Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Je telefoon in de volle zon leggen is sowieso niet een heel goed plan. Temperaturen in de volle zon kunnen aardig oplopen.My Tec Master schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:50:
[...]
oeps inderdaad uv licht, ja las ook nog een paar uurtjes vol in de zon leggen. Ach het is het proberen waard lijtk me, RMA naar China is meer gekloot als ik het zo lees.
En daarbij zijn bij veel mensen die touch problemen begonnen toen de telefoon in de zon had gelegen...
Shipping moet je zelf betalen als je de telefoon terugstuurt in de bedenktijd van 14 dagen. Dat is overal zo. Bij RMA wordt dat gewoon door Oneplus betaald.My Tec Master schreef op maandag 17 november 2014 @ 23:20:
[...]
Het schijnt dat mensen meer dan 3 week op een antwoord van de customer service wachten. Ook moest je zelf de shipping opnieuw betalen. Dat noem ik gekloot, mocht het gewoon terugsturen en een nieuwe krijgen zijn dan heb ik niks gezegd natuurlijk.
Geen één. Voorbeeld: ik heb morgen 3 afspraken staan: om 13:30, om 14:30 en om 19:00. In Dag/5 dagen komt keurig de tijd erbij. In Planning weergave helemaal niets...cypher21 schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:47:
[...]
diverse of geen een?
Als je afspraken hebt zonder tijd of die een hele dag duren dan heb ik er inderdaad ook geen tijd bij staan.
Tja het is nogal lastig om iedere klant te ondervragen over zijn evaringen. Het is dus lastig om een correct beeld te krijgen van de customer service van Oneplus.
http://www.reddit.com/r/o...lus_customer_service_and/
http://beforeitsnews.com/...ma-responses-2732076.html
En ook het oneplus forum staat vol met deze berichten. Ik hoop gewoon dat het allemaal wel meevalt, of dat er snel verbetering komt.
PSN: extreme8eight
Nee, gisteren kon je een uur lang zonder invite bestellen.bartburg schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:02:
kun je een oneplusone echt alleen met een invite bestellen?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Na je bericht gelezen te hebben eens naar mijn eigen toestel gekeken en daar zie ik ook een gele gloed uit de rechter onderhoek komen maar lang niet zo erg als bij die van je vriendin.vanpeers schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:09:
Vandaag heeft mijn vriendin haar Oneplus ontvangen, spijtig genoeg met een zeer geel scherm...![]()
Echt een storende gele gloed over het volledige scherm, direct maar een RMA aangevraagd, hopelijk dat dit toch vlot gaat.
een fototje ter vergelijking met mijn(de linkse), natuurlijk nog niet half zo erg als in het echt.
[afbeelding]
nog 2:
http://imgur.com/ME5OTyg,UpJSDm0,eKPS6uJ#2
http://imgur.com/ME5OTyg,UpJSDm0,eKPS6uJ#1
Als je niks gezegd had was het me niet eens opgevallen
Verwijderd
hoe zit het eigenlijk met garantie als je niet de originele aankoper bent? (via de OnePlus website).
Bij hun FAQ staat dat je dan de "packing slip" moet meesturen, maar deze heb ik nooit ontvangen. (Ook niet bij een OPO die ik rechtstreeks van de website heb besteld.)
Iemand een idee ?
In elk geval, de papieren die je nodig hebt om mee terug te sturen krijg je nadat je RMA geaccepteerd is.
[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 19-11-2014 15:25 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik heb Custom widgets al enabled en Custom Lockscreen unchecked.
Maar nog steeds kan ik niet vinden hoe ik ze nu daadwerkelijk op lockscreen plaats?
Zag wel iets van custom lockscreen mods voorbij komen maar dat zou niet nodig moeten zijn lijkt me.
2x...
1 geannuleerd, ik weet alleen niet welke ik moet annuleren op paypal, dus ik wacht daar nog maar even mee.
Op mijn foto's lijkt het inderdaad uit de rechter onderhoek te komen maar het is over hele scherm (even hard)schumi2004 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:27:
[...]
Na je bericht gelezen te hebben eens naar mijn eigen toestel gekeken en daar zie ik ook een gele gloed uit de rechter onderhoek komen maar lang niet zo erg als bij die van je vriendin.
Als je niks gezegd had was het me niet eens opgevallen
Heb dit ook bij mijn post bijgezet.
