberen. dinsdagavond (0.06 dus eigenlijk woensdag) besteld, contractverlenging met sms code dus dat ging allemaal razendsnel. Uiteindelijk om 19.42 de verzendbevestiging en zojuist het pakketje ontvangen :)

Nee heeft niet zoveel zin, heb ze al gesproken, effe wachten tot en met vrijdag :) En gefeli met je nieuwe toestel :P
Medione1210 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:31:
Lijkt erop dat alleen de verlengers al worden uitgeleverd. Vorige keer een keer savonds besteld en volgende ochtend alles al binnen.
Klopt, dat denk ik ook, het kwam al een paar keer langs dat mensen zeiden dat het woensdag al werd verstuurd. Ik heb geen verlenging, alles is geregeld, alleen nog toestel ontvangen, maar tot op heden geen (verzend)bericht, ben benieuwd wanneer dit zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
EN-IS schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:03:
[...]

Nee heeft niet zoveel zin, heb ze al gesproken, effe wachten tot en met vrijdag :) En gefeli met je nieuwe toestel :P

[...]

Klopt, dat denk ik ook, het kwam al een paar keer langs dat mensen zeiden dat het woensdag al werd verstuurd. Ik heb geen verlenging, alles is geregeld, alleen nog toestel ontvangen, maar tot op heden geen (verzend)bericht, ben benieuwd wanneer dit zal zijn.
Ik kreeg net bericht dat mijn abonnementsaanvraag is goedgekeurd (en volgens mij ook meteen is ingegaan 8)7). Nu wachten op verzending van het toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Gisteren besteld en alles ingestuurd maar de status staat nog steeds in behandeling :? :? :?

ik haaaat wachten.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minkjaah
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-09 22:56
Ikpakacties schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:22:
[...]

Ik zat met het zelfde alleen dat mijn abo pas 28 juni afliep bij Tele2.
Ik heb , na een aantal medewerkers x proberen, iemand van de klantenservice te pakken gekregen waarmee ik heb afgesproken dat ik de resterende maanden vooruit betaal en dat zij daarvoor mijn abo eerder vrijstellen. ( Ik vroeg in eerste instantie of ik het kon afkopen maar dat was niet mogelijk maar dit wel :+ )
Dit kon ze voor mij doen omdat ik een sim only had, als jij abo+toestel hebt zal deze vlieger niet opgaan, anders zou ik dat even proberen. Wel om een bevestigingsmail vragen! wacht ik nu ook nog op.

Optie 2 was een aanbieding van hun vragen. (ik kreeg 200 min 500 mb 2 jaar voor €23 p/m en de s4 voor €108)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Nog meer mensen van wie het contract nog niet goed gekeurd is terwijl het gisteren al opgestuurd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
Brm-G schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 18:45:
Nog meer mensen van wie het contract nog niet goed gekeurd is terwijl het gisteren al opgestuurd is?
Hier ook een, heb vandaag de bevestiging gekregen van ontvangst. Gaat dan denk ik pas volgende week verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Dinsdagavond besteld, krijg net dit bericht en trackcode.
Geachte klant,

Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande simkaart(en) en producten op 27 maart 2014 per pakketpost van PostNL aan u verzonden zijn.

Verstuurde simkaarten:

- Vodafone simkaart

Verstuurde producten:

- 1x Samsung Galaxy S4 i9505 Deep Black

[ Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 27-03-2014 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy01
Hier ook, Woensdag besteld, vanochtend contract gecontroleerd en net verzonden:

Verstuurde simkaarten:
- Vodafone simkaart
Verstuurde producten:
- 1x Samsung Galaxy S4 i9505 Black (zo te zien geen Deep Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Dizzy01 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:35:
Hier ook, Woensdag besteld, vanochtend contract gecontroleerd en net verzonden:

Verstuurde simkaarten:
- Vodafone simkaart
Verstuurde producten:
- 1x Samsung Galaxy S4 i9505 Black (zo te zien geen Deep Black)
Stond op je contract dan wel Deep Black???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy01
DirtyDutch schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:37:
[...]

