[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 101 Laatste
Acties:
  • 550.658 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liter
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-09 09:39
Ik heb de telefoon nu een week en ben erg tevreden! Geen gele vlekken en gelukkig geen problemen met de scherm bediening. Alleen heb je bij cm11 een mogelijkheid om het gesprek te beëindigen met je uit knop. Helaas kan ik die instelling niet vinden.... Wel is de telefoon al gevallen. Metalen rand is beschadigd door een val op steen 😈, gelukkig is mn scherm nog heel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Heeft iemand trouwens al franco's kernel geinstalleerd en wat zijn de ervaringen? Het zou potentieel kunnen helpen om het scherm wat witter te maken en de battery life zou nog beter moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 22:28
Luke-san schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 22:16:
[...]

Moet zowat de snelste claim zijn ooit. Deed F5 en post stond er en claim gedrukt... already claimed.
Als er nog 1 over is van iemand (64GB) laat het dan ff weten. Heb net mijn Nexus 5 opgestuurd voor een refund.
Even iemand bedanken, ga m niet noemen om te behoeden dat hij doodgepm'ed wordt, voor de invite.
Kon m niet nemen wegens vakantie.
Als ik mijn invites binnenkrijg gaat die uiteraard terug naar hem en komen de anderen normaal gezien hierop. Moet en wil er geen geld voor krijgen, We zijn tweakers en geen handelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 18:24
Luke-san schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 23:39:
[...]

Even iemand bedanken, ga m niet noemen om te behoeden dat hij doodgepm'ed wordt, voor de invite.
Kon m niet nemen wegens vakantie.
Als ik mijn invites binnenkrijg gaat die uiteraard terug naar hem en komen de anderen normaal gezien hierop. Moet en wil er geen geld voor krijgen, We zijn tweakers en geen handelaars.
Nette instelling, het is zonde als invites verloren gaat door vakanties. Desnoods doorsturen en wachten op een invite terug (wat jij dus ook doet).

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liter
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-09 09:39
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 23:30:
[...]

Ik heb hem in het Engels, maar ga naar Toegankelijkheid en vink "Power button ends call"aan :)
Dan zou het moeten werken, laat het even weten.
Top! Gevonden, bedankt axel23! Iemand nog screen casting aan de praat gekregen naar de Chromecast (zonder root)? En is er net als bij cm11 nog een mogelijkheid om de voortgang van updates en changelog te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:19
Korte introductie:

Ook ik kijk uit naar het moment waarop ik de nieuwe OPO telefoon mag gaan bestellen! Al een hele tijd terug een account aangemaakt op de website van OPO een account gemaakt maar door drukte op het werk geen aandacht meer aan besteed!
Helaas niet alle accounts overgezet naar mijn nieuwe email, dus nu netjes achteraan aansluiten! (tevens de reden van een nieuwe tweakers account).

Moet zeggen dat dit draadje een stuk fijner wegleest (lees: informatiever, zonder plz invite!11one!) dan het forum van OPO zelf.

OT:
Na het zien van de nieuwe bamboe covers ben ik benieuwd wanneer de carbon/kevlar beschikbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlpsycho
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-04 15:25
Luke-san schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 22:16:
[...]

Moet zowat de snelste claim zijn ooit. Deed F5 en post stond er en claim gedrukt... already claimed.
Als er nog 1 over is van iemand (64GB) laat het dan ff weten. Heb net mijn Nexus 5 opgestuurd voor een refund.
Ik had uhm al aangeklikt. Zal dat wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:58
zlpsycho schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 00:53:
[...]

Ik had uhm al aangeklikt. Zal dat wel zijn.
Als je hem claimed moet je toch binnen 24 uur bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Misschien een idee om een lijst te beginnen met de gene die een invite zoeken?
Ben zelf namelijk ook nog druk "zoekende"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
psvunited schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:08:
Misschien een idee om een lijst te beginnen met de gene die een invite zoeken?
Ben zelf namelijk ook nog druk "zoekende"
Niet hier. Zie waarschuwing.

[ Voor 3% gewijzigd door barrymossel op 25-07-2014 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 14:29
Heb gisteren ook eindelijk mijn handen op een Oneplus One 64gb weten te leggen.
Overgenomen via een andere tweaker voor een redelijke prijs.

1e Indruk: Wow wat een tof toestel, die achterkant voelt ook echt bijzonder aan en hij voelt echt niet groot aan in je hand.
Helaas wel last van Yellow band onderin, sowieso is het scherm 'geel' maar dat is ook omdat ik van een oververzadigde S3 afkom.
Wat ik ook echt een voordeel vind is dat die met laden echt zo weer vol zit. De lader is namelijk 2,1A en rost de telefoon echt snel vol.

Ben hem wel weer kwijt omdat ik hem uitgeleend heb aan een Hardware site om te laten reviewen, maar dat heb ik er wel voor over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
liter schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 23:52:
[...]

Top! Gevonden, bedankt axel23! Iemand nog screen casting aan de praat gekregen naar de Chromecast (zonder root)? En is er net als bij cm11 nog een mogelijkheid om de voortgang van updates en changelog te zien?
Screencast werkt via Miracast. Chromecast niet. Dus via de screencast in CM11 gaat het niet lukken volgens mij.

