Als je weet welke app hij standaard draait, dan ga je naar instellingen, apps en selcteer je de app die hij standaard draait. vervolgens druk je op standaardwaarden herstellen. Open vervolgens een muziekbestand en dan kun je als het goed is een app selecteren om het bestand te openen.Garrett schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 20:40:
Iemand die de equalizer wel werkend heeft?
Ik kan instellen wat ik wil, het geluid verandert niet, ook niet qua volume...
-edit- met Google Play Music werkt het wel
Hmmm als ik met bijv. File Manager muziekmapjes aan het browsen ben krijg ik een andere player dan Google Play Music... waarmee de EQ dus wel werkt.
Kan simpelweg niet vinden hoe je die dus als standaard zet, en je ik heb al een tijd zitten zoeken... geen concrete antwoorden tot dusver, als iemand die wel heeft erg bedankt alvast
Iemand een suggestie voor een leuke widget die je album art laat zien? De standaard widget van google music deed dat eerst, maar na nova launcher te hebben geinstalleerd laat de widget nu alleen nog maar een dun afspeelbalkje zien met heel klein de albumart.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Even een update over de telefoon na 2 weken gebruik.
Nog steeds enorm tevreden over de telefoon, heerlijk snel, mooi scherm, batterijduur is echt fantastisch.
Inmiddels ook helemaal gewend aan het formaat, maar dat ging al vrij snel.
Leuk ook, alle positieve reacties van mensen om mij heen, zelfs gehad dat een aantal mensen op een terrasje mij aanspraken en benieuwd waren naar de telefoon.
De reactie die ik vrijwel van iedereen krijg als ik de telefoon laat zien : "Wouw wat een mooi helder en scherp scherm!". Natuurlijk ook opmerkingen over het formaat, maar mensen zijn vooral onder de indruk van het scherm, ik ook!
Ten slotte nog een update over de yellow band, ik heb echt het idee dat ie grotendeels is weggetrokken, als ik er niet op let dan zie ik hem niet meer, enkel als ik er aan denk en goed zoek dan zie ik hem nog. Dus het blijkt waar te zijn dat de band voor sommige mensen wegtrekt bij normaal dagelijks gebruik.
Al in al, super, super telefoon die ik kan aanraden aan iedereen (vriend van mij zit ook al te springen om een invite).
Nog steeds enorm tevreden over de telefoon, heerlijk snel, mooi scherm, batterijduur is echt fantastisch.
Inmiddels ook helemaal gewend aan het formaat, maar dat ging al vrij snel.
Leuk ook, alle positieve reacties van mensen om mij heen, zelfs gehad dat een aantal mensen op een terrasje mij aanspraken en benieuwd waren naar de telefoon.
De reactie die ik vrijwel van iedereen krijg als ik de telefoon laat zien : "Wouw wat een mooi helder en scherp scherm!". Natuurlijk ook opmerkingen over het formaat, maar mensen zijn vooral onder de indruk van het scherm, ik ook!
Ten slotte nog een update over de yellow band, ik heb echt het idee dat ie grotendeels is weggetrokken, als ik er niet op let dan zie ik hem niet meer, enkel als ik er aan denk en goed zoek dan zie ik hem nog. Dus het blijkt waar te zijn dat de band voor sommige mensen wegtrekt bij normaal dagelijks gebruik.
Al in al, super, super telefoon die ik kan aanraden aan iedereen (vriend van mij zit ook al te springen om een invite).
Hier even een kort stukje over hoe ik de telefoon heb geunlocked/rooted/franco kernel heb geinstalleerd zonder data te verliezen (originele thread hier te vinden). Gebruik gemaakt van de commando's van fastboot/adb, de minimal adb/fastboot package gebruikt van hier.
Installed drivers, booted in fastboot mode by cmd: adb reboot bootloader
Booted in temp recovery (after renaming recovery.img to twrp.img (twrp was found here) cmd: fastboot boot twrp.img
Flashed this zip from the topic start. TWRP asked to install superSU, I clicked yes and rebooted into android (was not rooted at that moment)
Reboot another time to fastboot mode to check bits after rebooted in Android (which worked fine):
adb reboot bootloader
fastboot oem device-info
This shows that the temper bit is on false and the bootloader unlock status is on true.
Intalled CWM Philz edition by going to the fastboot mode again and running the batch file that came in the zip:
adb reboot bootloader
After that booted in Android (CWM was installed fine), clicked the SuperSU app and it asked to intall the binaries, clicked yes and rebooted in CWM. These installed fine, rebooted automatically and I'm now unlocked and rooted without losing any data
Hierdoor bewaar je dus je data tegenover de command "fastboot oem unlock" waarbij je bootloader ook unlocked is maar je telefoon volledig gewiped wordt. Dus misschien voor jullie handige info
Lees wel ff het topic door als voor meer info.
Ik heb ook de Franco kernel draaien en ART aangezet onder developers options ipv Dalvik machine runtime, zal wel even kijken hoe deze default draait tegenover stock kernel.
Installed drivers, booted in fastboot mode by cmd: adb reboot bootloader
Booted in temp recovery (after renaming recovery.img to twrp.img (twrp was found here) cmd: fastboot boot twrp.img
Flashed this zip from the topic start. TWRP asked to install superSU, I clicked yes and rebooted into android (was not rooted at that moment)
Reboot another time to fastboot mode to check bits after rebooted in Android (which worked fine):
adb reboot bootloader
fastboot oem device-info
This shows that the temper bit is on false and the bootloader unlock status is on true.
Intalled CWM Philz edition by going to the fastboot mode again and running the batch file that came in the zip:
adb reboot bootloader
After that booted in Android (CWM was installed fine), clicked the SuperSU app and it asked to intall the binaries, clicked yes and rebooted in CWM. These installed fine, rebooted automatically and I'm now unlocked and rooted without losing any data
Hierdoor bewaar je dus je data tegenover de command "fastboot oem unlock" waarbij je bootloader ook unlocked is maar je telefoon volledig gewiped wordt. Dus misschien voor jullie handige info
Ik heb ook de Franco kernel draaien en ART aangezet onder developers options ipv Dalvik machine runtime, zal wel even kijken hoe deze default draait tegenover stock kernel.
[ Voor 3% gewijzigd door Salmon op 04-08-2014 14:53 ]
Vandaag heb ik mijn OPO ontvangen. Ik kom van een GS2, mijn eerste indruk was daarom "wat is ie groot" maar ik denk dat het wel snel gaat wennen.
