Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.131 views

Verwijderd

Kixtart schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:11:

Mogelijke andere oplossing
Zelf heb ik geen iPhone en derhalve geen charger, maar deze klonk ook wel interessant
https://forums.oneplus.ne...t-turning-on.97019/page-3

[...]
Een voltage van twee ampere? Denk dat die man het niet helemaal snapt. Overigens klopt het wel dat iPhone-opladers minder amperage leveren, maar volgens mij levert de lader wel weer een hoger voltage. Er zaten in de iPhone-oplader extra weerstandjes of zo, en daarmee herkent de telefoon of het een echte of een neppe is.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Belangrijkste van het verhaal is dat mijn OnePlus weer werkt :) Mocht de uitleg niet kloppen, maar gebruik van de iPhone lader het ook kunnen oplossen dan is dat ook mooi meegenomen.

☻/
/▌
/ \

• lol1ishier
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-01 13:06
Ik ben een beetje verslagen, ik heb de One Plus One nu een week.
Niks aan veranderd, alleen de updates die binnen kwamen.

Vanmiddag was de telefoon leeg, ben naar het werk gegaan en zou hem nu opladen.
Hij wil opladen, maar de batterij blijft op 0 staan.

Hij werkt dus alleen aan de lader, hoe kan dit zo ineens, en is dit te verhelpen? :(

• mickk
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-10 10:32
lol1ishier schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:53:
Ik ben een beetje verslagen, ik heb de One Plus One nu een week.
Niks aan veranderd, alleen de updates die binnen kwamen.

Vanmiddag was de telefoon leeg, ben naar het werk gegaan en zou hem nu opladen.
Hij wil opladen, maar de batterij blijft op 0 staan.

Hij werkt dus alleen aan de lader, hoe kan dit zo ineens, en is dit te verhelpen? :(
Heb je je OnePlus al gereboot?
Soms blijft het accupercentage hangen daar heb ik ook wel eens last van gehad.

• lol1ishier
Als ik hem eraf haal valt hij gelijk uit, met rebooten is dan alles wat erop staat weg?

• mickk
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-10 10:32
lol1ishier schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:57:
Als ik hem eraf haal valt hij gelijk uit, met rebooten is dan alles wat erop staat weg?
Nee, met rebooten (opnieuw opstarten) start je hem opnieuw op, ik zou de telefoon opladen terwijl die uitstaat en een halfuurtje met rust laten. misschien helpt dat.

• lol1ishier
Oké bedankt voor de tip!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-11 18:12
Is het iemand al opgevallen dat de one plus wordt gebruikt in de nieuwe domino's reclame?

PSN: Europhea

• lol1ishier
Telefoon laadt weer op, meerdere malen opnieuw opstarten en tijdje aan lader terwijl hij uit stond werkte :D

Reclame viel me inderdaad niet op, maar leuk! https://www.youtube.com/watch?v=v97OUlsk8g0

• foeppie
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-10 15:09
Gisteren een door de OPO geschoten filmpje geupload naar Facebook, maar de kwaliteit aldaar was zeer belabbert, terwijl de kwaliteit op de OPO zeer goed is. Weet iemand wat de settings zijn om de gemaakte filmpjes goed op FB te posten zodat de kwaliteit niet heel erg "blokkerig" is ?

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11 16:05

Vmu

Rotatate

Interessant, het viel mij op dat mijn scherm, fotogalerij en camera niet meer roteerden dus installeerde ik een sensor app. De volgde sensors stonden uit:
- Acellerometer
- Orientation
- Magnetic.
In de settings was niets te vinden dat ze uit stonden, na reboot werkte alles gelijk weer.
Ik heb CM11 laatste OTA update (geen sideload) + root.

Vmu

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-11 10:30

Falastine

Think about my signature...

Ik heb al bij 3 telefoons meegemaakt dat deze helemaal niets meer deden met lader erin. Er is hier maar 1 remedie voor.

12 uur aan de lader ook al zie je niks op scherm gebeuren gewoon laten zitten.

12 uur uit de lader halen en wegleggen niks mee doen ook niet aanzetten gewoon afblijven.

2 uur aan de lader ook al zie je niks gewoon afblijven na 2 uur kun je hem opstarten en doet deze het weer.

zo heb ik 3 telefoons tot leven gebracht die ik al opgegeven had heb zelf al rma ticket voor moeten aanmaken.,

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:20

BlackEyedAngel

Just a decent guy

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:24
Jammer, ik had verwacht en dacht ik ook gelezen dat het deze maand zou zijn. Ze zeggen nu maart, zal wel eind maart worden.

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:24
cypher21 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:15:

het geluid bij de video's is nog steeds bedroevend :( had gehoopt dat ze daar iets mee hadden gedaan
maar het issue staat nog steeds open:
https://jira.cyanogenmod.org/browse/BACON-64
He ook bij Hardclassics geweest :D .

Geen last van groene strepen, maar geluid is inderdaad echt van bedroevende kwaliteit, nog slechter dan bij de Nexus 5.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Jefrim schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:26:
[...]

He ook bij Hardclassics geweest :D .