Stond op je contract dan wel Deep Black???
Overal staat Black, maar op hun website bieden ze geen normale zwarte aan, we zullen het zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Dizzy01 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:39:
[...]

Overal staat Black, maar op hun website bieden ze geen normale zwarte aan, we zullen het zien ;)
ja maar op mijn contract staat specifiek Deep Black dus niet alleen Black...vandaar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
Mijn status staat ook specifiek Deep Black vermeld, daarnaast ook Deep Black op het contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Jadang schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:42:
Mijn status staat ook specifiek Deep Black vermeld, daarnaast ook Deep Black op het contract.
idem en tijdens de bestelling. Ook zojuist een verzendbericht ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackspeedy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:25
Ik heb zojuist ook mijn betaling gedaan! Gebeld met ze en alles was goed.
Gisteren had ik alles in gevuld moest alleen nog op betalen drukken, maar wilde het niet even bespreken dus niet gedaan. Daarna een mail van ze gekregen dat ik nog niet betaald had en alles was gelukt? Dus ik vandaag geopend en alles stond nog open en kon ik zo betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Jadang schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:42:
In mijn orderbevestiging staat ook Deep Black alleen in het verzendbericht alleen Black.

We zullen het morgen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
Toch maar aanvraag afgerond. nummerbehoud aangevraagd terwijl tele2 pas afloopt op 03-06-2014.
Anders wordt het een nieuwe nummer :(. Khoop dat het aanvragen van nummerbehoud zodanig vertraagd wordt dat deze wordt goedgekeurd. duimen gekruisd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 12:20

sphere

Debian abuser

Ik heb gewoon aangevraagd om het contract af te kopen. Zou ik ook doen als jij was. Tis maar een maand.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
sphere schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:52:
Ik heb gewoon aangevraagd om het contract af te kopen. Zou ik ook doen als jij was. Tis maar een maand.
betekent contract afkopen niet dat je nummer *dood gaat* ?
meen ik te hebben gelezen. (geen bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-08 19:41
Ikpakacties schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:46:
Toch maar aanvraag afgerond. nummerbehoud aangevraagd terwijl tele2 pas afloopt op 03-06-2014.
Anders wordt het een nieuwe nummer :(. Khoop dat het aanvragen van nummerbehoud zodanig vertraagd wordt dat deze wordt goedgekeurd. duimen gekruisd.
Mijn nummerbehoud is snel gegaan en goedgekeurd. Toestel is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
Ikpakacties schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:46:
Mocht nummerbehoud worden afgekeurd, heb je alsnog de mogelijk om een nieuw nummer te nemen. Is mijn ervaring van 2 jaar geleden bij Typhone, maar toen werd alles wel per koerier van te voren bezorgd. Kreeg toen ook pas na de bezorging bericht dat nummerbehoud was afgekeurd.

Daarnaast kan je je eigen gebruikelijke nummer ook porteren naar een prepaid kaartje, zodat je je nummer niet verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 12:20

sphere

Debian abuser

Ikpakacties schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:00:
betekent contract afkopen niet dat je nummer *dood gaat* ?
meen ik te hebben gelezen. (geen bron)
Mij is verteld dat je nummer per direct porteerbaar wordt, het enige dat ze hoeven te doen is het vast te houden. Merk het vanzelf.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Laatst online: 26-01 13:37
Verstuurde producten:

- 1x Samsung Galaxy S4 i9505 Deep Black
- 1x Micro SIM

Ik ben een tevreden man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Heb hier alles al binnen. Netjes verpakt, gewoon telefoondoosje en losse simkaart in de doos. Had een verlenging en het red abo met 33eu per maand voor 2gb en onbeperkt bellen. Zeer snel geleverd, had het dinsdagavond laat besteld (na 24:00u).

Wat met overigens opviel is dat er op de S4 standaard al een screenprotector zit. Het wordt allemaal steeds completer (kom van S3 af). Ook net wat meer apps en functies in android, erg prettig.

