[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 101 Laatste
Acties:
  • 550.666 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Luke-san schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:34:
[...]

Idd nagel op de kop. Je wil niet weten hoeveel pm's op XDA en het OPO forum heb gehad van mensen die smeken om een invite.
Toevallig zijn al die mensen hun telefoon defect geraakt of de meest onnozele andere discussies.
Dit is een tweakers phone dus die mensen zouden zo al geen telefoon mogen kopen, maar een stabiele geteste en ondersteunde telefoon.

Ik moet zeggen dat ik de meeste reviews op youtube ook niet snap. Een unboxing review, of mij dit nu interesseert ... not. Hij is uit de doos gegaan en die ligt nu ergens weet ik niet waar.
Inhoudelijke reviews zucht, wat filmpjes over de interface en antutu scores, allemaal zo ... eenzijdig.

Spijtig dat ik weinig tijd heb om clipjes te maken waar het allemaal ook om draait. Kan je ermee bellen. Ik weet het dom, maar een toestel met een slechte ontvangst is geen telefoon. Wifi sterkte, gps etc etc.
Probeer die zaken maar eens te vinden op youtube of een andere site.
Als je de tijd had om dit verhaal te tikken, had je ook de tijd om je webcam aan te zetten, te zeggen of de belkwaliteit goed is en dit te uploaden naar Youtube...

Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat veel mensen maar "review" filmpjes maken om maar iets te maken. Maar zij doen het wel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Och och wat dom, ik heb net nova launcher prime aangeschaft op een verkeerde google account, ik stond op mijn pc op een andere account ingelogd. Is er een manier om de license over te dragen van 1 account naar de andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Rixos schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:57:
Och och wat dom, ik heb net nova launcher prime aangeschaft op een verkeerde google account, ik stond op mijn pc op een andere account ingelogd. Is er een manier om de license over te dragen van 1 account naar de andere?
Binnen een kwartier kan je het toch cancelen?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:47
Rixos schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:57:
De Nova Launch developer is doorgaans een heel redelijke gast, op Reddit zie ik hem wel eens langs komen. Je zou hem eens eens kunnen mailen.

De Google Play Store heeft binnen 15 minuten ook een refund-optie! Kijk daar ook even naar.

Goed dat je de Prime-versie hebt gekocht wel! :D

[ Voor 4% gewijzigd door BleuZ op 01-08-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Quad schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:59:
[...]

Binnen een kwartier kan je het toch cancelen?
Hoe???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Waar eerst de "koop"-knop stond moet nu een "refund"-knop staan. In de Play Store op Android-apparaten in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Tevens kun je gewoon via Google Wallet binnen enkele uren nog refunden hoor :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Ik heb de refund button niet kunnen vinden. Ook bij google wallet zag ik geen refund optie staan. Dus ik heb een mailtje gestuurd naar support of ze het willen refunden of de license willen verzetten naar de goede account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 18:28
Rixos schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:47:
[...]

Nice, dan ga ik daar even naar kijken, thanks voor de tip.
Je hebt ook nog apex launcher die gebruik ik al een tijdje... want 4 iconen op zo'n groot scherm wtf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 22:28
barrymossel schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:55:
[...]

Als je de tijd had om dit verhaal te tikken, had je ook de tijd om je webcam aan te zetten, te zeggen of de belkwaliteit goed is en dit te uploaden naar Youtube...

Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat veel mensen maar "review" filmpjes maken om maar iets te maken. Maar zij doen het wel... ;)
Groot verschil is dat ik eerst iets wil zien als ik iets koop.
Ik heb hier al een paar dingen neergezet op het forum die ik nergens anders had gevonden. Helaas beschik ik niet over een camera en statief om dit alles te filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Luke-san schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:04:
[...]

Ik heb hier al een paar dingen neergezet op het forum die ik nergens anders had gevonden. Helaas beschik ik niet over een camera en statief om dit alles te filmen.
Waarvoor dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Luke-san schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:04:
[...]

Nu is het wel zo dat dingen als belkwaliteit tegenwoordig vanzelfsprekend zijn, en bereik is afhankelijk van je provider en locatie dus als je dat goed wil documenteren voor elke provider en locatie ben je lang bezig...

Nu heb ik dat punt in mijn review wel besproken m.b.t. Vodafone omdat ik het net als jij wel essentieel vind, maar het is lastig om dat voor iedere provider te doen helaas.

[ Voor 13% gewijzigd door BleuZ op 01-08-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
boppos schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:57:
[...]