De Chromecast app gaat het ondersteunen, maar dan via de app zelf. Nu nog in beta voor geselecteerde devices: https://support.google.co...1?hl=nl&ref_topic=2995192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 19:22
thedon46 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:36:
De lader is namelijk 2100mah en rost de telefoon echt snel vol.
Je bedoelt waarschijnlijk dat de lader 2.1A kan leveren, mAh is een eenheid voor capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
cctl01 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:40:
[...]

Je bedoelt waarschijnlijk dat de lader 2.1A kan leveren, mAh is een eenheid voor capaciteit.
i stand corrected

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 14:53
Na hard werken is mijn review dan ook af ;')
Ik hoop dat ik niks ben vergeten.

http://tweakers.net/productreview/100979/oneplus-one-64gb-zwart.html

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 17:16

crashtestdummy

Ajoeto member

Sinds maandag de OnePlus One in bezit.
Ervaringen tot nu zijn goed. Geen last van vlekken of gele waas op het scherm gelukkig.
Het toestel is wel groot, de omschakeling van 4.7 naar 5.5 was even wennen (maar went snel).

Vergeleken met mijn vorige toestel (HTC One X) is het bluetooth bereik wel aanzienlijk minder. Mijn Pebble horloge verliest veel sneller connectiviteit als ik even bij het toestel wegloop en ook het reconnecten lukt daarna niet altijd.
NFC werkt nog niet netjes. Mijn Mifare classic tags worden niet herkend. Ik heb ergens gelezen dat CM bezig is om dit op te lossen.

Standby tijd is geweldig.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4099101/IMG_20140725_095546.jpg

Dit weekend zal ik eens de tijd nemen om ook de camera (mogelijkheden) uit te proberen.

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 10:12
crashtestdummy schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:23:
Sinds maandag de OnePlus One in bezit.
Ervaringen tot nu zijn goed. Geen last van vlekken of gele waas op het scherm gelukkig.
Het toestel is wel groot, de omschakeling van 4.7 naar 5.5 was even wennen (maar went snel).

Vergeleken met mijn vorige toestel (HTC One X) is het bluetooth bereik wel aanzienlijk minder. Mijn Pebble horloge verliest veel sneller connectiviteit als ik even bij het toestel wegloop en ook het reconnecten lukt daarna niet altijd.
NFC werkt nog niet netjes. Mijn Mifare classic tags worden niet herkend. Ik heb ergens gelezen dat CM bezig is om dit op te lossen.

Standby tijd is geweldig.
[afbeelding]

Dit weekend zal ik eens de tijd nemen om ook de camera (mogelijkheden) uit te proberen.
Welke widgets heb je aan staan in je lockscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 17:16

crashtestdummy

Ajoeto member

floriz87 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 11:12:
[...]

Welke widgets heb je aan staan in je lockscreen?
Dat is DashClock, met de extenties Weer, Gmail en Accu ingeschakeld.

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
cctl01 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:40:
[...]

Ik heb een amazonbasics micro usb/usb kabel van 90cm, kan het zijn dat die kabel "problemen" heeft met die 2.1A door te geven? :? Ofwel past die usb stekker niet goed in die charger.

Als ik die kabel gebruik dan komt er misschien 1% bij maar laad mn telefoon niet echt op. Met de bijgeleverde rode OnePlus kabel geen enkel probleem.
crashtestdummy schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:11:
[...]

Heb je ook niet dat op kitkat DashClock widget op je homescreen traag verschijnt?

[ Voor 30% gewijzigd door anessie op 25-07-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
anessie schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:17:
[...]

Ik heb een amazonbasics micro usb/usb kabel van 90cm, kan het zijn dat die kabel "problemen" heeft met die 2.1A door te geven? :? Ofwel past die usb stekker niet goed in die charger.

Als ik die kabel gebruik dan komt er misschien 1% bij maar laad mn telefoon niet echt op. Met de bijgeleverde rode OnePlus kabel geen enkel probleem.
Dat zou kunnen ja, maar is lastig te zeggen.
Even een andere kabel proberen naast de orginele van Oneplus dan weet je al meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 16:21
Zojuist de telefoon binnen gehad, heb volgens mij ook last van de yellow band maar het is alleen een beetje duidelijk bij een volledig wit scherm op de homescreen bijv. zie ik er al niks meer van.

Hier een foto ervan. (100% brightness)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Au9jYaM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 11:51:
[...]
Werkt inderdaad niet, zie link voor compabiliteit.
link NFC
Ik hoop echt dat dit softwarematig kan worden opgelost en niet, net zoals de LTE-banden, hardwarematig is gelocked! Al mijn betaalkaarten maken gebruik van die Mifare chips...
anessie schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:17:

Yup! De kabel heeft daar zeker invloed op. Er zijn verschillende dingen over te vinden via google, maar volgens mij komt het er op neer dat wanneer er een bepaalde weerstand is in de draden 2 & 3 van een USB-kabel, android apparaten de supercharge functie activeren. Met een standaard USB kabel laadt mijn OPO ook niet al te snel, welke lader ik ook gebruik. Met de OPO-kabel laadt de telefoon (super)snel op met alle laders (+1A) die ik gebruik. Ik heb een stel van deze kabels besteld om te kijken of deze ook geschikt zijn voor snelladen.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Aanraak geluiden heeft trouwens best een delay.
Ik had de aanraak geluiden aan staan en als ik vervolgens op een van de knoppen druk hoor/voel je het toestel trillen en een 0,5 seconden erna pas het geluid.
Stoorde me best wel dus aanraak geluiden maar uit gezet.

