[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.131 views

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 08:53
Hier:
  • Touch screen issues, wanneer de screen gestures aan staan. Niet mee te werken dan.
  • Yellow band.
  • Grote irritatie door communicatie met Oneplus (leugenachtige bitches).
  • Geen 4G (bewust, ben overgestapt naar Hi).
  • Telefoon wordt erg heet bij spellen als Angry Birds.
  • Geen StyleSwap covers.
  • Camera bij schemering is erg slecht. Veel ruis.
  • Te groot. Went wel, maar een halve centimeter minder in lengte was veeeeeel beter geweest. Liever zelfs een centimeter.
Maar ook:
  • Mooi design.
  • Goedkoop.

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 11:45
Frozen schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:00:
[...]

En heeft iedereen dat, of maar een paar mensen? Tot nu toe lijkt het erop dat alleen een paar mensen dat hebben namelijk.
Ik heb er inderdaad geen last van.

• BleuZ
Ik had net mijn telefoon met mijn laptop gekoppeld via Bluetooth, begint de telefoon ineens het geluid van de computer af te spelen _O-

Was eventjes verbaasd. Mijn Moto G heeft zo'n optie bijvoorbeeld niet zie ik net. Ik ga er dan van uit dat het niet standaard is bij Android-telefoons? Misschien een leuke feature van CyanogenMod uit o.i.d.?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ie2l9Qx.png

[ Voor 30% gewijzigd door BleuZ op 21-09-2014 20:36 ]

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-11 06:32

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

PPSSPP emulator uitgeprobeerd op de OPO
Ding werkt naar het schijnt prima, heb alleen nog niet echt de zware spellen uigeprobeerd tho :P
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/10448557_10204199052112120_5283204413324421833_o.jpg

Dance Dance Revolution

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

klepje schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:32:
[...]

Ik ben heel erg tevreden met mijn telefoon :) Heb hem nu wat langer dan een maand denk ik en werkt gewoon top. Voor mij is het belangrijkste dat ik er de dag mee doorkom en dat haal ik altijd gemakkelijk.

Ook zit ik bij T-Mobile, waardoor ik gewoon een 4g verbinding heb. Ik moet zeggen, dat is echt een verademing, werkt top! Wel heb ik soms last van mijn GPS, waar het soms echt lang duurt voor ik signaal heb voor navigatie.

Verder: goed scherm, geen last van yellow band; goed geluid; goed gespreksvolume&microfoon; niet echt last van bugs.

Wat ik wel jammer vind is dat je swapcovers er niet meer komen, wilde ik graag een hebben, ondanks dat ik deze achterkant ook super vind.
barrymossel schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:13:
Hier:
  • Touch screen issues, wanneer de screen gestures aan staan. Niet mee te werken dan.
  • Yellow band.
  • Grote irritatie door communicatie met Oneplus (leugenachtige bitches).
  • Geen 4G (bewust, ben overgestapt naar Hi).
  • Telefoon wordt erg heet bij spellen als Angry Birds.
  • Geen StyleSwap covers.
  • Camera bij schemering is erg slecht. Veel ruis.
  • Te groot. Went wel, maar een halve centimeter minder in lengte was veeeeeel beter geweest. Liever zelfs een centimeter.
Maar ook:
  • Mooi design.
  • Goedkoop.
Hartstikke bedankt heren!

Ik heb ergens in het topic gezien hoe ik mijn status kan opvragen maar dat komt vast goed. Ik ben in ieder geval excited.

Ik ga even wat accessoires bekijken! :D

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• BleuZ
J.Appleseed schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:31:
Ik had net mijn telefoon met mijn laptop gekoppeld via Bluetooth, begint de telefoon ineens het geluid van de computer af te spelen _O-

Was eventjes verbaasd. Mijn Moto G heeft zo'n optie bijvoorbeeld niet zie ik net. Ik ga er dan van uit dat het niet standaard is bij Android-telefoons? Misschien een leuke feature van CyanogenMod uit o.i.d.?

[afbeelding]
Werkt ook met iPad, Windows en andere Android-telefoons trouwens. De OnePlus One kan zich dus eigenlijk gewoon als een Bluetooth-speaker gedragen :)

Verwijderd

Kabuto_Raiger schreef op zondag 21 september 2014 @ 21:21:
PPSSPP emulator uitgeprobeerd op de OPO
Ding werkt naar het schijnt prima, heb alleen nog niet echt de zware spellen uigeprobeerd tho :P
[afbeelding]
Meeste spellen draaiien op de opo, je kan ook m.b.v. sixaxis controller een DS3 gebruiken. En dan via multicast naar je 55" TV streamen is ook wel aardig :)
Welk spel is dat trouwens wat je daar op hebt staan?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2014 22:25 ]

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-11 06:32

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:23:
[...]

Meeste spellen draaiien op de opo, je kan ook m.b.v. sixaxis controller een DS3 gebruiken. En dan via multicast naar je 55" TV streamen is ook wel aardig :)
Welk spel is dat trouwens wat je daar op hebt staan?
AKB48 Idol to Guam de koishitara

:)

Dance Dance Revolution

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Frozen schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:57:
[...] Misschien een gekke vraag, maar zijn jullie blij met je telefoon? Ik heb mijne vandaag besteld, dus hij zal wel deze week binnen komen, maar toch... :)
Formaat is wennen, maar tijdens gebruik net handig. Hij past in mijn broekzakken zonder probleem.

Echt een knappe telefoon qua uiterlijk (ziet er mij wat zakelijk/serieus uit), fijn om vast te houden (sandstone), stevige bouwkwaliteit, bloedsnel, heel open software qua root/roms/CM(s), zonder prullen toegang tot privacy rechten en cpu clock, verrassend veel kleine handigheidjes (multicast, gestures,..), blijkbaar een strak recovery systeem, goede ontvangst (4g Base België), duidelijke gesprekken door de 3 microfoons, erg luide speakers om een gesprek te volgen als hij op tafel ligt.

