Vmu
[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 10-03-2015 15:24 ]
Herkenbaar, heb ik ook. Ik heb een sensor-app die dan ook inderdaad geen waardes geeft. Reboot lost het probleem op.Vmu schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:12:
Ik heb nu al twee keer gehad dat een paar sensoren niet meer werken. Rotatie vooral want daar merk ik het aan. Reboot en alles is weer normaal. Geen idee waarom dit gebeurt.
Nu maar hopen dat de Lollipop update snel komt eigenlijk.
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 10-03-2015 15:24 ]
Bron: http://www.androidplanet.nl/nieuws/cyanogenmod-12s-release/
Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan
Hopelijk betekent dit dat ze hem baseren op de nog recentere android versies dan 5.0
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Beter laat dan nooit.BlackEyedAngel schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:26:
Jammer, zat er op te wachten, potentieel weer een maand later dan gedacht
Hopelijk betekent dit dat ze hem baseren op de nog recentere android versies dan 5.0
O.R.C. Black Bulls Rugby
Google is gisteren begonnen met de uitrol van android 5.1 dus misschien wel. Dat zou dan wel weer het wachten waard zijn.BlackEyedAngel schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:26:
nieuws: Google brengt Android 5.1 met betere apparaatbeveiliging en HD Voice uit
http://www.telegraaf.nl/d...uitrol_Android_5.1__.html
[ Voor 5% gewijzigd door WoWo op 10-03-2015 15:42 ]
`Ja en zo kunnen we wel blijven wachtenWoWo schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:40:
[...]
Google is gisteren begonnen met de uitrol van android 5.1 dus misschien wel. Dat zou dan wel weer het wachten waard zijn.
nieuws: Google brengt Android 5.1 met betere apparaatbeveiliging en HD Voice uit
http://www.telegraaf.nl/d...uitrol_Android_5.1__.html
Het wordt maar is tijd om CM12 gewoon via een Custom ROM te installeren, dit gaat nergens meer over
[ Voor 4% gewijzigd door Tierelier op 10-03-2015 17:35 ]
Tempered glass en hoesje meteen bij besteld. Hoe ze het doen voor dat geld is me een raadsel
Verwijderd
tsja, jeetje...Tierelier schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:34:
GVD, daar ben ik niet blij mee. Heb toch wel erg veel last van bugs. Te veel om op te noemen. Ook een paar vrij nare zoals het scherm dat steeds aan gaat terwijl ik niets met de telefoon doe. Lopende apps vaak niet kunnen zien zodat ik ze niet kan afsluiten. Volumeknop die niet werkt soms. Herstarten-menu dat niet tevoorschijn wil komen, de accu die te snel leeg loopt en nog een paar. Grrrrrrrrr
amper klachten hier, met een geweldige (beter dan de te komen?) custom rom @ 5.0.2
je kunt ook klagen en er niets aan (willen) doen;-)
Dat is wat ik doe. Het is niet voor iedereen om er een custom rom op te zetten. Het gaat hier om ervaringen. Als je telefoon zoveel bugs heeft als ik beschrijf, gewoon stock, dan heb je ook wel wat te klagen. Het liegt er niet om. Dus ja ik klaag. Ook als ik er niets aan wil doen. Ik had graag CM12 gezien binnen 20 dagen. Ik begrijp dat het voor jouw niet zo veel uitmaakt. Jij hebt immers geen klachten...Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:28:
[...]
tsja, jeetje...
amper klachten hier, met een geweldige (beter dan de te komen?) custom rom @ 5.0.2
je kunt ook klagen en er niets aan (willen) doen;-)
ehh, nodig? Ik vind hem met mijn problemen persoonlijk wel nodig. Dat is heel wat anders. Maar ik zeg niets voor de mensen die geen problemen/bugs hebben uiteraard!Erwin1967 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 20:01:
Het is wel zo dat de telefoon niet voor niets goedkoop is. Het zal uit de lengte of de breedte moeten komen. Tot op heden is het voor mij een prima telefoon met een mooie prijs. Lollipop is leuk maar niet noodzakelijk.
