[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 101 Laatste
Acties:
  • 550.671 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:44
Prev schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:50:
@Luke-san

Vraagje, wat vind je van de software van de OnePlusOne t.o.v. Nexus 5.
Plus ondersteunt het toestel 4G van T-mobile?
Software, geen enkel probleem. Ik vind het heerlijk dat er nu verschillende roms uitkomen, dat wil zeggen dat er echt interesse is. Met de Nexus 5 heb ik dit nooit gehad. Vond het veelal flauwe afkooksels van de Google rom zelf. Puur persoonlijke mening.
Er is nog veel plaats voor verbetering, maar dat wil niet zeggen dat er geen enkel ding is dat niet werkt of niet goed werkt.
Ik heb het al gezegd, voor mij is het net de nieuwe HTC HD2 waar net native Android op gedraaid kon worden.

4G bij jullie weet ik niet. Ik zit zelf bij Mobile Vikings in Belgie en die gebruiken 1800MHz voor 4G. Geen enkel probleem daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
Prev schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:03:
Ik heb zojuist een uitnodiging gekregen voor de OnePlus One. Heb zelf sinds een maand of drie de Nexus 5. Nu vraag ik me af: Wat zouden jullie doen?
Je hebt een uitnodiging gekregen omdat je er 1 wilde. Nu heb je er 1, en nu ga je je zelf afvragen of je hem gaat kopen? Nou, succes, veel bedenktijd heb je niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 08:56
rudyhattem schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:22:
[...]

Je hebt een uitnodiging gekregen omdat je er 1 wilde. Nu heb je er 1, en nu ga je je zelf afvragen of je hem gaat kopen? Nou, succes, veel bedenktijd heb je niet :)
Haha, true that. Ik had niet verwacht er één te krijgen, dus ben ik voor de Nexus 5 gegaan. En ik ben een redelijke Nexus-liefhebber, vandaar de twijfel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Prev schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:25:
[...]

Haha, true that. Ik had niet verwacht er één te krijgen, dus ben ik voor de Nexus 5 gegaan. En ik ben een redelijke Nexus-liefhebber, vandaar de twijfel :+
same on me. Had ook nexus 5 en de opo momenteel in bezit. Straks als de nexus 6 komt stap ik waarschijnlijk weer over 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
rudyhattem schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:22:
[...]

Ik heb hetzelfde dillema gehad. Je bent redelijk tevreden over iets maar wil toch beter.
Je weet niet of het beter is, of aan je nieuwe verwachtingen voldoet, want de reviews die je ziet weet je niet van of die gesponsord zijn of niet, of er komen niet echt dingen aan bod die je zelf echt wil weten.

Ik zeg kopen en een paar dagen proberen. Je kan hem nog verkopen als hij niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg om een 16GB versie te kopen.

Ik vraag me af of dat genoeg is, op mijn S3 met Cyanogenmod heb ik van de 16GB ruim 9GB over na aftrek van apps, fotos etc.

Kan iemand mij vertellen hoeveel er overblijft bij de 16GB versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 14:29
maar dat prijs verschil is echt te klein, waarom zou je op 270 euro niet die extra 30 euro kunnen betalen? als je nou wel meer ruimte nodig hebt zit je vast want je kan niet uitbreiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:24
mathijs55 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 08:51:
[...]

Wanneer heb je hem besteld? Ben benieuwd of er nog een logica qua manufacture date in zit..

Ik heb van alles geprobeerd ed. maar helemaal geen gele waas onderin m'n scherm gezien. (Brightness op 100% in een volledig donkere kamer met witte achtergrond etc.)

Ik heb mijn OPO op 25/07 besteld en kreeg hem 04/08 binnen.
Mijn manufacture date is 19/07
28/07 besteld. Heb uiteindelijk wel een dode pixel gevonden (precies in mijn softkeys). Vervelend maar niet het einde van de wereld (komt misschien omdat ik een week door 38 scheuren van mijn Nexus 5 heen moest kijken :+)

Al met al kan ik er gewoon niet over uit dat hij maar 299,- kost. Want voor het geld heb je echt een bazen telefoon 8). Screen on time is 3u en 40m en heb nog steeds 50% accu over en dat met de eerste lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
thedon46 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:32:
maar dat prijs verschil is echt te klein, waarom zou je op 270 euro niet die extra 30 euro kunnen betalen? als je nou wel meer ruimte nodig hebt zit je vast want je kan niet uitbreiden
Zelfde mening. Herverkoopwaarde is veel hoger en 4K filmpjes opnemen slurpt ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pashtun
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-04 21:22
Ik heb het toestel nu sinds maandag, het is een mooi toestel ,voelt stevig aan niet goedkoop. Mooi scherm (Wel zeer vingerafdrukgevoelig , maar screenprotector is onderweg). Toestel zelf is zeer snel , alles gaat snel open en dicht. En batterij die is gewoon geweldig , wat ik met deze telefoon haal heb ik nog nooit op een andere smartphone gehaald, ik hoef hem savonds niet eens op te laden. (Ik kom van een iphone 5)

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/4sb6yx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
rudyhattem schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:27:
[...]

same on me. Had ook nexus 5 en de opo momenteel in bezit. Straks als de nexus 6 komt stap ik waarschijnlijk weer over 8)7
Ik kan me niet voorstellen waarom mensen zouden overstappen naar het nieuwe nexus model.
Afgaande op het vorige model dat een verwaterde versie van de G2 was, met een slechtere batterij en camera lijkt het mij realistisch dat we weer een toestel kunnen verwachten dat sterk op het flagship van LG zal lijken, dit maal de G3 dus, maar met een aantal grote tekortkomingen zodat LG haar eigen flagship model niet kannibaliseert. De OPO heeft geeneen van die tekortkomingen en is nog goedkoper dan de huidige nexus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
De ins en outs van het toestel ken ik nog niet erg goed, maar het zijn zowel negatieve als positieve berichten.
Door de prijs hebben de positieve waarschijnlijk de bovenhand.