Meteen ook een paar NFC tags getest met wisselend resultaat. Tags met de NTAG210 chip pakt hij niet, maar de Desfire EV1 4K doet het wel.
Verder ook een korte GPS test gedaan. Ik ontvang zowel GPS, GLONASS en Beidou satellieten dit zorgt voor een redelijk accurate fix. In mijn korte test (buiten) had ik voortdurend minimaal 7 satellieten.

Zo nu weer verder spelen...
Edit de NTAG210 werkt nu wel.
Geen idee wat ik nu anders heb gedaan.
Meteen ook een paar NFC tags getest met wisselend resultaat. Tags met de NTAG210 chip pakt hij niet, maar de Desfire EV1 4K doet het wel.
Verder ook een korte GPS test gedaan. Ik ontvang zowel GPS, GLONASS en Beidou satellieten dit zorgt voor een redelijk accurate fix. In mijn korte test (buiten) had ik voortdurend minimaal 7 satellieten.

Zo nu weer verder spelen...
Edit de NTAG210 werkt nu wel.

[ Voor 6% gewijzigd door DMP.cc op 05-08-2014 16:26 ]
wat vinden jullie nou van de camera? ik heb paar reviews gelezen, maar de een vind hem prima en de ander teleurstellend, wat is jullie mening?
en hoe zit het met spatwater dicht? is dit echt zo?
Damn mijn HTC one x plus is net overleden ! Zou ideaal zijn als opvolger deze OnePlus One 
Helaas bijna niet aan te komen
Helaas bijna niet aan te komen
Ik heb hiervoor een Sony Xperia S gehad, deze maakte voor zijn tijd toch behoorlijk goede foto's. De Oneplus One vind ik (persoonlijk) wel zeer goede foto's maken, mits bij goede belichting, bij een wat slechtere belichting zijn de foto's ook nog wel aardig maar bij lange na niet zo goed als degene die gemaakt zijn bij goed licht, ook niet met de nacht-stand, dit helpt wel een heel klein beetje, maar niet aanzienlijk...hikhakhok schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 18:24:
wat vinden jullie nou van de camera? ik heb paar reviews gelezen, maar de een vind hem prima en de ander teleurstellend, wat is jullie mening?
Qua spatwaterdichtheid kan ik er weinig over zeggen, wel af en toe een paar druppels water op laten vallen en lag hij wel eens in een heel klein plasje water, maar dit was een kwestie van afvegen en verder
En daar vond ik dus nietsGerald182 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 08:38:
[...]
Als je weet welke app hij standaard draait, dan ga je naar instellingen, apps en selcteer je de app die hij standaard draait. vervolgens druk je op standaardwaarden herstellen. Open vervolgens een muziekbestand en dan kun je als het goed is een app selecteren om het bestand te openen.
(op een andere telefoon had ik weleens iets soortgelijks gedaan maar toch bedankt voor de tip)
I love watercooling
Dit voegt niets toe.
[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 05-08-2014 11:52 ]
Ik heb ntag203 besteld schijnt te werkenDMP.cc schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 18:22:
Vandaag heb ik mijn OPO ontvangen. Ik kom van een GS2, mijn eerste indruk was daarom "wat is ie groot" maar ik denk dat het wel snel gaat wennen.
[/b
idem en dan `launch music app` om de default app te activeren.
???
Ik snap er geen hol van, waar kies je 'launch music app'???
???
Ik snap er geen hol van, waar kies je 'launch music app'???
[ Voor 29% gewijzigd door Garrett op 04-08-2014 23:22 ]
I love watercooling
Ik heb eindelijk een music app gevonden die ook een mooie widget heeft die album art laat zien namelijk, rocket player. Enige probleem is, dat deze app weer niet de equalizer van CM pakt, maar met zijn eigen equalizer werkt. Erg irritant. Is er een manier om dit aan te passen? Op dit moment gebruik ik de rocket player voor de widget, en de google music app om mijn muziek te luisteren, ik zou het graag binnen 1 app doen.Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 22:20:
[...]
is al meermalen duidelijk gemaakt, zie levertijden topic
Camera is redelijk, maar met o.a. de HDR instelling maakt hij dramatisch slechte foto's (is al eerder gemeld in het opo forum), probeer het maar.
[...]
Equalizer, ga naar settings, sound, music effects.
idem en dan `launch music app` om de default app te activeren.
Nogmaals je kan giga(te?)veel instellen in Cyanogen, loop gewoon maar eens alle settings door
Edit:
NFC
Via de link een actueel support schema voor NFC
Probeer Apollo eens Die pakt wel je equalizer en de widgets werken gewoonRixos schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:30:
[...]
Ik heb eindelijk een music app gevonden die ook een mooie widget heeft die album art laat zien namelijk, rocket player. Enige probleem is, dat deze app weer niet de equalizer van CM pakt, maar met zijn eigen equalizer werkt. Erg irritant. Is er een manier om dit aan te passen? Op dit moment gebruik ik de rocket player voor de widget, en de google music app om mijn muziek te luisteren, ik zou het graag binnen 1 app doen.
Ga ik proberen, thanks.RacerBas schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:39:
[...]
Probeer Apollo eens Die pakt wel je equalizer en de widgets werken gewoon
Nice! Werkt die wel met de equalizer van Cyanogenmod?Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:55:
[...]
Deze is ook aardig, in Android L material design:
Google Play: HenryMP
Ik gebruik Poweramp en die heeft eigenlijk een 1000x betere EQ dan die standaard van CM. Ik heb daarom ook AudioFX gewoon uitgezet en gebruik ik gewoon Poweramp voor al mijn muziek.
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Ziet er heel netjes uit!Dima_2005 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:46:
Ik gebruik Poweramp en die heeft eigenlijk een 1000x betere EQ dan die standaard van CM. Ik heb daarom ook AudioFX gewoon uitgezet en gebruik ik gewoon Poweramp voor al mijn muziek.
Wat is er volgens jou beter aan de equalizer van Poweramp, gewoon meer opties?
Ik kan dat wel. Als je de foto hebt gemaakt, naar de foto toegaan, 1 x op je scherm tikken dan komt er een icoontje naar beneden om te delen, dan druk je op alles weergeven en dan kan je whatsapp kiezen.