Lijkt net of mensen zich met de telefoon identificeren op een vreemd soort manier... Het is een apparaat, in mijn zeldzame geval met nogal wat problemen die je voor 800 euro of 300 euro niet zou moeten hebben. Dat is pech. Ik hoor erg weinig klachten verder. De meeste mensen hebben helemaal geen bugs. Loopt als een trein en doet alles precies zoals ie het moet doen. Alleen maar goed lijkt me!
[ Voor 48% gewijzigd door Tierelier op 10-03-2015 20:59 ]
Als de triller op 100% staat, kan je er niet veel aan doen zonder het risico te lopen dat je de boel sloopt.Kloy schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:21:
Heeft iemand een oplossing voor het zo matig trillen van de opo? Mis er dagelijks wel een aantal telefoontjes door
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Wordt helaas niet gesproken over OOS. Zou wel willen weten of die nu ook later komt.WoWo schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:21:
CyanogenMod 12S release nu pas in april...
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Enige waar je rekening mee moet houden (En ja, ik zou ook graag de officiele update zien komen) is dat de bugs waar jij nu zo veel last van hebt, wellicht niet opgelost gaan worden met een OTA.Tierelier schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 20:48:
[...]
ehh, nodig? Ik vind hem met mijn problemen persoonlijk wel nodig. Dat is heel wat anders. Maar ik zeg niets voor de mensen die geen problemen/bugs hebben uiteraard!
Lijkt net of mensen zich met de telefoon identificeren op een vreemd soort manier... Het is een apparaat, in mijn zeldzame geval met nogal wat problemen die je voor 800 euro of 300 euro niet zou moeten hebben. Dat is pech. Ik hoor erg weinig klachten verder. De meeste mensen hebben helemaal geen bugs. Loopt als een trein en doet alles precies zoals ie het moet doen. Alleen maar goed lijkt me!. Geen smetje aan de lucht..
Als je in de huidige versie bugs hebt, is de kans redelijk aanwezig dat je die na een OTA nog steeds hebt.
Wellicht dat na een OTA vervolgens een factory reset je het beste zou gaan helpen.
O ja? Ok, dus even goed backuppen dan. Gelukkig heb ik niet zo gek veel apps geinstalleerd. Playstore houdt wel bij welke het waren. Doe ik meteen een factory reset na de OTA. We gaan het meemaken. Zal vast goed komen... Thanksmhulsegge schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 08:40:
[...]
Enige waar je rekening mee moet houden (En ja, ik zou ook graag de officiele update zien komen) is dat de bugs waar jij nu zo veel last van hebt, wellicht niet opgelost gaan worden met een OTA.
Als je in de huidige versie bugs hebt, is de kans redelijk aanwezig dat je die na een OTA nog steeds hebt.
Wellicht dat na een OTA vervolgens een factory reset je het beste zou gaan helpen.
Je kan natuurlijk nu ook al een factory reset proberen. Waarschijnlijk lost dat je problemen dan nu al op, en heb je er bij de OTA ook geen last meer van. Hoef je tenminste niet nog een maand met problemen rond te lopen.Tierelier schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:09:
[...]
O ja? Ok, dus even goed backuppen dan. Gelukkig heb ik niet zo gek veel apps geinstalleerd. Playstore houdt wel bij welke het waren. Doe ik meteen een factory reset na de OTA. We gaan het meemaken. Zal vast goed komen... Thanks
Hebben jullie al eens een factory reset gedaan?
Verwijderd
Nee, volgens mij is er geen oplossing voor. En dat is erg irritant.Kloy schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:21:
Heeft iemand een oplossing voor het zo matig trillen van de opo? Mis er dagelijks wel een aantal telefoontjes door
Vond ik ook irritant, heb bij al dat soort accounts contacten synchroniseren uit gezet.Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:11:
Al paar maanden tevreden gebruiker van een Oneplus maar vandaar iets irritants ik heb nu in mijn contacten alle contacten staan dus ook van mijn linked-in, ik wil alleen de contacten van Gmail zichtbaar hebben. Ik gebruik de gewone "telefoon" app die er standaard al opstaat. Als ik kijk bij " personen" kan ik wel kiezen welk account ik zichtbaar wil hebben maar dit gaat dan niet door naar de "telefoon" app. Wie weet hoe je dit weg kan krijgen.