.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG
Keep it calm...en lek mig de zuk

Mijn nexus 4 haalde meestal maar 3/4 dag, dik tevreden dus.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Bij mij was die dus ook aanwezig, rechts onderin. Alleen duidelijk te zien op een wit scherm meestal op de website van tweakers
Maar na een maand of 2 zag ik hem niet meer of ik ben er gewend aangeraakt.
Als ik nu goed kijk zie ik hem nog wel maar niet meer zo opvallend als voorheen.
Swipe naar rechts, je krijgt dan een vlak met + te zien, plaats daar je widget.schumi2004 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:13:
Iemand enig idee hoe je custom widgets op je lockscreen krijgt of plaatsen moet?
Ik heb Custom widgets al enabled en Custom Lockscreen unchecked.
Maar nog steeds kan ik niet vinden hoe ik ze nu daadwerkelijk op lockscreen plaats?
Zag wel iets van custom lockscreen mods voorbij komen maar dat zou niet nodig moeten zijn lijkt me.
Iets meer uitleg adhv van NiLS widget
Gatwick - United Kingdom | Nov 20, 2014 | 6:16 AM | OH Shipment on hold
Zojuist gewijzigd in:
8:18 AM | DF Departed Facility in Gatwick - United Kingdom
Dan duurt het zeker niet meer lang voordat 'ie verzonden word?
Zie trouwens dat mijn toestel via DHL gaat, enig verschil met de DPD?
[ Voor 46% gewijzigd door WiseDise op 20-11-2014 09:32 . Reden: Status gewijzigd ]
Als je normale verzending hebt gekozen doet DPD het transport in nederland, anders DHL zelf.WiseDise schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:26:
Mijn OnePlus One wordt nu verscheept. Echter zie ik staan:
Zojuist gewijzigd in:
DHL doet het transport zowiezo van engeland naar nederland tot de factility zeg maar.
Burp
Maak je gebruik van profiles? Zo ja, kijk die eens na...Kartmans1 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:01:
Meer mensen last van het probleem dat het geluid opeens heel zacht is. Ik zet het volume harder, maar hij lijkt wel op volume 2 te zijn ipv op de maximale volume. Dit is mij al twee keer overkomen nadat 's ochtends mijn wekker (op goed volume) was gegaan, en ik mijn telefoon uit de stille stand haalde. Na een reboot is het verholpen. Dit heb ik 's sinds 44S, vind het best vervelend...
Zulke vragen kan je beter hier plempen: [OnePlus One] Levertijden & PrijzenWiseDise schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:26:
Mijn OnePlus One wordt nu verscheept. Echter zie ik staan:
Zojuist gewijzigd in:
Ja, zag het achteraf. Excuus.418O2 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:21:
[...]
Zulke vragen kan je beter hier plempen: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
M.b.t. de Yellow Band, zou dit al verholpen zijn omdat er reeds meerdere batches zijn geweest of blijft OnePlus vasthouden aan 'het is een feature'?
Die van mij is in september geproduceert en heeft totaal geen Yellow BandWiseDise schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:24:
[...]
Ja, zag het achteraf. Excuus.
M.b.t. de Yellow Band, zou dit al verholpen zijn omdat er reeds meerdere batches zijn geweest of blijft OnePlus vasthouden aan 'het is een feature'?
En hoe kom je daar achter in welke periode deze geproduceerd is?M0Dzilla schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:26:
[...]
Die van mij is in september geproduceert en heeft totaal geen Yellow Band. Het schijnt een heel stuk minder te zijn geworden maar je ziet ze nog wel voorbij komen.
Achterkant doosje dus, even laten nakijken door het vrouw.
Vermoed gezien de tijd dat ik hem nu heb (2 weken) dat die van mij ook in die periode gemaakt zal zijn en als ik de verhalen geloven moet is het idd een heel stuk minder.
Ik heb het wel maar je moet wel heel pietluttig zijn wil het je opvallen. Zoals ik al zei, als er niemand over begonnen was was het me niet eens opgevallen en dus ook niet waard er een RMA voor te doen.
Heb het nu ook gevonden. Zodra je lockscreen actief is kun je idd die widgets aanpassen. Vreemd dat dat vanuit default lockscreen stand gaat/moet maar het werkt nu.C-dude schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:17:
[...]
Swipe naar rechts, je krijgt dan een vlak met + te zien, plaats daar je widget.
Iets meer uitleg adhv van NiLS widget
[ Voor 20% gewijzigd door schumi2004 op 20-11-2014 10:53 ]
Op de doos staat de fabrieksdatumschumi2004 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:42:
[...]