Gewoonweg performance van Poweramp is ook super.Rixos schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:51:
[...]
Ziet er heel netjes uit!
Wat is er volgens jou beter aan de equalizer van Poweramp, gewoon meer opties?
De EQ heeft een pak meer banden, heeft ook een preamp...
Voor mij is dit echt de enige muziekspeler die deftig over Bluetooth werkte in mijn vorige GSM (S3). En nu ben ik het zo gewoon dat ik niet meer terug wil naar eendert welke muziekspeler.
Vooral de interface is heel erg handig, waardoor ik niet meer terugwil.
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Net een review gelezen van poweramp en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.Dima_2005 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:06:
[...]
Gewoonweg performance van Poweramp is ook super.
De EQ heeft een pak meer banden, heeft ook een preamp...
Voor mij is dit echt de enige muziekspeler die deftig over Bluetooth werkte in mijn vorige GSM (S3). En nu ben ik het zo gewoon dat ik niet meer terug wil naar eendert welke muziekspeler.
Vooral de interface is heel erg handig, waardoor ik niet meer terugwil.
Ik ga maar eens de trial versie uitproberen als het bevalt dan ga ik hem zeker aanschaffen.
Thanks voor de tip.
Ik gebruik ook al jaren poweramp pro. Is een van de weinige apps op men telefoon waar ik voor heb betaald. Mijn oneplus komt elk moment aan nu (zou vanaf 13:30 zijn)...
Net de trial van poweramp geinstalleerd, super al die aanpassingsmogelijkheden.
Enige wat mij niet lukt is om een custom albumcover vanaf de interne opslag te selecteren.
Op een of andere manier, als ik kies voor haal cover van sd kaart, en dan een plaatje kies, dan stelt hij het plaatje niet in als cover. Beetje jammer.
Enige wat mij niet lukt is om een custom albumcover vanaf de interne opslag te selecteren.
Op een of andere manier, als ik kies voor haal cover van sd kaart, en dan een plaatje kies, dan stelt hij het plaatje niet in als cover. Beetje jammer.
Al mijn muziek steekt in Spofity Premium, daar schiet ik met die app dan toch niet mee op? Zou sterk zijn als die spotify cache kan lezen.
Zojuist de bestelde Crystal Clear Case voor de OnePlus binnengekregen.
€3,90 inclusief verzending op eBay: http://www.ebay.nl/itm/40..._trksid=p3984.m1497.l2649

€3,90 inclusief verzending op eBay: http://www.ebay.nl/itm/40..._trksid=p3984.m1497.l2649

Stel dat je de OPO bestelt bij bijvoorbeeld Hotmid (of bijvoorbeeld aliexpress) en je laat hun CM11 erop flashen.
Heb je dan wel dezelfde versie van CM met custom lockscreen, equalizer etc?
Heeft iemand hier al ervaring mee?
[ Voor 6% gewijzigd door Rixos op 05-08-2014 15:21 ]
Sommige resellers flashen de CM11s versie en die is identiek aan de 'officiële' Oneplus one. De exacte verschillen met CM11 ken ik niet, maar zelfs dan zou je de CM11s nog gewoon zelf kunnen flashen. It's not rocket science.Rixos schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:13:
Stel dat je de OPO bestelt bij bijvoorbeeld Hotmid (of bijvoorbeeld aliexpress) en je laat hun CM11 erop flashen.
Persoonlijk wacht ik liever op een invite. Niet alleen zijn de resellers veel duurder, je loopt ook nog het risico op extra kosten. Daarbij heb ik ook het vermoeden dat de resellers vooral vroege batches hebben, waarbij de kans op problemen groter is. Dat laatste is echter een gevoel, dat kan ik niet onderbouwen.
Aliexpress heeft het over CM11s, dus dan neem ik aan dat dit identiek is.Hoppa! schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:48:
[...]
Sommige resellers flashen de CM11s versie en die is identiek aan de 'officiële' Oneplus one. De exacte verschillen met CM11 ken ik niet, maar zelfs dan zou je de CM11s nog gewoon zelf kunnen flashen. It's not rocket science.
Persoonlijk wacht ik liever op een invite. Niet alleen zijn de resellers veel duurder, je loopt ook nog het risico op extra kosten. Daarbij heb ik ook het vermoeden dat de resellers vooral vroege batches hebben, waarbij de kans op problemen groter is. Dat laatste is echter een gevoel, dat kan ik niet onderbouwen.
Inclusief verzendkosten ben je daar ongeveer 335 euro kwijt, dus 25 euro extra.
Ik heb nog geen mensen gehoord die er eentje via deze weg gekocht hebben en tegen problemen zijn aangelopen, dus daar maak ik me ook niet echt druk om.
Zelf heb ik de telefoon al, maar een vriend van me staat te springen om er ook 1 te halen, als hij via deze weg eentje voor maar 25 euro extra kan kopen dan ga ik dat wel aanbevelen aan hem. Mits hier mensen zijn die het geprobeerd hebben en tevreden zijn.
Is er een manier om aan deze te geraken door middel van bankcontact of overschrijving?
Op zich is € 25,00 extra niet veel. Maar heb je dan de 64GB versie? Want die ik heb gezien waren toch echt allemaal veel duurder. En is het een Aliexpress seller met goede reviews en daadwerkelijke voorraad?Rixos schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:53:
[...]
Aliexpress heeft het over CM11s, dus dan neem ik aan dat dit identiek is.
Inclusief verzendkosten ben je daar ongeveer 335 euro kwijt, dus 25 euro extra.
Ik heb nog geen mensen gehoord die er eentje via deze weg gekocht hebben en tegen problemen zijn aangelopen, dus daar maak ik me ook niet echt druk om.
Zelf heb ik de telefoon al, maar een vriend van me staat te springen om er ook 1 te halen, als hij via deze weg eentje voor maar 25 euro extra kan kopen dan ga ik dat wel aanbevelen aan hem. Mits hier mensen zijn die het geprobeerd hebben en tevreden zijn.
En ook dan, je loopt natuurlijk het kans om importheffing en BTW en dan ben je snel nog eens € 40,-/€ 50,- kwijt.
Ik mag hier geen links plaatsen maar zoek het zelf maar op bij aliexpress.Hoppa! schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:02:
[...]
