[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste
Acties:
  • 550.674 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:59
Hoe krijg ik die stomme google zoekbalk bovenin kwijt ?
En hoe krijg ik meer iconen op de homepage ?
3 rijen ipv naast de klok en weatherbalk en 5 per rij zou al veel schelen.

Het toestel is een echte verbetering tot mijn Note. sneller met eigenlijk alles. Maar veeeeeel te veel instellingsmogelijkheden.

[ Voor 27% gewijzigd door harley op 10-08-2014 09:04 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
harley schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 09:03:
Hoe krijg ik die stomme google zoekbalk bovenin kwijt ?
En hoe krijg ik meer iconen op de homepage ?
3 rijen ipv naast de klok en weatherbalk en 5 per rij zou al veel schelen.

Het toestel is een echte verbetering tot mijn Note. sneller met eigenlijk alles. Maar veeeeeel te veel instellingsmogelijkheden.
Settings > Home > Settings Trebuchet > Homescreen > Searchbar

Ja ik heb mijn taal op Engels staan, zoek zelf maar uit wat er bij jou in het Nederlands staat. :P

Heb hem zelf ook verwijderd, gebruik het nooit.

Icoontjes geen idee, misschien niet mogelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Stark op 10-08-2014 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Met nova launcher, is hier al een aantal keren voorbij gekomen! Ideale app, kan je ook wat meer instellen mbt de search bar!

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Met larger icons uitgeschakeld krijg je niet meer icoontjes op een rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overspark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:16
Rixos schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:06:
[...]

Ja alleen, dit zou softwarematig al opgelost moeten zijn met een update. Ik merk er echter weinig van.
Dat komt omdat de update waar die fix in gaat zitten nog altijd niet is uitgerold. Geldt ook voor volumeproblemen waar sommigen last van hebben (wat op te lossen is door zelf wat dingen te flashen nu). Deze update zou origineel eind juli uitkomen, maar hij is er nog altijd niet. Nog even geduld dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 11:43
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 12:30:
Hier wat pics van mijn Home screen(s) en app drawer :9
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er gaaf uit. Mijn OPO komt volgende week binnen als het goed is. :9 Heb je meer info over de launcher? Welke is dat?

Ik hoop dat de gele waas over het scherm mee valt. Ik zal m'n ervaringen posten.

[ Voor 7% gewijzigd door Bas. op 10-08-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Iemand die hier raad mee weet.? Heb al vanalles geprobeerd

Als je de opo standaard hebt Is het lockscreen blauw wat mn naar onder moet slepen.
Bij deze krijg je een voorbeeld van binnen gekregen smsjes.

Is er een manier om het blauwe kleur aan te passen.?
Of om de smsjes te zien als je bijvoorbeeld een patroon of de standaard unlock hebt (hangslotje wat je naar rechts moet slepen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
heb de nova launcher maar geinstalleerd daar kun je makkelijk je hele menu instellen (dus ook 5 kolommen) prime versie aangeschaft zodat ik ook bij iedere app het aantal berichten direct kan zien.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

leducw schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:01:
Iemand die hier raad mee weet.? Heb al vanalles geprobeerd

Als je de opo standaard hebt Is het lockscreen blauw wat mn naar onder moet slepen.
Bij deze krijg je een voorbeeld van binnen gekregen smsjes.

Is er een manier om het blauwe kleur aan te passen.?
Of om de smsjes te zien als je bijvoorbeeld een patroon of de standaard unlock hebt (hangslotje wat je naar rechts moet slepen.)
Je hebt wel een optie als je rooted ben en CWM hebt geflashed om een aangepast lockscreen te gebruiken, er zijn 2 verschillende treads op XDA te vinden (Klik onderstaande plaatjes voor de tread):

Afbeeldingslocatie: http://img.tapatalk.com/d/14/08/10/ybase2az.jpg

Hiernaast heb je nog aangepaste kleuren (zwart, grijs, rood) en deze zijn hier te vinden (lees wel ff t topic door, want de first post heeft iets verouderde download links).

Je zou uiteraard ook gewoon de custom launcher uit kunnen zetten via settings zodat je de stock Android lockscreen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
wat van voordeel heeft het eigenlijk als ik een CYANOGENMOD account aanmaak? Ik zie nergens dat ik online ergens kan inloggen.

edit: zie het nu. Ik kan enkel mijn telefoon lokaliseren, maar dit kan ik dmv google toch ook. Zie momenteel geen meerwaarde.

[ Voor 33% gewijzigd door rudyhattem op 10-08-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:57
Salmon schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:19:
[...]

Je zou uiteraard ook gewoon de custom launcher uit kunnen zetten via settings zodat je de stock Android lockscreen hebt.
Je hoeft de launcher niet uit te zetten om het lockscreen te wijzigen, sterker nog: het lockscreen is geen onderdeel van de launcher.

Om het standaard Android lock screen te krijgen vink je Custom Lock Screen gewoon uit onder Settings > Lock Screen.

[ Voor 38% gewijzigd door BleuZ op 10-08-2014 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Modbreak:Er zijn weer wat levertijden gerelateerde reacties verplaatst naar het juiste topic. Nogmaals, dat rode vak boven het reactievak staat er niet voor Jan met de korte achternaam. Als de topicwaarschuwing zo genegeerd blijft worden zijn we genoodzaakt andere maatregelen te nemen

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Salmon schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:19:
[...]

Je hebt wel een optie als je rooted ben en CWM hebt geflashed om een aangepast lockscreen te gebruiken, er zijn 2 verschillende treads op XDA te vinden (Klik onderstaande plaatjes voor de tread):

[afbeelding]

Hiernaast heb je nog aangepaste kleuren (zwart, grijs, rood) en deze zijn hier te vinden (lees wel ff t topic door, want de first post heeft iets verouderde download links).

Wow dat ziet er cool uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 00:58:
Er staan hele interessante post op XDA met betrekking tot de Screen Color Settings.

Met deze settings is de gele band vrijwel niet zichtbaar.
Heb zelf niet de franco kernel draaien dus heb de RGB waarden niet aangepast.

Staan nog meer settings in deze thread en je kan natuurlijk zelf ook experimenteren.

