Hey,
Ik heb op het moment een probleem met de webshop en dat wil ik hier even delen.
Ik heb een jaar terug een pc overgekocht van iemand waarvan de ssd bij mij stuk ging.
Ik heb contact opgenomen met de webshop via de mail.
Ik kreeg een mailtje:
Duurde even dus ik gebeld, kreeg ik te horen dat hij inderdaad stuk was en dat ze een nieuwe zouden opsturen.
Na een week nog niks binnen en toen maar besloten om te bellen en om een betere met bijbetaling te vragen.
Dit was geen probleem.
Toen kwam het probleem ik kreeg weer maar niks binnen dus weer gebeld.
Kreeg ik te horen dat de ssd afgeleverd is en aangenomen bij de vorige eigenaar..
En dat ik zelf er maar achteraan moest.
Dit terwijl ik duidelijk vermeld heb waar het heen verstuurd moest worden.
Nadat ik een beetje boos deed zou meneer mij de volgende dag terug bellen na overleg.
Volgende dag, geen telefoontje..
Ik op het laatste moment gebeld kreeg ik een meneer aan de telefoon die mij vertelde dat die persoon al naar huis was en dat hij mij morgen terug zou bellen.
Dus ik krijg vandaag telefoontje.
Helaas kunnen we niks voor u betekenen de persoon waar het heen gestuurd is neemt niet op dus u zult zelf contact moeten zoeken misschien is hij wel op vakantie..
Hoe kan hij het pakket dan aannemen..
Ze kunnen hooguit de verzendkosten vergoeden mocht ik wel contact kunnen krijgen..
Maar de vorige eigenaar heeft al 2 weken zijn mobiel ''uit'' staan.
Niet op app geweest niks meer.
Wat moet ik nu doen?
Het is toch de fout van de webshop om het niet op het leveradres te leveren?
RMA formulier(ik heb de gegevens van de verkoper weggelaten aangezien ik niet weet of ik ze hier mag posten van hem)
plaatje
Ik heb op het moment een probleem met de webshop en dat wil ik hier even delen.
Ik heb een jaar terug een pc overgekocht van iemand waarvan de ssd bij mij stuk ging.
Ik heb contact opgenomen met de webshop via de mail.
Ik kreeg een mailtje:
Prima ik alles netjes ingevuld en opgestuurd.Geachte heer *knip*,
Bedankt voor uw reactie.
De verpakking is niet verplicht bij garantie, wij ontvangen het product wel graag zo compleet mogelijk.
Op het retourformulier kunt u aangeven dat u de schijf heeft overgenomen en uw adresgegevens daarbij aangeven.
Met vriendelijke groet,
*knip*
Medewerker Klantenservice
Duurde even dus ik gebeld, kreeg ik te horen dat hij inderdaad stuk was en dat ze een nieuwe zouden opsturen.
Na een week nog niks binnen en toen maar besloten om te bellen en om een betere met bijbetaling te vragen.
Dit was geen probleem.
Toen kwam het probleem ik kreeg weer maar niks binnen dus weer gebeld.
Kreeg ik te horen dat de ssd afgeleverd is en aangenomen bij de vorige eigenaar..
En dat ik zelf er maar achteraan moest.
Dit terwijl ik duidelijk vermeld heb waar het heen verstuurd moest worden.
Nadat ik een beetje boos deed zou meneer mij de volgende dag terug bellen na overleg.
Volgende dag, geen telefoontje..
Ik op het laatste moment gebeld kreeg ik een meneer aan de telefoon die mij vertelde dat die persoon al naar huis was en dat hij mij morgen terug zou bellen.
Dus ik krijg vandaag telefoontje.
Helaas kunnen we niks voor u betekenen de persoon waar het heen gestuurd is neemt niet op dus u zult zelf contact moeten zoeken misschien is hij wel op vakantie..
Hoe kan hij het pakket dan aannemen..
Ze kunnen hooguit de verzendkosten vergoeden mocht ik wel contact kunnen krijgen..
Maar de vorige eigenaar heeft al 2 weken zijn mobiel ''uit'' staan.
Niet op app geweest niks meer.
Wat moet ik nu doen?
Het is toch de fout van de webshop om het niet op het leveradres te leveren?
RMA formulier(ik heb de gegevens van de verkoper weggelaten aangezien ik niet weet of ik ze hier mag posten van hem)
plaatje
[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 13-03-2014 22:05 . Reden: namen verwijderd ]