Op zich is € 25,00 extra niet veel. Maar heb je dan de 64GB versie? Want die ik heb gezien waren toch echt allemaal veel duurder. En is het een Aliexpress seller met goede reviews en daadwerkelijke voorraad?
En ook dan, je loopt natuurlijk het kans om importheffing en BTW en dan ben je snel nog eens € 40,-/€ 50,- kwijt.
De 64gb versie inclusief verzendkosten is $470, bij de huidige wisselkoers is dit 350 euro (inderdaad wel iets duurder dan ik zei, namelijk 39 euro duurder). Leuk is dat je ook nog kunt kiezen tussen wit en zwart bij de 64gb versie.
De seller heeft hele goede feedback en voor zover ik kan zien is het gewoon op voorraad.
Daarnaast staat er een plaatje bij : "Uk stock, No custom duty for EU", het wordt dus net als door One plus vanuit Engeland verzonden waardoor je geen invoerrechten hoeft te betalen.
[ Voor 4% gewijzigd door Rixos op 05-08-2014 16:11 ]
Jahoor, je kan gewoon geld op je paypal zetten..Xstreamdigital schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:58:
Is er een manier om aan deze te geraken door middel van bankcontact of overschrijving?
Overigens hoort dit in het levertijden/bestel topic
Telefoon vandaag ontvangen 
Voor titanium backup heb je root nodig. Dus voordat ik hem in gebruik neem moet ik hem rooten.
Nu vraag ik mij af. Zal CM nog updaten met root en een custom rom?
Voor titanium backup heb je root nodig. Dus voordat ik hem in gebruik neem moet ik hem rooten.
Daar is een draadje over op het OPO forum. Met root update hij gewoon nog.jwakie schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:53:
Telefoon vandaag ontvangen
Met een andere ROM natuurlijk niet.
Ook hier de ook binnen..
Hoe kan je gratis themes krijgen.?
Er staan er maar een paar op..
En ik Had op mn vorige phone Facebook gekoppeld voor mn contacten.. Maar dit lukt me niet op de opo.. Iemand die dit al heeft.?
Hoe kan je gratis themes krijgen.?
Er staan er maar een paar op..
En ik Had op mn vorige phone Facebook gekoppeld voor mn contacten.. Maar dit lukt me niet op de opo.. Iemand die dit al heeft.?
Verwijderd
Zelfde vraag! Contacten-app toch stuk minder dan wat ik van LG gewoon was, ik vind ook nergens de mogelijkheid om de contacten samen te voegen?En ik Had op mn vorige phone Facebook gekoppeld voor mn contacten.. Maar dit lukt me niet op de opo.. Iemand die dit al heeft.?
Verder uiterst tevreden na de eerste indrukken, mega toestel voor die prijs, maar nog iets groter dan de G2, al went dat wel.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2014 20:51 ]
Weet iemand hoe het met garantie bepalingen zit als je het via de welbekende websites hebt gekocht?.
Kan je dan via oneplus EU/NL je garantie claimen als er iets mis/stuk is of is dan de webwinkel het aanspreekpunt?
Kan je dan via oneplus EU/NL je garantie claimen als er iets mis/stuk is of is dan de webwinkel het aanspreekpunt?
Ltrz,....
Je hebt een Chinese versie (zonder CYANOGEN op de achterkant)? Dan heb je geen garantie.Steelo schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:11:
Weet iemand hoe het met garantie bepalingen zit als je het via de welbekende websites hebt gekocht?.
Ik heb er nog geen een, maar ben wel zeer geinteresseerd in de oneplus one, maar wil geen 'miskoop' begaan wanneer ik als consument totaal geen aanspraak op garantie kan claimen...J.Appleseed schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:12:
[...]
Je hebt een Chinese versie (zonder CYANOGEN op de achterkant)? Dan heb je geen garantie.
Ltrz,....
Als ik dit filmpje bekijk (heel goede comparison trouwens vind ik)hikhakhok schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 18:24:
YouTube: Nexus 5 vs OnePlus One in Depth Comparison in 4K!
Dan ben ik een beetje teleurgesteld in de camera van de OpO.
Kijk eens naar die foto's op 15:50. Die bloem ziet er gewoon helemaal pale en overbelicht uit, die kleur van de Nexus 5 is veel warmer. Tegenvallertje vind ik en dan heb ik 'm nog niet in mijn handen
Bij de bloemen op 17:02 vind ik de OpO dan weer beter scoren...
Euh, wat is zo wat de maximale "waterdichtheid" van zo een OpO? Ik wist zelfs niet dat ie waterdicht was?
Nevermind! Even voor de duidelijkheid, een OpO is niet waterdicht! Ik ging even (zoals velen blijkbaar volgens dit artikel verkeerdelijk) er van uit dat de OpO waterproof is, maar dat is hij dus niet...
[ Voor 26% gewijzigd door HyperBart op 05-08-2014 23:29 ]
Je probeert nu te zeggen dat 'ie niet waterproof is, maar je linkt naar een video waarin 'ie zonder problemen meermaals wordt ondergedompeld in waterHyperBart schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 23:15:
[...]
Als ik dit filmpje bekijk (heel goede comparison trouwens vind ik)
YouTube: Nexus 5 vs OnePlus One in Depth Comparison in 4K!
Dan ben ik een beetje teleurgesteld in de camera van de OpO.
Kijk eens naar die foto's op 15:50. Die bloem ziet er gewoon helemaal pale en overbelicht uit, die kleur van de Nexus 5 is veel warmer. Tegenvallertje vind ik en dan heb ik 'm nog niet in mijn handen
Bij de bloemen op 17:02 vind ik de OpO dan weer beter scoren...
Euh, wat is zo wat de maximale "waterdichtheid" van zo een OpO? Ik wist zelfs niet dat ie waterdicht was?
Nevermind! Even voor de duidelijkheid, een OpO is niet waterdicht! Ik ging even (zoals velen blijkbaar volgens dit artikel verkeerdelijk) er van uit dat de OpO waterproof is, maar dat is hij dus niet...
Het zal i.i.g. niet de bedoeling zijn van OnePlus, anders hadden ze het wel gebruikt bij de marketing.
Even alle linkjes aanklikken en goed lezen.J.Appleseed schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 23:42:
[...]
Je probeert nu te zeggen dat 'ie niet waterproof is, maar je linkt naar een video waarin 'ie zonder problemen meermaals wordt ondergedompeld in water
Het zal i.i.g. niet de bedoeling zijn van OnePlus, anders hadden ze het wel gebruikt bij de marketing.