Degelijke camera met veel opties (120fps). Mooi TFT scherm al is het niet zo helder als s-amoled natuurlijk (op het strand bv). Heerlijke sound via bluetooth/jack door audio fx, simpel/snel te benaderen in windows, heel goede autonomie (zit nog op 25R mét 2battery&greenify rooted), 2.1A oplader zorgt dat je batterij zo vol is.

In de auto zit die perfect in een Airframe+.

Op ebay vind je allerlei cases, hoesjes, tempered glass, .. voor een zacht prijsje. Stylecovers is spijtige zaak, misschien dat er toch onofficiële knappe covers komen. Nu ik was nooit in de markt voor een bamboe telefoon.

Levering gebeurde hier in 4 werkdagen met standard shipping. Erg mooie verpakking!

Qua nadelen:

Uhm, blijft tikje groot om handzaam te zijn, huidige OTA die even uit blijft, speakers geven niet de stereo indruk die je van de HTC M8 hebt (welke telefoon wel?), soms vind ik het moeilijk om te zien wat de bovenkant is (knoppen opzij), en hij is niet certified waterdicht. Na hard zoeken heb ik een licht gele schijn onderaan gevonden maar zonder erover te lezen was het me nooit opgevallen (kijk ik schuin naar mijn LG monitor hier dan lijkt dat ook witgeel hoor). De symbolen van de knoppen onder het scherm zijn een andere volgorde dan mijn oude HTC en dat was even wennen.

Indien je hem face-down laat vallen in een droptest vrees ik een slecht resultaat. YouTube: OnePlus One Durability Drop Test! Zowat hetzelfde als de LG G3 en de Iphone 6+ dus, al is deze 3x goedkoper dan laatstgenoemde.

Verder 0 issues.

Ongetwijfeld telefoon van het jaar!

Met het bedrijf zelf ben ik na aankoop niet in contact gekomen dus daar kan ik geen uitspraken over doen.

[ Voor 7% gewijzigd door anessie op 22-09-2014 00:51 ]

• gar-wier
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-06-2022
Ik heb m net ook besteld dus zal hier binnenkort ook even mn ervaringen posten. Ik heb een abbo bij Ben, die eigendom zijn van T-Mobile , dus als ik straks bij Ben een 4g abbo afsluit zou ik qua 4g toch goed moeten zitten? Ik woon in groningen en volgens t-mobile's dekkingskaart https://www.t-mobile.nl/z...werk-bereik/dekkingskaart zou ik daar binnen 3 maanden t-mobile's 4g moeten hebben

• anessie

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:14
maakt elkaar weinig dus. alleen is de xiaomi 150 dollar duurder in de 64gb variant toch?

• anessie
Wat ook weer voor de Oneplus spreekt :-)

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

Die Mi4 is ook wel een sexy apparaat en .5" kleiner, wat het toch wat makkelijker in gebruik maakt wat betreft bedienen met één hand. Maar goed, kon nu aan een OPO komen, en de zwarte 64GB Mi4 is er volgens mij nog steeds niet.

• BleuZ
418O2 schreef op maandag 22 september 2014 @ 01:06:
maakt elkaar weinig dus. alleen is de xiaomi 150 dollar duurder in de 64gb variant toch?
En ik heb toch nog altijd liever CyanogenMod/stock Android als MIUI, zowel wat updates betreft als UI.

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-11 14:55
Speaker is ook wel erg luid en duidelijk. Waar ik mijn vorige Nexus 5 bij gebruik als GPS vaak op luidst moest zetten (en dan nog...) om de stem te verstaan, moet ik nu zelfs m'n geluid wat minderen omdat het echt luid genoeg gaat zonder op max te zetten.

Formaat, tja...het went, maar het geeft nooit het gevoel echt comfortabel te worden. Bediening met één hand is uitgesloten. Maar dat blijft uiteraard erg persoonlijk, hangt er allemaal vanaf hoe groot/klein je handen zijn. Ik heb geen kleine handen, zit eerder op een gemiddelde handgrootte denk ik. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Drwho1 op 22-09-2014 08:40 ]

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 08:02

Salmon

.NET developer

Vandaag heeft iemand uit mijn klas ook een OPO binnengekregen, zijn scherm is wel echt anders. Die van hem is van september, die van mij van july.

Mijn scherm is onderaan een klein beetje gelig, valt best mee. Maar zijn scherm is geheel wat 'warmer' en heeft dus de tint overal ipv alleen onderaan. Mijn scherm is wel echt veel witter, maar zijn scherm is dus als geheel zo en dan valt het minder op. Wat mij wel opviel is dat zijn scherm veel feller (brightness) kan dan die van mij :o

Al met als nog geen reden om iets te omruilen etc, maar had niet verwacht dat ze het zo zouden "oplossen".

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Salmon schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:18:
Vandaag heeft iemand uit mijn klas ook een OPO binnengekregen, zijn scherm is wel echt anders. Die van hem is van september, die van mij van july.

Mijn scherm is onderaan een klein beetje gelig, valt best mee. Maar zijn scherm is geheel wat 'warmer' en heeft dus de tint overal ipv alleen onderaan. Mijn scherm is wel echt veel witter, maar zijn scherm is dus als geheel zo en dan valt het minder op. Wat mij wel opviel is dat zijn scherm veel feller (brightness) kan dan die van mij :o

Al met als nog geen reden om iets te omruilen etc, maar had niet verwacht dat ze het zo zouden "oplossen".
Hmmm ben benieuwd of dat bij die van mij ook zo is. Ik zal over een paar dagen wel een foto maken met mijn OPO naast een velletje a4 (als de OPO binnen is)

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:33
Frozen schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:57:
[...]

Misschien een gekke vraag, maar zijn jullie blij met je telefoon? Ik heb mijne vandaag besteld, dus hij zal wel deze week binnen komen, maar toch... :)
Ik kocht in 2011 mijn eerste smartphone, de HTC Sensation en die heb ik gebruikt totdat ik de OnePlus One kocht. En wat een verademing! Hij is groot, stevig, robuust, snel en werkt heerlijk met Cyanogen erop. Dit is die 300 Euro helemaal waard en een telefoon die ik altijd al had willen hebben. En mooi goedkoper dan de S5 en de One M8 :)

De ideale grootte had wel 5'' geweest iedergeval, want hij ligt niet ideaal in de hand en hij zit ook niet lekker in mijn broekzak.

