[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 101 Laatste
Acties:
  • 550.654 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-04 12:55
Ik heb die van mij net binnen. Tot dusver erg tevreden. Geen geel scherm, raar geluid of andere (gerucht) probleem.

Ik moet wel wennen aan de Cyanogen mod, voorheen had ik Andriod / Galxy SII. Echter na even tijd besteden aan de OS werd mij veel duidelijk en is het prettig geregeld via instellingen en opties.

Hier en daar wel wat losse dingen ondekt, zoals het instellen van een profiel foto bij Whatsapp. Ik kan hierbij niet kiezen uit mijn galerij...

Het opladen en de accuduur zijn erg goed :D.

Joost

PS. Iemand een tip voor een reclamevrije gratis muziekspeler?

http://speedtest.net/result/2130203198.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09
Rooten en AdAway installeren? :Y)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
joostsozee schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:47:
PS. Iemand een tip voor een reclamevrije gratis muziekspeler?
Vrijwel alle muziekspelers zijn gratis. En als het goed is staat Apollo er standaard op.

Je bedoelt waarschijnlijk muziek streaming. En dat bestaat niet.
Er moet geld binnen komen om legaal muziek te kunnen streamen. via een abo of reclame. Geen van beide kan niet (legaal).

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:51
Modbreak:Wat is er niet duidelijk aan die topicwaarschuwing? :/

[ Voor 66% gewijzigd door RoD op 15-07-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-08 15:11
Nee.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 15-07-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
*knip*

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 15-07-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
RocketKoen schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:57:
[...]

Vrijwel alle muziekspelers zijn gratis. En als het goed is staat Apollo er standaard op.

Je bedoelt waarschijnlijk muziek streaming. En dat bestaat niet.
Er moet geld binnen komen om legaal muziek te kunnen streamen. via een abo of reclame. Geen van beide kan niet (legaal).
Ik heb het niet over een streaming dienst maar over een app om lokale content af te spelen. Op dit moment krijg ik een melding 'geen app geïnstalleerd om dit bestand af te spelen".

Ik ben inmiddels bij Apollo terecht gekomen maar die staat dus niet op mijn telefoon, ik kan deze ook niet vinden in de playstore, althanks niet de orginele.

Vanuit gebruikers oogpunt tot nu toe een minpuntje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Er staan er genoeg in de Playstore hoor.. ;)
Als dat al een minpunt is, is het wel heel erg muggenziften :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
joostsozee schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:50:
[...]

Ik heb het niet over een streaming dienst maar over een app om lokale content af te spelen. Op dit moment krijg ik een melding 'geen app geïnstalleerd om dit bestand af te spelen".

Ik ben inmiddels bij Apollo terecht gekomen maar die staat dus niet op mijn telefoon, ik kan deze ook niet vinden in de playstore, althanks niet de orginele.

Vanuit gebruikers oogpunt tot nu toe een minpuntje :).
Vreemd. Ik heb hier CM11 (maar geen OPO) en daar stonden Google Music en Apollo op.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
dutchgio schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:51:
Er staan er genoeg in de Playstore hoor.. ;)
Als dat al een minpunt is, is het wel heel erg muggenziften :+
Ik begrijp je opmerking maar we hebben het hier over gebruikservaring. Op dit moment zit er bij levering kennelijk geen muziekspeler op. Ik moet er dus zelf een gaan kiezen uit de 10000 varianten. Persoonlijk vind ik het fijners als de standaard OS speler (Cyanogen Apollo) was voorgeïnstalleerd. Iets met apps in de zelfde stijl en gedachtengoed qua ontwerp etc :).

Ik ga vanavond wel even in de anere topics op onderzoek uit hoe ik Apollo er op kan installeren zonder een "custom" rom er op te zetten.

Een ander punt waar ik nog niet achter ben is het maken van mappen voor apps. Dit kan nu alleen op de startschermen/ bureaubladen, maar niet in je totaal overzicht aan apps. Uberhaubt kan je daar geen indeling maken, alleen sorteren op naam, gebruik, tijd van installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
joostsozee schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:08:
[...]