Ben erg benieuwd naar de accuduur op een hele dag, ben nu in het bezit van een Note 3 en Oneplus en merk dat mijn Note 3 het toch net een hele dag uithoud maar als ik een dag drukker bezig ben met mijn telefoon moet die zelfs voor het slapen de oplader in hopelijk is dit niet hetzelfde met de Oneplus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

pimsaint schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:30:

[...]

Yup! De kabel heeft daar zeker invloed op. Er zijn verschillende dingen over te vinden via google, maar volgens mij komt het er op neer dat wanneer er een bepaalde weerstand is in de draden 2 & 3 van een USB-kabel, android apparaten de supercharge functie activeren. Met een standaard USB kabel laadt mijn OPO ook niet al te snel, welke lader ik ook gebruik. Met de OPO-kabel laadt de telefoon (super)snel op met alle laders (+1A) die ik gebruik. Ik heb een stel van deze kabels besteld om te kijken of deze ook geschikt zijn voor snelladen.
Benieuwd naar je bevindingen met deze kabel want dan bestel ik er ook.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Vandaag via Flosmall mijn (Chinese) OnePlus ontvangen. Binnen vier dagen. Kan niet tevredener zijn over de service. Ja, je betaalt 45/50 euro extra, maar ik had geen douanekosten en CM11S was - zelfs alvast in het Nederlands - voor me geïnstalleerd. Heel blij dat ik niet eindeloos heb gewacht op een invite, heb eigenlijk nog geen enkel nadeel kunnen bedenken van het importeren uit China. Van die missende 4G-frequenties heb je in Nederland toch geen last.

Eerste indruk is ook prima. Mooie behuizing met die fijne viltachtige achterkant (Sandstone Black), heel snel, mooi scherm, geluid oké. En Cyanogenmod is toch wel bijzonder fijn. Geen yellow band voor zover ik het kan zien. Ik moet ook zeggen dat sommige mensen op fora langzaamaan (ik ook hoor) zoeken naar geligheid onderin, maar velen zullen het zichzelf ook echt aanpraten. Ik heb voorbeelden gezien van échte yellow band en het voorbeeld hier even boven komt daarbij nog lang niet in de buurt. Bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Laatst online: 13-09 15:49
Ambling_Alp schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:36:
Vandaag via Flosmall mijn (Chinese) OnePlus ontvangen. Binnen vier dagen. Kan niet tevredener zijn over de service. Ja, je betaalt 45/50 euro extra, maar ik had geen douanekosten en CM11S was - zelfs alvast in het Nederlands - voor me geïnstalleerd. Heel blij dat ik niet eindeloos heb gewacht op een invite, heb eigenlijk nog geen enkel nadeel kunnen bedenken van het importeren uit China. Van die missende 4G-frequenties heb je in Nederland toch geen last.

Eerste indruk is ook prima. Mooie behuizing met die fijne viltachtige achterkant (Sandstone Black), heel snel, mooi scherm, geluid oké. En Cyanogenmod is toch wel bijzonder fijn. Geen yellow band voor zover ik het kan zien. Ik moet ook zeggen dat sommige mensen op fora langzaamaan (ik ook hoor) zoeken naar geligheid onderin, maar velen zullen het zichzelf ook echt aanpraten. Ik heb voorbeelden gezien van échte yellow band en het voorbeeld hier even boven komt daarbij nog lang niet in de buurt. Bijvoorbeeld.
Ik ben benieuwd. Kun je een foto maken van je toestel?

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
Monkeydancer schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:39:
[...]

Ik ben benieuwd. Kun je een foto maken van je toestel?
Voor yellow band-vergelijkingen, of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Ambling_Alp schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:42:
[...]

Voor yellow band-vergelijkingen, of?
Er doen geruchten de ronde dat de chinese toestellen veel minder tot geen last hebben van de yellow band. Ik ben daarom benieuwd naar jouw exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
pimsaint schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:30:
[...]
Ik hoop echt dat dit softwarematig kan worden opgelost en niet, net zoals de LTE-banden, hardwarematig is gelocked! Al mijn betaalkaarten maken gebruik van die Mifare chips...
Mijn MiFare Classics werden eerst (bij de 16GB) niet herkend en dat heb ik gemeld. Bij de 64GB en bij nieuwe software werkte het daarna ineens wel. Niks meer mee gedaan en afgelopen week weer getest en toen deden ze het weer niet. Dus het moet mogelijk zijn, want mijn OPO heeft ze ooit herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:27:
[...]

Ik heb een Chinees exemplaar 64GB en de yellow band onderin is nauwelijks waarneembaar.
Hiervoor had ik er 1 van OnePlus zelf (via invite) en daarbij was het veel sterker aanwezig, maar werd het wel minder na verloop van tijd.
Het schijnt dat het 16GB Chinees model er helemaal geen last van heeft, maar misschien dat gebruikers van dat type er iets over kunnen melden?
Het 16GB pre-production model dat ik had, had er helemaal geen problemen mee. Echt 0,0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Ik vind de telefoon best snel draaien als ik in de instellingen bijv. zit en ik leg de telefoon voorzichtig voor me neer dan draait het scherm al direct naar landscape.