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-11 12:50
Zonet kwam een leuke dame van DHL hem afleveren! Eerste reactie: Jezus wat een enorm ding :P . Maarja, kom van een iPhone 4S dus is het verschil in grootte is aanzienlijk. Verpakking enzo ziet er allemaal super mooi uit en het uitpakken is een feestje. Vooralsnog zie ik niks geels onderin het scherm, maar de algehele kleur lijkt sowieso vrij warm. Ik ga er verder ook niet op letten :). Bouwkwaliteit is echt goed, zit mooi in elkaar, doet niet onder voor de beleving van toen ik mijn iPhone uitpakte. (Die van mij is gebouwd op 5 september trouwens)
Ik heb ook de flipcover erbij genomen, prima hoesje, zeker voor dat geld. Is niet van leer, maar past prima. Maakt hem wel wat zwaarder en dikker. Het formaat is wel op het randje denk ik, past met hoesje net in mijn broekzak, maar moet nog even zien hoe het met bijvoorbeeld fietsen zal gaan. Ik heb ook de standaard screenprotector erbij genomen, moet ik nog aanbrengen. Maar lees ook veel positieve dingen over glazen protectors, dus misschien ga ik er nog zo een scoren.
De brightness van het scherm is op automatisch wel te laag vind ik, ik kreeg het ook niet hoger ingesteld in de automatische stand. Dus staat nu handmatig hoger. Verder is Android wennen voor mij, heb het nog nooit gebruikt.

• Drwho1
Vibratie van de One valt me wel tegen zo na enkele weken gebruik, erg zacht. Of is dat ook ergens een instelling die ik nog niet ontdekt heb?

[ Voor 10% gewijzigd door Drwho1 op 22-09-2014 13:30 ]

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 18:07
Misschien dat voor KPN/Telfort klanten het probleem vanzelf oplost doordat KPN vrij actie een 1800mhz netwerk gaat aanleggen...
http://corporate.kpn.com/...-haag-voor-kpnklanten.htm

• vinom
Drwho1 schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:29:
Vibratie van de One valt me wel tegen zo na enkele weken gebruik, erg zacht. Of is dat ook ergens een instelling die ik nog niet ontdekt heb?
Ik vind de vibratie ook wat aan de zachte kant. Het is nog net voldoende om hem te voelen.

de accuduur van dit ding is trouwens echt geweldig. Een dag haal je makkelijk met intensief gebruik en anders moet twee dagen ook wel lukken.

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-11 21:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

Het is interessant dat de 800Mhz niet gelukt is. Ik was 99% zeker van toen ik in Moskou was, dat ik op een 800Mhz mast zat. Gezien het netwerk enkel FDD op 800Mhz heeft (+TDD bands).
Vraag me dus echt af of het nu wel of niet werkt. Kan nu in BE niet testen omdat mijn SIM dood is :(

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Dima_2005 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:29:
Het is interessant dat de 800Mhz niet gelukt is. Ik was 99% zeker van toen ik in Moskou was, dat ik op een 800Mhz mast zat. Gezien het netwerk enkel FDD op 800Mhz heeft (+TDD bands).
Vraag me dus echt af of het nu wel of niet werkt. Kan nu in BE niet testen omdat mijn SIM dood is :(
Het werkt niet.
Ik ben momenteel echter wel met LTE verbonden, maar dat is het 1800 mhz (band 3) netwerk, dit werkte vorige week ook.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• PaulAM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-04 16:13
Drwho1 schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:29:
De trilling kan je zelf instellen.
Volume up/down keuze knop.

• cypher21
PaulAM schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:15:
[...]

De trilling kan je zelf instellen.
Volume up/down keuze knop.
huh?
De sterkte van de vibratie kun je niet instellen.

Ik vind de oneplus ook "zacht" trillen

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:23
Je zou als je geroot bent eens kijken of er in de kernel niet iets aan te passen valt.
Je kan daarvoor een kernel tuner app gebruiken.

Op mijn Nexus 5 kan je de vibrator wel mee aanpassen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 16:04
Quad schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:26:
Je zou als je geroot bent eens kijken of er in de kernel niet iets aan te passen valt.
Je kan daarvoor een kernel tuner app gebruiken.

Op mijn Nexus 5 kan je de vibrator wel mee aanpassen.
Via bv Trickster hier wel naar gekeken, maar de vibratie staat al op zijn maximum en is dus niet hoger te krijgen.
Persoonlijk vind ik hem niet "wat zacht", het is gewoon TE zacht :(

maarja, dat is eigenlijk voor mij het grootste manco ook van deze telefoon.

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

EeePC schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:01:
Maar lees ook veel positieve dingen over glazen protectors, dus misschien ga ik er nog zo een scoren.
Afgelopen zaterdag een tempered glass protector ontvangen. Moet hem er nog op doen, maar dat gaat straks gebeuren. Ben benieuwd, heb er ook goede verhalen over gehoord.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:25
Hoe is de audio over een goede koptelefoon met muziek? Is het echt goed te noemen? Ik lees maar weinig over het gebruik al muziek speler over een koptelefoon.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• PaulAM
  • Laatst online: 28-04 16:13
cypher21 schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:25:
[...]

huh?

Oh nee , het is het geluid van de wekker dat ik aanzag voor trillen.Sorry

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
zwembroek schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:45:
Hoe is de audio over een goede koptelefoon met muziek? Is het echt goed te noemen? Ik lees maar weinig over het gebruik al muziek speler over een koptelefoon.
https://forums.oneplus.ne...-vs-usb-dac-review.62491/

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-11 08:54
cypher21 schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:25:
[...]

huh?

Kan wel: Sound-->Vibrator Intensity (lol)

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-11 09:52

HaTe

haat niet

Grimmie187 schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:54:
[...]