Je hebt ook nog apex launcher die gebruik ik al een tijdje... want 4 iconen op zo'n groot scherm wtf 8)7
Net een refund gehad van google, erg snelle reactie.
Nu alsnog nova prime op de goede account aangeschaft.
En ik ben echt super tevreden tot nu toe, ik kan alles precies zo aanpassen als ik wil tot aan enkele icoontjes toe.

Wat ook apart is, is dat de trebuchet launcher bepaalde icon packs maar half toepaste, dus niet op al mijn icons, terwijl nova launcher prime echt alle icons pakt, mijn homescreen ziet er gelijk veel beter uit.

Kan het iedereen aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
J.Appleseed schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:12:
[...]

Nu is het wel zo dat dingen als belkwaliteit tegenwoordig vanzelfsprekend zijn, en bereik is afhankelijk van je provider en locatie dus als je dat goed wil documenteren voor elke provider en locatie ben je lang bezig...

Nu heb ik dat punt in mijn review wel besproken m.b.t. Vodafone omdat ik het net als jij wel essentieel vind, maar het is lastig om dat voor iedere provider te doen helaas.
Nee, idd niet doenbaar, maar ik merk op het OPO forum nu mensen die zeggen dat ze slechte ontvangst hebben op GSM, wifi en gps vlak, terwijl ik nu eigenlijk het tegenovergestelde merk tov mijn ex-N5.

Bon, genoeg gerand van mijn kant, dit weekend mooi weer, filmpjes, foto's en bbq en genieten van de batt life want dat is toch iets waar deze met kop en schouders bovenuit steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Rixos schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:28:
[...]

Net een refund gehad van google, erg snelle reactie.
Nu alsnog nova prime op de goede account aangeschaft.
En ik ben echt super tevreden tot nu toe, ik kan alles precies zo aanpassen als ik wil tot aan enkele icoontjes toe.

Wat ook apart is, is dat de trebuchet launcher bepaalde icon packs maar half toepaste, dus niet op al mijn icons, terwijl nova launcher prime echt alle icons pakt, mijn homescreen ziet er gelijk veel beter uit.

Kan het iedereen aanraden.
Screenshot? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Het blijft een interessant toestel maar dat invite systeem is echt een ramp. Ben sinds het begin "lid" en heb aan elke actie meegedaan. Geen invite helaas. Tegen de tijd dat ik er een krijg is het toestel waarschijnlijk achterhaald en het is jammer dat ze zo random te werk gaan.

Hopelijk komt de opvolger van de Moto X snel want de enige andere optie is de G3 maar daarvan is de accuduur nog erger dan mijn s4.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 14:29
Eindelijk me telefoon weer terug van het reviewen, en nu wat meer tijd gehad om er zelf mee te spelen.
Wat blijft het toch een bazen ding.
Ben blij dat ik hem gewoon gekocht heb via V&A en niet maandenlang wachten op een invite.

Mocht iemand een sneak-peak willen van de testresultaten:
Zie hier een vergelijking met andere snapdragon 801's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

Phusebox schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:47:
Het blijft een interessant toestel maar dat invite systeem is echt een ramp. Ben sinds het begin "lid" en heb aan elke actie meegedaan. Geen invite helaas. Tegen de tijd dat ik er een krijg is het toestel waarschijnlijk achterhaald en het is jammer dat ze zo random te werk gaan.

Hopelijk komt de opvolger van de Moto X snel want de enige andere optie is de G3 maar daarvan is de accuduur nog erger dan mijn s4.
Vgm is de accu prima van de G3? Ik volg het G3 ervaringen en discussie forum en daar lees ik steeds goede verhalen.

Maarja weer even OT, ik wacht ook nog ff op een invite maar heb er gelukkig geen haast mee.
Misschien dom vraagje maar is het 5.5 screen nog een beetje handzaam? Ik zit nu met een 5.2 screen en dat bevalt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerBas
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 13:39
Ttje schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:00:
[...]

Vgm is de accu prima van de G3? Ik volg het G3 ervaringen en discussie forum en daar lees ik steeds goede verhalen.

