Dit topic blijft me mateloos boeien, niet omdat ik nog geïnteresseerd ben in het toestel (dat was ik wel in het begin), maar omdat het werkelijk onvoorstelbaar is hoe veel mensen problemen met dit toestel bagatelliseren.DutchJudge schreef op maandag 28 juli 2014 @ 07:52:
[...]
Tot op heden niet. Het is een ideale telefoon, yellow band is wel een beetje vervelend maar ik ga m niet terugsturen. Risico is dat ik er 1 terugkrijg die meer mankeert (of die ook een yellow band heeft) is vrij groot. Verzendkosten komen er gegarandeerd bij en als ik m'n geld terug wil dan kan ik daarna een paar honderd euro extra uitgeven, dat is het me niet waard.
Ook zie je dat het scherm kantelen niet altijd lekker werkt en je het wat 'heftiger' moet keren voordat het werkt. Is een issue die al eerder is opgemerkt. Verder had ik met m'n note 1 altijd dat chrome de tekst zodanig weergaf in portrait mode dat je alles kon lezen zonder dat je de phone in landscape hoeft te houden. Email gold hetzelfde voor. Wellicht een software optie die ik nog niet heb gevonden...
Verder absolute top telefoon.
Ligt het aan mij, of lijden diverse mensen met een OPO aan een technologische variant van het Stockholm-syndroom?
Een toestel met een duidelijk defect aan het scherm niet terugsturen, omdat een vervangend toestel mogelijk nog meer mankeert? WTF? Zou je ook zo hebben gereageerd als je een Samsung via je provider had gekregen? Of is de lastige distributie en de matige aftersales van OPO de reden om dit soort belachelijke kwaliteitsproblemen maar door de vingers te zien?
Ieder zijn eigen keuzes hoor, maar het lijkt er op dat diverse mensen zo blij zijn dat ze eindelijk dit hype-toestel in handen hebben, dat ze alle mogelijkheden om objectief te oordelen zijn verloren.