Is het misschien eens een idee een poll te bouwen qua negatieve/positieve ervaringen?
Wellicht in combinatie met productie data?

Lijkt me een mooie vervanger van m'n Note1, die voor sommige dingen echt te traag wordt :/
Ik hekel alleen die invites tegen betaling, geld boeit me niet maar "gratis" invites verkopen... bleh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Vandread schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:18:
Lijkt me een mooie vervanger van m'n Note1, die voor sommige dingen echt te traag wordt :/
Ik hekel alleen die invites tegen betaling, geld boeit me niet maar "gratis" invites verkopen... bleh...
Als je mijn moederbord koopt, dan krijg je er gratis een invite bij :D hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:59
heb de mijne gisteren ook mogen ontvangen na wat gestuntel van DPD.
1e indruk is goed mooi stevig en voelt echt niet goedkoop aan.
Scherm is ook mooi. Had het scherm zelf wel breder verwacht. Ik kom van een N7000 Note 1 met een iets kleiner scherm maar alle extra mm's zitten in de hoogte ipv HxB. touchscreen is inderdaad wel erg gevoelig voor vingerafdrukken maar ook hier is een screenprotector onderweg vanuit china, tezamen met een TPU cover. Hij wordt er niet mooier op, maar ik ben van het praktische :D.

touchscreen lijkt wel sneller te reageren als op mijn note. Ik ben flipperliefhebber (heb er meerdere thuis staan) maar ook de pinball software van farsight studio's, helaas werkte die altijd met een hele lichte vertraging waardoor op mijn note dat eigenlijk geen doen was. Gewoon om te proberen gisteren direct geinstalleerd en merk dat die veel beter reageert. Ook browsen en andere zaken zijn gewoon een stuk sneller dan op de note. Wel vind ik dat er verdorie's veel in te stellen valt waardoor je echt moet zoeken af en toe om iets te krijgen zoals je het wilt.

(agenda wil ik bijvoorbeeld op homescreen maar dan wel zoals op mijn note een maandoverzicht en geen ellenlange rij alles onder elkaar) maar ik vermoed dat dat de note specifieke agenda is dus zal wel niet gaan :(

Over het opladen. bij mij ontbreekt de lader in de verpakking helaas :(
Daar is al een ticket voor aangemaakt dus ben benieuwd.
Maar ik kan me voorstellen dat dat supersnel laden nou niet echt bevorderlijk is voor de levensduur van de (niet vervangbare) accu. En aangezien ik de note eigenlijk gewoon iedere nacht aan de lader hang is dat snelladen ook niet eens echt nodig bij mij (slaap wel langer als 1 á 2 uurtjes namelijk ;) )

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Vandread schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:18:
De ins en outs van het toestel ken ik nog niet erg goed, maar het zijn zowel negatieve als positieve berichten.
Door de prijs hebben de positieve waarschijnlijk de bovenhand.

Is het misschien eens een idee een poll te bouwen qua negatieve/positieve ervaringen?
Wellicht in combinatie met productie data?

Komende van een Note 1 zal je geen probleem hebben. Ligt nu naast mijn OPO. Hij is iets hoger, geef of neem een 0.5cm. Maar de formfactor is iets anders. De note ziet er wat vierkantiger uit.

Kwa snelheid, ja, onbeschrijfelijk veel sneller en vooral meer intern geheugen zal je als eerste opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
harley schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:22:
heb de mijne gisteren ook mogen ontvangen na wat gestuntel van DPD.
1e indruk is goed mooi stevig en voelt echt niet goedkoop aan.
Scherm is ook mooi. Had het scherm zelf wel breder verwacht. Ik kom van een N7000 Note 1 met een iets kleiner scherm maar alle extra mm's zitten in de hoogte ipv HxB. touchscreen is inderdaad wel erg gevoelig voor vingerafdrukken maar ook hier is een screenprotector onderweg vanuit china, tezamen met een TPU cover. Hij wordt er niet mooier op, maar ik ben van het praktische :D.

touchscreen lijkt wel sneller te reageren als op mijn note. Ik ben flipperliefhebber (heb er meerdere thuis staan) maar ook de pinball software van farsight studio's, helaas werkte die altijd met een hele lichte vertraging waardoor op mijn note dat eigenlijk geen doen was. Gewoon om te proberen gisteren direct geinstalleerd en merk dat die veel beter reageert. Ook browsen en andere zaken zijn gewoon een stuk sneller dan op de note. Wel vind ik dat er verdorie's veel in te stellen valt waardoor je echt moet zoeken af en toe om iets te krijgen zoals je het wilt.