Oneplus heeft ooit eens gezegd dat de telefoon spatwaterdicht is. Niets meer. Dus niks garantie
Looks nice, maar ik vind de OPO kaal heel goed aanvoelen van achter. Nu heb je een goedkoop plastic feeling of niet? Daarnaast lijkt ie ook niet erg dik dus of het bij een val veel uitmaakt weet ik ook niet.midego schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:55:
Zojuist de bestelde Crystal Clear Case voor de OnePlus binnengekregen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gisteren de OnePlus binnengekregen. Prachtige telefoon 's Avonds gelijk aan het klooien geweest om de telefoon te unlocken, TWRP er op te zetten de de telefoon te rooten. So far so good. Wat me nog niet gelukt is, is om de TitaniumBackups van mijn Nexus 5 die op mijn laptop staan te kopiëren naar de OPO. Krijg daar constant een foutmelding op. Heb wel een workaround gezien waarin eerst files naar een andere folder op de telefoon gezet worden, om ze vervolgens op de telefoon weer te verplaatsen naar de definitieve bestemming. Is hier een betere oplossing voor?
Nog eventjes mijn ervaring meegeven over een week met dit ding te spelen en flashen.
Denk samen met mijn HD2 de beste telefoon ooit. Na mijn Nexus 5 een hele verademing.
Batt life zoals al veel gezegd, helemaal top. Ontvangst, zowel GSM als wifi helemaal geen probleem.
Absolute top aan dit ding is GPS. Bijna instant lock, ook in extreme gebieden. Voor mij een absolute must.
Heb er nu colorOS 2.07 opgezet na een volledige backup te hebben gemaakt met TWRP. Weet niet wat vele hier tegen hebben, maar werkt absoluut top. Snel, veel instelmogelijkheden, firewall, anti-virus etc.
Stap eens over voor een week zo ik zo zeggen.
Enkel moet je even opletten met oplaad kabels. Blijkbaar is hij extreem gevoelig in de zin dat hij een perfecte kabel moet hebben om tegen 1.8A op te laden. Alle andere kabels, behalve een kabeltje van 10cm, blijft hij hangen tegen 0.84A. Dus even op zoek naar een extra.
Denk samen met mijn HD2 de beste telefoon ooit. Na mijn Nexus 5 een hele verademing.
Batt life zoals al veel gezegd, helemaal top. Ontvangst, zowel GSM als wifi helemaal geen probleem.
Absolute top aan dit ding is GPS. Bijna instant lock, ook in extreme gebieden. Voor mij een absolute must.
Heb er nu colorOS 2.07 opgezet na een volledige backup te hebben gemaakt met TWRP. Weet niet wat vele hier tegen hebben, maar werkt absoluut top. Snel, veel instelmogelijkheden, firewall, anti-virus etc.
Enkel moet je even opletten met oplaad kabels. Blijkbaar is hij extreem gevoelig in de zin dat hij een perfecte kabel moet hebben om tegen 1.8A op te laden. Alle andere kabels, behalve een kabeltje van 10cm, blijft hij hangen tegen 0.84A. Dus even op zoek naar een extra.
Verwijderd
Heb nog een vraagje over de google agenda op de OPO.
Op de LG G2 kreeg ik bij een maandoverzicht, mooi alles uuitgeschreven dag per dag, wat zeer overzichtelijk en proper oogde. Nu krijg ik bij een maandoverzicht enkel wat gekleurde blokken zonder tekst. Kan dit verholpen worden of ligt dit aan de telefoons?
Op de LG G2 kreeg ik bij een maandoverzicht, mooi alles uuitgeschreven dag per dag, wat zeer overzichtelijk en proper oogde. Nu krijg ik bij een maandoverzicht enkel wat gekleurde blokken zonder tekst. Kan dit verholpen worden of ligt dit aan de telefoons?
Waarschijnlijk ligt dat aan de kalender app. Probeer eens een andere zou ik zeggen. Er zijn er genoeg te vinden.Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:26:
Heb nog een vraagje over de google agenda op de OPO.
https://forums.oneplus.ne...-cable-alternative.68517/Luke-san schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:23:
Nog eventjes mijn ervaring meegeven over een week met dit ding te spelen en flashen.
Gebruik je daar een app voor, om te zien hoeveel power de telefoon binnenkrijgt? Ik ontvang binnenkort diverse 'OPO-look-a-like' kabels via eBay en zou ze graag vergelijken!Luke-san schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:23:
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Verwijderd
Ben er zeker van dat het op mijn LG G2 ook gewoon google agenda was. Dus moet liggen aan de instellingenbarrymossel schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:27:
[...]
Waarschijnlijk ligt dat aan de kalender app. Probeer eens een andere zou ik zeggen. Er zijn er genoeg te vinden.
Andere app is plan B ja... aCalendar doet bijv wat ik vraag.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2014 09:49 ]
Ik vind de default agenda app die erop staat prima werken.
Het enige wat ik graag zou willen is dat ik de contouren van de widget doorzichtig zou kunnen maken.
Dat ziet er gewoon veel strakker uit, bij winamp kan dat bijvoorbeeld ook.
Het enige wat ik graag zou willen is dat ik de contouren van de widget doorzichtig zou kunnen maken.
Dat ziet er gewoon veel strakker uit, bij winamp kan dat bijvoorbeeld ook.
Blijkbaar wel een aangepaste versie dan: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2504716Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:42:
[...]
Ben er zeker van dat het op mijn LG G2 ook gewoon google agenda was. Dus moet liggen aan de instellingen
Andere app is plan B ja... aCalendar doet bijv wat ik vraag.
@HyperBart bedankt voor de link.pimsaint schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:39:
[...]
Gebruik je daar een app voor, om te zien hoeveel power de telefoon binnenkrijgt? Ik ontvang binnenkort diverse 'OPO-look-a-like' kabels via eBay en zou ze graag vergelijken!
Ik gebruik een tussenstukje dat ik iedereen aanraad om te kopen. Zoek maar eens op ebay naar usb charger doctor.
Redelijk accuraat en je ziet wat er gebeurd en verdorie te goedkoop om extra kabels te kopen en maar te gokken wat er mis kan zijn.
