heb de mijne gisteren ook mogen ontvangen na wat gestuntel van DPD.
1e indruk is goed mooi stevig en voelt echt niet goedkoop aan.
Scherm is ook mooi. Had het scherm zelf wel breder verwacht. Ik kom van een N7000 Note 1 met een iets kleiner scherm maar alle extra mm's zitten in de hoogte ipv HxB. touchscreen is inderdaad wel erg gevoelig voor vingerafdrukken maar ook hier is een screenprotector onderweg vanuit china, tezamen met een TPU cover. Hij wordt er niet mooier op, maar ik ben van het praktische

.
touchscreen lijkt wel sneller te reageren als op mijn note. Ik ben flipperliefhebber (heb er meerdere thuis staan) maar ook de pinball software van farsight studio's, helaas werkte die altijd met een hele lichte vertraging waardoor op mijn note dat eigenlijk geen doen was. Gewoon om te proberen gisteren direct geinstalleerd en merk dat die veel beter reageert. Ook browsen en andere zaken zijn gewoon een stuk sneller dan op de note. Wel vind ik dat er verdorie's veel in te stellen valt waardoor je echt moet zoeken af en toe om iets te krijgen zoals je het wilt.
(agenda wil ik bijvoorbeeld op homescreen maar dan wel zoals op mijn note een maandoverzicht en geen ellenlange rij alles onder elkaar) maar ik vermoed dat dat de note specifieke agenda is dus zal wel niet gaan
Over het opladen. bij mij ontbreekt de lader in de verpakking helaas
Daar is al een ticket voor aangemaakt dus ben benieuwd.
Maar ik kan me voorstellen dat dat supersnel laden nou niet echt bevorderlijk is voor de levensduur van de (niet vervangbare) accu. En aangezien ik de note eigenlijk gewoon iedere nacht aan de lader hang is dat snelladen ook niet eens echt nodig bij mij (slaap wel langer als 1 á 2 uurtjes namelijk

)
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD