Zojuist mijn OPO in de armen kunnen sluiten. Wat een avontuur, dat uitpakken. Ze weten wel hoe ze de spanning op moeten drijven!!! Bouwdatum is 26-07-2014, afgaande op de verhalen op het Oneplus forum, zou dat een goed teken moeten zijn.....
Eerste indruk:
Nondeju, wat is dit een soepel toestel. Alles werkt vliegensvlug en zonder horten en stoten. Nu zal dat deels komen door mijn eerdere ervaringen met Samsung-toestellen, die recht uit de doos toch een stuk minder soepel zijn.
Na het instellen(en direct de upgrade) eerst maar eens een wit scherm getoverd, om de veelbesproken gele band eens te onderzoeken. Tot mijn blijdschap is die niet aanwezig! Wel is onder bepaalde hoeken de plaatsing van de backlights te zien, maar dat is niet storend. Mijn vorige toestellen waren allemaal Amoled, dus enigszins verwend ben ik wel. Ik had mijn verwachtingen in dat opzicht al wat bijgesteld, immers, niets kan tippen aan Amoled voor een telefoonscherm
Toch is dit scherm zeker niet minder dan dat van de Galaxy S3. Het is vooral anders. Scherper, maar qua kleuren (en zwartwaarden uiteraard) minder.
Verder heb ik de originele Oneplus flipcase bijbesteld. Perfect fit, maakt het toestel erg sjiek al is daardoor wel de prachtige achterkant niet zichtbaar. Vanavond eens een screenprotector plaatsen en dan overwegen hoe mijn toestel voorlopig door het leven zal gaan.
En voor de daredevils die mij via DM willen benaderen: NEE, ik heb nog geen invites, en mij DM-en gaat je zeker niet helpen om aan een invite te komen. Eerder andersom.
Owja, for those who wonder: Hij is volstrekt symmetrisch aan de onderkant!