En hoe kom je daar achter in welke periode deze geproduceerd is?
Achterkant doosje dus, even laten nakijken door het vrouw.
Vermoed gezien de tijd dat ik hem nu heb (2 weken) dat die van mij ook in die periode gemaakt zal zijn en als ik de verhalen geloven moet is het idd een heel stuk minder.
Ik heb het wel maar je moet wel heel pietluttig zijn wil het je opvallen. Zoals ik al zei, als er niemand over begonnen was was het me niet eens opgevallen en dus ook niet waard er een RMA voor te doen.
[...]
Heb het nu ook gevonden. Zodra je lockscreen actief is kun je idd die widgets aanpassen. Vreemd dat dat vanuit default lockscreen stand gaat/moet maar het werkt nu.
ninja edit schumi
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
cypher21 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:58:
[...]
Op de doos staat de fabrieksdatum
ninja edit schumi
Mijne is dus van 2014.10.25 maar probleem is dus nog niet helemaal weg.
Ben nu wel benieuwd van welke datum die @vanpeers is.
Die van mij is van juli en heb er totaal geen last van (gehad).schumi2004 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:00:
[...]
Mijne is dus van 2014.10.25 maar probleem is dus nog niet helemaal weg.
Ben nu wel benieuwd van welke datum die @vanpeers is.
Ik zit te twijfelen tussen de OPO en de Nexus6.
Mijn vraag is wat jullie ervaring is met de OPO icm Telfort?
Ik lees verschillende verhalen over bereik etc.
Voor mij is 3G/H voldoende...
Hoe zit het met bereik (bellen) en internet (3G/H & 4G) op het Telfort network?
Initieel een probleem met connectie krijgen voor data, maar door het verwijderen van de Proxy is dat opgelost. Geen problemen met bellen. Qua bereik is het ook goed (reis dagelijks door de randstad), vaak H, af en toe 3GXmoo schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:31:
Guys,
Ik zit te twijfelen tussen de OPO en de Nexus6.
Mijn vraag is wat jullie ervaring is met de OPO icm Telfort?
Ik lees verschillende verhalen over bereik etc.
Voor mij is 3G/H voldoende...
Hoe zit het met bereik (bellen) en internet (3G/H & 4G) op het Telfort network?
Thx, zojuist besteld.Walkman schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:16:
[...]
Initieel een probleem met connectie krijgen voor data, maar door het verwijderen van de Proxy is dat opgelost. Geen problemen met bellen. Qua bereik is het ook goed (reis dagelijks door de randstad), vaak H, af en toe 3G
Jij bent een snelle beslisser
Hij zegt niets over 4G, want ik heb vernomen dat 4G niet op elk netwerk werkt met de OPO.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Met vodafone heb je in de grote steden wel 4g omdat deze als extra 4g ondersteuning in gezet wordt en gebruik maakt van band 3 (dacht ik)
Maar dit had je makkelijk via google kunnen vinden.
3g bereik is net zo goed als een andere telefoon, dus snap niet waarom je daar een aparte vraag over moet stellen met betrekking tot telfort...
Als je nu 3g hebt, zul je dat met een opo ook hebben
[ Voor 12% gewijzigd door cypher21 op 20-11-2014 15:44 ]
4G heb ik niet echt nodig. Zit toch meestal thuis, op kantoor of op de universiteit en daar heb ik gewoon wifi.Pred schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:34:
[...]
Jij bent een snelle beslisser
Hij zegt niets over 4G, want ik heb vernomen dat 4G niet op elk netwerk werkt met de OPO.
Ik vraag het omdat bij een aantal reviews men sprak over een matige call quality. Tevens waren er wat issues met 3G op Telfort, maar dat heeft dus met de APN instellingen te maken die niet juist zijn.cypher21 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:39:
de OPO ondersteund band 20 niet, deze wordt door de meeste Nederlandse providers voor 4g gebruikt.
Met vodafone heb je in de grote steden wel 4g omdat deze als extra 4g ondersteuning in gezet wordt en gebruik maakt van band 3 (dacht ik)
Maar dit had je makkelijk via google kunnen vinden.
3g bereik is net zo goed als een andere telefoon, dus snap niet waarom je daar een aparte vraag over moet stellen met betrekking tot telfort...