De onderstaande is ook aardig:
[afbeelding]
Just wondering, maar hoe kan een generieke kleursetting voor het hele scherm, effect hebben op de gele tint onderin je scherm, zonder je totale kleurbeeld te vernaggelen?

Het lijkt me hooguit zinnig als er een mogelijkheid zou zijn om in een gedeelte van je scherm de geeltinten te verminderen en dan ook nog op zo'n manier dat je als gebruiker de intensiteit en het oppervlak kunt regelen. Immers, het 'gele band' syndroom is niet op alle toestellen even prominent aanwezig.

Ik kan me voorstellen dat iemand een app ontwikkeld waar je via aanraking op je scherm aangeeft hoe groot het probleem op verschillende plaatsen is en dat vervolgens het scherm wordt aangestuurd om op die plaatsen minder geel te tonen. Feitelijk niets anders dan lokale calibratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Kan het eigenlijk misschien zijn dat het toch een case van backlight bleeding is? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de backlight een RGB LED backlight is? Dat zou het eens kunnen verklaren... En als die backlight nu te warm staat + backlight bleeding, dan heb je een gelige tint.
Dit is pure speculatie natuurlijk :+

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Dima_2005 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 08:57:
Kan het eigenlijk misschien zijn dat het toch een case van backlight bleeding is? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de backlight een RGB LED backlight is? Dat zou het eens kunnen verklaren... En als die backlight nu te warm staat + backlight bleeding, dan heb je een gelige tint.
Dit is pure speculatie natuurlijk :+
Zoals eerder gezegd, er gaan verschillende verhalen rond die elkaar ontkrachten. Volgens OPO gaat het om de plaatsing van de backlight en zouden alle toestellen het daardoor even sterk moeten hebben. Uit mijn ervaring met twee toestellen die ik heb gezien kan ik al concluderen dat dat verhaal niet klopt, want de één had het verschrikkelijk erg en de ander een stuk minder.

Dan het verhaal over de lijm die het zou veroorzaken. Sommige zeggen dat als hij gedroogd is (met UV licht of naar verloop van tijd) het probleem oplost, andere geven aan dat het niet (helemaal) verdwijnt en er een gele gloed onderin blijft bestaan.

Dan is er nog de claim van een aantal mensen die het scherm zouden hebben verwijderd en de lijm hebben vervangen met betere lijm en dat het dan opgelost is. Hiervan zijn echter geen bewijzen getoond, dus het kan een verkapte manier zijn om mensen naar een reparatiedienst te krijgen....

Kortom, het is onduidelijk, het blijft onduidelijk en als je een OPO besteld, dan neem je een bepaald risico op dit probleem. Wel valt op het OPO-forum op dat de latere toestellen (fabricage na half juli) het probleem minder vaak of helemaal niet meer zouden hebben. Dat zou mooi zijn, maar daarmee zou OPO zich wel onsterfelijk belachelijk maken, omdat daarmee duidelijk is dat het wel degelijk een fabricagefout is en geen designkeuze, zoals ze het tot nu toe verkocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon

Salmon

.NET developer

J.Appleseed schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:53:
[...]

Je hoeft de launcher niet uit te zetten om het lockscreen te wijzigen, sterker nog: het lockscreen is geen onderdeel van de launcher.

Om het standaard Android lock screen te krijgen vink je Custom Lock Screen gewoon uit onder Settings > Lock Screen.
Dat bedoelde ik ook! :P
Rixos schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 22:06:
[...]

Wow dat ziet er cool uit.
Ik heb de "gradient" variant geflashed en t ziet er wel netjes uit :*)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3l6gNOml.png
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 00:58:
Er staan hele interessante post op XDA met betrekking tot de Screen Color Settings.

Met deze settings is de gele band vrijwel niet zichtbaar.
Heb zelf niet de franco kernel draaien dus heb de RGB waarden niet aangepast.

Staan nog meer settings in deze thread en je kan natuurlijk zelf ook experimenteren.

De onderstaande is ook aardig:
[afbeelding]
Heb dit ook gevolgd en via Trickster Mod onderstaande waardes ingesteld (bruikbaar als je Franco kernel hebt geïnstalleerd). Via settings>Display & light>screen color heb ik hem op nog op "Standard" staan anders wordt t wel erg donker de kleuren imho.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/09TRYw0l.png

Heeft iemand trouwens Snapdragon BatteryGuru in gebruik en helpt dit?

[ Voor 4% gewijzigd door Salmon op 11-08-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Salmon schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:24:
[...]

Dat bedoelde ik ook! :P

[...]

Ik heb de "gradient" variant geflashed en t ziet er wel netjes uit :*)
[afbeelding]

[...]

Heb dit ook gevolgd en via Trickster Mod onderstaande waardes ingesteld (bruikbaar als je Franco kernel hebt geïnstalleerd). Via settings>Display & light>screen color heb ik hem op nog op "Standard" staan anders wordt t wel erg donker de kleuren imho.
[afbeelding]
En wat was bij jou het resultaat?
Heb je de gele band weg kunnen krijgen? En zoja, hoe zien de kleuren er nu uit?
Ik ben eerlijk gezegd heel erg blij met hoe de kleuren eruit zien op de OPO en de gele band zie ik al bijna niet meer, dus als het compleet weghalen ervan ten koste gaat van de kleurenreproductie dan zie ik het niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Iemand enig idee waarom ik niet per app de meldingstoon kan instellen ?
Ik kan een algemene instellen en in whatsapp zelf kan ik het ook instellen. Maar zou ook graag een eigen toontje instellen voor de gmail app bijvoorbeeld.

En eigenlijk is dat dan weer omdat ik backup heb ingeschakeld staan maar hij blijft om de zoveel foto's/filmpjes een melding geven dat ze geupload zijn en beschikbaar zijn om te delen. zeer irritant dus als die melding uitkan is het ook goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon

Salmon

.NET developer

Rixos schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:36:
[...]