Geen last van groene strepen, maar geluid is inderdaad echt van bedroevende kwaliteit, nog slechter dan bij de Nexus 5.
offtopic:
zeker, met die line up kon ik niet thuis blijven _/-\o_

Ik heb nog wat testjes gedaan, heb alleen last van die groene streep als ik 1080p video's via whatsapp doorstuur, 720p gaat prima. Video's in de galerij zien er ook prima uit. Gok dat het aan de Whatsapp compressie ligt maar een vriend met een HTC One M8 kan gewoon 1080p prima versturen.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 16:35
vinom schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:14:
Jammer, ik had verwacht en dacht ik ook gelezen dat het deze maand zou zijn. Ze zeggen nu maart, zal wel eind maart worden.
Carl Pei made it very clear that Lollipop will come for the OnePLus One around this time next month.

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-09 20:58
foeppie schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:09:
Gisteren een door de OPO geschoten filmpje geupload naar Facebook, maar de kwaliteit aldaar was zeer belabbert, terwijl de kwaliteit op de OPO zeer goed is. Weet iemand wat de settings zijn om de gemaakte filmpjes goed op FB te posten zodat de kwaliteit niet heel erg "blokkerig" is ?
Soms heb je op Facebook dat je bijv. rechtsonderin beeld op het knopje 'hd' moet drukken, misschien heb je dat over het hoofd gezien? Want zonder dat 'hd'geselecteerd is, is het inderdaad beroerde kwaliteit.

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-11 12:50
Weer eens een kleine update van mij. Ben nog steeds zeer tevreden, ding werkt gewoon lekker vlot en prettig, op een paar kleine puntjes na (trouwens helemaal standaard met laatste OTA update):
- Nog steeds, al sinds het begin, als ik mobiele data uit heb gezet voor als ik in België ben, en ik ben weer ruim over de grens in Nederland en schakel het weer in, legt hij geen verbinding. Moet dan rebooten of vliegtuigmodus aan/uit zetten.
- Klok bovenin in het midden verdwijnt soms, en komt soms terug, of na een reboot.
- Sinds de laatste update lijkt de tap to wake minder vlot te werken
- en werkt de besturing van apps in het lockscherm soms niet, dus bv Spotify of Netflix pauzeren, knoppen reageren nergens op dan..
- Roteren van het scherm gaat soms niet lekker of helemaal niet
Verder vind ik de camera app sloom en zijn er nog steeds apps die gewoon minder lekker werken dan ik op iOS gewend was (zelfs met een iPhone 4S). Filmpjes bij Instagram laden soms nog steeds tergend langzaam bijvoorbeeld. Maar dat zal wel aan de app makers liggen.
Al met al nog steeds zeer tevreden, voornamelijk vanwege de lage prijs voor het ding. Moet er niet aan denken om €800 te moeten uitgeven voor een iPhone 6.

Edit: oh de ironie.. Terwijl ik dit schrijf, weigert m'n wifi opeens dienst.....

[ Voor 3% gewijzigd door EeePC op 24-02-2015 11:27 ]

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-11 13:35
EeePC schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:25:
- Nog steeds, al sinds het begin, als ik mobiele data uit heb gezet voor als ik in België ben, en ik ben weer ruim over de grens in Nederland en schakel het weer in, legt hij geen verbinding. Moet dan rebooten of vliegtuigmodus aan/uit zetten.
Alle bekende wifi-verbindingen vergeten en opnieuw verbinden als je weer in de buurt van het netwerk bent. Dat hielp bij mijn dochter. Ik zelf heb er geen last van...

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

Mmmh, twijfel tussen de Huawei P7 of de Opo. Ik neig naar de Opo, maar nu zie ik in pricewatch dat deze niet (meer) verkrijgbaar is? Er zijn iig geen prijzen bekend. Is het toestal alweer ouderwets?

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 08:06
DJH schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:29:
Mmmh, twijfel tussen de Huawei P7 of de Opo. Ik neig naar de Opo, maar nu zie ik in pricewatch dat deze niet (meer) verkrijgbaar is? Er zijn iig geen prijzen bekend. Is het toestal alweer ouderwets?
Hij is niet verkrijgbaar in de reguliere winkels. Je moet een invite hebben. Je hebt echter geluk, want vandaag is het invite free tuesday! Je kan hem iedere dinsdag zonder invite kopen op: De oneplus one website

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
[quote]EeePC schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:25:
Weer eens een kleine update van mij. Ben nog steeds zeer tevreden, ding werkt gewoon lekker vlot en prettig, op een paar kleine puntjes na (trouwens helemaal standaard met laatste OTA update):

Ik heb dit probleem ook. Vooral als je aan het browsen ben. Moet je bijv. wat pakken dan gaat het scherm uit. Tik je op het scherm, dan had ik eerst dat ik weer op de pagina kom waar ik was. Nu moet ik veel keren tikken. Niks, of een power knop indrukken dat het scherm weer aan gaat. Vaak moet ik meerdere keren proberen om het toestel weer aan de gang te krijgen. Heb ik geen apps of browser open staan en het scherm gaat uit, dan gaat het scherm 7 van de 10 keren wel aan. Ik hoop dat hier een updaten voor komt. Toch wel lastig. Misschien dat een factory reset helpt. Heb ik nog niet gedaan.

• sdk1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-12-2021
Sinds de update van OPO heb ik last dat mijn scherm uitvalt bij ontgrendelen. Zodra ik mijn wachtwoord intyp wordt het scherm weer zwart. Na 2 keer gaat het meestal goed. Ook werkt de pauze knop van muziek niet als hij vergrendeld is.
En mijn batterij sneller leeg na de update.