Als je nu 3g hebt, zul je dat met een opo ook hebben
Ja daar maak ik wel gebruik van, maar er stond niets aangevinkt over geluid. De profiles gebruik ik alleen voor het aan- en uitzetten van de schermbeveiliging. Maarja, hopen dat het bij twee keer blijft dan maar! Had nog een topic op XDA gevonden van iemand met hetzelfde probleem sinds de laatste update, dus zal wel een bug zijn...Pred schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:02:
[...]
Maak je gebruik van profiles? Zo ja, kijk die eens na...
Zijn er hier toevallig mensen met een OPO in de omgeving Twente? In de steden wel 4G?
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Ik zou er een profiel voor aanmaken. Werkt super. Zie elders in dit topic.Cronimet schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:25:
Is er ergens een niet storen functie? Als je bv Netflix wil kijken maar geen meldingen meer wil krijgen?
Ik ben maandag in Hengelo en dinsdag in Enschede, zal dan even kijken. Maar ik verwacht er niets van. In Groningen heb ik zelf nog nooit 4G ontvangst gehad terwijl er wel een 1800Mhz mast van kpn staat.Peter_Aragorn schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:18:
Hmm vriend van me heeft een invite over... Twijfel twijfel... Geen 4G vind ik wel behoorlijk jammer. Mijn cheap ass Lumia 635 heeft dat zelfs![]()
Zijn er hier toevallig mensen met een OPO in de omgeving Twente? In de steden wel 4G?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Topper!Quad schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:56:
[...]
Ik ben maandag in Hengelo en dinsdag in Enschede, zal dan even kijken. Maar ik verwacht er niets van. In Groningen heb ik zelf nog nooit 4G ontvangst gehad terwijl er wel een 1800Mhz mast van kpn staat.
Heb zelf overigens Vodafone, maar het moet niet veel uitmaken dan lijkt me.
In Hengelo en Enschede heb ik inderdaad met mijn Vodafone abonnement 4G gezien. In Almelo dacht ik vorige week ook even dat het er was, maar dat was blijkbaar eenmalig ( of er was op dat moment iets niet goed met de telefoon), naderhand heb ik het niet weer gezien.Peter_Aragorn schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:18:
Hmm vriend van me heeft een invite over... Twijfel twijfel... Geen 4G vind ik wel behoorlijk jammer. Mijn cheap ass Lumia 635 heeft dat zelfs![]()
Volgens mij kun je de batterij kalibreren. Daar zou ik ff op zoeken.Morpheus2003 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:51:
Als mijn batterij percentage rond de 30% is valt de telefoon uit en gaat niet meer aan.
Tmobile heeft ook geen licentie voor band 20. Dus overal waar hun 4G dekking hebben, werkt het voor de OPO.Gotiniens schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:42:
In centrum Enschede heb ik met t-mobile 4g. Al zijn ze dat hier nog aan het uitrollen.
Band 3 heeft alleen een stuk minder bereik, dus duurt het veel langer voordat Tmob goede (landelijke) dekking heeft.
Manufacturing date is oktober 2014 en hier ook geen last van yellow banding of andere narigheden met het scherm, mooi crisp en helder.
Hier nog een blije OnePlus One gebruiker die eindelijk z'n eerste post doet.
Mijn OnePlus One functioneert naar behoren op een puntje na: namelijk als ik het bel profiel instel op geluid zonder zonder trillen blijft de OnePlus One bij binnenkomst van notificaties nog steeds trillen.
Heeft iemand een idee hoe dit komt? Heb namelijk niets aangepast en kan ook niet vinden waar je die standaard geluids profielen kan aanpassen.
Na wat getik etc lijkt het ter hoogte van de camera te zitten, in iedergeval aan bovenkant en volgens mij iets meer naar de kop telefoon aansluiting.
hebben meer mensen dit?
Back cover verwijderen heeft geen zin omdat hij toch helemaal dicht zit daaronder.
Nog nooit eerder gehad, weer wat geleerd.418O2 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:26:
Dat is de lens van de camera, is bij bijna elke telefoon zo.
Overigens me ondertussen helemaal suf gezocht waar dat NFC geluid vandaan kwam.
Loopt mijn NS Business card ff te vervelen
The OnePlus One will remain on sale next year, but it'll be joined by another model: the OnePlus Two.