(agenda wil ik bijvoorbeeld op homescreen maar dan wel zoals op mijn note een maandoverzicht en geen ellenlange rij alles onder elkaar) maar ik vermoed dat dat de note specifieke agenda is dus zal wel niet gaan :(

Maar ik kan me voorstellen dat dat supersnel laden nou niet echt bevorderlijk is voor de levensduur van de (niet vervangbare) accu. En aangezien ik de note eigenlijk gewoon iedere nacht aan de lader hang is dat snelladen ook niet eens echt nodig bij mij (slaap wel langer als 1 á 2 uurtjes namelijk ;) )
Volgensmij is het ook niet echt bevordelijk om je telefoon aan de oplader te laten hangen als ie al volledig opgeladen is, 1 van de redenen waarom ik nooit mijn telefoon s'nachts oplaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
harley schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:22:
...

Ouch niet leuk, maar als je de kabel van de Note 1 gebruikt dan haal je toch maar 0.85A ipv de 1.8A van de originele kabel, dus dat snelladen is al opgelost in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:59
ja dat weet ik, ik kan hem nu wel opladen alhoewel hij nu al bijna 18 uur aan is met de geleverde lading en nog boven de 25% zit :D (sim wel pas vanmorgen geplaatst)

Maar vroeg het me gewoon af, is snelladen slechter voor je accu op de lange termijn ?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
harley schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:27:
ja dat weet ik, ik kan hem nu wel opladen alhoewel hij nu al bijna 18 uur aan is met de geleverde lading en nog boven de 25% zit :D (sim wel pas vanmorgen geplaatst)

Maar vroeg het me gewoon af, is snelladen slechter voor je accu op de lange termijn ?
De vraag is, hoe lang doe je met een telefoon.
Die Oppo find 7(a) heeft een super quick charger die van 0 naar 70% oplaadt in 30min. Was iets van een 4.2A charger dacht ik, daar vermoed ik sterk dat het niet zo gezond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Rixos schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:25:
[...]

Volgensmij is het ook niet echt bevordelijk om je telefoon aan de oplader te laten hangen als ie al volledig opgeladen is, 1 van de redenen waarom ik nooit mijn telefoon s'nachts oplaad.
Dat is volgens mij echt een praatje van vroeger.... Volgens mij maakt dat echt niets meer uit met de technologie van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
thedon46 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:22:
[...]
Als je mijn moederbord koopt, dan krijg je er gratis een invite bij :D hahah
M'n i7 940 + R9 290 doen het nog prima ;) en heb ik al 2 maanden niet aangeraakt ivm verhuizing...
En dan moet ik ook een cpu+mem kopen en heb ik geen geld voor een one+one :+
Sympatieke geste overigens.....
Luke-san schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:23:
[...]
Komende van een Note 1 zal je geen probleem hebben. Ligt nu naast mijn OPO. Hij is iets hoger, geef of neem een 0.5cm. Maar de formfactor is iets anders. De note ziet er wat vierkantiger uit.

Kwa snelheid, ja, onbeschrijfelijk veel sneller en vooral meer intern geheugen zal je als eerste opvallen.
Mja intern geheugen is ook idd een probleem met de Note nu....

Betreffende laden/ontladen, ik laad altijd snachts en dat ga ik echt niet veranderen.

Overigens ziet het vervangen van de accu er ook niet als een moeilijke taak uit, kan makkelijker natuurlijk maar voor een beetje tweaker no worries!
https://www.ifixit.com/Teardown/OnePlus+One+Teardown/26484

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
's Nachts laden is verreweg het meest praktisch en zorgt ervoor dat je overdag nooit verrast wordt met een lege accu halverwege de middag. Ik doe dat al sinds ik mijn Galaxy S kreeg en het is nu gewoon automatisme.

's Avonds naar bed: Glazen in de vaatwasser, vaatwasser aan, deuren op slot, telefoon aan de lader en naar boven. 100% fullproof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Het vervangen van de accu is dan wel iets wat je alleen doet als je accu stuk is, niet als die leeg is bijv. als je telefoon vaak leeg is moet je gewoon een powerbank halen bij dealextreme ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Hoppa! schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:54:
[...]

Dat is volgens mij echt een praatje van vroeger.... Volgens mij maakt dat echt niets meer uit met de technologie van vandaag.
Tja, volgensmij is het geen praatje van vroeger. We gebruiken nog steeds lithium ion accu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thedon46 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:32:
Ik heb geen invite en wil het toestel via een retailer kopen.

Het verschil tussen de 2 versies is 62 euro:

http://www.eglobalcentral...&dispatch=products.search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroersma
  • Laatst online: 25-06-2023
plus (als je pech hebt) natuurlijk de inport heffing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:24
Wel leuk dat hij zo exclusief is... Maar zie maar eens snel aan accessoires te komen. Heb vorige week wel wat uit China besteld maar dat is natuurlijk nog even onderweg. Mijn Nexus 5 heeft nooit een screenprotector of hoesje gezien. Maar ga het op deze maar toch weer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
jroersma schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:36:
plus (als je pech hebt) natuurlijk de inport heffing..
En je mist het 'Cyanogenmod' op de achterkant. En geen garantie vanuit OPO.

Dat gezegd hebbende, ik heb ook op het punt gestaan om hem van een reseller in China te kopen. Er zijn er een paar die vanuit een warehouse in Engeland verzenden, waardoor je geen importheffing hebt. Goed zoeken op Aliexpress als je daar in geinteresseerd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:41
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:27:
[...]