Ik zie ook als mijn scherm draait blauwe en gele strepen

Meer mensen die hier last van hebben?

[ Voor 8% gewijzigd door sdk1 op 24-02-2015 16:05 ]

• Phntm
  • Laatst online: 12:26

Phntm

Tlingelingeling

sdk1 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 14:27:
Sinds de update van OPO heb ik last dat mijn scherm uitvalt bij ontgrendelen. Zodra ik mijn wachtwoord intyp wordt het scherm weer zwart. Na 2 keer gaat het meestal goed. Ook werkt de pauze knop van muziek niet als hij vergrendeld is.
En mijn batterij sneller leeg na de update.

Meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb alleen dat de media knoppen het niet doen bij het vergrendel scherm. De rest geen last van. Al misschien gekeken dat er een setting aan staat die het veroorzaakt zoals double tap to sleep? Die is er sinds kort ook toegevoegd.

• cypher21
double tap to sleep zit er al lang in.
Die werkt alleen als je dubbel tapped op de notificatie balk

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

cypher21 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:05:
double tap to sleep zit er al lang in.
Die werkt alleen als je dubbel tapped op de notificatie balk
Waar heb je het over, hij staat toch echt sinds deze update als mogelijke instelling. Nooit gemerkt of last van gehad. En misschien raakt hij de notificatie balk dus je weet maar nooit. Je kan niet 1,2,3 raden wat voor handelingen iemand uitvoert tijdens het ontgrendelen dus het was niets meer dan een mogelijkheid.

• cypher21
Phntm schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:11:
[...]

Waar heb je het over, hij staat toch echt sinds deze update als mogelijke instelling. Nooit gemerkt of last van gehad. En misschien raakt hij de notificatie balk dus je weet maar nooit. Je kan niet 1,2,3 raden wat voor handelingen iemand uitvoert tijdens het ontgrendelen dus het was niets meer dan een mogelijkheid.
ik heb die instelling in juli 2014 al aangezet. Toen ik de telefoon kreeg stond er versie 22R op. Daar zat die instelling al in hoor

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

cypher21 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:28:
[...]

ik heb die instelling in juli 2014 al aangezet. Toen ik de telefoon kreeg stond er versie 22R op. Daar zat die instelling al in hoor
Dan was ie daarna eruit gesloopt. Heb mijn toestel sinds Januari. Toen gooide ik gelijk met de OTA's de nieuwe versie erop. Dus dan heb ik sowieso die niet gezien in de wat oudere firmware. Nu wel terug in de nieuwe dan. Had ik niet kunnen weten. :>

• No-kia
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-07-2019
Iemand al ervaring met deze tweak? http://androidworld.nl/ni...os-oneplus-one-geen-root/
Klinkt gaaf, maar er moet natuurlijk wel rekening worden gehouden met een groter aantal mb's die je dan kwijt bent...
Overigens nog een andere interessante ontwikkeling:http://androidworld.nl/nieuws/oneplus-ultimaker-wedstrijd-accessoires/

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 16:12
Phntm schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:40:
[...]

Dan was ie daarna eruit gesloopt. Heb mijn toestel sinds Januari. Toen gooide ik gelijk met de OTA's de nieuwe versie erop. Dus dan heb ik sowieso die niet gezien in de wat oudere firmware. Nu wel terug in de nieuwe dan. Had ik niet kunnen weten. :>
Detail: Is er nooit uitgesloopt, die optie (dubbeltikken voor slaapstand) heeft er altijd gezeten. Maar ik dacht dat ze hem verplaatst hadden in de menu's in een update of wat terug.

Live long and Prosper

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:13
Double-tap-to-sleep (op de statusbalk) is een functie die al heel lang in Cyanogenmod zit. In ieder geval sinds CM10 en misschien zelfs nog daarvoor.

Mensen die moeite hebben om hun toestel wakker te krijgen middels double-tap doen er verstandig aan om "prevent accidental wake-up" uit te zetten (Settings -> Display & Lights). Dat heeft bij mij het 10-times-tap-before-finally-wake-up probleem in ieder geval opgelost, is hier ook al een paar keer voorbij gekomen :)

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:11
Maar door het uit te zetten heb je kans op broekzakgesprekken omdat je scherm wellicht aan kan gaan.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-11 15:42
No-kia schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:15:
Iemand al ervaring met deze tweak? http://androidworld.nl/ni...os-oneplus-one-geen-root/
Klinkt gaaf, maar er moet natuurlijk wel rekening worden gehouden met een groter aantal mb's die je dan kwijt bent...
Overigens nog een andere interessante ontwikkeling:http://androidworld.nl/nieuws/oneplus-ultimaker-wedstrijd-accessoires/
Ik gebruik die camera app al een paar dagen naar volle tevredenheid op CM11S ;).

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
DJH schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:29:
De P7 is geen match voor dit toestel. Heb de P7 en het voelt prehistorisch aan vergeleken met mijn Xperia Z1C. Waarom? De soc presteerd niet, de software heeft bugs en de accu houd er ook vrij snel mee op. Heb de P7 allee in Japan gekocht voor 200 euro omdat ik een vervanger even nodig had.

De one plus one presteerd dan nog net iets beter dan de Z1C.

[ Voor 5% gewijzigd door Sn0wblind op 24-02-2015 19:48 ]

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
pimsaint schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 18:00:
Double-tap-to-sleep (op de statusbalk) is een functie die al heel lang in Cyanogenmod zit. In ieder geval sinds CM10 en misschien zelfs nog daarvoor.