Kan wel: Sound-->Vibrator Intensity (lol)
Heb je het zelf geprobeerd? 100% is even hard als 0%
Ik mis ook alle meldingen, gelukkig wordt ik niet vaak gebeld.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-11 21:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

MeltedForest schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:13:
[...]

Afgelopen zaterdag een tempered glass protector ontvangen. Moet hem er nog op doen, maar dat gaat straks gebeuren. Ben benieuwd, heb er ook goede verhalen over gehoord.
Yup, inderdaad. Ik heb nu een klein barstje in mijn tempered screen protector (Nillkin). Dit na een lelijke val van een schaar recht op mijn OPO |:( . Dus zeker een aanrader. Want dat zou gewoon mijn gewone glas verwoest hebben.
cypher21 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:35:
[...]

Het werkt niet.
Ik ben momenteel echter wel met LTE verbonden, maar dat is het 1800 mhz (band 3) netwerk, dit werkte vorige week ook.
Dus alle bevestigingen waren false positives? Net zoals bij mij? Da's jammer. :'(

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• Grimmie187
HaTe schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:13:
[...]

Heb je het zelf geprobeerd? 100% is even hard als 0%
Ik mis ook alle meldingen, gelukkig wordt ik niet vaak gebeld.
Ah, nee niet getest. Ik vind het niet echt hinderlijk. Er zijn vast wel custom kernels waarbij het vibratieniveau kan worden aangepast? Ik kom van een HTC One af, daar zat het bijv. in de ElementalX kernel.

[ Voor 3% gewijzigd door Grimmie187 op 22-09-2014 18:24 ]

• BleuZ
Ik gebruik 'm met Bowers & Wilkins P3s en Xiaomi Piston V2s. Met beide subliem geluid, kan zowaar niet beter.

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-11 09:52

HaTe

haat niet

Grimmie187 schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:22:
[...]
Ah, nee niet getest. Ik vind het niet echt hinderlijk. Er zijn vast wel custom kernels waarbij het vibratieniveau kan worden aangepast? Ik kom van een HTC One af, daar zat het bijv. in de ElementalX kernel.
Hmm, zou kunnen dat het komt omdat ik franco kernel gebruik.. Maar volgens mij was de vibratie daarvoor ook niet hard. Kan iemand bevestigen of de trilintensiteit kan worden ingesteld?

[ Voor 6% gewijzigd door HaTe op 22-09-2014 19:48 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• eppo666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-11 12:30
Ik gebruik de mijne met een JBL J46BT (bleutooth) (in ear) headset en een logitech UE4000 (on ear) headset.

En ik vind het geluid prima, natuurlijk kan het beter, maar hangt ook af van de geluidskwaliteit van de mp3,wav,aac files en een duurdere headset geeft ook weer een ander geluid.

Mijn files zijn over het algemeen mp3 320kb of aac 192kb vrb

Ik wil persoonlijk niet meer uitgeven dan rond de 100,- euro aan een headset.

En met headsets in deze prijsklasseklinkt het prima.

Mijn muzieksoort is voor het merendeel hardrock/metal met een beetje rustige rock er tussendoor.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:22
HaTe schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:48:
[...]

Hmm, zou kunnen dat het komt omdat ik franco kernel gebruik.. Maar volgens mij was de vibratie daarvoor ook niet hard. Kan iemand bevestigen of de trilintensiteit kan worden ingesteld?
Ik draai standaard software op mijn OPO en kan de sterkte prima instellen. En ik merk dus ook duidelijk verschil tussen de standen. Op de hoogste stand is hij in ieder geval sterker dan bij mijn Nexus 4.

Punctuality is the politeness of kings

• Rhin
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11 10:35
Is het scherm, zonder protector, erg zwak? Die indruk krijg ik wel een beetje. Ben zelf niet zo'n fan van die protectors, aangezien ik het er enorm slecht/goedkoop uit vind zien als er lucht onder zit en mezelf kennende zal dat wel weer gebeuren als ik een koop 8)7 wel lijken de Flipcases van OPO mij mooi, of deze bumpcase.

Moet hem nog binnen krijgen (Order status: "Processing"), maar de telefoon die ik nu heb, de Xperia SP, heeft echt erg goed glas. Heb hem al eens per ongeluk van de trap getrapt, 3-4 meter vrije val. Geen krasje, geen barstje, geen deukje. Wel verwacht ik dat ik hem op zich niet zo vaak zal laten vallen.

[ Voor 12% gewijzigd door Rhin op 22-09-2014 20:37 ]

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04:52

RobertowNL

For your gear!

Rhin schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:35:
Is het scherm, zonder protector, erg zwak? Die indruk krijg ik wel een beetje. Ben zelf niet zo'n fan van die protectors, aangezien ik het er enorm slecht/goedkoop uit vind zien als er lucht onder zit en mezelf kennende zal dat wel weer gebeuren als ik een koop 8)7 wel lijken de Flipcases van OPO mij mooi, of deze bumpcase.
Glazen protectors zijn heel simpel te plakken. Die krijg je er vrij simpel zonder lucht op.

• bowi1612
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:55
HaTe schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:48:
[...]

Ik heb zelf gewoon de standaard ROM erop staan en voel wel degelijk een groot verschil tussen de standen. Hij trilt zeker een stuk harder dan mijn oude nokia lumia 800.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dankzij user .Kaas heb ik een gratis invite gekregen. Mijn OPO is besteld en ik ben heel benieuwd naar het apparaat. Zijn er dingen die ik zodra hij uit de doos komt moet testen, of is er niks om mij zorgen om te maken? Hopelijk is het de komende paar jaar voldoende om mijn afgepeigerde Galaxy Nexus te vervangen.