Even een vraagje tussendoor, is er een app waarmee je apps kan disablen zodat ze niet in de background draaien.
Speel een spelletje en die blijft altijd aanstaan in de achtergrond maar ben te lui om dit elke keer te killen.

[ Voor 40% gewijzigd door xeoMe op 25-07-2014 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
xeoMe schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:33:
Even een vraagje tussendoor, is er een app waarmee je apps kan disablen zodat ze niet in de background draaien.
Speel een spelletje en die blijft altijd aanstaan in de achtergrond maar ben te lui om dit elke keer te killen.
Zou dat niet via Tasker of Ifttt kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
xeoMe schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:33:
Als je geroot bent kun je Greenify proberen: Google Play: Greenify

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 14:53
Zo, complete review overhaul.
Nog niet helemaal klaar maar het is al een stuk beter dan dat het was.

productreview: OnePlus One 64GB Zwart review door Gorateron

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
  • Laatst online: 01:40
Ik heb ook invite via het forum gekregen, echter kan ik hem niet naar nederland laten verzenden????

Dat kan gebeuren, kan hem des noods naar familie in belgië sturen, mits ik even de tijd zou hebben om het te regelen want.
Ik ga op vakantie, mail is dan uit. En je hebt maar 1 dag om te reageren. Ondanks het een prachtige telefoon lijkt, ben ik niet heel tevreden over deze werkwijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
korenpc schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 18:43:
Ik heb ook invite via het forum gekregen, echter kan ik hem niet naar nederland laten verzenden????

Dat kan gebeuren, kan hem des noods naar familie in belgië sturen, mits ik even de tijd zou hebben om het te regelen want.
Ik ga op vakantie, mail is dan uit. En je hebt maar 1 dag om te reageren. Ondanks het een prachtige telefoon lijkt, ben ik niet heel tevreden over deze werkwijze.
Even onderaan de pagina vlaggetje veranderen naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
  • Laatst online: 01:40
Monkeydancer schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 18:45:
[...]

Even onderaan de pagina vlaggetje veranderen naar Nederland.
Dank je!

Het is nog steeds niet makkelijk dat je perse zo snel moet reageren, maar daar moet ik me niet van weerhouden en heb de telefoon zojuist besteld.

Ben erg benieuwd. Laatste telefoon was een Samsun S1, en nu even een kapotje s4clone ter leen.

[ Voor 25% gewijzigd door korenpc op 25-07-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer96
  • Laatst online: 05-06-2024
Echt super balen. Al maanden alles aan het volgen over de oneplusone....krijg ik uitgerekend tijdens mn vakantie een invite. Precies op de twee dagen dat er geen internet beschikbaar was 😢
Helaas helaas niet kunnen bestellen dus...aaaaaargggghhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAM123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-08 09:22
Ambling_Alp schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:36:

Dus je hebt op Flosmall.com gewoon een product aangeschaft? (Zoals http://flosmall.com/phone...014-07-03-09-20-07-detail)

Dit zou dan inclusief bezorgen+verzekering zo'n €350,- zijn, wat nog steeds spotgoedkoop is! Meerdere mensen hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroersma
  • Laatst online: 25-06-2023
Heeft iemand hem al bij banggood gekocht? Volgens mij kan je er ook nog tax overheen krijgen..

[ Voor 8% gewijzigd door jroersma op 25-07-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer96
  • Laatst online: 05-06-2024
Zojuist alsnog kunnen bestellen 😎
Nu hopen op snelle levering en puntgaaf exemplaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
JunkO schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 18:02:
[...]

Als je geroot bent kun je Greenify proberen: Google Play: Greenify
Kan ik bevestigen, Greenify + root is ideaal.

YouTube: OnePlus One - How to Root (Simple & Safe)

Kort uitgelegd: http://www.androidplanet.nl/85858/greenify/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
RAM123 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:12:
[...]

Dus je hebt op Flosmall.com gewoon een product aangeschaft? (Zoals http://flosmall.com/phone...014-07-03-09-20-07-detail)

Dit zou dan inclusief bezorgen+verzekering zo'n €350,- zijn, wat nog steeds spotgoedkoop is! Meerdere mensen hier ervaring mee?
Dan is een invite kopen en bestellen via de officiële weg handiger denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Nou daar ben ik weer ..

Vandaag de One plus One binnen gekregen en gelijk maar even een Unboxing gedaan .

Mischien leuk voor de Tweakers die er nog 1 gaan aanschaffen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
diquan2001 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 23:06:
Nou daar ben ik weer ..

Vandaag de One plus One binnen gekregen en gelijk maar even een Unboxing gedaan .

Mischien leuk voor de Tweakers die er nog 1 gaan aanschaffen .

[video]
Na 10 seconden op pauze gezet en toch maar niet afgekeken, nagels zijn handig voor unboxing inderdaad maar zoiets? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
xeoMe schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 00:26:
[...]

Na 10 seconden op pauze gezet en toch maar niet afgekeken, nagels zijn handig voor unboxing inderdaad maar zoiets? :P
Mijn vriendin zal er jaloers op zijn ;) , thx anyway for the vid.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Licht gebruik, normaal CM profiel (niks aangepast), brightness auto, op een haar na 5 uur screen time, en ook die laatste 10% is nog goed voor meerdere uren.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5lTr3U9.png

[ Voor 37% gewijzigd door anessie op 26-07-2014 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
RAM123 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:12:
[...]