Hoef geen linkedin personen in mijn contactenlijst, ook niet bij personen.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
personen app -> instellingen knop -> zichtbare contacten -> aanpassen naar eigen smaak.cypher21 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:18:
[...]
Vond ik ook irritant, heb bij al dat soort accounts contacten synchroniseren uit gezet.
Hoef geen linkedin personen in mijn contactenlijst, ook niet bij personen.
succes.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Dat werkt dus niet.psyy138 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:26:
[...]
personen app -> instellingen knop -> zichtbare contacten -> aanpassen naar eigen smaak.
succes.
Dat laat je alleen de zichtbare contacten in de personen app wijzigen. Niet in de telefoon app
instellingen -> accounts -> linkedin -> accounts synchroniseren uitzetten.cypher21 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:28:
[...]
Dat werkt dus niet.
Dat laat je alleen de zichtbare contacten in de personen app wijzigen. Niet in de telefoon app
Werkt dit wel?
O.R.C. Black Bulls Rugby
Flash al de files eens opnieuw via fastboot van CM11S. Heb ik destijds ook gedaan, mobiel ging muziek afspelen uit het niets, touchscreen deed het niet goed etc... Na reflashen van alles, heb ik daarna nooit meer last gehadKartmans1 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:49:
[...]
Je kan natuurlijk nu ook al een factory reset proberen. Waarschijnlijk lost dat je problemen dan nu al op, en heb je er bij de OTA ook geen last meer van. Hoef je tenminste niet nog een maand met problemen rond te lopen.
dat wel ja, dat postte ik eerder alpsyy138 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:32:
[...]
instellingen -> accounts -> linkedin -> accounts synchroniseren uitzetten.
Werkt dit wel?
Verwijderd
Helaas werkt het niet bij mij linked-in syngronisatie stond al uit maar toch zie ik die contacten in de "telefoon" app staan bij de "personen"app staat het wel goed, heel vreemd
Ben je dan dingen kwijt? Maak toch wel een backup, maar even voor de volledigheid...Drowzz schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:32:
[...]
Flash al de files eens opnieuw via fastboot van CM11S. Heb ik destijds ook gedaan, mobiel ging muziek afspelen uit het niets, touchscreen deed het niet goed etc... Na reflashen van alles, heb ik daarna nooit meer last gehad
Alles gaat er af ja, hij wiped al het interne, zelfs de partitie van je besturingssysteemTierelier schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:47:
[...]
Ben je dan dingen kwijt? Maak toch wel een backup, maar even voor de volledigheid...
[ Voor 17% gewijzigd door Drowzz op 11-03-2015 20:03 ]
1 van de dingen die mij tegenhoudt om CM12 er zelf al op te zetten is omdat ik dan wellicht geen garantie meer heb, want dan wil ik ook gaan rooten. Na een custom ROM moet je zelf blijven flashen voor updates van die ROM dus steeds neem ik aan? Ik kan dan niet zo maar een latere CM12 OTA van OPO meer pakken zonder alles van de telefoon te gooien? Sorry ben echt helemaal nieuw in de materie... Ik zal voor verdere vragen het andere OPO root toppic raadplegen hehe
Ik neem dus aan dat een andere ROM op je OPO zetten ook geen problemen moet geven, zolang het defect niks met de ROM of firmware te maken heeft (wat je volgens OnePlus dus zelf hebt kunnen slopen).
Volgens Cyanogen komt de update in de komende paar weken, dus misschien toch nog in maart?WoWo schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:21:
CyanogenMod 12S release nu pas in april...
bron: https://plus.google.com/1...8187455/posts/a4SkzjBJdwwOnePlus One - The Cyanogen OS 12 ‘L’ OTA will be released in the next few weeks. We are currently packaging final bootloader firmware and addressing QA/QE results.