Maarja weer even OT, ik wacht ook nog ff op een invite maar heb er gelukkig geen haast mee.
Misschien dom vraagje maar is het 5.5 screen nog een beetje handzaam? Ik zit nu met een 5.2 screen en dat bevalt prima.
Het lijkt op het eerste gezicht heel groot maar ik was er zo mee weg! Dat na de overstap van een telefoon met een scherm van maar 4 inch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
Phusebox schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:47:
Heb vanaf het begin het in de gaten gehouden, geregistreerd etc.
Mee gedaan aan contests en de hele zooi, niks.
Vervolgens mezelf toch maar eens op het forum geregistreerd, en ook actief daar geworden.
En voila, ineens wist ik een invite te bemachtigen van iemand...
nu wachten tot ik hem geleverd krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
thedon46 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:53:
Eindelijk me telefoon weer terug van het reviewen, en nu wat meer tijd gehad om er zelf mee te spelen.
Wat blijft het toch een bazen ding.
Ben blij dat ik hem gewoon gekocht heb via V&A en niet maandenlang wachten op een invite.

Mocht iemand een sneak-peak willen van de testresultaten:
Zie hier een vergelijking met andere snapdragon 801's
Wat ik ook prettig vind, en dat wordt meestal ook niet getest, is de snelheid van copieren naar en van het intern geheugen vanaf de pc.
Via een USB3 poort haal ik een 30 a 35MB/s.

Misschien moeten we hier op tweakers eens alle leuke info aan de startpost toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Here you go.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2gwdj6u.jpg

Edit: Hmm, hoe maar ik hier een thumbnail van?

[ Voor 10% gewijzigd door Rixos op 01-08-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:44
@Rixos oeh dat ziet er best netjes uit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
xeoMe schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:11:
Idd en ff in de settings naar 'Dock' gaan en 'Width margin' ff op 'none' zetten. Staan de onderste rij iconen wat breeder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
xeoMe schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:11:
:*)
Luke-san schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:13:
[...]

Idd en ff in de settings naar 'Dock' gaan en 'Width margin' ff op 'none' zetten. Staan de onderste rij iconen wat breeder.
Goede tip, nou ziet het er net nog even iets strakker uit.

Ik heb de klok bovenin ook weggehaald, was een beetje onzinnig met al zo'n grote klok op mijn homescreen en 1 op mijn lockscreen.

Enige wat ik nu een beetje mis, is dat in de trebuchet launcher er een mooie google music widget in zat waarbij ik ook mijn albums zag, als ik nu de widget toevoeg krijg ik alleen maar een soort lelijk grijs balkje waarmee ik de muziek kan aanzetten.

[ Voor 29% gewijzigd door Rixos op 01-08-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
@Rixos kan je die icons alleen met Prime doen of ook met de normale launcher?
Wil weten of het m'n 3 euro wel waard is haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
De Iconpack heet Aroundlite, je kunt het ook gebruiken met de standaard launcher.
Maar zoals ik al zei, de normale launcher paste bij mij de pack op een aantal icons niet toe, wat een lelijk effect gaf. Nova prime pakt wel mooi alle icons, en dan bedoel ik ook echt ALLE icons.

Daarnaast is het nu veel en veel makkelijker om alles op mijn homescreen aan te passen, je kunt ook de snelheid van scrollen en animaties veranderen etc, echt zoveel mogelijkheden en toch heel overzichtelijk allemaal.

Daarnaast wordt deze app ook steeds geupdate, de laatste update heeft bijvoorbeeld al wat functies van android L toegevoegd.

Ik vind het de 3 euro dik waard, cyanogenmod gaf mij al heel veel tweak mogelijkheden en nova maakt het compleet door erbij te voegen wat ik nog miste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Net mijn glazen screenprotector erop gezet die ik had besteld op amazon.co.uk
Merk= casebase en je krijgt er 2

Van de eerste keer er perfect op, zit alcohol-doekje en antistof ding erbij. Aanrader tov gewone plastic protectors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Luke-san schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:39:
Net mijn glazen screenprotector erop gezet die ik had besteld op amazon.co.uk
Merk= casebase en je krijgt er 2

Van de eerste keer er perfect op, zit alcohol-doekje en antistof ding erbij. Aanrader tov gewone plastic protectors
Misschien een bumpje naar [OnePlus One] Accessoires ?

Las dat er daar ook mensen op zoek waren naar goede screenprotectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Grimmie187 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:42:
[...]

Misschien een bumpje naar [OnePlus One] Accessoires ?

Las dat er daar ook mensen op zoek waren naar goede screenprotectors.
Oepsie daisy, zal het daar ook even posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Toevallig riep gisteren één van mijn collega's dat 4 icons op een rij (ipv 5) een van zijn grootste redenen is om niet over te stappen van zijn g2 naar OPO. Na vandaag dit draadje weers eens te hebben geopend meteen maar even die Nova launcher geïnstalleerd. Goede tip, nu kan ik ook mooi alles kwijt op één homescreen!