Ja, was inclusief verzekering en flipcase 360 kwijt ja. Vind ik alsnog geen geld. Genoeg gezeik met OnePlus en zijn klantenservice én de levering duurt alsnog flink lang nadat je eindelijk een invite hebt gekregen. Nee, ik vind dit prima zo.

Zal later nog even een witte achtergrond sturen, zodat mensen al dan niet yellow band bij mij kunnen waarnemen. Ik heb me in ieder geval nog helemaal nergens aan geërgerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
anessie schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 03:20:
Licht gebruik, normaal CM profiel (niks aangepast), brightness auto, op een haar na 5 uur screen time, en ook die laatste 10% is nog goed voor meerdere uren.
[afbeelding]
Waarvan is dat icoontje linksboven? Heb je nu 2x een batterij indicator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 09:33:
[...]
Ik vermoed van Greenify oid, kan je uitzetten.
Ach zo, ik ken die app niet.

Overigens heb ik gisteren die 'power safe' mode ook maar eens geprobeerd waarover hier eerder werd geschreven. Ik ben het er niet helemaal mee eens dat je het nauwelijks merkt in preformance; apps starten wel degelijk trager op, multitasken verloopt een stuk minder soepel en er komen ineens lags bij het oproepen van menu's. Maar aan de andere kant valt het resultaat in energiebesparing me nu ook al enorm op. We zijn pas 24 uur verder en ik heb nog zeker 50% batterij over (3 uur on screen).

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/185009/2014-07-26%2007.28.37.png

[ Voor 3% gewijzigd door pimsaint op 26-07-2014 09:46 . Reden: On screen time toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Met 1:30 uur screentime op automatic.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GfG7oBC.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CbpAUWe.png

Waarom verbruikt mobiel standby zo veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
xeoMe schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 12:06:
Met 1:30 uur screentime op automatic.

[afbeelding]
[afbeelding]

Waarom verbruikt mobiel standby zo veel?
Omdat hij constant verbinding houdt met de GSM masten.
Na een kleine 9 uur 70% charge over. En 23% van het verbruik was van de radio.
Dus 0,8% van je charge per uur.

Dat is niet veel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
RocketKoen schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 12:40:
[...]

Omdat hij constant verbinding houdt met de GSM masten.
Na een kleine 9 uur 70% charge over. En 23% van het verbruik was van de radio.
Dus 0,8% van je charge per uur.

Dat is niet veel.
Waarom heeft die verbinding met die GSM masten dan er zit geen SIM Kaart in???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:13
crashtestdummy schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:11:
[...]

Hoe kun je precies Dashclock widget installeren op je vergrendelscherm? Ik krijg hem met geen mogelijkheid tevoorschijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welk programma ik moet hebben om roms te kunnen flashen op de One+. Ik heb nu een versie van CyanogenMod erop maar kom heletijd in een soort DOS scherm als ik telefoon uitzet , : linkervolume knop indruk en aan/uit knop. hier enkele foto's:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/10369975_10152538049031648_209403840667023578_n.jpg?oh=b8b5869124be8e2a79107f18fb83115e&oe=54465984

dit is het scherm dat ik te zien krijg... Ik klik dus op APPLY UPDATE en swipe rechts.

Sinds ik de ROM gedownload heb op mijn telefoon root klik ik internal storage op het volgende scherm:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10314770_10152538048946648_5331098173849095554_n.jpg

vervolgens root:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10492460_10152538048881648_3199085067609648265_n.jpg

hierna kies ik juiste rom:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t1.0-9/10557196_10152538048826648_6189803459136793406_n.jpg

en dan krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/10418964_10152538048776648_7529023287618909335_n.jpg

grrrrrrrrrrr :( via dit lijkt het schier onmogelijk om roms te kunnen flashen. nu las ik in een ander topic dat je hiervoor een speciaal programma nodig hebt. Welk programma is dit dan? En werkt het dan wel? Moet ik desbetreffend programma op de telefoon zetten of?

Alvast hartelijk dank, ik ben de wanhoop nabij :D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanno
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-05 21:45
Heb even gezocht op Google voor het E:footer is wrong E:signature verification failed probleem van hierboven en ben op volgende link terecht gekomen
http://forum.xda-develope...ification-failed-t2813185

daar staat volgende: Whatever, the problem is resolved. I just fastboosted the phone to flash the latest version of cyanogenmod. There was no point rooting the phone anyway and It was a bad part of me to try to flash it via recovery mode.

[ Voor 37% gewijzigd door kanno op 26-07-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 15:11:
-knip problemen met flashen ROM-
Dit is meestal gewoon de zip opnieuw downloaden of een corrupte recovery (ff een nieuwe erop zetten lost dit meestal op)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 01:43
Het staat er niet bij maar wis je ook je cache en je data? Wel een backup maken voor als het fout gaat voordat je zoiets doet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salmon schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 16:25:
[...]