Mensen die moeite hebben om hun toestel wakker te krijgen middels double-tap doen er verstandig aan om "prevent accidental wake-up" uit te zetten (Settings -> Display & Lights). Dat heeft bij mij het 10-times-tap-before-finally-wake-up probleem in ieder geval opgelost, is hier ook al een paar keer voorbij gekomen :)
Bedankt, ik ga het proberen. Hopelijk is het probleem bij mijn dan opgelost d:)b

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

EeePC schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:25:
- Klok bovenin in het midden verdwijnt soms, en komt soms terug, of na een reboot.
- en werkt de besturing van apps in het lockscherm soms niet, dus bv Spotify of Netflix pauzeren, knoppen reageren nergens op dan..
- Roteren van het scherm gaat soms niet lekker of helemaal niet
Verder vind ik de camera app sloom en zijn er nog steeds apps die gewoon minder lekker werken dan ik op iOS gewend was (zelfs met een iPhone 4S). Filmpjes bij Instagram laden soms nog steeds tergend langzaam bijvoorbeeld. Maar dat zal wel aan de app makers liggen.
Al met al nog steeds zeer tevreden, voornamelijk vanwege de lage prijs voor het ding. Moet er niet aan denken om €800 te moeten uitgeven voor een iPhone 6.

Edit: oh de ironie.. Terwijl ik dit schrijf, weigert m'n wifi opeens dienst.....
Klok bovenin het midden foetsie heb ik 1x gehad.
Tap to wake werkt alleen als je langzamer op het homescreen drukt.
Geluid en kwaliteit tijdens het filmen is slecht.
Ook heb ik het idee dat de batterij sneller leeg is.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Voor al die mensen met problemen, ik draai onderstaande rom al 3 maand compleet probleemloos. Wipe/factory reset even heel je phone en zwier deze er dan op. Het is niet de nieuwste coolste build of lollipop of superkernel XYZ maar het werkt hier perfect.

http://forum.xda-develope...ed-4-4-4-xnph44s-t2932551

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 08:06
seninha schreef op zondag 22 februari 2015 @ 14:21:
[...]

Dat ervaar ik dus ook. Sinds update is geluid echt bagger. Verder geen problemen.
Gisteren Viper4android geinstalleerd en dat is echt een wereld van verschil! Bij driver heb ik niet voor de beste geluidskwaliteit gekozen, want dat schijnt veel batterij te kosten.

Vooral de optie "clarify" maakt het geluid echt vele malen beter.

Dikke aanrader.

Wat betreft battery drain. Ritje op de fiets van 30 minuten kostte me misschien 2%

[ Voor 5% gewijzigd door Shodan op 25-02-2015 08:20 ]

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:33

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Aan alle mensen met issues (al dan niet na de laatste update): Doe een factory reset en wipe de boel eens.
Dit heeft bij mij op meerdere Android toestellen al veel problemen verholpen.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Tierelier
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-01-2022
Een factory reset lijkt me op zich een aardige kans geven op verbetering of zelfs het einde van veel prolemen. Maar, voor wie geen hele ernstige problemen heeft is een maand wachten op CM12 ook een goede optie. Je bent dan geen intstellingen kwijt, Dat lijkt mij tenminste vervelend eraan.. Een maandje is zo voorbij :)

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:33

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik doe met de CM12 update toch echt wel even een complete wipe.
En bovendien worden alle instellingen gebackupped.
Het enige wat je moet doen is je apps opnieuw installeren. Ook niet echt veel moeite toch?

Mijn muziekcollectie op Discogs

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
Nyarlathotep schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:58:

Het enige wat je moet doen is je apps opnieuw installeren. Ook niet echt veel moeite toch?
Wel als je, zoals ik, 168 apps moet installeren en configureren.

Vandaar dat ik ook Titanium Backup gebruik 😉

Liever geen bloemen.

• vinom
Met een complete wipe gaan toch ook gewoon al je instellingen verloren?

• cypher21
Yes...
Hele goede tip dus....

Zeg dan niets. Factory reset is naar mijn mening een laatste redmiddel.
Heb ik op de opo iig nog niet uit hoeven voeren en deze draait nog steeds superstabiel en snel zonder problemen

• vinom
Hij is zeker snel en stabiel. Ik heb alleen naar mijn mening nog last van teveel wakelocks en ik weet niet waardoor het komt. Als ik via Wakelock detecter kijk is mijn toestel vaak 12-15% wakker. Ik vind dat best veel. Het zijn allemaal android processen die je eigenlijk niet hoort uit te schakelen, dus ik hoop dat dit weggaat met de update van Lollipop.

