Als je de tijd had om dit verhaal te tikken, had je ook de tijd om je webcam aan te zetten, te zeggen of de belkwaliteit goed is en dit te uploaden naar Youtube...Luke-san schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:34:
[...]
Idd nagel op de kop. Je wil niet weten hoeveel pm's op XDA en het OPO forum heb gehad van mensen die smeken om een invite.
Toevallig zijn al die mensen hun telefoon defect geraakt of de meest onnozele andere discussies.
Dit is een tweakers phone dus die mensen zouden zo al geen telefoon mogen kopen, maar een stabiele geteste en ondersteunde telefoon.
Ik moet zeggen dat ik de meeste reviews op youtube ook niet snap. Een unboxing review, of mij dit nu interesseert ... not. Hij is uit de doos gegaan en die ligt nu ergens weet ik niet waar.
Inhoudelijke reviews zucht, wat filmpjes over de interface en antutu scores, allemaal zo ... eenzijdig.
Spijtig dat ik weinig tijd heb om clipjes te maken waar het allemaal ook om draait. Kan je ermee bellen. Ik weet het dom, maar een toestel met een slechte ontvangst is geen telefoon. Wifi sterkte, gps etc etc.
Probeer die zaken maar eens te vinden op youtube of een andere site.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat veel mensen maar "review" filmpjes maken om maar iets te maken. Maar zij doen het wel...