Nee, je garantie zal niet verdwijnen. Mede daarom is de telefoon een succes. En wat betreft de OTA updates, dat kan zeker wel! Download en flash eerst een CM12 rom van gisteren en vervolgens moet je de stappen in dit topic volgen: KlikTierelier schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:09:
Ok, thanks. Ik denk er nog eens over na wat ik ga doen.
1 van de dingen die mij tegenhoudt om CM12 er zelf al op te zetten is omdat ik dan wellicht geen garantie meer heb, want dan wil ik ook gaan rooten. Na een custom ROM moet je zelf blijven flashen voor updates van die ROM dus steeds neem ik aan? Ik kan dan niet zo maar een latere CM12 OTA van OPO meer pakken zonder alles van de telefoon te gooien? Sorry ben echt helemaal nieuw in de materie... Ik zal voor verdere vragen het andere OPO root toppic raadplegen hehe
Dit werkt echter maar voor een paar ROMS. Je verliest trouwens geen data als je een update flashed. Niks wordt gewijzigd op je telefoon, behalve de bestanden die daadwerkelijk veranderd zijn door de ontwikkelaar, logisch enzo haha. (system files etc)
[ Voor 11% gewijzigd door Luca op 12-03-2015 08:14 ]
CM12 !== CM12Sklepje schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 01:16:
[...]
Volgens Cyanogen komt de update in de komende paar weken, dus misschien toch nog in maart?
[...]
bron: https://plus.google.com/1...8187455/posts/a4SkzjBJdww
De S variant is met OPO specifieke tweaks en software.
automation fanboy
Hier op het werk al zeven mensen met een OnePlus One. Dat speciale gevoel is er bij al een tijdje van af. Maar heb nog wel even veel plezier als in het begin van het toestel.Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 08:31:
Zag net in de tram iemand met een oneplusonevoel me meteen minder speciaal
![]()
hierin zijn contacten en agenda-punten niet belangrijk, dit doe ik via google.
het gaat mij met name om de sms, phone-calls, de apps, app data, wifi settings, home-screen indeling etc...
iemand een goede oplossing? (liefst cloud oplossing zoals icloud)
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
yesBlackEyedAngel schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:23:
Voor Titanium Backup heb je wel root nodig toch?
Toen wifi uitgezet en op 3G verder gegaan en toen kwam alles in een keer binnen, FB, whatsapps, mails .
Heb toen mijn router een reset gegeven, en wifi deed het weer normaal.
Nu ben ik op het werk en heb precies het zelfde, met wifi aan komt er niets binnen. Doe ik deze uit en ga ik op 3g verder dan gaat het wel goed.
Is niet de eerste keer dat ik dit heb, maar dacht dat het aan mijn router lag, maar blijkbaar toch aan de OPO. Iemand anders ook zo iets meegemaakt?
Hele domme vraag, maar vaak zijn dit soort dingen verholpen met een simpele reboot. Al geprobeerd?seninha schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:09:
Gister avond had ik iets heel vaag. OPO was gewoon ingelogd op mijn home wifi. Na een tijd deed ik FB open en kreeg updates binnen. Begreep er niets van.
Toen wifi uitgezet en op 3G verder gegaan en toen kwam alles in een keer binnen, FB, whatsapps, mails .
Nu ben ik op het werk en heb precies het zelfde, met wifi aan komt er niets binnen. Doe ik deze uit en ga ik op 3g verder dan gaat het wel goed.
Is niet de eerste keer dat ik dit heb, maar dacht dat het aan mijn router lag, maar blijkbaar toch aan de OPO. Iemand anders ook zo iets meegemaakt?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Draai je helemaal stock? Ook nooit een ROM geflashed o.i.d?Sandert98 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:21:
[...]
Hele domme vraag, maar vaak zijn dit soort dingen verholpen met een simpele reboot. Al geprobeerd?