Dit is meestal gewoon de zip opnieuw downloaden of een corrupte recovery (ff een nieuwe erop zetten lost dit meestal op)?
Heb dit tot drie keer toe gedaan, alledrie de malen to no avail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kanno schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 16:18:
Heb even gezocht op Google voor het E:footer is wrong E:signature verification failed probleem van hierboven en ben op volgende link terecht gekomen
http://forum.xda-develope...ification-failed-t2813185

daar staat volgende: Whatever, the problem is resolved. I just fastboosted the phone to flash the latest version of cyanogenmod. There was no point rooting the phone anyway and It was a bad part of me to try to flash it via recovery mode.
huh, ben ik hem nu dan in recovery aan het flashen? Hoe kom ik in fastboot mode? :)

edit: fastboot mode is telefoon uit en dan aanzetten via volumeknop omhoog en aanzetten tegelijk.. het probleem is dat ik enkel die alienkop van android zie met eronder: fastboot mode.. er gebeurd voor de rest niets?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2014 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppiimm123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:48
Zo! Ook ik heb de OnePlus One vanochtend besteld. Ik heb de standard delivery optie gekozen. Staat bij My Orders nogsteeds op Pending Shipment. Ik hoop dat ik hem snel heb! Wat was bij jullie ongeveer de levertijd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 20:47
Kijk eens in de waarschuwing en lees dat topic eens door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazside
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-03 19:38
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 15:11:
Weet iemand welk programma ik moet hebben om roms te kunnen flashen op de One+. Ik heb nu een versie van CyanogenMod erop maar kom heletijd in een soort DOS scherm als ik telefoon uitzet , : linkervolume knop indruk en aan/uit knop. hier enkele foto's:

[afbeelding]

dit is het scherm dat ik te zien krijg... Ik klik dus op APPLY UPDATE en swipe rechts.

Sinds ik de ROM gedownload heb op mijn telefoon root klik ik internal storage op het volgende scherm:

[afbeelding]

vervolgens root:

[afbeelding]

hierna kies ik juiste rom:

[afbeelding]

en dan krijg ik dit:

[afbeelding]

grrrrrrrrrrr :( via dit lijkt het schier onmogelijk om roms te kunnen flashen. nu las ik in een ander topic dat je hiervoor een speciaal programma nodig hebt. Welk programma is dit dan? En werkt het dan wel? Moet ik desbetreffend programma op de telefoon zetten of?

Alvast hartelijk dank, ik ben de wanhoop nabij :D
Eerst je bootloader unlocken
edit: of deze tool http://forum.xda-develope...plus-one-toolbox-t2808987

[ Voor 3% gewijzigd door Lazside op 26-07-2014 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:21
Ik volg de OPO al een tijdje en heb van de week maar is mee gedaan aan die 'blizzard' actie en zowaar net een invite in mijn mail 8). Maar goed nu begint het twijfelen. Momenteel heb ik een Nexus 5 16GB waar ik niet zo blij mee ben als eerst. Er verzamelt zich vuil onder het scherm, accu gaat amper een dag mee en 16GB met filmpjes/video's van mijn zoontje is ook niet meer toereikend genoeg. Nu heb ik net nog eens gekeken wat ik bijvoorbeeld bij recycle micheal voor mijn Nexus krijg en dat viel me heel erg mee!

Er zijn alleen nog een paar dingen die mee enigsinds tegen houden zoals het formaat, en een (niet universele) carholder. Heb momenteel youfone met alleen 3G en dat is eigenlijk meer dan voldoende nu.

Mijn vriendin verklaart me voor gek twijfel... twijfel.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
Ik ben er net achter gekomen dat mijn flitser het niet doet wanneer ik foto's maak. Zelfs al heb ik hem op 'altijd aan' staan. Zaklamp doet het prima, dus het kan bijna niet hardwarematig zijn. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Ik draai gewoon 11S.

Edit: never mind, hij doet het al weer. Even helemaal opnieuw opgestart. Blijft wel vreemd.

[ Voor 15% gewijzigd door Ambling_Alp op 26-07-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ambling_Alp schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 19:11:
Ik ben er net achter gekomen dat mijn flitser het niet doet wanneer ik foto's maak. Zelfs al heb ik hem op 'altijd aan' staan. Zaklamp doet het prima, dus het kan bijna niet hardwarematig zijn. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Ik draai gewoon 11S.

Edit: never mind, hij doet het al weer. Even helemaal opnieuw opgestart. Blijft wel vreemd.
In sommige modussen (op en neer swipen) zoals nacht flitst hij niet, dan is je flitsicoon ook grijs. Kwam ik ook pas later achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
T-Blizzard schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 18:56:Er zijn alleen nog een paar dingen die mee enigsinds tegen houden zoals het formaat, en een (niet universele) carholder. Heb momenteel youfone met alleen 3G en dat is eigenlijk meer dan voldoende nu.

Mijn vriendin verklaart me voor gek twijfel... twijfel.. :+
Je zou 'm kunnen bestellen om daarna door te verkopen al beloof ik je dat je hem zelf gaat willen houden. Formaat went zo, battery life is enorm groot verschil met die Nexus 5 en 64GB is zoveel ruimte dat je er niet hoeft over na te denken als je wat erop pleurt.

Deze houder past hij mooi in: http://tinyurl.com/amazonWickedChili

Je leeft maar 1 keer hé :9

[ Voor 7% gewijzigd door anessie op 26-07-2014 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:43
anessie schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 20:12:
[...]

Je zou 'm kunnen bestellen om daarna door te verkopen al beloof ik je dat je hem zelf gaat willen houden...
Precies hoe het ook bij mij ging. Gewoon besteld om later te bepalen of ik hem ging houden of doorverkopen. Inmiddels wel overtuigd van de OPO en ga mijn Samsung S4 morgen op Marktplaats gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:53
Sinds vandaag een trotse bezitter van een Oneplus One Sandstone Black!