En wat was bij jou het resultaat?
Heb je de gele band weg kunnen krijgen? En zoja, hoe zien de kleuren er nu uit?
Ik ben eerlijk gezegd heel erg blij met hoe de kleuren eruit zien op de OPO en de gele band zie ik al bijna niet meer, dus als het compleet weghalen ervan ten koste gaat van de kleurenreproductie dan zie ik het niet zitten.
Ik heb sowieso vanaf het begin weinig/geen last gehad van de yellowband. Ik zie hem sinds gisteren wel een beetje omdat ik er echt op ben gaan focussen. Het beste zie ik het nog in Chrome en dan gewoon in een nieuwsartikel hier op Tweakers. Ik heb er echt totaal geen problemen mee, je ziet een heel klein beetje gelige rand (< 0.5cm) helemaal onderaan het scherm. Dit valt je op als je de pagina open hebt en dan heel de tijd 1-2 cm naar boven en beneden scrolt en het vergelijkt. Ik vind het zelf sowieso al wat minder geworden, heb het toestel nu bijna 3 weken en heb er niets geks mee gedaan zoals sommige mensen wel doen (uv lampen etc.). De kleuren zien er wél beter uit met de aangepaste settings in Trickster mod, dus ik zou t iedereen aanraden indien je wilt rooten en een andere kernel wilt installeren.

Ik begrijp zelf ook de gigantische ophef er ook niet over. Tijdens dagelijks gebruik zie je het niet. En ik vind t juist fijn als t scherm een beetje gelig is, want dat is beter voor je ogen (vooral 's avonds). Ik gebruik ook de app Lux Auto brightness (betaald (niet echt betaald misschien.. ;) )) met de settings dat hij na zonsondergang een geliger/warmen scherm toont (3400K Halogen vs 6500K tijdens daglicht). Vind dat zelf prettiger tijdens het gebruik van de telefoon in de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Salmon schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:47:
[...]

Ik heb sowieso vanaf het begin weinig/geen last gehad van de yellowband. Ik zie hem sinds gisteren wel een beetje omdat ik er echt op ben gaan focussen. Het beste zie ik het nog in Chrome en dan gewoon in een nieuwsartikel hier op Tweakers. Ik heb er echt totaal geen problemen mee, je ziet een heel klein beetje gelige rand (< 0.5cm) helemaal onderaan het scherm. Dit valt je op als je de pagina open hebt en dan heel de tijd 1-2 cm naar boven en beneden scrolt en het vergelijkt. Ik vind het zelf sowieso al wat minder geworden, heb het toestel nu bijna 3 weken en heb er niets geks mee gedaan zoals sommige mensen wel doen (uv lampen etc.). De kleuren zien er wél beter uit met de aangepaste settings in Trickster mod, dus ik zou t iedereen aanraden indien je wilt rooten en een andere kernel wilt installeren.

Ik begrijp zelf ook de gigantische ophef er ook niet over. Tijdens dagelijks gebruik zie je het niet. En ik vind t juist fijn als t scherm een beetje gelig is, want dat is beter voor je ogen (vooral 's avonds). Ik gebruik ook de app Lux Auto brightness (betaald (niet echt betaald misschien.. ;) )) met de settings dat hij na zonsondergang een geliger/warmen scherm toont (3400K Halogen vs 6500K tijdens daglicht). Vind dat zelf prettiger tijdens het gebruik van de telefoon in de avond.
Het is inderdaad in die situatie dat het opvalt.
Als je dat onderste gedeelte van je scherm een stukje omhoog scrollt en dan weer naar beneden, dan zie je gewoon duidelijk de verkleuring. Grappig is dat ik het bij een hele witte pagina veel minder zie, maar bij tweakers , een pagina die wit is met tekst valt het weer wel meer op. Eerlijk gezegd merk ik ook dat het mij steeds minder dwars zit, het is sowieso wel wat minder geworden na 2 weken gebruik. Alsnog had ik liever gewild dat niemand er ooit iets over had gezegd dan denk ik dat ik mij er helemaal niet aan had gestoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon

Salmon

.NET developer

harley schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:36:
Iemand enig idee waarom ik niet per app de meldingstoon kan instellen ?
Ik kan een algemene instellen en in whatsapp zelf kan ik het ook instellen. Maar zou ook graag een eigen toontje instellen voor de gmail app bijvoorbeeld.

En eigenlijk is dat dan weer omdat ik backup heb ingeschakeld staan maar hij blijft om de zoveel foto's/filmpjes een melding geven dat ze geupload zijn en beschikbaar zijn om te delen. zeer irritant dus als die melding uitkan is het ook goed :+
Van Gmail zelf kan je ook uitzetten?
Choose a ringtone, or choose None if you don’t want a sound to play
Ik gebruik zelf geen uploads via gmail/googleplus, alleen dropbox sync met foto's. Misschien dat dit topic helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben1987
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-07 12:00
Ik zit te twijfelen tussen deze en de Nexus.... ik twijfel door de grote, ik denk dat 5,5 inch gewoon te groot is om normaal in je broekzak te zitten. Hebben jullie hier ook problemen mee of valt dat reuze mee ? De Nexus is ook niet klein natuurlijk maar scheelt wel... Vind de S5 van m'n vriendin al zo groot (5,1inch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Salmon schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:24:
Heeft iemand trouwens Snapdragon BatteryGuru in gebruik en helpt dit?
Ja en heb hem nadat hij écht begon met batterij besparen heel snel weer uit gezet. Hij syncte bijvoorbeeld mijn werkmail niet meer. Direct allerlei belangrijke mails gemist. En voor batterijduur was het niet eens nodig.
Ben1987 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:29:
Ik zit te twijfelen tussen deze en de Nexus.... ik twijfel door de grote, ik denk dat 5,5 inch gewoon te groot is om normaal in je broekzak te zitten. Hebben jullie hier ook problemen mee of valt dat reuze mee ? De Nexus is ook niet klein natuurlijk maar scheelt wel... Vind de S5 van m'n vriendin al zo groot (5,1inch).
Dan zou ik voor de Nexus gaan. Want hij is in een spijkerbroek eigenlijk te groot. Althans bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Ben1987 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:29:
Bij wijde broeken met grote zakken is het geen probleem, maar strakkere broeken met ondiepe zakken zijn niet geschikt voor de One Plus One. Dus die afweging zal je voor jezelf moeten maken. Je krijgt er wel een hoop voor terug ten opzichte van de Nexus 5 in mijn optiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben1987
Rixos schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:45:
[...]