Dit had ik ook, ben naar CM12 gegaan, en geen probleem meer.Pierre61 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:22:
Na de update mis ik regelmatig whatsapp berichten omdat het geluid niet hard wordt afgespeeld meer mensen last van.
automation fanboy
[ Voor 19% gewijzigd door Pierre op 12-03-2015 17:23 . Reden: al gevonden ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
automation fanboy
Heb je dit probleem?seninha schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:09:
Gister avond had ik iets heel vaag. OPO was gewoon ingelogd op mijn home wifi. Na een tijd deed ik FB open en kreeg updates binnen. Begreep er niets van.
Ik heb de chrome app van Helium opgestart op mijn PC. Hij herkende mijn One Plus One. Toen ik echter op mijn OPO, in Helium, de backup locatie moest kiezen stond daar geen PC bij. Alleen internal storage (en nog twee opties waarvan een backup plannen er 1 was). Ik vraag mij dus af waarom ik de windows-chrome-helium app heb opgestart als ik alsnog niet naar mijn PC kan backuppen.
Helium maakt op mijn OPO een map die Carbon heet. Deze heb ik naar mijn PC gekopieerd en naar een USB stick. Is het te testen of de backup goed is gegaan? Weet iemand dit?
Alvast bedankt!
Zie dat ik hem eigenlijk in het verkeerde forum gepost heb. Was bedoeld voor "rooten". Sorry
[ Voor 7% gewijzigd door Tierelier op 12-03-2015 19:41 ]
Ik weet het, maar in de posts staan alleen de telefoons waar ze specifieke software voor maken en hebben ze het over een OTA update.418O2 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:15:
[...]
CM12 !== CM12S
De S variant is met OPO specifieke tweaks en software.
Daarnaast is er volgens mij een verschil tussen het bedrijf Cyanogen en Cyanogenmod.
Android Authority bevestigd dit, als ik het goed lees tenminste: http://www.androidauthori...-one-yureka-weeks-594049/
Nee gelukkig niet. Verbindt wel gewoon op andere wifi zonder enig probleem
Ook heb ik regelmatig last van een niet reagerend touchscreen...
Voorbeeldje van de ghosttouches:
Ik heb al een andere kernel geprobeerd en ook terug te gaan naar de fabrieksinstellingen, maar dit mocht allemaal niet baten.
Ik heb al een ticket aangemaakt en de video doorgestuurd. Hoop dat er snel een fix voor komt.
Iemand misschien nog een tip?
Heb exact hetzelfde probleem gehad op me nexus 5.seninha schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:09:
Na veel onderzoek en forum posts enz enz was de conclusie dat een volledige reset het probleem oplost.
Fabrieks instellingen dus.
Probeer is het hele scherm grondig te poetsen.MaNDaRK schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:47:
Na een paar maanden erg blij te zijn geweest met mijn OPO. Heb ik nu last van ghosttouches en het is zelf zo erg dat ik amper een bericht kan tikken (langleven Web WhatsApp).
Voorbeeldje van de ghosttouches:
[video]
Ik heb al een andere kernel geprobeerd en ook terug te gaan naar de fabrieksinstellingen, maar dit mocht allemaal niet baten.
Ik heb al een ticket aangemaakt en de video doorgestuurd. Hoop dat er snel een fix voor komt.
Iemand misschien nog een tip?
[ Voor 29% gewijzigd door psyy138 op 13-03-2015 09:53 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Er zijn in de laatste release nog wel wat touchscreen issues verholpen. Gebruik je inderdaad 11.0-XNPH05Q?MaNDaRK schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:47:
Na een paar maanden erg blij te zijn geweest met mijn OPO. Heb ik nu last van ghosttouches en het is zelf zo erg dat ik amper een bericht kan tikken (langleven Web WhatsApp).
Daarnaast raad ik aan om alle gebaren uit te zetten in instellingen.
ps. Ben je geen voorstander van SwiftKey (standaard in XNPH05Q)? Ik dacht altijd dat een ander toetsenbord niet veel uit maakt, maar ik verbaas me er over hoe vaak SwiftKey het woord dat ik wil typen bij de eerste of tweede letter al raadt.