While the OnePlus One will stay around $299, the OnePlus Two will be made from higher-quality materials
and cost a little more, Pei said. The announcement will be in late Q2 or early Q3 next year.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ben toch benieuwd wat het worden gaat qua design en specs en vooral de prijs.CLB schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:34:
PCMag:
The OnePlus One will remain on sale next year, but it'll be joined by another model: the OnePlus Two.
While the OnePlus One will stay around $299, the OnePlus Two will be made from higher-quality materials
and cost a little more, Pei said. The announcement will be in late Q2 or early Q3 next year.
Ben er voor mezelf wel van overtuigd dat de OPO toch met gemak 2 jaartjes moet mee kunnen gaan dus wellicht de OP3 dan al
Elke telefoon heeft dat volgens mij wel, maar het is je nu toevallig opgevallenschumi2004 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:30:
[...]
Nog nooit eerder gehad, weer wat geleerd.
Mijn HTC one (m7) hoefde opzich niet vervangen te worden.
Ben benieuwd idd naar de prijs van de OPT. En wat voor materialen ze dan gebruiken.
De OPO blijft ook volgend jaar nog steeds een mooie telefoon met goede specs voor 300,-
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
edit: Rabo gevonden; Maite in "[OnePlus One] Ervaringen & Discussie"
Nu nog de Bapp en TV app. Met de Bapp kan ik namelijk 'gratis' bellen.
[ Voor 61% gewijzigd door sdk1985 op 21-11-2014 17:06 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Had ik ook moeten doen voor een 10tje meer, nu moet ik helemaal wachten tot maandag waarschijnlijk. Gisteren middag besteld maar status is nog steeds processingMrMorePhun schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:49:
Op 19/11/2014 's avonds besteld en vandaag al binnen met express delivery...Lekker snel dus)))
Manufacturing date is oktober 2014 en hier ook geen last van yellow banding of andere narigheden met het scherm, mooi crisp en helder.
Hun website is plots ergggg traag. Meerdere last van?
[ Voor 5% gewijzigd door Xmoo op 21-11-2014 17:00 ]
Ik zit zelf bij Hollandsnieuwe maar die zitten op het netwerk van Vodafone, dus misschien is dit gerelateerd. Ik kreeg geen netwerkverbinding. Ik heb dit opgelost door bij Instellingen --> Mobiel netwerk --> Voorkeursnetwerktype de optie 3G te kiezen ipv LTE. Aangezien ik geen 4G heb maakt dat voor mij niks uit en hij werkte nu wel. Misschien werkt dit bij jou ook.gmv1977 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:06:
Ik ben zeer tevreden met mijn opo. Loop alleen tegen een probleem aan. Heb op sommige plaatsen zeer slecht bereik via het mobiele netwerk van Vodafone. Kan nauwelijks internet op. Dit probleem deed zich op deze plaatsen niet voor met eerdere telefoons. Oplossing die ik nu heb is afmelden en opnieuw aanmelden op netwerk, of opnieuw opstarten. Dan is het een minuut of 10 weer goed. Daarna zakt ie weer weg. Heb geen 4g abo. Daar ligt het dus niet aan. Herkennen mensen dit? Zijn er oplossingen?
Bij mij stond het vinkje zonder dat ik iets aan de instellingen gewijzigd had op 2G, nadat ik dit aangepast had zoals de post hierboven ging het bij allemaal weer snel.gmv1977 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:06:
Ik ben zeer tevreden met mijn opo. Loop alleen tegen een probleem aan. Heb op sommige plaatsen zeer slecht bereik via het mobiele netwerk van Vodafone. Kan nauwelijks internet op. Dit probleem deed zich op deze plaatsen niet voor met eerdere telefoons. Oplossing die ik nu heb is afmelden en opnieuw aanmelden op netwerk, of opnieuw opstarten. Dan is het een minuut of 10 weer goed. Daarna zakt ie weer weg. Heb geen 4g abo. Daar ligt het dus niet aan. Herkennen mensen dit? Zijn er oplossingen?
Burp
Heb dit ook al geprobeerd. Ging een poosje goed, maar viel ook terug. Maar bedankt voor de tip.StefanvdL schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:12:
[...]
Ik zit zelf bij Hollandsnieuwe maar die zitten op het netwerk van Vodafone, dus misschien is dit gerelateerd. Ik kreeg geen netwerkverbinding. Ik heb dit opgelost door bij Instellingen --> Mobiel netwerk --> Voorkeursnetwerktype de optie 3G te kiezen ipv LTE. Aangezien ik geen 4G heb maakt dat voor mij niks uit en hij werkte nu wel. Misschien werkt dit bij jou ook.