Ik begrijp je opmerking maar we hebben het hier over gebruikservaring. Op dit moment zit er bij levering kennelijk geen muziekspeler op. Ik moet er dus zelf een gaan kiezen uit de 10000 varianten. Persoonlijk vind ik het fijners als de standaard OS speler (Cyanogen Apollo) was voorgeïnstalleerd. Iets met apps in de zelfde stijl en gedachtengoed qua ontwerp etc :).

Ik ga vanavond wel even in de anere topics op onderzoek uit hoe ik Apollo er op kan installeren zonder een "custom" rom er op te zetten.
Er staat toch gewoon Google Music op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
[...]

De Apollo player kun je 'gewoon' hier downloaden en installeren via de .apk: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2625426

Daar heb je geen custom rom voor nodig.
Een ander punt waar ik nog niet achter ben is het maken van mappen voor apps. Dit kan nu alleen op de startschermen/ bureaubladen, maar niet in je totaal overzicht aan apps. Uberhaubt kan je daar geen indeling maken, alleen sorteren op naam, gebruik, tijd van installatie.
Standaard kan dit volgens mij niet, maar Nova Launcher heeft deze functie bijvoorbeeld wel. Je zou daar 's naar kunnen kijken. Sowieso de fijnste launcher die er is imho. Google Play: Nova Launcher

[ Voor 40% gewijzigd door JunkO op 16-07-2014 09:42 ]

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Persoonlijk ben ik een grote fan van Poweramp. Beste 99 cent gespendeerd (aan promoprijs gekocht)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
barrymossel schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:16:
[...]

Er staat toch gewoon Google Music op?
Klopt, maar die heb ik uitgeschakeld. Werkt minder lekker met lokale content en neemt naar mijn inziens veel ruimte in. Voor streamen gebruik ik spotify, dus was opzoek naar een basic app om gedownloaded mixjes etc af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
JunkO schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:23:
[...]

De Apollo player kun je 'gewoon' hier downloaden en installeren via de .apk: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2625426

Daar heb je geen custom rom voor nodig.
Ok dat was erg makkelijk <3. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
[...]
Ik begrijp je opmerking maar we hebben het hier over gebruikservaring. Op dit moment zit er bij levering kennelijk geen muziekspeler op.
joostsozee schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:32:
[...]
Klopt, maar die heb ik uitgeschakeld. Werkt minder lekker met lokale content en neemt naar mijn inziens veel ruimte in. Voor streamen gebruik ik spotify, dus was opzoek naar een basic app om gedownloaded mixjes etc af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 14:53
Hey ik heb vandaag mijn invite gekregen en ik heb zonet de OPO via de site besteld.
Hopelijk komt ie zo snel mogelijk binnen!
Ik heb trouwens de vraag of de OPO al rooted binnenkomt, of was dat alleen bij die eerste (koreaanse/chinese) uitvoeringen zo?

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Niet rooted

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
Heb ook een inv,kan je zelf een keuze maken welke je wilt...weet nog niet zeker of ik hem ga gebruiken.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 14:53
Amaze86 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 22:19:
Heb ook een inv,kan je zelf een keuze maken welke je wilt...weet nog niet zeker of ik hem ga gebruiken.
Hoe bedoel je? Ik kreeg gewoon een invite voor de OnePlus One 64GB Sandstone Black, er viel niks te kiezen bij mij.

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Hier ook 64 gb zwarte versie, wil een witte.Ik ga mijn invite weggeven.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Amaze86 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:09:
Hier ook 64 gb zwarte versie, wil een witte.Ik ga mijn invite weggeven.
De witte is wel maar 16 GB.
En er komen ook een hoop back covers aan zodat je de kleur kan veranderen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Ja klopt,alleen bij die witte 16gb versie zijn de zijkanten ook wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Het (al dan niet verkapt) aanprijzen van V&A is niet de bedoeling.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 16-07-2014 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:32
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 16-07-2014 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Amaze86 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:39:
Ja klopt,alleen bij die witte 16gb versie zijn de zijkanten ook wit.
De zijkanten zijn onderdeel van het achterkantje.
Als je het achterkantje eraf haalt heb je alleen het scherm en een metalen randje over. geen zwart of wit.
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 04:16:
[...]