Bij wijde broeken met grote zakken is het geen probleem, maar strakkere broeken met ondiepe zakken zijn niet geschikt voor de One Plus One. Dus die afweging zal je voor jezelf moeten maken. Je krijgt er wel een hoop voor terug ten opzichte van de Nexus 5 in mijn optiek.
dan maar een man-bag aanschaffen dus :N :N

Is ook maar voor een jaartje sowieso, denk dat ik dan toch voor de Nexus ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Ben1987 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:47:
[...]

dan maar een man-bag aanschaffen dus :N :N

Is ook maar voor een jaartje sowieso, denk dat ik dan toch voor de Nexus ga.
Ik heb de telefoon meestal gewoon in mijn zak. Als ik een wat strakkere broek aan heb dan doe ik hem in mijn tas. Haha wacht maar als je hem eenmaal hebt dan wil je niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 14:29
ik weet niet welke maat broek jij hebt hoor, en ik draag dan wel geen skinny jeans ofzo.
Maar ik heb nog geen enkele broek gehad waar hij niet in past. Draag gewone spijkerbroeken enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Mannen met te strakke broeken.... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
thedon46 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:56:
ik weet niet welke maat broek jij hebt hoor, en ik draag dan wel geen skinny jeans ofzo.
Maar ik heb nog geen enkele broek gehad waar hij niet in past. Draag gewone spijkerbroeken enz
Verschilt gewoon per merk, het ene merk broek heeft diepere zakken dan de ander, dat is vaak het probleem. Niet zo zeer de 'strakheid' van de broek, maar meer de diepte van de zakken. Als de telefoon een gedeelte eruit steekt dan ben ik bang dat ie makkelijk eruit valt en dan doe ik hem liever in mijn tas. Hoewel ik pas bij 1 broek tegen dit probleem aan ben gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben1987
van de week even langs vrienden, hebben toevallig beide telefoons, ff testen :) en nee, draag geen strakke broeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

Ik heb gekeken naar een 4K UHD video opname van me OnePlus

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Format                                   : AVC
Format/Info                              : Advanced Video Codec
Format profile                           : Baseline@L5.1
Format settings, CABAC                   : No
Format settings, ReFrames                : 1 frame
Codec ID                                 : avc1
Codec ID/Info                            : Advanced Video Coding
Duration                                 : 3s 932ms
Source duration                          : 3s 935ms
Bit rate                                 : 57.8 Mbps
Width                                    : 3 840 pixels
Height                                   : 2 160 pixels
Display aspect ratio                     : 16:9
Frame rate mode                          : Variable
Frame rate                               : 29.970 fps
Minimum frame rate                       : 27.414 fps
Maximum frame rate                       : 30.232 fps
Color space                              : YUV
Chroma subsampling                       : 4:2:0
Bit depth                                : 8 bits
Scan type                                : Progressive
Bits/(Pixel*Frame)                       : 0.232

Best netjes als je weet 4K opname apparaten redelijk aan de prijs zijn :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Ik vind de telefoon eigenlijk ook te groot om in mijn broekzak te doen, hij verdwijnt nu vrij snel in de tas van mijn vriendin alleen gaat die niet overal mee naar toe dus dat is dan wel lastig.

FF oftopic maar hier staan nu wat foto's die ik net heb gemaakt met de OPO: http://nieuwsopbeeld.nl/2...ingsbedrijf-breda-grip-3/

Edit; Mijn NL Alert heeft trouwens niet gewerkt terwijl collegas hem wel hebben gekregen, is dat ergens in te stellen?

[ Voor 13% gewijzigd door Earzz op 11-08-2014 14:31 ]

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
thedon46 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:56:
Bij een normale spijkerbroek heb ik toch het gevoel of er een broodplank tegen mijn been zit geplakt. Lopend en zittend weinig problemen mee, maar op de fiets is het gewoon eigenlijk te veel (zeker met oordopjes erin gestoken). Hij komt ook net niet boven de broekzak uit. En als iemand een S5 dan al erg groot vindt, dan lijkt mij de OPO te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Blijkbaar komt de OTA heel erg binnenkort. (ze zijn met uitrol begonnen zeggen ze)

Ik heb trouwens geen probleem icm spijkerbroek...

[ Voor 24% gewijzigd door Dima_2005 op 11-08-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon

Salmon

.NET developer

Dima_2005 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:30:
Blijkbaar komt de OTA heel erg binnenkort. (ze zijn met uitrol begonnen zeggen ze)

Ik heb trouwens geen probleem icm spijkerbroek...
OTA is begonnen zo ver ik kan lezen, het heeft ook de awesome 10 == 1 foto van Oppo gehaald, zie deze thread. Ziet er toch best cool uit!
Changelog van de OTA:
  • Upgraded to Android 4.4.4
  • Updated to new versions of Google apps
  • Added Clear Image
  • Added new (colder) calibration for the screen
  • Proximity sensor prevents activation of off-screen gestures while in your pocket
  • Capacitive touch keys supported in the recovery mode
  • Increased capacitive button illumination
  • Improved overall stability
  • Fixed issues with vibration being disabled during Quiet Hours
  • Fixed lockscreen not updating the track information during music playback
  • Fixed microphone volume for all formats in the Voice Recorder app
  • Fixed “OK, Google” not triggering voice search in Google Now
  • Fixed Viber calls not working
  • Fixed battery percent not updating in custom lock screens
  • Fixed PicasaSync
  • Fixed Camera “O” gesture activating lockscreen instead of triggering camera
  • Fixed wallpapers not applying in full screen, taking the wrong size when cropping, etc
Edit: Ook geen problemen hier met broeken, gewoon normale spijkerbroeken. De telefoon is soms 0.5 cm korter dan de zak zelf en dat is soms iets lastig, maar in 9/10 broeken zit die goed genoeg en ook tijdens het fietsen :)

[ Voor 55% gewijzigd door Salmon op 11-08-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-08 23:24
Voor de UPC gebruikers goed nieuws:

De Horizon app is geupdate en nu werkt tv kijken wel onder Cyanogen mod. De app crasht dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Maar ik lees helaas niets over call-volume die te zacht zou zijn...