[ Voor 0% gewijzigd door pimsaint op 01-08-2014 14:25 . Reden: typo ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
pimsaint schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:11:
Toevallig riep gisteren één van mijn collega's dat 4 icons op een rij (ipv 5) een van zijn grootste redenen om niet over te stappen van zijn g2 naar OPO. Na vandaag dit draadje weers eens te hebben geopend meteen maar even die Nova launcher geïnstalleerd. Goede tip, nu kan ik ook mooi alles kwijt op één homescreen!
Het voordeel van Android. Komt iPhone 6 met 6 rijen uit, zetten wij er met Nova 7 rijen op. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Rixos schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:10:
[...]

Here you go.

[afbeelding]

Edit: Hmm, hoe maar ik hier een thumbnail van?
Welke widget is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Luke-san schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:09:
[...]

Wat ik ook prettig vind, en dat wordt meestal ook niet getest, is de snelheid van copieren naar en van het intern geheugen vanaf de pc.
Via een USB3 poort haal ik een 30 a 35MB/s.
Maja dit is wel een taak die je niet zo vaak gebruikt dus is het minder relevast voor de day-to-day use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devrim
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02:37
Als je de batterij van een OPO zou willen verwisselen moet je dan gaan solderen? En kan je de batterij aansluiten door slechts de achterklep er af te halen of moet je nog meer los schroeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Devrim schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:51:
Als je de batterij van een OPO zou willen verwisselen moet je dan gaan solderen? En kan je de batterij aansluiten door slechts de achterklep er af te halen of moet je nog meer los schroeven?
zoals je hier kan zien:

@1:35

is de batterij te vervangen zonder solderen, maar zit die wel verstopt in de telefoon met schroeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Devrim schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:51:
https://www.ifixit.com/Teardown/OnePlus+One+Teardown/26484

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devrim
thedon46 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:59:
[...]

zoals je hier kan zien:
[video]
@1:35

is de batterij te vervangen zonder solderen, maar zit die wel verstopt in de telefoon met schroeven
Hmm oké, het is dus een kwestie van open schroeven en daarna die connector er in schuiven. Opzich valt het dus wel mee om te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Lijkt idd mee te vallen, echter moet je wel aan een nieuwe batterij (met connector) zien te komen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devrim
cypher21 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:09:
Lijkt idd mee te vallen, echter moet je wel aan een nieuwe batterij (met connector) zien te komen
Ik gok dat die batterijen binnen een aantal maanden wel beschikbaar komen. Ze zullen nu wel alles zetten op het produceren van de complete telefoon en aangezien het nog allemaal binnen de garantie valt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Welk onderdeel van mijn homescreen bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Rixos schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:13:
[...]

Welk onderdeel van mijn homescreen bedoel je?
Ik bedoel de klok widget met datum :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Is er een mogelijk om de helderheid van de fysieke knoppen omhoog te gooien, ben deze helaas nog niet tegengekomen.

Verder mis ik dat ik de grid size van de app drawer kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerBas
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 13:39
midego schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:39:
Is er een mogelijk om de helderheid van de fysieke knoppen omhoog te gooien, ben deze helaas nog niet tegengekomen.

Verder mis ik dat ik de grid size van de app drawer kan aanpassen.
Die mogelijkheid heb ik ook nog niet gezien En probeer Nova Launcher eens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
1. Nee
2. Nova launcher :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Lijkt mij gewoon de standaard Android digitale klok met het font van het standaard CM11S Hexo-thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
J.Appleseed schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:50:
[...]

Lijkt mij gewoon de standaard Android digitale klok met het font van het standaard CM11S Hexo-thema.
Ja is inderdaad gewoon de standaard klok widget, en die kan je zelf helemaal aanpassen kwa grootte, lettertype, kleur, of je weer erbij wilt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Rixos schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:57:
[...]

Ja is inderdaad gewoon de standaard klok widget, en die kan je zelf helemaal aanpassen kwa grootte, lettertype, kleur, of je weer erbij wilt etc.
Oh haha, my bad :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 19:49:
Bugje? Als ik een paar keer achter elkaar een filmpje maak met de camera app reageert de onscreen button niet meer en kan ik het opnemen alleen nog stoppen met de back button. Iemand anders?
Geen problemen mee gehad. Gebruik je een specifieke setting, resolutie? Ik ga uit van de standaard Camera app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 168% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi98
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-09 16:57
Ik heb de telefoon op 23 juli ontvangen en ben er heel blij mee, geen yellow-banding gelukkig, maar wel een ander probleem, wat ik geloof 'backlight bleeding' noemt. Het is te zien onderaan het scherm, bijvoorbeeld op het lockscreen zie je dat de kleuren op sommige plekken intenser zijn. Ook tijdens heb browsen valt het op en hoewel het, net als de yellow banding, de werking van het toestel niet beïnvloedt, stoor ik me er toch enorm aan, want telkens als ik het toestel aanzet zie ik het.