De witte is er ook in een 64GB uitvoering, Chinese modelen zijn nl. ook als 64GB in wit verkrijgbaar.
Maar niet bij OPO zelf. Aan een invite heb je weinig in de chinese stores.

[ Voor 30% gewijzigd door RocketKoen op 16-07-2014 09:25 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Ik ben benieuwd wanneer we nieuwe backcovers zullen kunnen kopen.
Hoewel ik veel goede dingen heb gehoord over de sandstone black cover wil ik eigenlijk ook wel heel graag een witte 'baby silk' achterkant voor mijn 64 gb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
Gisteren ook een invite gekregen voor de 64GB Sandstone Black versie en gelijk besteld incl. witte flipcover (had liever de zwarte maar die was er niet). Net op tijd zo te zien, want er is op dit moment geen accessoires meer te bestellen? Ik twijfel nog of ik mijn huidige Samsung S4 ga vervangen door de Oneplus One dus ga hem sowieso een weekje uitproberen. Ik laat mijn bevindingen hier uiteraard weten. Benieuwd of dit toestel de (hoge) verwachtingen waar kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
bsmpower schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:23:
Gisteren ook een invite gekregen voor de 64GB Sandstone Black versie en gelijk besteld incl. witte flipcover (had liever de zwarte maar die was er niet). Net op tijd zo te zien, want er is op dit moment geen accessoires meer te bestellen? Ik twijfel nog of ik mijn huidige Samsung S4 ga vervangen door de Oneplus One dus ga hem sowieso een weekje uitproberen. Ik laat mijn bevindingen hier uiteraard weten. Benieuwd of dit toestel de (hoge) verwachtingen waar kan maken :)
Ben benieuwd naar je bevindingen, ik kom zelf van een S2 af, dus voor mij zal de stap een stuk groter zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 10:12
Rixos schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:24:
[...]
Ben benieuwd naar je bevindingen, ik kom zelf van een S2 af, dus voor mij zal de stap een stuk groter zijn ;)
S Pro hier :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Rixos schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:24:
[...]
Ik ging ooit van een HTC Desire naar de S2. Ik vond dat scherm toen al 'huge'. Toen de stap naar de S4 en ook nu dacht ik er nooit over om nog groter te gaan. Maar misschien dan toch met de OnePlus One. Alles went uiteindelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verdienmodel OnePlus... wat we allemaal al wisten en waar de helft van zal kloppen...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
bsmpower schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:46:
[...]

Ik ging ooit van een HTC Desire naar de S2. Ik vond dat scherm toen al 'huge'. Toen de stap naar de S4 en ook nu dacht ik er nooit over om nog groter te gaan. Maar misschien dan toch met de OnePlus One. Alles wend uiteindelijk...
Over een paar jaar loop je met een flatscreen in je zak ;)
Haha, maar grapjes opzij ik zal best moeten wennen aan het formaat van de OPO, heb de note 3 in de winkel in mijn hand gehad en die was toch echt wel groot. Maar ik wil het gewoon een kans geven, denk dat het uiteindelijk wel went.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Ik heb nu een Spigen case om mijn S4 en na het opmeten blijkt dat ie hierdoor even breed is als de OPO. De OPO is nog wel 1cm langer dan mijn S4 met case, dus ik vraag me af in hoeverre de grootte mij misschien gaat meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
bsmpower schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:46:
Toen de stap naar de S4 en ook nu dacht ik er nooit over om nog groter te gaan. Maar misschien dan toch met de OnePlus One. Alles wend uiteindelijk...
Heb hier nog de "oude" S4 en een LG G3 (zelfde maat scherm, iets kleiner toestel dan de Plus One). Eerste minuten: wow wat is 'ie groot! Paar dagen later. Hmmm die S4 is klein. En hmmm die G3 mocht best groter :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Brad Pitt schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:21:
[...]