• 418O2
  • Nu online
Je kan je data ook backuppen en terugzetten. Heb je al je apps weer terug.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Mijn opo heeft heel onfortuinlijk een duik in een pak met koud water genomen voor een heel kort moment, de telefoon zelf werkt nog wel maar het scherm doet niks meer, ik zag ook na verloop van tijd wat condens bij front camera gedeelte. zal er nog met drogen een en ander gered kunnen worden of kan ik beter gelijk maar opsturen voor reparatie? :'(

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Verwijderd

Je hebt hem toch niet aangezet vlak na de duikpoging? If so, je had meer kans op overleven gehad als je deze uit had gelaten.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:28
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:22:
Mijn opo heeft heel onfortuinlijk een duik in een pak met koud water genomen voor een heel kort moment, de telefoon zelf werkt nog wel maar het scherm doet niks meer, ik zag ook na verloop van tijd wat condens bij front camera gedeelte. zal er nog met drogen een en ander gered kunnen worden of kan ik beter gelijk maar opsturen voor reparatie? :'(
Leg hem even een dag in rijst. Zelf zou ik denk het bakje met rijst en tellie op een niet te warme verwarming zetten ook en liefst backcover eraf.
Misschien heb je geluk.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:52:
Je hebt hem toch niet aangezet vlak na de duikpoging? If so, je had meer kans op overleven gehad als je deze uit had gelaten.
Kon niks meer doen, scherm reageerde niet meer, lang leve touch screen only :X
dus hij staat nu nog steeds aan, maar kan niets doen dus.

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:55:
[...]

Leg hem even een dag in rijst. Zelf zou ik denk het bakje met rijst en tellie op een niet te warme verwarming zetten ook en liefst backcover eraf.
Misschien heb je geluk.
2 hele foute suggesties die de telefoon nog verder gaan slopen...

Je apparaat in rijst leggen is een complete urban myth die mensen maar niet lijken los laten. Het is fysiek gezien niet eens logisch dat rijst het water zou wegzuigen tussen chips e.d. rijst trekt namelijk geen water aan waar het niet mee in contact is gekomen. Ook nooit op de verwarming leggen. Het water kan nergens heen en condenseert veel te snel weer ergens binnen in je telefoon.

Z.s.n. batterij eruit halen of ontkoppelen van het systeem (of in ieder geval de telefoon uit), droog maken en schudden tot er geen druppel meer uit komt.

Fijne kattenbakkorrels of silica gel (die balletjes in de papieren zakjes bij elektronica) helpen erg goed, want deze trekken namelijk water in de omgeving aan ipv zoals rijst dit enkel te absorberen bij aanraking.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:28
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:09:
[...]

2 hele foute suggesties die de telefoon nog verder gaan slopen...

Je apparaat in rijst leggen is een complete urban myth die mensen maar niet lijken los laten. Het is fysiek gezien niet eens logisch dat rijst het water zou wegzuigen tussen chips e.d. rijst trekt namelijk geen water aan waar het niet mee in contact is gekomen. Ook nooit op de verwarming leggen. Het water kan nergens heen en condenseert veel te snel weer ergens binnen in je telefoon.

Z.s.n. batterij eruit halen of ontkoppelen van het systeem (of in ieder geval de telefoon uit), droog maken en schudden tot er geen druppel meer uit komt.

Fijne kattenbakkorrels of silica gel (die balletjes in de papieren zakjes bij elektronica) helpen erg goed, want deze trekken namelijk water in de omgeving aan ipv zoals rijst dit enkel te absorberen bij aanraking.
Heeft hier altijd geholpen dus tja ik weet het niet.
Met verwarming werkt prima als het condens er maar uit kan dus snap niet wat hier mis mee is, maar zal proberen mijn oplossing los te laten ;)

Verwijderd

Telefoons drogen soms/vaak ook op zonder de hulp van een katalysator zoals rijst of silica, maar rijst helpt slechts wanneer de korrel het natte deel raakt, ergo, een stofdoekje of wattenstaafje heeft hetzelfde effect.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:21:
Telefoons drogen soms/vaak ook op zonder de hulp van een katalysator zoals rijst of silica, maar rijst helpt slechts wanneer de korrel het natte deel raakt, ergo, een stofdoekje of wattenstaafje heeft hetzelfde effect.
hoe gemakkelijk kan je de telefoon openmaken? want opo is niet gemaakt om door de gemiddelde heikneuter te openen uiteraard.

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:22:
[...]

hoe gemakkelijk kan je de telefoon openmaken? want opo is niet gemaakt om door de gemiddelde heikneuter te openen uiteraard.
https://www.ifixit.com/Teardown/OnePlus+One+Teardown/26484

Zul je waarschijnlijk wel een setje tools voor nodig hebben. Zou het aan professionals overlaten als je nooit computers/telefoons openmaakt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2015 11:41 ]

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-10 11:58
Heb de telefoon vorige week zonder speciale tools opengemaakt. YouTube filmpje erbij en gewoon rustig nadenken waar je mee bezig bent.

Je kan de telefoon best goed uit elkaar halen hoor, het enigste nadeel is de batterij, deze is namelijk vastgemaakt met dubbelzijdig plakband en wat echt behoorlijk vastzit.

Het enigste is wel dat je je hem wilt open schroeven je een soort zegel verbreekt en daarmee ook je garantie. Maar ach, je telefoon doet het toch al niet meer.

Je kan hem gewoon even openmaken en het water wat je ziet even wegdeppen met een oorstokje oid

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

thedon46 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:43:
Heb de telefoon vorige week zonder speciale tools opengemaakt. YouTube filmpje erbij en gewoon rustig nadenken waar je mee bezig bent.

Je kan de telefoon best goed uit elkaar halen hoor, het enigste nadeel is de batterij, deze is namelijk vastgemaakt met dubbelzijdig plakband en wat echt behoorlijk vastzit.

Het enigste is wel dat je je hem wilt open schroeven je een soort zegel verbreekt en daarmee ook je garantie. Maar ach, je telefoon doet het toch al niet meer.