Al met al een zeer goede scherpe deal van typhone! Kan vodafone zelf met hun ''aanbieding'' een lesje van leren (die vroegen 48eu per maand met zelfde abo en dan 2 jaar lang :X SPECIAAL voor verlengers....pfff haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksnake88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 22:48
Is de s4 achterkant gewoon 'glans' zwart of note3 style leer? ( voor degene die het al binnen hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
darksnake88 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:17:
Is de s4 achterkant gewoon 'glans' zwart of note3 style leer? ( voor degene die het al binnen hebben)
Deze hoort Mat Zwart te zijn (dat is de achterkant van de Deep Black / Black Edition)...

//EDIT, volgens mij heb ik het niet bij het juiste eind, pardon! Volgens het nieuwsbericht, dus note 3 style leer;
nieuws: Samsung brengt Galaxy S4 met zwarte en ruwere behuizing uit

[ Voor 35% gewijzigd door EN-IS op 27-03-2014 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:51
Deep Black is de andere benaming van de Black Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik kan bevestigen dat het idd die leer-achterkant is. Ik moet er even aan wennen maar ben zeker niet ontevreden. Zolang het meer grip heeft dan die gladde S3 achterkant vind ik het prima. Ligt alleen maar beter in de hand daardoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Laatst online: 26-01 13:37
peakaboo schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:54:

Wat met overigens opviel is dat er op de S4 standaard al een screenprotector zit. Het wordt allemaal steeds completer (kom van S3 af). Ook net wat meer apps en functies in android, erg prettig.
Krijg je er toevallig ook headphones/oordopjes bij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
nWo_Riot schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 23:19:
[...]

Krijg je er toevallig ook headphones/oordopjes bij? :)
Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/articles/IMG_0402.JPG

Tis geen cheap chinese merk (contaminatie) die alleen toestel + oplader verkoopt.

[ Voor 14% gewijzigd door Ikpakacties op 27-03-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk binnenkort zoon mooie actie waar ik ook van kan mee genieten!

Helaas deze keer achter het net gewist.. Maar wel ingeschreven voor de nieuwsbrief met korting sparen ofzo ;p wel jammer dat het alleen geld voor sim only abbo's (die korting tot 40 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:18
Ik weet niet precies waar dit over gaat, maar ik heb bij Typhone een tijdje terug ook een hele goedkope sim-only gescoord. T-mobile 200m 1gb voor 19.50 per maand met gratis samsung tab 3 7 inch (destijds 170 euro). Dit was dus 12x20=240-170=70 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
peakaboo schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:27:
[...]

Ik kan bevestigen dat het idd die leer-achterkant is. Ik moet er even aan wennen maar ben zeker niet ontevreden. Zolang het meer grip heeft dan die gladde S3 achterkant vind ik het prima. Ligt alleen maar beter in de hand daardoor...
Afbeeldingslocatie: http://www.samsunggalaxys4.nl/wp-content/uploads/2014/02/samsung-galaxy-s4-black-edition.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Hmm, beetje jammer, is niet wat ik dacht te bestellen...ik vind het denk ik niet echt mooi.

En zo'n achterkant wordt waarschijnlijk eerder lelijk door krasje/slijtage.

[ Voor 10% gewijzigd door Swoosh op 28-03-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom denk je dat het gevoeliger is voor krasjes en sltijtage?
Zelf heb ik deze telefoon ook maar besteld en komt vandaag aan. Liever had ik een HTC One, maar
dat abonnement heb ik maar gecanceld, want dit abonnement is veel goedkoper en gelukkig
heeft deze Samsung geen glossy achterkant.
Ben wel erg benieuwd moet ik zeggen, want heb nooit een Samsung gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:15:
Waarom denk je dat het gevoeliger is voor krasjes en sltijtage?
Zelf heb ik deze telefoon ook maar besteld en komt vandaag aan. Liever had ik een HTC One, maar
dat abonnement heb ik maar gecanceld, want dit abonnement is veel goedkoper en gelukkig
heeft deze Samsung geen glossy achterkant.
Ben wel erg benieuwd moet ik zeggen, want heb nooit een Samsung gehad.
Dat denk ik uit wat ik bij andere producten van leer en nepleer heb gezien, dat ze na verloop van tijd door schuren tegen andere oppervlakten verweerde plekken krijgen. Maar heb geen idee hoe dat bij deze S4 zal zijn natuurlijk. Vind die stiksels ook niet zo mooi, maar gelukkig is het niet voor mezelf. Dus kijken of de persoon waarvoor het is het wat vindt of dat het terugsturen wordt.