Ik heb geen invite en wil het toestel via een retailer kopen.

Het verschil tussen de 2 versies is 62 euro:

http://www.eglobalcentral...&dispatch=products.search
Dan zou ik lekker een invite kopen, die kosten veel minder dan 62 eu.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
FYI: Aantal orders bij oneplus.net tussen 3 augustus 2:25:31 PM BST en nu : 491

Hier kom ik op door mijn eerste order en mijn laatste order, die ik zojuist hebt geplaatst, qua nummer te vergelijken.
Lijkt mij mee te vallen..

[ Voor 11% gewijzigd door Hoyden op 07-08-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
Hoyden schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:10:
FYI: Aantal orders bij oneplus.net sinds 3 augustus en nu : 491

Hier kom ik op door mijn eerste order en mijn laatste order, die ik zojuist hebt geplaatst, qua nummer te vergelijken.
Lijkt mij mee te vallen..
Voor zover ik heb begrepen verschillen deze per land, of wellicht per regio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
mhulsegge schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:12:
[...]

Voor zover ik heb begrepen verschillen deze per land, of wellicht per regio...
Ok :-) Dan nog is het aantal niet echt hoog vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
Hoyden schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:13:
[...]

Ok :-) Dan nog is het aantal niet echt hoog vind ik.
Eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is er hier iemand die al een vergelijking heeft gedaan met de M8? Heb een invite maar weet niet of ik mijn M8 kwijt wil...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerBas
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 13:39
DennusB schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:53:
Is er hier iemand die al een vergelijking heeft gedaan met de M8? Heb een invite maar weet niet of ik mijn M8 kwijt wil...
Ik had ergens een vergelijking gezien van prestaties en ze kwamen eigenlijk hetzelfde uit. De ene keer had de M8 een frame meer en de andere keer de OPO. Ik zou het lekker bij je M8 houden ;)

Dit gezien de kans op eventuele problemen met de OPO (Yellow band enzo.)

[ Voor 8% gewijzigd door RacerBas op 07-08-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
RacerBas schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:55:
[...]

Ik had ergens een vergelijking gezien van prestaties en ze kwamen eigenlijk hetzelfde uit. De ene keer had de M8 een frame meer en de andere keer de OPO. Ik zou het lekker bij je M8 houden ;)
Precies. Kijk, ik kom van een S2..
Bestel gewoon de OnePlus met je invite en verkoop hem.. :-)
Genoeg vraag naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerBas
Hoyden schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:56:
[...]

Precies. Kijk, ik kom van een S2..
Bestel gewoon de OnePlus met je invite en verkoop hem.. :-)
Genoeg vraag naar.
Geen slecht idee. Maak je nog winst ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
RacerBas schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:58:
[...]

Geen slecht idee. Maak je nog winst ook 8)7
Nou hoeveel wisnt zou k maken? 10tje? :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Hoeveel denk je dat je per uur verdient :') of ben je gratis? net als Ed China :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:46
Ik heb 3 weken geleden mijn Oppo Find 7 gekocht en ben er erg blij meegeweest, toch wilde ik maar al te graag de OnePlus One.. vooral vanwege de betere batterijduur. Het scherm van de Find 7 trekt echt veel, ook op de laagste brightness. Ik had het al verwacht, maar kocht hem toch maar omdat de OPO invite zo lang op zich liet wachten :)

Vandaag toch een invite gekregen uit het niets, niet aan een contest meegedaan of iets, dus nu toch ook maar de OPO besteld :D Binnenkort kan ik ze dus echt vergelijken, waar de Find 7 mij beviel wil ik kijken of de OPO mij beter bevalt :)

PS: weet iemand trouwens hoelang de levering naar Nederland ongeveer duurt, vanaf het bestellen?

[ Voor 7% gewijzigd door klepje op 07-08-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:32
thedon46 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:30:
Voor mij is het juist andersom, kom van een S3 en deze groote vind ik heerlijk! eindelijk een beetje normaal scherm waar je wat op kan zien
Zelf heb ik nu nog een S3, maar ook ik zou graag een stapje groter willen! Er lijken inderdaad diverse issues te zijn zoals Hoppa! ook al terecht aangeeft. Persoonlijk vind ik dat ze zouden moeten zorgen dat de hardware in orde is, zeker voor een nieuwe startup, van de andere kant betreft het hier wel een redelijk goedkoop toestel. Echter, zelf zie ik hem als de perfecte vervangen voor mijn S3. Zelfs ondanks dat ik extreem kritisch ben op nieuwe apparatuur die ik koop, en de kans die iets groter lijkt te zijn dan bij andere fabrikanten dat er iets mis is met het toestel, spreekt deze telefoon me zo aan dat ik hem toch zou kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
klepje schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:26:

PS: weet iemand trouwens hoelang de levering naar Nederland ongeveer duurt, vanaf het bestellen?
Weinig van te zeggen, ik heb ook vandaag besteld. Ze hadden het over een dag of 3 processing en dan een week of wat zendtijd. Kortom, dagje of 10. Maar in Engeland zijn er mensen die 3 weken hebben moeten wachten, terwijl de EU stock daar opgeslagen ligt.

Kortom: we zien hem wel verschijnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Ik hing vanmorgen ook 1 minuut op het forum rond (ook net voor het forum geregistreerd) en kreeg een PM van een duits iemand of ik een Invite wilde hebben..