Je kan hem gewoon even openmaken en het water wat je ziet even wegdeppen met een oorstokje oid
heb net ook al even verder gezocht op internets, achterkant gaat wel lukken, de batterij moet ik even zien maar met wat geduld en voorzichtig werken moet dat wel lukken, al denk ik dat het meeste water, gelukkig niet veel denk ik, via de onderkant is ingekomen aangezien hij met oordopjes kabel naar boven, in de ondiepe pan viel. Ik had hem echt al vast toen hij het water net geraakt had dus druipend nat is die ook weer niet geweest, wat waarschijnlijk verklaard dat de telefoon op zich verder nog werkt behalve het scherm.

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-11 14:51
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:04:
[...]

Kon niks meer doen, scherm reageerde niet meer, lang leve touch screen only :X
dus hij staat nu nog steeds aan, maar kan niets doen dus.
Als je nog wel beeld hebt en het enkel de touch is die niet meer werkt, kan je er altijd een toetsenbord of muis aan hangen via een USB OTG kabel. Uitschakelen lukt normaal gezien ook wel door lang de powerknop in te drukken.

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 16:04
Otherside1982 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:47:
[...]

Als je nog wel beeld hebt en het enkel de touch is die niet meer werkt, kan je er altijd een toetsenbord of muis aan hangen via een USB OTG kabel. Uitschakelen lukt normaal gezien ook wel door lang de powerknop in te drukken.
Als je powerknop lang inhoudt forceer je toch juist een reboot ?

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Otherside1982 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:47:
[...]

heb beide niet, geen beeld geen touch voorzover ik kan merken natuurlijk, want ik zie niks, als ik eroverheen ga trilt die wel maar lijkt meer random dan specifiek ergens op reagerend.
mhulsegge schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:48:
[...]

Als je powerknop lang inhoudt forceer je toch juist een reboot ?
je krijgt dan altijd een menutje waar je kan kiezen of je wil uitdoen of herstarten, volgens mij geen optie dathij meteen afsluit.

[ Voor 22% gewijzigd door SouLLeSSportal op 27-02-2015 14:55 ]

Verwijderd

Gisteren de OPO ontvangen... schitterend ding!
paar updates gedraaid, alles geinstalleerd... en gedacht: het is wel even goed zo, alles draait lekker, dus nog even niet unlocken, rooten e.d.
binnen een dag foute boel, kon het niet laten... :-)
ben nu de Blisspop 5.0.2 rom aan het instellen, oogt veelbelovend!

• WoWo
Misschien een vreemde vraag, maar hoe koppel ik mijn 1+1 aan de PC zodat ik 'm gewoon kan benaderen via de verkenner? Ik krijg twee opties, als media-apperaat (en dan werkt de verkenner niet, ik zie wel alle mappen, maar bijvoorbeeld een bestand verwijderen lukt niet) of als camera en dan zie ik alleen de mappen DCIM en Pictures...

Ik wil gewoon een apk-bestand op de 1+1 zetten zodat ik een appje (de oppo 50mp-camera :9 ) kan installeren... niet echt rocket-science, maar het lukt me niet |:(

• Quad
Als media apparaat inderdaad. Mtp device.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• WoWo
Quad schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:31:
Als media apparaat inderdaad. Mtp device.
Maar zodra ik dan iets wil doen in de verkenner (op de PC), loopt deze (de verkenner) vast (althans het lijkt oneindig lang te duren...).

• Quad
Dat zou niet mogen, andere pc een optie?
Wat ik zelf tegenwoordig gebruik is es FileXplorer icm NAS. Daarop heb ik een share die ik gebruik voor transfer van en naar mn telefoon. Werkt via WiFi net zo makkelijk.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

WoWo schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:34:
[...]

Maar zodra ik dan iets wil doen in de verkenner (op de PC), loopt deze (de verkenner) vast (althans het lijkt oneindig lang te duren...).
Als je bedoelt mapjes toevoegen en ze een naam geven, of namen veranderen van bestanden, dan kan dat kloppen. Bij mij werkt dat ook niet.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
WoWo schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:19:
Misschien een vreemde vraag, maar hoe koppel ik mijn 1+1 aan de PC zodat ik 'm gewoon kan benaderen via de verkenner? Ik krijg twee opties, als media-apperaat (en dan werkt de verkenner niet, ik zie wel alle mappen, maar bijvoorbeeld een bestand verwijderen lukt niet) of als camera en dan zie ik alleen de mappen DCIM en Pictures...

Ik wil gewoon een apk-bestand op de 1+1 zetten zodat ik een appje (de oppo 50mp-camera :9 ) kan installeren... niet echt rocket-science, maar het lukt me niet |:(
Dat kan idd lang duren voordat je opo via je verkenner reageert.
Probeer de Opo is op een andere USB poort aan te sluiten!

• pimsaint
En anders Airdroid, geen kabel meer nodig!

• WoWo
Heel lang wachten (als in boodschappen doen, koken, eten en dan pas weer kijken) helpt ook :)

Verwijderd

Renamen duurt heel erg lang, maar kopiëren zou goed moeten gaan. Is je device wel unlocked wanneer je deze aansluit en benadert? Dat moet wel namelijk.

• WoWo
Klopt, alleen het maken van een nieuwe map duurde zo lang, kopiëren bleek daarna geen probleem (maar ja ik begon met een nieuwe map maken, ik had niet verwacht dat andere acties anders zouden verlopen...)

