Ok mijn eerste post hier, ik lees altijd eerst alles door voordat ik iets post koste me nu bijna een week.
Ik heb nu mijn Oneplus One iets meer dan een week in bezit, hier een overzicht van dingen die ik vaak op het forum heb langs zien komen:
Ja hij is groot persoonlijk vind het geen probleem past bij mij in alle broekzakken soms steekt die er iets boven uit.
Yellow Banding, de eerste paar dagen dacht ik waar heeft iedereen het over nu toch maar een keer heel goed gekeken en er is inderdaad iets verkleuring onder aan het scherm te zien met full brightness en witte achtergrond, maar dit valt totaal niet op zeker niet met onscreen buttons.
Ik heb zelf de Chinese versie van de telefoon omdat ik momenteel ook in China woon, ik heb hem op het "Ebay van China" gekocht
www.taobao.com voor deze website heb je wel een Chinees post adres nodig. Mijn shop zat ook in Hangzhou en ik had hem binnen een dag binnen super snel dus.
Let op ik heb dus de Chinese versie, ik heb een aantal keer gelezen op dit forum dat dit precies dezelfde versie is als je internationale behalve de opdruk en de rom, dit is niet waar. Mijn versie heeft andere modem software die het mogelijk maakt op bij de provider China mobile op 3g te kunnen. Ja er is beperkt ruimte beschikbaar op de modem daarom ik mijn telefoon slechts beperkt bruikbaar in Amerika, voor Europa ondersteund die precies dezelfde banden als de Internationale versie dus in Europa geen probleem (nog niet getest). Veel retailers die ook Cyanongen rom voor installeren op de Chinese versie flashen ook meteen de modem zo dat die nu wel gelijk is aan de Internationale versie, die deze xda post:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2793471
Dit roept bij mij de vraag op is zo iets ook niet mogelijk zodat 800mhz band ondersteund word? aangezien de chip het wel aan kan
Maar misschien moet ik dit even op XDA posten.
Verder ben ik super blij met de telefoon ik heb meteen Cyanongen er op geinstaleerd, en heb colorOS niet geprobeerd al hoewel ik iets vergelijkbaars op mijn Oppo find 5 had. ik ben een grote fan van stock android en ook van cyanogen dus vandaag dat ik colorOS niet geprobeerd heb.
Hij is mega snel heb nog een batterij super goed, Camera goed genoeg hopelijk word die nog iets beter met de update van vandaag.
Ik heb ook de update nog niet binnen ik kijk er naar uit, zou mooi zijn om de gestures weer aan te kunnen zetten.
[
Voor 0% gewijzigd door
Frank Folsche op 12-08-2014 12:35
. Reden: perongeluk 200mhz geschreven ipv 800... ]