• gar-wier
Verstekbakker schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:52:
Dankzij user .Kaas heb ik een gratis invite gekregen. Mijn OPO is besteld en ik ben heel benieuwd naar het apparaat. Zijn er dingen die ik zodra hij uit de doos komt moet testen, of is er niks om mij zorgen om te maken? Hopelijk is het de komende paar jaar voldoende om mijn afgepeigerde Galaxy Nexus te vervangen.
Interessante vraag, ben ook zeer benieuw. Volgens mij zouden de nieuwe opo's geen last meer moeten hebben van de gele gloed aan de onderkant.
OPGELET voor mensen die de OPO zeer binnenkort willen bestellen: er is mij op het opo forum verteld (dus niet 100% betrouwbaar) dat op dit moment in NL alle opo's via de "express shipping" DHL optie worden verstuurd, ongeacht of je standard of express shipping kiest. Oftewel, als je express shipping kies betaal je hier onnodig extra voor. Ik heb namelijk standard shipping gekozen en betaald, maar op dit moment bij "my orders" staat dat 'ie volgens express shipping zal worden verzonden. Kan jij dit bevestigen dat je hetzelfde hebt verstekbakker?

• vinom
Ik heb die van mij vorige week besteld. Standard delivery gekozen en is automatisch, kosteloos omgezet naar express delivery. Van bestellen tot levering was totaal slechts 22 uur.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:58

DarkSide

theres no place like ::1

Zie dat hij idd op Express shipment staat. Dan hoop ik dat hij snel komt.
Status order is nog wel processing

[ Voor 56% gewijzigd door DarkSide op 22-09-2014 21:34 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik heb de standaard verzending in elk geval aangeklikt. Dat is pas een uur geleden geweest ofzo, dus hij is nog niet verzonden. Zodra hij binnen is zal ik het hier melden. Eigenlijk zit ik er niet zo op te wachten dat hij zo rap al bezorgd wordt, want ik ben pas donderdag weer thuis. Hopelijk wordt het niet zo'n Selekt Vracht drama, want dan gaan er mensen sterven.

-edit- Vooralsnog staat er bij de shipping method 'standard'

-edit2- Kan iemand zeggen of die Express via de prutsers van Selekt Vracht gaat of via de gewone DHL?

[ Voor 18% gewijzigd door Verstekbakker op 22-09-2014 21:56 ]

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Gister besteld (verzendkosten €10,99), er staat
Shipping Method
Shipping Method - Express
Afbeeldingslocatie: http://i.snag.gy/wm1zT.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Frozen op 22-09-2014 21:56 ]

• Quad
De goedkoopste gaat via DPD, in mijn geval maar ging vrij snel daarna over op DHL. Als je de goedkoopste neemt wordt hij ook via DHL bezorgd dus.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 08:02

Salmon

.NET developer

Verstekbakker schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:52:
Ik zou me nergens zorgen om maken, de nieuwe batches hebben een gelijkmatiger gloed (zie mijn vorige post, bovenaan deze pagina) en dus valt het niet op. Had zelf ook de Galaxy nexus (gisteren verkocht via V&A trouwens) en t is zeker een upgrade waar je u tegen mag zeggen :D

• Verstekbakker
  • Niet online
Salmon schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:07:
[...]

Ik zou me nergens zorgen om maken, de nieuwe batches hebben een gelijkmatiger gloed (zie mijn vorige post, bovenaan deze pagina) en dus valt het niet op. Had zelf ook de Galaxy nexus (gisteren verkocht via V&A trouwens) en t is zeker een upgrade waar je u tegen mag zeggen :D
Ja mijn GN gaat nog maar een halve dag mee op een batterij (ook de batterij al nieuw geprobeerd, ik denk dat de AIVD me tapt en daarom wat meer batterijverbruik 8)7 ). Ik ben ook te lui om hem te upgraden (draait nu nog steeds CM10). Ik ben heel benieuwd naar de snelheid en de batterijduur. En hoe ga ik eigenlijk 64GB vol krijgen!? De 16 van de GN kreeg ik al niet vol... If it's worth doing, it's worth overdoing!

• Aardappelkroket
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Heb de telefoon een week, maar zit alsnog een gele gloed op de onderkant. Het valt alleen op bij een witte foto/webpagina. Erger me er niet aan.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Aardappelkroket schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:36:
Heb de telefoon een week, maar zit alsnog een gele gloed op de onderkant. Het valt alleen op bij een witte foto/webpagina. Erger me er niet aan.
offtopic:
dat is een aardappel kroket denk ik... :D

Kan je er misschien een fotootje van maken? Ik ben wel benieuwd eigenlijk.

• Spoenky
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03-2022
Jep,

Gisteren besteld en standaard verzending gekozen, staat nu op express.

Dus let op! BETAAL NIET TEVEEL voor verzending.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 18:07
Rhin schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:35:

Moet hem nog binnen krijgen (Order status: "Processing"), maar de telefoon die ik nu heb, de Xperia SP, heeft echt erg goed glas. Heb hem al eens per ongeluk van de trap getrapt, 3-4 meter vrije val. Geen krasje, geen barstje, geen deukje. Wel verwacht ik dat ik hem op zich niet zo vaak zal laten vallen.
Scherm zelf voelde niet zwak, die plastic laagjes vind ik ook niks, maar heb nu zo'n harde nilkin erop en dat is echt prima, je ziet er niets van.
Overigens had je waarschijnlijk wel mazzel toen je SP van de trap viel....

• gar-wier
vinom schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:29:
Ik heb die van mij vorige week besteld. Standard delivery gekozen en is automatisch, kosteloos omgezet naar express delivery. Van bestellen tot levering was totaal slechts 22 uur.
Nice dan zal die van mij ook wel snel binnen zijn met express delivery.
En dus nog 1 maal aan allen: gewoon standard shipping kiezen, wordt automatisch express!

• EeePC
Aardappelkroket schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:36:
Inderdaad ik zie het nu ik jouw post lees ook. Zwak onderaan het scherm, de gloed is ongeveer ter grootte van een paar regels tekst. Storend is het niet eigenlijk. Als je het niet weet of er niet op let zie je het niet.

• Verstekbakker
  • Niet online
EeePC schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 00:02:
[...]

Inderdaad ik zie het nu ik jouw post lees ook. Zwak onderaan het scherm, de gloed is ongeveer ter grootte van een paar regels tekst. Storend is het niet eigenlijk. Als je het niet weet of er niet op let zie je het niet.
Kan het in de toekomst geen kwaad? Dus over een jaar of misschien twee?