Kan zijn dat ik zelf een kabel ga maken omdat je de connectors kan bestellen en kabels kies je dan zelf.
Ff over de laadkabels, wat is er een hoop rommel te koop die ternauwernood 900 mha door laat.Luke-san schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:25:
[...]
@HyperBart bedankt voor de link.
Ik gebruik een tussenstukje dat ik iedereen aanraad om te kopen. Zoek maar eens op ebay naar usb charger doctor.
Redelijk accuraat en je ziet wat er gebeurd en verdorie te goedkoop om extra kabels te kopen en maar te gokken wat er mis kan zijn.
Kan zijn dat ik zelf een kabel ga maken omdat je de connectors kan bestellen en kabels kies je dan zelf.
Ik heb tot op heden nog geen betere kabels kunnen vinden, die zoals OEM kabels 1500/1800 mha doorlaten.
Iemand wél?
Misschien tijd voor een laadkabel topic.
[ Voor 3% gewijzigd door Supertip op 06-08-2014 12:31 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Ik heb een probleem met de schermbeveiliging; Als ik mn OPO met de powerbutton uit doe is nog steeds het scherm aan te krijgen door een dubbelklik op het scherm. Waardoor het scherm dus in mijn zak de helft van de tijd doodleuk aan is. Zeer irritant. Heb alle opties geprobeerd, maar volgens mij zie ik iets over het hoofd. Ik wil gewoon dat het scherm alleen aan te krijgen is met de powerbutton, en totaal niet met het scherm.
Iemand een oplossing?
Iemand een oplossing?
Ik dacht dat ik dat al geprobeerd had na een kwartier klooien. Niet dus. Dank :-)Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:42:
Settings, Display & lights, uncheck: "Double-tap to wake".
Mijn toestel staat op Engels ingesteld...
Bedankt voor de tip. Effe gezocht en deze besteld op AliExpress. Nu voor de prijs van € 1,33, incl verzending. Rib uit mn lijf!Luke-san schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:25:
[...]
[quote]Gateway999 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:52:
[...]
Ik dacht dat ik dat al geprobeerd had na een kwartier klooien. Niet dus. Dank :-)
[...]
Kijk even uit, aangezien dit 'vinkje' geregeld weer uit zichzelf weer aan gaat... (althans heb ik..) bugje..
[...]
Ik dacht dat ik dat al geprobeerd had na een kwartier klooien. Niet dus. Dank :-)
[...]
Kijk even uit, aangezien dit 'vinkje' geregeld weer uit zichzelf weer aan gaat... (althans heb ik..) bugje..
Ah ik zie het al. Ik zat in Uiterlijk -> Statusbalk -> 'dubbelklikken voor slaapstand'. Ik dacht dat dat het was, maar is totaal iets anders.
Toch vind ik de locatie van sommige instellingen in CM11 vrij apart vinden...
Toch vind ik de locatie van sommige instellingen in CM11 vrij apart vinden...
heey mensen
ben sinds kort ook trotse eigenaar van een oneplus helaas heeft die van mij een yellow tint(band)
hoeveel van jullie hebben dat ook zoja is het al verminderd het is niet dat ik me er erg aan stoor ofzo telefoons uit china heb je toch altijd risico mee
ben sinds kort ook trotse eigenaar van een oneplus helaas heeft die van mij een yellow tint(band)
hoeveel van jullie hebben dat ook zoja is het al verminderd het is niet dat ik me er erg aan stoor ofzo telefoons uit china heb je toch altijd risico mee
Beter leven is geven!
Ik had er ook last van toen ik de telefoon 2 weken geleden kreeg.VNC95 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:13:
heey mensen
Ik heb de telefoon twee keer onder een uv licht gelegd en een tijdje in de zon, dit veranderde allemaal niets. Na de telefoon een week met rust gelaten te hebben is het uiteindelijk toch vanzelf weggetrokken door normaal gebruik. Ik kan het nu alleen nog zien als ik ernaar ga zoeken.
Ik had het ook. Heb m meerdere malen in de volle zon gelegd enkele uren. Probleem is nu stuk minder, maar nog steeds wel aanwezig. Ik stoor me er niet aan, dus boeit me niet. Denk dat het met een software update op te lossen valt..VNC95 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:13:
Laten we deze discussie verderzetten in het accesoire-topic? Op het forum van OnePlus loopt een hele thread over kabels, best interessant om te lezen.Supertip schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:29:
[...]
Ff over de laadkabels, wat is er een hoop rommel te koop die ternauwernood 900 mha door laat.
Ik heb tot op heden nog geen betere kabels kunnen vinden, die zoals OEM kabels 1500/1800 mha doorlaten.
Iemand wél?
Misschien tijd voor een laadkabel topic.
https://forums.oneplus.ne...-alternative.68517/page-2
TLDR; De Kopi kabel schijnt gelijk aan de OEM te zijn..
Zit ook te denken aan deze tel omdat mijn Galaxy S2 toch wat problemen krijgt.
GPS die 20 meter nauwkeurig is
en Wifi die constant uitvalt.
Zat eerst te denken aan de Nexus 5 maar dit toestel lijkt me ook een leuk alternatief.
Is de degelijkheid van deze tel vergelijkbaar met bijvoorbeeld een ander bekend toestel (Samsung, LG, HTC, Sony) of is er toch op bepaalde zaken bezuinigd.
Hopelijk krijg ik snel een invite, maar dat zal nog wel een tijdje duren
GPS die 20 meter nauwkeurig is

Zat eerst te denken aan de Nexus 5 maar dit toestel lijkt me ook een leuk alternatief.
Is de degelijkheid van deze tel vergelijkbaar met bijvoorbeeld een ander bekend toestel (Samsung, LG, HTC, Sony) of is er toch op bepaalde zaken bezuinigd.
Hopelijk krijg ik snel een invite, maar dat zal nog wel een tijdje duren

Er is bezuinigd (al zal OnePlus het niet zo noemen) op de radiochip (4G support). Verder nergens op.
[ Voor 21% gewijzigd door 418O2 op 06-08-2014 16:32 ]
En geen micro SD slot, dat zijn waarschijnlijk de enige 2 minpunten. Voor de rest zit alles erin wat je van een high-end smartphone verwacht. En voelt de telefoon een stuk steviger aan dan bijvoorbeeld een Galaxy S5.418O2 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 16:32:
Er is bezuinigd (al zal OnePlus het niet zo noemen) op de radiochip (4G support). Verder nergens op.