Heb hier nog de "oude" S4 en een LG G3 (zelfde maat scherm, iets kleiner toestel dan de Plus One). Eerste minuten: wow wat is 'ie groot! Paar dagen later. Hmmm die S4 is klein. En hmmm die G3 mocht best groter :P
De LG G3 heeft toch ook een 5,5 inch scherm? Dus waarom groter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
bsmpower schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:24:
De LG G3 heeft toch ook een 5,5 inch scherm? Dus waarom groter ;)
Waarom niet? Vond m'n tv ook na een paar dagen al klein, al was 'ie initieel huge. Alles went.

[ Voor 23% gewijzigd door Brad Pitt op 16-07-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Brad Pitt schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:25:
[...]

Waarom niet? Vond m'n tv ook na een paar dagen al klein, al was 'ie initieel huge. Alles went.
Doelde eigenlijk op deze opmerking "En hmmm die G3 mocht best groter". Hoe bedoel je dat ie groter mocht als het scherm gelijk is aan de OPO? Dat het scherm groter mocht dan 5.5"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Brad Pitt schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:25:
[...]

Je hoeft een tv niet met je handen te bedienen of in je broekzak mee te nemen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
bsmpower schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:28:
Doelde eigenlijk op deze opmerking "En hmmm die G3 mocht best groter". Hoe bedoel je dat ie groter mocht als het scherm gelijk is aan de OPO? Dat het scherm groter mocht dan 5.5"?
Ja. Dacht ook dat de S4 de persoonlijke limit zou zijn. Met enige tegenzin de G3 (ongezien) gekocht. Eerste indruk: mfg wow. Nu: okay, is groot, maar niet zó groot dat dit de nieuwe limit is. Dus een OnePlus Two of een S6 of een G4 met een bijv. 5.7 inch scherm (moet de behuizing wel redelijk blijven) zal ook nog wel kunnen :)
418O2 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:29:
Je hoeft een tv niet met je handen te bedienen of in je broekzak mee te nemen natuurlijk ;)
Bedienen van deze G3 is ook al niet meer normaal te doen dus dat heb ik al lang opgegeven. Even op de fiets een berichtje beantwoorden ging op de S2 perfect, op de S4 met moeite en zou dat nu eigenlijk helemaal niet meer doen. Okay, je kunt toetsenbord single-handed zetten maar het is gewoon niet meer relaxt. Wat dat betreft is het inderdaad allemaal een achteruitgang. Qua surfen en dergelijke is het echter wel heel erg fijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Brad Pitt op 16-07-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Ben eigenlijk al gewend om mijn telefoon met twee handen te bedienen, dus vind een groot scherm wel prima. Merk ook dat ik mijn 7" tablet veel minder vaak gebruik sinds de telefoon schermen groter worden. OPO valt volgens mij ook onder de noemer 'phablet'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
bsmpower schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:30:
Ben eigenlijk al gewend om mijn telefoon met twee handen te bedienen, dus vind een groot scherm wel prima. Merk ook dat ik mijn 7" tablet veel minder vaak gebruik sinds de telefoon schermen groter worden. OPO valt volgens mij ook onder de noemer 'phablet'.
Heb ook een Nexus 7 maar ondanks dat het "slechts" 1.5 inch scheelt is/vind ik het wel véél groter eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
  • Laatst online: 28-11-2017
Brad Pitt schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:32:
[...]

Heb ook een Nexus 7 maar ondanks dat het "slechts" 1.5 inch scheelt is/vind ik het wel véél groter eigenlijk.
De bezels rondom de Nexus 7 maken het ook een stuk groter.
OT: Ik heb ook een OPO aangeschaft via MP. Moet nog binnen komen.
Iets meer betaalt voor het toestel als de verkoper uiteraard, maar goed, het zij zo.
Een mooie upgrade voor mijn Xperia Z, dacht ik zo. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Heb even het topic doorgezocht, maar er is niet zoveel te vinden over cases en screen protectors. Wat gebruiken jullie of raden jullie aan?

De protector van xtremeguard HD is voor 7 Dollar te koop en die van de OPO zelf voor 5 Dollar. Heeft er iemand trouwens ook al een temepered glass protector op zijn telefoon en hoe verhoud deze zich met een plastic versie?