Hier een foto (hopelijk is het duidelijk genoeg, als je hem in het echt ziet is het veel meer zichtbaar):

Afbeeldingslocatie: http://navigator256.webs.com/20140801_213407.jpg

Ik hoop echt dat het na verloop van tijd weggaat, want ik heb echt geen zin om het toestel ter reparatie in te sturen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:43
Toestel is fantastisch, sinds vandaag binnen. Heb het idee dat ik inderdaad wat kleurverschil zie onderaan, maar niet genoeg om me aan te ergeren.

Waar ik me wel aan erger is aan de korte laadkabel. Iemand een idee of het kwaad kan een andere hiervoor te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

De backlight schijnt onderaan te zitten, dus idd kans dat je onderaan wat backlightbleeding zou kunnen zien.

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroersma
  • Laatst online: 25-06-2023
'backlight bleeding' zie je het best op een zwarte achtergrond in een donkere kamer..
En als je maar lang genoeg zoekt dan zal je ook wel een mankement vinden.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
DigitalError in "[OnePlus One] Levertijden & Prijzen"

Heb hem besteld! vandaag de invite gekregen na maar 3 dagen op het forum van OPO actief te zijn geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er gebruik worden gemaakt van s-view achtige functie ? omdat er veel hoesjes zijn met een window...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Brammos85 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 22:11:
Waar ik me wel aan erger is aan de korte laadkabel. Iemand een idee of het kwaad kan een andere hiervoor te gebruiken?
Dat kan, maar opladen gaat dan een stuk langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
J.Appleseed schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 08:56:
Dat kan, maar opladen gaat dan een stuk langzamer.
Betere kabel kopen. Aftermarket USB-kabels kunnen gewoon precies even snel laden hoor, mits ze "goed" zijn.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Ik zoek ook een extra laadkabel om de OPO in de auto te kunnen laden met 2,1 A lader. Alle kabels die ik heb komen bij lange na niet in de buurt van de laadsnelheid van de originele OPO kabel.
Op het OPO forum staat wel een goed topic van iemand die allerlei kabels heeft vergeleken met de originele kabel. Link

De kabels die hier worden genoemd lijken alleen op amazon.com verkrijgbaar. Een webshop in Nld kan ik niet echt vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Navi98 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 21:51:
Ik heb de telefoon op 23 juli ontvangen en ben er heel blij mee, geen yellow-banding gelukkig, maar wel een ander probleem, wat ik geloof 'backlight bleeding' noemt. Het is te zien onderaan het scherm, bijvoorbeeld op het lockscreen zie je dat de kleuren op sommige plekken intenser zijn. Ook tijdens heb browsen valt het op en hoewel het, net als de yellow banding, de werking van het toestel niet beïnvloedt, stoor ik me er toch enorm aan, want telkens als ik het toestel aanzet zie ik het.

Hier een foto (hopelijk is het duidelijk genoeg, als je hem in het echt ziet is het veel meer zichtbaar):

[afbeelding]

Ik hoop echt dat het na verloop van tijd weggaat, want ik heb echt geen zin om het toestel ter reparatie in te sturen :/
Ongelukkig. Ik heb daar zelf geen last van. Wel een lichte gele gloed onderin maar het lijkt alsof het minder is geworden na een 4 dagen, ik zie het bijna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Brad Pitt schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 09:09:
[...]

Betere kabel kopen. Aftermarket USB-kabels kunnen gewoon precies even snel laden hoor, mits ze "goed" zijn.
Ik had het idee dat de OnePlus lader enige vorm van "quick-charge"-techologie bevatte, net als Oppo's oplader? I could be wrong, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
J.Appleseed schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 09:18:
Ik had het idee dat de OnePlus lader enige vorm van "quick-charge"-techologie bevatte, net als Oppo's oplader? I could be wrong, though.
De lader ja, klopt. De kabel is gewoon een kabel :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
chielmi schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 09:11:
Ik zoek ook een extra laadkabel om de OPO in de auto te kunnen laden met 2,1 A lader. Alle kabels die ik heb komen bij lange na niet in de buurt van de laadsnelheid van de originele OPO kabel.
Op het OPO forum staat wel een goed topic van iemand die allerlei kabels heeft vergeleken met de originele kabel. Link