Na de laatste update heb ik hier ook last van. Ik wacht de aankomende update naar lollipop af ervan uitgaand dat het de problemen oplost. Hiervoor werkte alles naar behoren.MaNDaRK schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:47:
[ Voor 11% gewijzigd door Master Jeff op 14-05-2015 16:43 ]
Ik gebruik inderdaad XNPH05Q, voor zover ik weet ben ik helemaal up to date.Condor70 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:38:
[...]
Er zijn in de laatste release nog wel wat touchscreen issues verholpen. Gebruik je inderdaad 11.0-XNPH05Q?
Daarnaast raad ik aan om alle gebaren uit te zetten in instellingen.
ps. Ben je geen voorstander van SwiftKey (standaard in XNPH05Q)? Ik dacht altijd dat een ander toetsenbord niet veel uit maakt, maar ik verbaas me er over hoe vaak SwiftKey het woord dat ik wil typen bij de eerste of tweede letter al raadt.
En als je goed kijkt zie je dat ik SwiftKey gebruik voor dit filmpje.
Inmiddels wel de patch gehad. Dat is een oudere versie, die zou wat problemen moeten oplossen. Dus die ga ik dit weekend even installeren. Helaas ben ik dan wel al mijn data kwijt...
Het effect is dat lange woorden soms veranderd worden naar 2 of 3 kleine worden die compleet anders zijn dan het ene lange woord.
High-end hardware, hogere prijs, geen standaard CM meer, c'est ca.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ben benieuwd wanneer die uit komt. Kan nu sommige apps niet downloaden omdat ik maar 4.4.4. heb.
Deze apps ondersteunen android 5.0
Ben wel benieuwd welke apps dat zijn.Versteegrob schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:20:
[...]
Ben benieuwd wanneer die uit komt. Kan nu sommige apps niet downloaden omdat ik maar 4.4.4. heb.
Deze apps ondersteunen android 5.0
Ik heb met geen enkele app problemen met CM11S
Is van een startup, vriend van mij werkt er dus wilde de app downloaden maar dat kan helaas niet op een opo.cypher21 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:44:
[...]
Ben wel benieuwd welke apps dat zijn.
Ik heb met geen enkele app problemen met CM11S
https://lookback.io/
Maar dan ligt het toch aan de developer van de app? Volgens mij is alleen 5.0 en hoger ondersteunen zeer onnodig..Versteegrob schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:35:
[...]
Is van een startup, vriend van mij werkt er dus wilde de app downloaden maar dat kan helaas niet op een opo.
En als je hem zo graag wilt kan je uiteraard gewoon een custom rom kunnen installeren.
Als ik de website zo lees: "Lookback can be installed into an app or on a device. It's entirely opt-in, so users are always in charge of the recordings, and can preview before uploading them to you."Versteegrob schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:35:
[...]
Is van een startup, vriend van mij werkt er dus wilde de app downloaden maar dat kan helaas niet op een opo.
Logisch dat Android 5.0 of hoger nodig is! Vanaf 5.0 zit screen recording ingebouwd in Android en heb je geen root nodig. (zie: [Lollipop Feature Spotlight] Apps Can Now Capture Screen Recordings Without Root)
Dit inmiddels ook gemeld bij OPO. Ben benieuwd wat ze aanbieden.
Ik houd jullie wel op de hoogte
Komen je berichten ook niet binnen terwijl de telefoon aan staat?seninha schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:09:
Wanneer er niets binnenkomt via WiFi wanneer de telefoon slaapt moet je deze setting eens nazien:
Wifi -> Advanced -> Keep Wifi on during sleep
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Of dat de moeite waard is weet je pas als je de nieuwe prijs hoort van de OPTPeterFdeVries schreef op zondag 15 maart 2015 @ 22:11:
Ik vraag me af of het nog loont om een OPO te kopen. Ik heb gelezen op meerdere sites dat de OPT al onderweg is ergens in Q2 of Q3 komt? Wat weten jullie?