Op Ebay vind ik ook een tempered glass protector (6 dollar) en gel TPU case(3 dollar) voor 8 dollar samen. Anders een losse plastic screen protector met de case voor 4 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Ik heb deze screenprotectors gekocht (nog niet binnen):
http://www.ebay.co.uk/itm...ageName=ADME:L:OC:NL:3160

En deze case (ook nog niet binnen):
http://www.ebay.com/itm/N...ageName=ADME:L:OC:NL:3160

Heb de case pas later besteld, vandaar dubbele screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Ik heb deze gekocht:
http://rover.ebay.com/rov...eName%3DADME:L:OU:NL:3160

Zo'n leather pouch heb ik ook altijd voor mijn S2 gebruikt en die ziet er na 3 jaar nog fantastisch uit. Ik hou niet van cases/flipcases rond het toestel, als ik hem uit de pouch haal wil ik dat ie in mijn hand ligt zoals de fabrikant dat heeft bedoeld. Op ieder ander moment zit ie in het hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Voor accessoires graag een apart topic openen in het daarvoor bedoelde forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:03
Persoonlijk zou ik uitkijken met het bestellen van de OPO daarna thuis uit de verpakking halen en op marktplaats zetten,er staan er nu al best veel op en verwacht dat je binnekort onder je eigen aanschafprijs moet zitten om dat ding te kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
schumi1986 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:03:
Persoonlijk zou ik uitkijken met het bestellen van de OPO daarna thuis uit de verpakking halen en op marktplaats zetten,er staan er nu al best veel op en verwacht dat je binnekort onder je eigen aanschafprijs moet zitten om dat ding te kunnen verkopen.
Dat gaat echt niet snel gebeuren, invites worden nu wel sneller uitgegeven maar de vraag naar het toestel overstijgt nog steeds het aanbod met een hele grote marge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

schumi1986 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:03:
Als je het doet om winst te maken lijkt het mij niet dat je hem uit de verpakking haalt.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Famous schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:04:
[...]

Als je het doet om winst te maken lijkt het mij niet dat je hem uit de verpakking haalt.
Als je zeker bent van je aankoop.zet je hem een dag later niet op marktplaats met het plastic nog op je scherm, ik schat dat zeker 70% met een invite die telefoon heeft besteld om hem met winst te verkopen :/
Of te ruilen tegen een S5 5S M8 of Z2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

schumi1986 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:16:
[...]

Als je zeker bent van je aankoop.zet je hem een dag later niet op marktplaats met het plastic nog op je scherm, ik schat dat zeker 70% met een invite die telefoon heeft besteld om hem met winst te verkopen :/
Tja, waarom zou je dit niet doen als je er wist mee kan maken? Iedereen is natuurlijk anders ingesteld maar voor mij zou dit ook een logische keuze/zet zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
schumi1986 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:16:
[...]

Ruilen voor een S5, denk je dat bepaalde mensen dat bereid zijn te doen? de S5 is 200 euro duurder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Rixos schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:21:
[...]
Ruilen voor een S5, denk je dat bepaalde mensen dat bereid zijn te doen? de S5 is 200 euro duurder!
Bij goed rondzoeken op internet heb je al een 'net uit de doos' exemplaar voor 350-400 euro,zelfs bij vraag en aanbod staat er een te koop voor 380 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
schumi1986 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:33:
[...]

Bij goed rondzoeken op internet heb je al een 'net uit de doos' exemplaar voor 350-400 euro,zelfs bij vraag en aanbod staat er een te koop voor 380 euro :)
Je hebt gelijk, ik heb de advertentie even bekeken, dat Nederlands haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Rixos schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:21:
[...]
V&A aangeboden: Nieuw in doos: OnePlus One 64GB Zwart

OPO wordt zelfs al aangeboden voor €400,- en hij heeft de telefoon nog niet eens :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Graag weer ontopic. V&A, prijzen, ruilen en dergelijke is dat namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Mijne is ook binnen. Heb even snel wat gepield; damn fast! Heerlijk. Voelt ook lekker aan.