Waar dat zo vandaan komt geen idee, maar de Invite komt altijd van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Hoyden schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:36:
Ik hing vanmorgen ook 1 minuut op het forum rond (ook net voor het forum geregistreerd) en kreeg een PM van een duits iemand of ik een Invite wilde hebben..

Laatste lid staat rechts op het forum. Wellicht heeft ie daar op geklikt :)

Zelf er net ook maar weer één weggegeven, die ik van een ander kreeg.

Valt sowieso geen droog brood meer mee te verdienen... ;)

[ Voor 13% gewijzigd door barrymossel op 07-08-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Hoyden schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:36:

Het kan snel gaan. Ik wil het toestel al heel lang, maar zat pas een week op het forum. Ik dacht namelijk dat ik al op een wachtlijst stond omdat ik me bij de introductie al had aangemeld als geïnteresseerde.

Maar nu naar een week een invite gekregen. Weliswaar van een Tweaker, maar ook op het OPO-forum had ik al 2 lijntjes lopen die waarschijnlijk wel een invite hadden opgeleverd binnen een paar weken.

Er zijn mensen die claimen al maanden op het forum te zijn, maar die uiteindelijk nog steeds 'Cupcake'-level zijn omdat ze niet actief zijn. Je moet posten op het forum en een eigen mening hebben. Dat helpt een stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Vind dat ik toch redelijk actief ben. Helaas heb ik nog geen geluk en moet ik nog wachten. Username is ook op OPO Petrcech_3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
zunrob schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:28:
[...]

Zelf heb ik nu nog een S3, maar ook ik zou graag een stapje groter willen! Er lijken inderdaad diverse issues te zijn zoals Hoppa! ook al terecht aangeeft. Persoonlijk vind ik dat ze zouden moeten zorgen dat de hardware in orde is, zeker voor een nieuwe startup, van de andere kant betreft het hier wel een redelijk goedkoop toestel. Echter, zelf zie ik hem als de perfecte vervangen voor mijn S3. Zelfs ondanks dat ik extreem kritisch ben op nieuwe apparatuur die ik koop, en de kans die iets groter lijkt te zijn dan bij andere fabrikanten dat er iets mis is met het toestel, spreekt deze telefoon me zo aan dat ik hem toch zou kopen. :)
Eigenlijk moet je eens Googlen naar schermproblemen met een Note 3 en je staat versteld. Heb eens een keertje gelezen dat iemand er 5 had laten openmaken in een winkel en dat ze allemaal anders waren.
Zelfs de Note 1, Note 2 etc zijn helemaal niet heilig. Ik heb 2 x een Note 1 waar de 1ne een kompleet andere kijkhoek heeft en groen wordt wanneer je er schuin op kijkt.

Ik ben een OCD'er kwa apparatuur, en ja ik heb ook een licht gele schijn onderaan, maar nog niemand die m vast heeft gehad en gespeeld heeft het al gezien. Het stoort mij niet echt en dan heb ik de knoppen in het frame aan ipv van het scherm.

Heb je een invite en interesse koop 'm. Net de melding gekregen dat sommige er meer dan 400€ voor vragen op een 2de handse Belgische site. Ben er zeker van als je hem een weekje uittest en heel voorzichtig mee bent dat je hem aan dezelfde prijs terug kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Het invite systeem is omslachtig, maar het is leuk om te zien dat er zoveel mensen enthousiast zien en vragen om het toestel. Als ik de huidige toptoestellen met elkaar vergelijk vind ik deze persoonlijk de beste: mooie hardware, en strakke software zonder zelf te hoeven flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Net mijn one plus one review online gezet:

productreview: OnePlus One 64GB Zwart review door Rixos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MB-
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:55
Gebruik de OPO nu een week met volle tevredenheid. Enige jammerlijke is dat Delta TV app om TV te kijken, niet werkt.
App crasht zodra ik een zender selecteer.
Ook crasht instellingen zodra ik wifi settings in wil.
Dit komt was door Android L theme die ik van de play store gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
nee

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 08-08-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:15
Damn 3 minuten en niemand die reageert ;)

Als jij ze weggeeft kan niemand over klagen, dat er gesmeekt wordt is een ander iets... Alhoewel, de TW hieronder verbiedt wel acties!..

[ Voor 67% gewijzigd door HyperBart op 07-08-2014 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
HyperBart schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:51:
Damn 3 minuten en niemand die reageert ;)

Als jij ze weggeeft kan niemand over klagen, dat er gesmeekt wordt is een ander iets... Alhoewel, de TW hieronder verbiedt wel acties!..
Nou dan is dat antwoord duidelijk denk ik :P
geen probleem hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
razerBE schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:48:
Is het hier toegelaten dat ik een link post naar mijn website waarbij ik mijn invite weggeef ?
gewoon je gegevens invullen zonder enige schiftingsvraag.
(omdat dit op andere forums ook staat waar ik actief op ben)
http://www.connect2play.be/?page=giveaway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Thanks heb me snel aangemeld.
Probeer ook al zo lang aan een invite te komen. Het is gewoon te vermoeiend.
Hele dag bedelen is ook kansloos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shevchenko
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-12-2023
razerBE schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:48:
Is het hier toegelaten dat ik een link post naar mijn website waarbij ik mijn invite weggeef ?
gewoon je gegevens invullen zonder enige schiftingsvraag.
(omdat dit op andere forums ook staat waar ik actief op ben)
Mooi dat je ze weggeeft ipv geld ervoor te vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
shevchenko schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:13:
[...]