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
batumulia schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 18:13:
De doven en slechthorenden fix komt later deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd over die gestures-fix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-03 20:45
@Bert003

Bedankt voor de tip. Ik was al op zoek naar een mogelijke oplossing.

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:57
Moto G kwaliteit maar :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/l3xfZsc.jpg

Eerste bevindingen: accu quick toggle wordt nu ook gethemed, tap to wake werkt inderdaad niet wanneer de proximity sensor bedekt is, witbalans is beter (hoewel je de gele gloed nu gemakkelijker opmerkt doch nog steeds zeer subtiel). Clear Image produceert (ook in het donker) verrekte scherpe foto's. Morgen maar wat meer mee spelen.

Enige probleem waar ik nu tegenaan loop is dat mijn lock screen wallpaper (bij het AOSP lockscreen) niet gewijzigd krijg. Die is hetzelfde als de launcher wallpaper. CM lockscreen geeft wel de 'veranderde' wallpaper aan.

Oh, en de capacitieve knoppen zijn nu een héél stuk beter verlicht -- nogmaals excuus voor de Moto G kwaliteit.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FB6Bv5h.jpg

[ Voor 108% gewijzigd door BleuZ op 11-08-2014 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
batumulia schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 18:13:
https://forums.oneplus.ne...ixing-new-features.84069/

As i read also to the Android Police.com they said that they notice a higher speaker volume on the current on going call when you talk with someone. With little words if this is truth the problem with the low volume speaker call, fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerBas
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 13:39
J.Appleseed schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 22:55:
Oh, en de capacitieve knoppen zijn nu een héél stuk beter verlicht -- nogmaals excuus voor de Moto G kwaliteit.
[afbeelding]
Vreemd bij mij lijkt er geen verandering hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 12:00
RacerBas schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:31:
[...]

Vreemd bij mij lijkt er geen verandering hierin.
Bij mij ook niet.. Wel jammer want op dat plaatje lijkt de verlichting wel een stukje beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Ik snap er geen reet van, als ik check voor een systeem update dan zegt ie dat mijn systeem up to date is, hoewel ik nog steeds op de 4.4.2 versie zit van CM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Rixos schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:45:
Ik snap er geen reet van, als ik check voor een systeem update dan zegt ie dat mijn systeem up to date is, hoewel ik nog steeds op de 4.4.2 versie zit van CM
Volgens mij is gecommuniceerd dat de update gefaseerd wordt uitgerold. Mogelijk dat ze bij het aanbieden kijken naar productiedatum van het toestel, of volgorde waarin ze zijn aangemeld?

Mijn Oneplus is in ieder geval thuis gearriveerd. Nu ik nog! Vanavond kan ik er in ieder geval lekker mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Hoppa! schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:48:
[...]

Volgens mij is gecommuniceerd dat de update gefaseerd wordt uitgerold. Mogelijk dat ze bij het aanbieden kijken naar productiedatum van het toestel, of volgorde waarin ze zijn aangemeld?

Mijn Oneplus is in ieder geval thuis gearriveerd. Nu ik nog! Vanavond kan ik er in ieder geval lekker mee aan de slag.
Ah dat zou inderdaad kunnen verklaren waarom ik de update nog niet heb.
Ik ben wel enigszins huiverig voor de nieuwe kleurcalibratie, ik had liever gehad dat het optioneel was zodat je kon kijken welke van de twee je fijner vindt. Als de gele band nu nog meer opvalt dan ben ik er niet blij mee, plus ik ben eigenlijk wel tevreden met de wat 'warmere' weergave van kleuren die de telefoon momenteel geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 12:00
Ja klopt. Las vanochtend dat het op ongeveer 10% van de apparaten is uitgerold. Ik heb hem gewoon zelf even geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Rixos schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:52:
[...]

Ah dat zou inderdaad kunnen verklaren waarom ik de update nog niet heb.
Ik ben wel enigszins huiverig voor de nieuwe kleurcalibratie, ik had liever gehad dat het optioneel was zodat je kon kijken welke van de twee je fijner vindt. Als de gele band nu nog meer opvalt dan ben ik er niet blij mee, plus ik ben eigenlijk wel tevreden met de wat 'warmere' weergave van kleuren die de telefoon momenteel geeft.
Maar je kunt, ongeacht de kleurcalibratie, toch zelf alles instellen bij de Oneplus? Of hebben ze meer veranderd dan alleen de default calibratie?

Ik vind het echt zo klote dat ik nu op mijn werk zit, terwijl die Oneplus thuis in de doos ligt te wachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Hoppa! schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:59:
[...]

Maar je kunt, ongeacht de kleurcalibratie, toch zelf alles instellen bij de Oneplus? Of hebben ze meer veranderd dan alleen de default calibratie?

Ik vind het echt zo klote dat ik nu op mijn werk zit, terwijl die Oneplus thuis in de doos ligt te wachten.....
Je kunt inderdaad zelf aan de slag met dingen als contrast/intensiteit etc., maar volgensmij kan je niets veranderen aan de witbalans, wat zij nu wel hebben gedaan.

Ik ken het gevoel, ik zat zelf ook te stuiteren op mijn werk toen ik wist dat de telefoon was afgegeven bij de buren. Nog even geduld :9

Ik heb trouwens last ervan op de OPO dat als ik iemand bel, ik het belvolume vol open moet zetten als ik ze goed wil horen. Opzicht is dit geen probleem, maar om een of andere reden zet de telefoon bij het volgende telefoontje weer automatisch het volume net een paar tikjes zachter, wat er in resulteert dat ik iedere keer mijn volume moet aanpassen tijdens het bellen. Iemand hier toevallig een oplossing voor?

[ Voor 23% gewijzigd door Rixos op 12-08-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Jongens, ik zweer het, ik keek gisteren nog eens goed naar mijn telefoon en is hij nou gewoon niet symmetrisch onderaan of zie ik dit verkeerd? Heb geen foto, misschien zien jullie hetzelfde als jullie kijken, maar hij loopt te weinig naar boven op onderaan, waardoor de rechterkant onderaan heel ietsje langer is. Ik kan het niet meer niet zien nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Ambling_Alp schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:07:
Jongens, ik zweer het, ik keek gisteren nog eens goed naar mijn telefoon en is hij nou gewoon niet symmetrisch onderaan of zie ik dit verkeerd? Heb geen foto, misschien zien jullie hetzelfde als jullie kijken, maar hij loopt te weinig naar boven op onderaan, waardoor de rechterkant onderaan heel ietsje langer is. Ik kan het niet meer niet zien nu.
Say whut? Dat kun je toch gewoon meten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
Hoppa! schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:09:
[...]

Say whut? Dat kun je toch gewoon meten dan?
Haha, ik zoek een meetlint. Maar heel raar dat het me tot nu toe nog niet was opgevallen. Nu lijkt trouwens ook mijn flipcase scheef te zijn, dus misschien zie ik dingen. Of de telefoon is gewoon scheef en de flipcasemaker weet dat. Collega zag het in ieder geval ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Ambling_Alp schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:10:
[...]

Haha, ik zoek een meetlint. Maar heel raar dat het me tot nu toe nog niet was opgevallen. Nu lijkt trouwens ook mijn flipcase scheef te zijn, dus misschien zie ik dingen. Of de telefoon is gewoon scheef en de flipcasemaker weet dat. Collega zag het in ieder geval ook.
Mijn telefoon is gewoon 100% symmetrisch aan de onderkant.
Biertje te veel op? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Ambling_Alp schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:10:
[...]

Meetlint, passer, geodriehoek.

Het lijkt me heel bizar als je gelijk hebt, maar het maakt de Oneplus One natuurlijk wel NOG unieker. Het zal ook zeker geen designfout zijn, maar een bewuste keuze. Zoveel weten we inmiddels wel van OPO! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
Rixos schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:12:
[...]

Mijn telefoon is gewoon 100% symmetrisch aan de onderkant.
Biertje te veel op? :9
Misschien loens ik. Interessante kwestie dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Ambling_Alp schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:14:
[...]

Misschien loens ik. Interessante kwestie dit.
Trekt je gezicht aan één kant mogelijk ook wat scheef? Want dan moet je serieus op gaan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
Hoppa! schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:13:
[...]

Meetlint, passer, geodriehoek.

Het lijkt me heel bizar als je gelijk hebt, maar het maakt de Oneplus One natuurlijk wel NOG unieker. Het zal ook zeker geen designfout zijn, maar een bewuste keuze. Zoveel weten we inmiddels wel van OPO! ;)
Hahaha, precies. Asymmetrie wordt met de volgende software-update opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
Hoppa! schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:15:
[...]

Trekt je gezicht aan één kant mogelijk ook wat scheef? Want dan moet je serieus op gaan passen.
Hu-hu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Folsche
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 16:25
Ok mijn eerste post hier, ik lees altijd eerst alles door voordat ik iets post koste me nu bijna een week.

Ik heb nu mijn Oneplus One iets meer dan een week in bezit, hier een overzicht van dingen die ik vaak op het forum heb langs zien komen:

Ja hij is groot persoonlijk vind het geen probleem past bij mij in alle broekzakken soms steekt die er iets boven uit.

Yellow Banding, de eerste paar dagen dacht ik waar heeft iedereen het over nu toch maar een keer heel goed gekeken en er is inderdaad iets verkleuring onder aan het scherm te zien met full brightness en witte achtergrond, maar dit valt totaal niet op zeker niet met onscreen buttons.

Ik heb zelf de Chinese versie van de telefoon omdat ik momenteel ook in China woon, ik heb hem op het "Ebay van China" gekocht www.taobao.com voor deze website heb je wel een Chinees post adres nodig. Mijn shop zat ook in Hangzhou en ik had hem binnen een dag binnen super snel dus.
Let op ik heb dus de Chinese versie, ik heb een aantal keer gelezen op dit forum dat dit precies dezelfde versie is als je internationale behalve de opdruk en de rom, dit is niet waar. Mijn versie heeft andere modem software die het mogelijk maakt op bij de provider China mobile op 3g te kunnen. Ja er is beperkt ruimte beschikbaar op de modem daarom ik mijn telefoon slechts beperkt bruikbaar in Amerika, voor Europa ondersteund die precies dezelfde banden als de Internationale versie dus in Europa geen probleem (nog niet getest). Veel retailers die ook Cyanongen rom voor installeren op de Chinese versie flashen ook meteen de modem zo dat die nu wel gelijk is aan de Internationale versie, die deze xda post: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2793471

Dit roept bij mij de vraag op is zo iets ook niet mogelijk zodat 800mhz band ondersteund word? aangezien de chip het wel aan kan
Maar misschien moet ik dit even op XDA posten.

Verder ben ik super blij met de telefoon ik heb meteen Cyanongen er op geinstaleerd, en heb colorOS niet geprobeerd al hoewel ik iets vergelijkbaars op mijn Oppo find 5 had. ik ben een grote fan van stock android en ook van cyanogen dus vandaag dat ik colorOS niet geprobeerd heb.

Hij is mega snel heb nog een batterij super goed, Camera goed genoeg hopelijk word die nog iets beter met de update van vandaag.

Ik heb ook de update nog niet binnen ik kijk er naar uit, zou mooi zijn om de gestures weer aan te kunnen zetten.