Snap nu ook meer waarom Samsung hier de cashback op geeft...dit model zal vast niet zo populair zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy01
Swoosh schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:22:
[...]

Dat denk ik uit wat ik bij andere producten van leer en nepleer heb gezien, dat ze na verloop van tijd door schuren tegen andere oppervlakten verweerde plekken krijgen. Maar heb geen idee hoe dat bij deze S4 zal zijn natuurlijk. Vind die stiksels ook niet zo mooi, maar gelukkig is het niet voor mezelf. Dus kijken of de persoon waarvoor het is het wat vindt of dat het terugsturen wordt.

Snap nu ook meer waarom Samsung hier de cashback op geeft...dit model zal vast niet zo populair zijn.
Cashback zit op (volgens mij) alle kleuren van de S4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Dizzy01 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:23:
[...]

Cashback zit op (volgens mij) alle kleuren van de S4
Nee, het is specifiek op dit i9505 model. Zie de voorwaarden van de cashback, artikel 3: http://www.samsung.com/nl...0-retour/voorwaarden.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy01
De i9505 is de 4g opvolger van de i9500, deze is in verschillende kleuren te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Dizzy01 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:26:
De i9505 is de 4g opvolger van de i9500, deze is in verschillende kleuren te verkrijgen.
Okay, dan heb ik niks gezegd, hehe. Ben zelf van de iphone (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Swoosh schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:25:
[...]

Nee, het is specifiek op dit i9505 model. Zie de voorwaarden van de cashback, artikel 3: http://www.samsung.com/nl...0-retour/voorwaarden.html
Ik heb net zelf casback binnen op de Mist Black dus die doet ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Medione1210 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:28:
[...]

Ik heb net zelf casback binnen op de Mist Black dus die doet ook mee.
Jij hebt deze Typhone deal met de Mist Black ipv Deep Black? Is die Mist Black met een 'normale' achterkant ipv de feaux leather?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swoosh schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:22:
[...]

De cashback geldt voor alle kleuren. Dit model is volgens mij juist wel gewild omdat het geen gladde goedkoper ogende achterkant heeft.
Wat de kwaliteit betreft, het is ook gewoon kunststof. Die stiksels etc zijn gewoon nep, dus hoef je
geen extra problemen mee te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Swoosh schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:32:
[...]

Jij hebt deze Typhone deal met de Mist Black ipv Deep Black? Is die Mist Black met een 'normale' achterkant ipv de feaux leather?
Nee ik heb eind februari de mist black gekocht en de cashback van Samsung nu binnen.
De deep black krijg ik vandaag binnen.

Als de achterkant je niet bevalt kun je (bijv. op Marktplaats) je achterkant ter ruil aanbieden... de matte achterkant is juist super gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dizzy01 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:26:
De i9505 is toch gewoon de versie met de snapdragon en de i9500 met de Exynos?
Die met de Exynos is nooit officieel in Europa verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Als iemand een 'real life' foto kan plaatsen van de achterkant als hij z'n toestel binnen heeft stel ik dat op prijs. Kan alleen de officiele productfoto vinden via Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach3
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-03-2024
*knip*, het is hier geen V&A.

[ Voor 90% gewijzigd door Perkouw op 28-03-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
Swoosh schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:47:
Als iemand een 'real life' foto kan plaatsen van de achterkant als hij z'n toestel binnen heeft stel ik dat op prijs. Kan alleen de officiele productfoto vinden via Google.
Echt waar?
Zoek gewoon eens op S4 Black Edition, S4 fake leather, S4 leather back.
Er zijn zelfs meerdere gebruikersfilmpjes/unboxings/etc op YouTube te vinden.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Vanochtend bevestiging gekregen dat contract ontvangen was :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.