-edit- Het zal wel weer vloeken in de kerk zijn Tweakers kennende, maar wat is precies het voordeel van het veranderen van kernel? Stock tov. Franco r18 bijv.

Als ik zo links en rechts lees dan denk ik dat ik stock blijf, maar wel met een custom recovery en geroot. Ik twijfel dus nog over de kernel, want daar lees ik nog niet genoeg voordelen van. Aangezien de rom van CM is, denk ik ook dat ik daar wel genoeg aan heb. Misschien denk ik fout?

[ Voor 35% gewijzigd door Verstekbakker op 23-09-2014 02:36 ]

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Dima_2005 schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:14:
[...]

Yup, inderdaad. Ik heb nu een klein barstje in mijn tempered screen protector (Nillkin).
Toevallig had ik ook Nillkin gekocht, voor €5 inclusief verzenden via Ebay. Het is wel een hele toolkit met al die doekjes en rommel erbij. Had trouwens op mijn scherm al een klein krasje zitten voor ik de screenprotector erop deed, dus tot zover Gorilla Glass. :P

Ik was die oude plastic protectors gewend dus dit was wel ff wat anders. Maar het gaat eigenlijk vanzelf en is een stuk makkelijker recht erop te plakken dan die plastic protectors. En het voelt eigenlijk niet anders dan het 'echte' scherm.

[ Voor 9% gewijzigd door MeltedForest op 23-09-2014 08:18 ]

• hutch
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-11 06:59
Heb de standaard screenprotector van OnePlus One erbij gekocht en moet zeggen: prima ding! Installatie supersimpel, en ziet er amper wat van dat er een protector op zit.

• cypher21
Verstekbakker schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 00:03:
[...]

Kan het in de toekomst geen kwaad? Dus over een jaar of misschien twee?

-edit- Het zal wel weer vloeken in de kerk zijn Tweakers kennende, maar wat is precies het voordeel van het veranderen van kernel? Stock tov. Franco r18 bijv.

Als ik zo links en rechts lees dan denk ik dat ik stock blijf, maar wel met een custom recovery en geroot. Ik twijfel dus nog over de kernel, want daar lees ik nog niet genoeg voordelen van. Aangezien de rom van CM is, denk ik ook dat ik daar wel genoeg aan heb. Misschien denk ik fout?
Franco voegt optimalisaties toe aan de kernel waardoor de batterij wat langer mee gaat. Daarnaast biedt die kernel wat meer opties van dingen die je in kunt stellen.
Wat momenteel echter een hele goede reden is om Franco Kernel te gebruiken is dat deze kernel compiled wordt vanuit de CM Nightlies sources.
Er zijn al een hoop bugs gefixed die nog steeds in de laatste OTA zitten (o.a. fixes voor battery drain). Ook heeft de laatste franco kernel nieuwe touchscreen firmware waardoor het scherm sneller en beter reageerd.

• Verstekbakker
  • Niet online
Dan moet ik die misschien toch maar gaan aanpassen. En hoe zit het met bricken? Is deze telefoon daar goed tegen bestand?

• cypher21
Verkeerde kernel flashen is niet bricken. Dat resulteert in een boot-loop. Dit is makkelijk te fixxen door de juiste kernel in recovery te flashen

• Verstekbakker
  • Niet online
Als het te fixen is dan is het niet bricken nee. Maar zijn er gevallen van bricken bij deze telefoon?

• cypher21
Enige manier om de telefoon (eigenlijk geldt dit voor alle android telefoons) echt te bricken is door een verkeerde bootloader te flashen.
Dan moet je wel heel dom bezig zijn

• Drwho1
Jongens, er loopt hier een draadje geheel gewijd aan rooten & custom roms, denk dat jullie daar veel beter af zullen zijn voor het uitwisselen van dergelijke ervaringen. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Drwho1 op 23-09-2014 10:11 ]

• Rixos
  • Laatst online: 09-08 09:45
cypher21 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:19:
[...]

Franco voegt optimalisaties toe aan de kernel waardoor de batterij wat langer mee gaat. Daarnaast biedt die kernel wat meer opties van dingen die je in kunt stellen.
Wat momenteel echter een hele goede reden is om Franco Kernel te gebruiken is dat deze kernel compiled wordt vanuit de CM Nightlies sources.
Er zijn al een hoop bugs gefixed die nog steeds in de laatste OTA zitten (o.a. fixes voor battery drain). Ook heeft de laatste franco kernel nieuwe touchscreen firmware waardoor het scherm sneller en beter reageerd.
Ik hoorde iets over dat er een soort bug was in Franco's kernel waardoor animaties of schermwisselingen trager reageerden. Is dit nog steeds het geval?

Vooral de touch screen issues erger ik me aan dus dat zou voor mij wel een reden zijn om franco's kernel te flashen.

Als je franco's kernel flasht, krijg je dan ook de nieuwe kleur calibratie uit de OTA? Ik zit nu nog steeds op versie 25R, en ik hou wel van de wat warmere calibratie van het scherm (valt de geligheid aan de onderkant ook minder op) ik ben bang dat als ik update dat de kleuren minder eruit springen en dat ik mij meer ga ergeren aan de yellow band.

• Grimmie187
Rixos schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:49:
[...]

Ik hoorde iets over dat er een soort bug was in Franco's kernel waardoor animaties of schermwisselingen trager reageerden. Is dit nog steeds het geval?

Vooral de touch screen issues erger ik me aan dus dat zou voor mij wel een reden zijn om franco's kernel te flashen.

Als je franco's kernel flasht, krijg je dan ook de nieuwe kleur calibratie uit de OTA? Ik zit nu nog steeds op versie 25R, en ik hou wel van de wat warmere calibratie van het scherm (valt de geligheid aan de onderkant ook minder op) ik ben bang dat als ik update dat de kleuren minder eruit springen en dat ik mij meer ga ergeren aan de yellow band.
Als je Franco hebt geinstalleerd kun je de Trickster MOD app downloaden uit de store. Hiermee kan je o.a. de RGB instellingen van je scherm instellen.