[ Voor 0% gewijzigd door Frank Folsche op 12-08-2014 12:35 . Reden: perongeluk 200mhz geschreven ipv 800... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:46
Hoppa! schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:48:
Ah jij hebt hem iets sneller dan mij dan :p Die van mij wordt vandaag als het goed is geleverd, dus zal in hetzelfde traject hebben gezeten :) Vanaf 7:47 is het pakket onderweg, dus hopen dat hij snel binnenkomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Wordt gek van die zaklamp die steeds in mijn zak aangaat, Kan je de gesture (de V in het lockscherm) ergens aanpassen want schijnbaar maak ik deze beweging in mijn achterzak steeds .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
rikoos schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:28:
Wordt gek van die zaklamp die steeds in mijn zak aangaat, Kan je de gesture (de V in het lockscherm) ergens aanpassen want schijnbaar maak ik deze beweging in mijn achterzak steeds .....
Ik zou hem uitzetten. In een nieuwe update, die dus momenteel wordt uitgerold, zou dit gefixt moeten zijn omdat de proximity sensor niet meer gevoelig zou zijn in je zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Wacht even op de update. In de nieuwe OTA die jij ook gaat ontvangen binnenkort, worden de gestures gekoppeld aan de proximity sensor. Oftewel, de gestures worden uitgeschakeld als het toestel in je zak zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
thnx want nu loopt die batterij te snel leeg ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de manuele installatie van de OTA aan te raden voor een complete leek op dat vlak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerBas
Frank Folsche schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:39:
Let op ik heb dus de Chinese versie, ik heb een aantal keer gelezen op dit forum dat dit precies dezelfde versie is als je internationale behalve de opdruk en de rom, dit is niet waar. Mijn versie heeft andere modem software die het mogelijk maakt op bij de provider China mobile op 3g te kunnen. Ja er is beperkt ruimte beschikbaar op de modem daarom ik mijn telefoon slechts beperkt bruikbaar in Amerika, voor Europa ondersteund die precies dezelfde banden als de Internationale versie dus in Europa geen probleem (nog niet getest). Veel retailers die ook Cyanongen rom voor installeren op de Chinese versie flashen ook meteen de modem zo dat die nu wel gelijk is aan de Internationale versie, die deze xda post: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2793471

Dit roept bij mij de vraag op is zo iets ook niet mogelijk zodat 200mhz band ondersteund word? aangezien de chip het wel aan kan
Maar misschien moet ik dit even op XDA posten.
Als dit zo blijkt te zijn zou dat zeer interresant zijn, In Nederland kunnen we namelijk niet op de 800mhz band die heel veel voor 4G gebruikt wordt. Nou stoor ik mij persoonlijk er niet zo heel veel aan maar het lijkt mij meer dan logisch dat dit voor veel mensen een drempel kan zijn om hem niet aan te schaffen.

Zou dus mooi zijn als het toch mogelijk blijkt te zijn :P

Ik wacht de voortgang af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Is hardware-gerelateerd, dus dat gaat niet op...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:09
Vervangend exemplaar ontvangen vandaag, na bijna een maandje. Nu opnieuw een kapotte scherm. Dit maal een verticale gekleurde streep erdoor heen. Voor de zending had ik nadrukkelijk gezegd dat ze alles maar beter voor de zekerheid kunnen controleren. Maar jammer genoeg dus niet gebeurd. Ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen. Heeft heel veel werk gekost om een vervangend exemplaar aan te vragen en toegestuurd te krijgen en dit gaat hun een dikke verlies opleveren als ze opnieuw een vervangend exemplaar moeten sturen. Ik ben benieuwd of er actie ditmaal ondernomen wordt.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 13:43
Gewoon helemaal uitzetten :)
Settings > interface > Gesture shortcuts, kan je Torch uitvinken en desnoods ook degene voor de camera en muziek bedieningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Monkeydancer schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:16:
Vervangend exemplaar ontvangen vandaag, na bijna een maandje. Nu opnieuw een kapotte scherm. Dit maal een verticale gekleurde streep erdoor heen. Voor de zending had ik nadrukkelijk gezegd dat ze alles maar beter voor de zekerheid kunnen controleren. Maar jammer genoeg dus niet gebeurd. Ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen. Heeft heel veel werk gekost om een vervangend exemplaar aan te vragen en toegestuurd te krijgen en dit gaat hun een dikke verlies opleveren als ze opnieuw een vervangend exemplaar moeten sturen. Ik ben benieuwd of er actie ditmaal ondernomen wordt.
Zo, dat meen je niet. Gaat weer lekker.

Zelf had ik zojuist in recovery last van touch issues. De touches werden op de verkeerde plek geregistreerd. Erg klote weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerBas
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:14:
Is de manuele installatie van de OTA aan te raden voor een complete leek op dat vlak?
Het is niet echt ingewikkeld en goed te doen. Even een stappenplan (namen kunnen niet helemaal kloppen doe dit uit mijn hoofd ;)).

Changelog en download: http://www.androidpolice....s-rolling-out-to-devices/

1. Download the nieuwe OTA Update, deze komt in je download folder terecht.
2. Zet je telefoon uit.
3. Hou de onderste volumeknop + de aan knop vast tot je in de recovery komt.
NOTE: volume knoppen zijn naar boven en beneden en met de powerknop selecteer je iets.
4. kies: Apply update.
5. kies: Choose from internal storage.
6. navigeer naar /0 en vind de download map.
7. kies het bestand cm-bacon-etc.....
8. de update word nu geïnstalleerd.
9. Ga na de installatie terug in de recovery en wipe je cache.

Er is altijd een hele kleine kans dat het misgaat, ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade.

Mocht je onzeker zijn doe het dan vooral niet en wacht lekker tot je hem krijgt als normale update.

Veel success!

[ Voor 5% gewijzigd door RacerBas op 12-08-2014 14:43 . Reden: Nederlands is mijn goedste vak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx! Worked like a charm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:09
barrymossel schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:23:
[...]

Zo, dat meen je niet. Gaat weer lekker.

Zelf had ik zojuist in recovery last van touch issues. De touches werden op de verkeerde plek geregistreerd. Erg klote weer.
Ja helaas wel.. het is echte dikke pech hebben en heb er inmiddels wel genoeg van. De zending was gisteren opgehaald en is vandaag bezorgd, express shipping. Oneplus heeft daar voor op moeten draaien en ik krijg alsnog een defect exemplaar :F . Het controleren zal hun 5 minuten gekost hebben. Heb ze herhaaldelijk gevraagd om het te controleren, maar het is alsof je tegen een muur praat. Nu hebben ze weer verzendkosten moeten maken en zit ik met een oneplus met een kapotte scherm.

[ Voor 3% gewijzigd door Monkeydancer op 12-08-2014 12:43 ]

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Monkeydancer schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:16:
Wat een dikke pech, klote om te horen man.
Hopen dat je er uiteindelijk toch op een of andere manier uit gaat komen met One Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
RacerBas schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:24:
[...]