De kabels die hier worden genoemd lijken alleen op amazon.com verkrijgbaar. Een webshop in Nld kan ik niet echt vinden...
Ik heb nog een 2A Samsung Travel Adapter hier liggen met een 23/30 kabel, ik zal straks eens kijken hoe snel die oplaadt vergeleken met de OnePlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:58
DigitalError schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 02:12:
DigitalError in "[OnePlus One] Levertijden & Prijzen"

Heb hem besteld! vandaag de invite gekregen na maar 3 dagen op het forum van OPO actief te zijn geweest :)
Ik had het zelfde, een donderdag geregistreerd en vrijdag ochtend een invite ontvangen.
Een invite krijgen is niet moeilijk maar je moet er wel wat tijd in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Ryatzu schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:37:
[...]

Ik had het zelfde, een donderdag geregistreerd en vrijdag ochtend een invite ontvangen.
Een invite krijgen is niet moeilijk maar je moet er wel wat tijd in steken.
je bedoelt bedelen bij andere mensen... daar zat ik echt niet op te wachten dus heb hem lekker via V&A gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
chielmi schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 09:11:
Ik heb een weekje geleden twee van deze kabels besteld. Na wat gegoogle kreeg ik het idee dat OPO zijn kabels ook wel eens hier vandaan kan hebben. Althans, van de OEM toko die heer weer achter zit. Via deze verkoper op ebay alleen in het blauw en roze te krijgen, maar bij de remax variant loopt het aantal kleuren bijvoorbeeld al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:58
thedon46 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:41:
[...]

je bedoelt bedelen bij andere mensen... daar zat ik echt niet op te wachten dus heb hem lekker via V&A gekocht :P
Niet gebedeld. Iemand gaf hem weg en was de eerste die contact met hem opnam. Gewoon geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Ryatzu schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:10:
[...]

Niet gebedeld. Iemand gaf hem weg en was de eerste die contact met hem opnam. Gewoon geluk.
Soort van bedelen dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Na 2 weken gebruik moet ik wel een kanttekening maken bij het telefoongeluid.
Ik heb er meerdere malen last van gehad dat ik de ander niet goed kon horen en dat ik vervolgens de telefoon op speaker moest zetten om het gesprek door te kunnen voeren. Soms is het geluid prima, maar soms is het gewoon ronduit slecht ik weet niet of anderen hier ook last van hebben? Had hier op mijn oude S2 nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:20

Toppertje

www.davideografie.nl

Rixos schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:53:
Na 2 weken gebruik moet ik wel een kanttekening maken bij het telefoongeluid.
Ik heb er meerdere malen last van gehad dat ik de ander niet goed kon horen en dat ik vervolgens de telefoon op speaker moest zetten om het gesprek door te kunnen voeren. Soms is het geluid prima, maar soms is het gewoon ronduit slecht ik weet niet of anderen hier ook last van hebben? Had hier op mijn oude S2 nooit last van.
Ik moet erbij zeggen dat ikzelf niet uit ervaring kan spreken, echter het word in een aantal reviews ook aangekaart, zoals deze.

Er wordt gezegd (rond minuut 5:30) dat dit een software dingetje zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Toppertje schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:05:
[...]

Ik moet erbij zeggen dat ikzelf niet uit ervaring kan spreken, echter het word in een aantal reviews ook aangekaart, zoals deze.

Er wordt gezegd (rond minuut 5:30) dat dit een software dingetje zou zijn.
Ja alleen, dit zou softwarematig al opgelost moeten zijn met een update. Ik merk er echter weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Ryatzu schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:10:
[...]

hier ook niet gebedeld, ik was gezellig aan het kletsen met wat mensen en blijkbaar hadden die mij op een nominatie lijst gezet :P best hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Ik hoorde ooit iemand in dit topic dat je de gevoeligheid van het scherm draaien kan aanpassen, ik ben benieuwd waar die optie zit merk vaak als ik de telefoon voorzichtig neerleg dat het scherm al gaat kantelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Hoe hebben jullie je energiemodus ingesteld staan? Gebalanceerd, prestaties of energiebesparing? Ik merk, maar dat kan ook in mijn hoofd zitten, dat de telefoon op 'prestaties' toch duidelijk wat vloeiender voelt. Maar dat kan aan mij liggen. Geen idee hoeveel dat op mijn batterij zou trekken, misschien maar eens dagje uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 12:38
Balanced. Soepel genoeg.