Sorry, er is heel veel over gepost, maar er worden ook heel veel verschillende verhalen over gepost. Er zijn er op het OPO-forum genoeg te vinden waarbij de gele band niet minder wordt en waarbij UV-licht het probleem niet oplost. Je maakt er nu te gemakkelijk iets 'acceptabels' van.Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:20:
[...]
Gele band onderin het toestel, wordt na verloop van tijd minder, is al heel veel over gepost...
Tel daarbij op de stelling van OPO dat het te maken zou hebben met de locatie van de backlights (wat onzin is omdat heel veel mensen claimen GEEN last te hebben van een gele band) en het verhaal wordt wel heel vreemd.
Het blijft gewoon een gok dat je toestel in orde is en het lijkt er op dat het percentage 'lemons' bij de OPO gewoon wat groter is dan bij andere flagships. Dan heb ik het niet alleen over de gele band toestellen, maar ook over grote hoeveelheden klachten over touchscreen-issues.
Ik snap best dat mensen het bedrijf wat meer credits geven dan een ander bedrijf, maar je moet wel reëel blijven en constateren dat de quality control (en de wijze waarop OPO communiceert met haar klanten over issues) toch echt nog wel wat te wensen over laat. Tel daarbij op dat constructiefouten (zoals de gele band) worden afgedaan als 'design-choices' zodat ze niet onder de garantie vallen en je dus zelf return-shipping betaalt, en het wordt wel heel treurig qua support.
Ik wacht ook op een invite (heb me daarover bedacht), omdat ik het toestel toch gewoon graag wil proberen. Maar ik sluit mijn ogen niet voor de opstartproblemen die OPO duidelijk heeft.
+1000. Dit is de perfecte samenvatting!Hoppa! schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 16:56:
[...]
Sorry, er is heel veel over gepost, maar er worden ook heel veel verschillende verhalen over gepost. Er zijn er op het OPO-forum genoeg te vinden waarbij de gele band niet minder wordt en waarbij UV-licht het probleem niet oplost. Je maakt er nu te gemakkelijk iets 'acceptabels' van.
Tel daarbij op de stelling van OPO dat het te maken zou hebben met de locatie van de backlights (wat onzin is omdat heel veel mensen claimen GEEN last te hebben van een gele band) en het verhaal wordt wel heel vreemd.
Het blijft gewoon een gok dat je toestel in orde is en het lijkt er op dat het percentage 'lemons' bij de OPO gewoon wat groter is dan bij andere flagships. Dan heb ik het niet alleen over de gele band toestellen, maar ook over grote hoeveelheden klachten over touchscreen-issues.
Ik snap best dat mensen het bedrijf wat meer credits geven dan een ander bedrijf, maar je moet wel reëel blijven en constateren dat de quality control (en de wijze waarop OPO communiceert met haar klanten over issues) toch echt nog wel wat te wensen over laat. Tel daarbij op dat constructiefouten (zoals de gele band) worden afgedaan als 'design-choices' zodat ze niet onder de garantie vallen en je dus zelf return-shipping betaalt, en het wordt wel heel treurig qua support.
Ik wacht ook op een invite (heb me daarover bedacht), omdat ik het toestel toch gewoon graag wil proberen. Maar ik sluit mijn ogen niet voor de opstartproblemen die OPO duidelijk heeft.
ben ik het mee eens maar de mensen die hem kopen weten dat als iets mooi om waar te zijn is er altijd wel iets fout is vooral bij een beginnend bedrijf etcPetrCech_3 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 17:04:
[...]
+1000. Dit is de perfecte samenvatting!
Beter leven is geven!
Dat is zeker zo. Je weet vooraf dat kopen van een beginnend bedrijf een bepaald risico met zich meebrengt omdat ze altijd ergens op bezuinigen. Zo kwam op het OPO-forum de suggestie voorbij dat de schermen van de Find 7 die onder garantie zijn vervangen (ivm hetzelfde gele band probleem) hun weg hebben gevonden naar de Oneplus. Ik denk dat dat te ver gezocht is, maar het feit dat ze weigeren toe te geven dan het gele band probleem wel degelijk per exemplaar verschilt en dus een productie fout is (en geen productie eigenschap) is niet best.VNC95 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:03:
[...]
ben ik het mee eens maar de mensen die hem kopen weten dat als iets mooi om waar te zijn is er altijd wel iets fout is vooral bij een beginnend bedrijf etc
Ik snap het ergens wel, als ik op het forum rondhang, dan krijg ik het idee dat grofweg 1 op de 3 in enige mate last heeft van het probleem. Als al die mensen hun scherm/toestel willen ruilen, dan is het dag-dag OPO. Aan de andere kant, als je een dusdanig aantal faals aflevert uit je fabriek, dan verdien je het misschien ook wel om het niet te redden.
En toch wacht ik nog op mijn invite. Want als je een toestel zonder problemen treft, dan heb je ook wel echt iets moois en exclusiefs.
Gedeeltelijk eens, maar dan denk ik aan software bugjes. Qua hardware zou juist een beginnend bedrijf (hoewel ze dat niet zijn) perfectie na moeten streven. En al helemaal een goede service bieden.VNC95 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:03:
[...]
ben ik het mee eens maar de mensen die hem kopen weten dat als iets mooi om waar te zijn is er altijd wel iets fout is vooral bij een beginnend bedrijf etc
Vanmorgen ook mijn OPO binnen gekregen. Formaat is me alles meegevallen na mijn NEXUS 5. Als ik echt heel heel goed kijk zie ik een lichte gele waas aan de onderkant (die bijna volledig verdwijnt achter/voor de softkeys). Zeker niet iets waar ik me aan zou gaan ergeren. Ben inmiddels wel gewend dat je als early adaptor grotere kans hebt op grote of kleine ook issues.
- NEXUS 5: simtray en de aangepaste speaker in nieuwe revisie
- Samsung S3: scheurende behuizing
Tot nu toe ziet hij er gewoon erg goed uit. Behuizing zit gewoon heel netjes in elkaar (geen naadjes etc).
Manufacture date is by the way 2014.07.08.
Tot nu toe ziet hij er gewoon erg goed uit. Behuizing zit gewoon heel netjes in elkaar (geen naadjes etc).
