Ja. Ik kreeg gisteren voor het eerst in jaren een waarschuwing dat ik door mijn bundel heen ben. Dit was eerder nooit aan de orde.paragon schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:30:
Begin echt moe te worden van m'n OPO. Het is zeker niet de tel die ik verwachte te krijgen. Zo vaak app crashes wordt er gek van en de WiFi performance is echt om te huilen. Zet zelfs vaak de WiFi uit maar ja dan ben ik weer zo door m'n databundel heen.
Ik heb inmiddels flink wat heen en weer gemaild via het ticket bij OPO. Ik kreeg een patch (net als de andere tweaker) opgeleverd, waarbij ik de complete telefoon moest resetten. Backup werkte niet tenzij ik eerst de boel zou rooten en daar had ik geen trek in (te weinig kennis etc). Dus net alles handmatig opnieuw geinstalleerd en geactiveerd. Gelukkig geen sprake van high-scores en dat soort onzin
Overigens vraag ik mij verder af in welke situatie de phone 2 dagen mee zal gaan. Ik heb de phone regelmatig in gebruik, maar alleen voor facebook en mail. Verder zet ik (het is een tik) altijd alle apps die eventueel draaien uit zodat er niks op de achtergrond draait. Toch gaat mijn phone max 1 dag mee (en daarmee bedoel ik 's ochtends om 7.00 100%, tegen 22.00 weer in de lader. Geen videos en andere rare dingen. Ben het op zich gewend, want mijn oude iphone 5s moest ook elke dag wel in de lader. Mijn pa heeft een OPO en die zegt trots dat zijn phone wel drie dagen meegaat. Die heeft het ding dan ook standaard op tafel liggen en doet er nooit wat mee behalve bellen en zo nu en dan een whatsappie