Mooi dat je ze weggeeft ipv geld ervoor te vragen
Het gaat om één invite momenteel.
maar toch bedankt voor het compliment ;)
Ik kon ze inderdaad makkelijk verkopen maar zo ben ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lictorian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-08-2024
razerBE schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:22:
[...]

Chapeau! Ik zit geduldig te wachten, maar zie ze ondertussen voor €40+ voorbijkomen die invites....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Blijft me toch verbazen hoe zuinig dit toestel is bij licht gebruik.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/R8Fri5P.png

[ Voor 8% gewijzigd door anessie op 08-08-2014 05:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerBas
-MB- schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:51:
Gebruik de OPO nu een week met volle tevredenheid. Enige jammerlijke is dat Delta TV app om TV te kijken, niet werkt.
App crasht zodra ik een zender selecteer.
Ook crasht instellingen zodra ik wifi settings in wil.
Dit komt was door Android L theme die ik van de play store gehaald heb.
Klopt ik heb exact het zelfde probleem met de Delta TV app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shevchenko
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-12-2023
razerBE schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:22:
[...]

Staat er ook zo 1tje met de medeling dat hij graag iemand een plezier met een invite ;) .........vraagt ie wel 30euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Laatst online: 13-02-2024
Mijn S3 is ook al een oud beestje.
Ben al wel tijdje aangemeld op dat forum, maar niet actief. Net even gekeken maar mensen die een invite willen weggeven hebben via dat forum binnen een uur honderden replies. Ik zie niet hoe ik daar tussen ga komen... Misschien dan toch maar een Moto G aanschaffen.

[ Voor 17% gewijzigd door erikjannemann op 20-08-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
erikjannemann schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:25:
Mijn S3 vertoont kuren. Het is ook al een oud beestje. Maar wifi module werkt niet goed meer en de telefoon valt soms helemaal uit (zonder aantoonbare reden).
Ben al wel tijdje aangemeld op dat forum, maar niet actief. Net even gekeken maar mensen die een invite willen weggeven hebben via dat forum binnen een uur honderden replies. Ik zie niet hoe ik daar tussen ga komen... Misschien dan toch maar een Moto G aanschaffen.
Dat hele forum gaat nergens over.
Allemaal onzin verhalen wat werkelijk geen inhoud heeft.
En inderdaad binnen x minuten zoveel replies.. :D

Ik zat er 1 minuut op zonder wat te doen en had een invite 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Hoyden op 08-08-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Applepiez
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-08 20:00
ik weet dat praten over invites niet mag maar dit board leek mij het meest geschikte.
Ik ben namelijk overgeslagen qua invites (member # 9892)
Ik heb al contact opgenomen met OP maar zij zeiden dat het aan mijn email provider ligt (gmail)
Mail gestuurd naar google help maar nog steeds geen reply.. (Na 2 weken)
Nu is de vraag: is er een invite kettingvan tweakers of heeft iemand een invite voor mij?

-Applepiez

[ Voor 20% gewijzigd door Applepiez op 08-08-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
Hoyden schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:46:
[...]

Dat hele forum gaat nergens over.
Allemaal onzin verhalen wat werkelijk geen inhoud heeft.
En inderdaad binnen x minuten zoveel replies.. :D

Ok, dat lijkt me ook wel wat ;). Heb je erg geluk gehad denk ik. Zit er nu nog even op te kijken, maar denk niet dat ik hier het geduld voor heb. Overigens kan ik ook niet zo lang wachten, want heb geen backup telefoon. En deze S3 wordt erg irritant in het gebruik... Had gehoopt dat het ding het nog zou uithouden tot eind dit jaar, er vanuitgaande dat deze telefoon dan gewoon te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Luke-san schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:45:
[...]

Eigenlijk moet je eens Googlen naar schermproblemen met een Note 3 en je staat versteld. Heb eens een keertje gelezen dat iemand er 5 had laten openmaken in een winkel en dat ze allemaal anders waren.
Zelfs de Note 1, Note 2 etc zijn helemaal niet heilig. Ik heb 2 x een Note 1 waar de 1ne een kompleet andere kijkhoek heeft en groen wordt wanneer je er schuin op kijkt.

Ik ben een OCD'er kwa apparatuur, en ja ik heb ook een licht gele schijn onderaan, maar nog niemand die m vast heeft gehad en gespeeld heeft het al gezien. Het stoort mij niet echt en dan heb ik de knoppen in het frame aan ipv van het scherm.

Heb je een invite en interesse koop 'm. Net de melding gekregen dat sommige er meer dan 400€ voor vragen op een 2de handse Belgische site. Ben er zeker van als je hem een weekje uittest en heel voorzichtig mee bent dat je hem aan dezelfde prijs terug kwijt bent.
Mijn eerste S3 had ook een behoorlijk geel scherm, ik ben toen ook terug gegaan naar de winkel. Ik heb toen een exemplaar meegekregen met een witter scherm. Echter in de winkel bleek dat er inderdaad vele verschillen in tint waren tussen de diverse S3 telefoons. Mijn inziens komt dat dus inderdaad veel vaker voor. Echter betrof het hier wel een gele tint over het gehele scherm. Sommige mensen maakten destijds ook melding ervan dat de tint verdween na een tijdje, het zou opdrogende lijm betreffen. Diezelfde indruk krijg ik nu ook een beetje bij de OPO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
erikjannemann schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:50:
[...]