Changelog en download: http://www.androidpolice....s-rolling-out-to-devices/

1. Download the nieuwe OTA Update, deze komt in je download folder terecht.
2. Zet je telefoon uit.
3. Hou de onderste volumeknop + de aan knop vast tot je in de recovery komt.
NOTE: volume knoppen zijn naar boven en beneden en met de powerknop selecteer je iets.
4. kies: Apply update.
5. kies: Choose from internal storage.
6. navigeer naar /0 en vind de download map.
7. kies het bestand cm-bacon-etc.....
8. de update word nu geïnstalleerd.
9. na de update als je weer in recovery bent doe even een wipe cache om er zeker van te zijn dat je geen issues krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:46
Zo ik heb hem ontvangen :) Alles zit er bij en ziet er goed uit. Toch vind ik het nog steeds een beetje raar dat er geen oortjes bij worden geleverd, maar ach.. die heb ik toch nog een aantal liggen.

Nu heb ik hem langs mijn Oppo Find 7 gelegd en zie dat het gehele scherm wel erg gelig is (lijkt net of Flux nog aanstaat :p ), weet iemand de optimale settings om de display kleur in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
klepje schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:00:
Zo ik heb hem ontvangen :) Alles zit er bij en ziet er goed uit. Toch vind ik het nog steeds een beetje raar dat er geen oortjes bij worden geleverd, maar ach.. die heb ik toch nog een aantal liggen.

Nu heb ik hem langs mijn Oppo Find 7 gelegd en zie dat het gehele scherm wel erg gelig is (lijkt net of Flux nog aanstaat :p ), weet iemand de optimale settings om de display kleur in te stellen?
Die oortjes gooi ik altijd gelijk in de prullenbak omdat die altijd om te huilen zijn.

Als je de meest recente update flasht is die een stuk minder geel. dat helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Monkeydancer schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:42:
[...]

Ja helaas wel.. het is echte dikke pech hebben en heb er inmiddels wel genoeg van. De zending was gisteren opgehaald en is vandaag bezorgd, express shipping. Oneplus heeft daar voor op moeten draaien en ik krijg alsnog een defect exemplaar :F . Het controleren zal hun 5 minuten gekost hebben. Heb ze herhaaldelijk gevraagd om het te controleren, maar het is alsof je tegen een muur praat. Nu hebben ze weer verzendkosten moeten maken en zit ik met een oneplus met een kapotte scherm.
Dat is echt zwaar klote man. Ongelooflijk dat ze dat ding niet effe aanzetten voor ze hem versturen, zeker als het een tweede exemplaar is dat ze naar je opsturen.

Ik hoop dat ze dit op een fatsoenlijk manier op kunnen lossen zeg. Dit schiet voor hun toch ook voor geen meter op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:04:
Na de update krijg ik nu steeds melding:
"Unfortunately System UI has stopped"
Krijg ik 2 of 3 keer en dan werk alles weer??
Iemand anders dit ook?
echt 2 minuten geleden gedaan en geen problemen, had je wel cache gewiped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:04:
Na de update krijg ik nu steeds melding:
"Unfortunately System UI has stopped"
Krijg ik 2 of 3 keer en dan werk alles weer??
Iemand anders dit ook?
Ik heb op het forum meer mensen hierover gehoord, niet zozeer bij deze update, maar bij eerdere en soms out-of-the-box.

Zelf heb ik het gehad met Cyanogenmod op mijn Galaxy S. Ik heb dat nooit op kunnen lossen, ook niet met een andere versie flashen. Op mijn S hielp het alleen als ik volledig terug ging naar stock, om vervolgens opnieuw te rooten en Cyanogenmod opnieuw te flashen.

Met andere Roms heb ik hier nog nooit iets over gehoord, mogelijk is het gewoon iets dat soms fout gaat bij het flashen van CM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een vriend lukte de manuele update wat minder: doorloopt alle stappen maar krijgt volgende melding:

Finding update package...
Opening update package...
Verifying update package...
E:footer is wrong
E:signature verification failed
Installation aborted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midy922
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05 16:19
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:22:
Bij een vriend lukte de manuele update wat minder: doorloopt alle stappen maar krijgt volgende melding:

Finding update package...
Opening update package...
Verifying update package...
E:footer is wrong
E:signature verification failed
Installation aborted
Heb je de MD5 hash gecontroleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

midy922 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:24:
[...]

Heb je de MD5 hash gecontroleerd?
Whut? :?

Hij gebruikt zelfde download als mij, maar een vorige update gaf zelfde foutmelding dus daar kan het niet aan liggen.
Enige verschil is dat hij een Chinees toestel heeft.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon

Salmon

.NET developer

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:13:
[...]

Het is een algemene melding die diverse oorzaken kan hebben, meestal moet er ergens een cache of data van een app gewiped worden, ga wel verder zoeken :P
Als je CWM of TWRP recovery hebt, gewoon even via daar dalvik cache wipen :) Anders idd van de specifieke app de cache/data wissen.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:25:
[...]

Hij gebruikt zelfde download als mij, maar een vorige update gaf zelfde foutmelding dus daar kan het niet aan liggen.
MD5 is gerelateerd aan de zip die je download, deze kan je vergelijken met de zip die dus wilt installeren. Ik denk dat je download corrupt is, MD5 errors komen daar meestal door.

[ Voor 37% gewijzigd door Salmon op 12-08-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:28:
[...]

Heeft hij de juiste update gebruikt, van android police? Zie mijn link van een paar posts terug.
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midy922
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05 16:19
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:25:
[...]

Controleer even of het zip-bestand dezelfde hash heeft

MD5: 489fd3e8f13611ee26ae6e8fc327d28e

Bijvoorbeeld hier: http://onlinemd5.com/

[ Voor 6% gewijzigd door midy922 op 12-08-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:32:
[...]

Ok, check de updates op je telefoon, mogelijk staat er nog een update gereed.
Klopt :), maar die geeft dus ook een error.

assert failed: apply_patch_check (iets met voiceplus.apk)...
en beetje verder
E: error in /cache/cm-bac...
status 7
installation aborted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Als je bepaalde bestanden had aangepast tov standaard CM11S, kun je niet meer flashen. Bv. die custom lockscreens verpesten alles.

Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.