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:40
Ik had dat probleem met het vastlopen van de Windows verkenner ook. Bij mij was het opgelost toen ik een andere kabel gebruikte, die van de OPO (de rode) gaat bij mij altijd fout.

• WoWo
Ah, volgende keer eens proberen, ik gebruikte ook de rode 1+1-kabel. Ik ging er eigenlijk blind van uit dat dat de meeste kans op succes zou geven. Ik vind het trouwens überhaupt best vreemd dat het zoveel uitmaakt welk kabeltje je gebruikt... Waardoor komt dat eigenlijk?

[ Voor 5% gewijzigd door WoWo op 01-03-2015 19:22 ]

• Joach1m
  • Niet online
Mijn eerste vervelende ervaring met de Oneplus One. Sinds vanmiddag reageert mijn telefoon nergens meer op. Hij had nog 10% lading en de rode led-notificatie was (en is nog steeds) aan. Als ik hem aan de lader hang lijkt er niks te gebeuren. Hij zit nu ongeveer 2 uur aan het netstroom, maar reageert nog steeds nergens op. Moet ik gewoon geduld hebben? Een andere USB lader heb ik reeds geprobeerd.

Edit: ik heb er weer leven in gekregen :) Het lukte me eindelijk om de telefoon te rebooten. Geeft 0% batterij aan, maar laat nu actief op. Ik heb ondertussen op verschillende fora gelezen dat de OPO moeilijk kan gaan doen bij volledige ontlading.

[ Voor 29% gewijzigd door Joach1m op 01-03-2015 20:30 ]

• klepje
Joach1m schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:14:
... Moet ik gewoon geduld hebben? ...
Al geprobeerd om de power-button langere tijd ingedrukt te houden, en zo proberen opnieuw te starten?
WoWo schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:21:
... Waardoor komt dat eigenlijk?
Weet ik zo niet, maar er is ook een wezenlijk verschil tussen opladen met de originele kabel of een andere. Er is ook ooit een topic geweest waarin iemand allemaal verschillende kabels met elkaar vergeleek, qua oplaadtijd.

• Joach1m
  • Niet online
klepje schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:33:
[...]

Al geprobeerd om de power-button langere tijd ingedrukt te houden, en zo proberen opnieuw te starten?

[...]
Ja, maar dit werkte pas nadat hij ongeveer 2 uur aan de lader had gehangen. Reageerde echt nergens meer op. De telefoon moet na de 10% echt heel snel leeggelopen zijn, maar hij kan nooit in die korte tijd helemaal ontladen. Heel vreemd.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Wow, I hang mijn telefoon aan de pc en opeens krijg ik weer beeld :D het zij wel verlept ivm dat er nog vocht achter het scherm zit maar dit is iig weer stuk beter.

Heb het backcover er ook afgehaald, qua begin lastig met de eerste hoek maar daarna prima te doen mits je voorzichtig bent. Ik leg hem eerst nog maar even te drogen hier weg voordat ik hem opstuur. Als het een beetje meezit trekt dat vocht weer weg na verloop van tijd en doet het weer.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Volgens mij is OnePlus hier de M9 aan het trollen:
https://www.facebook.com/...6/626236310815511/?type=1

• Quad
HTC One, OnePlus One, ik lees er een compliment in voor een naamgenootje, maar het kan ook sarcastisch zijn natuurlijk.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• klepje
Quad schreef op maandag 02 maart 2015 @ 00:23:
[...]

HTC One, OnePlus One, ik lees er een compliment in voor een naamgenootje, maar het kan ook sarcastisch zijn natuurlijk.
Is volgens mij als trolling bedoeld, met als achterliggende gedachte dat de gevestigde namen niet heel innoverend zijn. Zo zie je dat de laatste 3 HTC telefoons redelijk op elkaar lijken, hetzelfde geld bij Samsung en Apple, maar toch weer de volle pond kosten. :P

• Quad
En straks de OnePlus One Two, zou grappig zijn. :+

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Quad schreef op maandag 02 maart 2015 @ 00:30:
En straks de OnePlus One Two, zou grappig zijn. :+
Zou heel grappig zijn ja :+ Betere specs, een verfrissend nieuw design, en dat hopelijk allemaal onder de €350,- klasse ;)
klepje schreef op maandag 02 maart 2015 @ 00:26:
[...]

Is volgens mij als trolling bedoeld, met als achterliggende gedachte dat de gevestigde namen niet heel innoverend zijn. Zo zie je dat de laatste 3 HTC telefoons redelijk op elkaar lijken, hetzelfde geld bij Samsung en Apple, maar toch weer de volle pond kosten. :P
Hier dacht ik ook al aan idd, hoop echt dat ze met een goede flagship killer komen de komende maanden! _/-\o_

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Indien de Oneplus Two identiek is aan de buitenkant aan de OPO zou ik het wel een tegenvaller vinden.

Die S6 Edge ziet er trouwens bijzonder sexy uit en eindelijk eens een keer iets anders, al is de Apple-niveau prijs voor Europeanen niet zo boeiend (maar in China willen ze zoiets duur net voor status).

http://www.technobuffalo....neplus-one-spec-shootout/

Samsung S6 vs OPO
HEIGHT
143.4 mm vs 152.9 mm
WIDTH
70.5 mm vs 75.9 mm
DEPTH
6.8 mm vs 8.9 mm
WEIGHT
138 g vs 162 g

Qua formaat vind ik de S6 net wel superieur aan de Oneplus, ik vind mijn OPO na een 7 maanden nog steeds iets te groot. Hopelijk is de Oneplus Two iets compacter.