De telefoon van moeders de vrouw is al ruim EOL. Dus als hij mij niet bevalt, is de kans groot dat zij 'm overneemt.
Overigens met express bezorging besteld. Kan niet wachten!

Volgens mij zit er een infinity stone in
[ Voor 16% gewijzigd door RocketKoen op 21-11-2014 17:37 ]
Eigenlijk de voornaamste reden voor mij er nog altijd niet 1 te bestellen
Ik heb hetzelfde probleem. De website is erg brak. Ik ga het morgen nog proberen,zoe niet dan laat ik deze telefoon aan mij voorbij gaan.Appleman schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 21:49:
Ik weet niet waar ik dit kwijt kan maar ik probeer een Opo te bestellen maar ik kan niks saven? Hij vraagt om een adres, die voer ik in, vervolgens druk ik op save maar er gebeurt letterlijk niks. Op mijn telefoon niet, via chrome niet, via safari niet, via vmware (windows) en IE ook niet...
Ik heb het geprobeerd met IE, Firefox en Chrome.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Probeer eens via tunnelbear en wis natuurlijk cache/cookies.FrankGuthrie schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 00:35:
Ik heb het geprobeerd met IE, Firefox en Chrome.
[ Voor 7% gewijzigd door anessie op 22-11-2014 00:51 ]
Daar ligt het niet aan. De oplossing was javascript uitzetten:anessie schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 00:51:
[...]
Probeer eens via tunnelbear en wis natuurlijk cache/cookies.
In Google Chrome ga je naar de Setting. Dan naar Advanced Setting dan naar Privacy dan naar Content Setting en dan do not allow any site to run javascript
Ik ben toen naar mijn billing/shipping addres gegaan en heb daar mijn gegeven ingevuld. Daarna javascript aangezet om de checkout te doen, en toen weer Javascript uitgezet om mijn naam en achternaam in te vullen. Vervolgens op Save, en dan kom je er wel doorheen. Wel weer Java script aan zetten. Iedere keer als je dat doenuit/aanzetten, effe F5.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik was ook erg aan het twijfelen, maar tot nu toe is dit mijn beste aankoop. Ik heb nergens last van. De vraag is alleen nog hoe lang de opo mee kan gaan. Ik hoop op minimaal een jaar zonder problemen en dat verwacht ik ook.nielZify schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 19:08:
Begint me langzamerhand op te vallen dat in de vraag & aanbod , er wel heel veel OPO's worden aangeboden....vooral als je het afweegt tot de kleine aantallen die ze tot op heden hebben geleverd en dan laat ik die aasgieren die meer vragen dan de aanschafprijs buiten beschouwing.
Ik mag toch hopen dat ze wat langer meegaat.pgs010 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 02:06:
[...]
Ik was ook erg aan het twijfelen, maar tot nu toe is dit mijn beste aankoop. Ik heb nergens last van. De vraag is alleen nog hoe lang de opo mee kan gaan. Ik hoop op minimaal een jaar zonder problemen en dat verwacht ik ook.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik zie vooral veel verkopen van invitesnielZify schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 19:08:
Begint me langzamerhand op te vallen dat in de vraag & aanbod , er wel heel veel OPO's worden aangeboden....vooral als je het afweegt tot de kleine aantallen die ze tot op heden hebben geleverd en dan laat ik die aasgieren die meer vragen dan de aanschafprijs buiten beschouwing.
Op het plaatje hieronder zie je dat, aan de binnenkant van deze cover, precies in het midden een zwarte pad is geplaatst met daarbovenaan twee contactpuntjes. Later kwam ik de pad nog eens tegen, ditmaal in het wit uitgevoerd. Als ik echter afbeeldingen bekijk van de originele zwarte en witte cover, dan zie ik dit pad niet. Ik heb mijn eigen cover er niet afgeklikt om te controleren, maar... Ik vind die pads verdacht veel op zo'n Qi pad lijken. Zouden ze met de bamboo cover hebben geprobeerd om wirless charge toe te voegen, of zit ik hier slechts te fantaseren over iets wat misschien de NFC antenne blijkt te zijn?
EDIT: Helaas, iFixit geeft aan dat het hier inderdaad om de NFC antenne gaat.