Die rotatie gevoeligheid heb ik genoemd, kan niet meer vinden waar het stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
pimsaint schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:44:
[...]

Ik heb een weekje geleden twee van deze kabels besteld. Na wat gegoogle kreeg ik het idee dat OPO zijn kabels ook wel eens hier vandaan kan hebben. Althans, van de OEM toko die heer weer achter zit. Via deze verkoper op ebay alleen in het blauw en roze te krijgen, maar bij de remax variant loopt het aantal kleuren bijvoorbeeld al op.
Top! Zojuist besteld in het babyblauw. Lijken goede kabels te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Ambling_Alp schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 18:33:
Hoe hebben jullie je energiemodus ingesteld staan? Gebalanceerd, prestaties of energiebesparing? Ik merk, maar dat kan ook in mijn hoofd zitten, dat de telefoon op 'prestaties' toch duidelijk wat vloeiender voelt. Maar dat kan aan mij liggen. Geen idee hoeveel dat op mijn batterij zou trekken, misschien maar eens dagje uitproberen.
Ik heb 'm op gebalanceerd staan. Heb 'm nog helemaal standaard en als ik mijn batterijduur zo zie ga ik er ook niks meer aan veranderen, haha :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Jy5iGgn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
Ja, ben ook prima tevreden over 'gebalanceerd', batterijduur blijft geweldig. Maar ik merk het vooral erg tijdens typen, in Whatsapp bijvoorbeeld. Met 'prestaties' gaat dat echt soepeler. Dus dat blijft een beetje vreemd, want een chat-app trekt toch niet heel hard aan je processor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Probeer eens een ander toetsenbord.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
Quad schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 20:38:
Probeer eens een ander toetsenbord.
Swiftkey maakte het niet echt beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
chielmi schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:02:
[...]

Top! Zojuist besteld in het babyblauw. Lijken goede kabels te zijn :)
Cool, welke (remax)? Wellicht wat zuur voor ons maar niet minder handig voor de volgenden: hier zijn ze nog goedkoper (aanbieding) en nog een groter assortiment(je) kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Misschien binnenkort rechtstreeks in Europa ook te koop?
http://www.oneplus.cn/items/0202000201
6€ valt best goed mee. En het zijn echt goede kabels die ik vertrouw...

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Dima_2005 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 21:02:
Misschien binnenkort rechtstreeks in Europa ook te koop?
http://www.oneplus.cn/items/0202000201
6€ valt best goed mee. En het zijn echt goede kabels die ik vertrouw...
Ik zal mijn ervaring met de bestelde kabels tzt wel posten (in het accessoires topic), maar de kans is natuurlijk groot dat het allemaal uit dezelfde fabriek komt. 80cm vind ik overigens nét iets te kort dus ben blij dat ik ze nu van 1m en 1.20m heb kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel een iPhone 5. Ik zit er aan te denken hem te vervangen voor de OnePlus One dus en dan een goedkoop abo / pre-paid.

Ik heb zojuist een invite ontvangen van iemand. Ik schrik en zie dat hij maar één dag geldig is en snel een besluit moet nemen. Ik zit momenteel bij T-mobile met een Smart 75. Als ik dit toestel bestel, is hij dan simlock vrij of hoe zit dat precies? Ik kan er maar weinig over vinden. (M'n abboenment verloopt in 4 maanden).

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 21:34:
Ik heb momenteel een iPhone 5. Ik zit er aan te denken hem te vervangen voor de OnePlus One dus en dan een goedkoop abo / pre-paid.

Ik heb zojuist een invite ontvangen van iemand. Ik schrik en zie dat hij maar één dag geldig is en snel een besluit moet nemen. Ik zit momenteel bij T-mobile met een Smart 75. Als ik dit toestel bestel, is hij dan simlock vrij of hoe zit dat precies? Ik kan er maar weinig over vinden. (M'n abboenment verloopt in 4 maanden).

Bedankt!
Yup, het toestel is sim-lock vrij en met T-mobile zit je goed voor de 4g ondersteuning! Als ik me niet vergis is het ook de iPhone 5 die voor 4g alleen op de 1800Mhz werkt in Nederland, net als de OPO. Beide toestellen ondersteunen de 800Mhz band niet waarop het 4g netwerk van KPN en Vodafone grotendeels leunen.

[ Voor 14% gewijzigd door pimsaint op 02-08-2014 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!

Heb nadenken dus, ben opzicht wel tevreden met m'n iPhone maar dit is toch te mooi om te laten liggen. M'n moeder wil hem eventueel wel.. Ik denk dat ik hem ga bestellen.