Ok, dat lijkt me ook wel wat ;). Heb je erg geluk gehad denk ik. Zit er nu nog even op te kijken, maar denk niet dat ik hier het geduld voor heb. Overigens kan ik ook niet zo lang wachten, want heb geen backup telefoon. En deze S3 wordt erg irritant in het gebruik... Had gehoopt dat het ding het nog zou uithouden tot eind dit jaar, er vanuitgaande dat deze telefoon dan gewoon te koop is.
Ik kan daar ook niet op wachten hoor.
Ik heb ook een invite gekocht via Ebay. ;)

De invite die ik ontving nadat ik de andere gekocht had ik gewoon geluk en had ik niet gekregen als ik er niet 1 gekocht had. Anders was ik namelijk niet op het forum aangekomen..

Die invite is niet meer beschikbaar btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
Hmm, ja dat zie ik niet zo zitten. Ik vind 350 dollar voor een telefoon eigenlijk al te veel. Maar omdat het volgens mij wel veel waar voor het geld is wil ik het overwegen. Maar ga er niet nog meer voor betalen. Hoeveel heb jij voor de invite betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
erikjannemann schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:56:
Hmm, ja dat zie ik niet zo zitten. Ik vind 350 dollar voor een telefoon eigenlijk al te veel. Maar omdat het volgens mij wel veel waar voor het geld is wil ik het overwegen. Maar ga er niet nog meer voor betalen. Hoeveel heb jij voor de invite betaald?
Volgens mij omgerekend 25 €.
Het was een aankoop in $

Ik heb geen zin om te moeten bedelen voor invite of elke dag een forum in de gaten te moeten houden..
Daarnaast heb ik al lang genoeg zitten wachten totdat er een leuke telefoon beschikbaar kwam.
De S2 die ik nu heb heeft niet zo'n goede batterij meer en is ook iets langzamer aan het worden voor de hedendaagse apps.

[ Voor 16% gewijzigd door Hoyden op 08-08-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:15:
Waarom zo gestresst over een invite 8)7 je kan hem gewoon bestellen bij Aliexpress of soortgelijke shops, zijn niet duurder dan via een invite en je kan ook kiezen voor een 64GB silkywhite :)
Hou rekening met plm. 2 weken levertijd.
Whut? Niet duurder? Scheelt al gauw € 50,00 hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
Hoyden schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:21:
[...]

Volgens mij omgerekend 25 €.
Het was een aankoop in $

Ik heb geen zin om te moeten bedelen voor invite of elke dag een forum in de gaten te moeten houden..
Daarnaast heb ik al lang genoeg zitten wachten totdat er een leuke telefoon beschikbaar kwam.
De S2 die ik nu heb heeft niet zo'n goede batterij meer en is ook iets langzamer aan het worden voor de hedendaagse apps.
Ok, goed punt. Ik heb daar ook de tijd en het geduld niet voor. Ik zal er nog eens een nachtje over slapen.

@Axel23, ik dacht dat veel van de telefoons die door 'resellers' worden verkocht van de chinese markt zijn geplukt. Dit zouden andere toestellen zijn dan die voor hier zijn bestemd? Of is er geen verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

Hoyden schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:46:
[...]

...

Ja, bedankt nogmaals :D .

Ben erg benieuwd naar de telefoon, de recensies zijn lovend. Heb nu eens Nexus (i9250) die richting de 3 jaar gaat en die merkbaar trager wordt, dus ook wel toe aan wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Kom op, even zoeken / Googlen :)

Ja dat zijn andere toestellen, zonder standaard CyanogenMod 11S aan boord en met ander backfrontje.
Vele Chinese shops flashen er voor jou CyanogendMod 11 / 11S op, zodat het nagenoeg dezelfde ervaring geeft. Nadeel van zulke Chinese winkels kunnen de bijkomende douanekosten / invoerkosten / BTW zijn.
Ook zijn de garantieprocedures soms wat lastiger, bijvoorbeeld terugsturen naar China enzovoort. Er zijn ook Chinese resellers die ze vanuit Engeland versturen, waarbij je dus geen extra kosten krijgt --> EU --> EU!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
erikjannemann schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:44:
[...]

Ok, goed punt. Ik heb daar ook de tijd en het geduld niet voor. Ik zal er nog eens een nachtje over slapen.

@Axel23, ik dacht dat veel van de telefoons die door 'resellers' worden verkocht van de chinese markt zijn geplukt. Dit zouden andere toestellen zijn dan die voor hier zijn bestemd? Of is er geen verschil?
Dat is wel inderdaad wat je overal op internet leest. Het zou om Chinese telefoons van een van de eerste badges gaan, en je zou sowieso geen garantie hebben.

Over garantie gesproken, op het OPO forum zelf is er nogal wat discussie over het "yellow band issue" en de reactie van het bedrijf hier op... Het bedrijf lijkt niet adequaat te reageren en het probleem een beetje te ontkennen. Zijn er hier mensen die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nou zo moeilijk gewoon de topicwaarschuwing te lezen?