Proficiat! Ook goed dat er geen grote gele problemen zijn.T-Blizzard schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 23:28:
Vanmorgen ook mijn OPO binnen gekregen. Formaat is me alles meegevallen na mijn NEXUS 5. Als ik echt heel heel goed kijk zie ik een lichte gele waas aan de onderkant (die bijna volledig verdwijnt achter/voor de softkeys). Zeker niet iets waar ik me aan zou gaan ergeren. Ben inmiddels wel gewend dat je als early adaptor grotere kans hebt op grote of kleine ook issues.
Overigens lijkt het er op dat toestellen van latere productiedata (vanaf half juli) minder problemen hebben van het gele band syndroom. Dat is, als we de gebruikers met een dergelijk toestel mogen geloven.
Wanneer heb je hem besteld? Ben benieuwd of er nog een logica qua manufacture date in zit..T-Blizzard schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 23:28:
Ik heb van alles geprobeerd ed. maar helemaal geen gele waas onderin m'n scherm gezien. (Brightness op 100% in een volledig donkere kamer met witte achtergrond etc.)
Ik heb mijn OPO op 25/07 besteld en kreeg hem 04/08 binnen.
Mijn manufacture date is 19/07
Ik heb zojuist een uitnodiging gekregen voor de OnePlus One. Heb zelf sinds een maand of drie de Nexus 5. Nu vraag ik me af: Wat zouden jullie doen?
Ik kom van een Nexus 5. Misschien eerst een paar vragen aan jezelf stellen. Ben je er tevreden over en wat zijn de minpunten die jij ondervindt van het toestel?Prev schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:03:
Ik heb zojuist een uitnodiging gekregen voor de OnePlus One. Heb zelf sinds een maand of drie de Nexus 5. Nu vraag ik me af: Wat zouden jullie doen?
Weinig minpunten aan de Nexus 5 accu zou beter kunnen, maar is voor mij voldoende. Ik weet dat deze beter is bij de OnePlus One. Verder weet ik dat de OnePlus One betere specificaties heeft en op CM draait (ken die verschillen wel). Ben meer geïnteresseerd in de subjectieve meningen
.
Dus ben je zelf tevreden over je overstap en zo ja waarom?
De OPO is een stuk groter. Ik kan me goed voorstellen dat je dat vervelend vindt. Het went wel, maar hij blijft gigantisch.Prev schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:16:
Weinig minpunten aan de Nexus 5 accu zou beter kunnen, maar is voor mij voldoende. Ik weet dat deze beter is bij de OnePlus One. Verder weet ik dat de OnePlus One betere specificaties heeft en op CM draait (ken die verschillen wel). Ben meer geïnteresseerd in de subjectieve meningen.
Voor mij is het juist andersom, kom van een S3 en deze groote vind ik heerlijk! eindelijk een beetje normaal scherm waar je wat op kan zien
Ik zou de invite doorschuiven naar mij.Prev schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:03:
Ik kom van een HTC Desire af (3.7") en vindt de OPO echt gigantisch met zijn 5.5".. Dat probleem zal je denk ik minder hebben komende van een Nexus 5.
Mijn idee is nu om de OPO te houden tot de Xiaomi Mi4 leverbaar wordt in zijn 4G LTE vorm (september that is)
Mijn idee is nu om de OPO te houden tot de Xiaomi Mi4 leverbaar wordt in zijn 4G LTE vorm (september that is)
[ Voor 52% gewijzigd door ScSi op 07-08-2014 09:35 ]
Direct de invite verzilveren en de N5 verpatsen.Prev schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:03:
4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD
Haha, ik ben nog niet helemaal overtuigd om voor de OnePlus One te gaan, ben misschien te veel een Nexus-liefhebber. Maar invite staat in Vraag & Aanbod
Ontopic:
Went die grootte van het scherm wel?
@peacelord andersom is natuurlijk ook een optie.
2014/07/16 staat er bij mij op de doos.
Ik heb de telefoon 3,5 week geleden besteld en ook hele lichte gele waas onderin.
Ik heb de telefoon 3,5 week geleden besteld en ook hele lichte gele waas onderin.
[ Voor 17% gewijzigd door Stark op 07-08-2014 09:36 ]
@Luke-san
Vraagje, wat vind je van de software van de OnePlusOne t.o.v. Nexus 5.
Plus ondersteunt het toestel 4G van T-mobile?
Vraagje, wat vind je van de software van de OnePlusOne t.o.v. Nexus 5.
Plus ondersteunt het toestel 4G van T-mobile?
[ Voor 22% gewijzigd door Prev op 07-08-2014 09:51 ]
Ik heb altijd al een probleem gehad met mijn Nexus 5. Geluid van de speaker te stil, geel-achtig scherm, geluid van video opname zeer slecht, korte accu duur.Prev schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:16:
Weinig minpunten aan de Nexus 5 accu zou beter kunnen, maar is voor mij voldoende. Ik weet dat deze beter is bij de OnePlus One. Verder weet ik dat de OnePlus One betere specificaties heeft en op CM draait (ken die verschillen wel). Ben meer geïnteresseerd in de subjectieve meningen.
De OPO is groter, ja, maar ik heb ook een Note 1 en heb daar geen probleem mee.
Geluid van de speaker klinkt veel voller en vooral harder.Het geluid tijdens het bellen klinkt ook voller.
Afwerking is een pak beter.
64GB, dus geen issues met verschillende gps systemen en hun bijbehorende grote maps, plaats over.
Even data copieren van en naar het toestel gaat veeeeeel vlugger wat voor mij ook een zegen is omdat ik toch altijd op het laatste moment wat moet doen.
De accu, wat een verschil.
Ja, ik ben zeer tevreden met dit toestel.
Jahaaaa! De mijne is besteld, met dank aan een mede-tweaker. Weet niet of ik zijn naam mag noemen, maar ik vind hem een held.
64gb sandstone edition. Meteen maar een screenprotector en een flipcase geregeld.
Ik ben benieuwd of ik kan wennen aan het grotere formaat ten opzichte van mijn S3. En ik hoop vooral dat het een 100% functionerend exemplaar zal zijn...
64gb sandstone edition. Meteen maar een screenprotector en een flipcase geregeld.
Ik ben benieuwd of ik kan wennen aan het grotere formaat ten opzichte van mijn S3. En ik hoop vooral dat het een 100% functionerend exemplaar zal zijn...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.