[ Voor 2% gewijzigd door pimsaint op 22-11-2014 17:13 . Reden: Ontkracht door iFixit ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Is die NFC antenne niet al build in? Dat werkt nu al toch?pimsaint schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 17:06:
Ik kwam een filmpje tegen op youtube over die bamboo styleswap cover. In principe niet zo heel interessant aangezien dat ding vrijwel onverkrijgbaar is. Echter viel mij iets op:
Op het plaatje hieronder zie je dat, aan de binnenkant van deze cover, precies in het midden een zwarte pad is geplaatst met daarbovenaan twee contactpuntjes. Later kwam ik de pad nog eens tegen, ditmaal in het wit uitgevoerd. Als ik echter afbeeldingen bekijk van de originele zwarte en witte cover, dan zie ik dit pad niet. Ik heb mijn eigen cover er niet afgeklikt om te controleren, maar... Ik vind die pads verdacht veel op zo'n Qi pad lijken. Zouden ze met de bamboo cover hebben geprobeerd om wirless charge toe te voegen, of zit ik hier slechts te fantaseren over iets wat misschien de NFC antenne blijkt te zijn?
[afbeelding]
Vind het wel interesante materie aangezien de uitsparingen er al voorheen in zaten,
Je hebt gelijk, in de witte en zwarte cover lijkt ie in het plastic gegoten te zitten, bij bamboo plakken ze 'm er op.schumi2004 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 17:12:
[...]
Is die NFC antenne niet al build in? Dat werkt nu al toch?
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Dat weet ik zo net nog niet, vinde het oppervlak voor NFC toch behoorlijk groot t.o.v. de resultaten hier met contact maken met NFC.pimsaint schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 17:14:
[...]
Je hebt gelijk, in de witte en zwarte cover lijkt ie in het plastic gegoten te zitten, bij bamboo plakken ze 'm er op.
Ik heb met de OPO wel meer "speling" maar voor mijn gevoel moet ik toch redelijk onder de camara zitten net zoals bij mijn S3.
Er is iemand op XDA die zijn Eigen wirelesscharging mod heeft gemaakt. Ga ik ook doen zodra ik mijn OPO heb.pimsaint schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 17:06:
Ik kwam een filmpje tegen op youtube over die bamboo styleswap cover. In principe niet zo heel interessant aangezien dat ding vrijwel onverkrijgbaar is. Echter viel mij iets op:
EDIT: Helaas, iFixit geeft aan dat het hier inderdaad om de NFC antenne gaat.
[afbeelding]
EDIT
https://forums.oneplus.ne...ng-coil-internally.57772/
[ Voor 3% gewijzigd door Xmoo op 22-11-2014 19:14 ]
Ik zit zelf bij KPN en 4G boeit me niks, ik gebruik 100 mb per maand en zit constant op Wifi, dus alleen voor dat liet ik hem zeker niet liggen.
Wat verder opvalt is dat het echt een joekel van een telefoon is, hij is echt heel erg groot. Hij past nog wel in de zak van je jeans maar dan moet je niet gaan zitten ofzo dan is het niet meer fijn. Wat wel het voordeel weer is is dat hij echt superlicht en superdun is, dus dat scheelt dan weer. En het materiaal van de achterkant, het 'sandstone' is echt geniaal.
Default theme met die vierkante icoontjes heb ik wel gelijk aangepast want dat vond ik helemaal niks (dat kan uiteraard gewoon).
Oh en de batterijduur is echt super, 2 dagen haal je easy, 2.5 ook nog wel als je een beetje rustig aan doet.Het opladen duurt wel een stuk langer vanwege die grote batterij.
Ik zie dus geen reden voor iemand om deze niet te kopen, of om hem weer te verkopen. Alleen 4G als je op het platteland woont kan denk ik een spelbreker zijn, voor de rest heb ik het idee dat ik veel meer gekregen heb dan waarvoor ik heb betaald.
Aha. Ik moet wel zeggen dat ik Vodafone heb. Weet niet of dat dan weer veel uitmaakt in dit geval.renem schreef op donderdag 20 november 2014 @ 23:22:
[...]
In Hengelo en Enschede heb ik inderdaad met mijn Vodafone abonnement 4G gezien. In Almelo dacht ik vorige week ook even dat het er was, maar dat was blijkbaar eenmalig ( of er was op dat moment iets niet goed met de telefoon), naderhand heb ik het niet weer gezien.
Zit ook te twijfelen hoezeer ik 4G zal missen.
Ik gebruik night clock en heb al verschillende screen filter apps gebruikt, maar zwart is geen zwart. Ik weet dat 't een amoled issue is, maar had er met m'n Galaxy Nexus en S3 niet zoveel last van.
