Ah, ok, my bad...barrymossel schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 07:20:
En volgens mij begrijp je me verkeerd of lees je verkeerd. Ik zeg nergens dat ik die bugs niet rete irritant vind. Ik ze juist dat ik het schandalig vind dat wij de telefoon zo hebben gekregen. En dat we zonder bericht als testers zijn bestempeld. En, oh ja, dat we 0,0 reactie krijgen op onze bugreports.
Denk dat het gewoon even wachten is op de eerste leuke custom Roms. Is voor mij meestal dé reden om te kiezen voor een bepaald toestel, de actieve base op dat vlak. Vaak zijn de stock Roms net niet je-van-het. Rooten en zelf wat aanpassen dan wel een andere Rom flashen lost een hoop op.Daarom betwijfel ik ook of er een fatsoenlijke final CM11S op de telefoons staat volgende week als de eerste telefoons worden verstuurd. Momenteel verkies in iig Touchwiz boven CM11S.
Duidelijk! Nou ja, komt heus wel allemaal goed in the end. De initiële euforie is, hier, echter nogal gedempt.Ik zeg wel dat men niet zo moet zeiken over de levertijd. Dat is bij telefoonmerken eerder de regel dan uitzondering. Alleen doet Oneplus dat met een stom invitesysteem, wat ik ook niks vind.
Nickname does not reflect reality