Edit:
Toch nog even één vraagje, zijn er hier mensen ge-upgrade vanuit een iPhone (5)? Zo ja, wat is jullie impressie?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Heb de telefoon nu 2 weekjes, bevalt echt goed! :D

Gisteren de beste batterij duur gehad tot nu toe, hoe langer je de telefoon achter elkaar gebruik hoe meer screen on time je haal (dus zo weinig mogelijk stand-by). 17 uur zonder lader gezeten over de gehele dag en iets meer dan 6 uur screen on time met 17% accu resterend. De 7 uur moet er wel uit te halen zijn. Verbinding met WiFi en veel 3G gehad, vooral chrome/whatsapp/twitter aangehad. Power settings staan op balanced en ik draai de stock rom.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hnKRkG5l.png

Album: http://imgur.com/a/nkuZc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:43
pimsaint schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 20:51:
[...]

Cool, welke (remax)? Wellicht wat zuur voor ons maar niet minder handig voor de volgenden: hier zijn ze nog goedkoper (aanbieding) en nog een groter assortiment(je) kleuren.
Kijk, probleem opgelost. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
pimsaint schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:44:
[...]

Zien er grappig uit. Maar wat is het verschil met de standaard kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 13:43
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 21:43:
Thanks!

Heb nadenken dus, ben opzicht wel tevreden met m'n iPhone maar dit is toch te mooi om te laten liggen. M'n moeder wil hem eventueel wel.. Ik denk dat ik hem ga bestellen.

Edit:
Toch nog even één vraagje, zijn er hier mensen ge-upgrade vanuit een iPhone (5)? Zo ja, wat is jullie impressie?
Ik kom van een iPhone 5. En het bevalt goed! Heb hem nu een halve dag in gebruik. Echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Misschien een beetje een domme vraag, maar waar kan je de accu instelling aanpassen tot gebalanceerd of prestaties? Ik zie het niet staan onder het tabje accu namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Rixos schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 11:05:
Misschien een beetje een domme vraag, maar waar kan je de accu instelling aanpassen tot gebalanceerd of prestaties? Ik zie het niet staan onder het tabje accu namelijk.
Je moet daarvoor eerste de ontwikkelaarsopties activeren door een keer of 10 op "buildnummer" te drukken in het menu "over deze telefoon". Daarna verschijnt er een nieuw menu bij instellingen genaamd "prestatie opties". Daarin vind je vervolgens de opties voor energieschema's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
pimsaint schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 11:18:
[...]

Je moet daarvoor eerste de ontwikkelaarsopties activeren door een keer of 10 op "buildnummer" te drukken in het menu "over deze telefoon". Daarna verschijnt er een nieuw menu bij instellingen genaamd "prestatie opties". Daarin vind je vervolgens de opties voor energieschema's.
Ah vandaar, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 12:38
Er is ook een toggle voor in je notificatiedrawer.

Ik kom van een iphone5 (2 weken een g2 gehad tussendoor) en ik vind t prima. Rap zat. Enige wat me tegenstaat is dat in de browser op sommige sites de getypte tekst langzaam verschijnt. Toetsenbord doet normaal, maar de browser doet traag. Zal wel allerlei JavaScript aan die tekstvakken hangen ofzo (op fok doet hij dat bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Is er ook een optie zoals de Galaxy s5 dat je de laatse 10% van je batterij kunt instellen als ultra saving modus.?

Welk toetsenbord staat er dan standaard op, doordat jullie zeggen dat dit af en toe blijft hangen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Snapdragon BatteryGuru heeft zo'n soort optie :) (min of meer)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet je de topic waarschuwing eens even lezen.

[ Voor 75% gewijzigd door 13art op 03-08-2014 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, had ik ff niet gezien. Sorry daarvoor! |:(
Verwijder de reacties maar om het topic overzichtelijk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Iemand die de equalizer wel werkend heeft?
Ik kan instellen wat ik wil, het geluid verandert niet, ook niet qua volume... :/
-edit- met Google Play Music werkt het wel :)
Hmmm als ik met bijv. File Manager muziekmapjes aan het browsen ben krijg ik een andere player dan Google Play Music... waarmee de EQ dus wel werkt.
Kan simpelweg niet vinden hoe je die dus als standaard zet, en je ik heb al een tijd zitten zoeken... geen concrete antwoorden tot dusver, als iemand die wel heeft erg bedankt alvast :)

[ Voor 66% gewijzigd door Garrett op 03-08-2014 21:25 ]

I love watercooling

Pagina: 1 ... 24 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.