Absoluut relatief, relatief absoluut.
Snapchat verbruikt inderdaad veel energie. Ik gebruik het niet zo vaak dus merk er amper wat van. Het ligt toch echt aan de app zelf want dit probleem komt veer op verschillende android telefoons.
Kan het niet gewoon zijn dat het op je werk ook gewoon een beetje moeizaam werkt? Ik heb thuis ook regelmatig problemen met WiFi, dit ligt alleen niet aan mijn OPO maar gewoon aan mijn bagger router en modem in een van Ziggo. Ik doe dan ook regelmatig mijn WiFi even uit en aan en in eens krijg ik een bult meldingen binnen.seninha schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:09:
Dit probleem kan natuurlijk ook gewoon heel toevallig ook zo op je werk zijn. Check het anders voor de zekerheid nog even op een ander (stabiel) netwerk.
| Intel Core i5 6600 - Sapphire NITRO RX 480 8GB - 16 GB DDR4 - Oneplus 3 64GB |
Ik heb hem niet eens open gehad gisteten volgens mij.Phntm schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:19:
[...]
Snapchat verbruikt inderdaad veel energie. Ik gebruik het niet zo vaak dus merk er amper wat van. Het ligt toch echt aan de app zelf want dit probleem komt veer op verschillende android telefoons.
Ik had gps altijd op accu besparing. Maar nu staat die uit voor de zekerheid.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Heb hetzelfde probleem af en toe met de 9292ov app. Wat ik ook bij jou zie is GPS zo lang actief blijft, dit was bij mij ook. Misschien is dat het probleem? (Het was bij mij alleen erger, had nog accu 5% en 9292 had 34% verbruikt.) Achtergrond gegevens beperking heeft bij mij geholpen, maar misschien dat dan ook je notificaties niet meer binnen komen.
We never intended to keep you waiting. Unfortunately, we ran into some unexpected roadblocks. First, there was an unforeseen OS signing issue, which has recently been resolved. Our camera module had stability issues on Lollipop, and we had to rebuild it for compatibility. Several other crucial drivers, including our Wi-Fi drivers, also needed to be updated to work flawlessly with the upgrade. Admittedly, it took a little more time than we had planned, but we only release updates that we are proud of; that means refusing to take shortcuts or deliver sub-par experiences.
With all of that in mind, here are the official release dates for Android Lollipop on the OnePlus One
CM 12S: The official OTA update for the OnePlus One will be released on or before March 30, 2015
OxygenOS: The official release of our own Lollipop-based ROM will be available for download on or before March 27, 2015
To show you how serious we are about this commitment to our community, we are prepared to put our money where our mouth is. If we miss either one of these deadlines, we will give away five (5) 64GB OnePlus One devices to our fans.
woooo!
http://www.reddit.com/r/o...l_lollipop_release_dates/
en hopelijk ook de datums nakomen
Denk toch dat het aan de KPN moden ligt. Want gister had ik het zelfde probleem op mn iMac. Wel verbonden met Wifi maar geen internet.Dus geen OPO issue blijkbaar. Op het werk heb ik het maar 1x meegemaakt, zal wel ook iets met het wifi geweest zijn want daarna niet meer gehad.shwam schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:44:
[...]
Kan het niet gewoon zijn dat het op je werk ook gewoon een beetje moeizaam werkt? Ik heb thuis ook regelmatig problemen met WiFi, dit ligt alleen niet aan mijn OPO maar gewoon aan mijn bagger router en modem in een van Ziggo. Ik doe dan ook regelmatig mijn WiFi even uit en aan en in eens krijg ik een bult meldingen binnen.
Dit probleem kan natuurlijk ook gewoon heel toevallig ook zo op je werk zijn. Check het anders voor de zekerheid nog even op een ander (stabiel) netwerk.
EV3 +A LR, HA Yellow, Prusa Mini+, ERGA08EAV3H7 & EHBH08EF6V
https://forums.oneplus.ne...ial-release-dates.282330/
En OxygenOS een aantal dagen eerder, op 27 maart.
