kontroll schreef op zondag 22 maart 2015 @ 21:39:
Ik dacht eraan komende dinsdag een OPO aan te schaffen.
Maar begin toch te twijfelen, gezien de vele issues die hier gepost worden:
- spontane reboots,
- ghost touches,
- slechte gesprekskwaliteit,
- gestegen batterijverbruik,
- ...
Raden jullie als gebruikers dit toestel nog aan? Of zijn er momenteel wat teveel kleine probleempjes?
Zo kan ik wel bij elk toestel een mooi lijstje van problemen maken. Ik denk dat 9/10 mensen waarvan t toestel top werkt niks meld ik dit topic, waaronder ikzelf. Heb het toestel sinds juli vorig jaar en eigenlijk echt niets te klagen. Ik haal met gewoon stock ROM elke dag wel rond de 5 uur screen on time en voor de rest nergens last van, geen gekke ghost touches of battery drain. Gesprekken via 4g zijn ook mooi helder.
Ik ontken het verder niet hoor dat er ook zeker wel soms bij andere problemen zijn of zij een vaag werkend toestel toegestuurd hebben gekregen. Maar volgens mij lost dit zichzelf wel op. En het is volgens mij uiteindelijk echt niet zo dat er hardstikke veel toestellen veel problemen hebben, anders zouden de forums hier en bij One Plus zelf wel ermee volstaan toch?
Ik zou hem nog steeds aanraden als je nu wat nodig hebt. Je zou ook naar een iets goedkoper toestel met een snapdragon 615 (ZTE blade s6 bijv) kunnen kijken of gewoon even een aantal maanden wachten, er komen weer wat leuke toestellen uit en nieuwe CPUs.
@hierboven
Idd gewoon drivers installeren, je hoeft hiervoor geen fancy programma's te installeren hoor. Alleen zorgen dat die niet als onbekend apparaat staat bij apparaat beheer, het kan zijn dat die hem nu niet herkend doordat je ontwikkelaarsmodus aan heb staan? Dan moet je je ADB drivers wel installeren.
[
Voor 12% gewijzigd door
Salmon op 22-03-2015 23:15
]