Heb dit topic even aangemaakt: [OnePlus One] Accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:49
*weg*

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 17-07-2014 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ten eerste staat er een topicwarning, ten tweede krijg je niet direct invites om weg te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerBas
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 13:39
Ik heb de telefoon nu 3 dagen in gebruik en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben! Als ik hem een week in gebruik heb zal ik wel eens een kleine review schrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-08 22:44
RacerBas schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:01:
Ik heb de telefoon nu 3 dagen in gebruik en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben! Als ik hem een week in gebruik heb zal ik wel eens een kleine review schrijven ;)
Heb je al een gele waas opgemerkt? (zou onderaan het scherm zichtbaar kunnen zijn op een heldere/witte achtergrond)

En via invite of import verkregen?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik lijkt wel een lichte gele waas te hebben, viel me pas op op maximale helderheid op een wit scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
418O2 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:31:
Ik lijkt wel een lichte gele waas te hebben, viel me pas op op maximale helderheid op een wit scherm.
Op het gehele scherm of alleen onderaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
floriz87 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:34:
[...]

Op het gehele scherm of alleen onderaan?
Alleen onderaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Jup,

Die gele tint komt alleen onderaan voor.
Soms alleen in een hoekje, soms over de hele breedte.
Had dit zelf ook met mijn Find 7a, en schijnt dus dat Opo hetzelfde scherm gebruikt.
Ligt aan de ledjes van het scherm, helaas dat het zo is.
QHD van de Find 7 heeft het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Drowzz schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:40:
Jup,

Die gele tint komt alleen onderaan voor.
Soms alleen in een hoekje, soms over de hele breedte.
Had dit zelf ook met mijn Find 7a, en schijnt dus dat Opo hetzelfde scherm gebruikt.
QHD van de Find 7 heeft het niet
Ik vroeg het ivm de verklaring van OP. Zij gaven aan dat het hele scherm een gele tint heeft en dat dat een software keuze is. Dat gaat helemaal niet in op de mensen die een gele balk onderin hun scherm hebben :F .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:21
Ik heb nu een maand of 2/3 te Samsung Note 3 en dit is een prima toestel maar het begint nu toch wel te kietelen na zo'n invite gekregen te hebben :p

Waarschijnlijk vanavond aanschaffen mits die niet bevalt kan ik hem altijd nog verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Drowzz schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:40:
Ligt helemaal niet aan de ledjes, ligt aan nog niet opgedroogde lijm, iets wat we kennen van andere telefoons.

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 17-07-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Werkt de UV licht methode nu wel of niet?
Ik heb wel thuis een krachtige UV lamp liggen. Of er een keer mee naar de zonnebank gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon

Salmon

.NET developer

Dima_2005 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:11:
Werkt de UV licht methode nu wel of niet?
Ik heb wel thuis een krachtige UV lamp liggen. Of er een keer mee naar de zonnebank gaan :+
Ik lees net dit van het OPO forum, waar de user hem onder een UV lamp heeft gelegd en het opgelost is :o Is eigenlijk wel interessant!
Yellow Tint: I admit I saw it because I looked around all the angles. Batch stated is 05.07.2014 (5th July, new one?). Went to a nail salon, put it under 10 min UV light. Cost me nothing (the ladies were actually quite laughing when I explained why ;-) ) and boom, issue solved. Moving on.
Hiervoor was ik een ander topic aan het lezen, waar wordt gewaarschuwd voor de telefoon in de zon te leggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Salmon op 17-07-2014 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik vraag me af hoe goed zulk UV licht voor je telefoon is. Als het goed is, trekt het vanzelf weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
*weg*

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 17-07-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Dit geen topic voor UV-lampen.

[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 17-07-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Rixos schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:56:
[mbr]Dit geen topic voor UV-lampen.[/]
Scheelt dat we een zonnebank hier hebben staan, figuurtjes maken met de OPO net voor ik op vakantie ga :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Sorry hoor maar praten over het yellow tint probleem en hoe het op te lossen mag niet in een topic over "One plus one ervaringen en discussies?" Hoe is dat niet ontopic? Het is het nummer 1 topic waar de meeste mensen die op dit moment een OPO gekocht hebben zich druk over maken.