[ Voor 69% gewijzigd door RoD op 08-08-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Yellow band probleem kon men in de HWI review goed mee leven, maar heb me daar nog niet echt in verdiept.

[ Voor 237% gewijzigd door Vandread op 08-08-2014 11:18 . Reden: RoD is snel :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
heb hem eindelijk in mijn bezit... Loop direct tegen een probleem aan. Geeft steeds foutmelding 920 in de playstore.. heb weer fabrieksinstellingen gedaan, zelfde verhaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 10:12
rudyhattem schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:08:
heb hem eindelijk in mijn bezit... Loop direct tegen een probleem aan. Geeft steeds foutmelding 920 in de playstore.. heb weer fabrieksinstellingen gedaan, zelfde verhaal :(
Klinkt alsof je je toestel opnieuw dient te flashen. Wellicht eerst alleen gapps, kijken of dat werkt.

Edit: Lees dat het mogelijk een serversided probleem is (i.e. Google). Bij veel users lost het probleem zichzelf op, somehow.

[ Voor 14% gewijzigd door floriz87 op 08-08-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
floriz87 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:09:
[...]

Klinkt alsof je je toestel opnieuw dient te flashen. Wellicht eerst alleen gapps, kijken of dat werkt.
daar ben ik klaar mee... en hoe doe ik dat? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ligt waarschijnlijk aan Google, gewoon even kwartiertje wachten ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
CLB schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:17:
Ligt waarschijnlijk aan Google, gewoon even kwartiertje wachten ;)
Dat was het inderdaad denk ik... Man oh man.. . schrok me dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Toch fijn dat sommige problemen zichzelf oplossen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
erikjannemann schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:25:
Mijn S3 vertoont kuren. Het is ook al een oud beestje. Maar wifi module werkt niet goed meer en de telefoon valt soms helemaal uit (zonder aantoonbare reden).
Misschien off topic thread, maar soms kan het simpeler zijn dan je denkt om iets te fixen wat je anders veel geld kost en tweakers fixen ipv nuteloos kopen.
Mischien even openvijzen.Heel simpel bij Samsung, en even kijken of de gouden contacten nog proper zijn en eventueel heel voorzichtig!! een mm naar boven trekken.
Batterij uitvallen, even check of die contacten proper zijn en eventueel isopropanol halen bij de drogist, kost een euro denk ik, om die proper te maken. Desnoods even op ebay een batt scoren van een paar euro. Mijn Note 1 viel ook uit door een defecte batt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Garantie via Oneplus ja misschien, maar daar kop je m ook niet.
Dan moet je m dus terugsturen, naar China. Verder is dat natuurlijk leuke marketing praat om externe verkoop tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
mooi ding hoor.... wel weer ff wennen. Weet iemand hoe ik een derde pagina in het beginscherm krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:20:
[...]

Gewoon je appje daar naar toe slepen...
Yup... Tnx maar weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
nog maar even een vraagje... Bij de Nesux 5 had ik google now in het startscherm de meest linker pagina. Kun je dit ook zo op de opo weer instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Ja, door de google now launcher(play store) te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Vandread schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:15:
Yellow band probleem kon men in de HWI review goed mee leven, maar heb me daar nog niet echt in verdiept.
Kan je wel iets meer info geven over het toestel van HWI, het is namelijk mijn toestel die ze geleend hadden.

Yellow band was dag 1 vrij duidelijk aanwezig en zichtbaar op een witte achtergrond. Was wel storend te noemen tijdens het lezen van gmail of hier op het forum.
Nu heb ik het toestel 2 weken in mijn bezit (met aftrek van de tijd dat HWI hem had) en is het een stuk minder.
Waar dit door komt is niet helemaal duidelijk maar ik moet er nu naar zoeken om het te zien.
Ongeveer 5mm randje is nog zichtbaar maar niet storend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Als je de opo standaard hebt Is het lockscreen blauw wat mn naar onder moet slepen.
Bij deze krijg je een voorbeeld van binnen gekregen smsjes.

Is er een manier om het blauwe kleur aan te passen.?
Of om de smsjes te zien als je bijvoorbeeld een patroon of de standaard unlock hebt (hangslotje wat je naar rechts moet slepen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@thedon46 de Yellow band komt door dat het lijm geen goeie na behandeling heeft gehad. De Yellow band verdwijnt bij genoeg blootstelling aan UV (zon)licht.

Het klopt dus dat dit minder is geworden op jou toestel. Check Google/Youtube voor meer informatie hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
OnePlus zelf zegt iets anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb onlangs ook een Oneplus One bekomen...

hier misschien een noob vraag; maar hoe kan je een aparte notificatietoon voor email, sms en andere notificaties instellen ? Ik heb de deuntjes apart ingesteld bij zowel sms, gmail als in het instellingen menu, en toch krijg ik voor alle 3 hetzelfde deuntje (dat van het android instellingen menu). Doe ik iets verkeerd ? Check clipje hieronder... was ideaal om eens screencast uit te proberen :P

Mvg

http://youtu.be/QvYNynZgMMk?list=UUlWNzuaqtHtntpwwa_htYBg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
CLB schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 15:18:
OnePlus zelf zegt iets anders ;)
En mijn ervaring. Zit er na een maand nog steeds. Weliswaar iets minder, maar wel zichtbaar
Pagina: 1 ... 26 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.