Toestel was wel even wennen kwa grootte (kwam van een LG G2)

Eerste indruk is erg positief! Zo weer lekker spelen met mijn toestel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburFC
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
*weg*

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 27-07-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Dit topic is niet bedoeld voor invites, prijsvragen, acties of dergelijke zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Dan koop je een invite uit v&a of bestel je hem via flosmall als je zo desperate bent

[ Voor 28% gewijzigd door RoD op 27-07-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 20:48
Knamix schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 21:42:
Sinds vandaag een trotse bezitter van een Oneplus One Sandstone Black!

Toestel was wel even wennen kwa grootte (kwam van een LG G2)

Eerste indruk is erg positief! Zo weer lekker spelen met mijn toestel :D
En weer de verkoop in :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Vrijdagavond mijn OPO eindelijk in gebruik genomen. Geroot, alles weer zoals vanouds geconfigureerd. Telefoon werkte uitstekend met één voor mij onoverkomelijk nadeel.

Hij is té groot. Ik wil mijn S4 wel eens laten vallen. Ik heb er een goede case omheen zitten, dus nog nooit een krasje erop gehad. Maar gezien de grootte van de OPO durfde ik het er toch niet op te wagen.

Kort verhaal, gisterenavond heeft hij een nieuwe eigenaar gekregen. Het uitproberen heeft mij uiteindelijk niets gekost. En wel iets opgeleverd. Ik weet nu beter wat ik wel wil.

Mijn volgende telefoon moet er als het even kan weer een worden met cyanogenmod, 5 inch, goede camera (was ik ook niet van onder de indruk), veel opslag en volledig lte Europa ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Xiaomi mi4 dus? Hoewel ik niet weet hoe die de 4g heeft geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Ze doen wel allemaal heel erg hun best in China om hun telefoons op Apple producten te laten lijken zeg. Ik ben echt enorm blij dat one plus one wel hun eigen weg in is geslagen kwa design.

Ik vind het design van deze honor bijvoorbeeld maar weer erg saai en rechthoekig, maargoed dat is een kwestie van smaak natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gedaan. Aangezien telefoon niet in fastboot mode gaat met usb kabel erin, trek ik :

a) usb kabel eruit
b) zet ik telefoon in fastboot mode
c) steek ik hem in en open ik programma
d) ik zie dit:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/10494511_10152541564146648_8831395189555654314_o.jpg

mis ik iets? :) OP telefoon staat nochtans het fastboot logo?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
418O2 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:00:
Xiaomi mi4 dus? Hoewel ik niet weet hoe die de 4g heeft geregeld
Dat was de laatste 8 uur ( sinds ik wat ben gaan zoeken ) eigenlijk contender #1.

Onderstaande telefoon kende ik toen nog niet.
Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:48:
[...]

Ik zou geen dealbreaker van levering met CM maken aangezien je die later alsnog kan flashen en dan gewoon OTA krijgt.
Wellicht dat de Huawei Honor 6 wat is? Leuke concurrent van de OPO :)
Hier wat info.
Na toekomstige update geschikt voor 128GB microSD (nu 64GB), is dat genoeg opslag voor je? :+
5 inch + dual SIM en WCDMA (900/2100MHz) en FDD LTE (1800/2100MHz.
[afbeelding]
Ik zie dat er beweging is op de markt voor smartphones met de door mij gewenste specs. Goed nieuws!

Ik wacht voorlopig nog even met het nemen van een besluit. CM standaard zou toch wel heel erg fijn zijn. Ik wil echt af van de eigen versies van fabrikanten. Wat dat betreft was de OPO voor mij toch echt nummer 1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Na een week de OPO uit te hebben geprobeerd heb ik net mijn ticket aangemaakt, naast de gele band onderaan het scherm die niet is weggegaan, ben ik er vandaag ook achter gekomen dat ik een aantal dode pixels heb op een plek waar het mij eerder niet opviel. Eerlijk gezegd ben ik helemaal weg van deze telefoon, maar deze problemen kan ik gewoon niet over het hoofd zien hoe hard ik het ook probeer. Ik heb aangegeven dat ik een vervangend apparaat wil en dat zij mijn verzendkosten betalen. Mochten ze daar niet akkoord mee gaan dan open ik een paypal dispute, maar ik wil ze eerst de kans geven om over de brug te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
OnePlus One Sandstone Black
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8umIpnZtIMyQx77hhGJd0qA2/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AboSDra4itq69ZFq3DRgGZm0/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YmkbWIFjh1yCoTHOgh5dNx3y/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UvQcmNvVI01yNA9z1G252f9s/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HGpxd2oYK76uLIpZaP6T9s9p/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/p083kSUg8gEnC7iqWIGER4fv/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/z70Cqd0OxPvmbww8w6kDanPP/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Z2QXHP0XtbBsvPGY0W50WJSC/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5NevMx7sEd7ffpTt2iAS3pE7/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Dqg8bdvHsLOtZZ1B89x8VQSq/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KwxISJ9bkrKa0V45cM9tQcsO/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rfUkeHlXH7PYnVgS52R6rFyi/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7sBuoXs0hkvVBO3LUQHCJciO/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dpa7NxtEJQbDaLxoTMdfxaUD/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WbxNy9afNxBpbgh9lalsXLMq/thumb.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
Rixos schreef op zondag 27 juli 2014 @ 21:17:
Na een week de OPO uit te hebben geprobeerd heb ik net mijn ticket aangemaakt, naast de gele band onderaan het scherm die niet is weggegaan, ben ik er vandaag ook achter gekomen dat ik een aantal dode pixels heb op een plek waar het mij eerder niet opviel. Eerlijk gezegd ben ik helemaal weg van deze telefoon, maar deze problemen kan ik gewoon niet over het hoofd zien hoe hard ik het ook probeer. Ik heb aangegeven dat ik een vervangend apparaat wil en dat zij mijn verzendkosten betalen. Mochten ze daar niet akkoord mee gaan dan open ik een paypal dispute, maar ik wil ze eerst de kans geven om over de brug te komen.
Na een week zie ik ook nog geen verbetering in de yellow band... Wel ideale battery life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 12-09 01:43
Hee sluikreclame CLB! :p