Dus kunnen we stellen dat toekomstige OPO's op Lollipop draaien, of op OxygenOS?
Net een fabrieksreset gedaan, alleen WhatsApp en Spotify geïnstalleerd. Kreeg zojuist een link toegestuurd van Spitsnieuws, bij het openen van de link gelijk een spontane reboot. Dus 10 minuten na de reset alweer een reboot...
Ik heb een klein vermoeden dat CM 12S eigenlijk al lang klaar is maar dat ze issues hebben met hun eigen OxygenOS. En zolang die niet af is, willen ze CM 12S ook niet releasen omdat anders minder mensen hun eigen OS gaan gebruiken.GigaPixels schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:59:
[...]
En OxygenOS een aantal dagen eerder, op 27 maart.
Dus kunnen we stellen dat toekomstige OPO's op Lollipop draaien, of op OxygenOS?
Ik had hier zelf nooit last van totdat ik mijn oneplus ging rooten. Ik weet niet op welke CG mod versie je nu zit, maar ik heb het gevoel dat de spontane reboots vooral voorkomen bij de laatste versie van 11S. Zelf zit ik nu weer op 44S en de spontane reboots zijn verdwenen. Het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn, maar voor mij werkt het.Martijn19 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:32:
Al een tijdje behoorlijk last van reboots op mijn OnePlus One. Eerst alleen als ik wat aan het doen was, maar nu ook random als die gewoon naast mij ligt.
Ik ervaar hetzelfde met mijn OPO, terwijl ik toch redelijk zuinig ben met mijn OPO.EeePC schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:01:
Ben benieuwd naar de komende update, want mijn batterijverbruik is aanzienlijk toegenomen met de laatste update... Android-besturingssysteem is na het scherm de grootste verbruiker.
Ik had/heb alles compleet standaard. Er staat Cyanogen 11.0 bij mij.pgs010 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 20:59:
[...]
Ik had hier zelf nooit last van totdat ik mijn oneplus ging rooten. Ik weet niet op welke CG mod versie je nu zit, maar ik heb het gevoel dat de spontane reboots vooral voorkomen bij de laatste versie van 11S. Zelf zit ik nu weer op 44S en de spontane reboots zijn verdwenen. Het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn, maar voor mij werkt het.
Heb sinds het bericht geen reboot meer gehad en wel actief met de telefoon bezig geweest, misschien dat er iets in Chrome fout ging. Heb er nu ook een recentere versie op staan, de Play Store moest alles nog updaten.
We gaan het zien of het zo blijft.
Ik verwacht het niet. Aangezien OxygenOS niet op CM gebaseerd is, betwijfel ik zelf of je het kan flashen zonder een volledige wipe te moeten doen.wilke77 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 23:29:
Als OxygenOS uit komt. Krijg je die dan over the air? Ben daar wel benieuwd naar.
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Draai je nu CM11s of CM12s?EeePC schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:01:
Ben benieuwd naar de komende update, want mijn batterijverbruik is aanzienlijk toegenomen met de laatste update... Android-besturingssysteem is na het scherm de grootste verbruiker.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
euh... wat heeft het er nu mee te maken dat je zuinig bent met je telefoon. Ben ik ook, echter red ik net een dag met een volle batterij.IkeDubaku99 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:17:
[...]
Ik ervaar hetzelfde met mijn OPO, terwijl ik toch redelijk zuinig ben met mijn OPO.
ervaar het zelfde sinds de 05Q OTA, batterij verbruik is toegenomen.
Hier ook maar dat ligt eerder aan mij als persoon dan toestel.cypher21 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:12:
[...]
euh... wat heeft het er nu mee te maken dat je zuinig bent met je telefoon. Ben ik ook, echter red ik net een dag met een volle batterij.
ervaar het zelfde sinds de 05Q OTA, batterij verbruik is toegenomen.
Merk gewoon dat er zoveel mee kan dat ik heel de dag in de weer ben met het toestel en dus ik elke avond toestel aan infuus moet hangen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.