Deze reactie zal ook wel weer verwijderd worden maar ik vind dat hier wel enorm streng gelet wordt of je binnen de lijntjes kleurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Probeer het hier even Rixos: Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerBas
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 13:39
born4trance schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:12:
[...]

Heb je al een gele waas opgemerkt? (zou onderaan het scherm zichtbaar kunnen zijn op een heldere/witte achtergrond)

En via invite of import verkregen?
Gekocht via import, en ik heb net op een heldere witte achtergrond zitten kijken en er lijkt hier en daar wel een heel klein beetje geel te zitten. Maar dat is zo moeilijk te zien dat ik er een vergrootglas voor moest pakken (bij wijze van spreken). Voor mij dus geen reden om hem helemaal terug naar china te sturen, ik heb er helemaal geen last van. voor de rest zeer tevreden erover. Er zitten daarom nog wel wat kinderziektes in cm11s (random reboots enzo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Is er iemand die onscreen toetsen ipv capacitief gebruikt? En waarom zou je dat doen? Ik ergerde me dood aan die dingen op de G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
418O2 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:29:
Is er iemand die onscreen toetsen ipv capacitief gebruikt? En waarom zou je dat doen? Ik ergerde me dood aan die dingen op de G2
Onscreen toetsen _/-\o_ geweldig die dingen. Je kan de posities aanpassen, hoe ze eruit zien en ik vind het gewoon fijner werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Laatst online: 04-04 16:18
418O2 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:29:
Onscreen hier. Simpelweg omdat de capacitieve toetsen voor mij te laag zitten en de volgorde niet aan te passen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
PsycoHero schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:01:
[...]

Onscreen hier. Simpelweg omdat de capacitieve toetsen voor mij te laag zitten en de volgorde niet aan te passen is.
Dit, ik denk dat de OPO ook iets beter handelbaar is omdat je het scherm iets kleiner maakt door de on screen buttons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Oke :)

Ik vind het zelf makkelijker, heb het idee dat ik bij onscreen knoppen sneller per ongeluk op een knop druk, met name tijdens het typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Rixos schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:36:
[...]

Dit, ik denk dat de OPO ook iets beter handelbaar is omdat je het scherm iets kleiner maakt door de on screen buttons.
Daarom is het denk ik ook ideaal dat ze gebruikers die keuze hebben kunnen geven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09
Op mijn N5 zitten ook on screen toetsen, ik vind het duizend keer fijner dan capacitieve toetsen, en al helemaal die home knop van Samsung toestellen vind ik vrij vervelend.

Voordeel van on screen toetsen is dat deze te customizen zijn, je kan ze laten verbergen of je laat ze mee draaien met je scherm zoals bij diverse tablets.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2023
De mijne is ook net binnen, hij is maar net iets groter dan mijn iNew V3
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/539/p290fec6j.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Chindi op 18-07-2014 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Als ik onscreen toetsen gebruik, zit het niet gemakkelijk in mijn hand. Dus ik heb ze maar terug afgezet.

BTW: heb 08.07.2014 als datum. En geen geel scherm!
Niks geels aan te zien. Al in het donker gegaan met full brightness.
Juist een heeel klein beetje background-bleeding van vanonder, als je onder een bepaalde hoek kijkt.

En die achterkant. :9~

[ Voor 38% gewijzigd door Dima_2005 op 18-07-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Chindi schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:52:
De mijne is ook net binnen, hij is maar net iets groter dan mijn iNew V3
[afbeelding]
Ik heb net ongeveer dezelfde foto's genomen. Komende van een 4.3" eerste indruk: "wat een joekel".

Ga er moeite mee hebben om eraan te winnen, ik zag mezelf eerder een Xperia Z3 compact kopen in de nabije toekomst. Het is eerder een klein neefje van de Nexus 7 tablet dan een vriendje van een HTC M8.

[ Voor 9% gewijzigd door anessie op 18-07-2014 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
anessie schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 20:26:
[...]

Ik heb net ongeveer dezelfde foto's genomen. Komende van een 4.3" eerste indruk: "wat een joekel".