Het lijkt wel alsof de helft van de toestellen problemen heeft. Natuurlijk zullen mensen met klachten eerder van zich laten horen maar toch..
De reputatie is al niet zo best met het systeem met invites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Haha wees gerust, niet mijn toestel ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Beste gebruikers,

Ik heb wat kleine dingen wat me zijn opgevallen en vroeg me af of meerdere dit hebben.

- Trillen bij toetsaanslag staat aan en merk dat niet alle trillingen hetzelfde zijn na 3 of 4x komt er een andere trilling vrij lijkt het wel als je er met je oor naast zit of in een stille ruimte hoor je het wel. (Ik dan)

- Als ik de V op mijn scherm veef zou er een flashlight aan moeten gaan soms gaat dit wel maar vaak doet hij het niet en als ik dan heel lang (10sec) wacht gaat die soms wel aan.
Als die niet aan gaat en ik probeer het nogmaals gaat die heel snel aan en direct weer uit.

Meerdere mensen met deze kleine issues?

EDIT: als ik de V maak en hij gaat niet aan en ik doe mijn beeldscherm aan met de knop dat gaat de flashlight ook direct aan, lijkt alsof hij in slaapmodus direct zit.

[ Voor 11% gewijzigd door xeoMe op 27-07-2014 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
DutchJudge schreef op zondag 27 juli 2014 @ 22:08:
[...]

Na een week zie ik ook nog geen verbetering in de yellow band... Wel ideale battery life
Battery life is inderdaad ronduit fantastisch.
Eigenlijk alles aan de telefoon vind ik super, zelfs het formaat is geen enkel probleem gebleken, alleen die yellow band...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Scherm is niet de helderste die ik ooit gezien heb...
Plaatsing van de speakers vind ik ook niet erg handig, evenals dat het geen stereospeaker is...

Telefoon voelt uitermate goed aan in de hand qua gewicht, grootte viel me mee, backcover voelde prima.
CyanogenMod-software zag er prima uit, heb niet alle menu's kunnen doorcruisen, maar genoeg in te stellen.
Behuizing ansich ook prima, dat zilveren randje, mwah ben benieuwd hoelang die geheel zilver blijft eerlijk gezegd. Bang for buck is natuurlijk hele dikke prima, ledje werkte in nagenoeg alle kleuren, ook fijn :) :)

Toestel was alleen niet van mij, maar dus wel even kunnen bekijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
Komend van mijn dik twee jaar oude HTC One X, die ooit een duik in de wc overleefde na een dagenlange rijstcoma: wow, de accuduur is geweldig. Nu was er wat betreft de batterij - waarschijnlijk mede dankzij dat wc-uitstapje- bij mijn X het beste er wel heel erg vanaf, dit is gewoon een verademing. Gisteren met mijn normale gebruik - wat sms'jes, Whatsapp, Facebook, wat Spotify-nummers, wat YouTube-filmpjes, gesurf, paar telefoontjes - een dag en zeven uur volgehouden. En na amper veertig minuten opladen weer op 70 procent. Ik ben best wel gek op dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
DutchJudge schreef op zondag 27 juli 2014 @ 22:08:
[...]

Helpt zonlicht niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Vind het maar raar van OPO.
Zoveel klachten met betrekking tot Yellow Band maar veel doen ze er niet mee.
Je kan het toestel terugsturen als RMA maar dan moet je zelfde de verzendkosten betalen(?), goede service..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
Tot op heden niet. Het is een ideale telefoon, yellow band is wel een beetje vervelend maar ik ga m niet terugsturen. Risico is dat ik er 1 terugkrijg die meer mankeert (of die ook een yellow band heeft) is vrij groot. Verzendkosten komen er gegarandeerd bij en als ik m'n geld terug wil dan kan ik daarna een paar honderd euro extra uitgeven, dat is het me niet waard.

Ook zie je dat het scherm kantelen niet altijd lekker werkt en je het wat 'heftiger' moet keren voordat het werkt. Is een issue die al eerder is opgemerkt. Verder had ik met m'n note 1 altijd dat chrome de tekst zodanig weergaf in portrait mode dat je alles kon lezen zonder dat je de phone in landscape hoeft te houden. Email gold hetzelfde voor. Wellicht een software optie die ik nog niet heb gevonden...

Verder absolute top telefoon.
Pagina: 1 ... 21 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.