Volgens mij niet, maar weinig mensen willen hun telefoon mollenXmoo schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 19:11:
[...]
Er is iemand op XDA die zijn Eigen wirelesscharging mod heeft gemaakt. Ga ik ook doen zodra ik mijn OPO heb.
EDIT
Het is geen amoled issue, maar een lcd issueEric_Cantona schreef op zondag 23 november 2014 @ 06:19:
Meer mensen last van 't te veel oplichtende scherm 's nachts?
Ik gebruik night clock en heb al verschillende screen filter apps gebruikt, maar zwart is geen zwart. Ik weet dat 't een amoled issue is, maar had er met m'n Galaxy Nexus en S3 niet zoveel last van.
Bij lcd blijft de backlight volledig aan, ook al is het volledig gedimd.
[ Voor 76% gewijzigd door Oxellaar op 23-11-2014 10:00 ]
MG4 Luxury - Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hij heb er wel een zooitje van gemaakt maar ziet er verder relatief simpel uit.Xmoo schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 19:11:
[...]
Er is iemand op XDA die zijn Eigen wirelesscharging mod heeft gemaakt. Ga ik ook doen zodra ik mijn OPO heb.
EDIT
Ik vind juist dat hij super snel oplaadt, ondanks de grote batterij. In max. 2 uur van leeg naar helemaal vol, dankzij de 2.1A oplader.mkools24 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:03:
Oh en de batterijduur is echt super, 2 dagen haal je easy, 2.5 ook nog wel als je een beetje rustig aan doet.Het opladen duurt wel een stuk langer vanwege die grote batterij.
Mijn vorige telefoon, HTC One X, had veel langer nodig om helemaal op te laden.
En bij mij is het batterijverbruik flink toegenomen sinds de laatste update. Ik haal nu ruim een hele dag (ca. 33 uur met 3,5 uur SOT) waar ik eerst bijna twee volle dagen haalde (ca. 45u met 4,5u SOT). Daarbij staat tussen 0:15 en 7:15 data/wifi/bt/autosync uit.
Het verschil zit vooral in het gebruik in stand-by. Juist 's nachts gebruikt hij echt meer dan eerst.
Punctuality is the politeness of kings
Hebben jullie al last gehad van touchscreen problemen? En gaat het dan om een telefoon die recentelijk besteld is of al een langere tijd geleden. (Ik lees namelijk ook dat mensen met een toestel van de afgelopen maand er niet zo veel last van hebben.)
Edit: misschien waren de problemen van die gast wel hardwarematig, maar de meeste problemen met touchscreens zijn echt een kwestie van software.
[ Voor 25% gewijzigd door dreamscape op 23-11-2014 22:06 ]
Punctuality is the politeness of kings
Mijn OnePlus One functioneert naar behoren op een puntje na: namelijk als ik het bel profiel instel op geluid zonder zonder trillen blijft de OnePlus One bij binnenkomst van notificaties nog steeds trillen.
Heeft iemand een idee hoe dit komt? Heb namelijk niets aangepast en kan ook niet vinden waar je die standaard geluids profielen kan aanpassen.
Noticifacties vallen niet onder je bel profiel.
Als je op je volume balkje op het schuifje helemaal rechts klikt krijg je losse volume balkjes voor notificaties, media, bellen en wekker.
Daarnaast kunnen apps de settings overschrijven.
Dus als whatsapp bijvoorbeeld ingesteld is om te trillen bij een nieuw bericht, dan trilt hij ook als je telefoon niet in trilstand staat.
Had hetzelfde.
Je moet de tril intensity op 0 zetten dan komt het niet meer voor.
Het wisselen van plekken bij alle quick launch knoppen (in full screen mode) is trouwens ook niet zo heel efficiënt te doen merk ik.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Vrij simpel te vinden
Instellingen > Meldingenpaneel
Daar de sectie Snelle knoppenstroog kiezen voor tegels en indeling.

[ Voor 13% gewijzigd door Daiov97 op 24-11-2014 11:02 ]
Wauw die was inderdaad (achteraf) erg makkelijk te vinden. Heb er blijkbaar overheen gekeken keer op keer.cypher21 schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:06:
@Bor:
Vrij simpel te vinden
Instellingen > Meldingenpaneel
Daar de sectie Snelle knoppenstroog kiezen voor tegels en indeling.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.