I.c.m. de reguliere scherm instellingen kun je het scherm aanpassen naar wens, zie ook:
http://forum.xda-develope...en-color-setting-t2823879

• cypher21
Dat is geen bug, enkel een nieuwe aanpassing in de kernel waarbij de ROM ook aangepast moet worden. op 33R leidt dit niet tot problemen, maar gok op 25R wel.

Je krijgt de standaard kleurcalibratie uit CM, dus gok idd de nieuwere, maar Franco kernel laat het toe zelf de calibratie aan te passen, dus je zou het zo kunnen veranderen.

@drwo, je hebt gelijk, echter loopt het hier sowieso al door elkaar heen (band20 unlock e.d. waar root voor nodig is enzovoorts) ik gok dat meerendeel niet eens het andere topic bezoekt maar eerder door het lezen in dit topic op het idee komt

• Grimmie187
Rixos schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:49:
[...]

*edit* misschien even verhuizen naar het custom ROM topic idd :)

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-11 15:54
Zojuist besteld, maar staat nog op Standaard verzending. Duurt het even voor dit veranderd, of zouden ze het aangepast hebben?

• Rixos
Ik zie niet zo zeer het probleem om het hier over het flashen van kernels te hebben. Het heeft toch te maken met de gebruikerservaring van de OPO (kleurweergave, touch screen issues etc.) Het is niet alsof ik hier uitgebreid roms tegenover elkaar aan het zetten ben. Het is ook handiger om het er hier over te hebben omdat in dit topic alleen OPO gebruikers zitten die elkaar kunnen helpen. Maar als mensen zich er aan storen dan doe ik het wel in een ander topic.

• cypher21
Rixos schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:12:
Ik zie niet zo zeer het probleem om het hier over het flashen van kernels te hebben. Het heeft toch te maken met de gebruikerservaring van de OPO (kleurweergave, touch screen issues etc.) Het is niet alsof ik hier uitgebreid roms tegenover elkaar aan het zetten ben. Het is ook handiger om het er hier over te hebben omdat in dit topic alleen OPO gebruikers zitten die elkaar kunnen helpen. Maar als mensen zich er aan storen dan doe ik het wel in een ander topic.
Ben ik met je eens.
Kernels vallen een beetje in een grijs gebied... er is zelfs geen root voor nodig :P
Ik draai zelf stock CM11s (33R) + root en franco kernel.

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Dit soort reacties voegen niets toe.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 23-09-2014 11:27 ]

• Rixos
cypher21 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:18:
[...]

Ben ik met je eens.
Kernels vallen een beetje in een grijs gebied... er is zelfs geen root voor nodig :P
Ik draai zelf stock CM11s (33R) + root en franco kernel.
En heeft het installeren van de kernel voor jou verbeteringen gebracht? Had je hiervoor touch screen issues waar je nu geen last meer van hebt of iets anders? Ben wel benieuwd.

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 15:04
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 23-09-2014 11:28 ]

• cypher21
Rixos schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:27:
[...]

En heeft het installeren van de kernel voor jou verbeteringen gebracht? Had je hiervoor touch screen issues waar je nu geen last meer van hebt of iets anders? Ben wel benieuwd.
batterij gaat langer mee op 33R (vergelijkbaar met 25R)
Touchscreen reageerd VELE malen sneller dan voorheen, voorheen ook heel af en toe last van ghost touches die nu niet meer optreden.
Ik tik vrij snel en dat werkte op 33R (en alle builds daarvoor) niet fijn, veel spelfouten of toetsen die niet aangeslagen werden.
Nu geen last meer van!

• Verstekbakker
  • Niet online
Voor de geïnteresseerden: mijn 'standard-shipping' staat nu op 'express'. Gratis "upgrade" dus. Een upgrade alleen als het niet wordt bezorgd door Selekt Vracht (onderdeel van DHL dus). Wat een kneuzenbedrijf is dat zeg...

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:55
hele hoop advertenties veranderen ook naar gratis :+ dus misschien nog eens in de VA kijken.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Rixos
cypher21 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:53:
[...]

batterij gaat langer mee op 33R (vergelijkbaar met 25R)
Touchscreen reageerd VELE malen sneller dan voorheen, voorheen ook heel af en toe last van ghost touches die nu niet meer optreden.
Ik tik vrij snel en dat werkte op 33R (en alle builds daarvoor) niet fijn, veel spelfouten of toetsen die niet aangeslagen werden.
Nu geen last meer van!
Wow, goed om te horen. Ik denk dat ik dan ook maar eens de overstap ga maken.
Ik heb vooral tijdens gamen vaak last van ghost touches na dat de telefoon heet wordt, ik ben benieuwd of die kernel daar ook bij kan helpen. Is er nog een reden waarom je de telefoon ook geroot hebt, want dat had je niet perse nodig voor het flashen van de kernel toch?

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-11 20:37
Na zelf nu bijna 2 maand de Oneplus te hebben er 1 besteld voor mijn vrouw die nu een S3 heeft.
Ben erg benieuwd hoe zij de overstap vindt en vooral hoe ik het nu weer moet uitleggen.
Ook kan ik nu mijn exemplaar van juli naast die van haar houden en het verschil in scherm eens controleren.
Als ik foto's kan maken (met mijn 'oude' Note) ter vergelijking zal ik het proberen te doen, maar foto's van schermen maken is niet zo simple.

• Luke-san
Frozen schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:34:
[...]

Ik ben zeer benieuwd.
Die van mij staat na 2 dagen helaas nog steeds op "processing".
Ik was weer zo slim om niet even hier te lezen en express shipment te kiezen.

Zit trouwens terug op ColorOS en dat bevalt mij met Nova launcher echt wel goed, De camera is toch echt wel stukken beter dan in CM11s

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Luke-san schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:36:
[...]

Ik was weer zo slim om niet even hier te lezen en express shipment te kiezen.