[ Voor 52% gewijzigd door anessie op 02-03-2015 02:00 ]

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:13
In een reddit AMA is gezegd dat een kleinere opvolger voor de OPO werd onderzocht.

• 418O2
  • Nu online
5" SD810 opvolger met standaard bamboe en iets smallere bezels en ze hebben me

• EeePC
Gister ineens in een paar uur zowat m'n hele accu leeg, Android besturingsysteem stond ver bovenaan in de battery gebruik. Opnieuw opgestart een opgeladen, daarna lijkt ie weer gewoon normaal mee te gaan.
Heb wel het idee dat na de laatste update de batterij (aanzienlijk) sneller leeg is...

• tommes112
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-08 17:05
EeePC schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:28:
Gister ineens in een paar uur zowat m'n hele accu leeg, Android besturingsysteem stond ver bovenaan in de battery gebruik. Opnieuw opgestart een opgeladen, daarna lijkt ie weer gewoon normaal mee te gaan.
Heb wel het idee dat na de laatste update de batterij (aanzienlijk) sneller leeg is...
Ik heb het probleem ook een paar keer gehad dat "Android OS" veel meer batterij verbruikt. Heb al een aantal dingen geprobeerd zonder succes. Misschien maar eens rooten en een ander kernel gebruiken.

Ondanks dit euvel heb ik veel plezier van deze telefoon. En dat terwijl ik eigenlijk een Apple fanboy ben :+

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

De opo is nu natuurlijk al even uit, en de Samsung S6 komt er aan. Lees hierboven ook net iets over een eventueel kleinere versie.
Wat denken jullie dat een realistische termijn is voor de opvolger?
Zit een beetje te twijfelen om hem nu te kopen, of nog een maand te wachten. Is de kans groot dat er in de tussentijd nog iets verandert?

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

• 418O2
  • Nu online
Ik verwacht niet dat je hem binnen een maand kan komen. Lullige OS update duurt al een behoorlijke tijd. Áls ze hem aankondigen mag je blij zijn als je hem binnen 2 maanden kan bestellen (met moeite)

• thmss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-04-2024
Herkent iemand dit probleem?
Af en toe krijg ik foto's die er zo uitzien: https://www.dropbox.com/s..._20150206_142320.jpg?dl=0
Volgens mij is dit de witbalans die per helft apart bepaald wordt, maar hier geen gemiddelde van genomen wordt voor de hele foto.

Als ik me goed herinner doet het zich voor in zowel de stock als de Google Camera app, andere apps (bedoeld voor editing) nemen wel normale foto's. Het doet zich voor met perioden waarin ik dan de hele tijd dit effect krijg. Daarna doet hij weer weken/maanden normaal.

Ik heb reeds andere fora afgezocht, maar nog geen melding van dit probleem gevonden. Misschien door foute zoektermen. Alle tips zijn welkom!

• Condor70
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 16:48
Genoeg mensen met hetzelfde probleem (hier is de CM bug).

Het lijkt een driver probleem te zijn hetgeen door CM niet eenvoudig is op te lossen.

De work-around is een andere camera app te gebruiken.

• cypher21
Ik heb dat probleem alleen met foto's die met WhatsApp gemaakt zijn

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 12:51

glashio

C64 > AMIGA > PC

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• pimsaint
Wat wil je precies zeggen met dat filmpje? Is al een maand oud...

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Vraagje: ik heb van het weekend mijn navigatie (google maps) willen gebruiken. De fix duurde echter bijna 4 minuten!! Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad)? Is hier iets aan te doen? Thanks alvast.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:17

spartacusNLD

This is Sparta!!

PetrCech_3 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:32:
Vraagje: ik heb van het weekend mijn navigatie (google maps) willen gebruiken. De fix duurde echter bijna 4 minuten!! Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad)? Is hier iets aan te doen? Thanks alvast.
Welke modus van GPS gebruik je (nauwkeurig, batterijbesparing) ?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• PetrCech_3
spartacusNLD schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:36:
[...]

Welke modus van GPS gebruik je (nauwkeurig, batterijbesparing) ?
Door de dag heen staat hij op batterijbesparing. Alleen als ik GPS dus nog heb (zoals in dit geval) zet ik hem op nauwkeurig. Ik gebruik mijn GPS namelijk niet vaak..

• EeePC
PetrCech_3 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:05:
[...]

Door de dag heen staat hij op batterijbesparing. Alleen als ik GPS dus nog heb (zoals in dit geval) zet ik hem op nauwkeurig. Ik gebruik mijn GPS namelijk niet vaak..
Ik denk dat dat het probleem is, omdat hij pas gaat zoeken als hij op nauwkeurig staat. Ik heb hem daar altijd op staan, en altijd meteen een fix.

• PetrCech_3
EeePC schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:14:
[...]

Ik denk dat dat het probleem is, omdat hij pas gaat zoeken als hij op nauwkeurig staat. Ik heb hem daar altijd op staan, en altijd meteen een fix.
Hmmm... Kost het je merkbaar meer batterij? Vind het namelijk zo zonde als het me echt veel kost zonder dat ik er gebruik van maak (ja... 1 keer per maand ;) )
Pagina: 1 ... 83 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.