Ga er moeite mee hebben om eraan te winnen, ik zag mezelf eerder een Xperia Z3 compact kopen in de nabije toekomst. Het is eerder een klein neefje van de Nexus 7 tablet dan een vriendje van een HTC M8.
Haha gewelding,ik kom ook van een 4.3 telefoon. Ben benieuwd als ik een inv krijg en hem ga bestellen. Hoe bevalt die,is wel fijn zo'n groot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Hoe zijn de videootjes bij low light?
Blijft de framerate constant of zakt hij in net als bij LG toestellen?

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Garrett schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 23:20:
Hoe zijn de videootjes bij low light?
Blijft de framerate constant of zakt hij in net als bij LG toestellen?
Heb het net even getest, maar daar lijkt hij geen last van te hebben.

Kan t filmpje niet uploaden want vrouwlief tetterde er weer door heen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Amaze86 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:58:
[...]

Haha gewelding,ik kom ook van een 4.3 telefoon. Ben benieuwd als ik een inv krijg en hem ga bestellen. Hoe bevalt die,is wel fijn zo'n groot scherm.
Na 5 uur erop staren is het al minder een tablet en meer een smartphone geworden haha.

Razend snel ding! Ook perfect scherm, geen gele waas onderaan.

Ik mis in de "app drawer" wel verticaal scrollen, weet iemand of dat in te stellen valt of moet ik er xposed framework op gooien?

Heb tevens ook al geroot via YouTube: OnePlus One - How to Root (Simple & Safe)
Zeer duidelijke informatie en ging wel héél vlot.

[ Voor 3% gewijzigd door anessie op 19-07-2014 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon

Salmon

.NET developer

anessie schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 02:44:
[...]

Na 5 uur erop staren is het al minder een tablet en meer een smartphone geworden haha.

Razend snel ding! Ook perfect scherm, geen gele waas onderaan.

Ik mis in de "app drawer" wel verticaal scrollen, weet iemand of dat in te stellen valt of moet ik er xposed framework op gooien?

Heb tevens ook al geroot via YouTube: OnePlus One - How to Root (Simple & Safe)
Zeer duidelijke informatie en ging wel héél vlot.
Misschien een andere launcher installeren waar dat wel kan? Nova Launcher bijvoorbeeld

Het rooten recovery installeren is zo te zien een makkie, al helemaal als je met custom roms en dergelijke gewerkt hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

418O2 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 02:35:
[...]

Heb het net even getest, maar daar lijkt hij geen last van te hebben.

Kan t filmpje niet uploaden want vrouwlief tetterde er weer door heen :P
Idd op YouTube staan er ook een paar met low light... ziet er goed uit :)
Iemand die een kort filmpje ergens kan uploaden met 1080p @ 60fps?
Dus niet de slow motion versie...

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Garrett schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:08:
[...]

Idd op YouTube staan er ook een paar met low light... ziet er goed uit :)
Iemand die een kort filmpje ergens kan uploaden met 1080p @ 60fps?
Dus niet de slow motion versie...
Met low licht? En YouTube zet het om naar 30fps toch? Zal wel even iets op dropbox zetten

Ook nog twee foto's
https://www.dropbox.com/s...AAB-JCV0ENh4Am_mMXHnknbna
https://www.dropbox.com/s...AAABVURKp9wytcLY6Tggpylga

Filmpje
https://www.dropbox.com/s...AAC5bd0YFvqSP0cQ5Oe66rQia

Standaard dus slowmo. Moet je dan zelf maar even tweaken :P

[ Voor 27% gewijzigd door 418O2 op 19-07-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Ja low light was gewoon om te kijken of de fps niet dropt zoals bij HTC One M7 (M8 ook?) en bij de LG G2... die gaan richting de 20fps of lager :/
In elk geval bedankt voor je moeite :) *D

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Garrett schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:49:
Ja low light was gewoon om te kijken of de fps niet dropt zoals bij HTC One M7 (M8 ook?) en bij de LG G2... die gaan richting de 20fps of lager :/
In elk geval bedankt voor je moeite :) *D
No biggie. Sowieso wel handig voor anderen. 60fps is nu aan het processen op YouTube
Pagina: 1 ... 18 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.