Zit trouwens terug op ColorOS en dat bevalt mij met Nova launcher echt wel goed, De camera is toch echt wel stukken beter dan in CM11s
Als je het in de TS wil krijgen moet je ff een Dm naar CLB sturen :)

• EeePC
Hoe kun je het trillen tijdens het typen uitzetten? En evt vervangen door een tik toon? Heb het nog niet kunnen vinden in de instellingen.

• Quad
In SwiftKey kan je dat in de instellingen van SwiftKey aanpassen.

Het Stock toetsenbord kan dat ook.
(Instellingen ->Taal en Invoer -> settingknopje achter Android toetsenbord)

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• EeePC
Top thanks! Ik had meer moeten graven in de instellingen!

[ Voor 20% gewijzigd door EeePC op 23-09-2014 20:30 ]

• Luke-san
Frozen schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:05:
[...]

Als je het in de TS wil krijgen moet je ff een Dm naar CLB sturen :)
Ivm de camera op ColorOS heb ik nog steeds geen wetenschappelijk onderbouwde bewijzen,
Nu met een tweede, maar kan ik dat maken met die van mijn vrouw, zou ik het natuurlijk wel kunnen testen. Vraag is natuurlijk zoals de schermen, zijn de camera sensors hetzelfde?

Het loont toch eens de moeite om over te schakelen als je TWRP hebt. DDR3 memory dus een backup/restore in 10min. Het bevalt me wel.

• Goemies
  • Laatst online: 12-11 17:24
Ik heb de telefoon nu een maand, bevalt helemaal prima. Onderin het scherm heb ik een zeer lichte gele gloed maar deze valt eigenlijk niet op als je er niet op let of als je niet op een volledig witte achtergrond zit (en dan nog bijna niet).

Mijn eerste reactie was, sjonge wat groot. Eerst had ik een GalaxyS2, en die vond ik destijds al vrij groot. Na drie jaar gewend te zijn geweest aan dat toestel moet ik zeggen dat de Oneplus een enorme verbetering is. Qua snelheid maar ook qua grootte.
Makkelijk te besturen met een hand, door de sandstone achterkant glijd hij eigenlijk niet weg.
Helaas geen 4g ondersteuning buiten de grote steden, nu had ik dat op mijn S2 ook niet dus daar mis ik eigenlijk niets.
Ik ken een aantal mensen waarvoor dit de dealbreaker is, omdat ze gewend zijn aan de snelheid van het 4g-netwerk.

[ Voor 8% gewijzigd door Goemies op 24-09-2014 11:28 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Geheel tegen mijn principes in heb ik deze week een aantal foto's gemaakt met mijn telefoon. En, eerlijk is eerlijk, ze zijn zeer behoorlijk wanneer het licht goed is. Dynamisch bereik is prima, de standaard kleureninstelling is zeer behoorlijk en de scherpte vond ik zelfs verrassend.

Ik ga niet zeggen dat ik deze foto's zou willen uitvergroten tot A3-formaat, maar ze zijn absoluut veel beter dan alles wat ik tot nu toe op een Android-telefoon heb gezien. Inclusief de Sony Z1, Galaxy S4/S5 en de HTC One's. Zo goed dat ik overweeg om de foto's die ik heb gemaakt van mijn dochter zelfs af te drukken. En ik ben zeer (ZEER) kieskeurig qua fotokwaliteit.

Dat is, bij goed licht. Zodra de ISO omhoog moet tot boven de 200 valt de kwaliteit hard terug. Maar goed, wat wil je met zo'n mini sensor.

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:07
dreamscape schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:24:
Dat was volgens mij niet helemaal de bedoeling...
Waarom niet dan?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:24
"GEEN INVITES" in de topicwarning, dat roze stuk boven waar je een reactie plaatst. :+
Maar je hebt er in ieder geval 3 mensen mee geholpen ;)

• hollabizack12
dutchgio schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:31:
"GEEN INVITES" in de topicwarning, dat roze stuk boven waar je een reactie plaatst. :+
Maar je hebt er in ieder geval 3 mensen mee geholpen ;)
Ooh haha ik dacht meer dat dat sloeg op het gebedel van mensen. Anyway idd 3 mensen blij dat is belangrijker mag ik hopen.

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 16:35
Ik denk dat het vooral een probleem is wanneer mensen gaan vragen/smeken om invites.

• gar-wier
zure pruim die hier een probleem van maakt:p zolang het niet uit de hand loopt natuurlijk en mensen erom gaan bedelen

• Mathijs14
  • Laatst online: 18-11 16:27
hollabizack12 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:34:
[...]

Ooh haha ik dacht meer dat dat sloeg op het gebedel van mensen. Anyway idd 3 mensen blij dat is belangrijker mag ik hopen.
Mooi actie, gewoon lekker je invites weggegeven in plaats van verkopen. Dat wordt heus wel door de vingers gezien mag ik hopen.

Anyway, goed gedaan _/-\o_

• hollabizack12
mathijs55 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:49:
[...]

Mooi actie, gewoon lekker je invites weggegeven in plaats van verkopen. Dat wordt heus wel door de vingers gezien mag ik hopen.

Anyway, goed gedaan _/-\o_
Thanks! Als mensen niet zo inhalig zouden doen dan hadden we allemaal gratis invités gehad. Ik heb er zelf 15 euro voor betaald maar waarom moet je het terugverdienen? Beetje gierige gedachte vind ik. Anyway beste telefoon ooit, meer mensen moeten ervan kunnen genieten.

• Mathijs14
  • Laatst online: 18-11 16:27
hollabizack12 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:14:
[...]

Thanks! Als mensen niet zo inhalig zouden doen dan hadden we allemaal gratis invités gehad. Ik heb er zelf 15 euro voor betaald maar waarom moet je het terugverdienen? Beetje gierige gedachte vind ik. Anyway beste telefoon ooit, meer mensen moeten ervan kunnen genieten.
Ja ik deel die mening ook volledig. Heb gisteren en vandaag een invite weggegeven via V&A. die derde invite heeft een collega van me gehad. Resultaat: 3 mensen heel blij gemaakt :)
Pagina: 1 ... 42 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.