[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 101 Laatste
Acties:
  • 550.650 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
barrymossel schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 07:20:
En volgens mij begrijp je me verkeerd of lees je verkeerd. Ik zeg nergens dat ik die bugs niet rete irritant vind. Ik ze juist dat ik het schandalig vind dat wij de telefoon zo hebben gekregen. En dat we zonder bericht als testers zijn bestempeld. En, oh ja, dat we 0,0 reactie krijgen op onze bugreports.
Ah, ok, my bad... :>
Daarom betwijfel ik ook of er een fatsoenlijke final CM11S op de telefoons staat volgende week als de eerste telefoons worden verstuurd. Momenteel verkies in iig Touchwiz boven CM11S.
Denk dat het gewoon even wachten is op de eerste leuke custom Roms. Is voor mij meestal dé reden om te kiezen voor een bepaald toestel, de actieve base op dat vlak. Vaak zijn de stock Roms net niet je-van-het. Rooten en zelf wat aanpassen dan wel een andere Rom flashen lost een hoop op.
Ik zeg wel dat men niet zo moet zeiken over de levertijd. Dat is bij telefoonmerken eerder de regel dan uitzondering. Alleen doet Oneplus dat met een stom invitesysteem, wat ik ook niks vind.
Duidelijk! Nou ja, komt heus wel allemaal goed in the end. De initiële euforie is, hier, echter nogal gedempt.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Brad Pitt schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:46:
[...]

Denk dat het gewoon even wachten is op de eerste leuke custom Roms. Is voor mij meestal dé reden om te kiezen voor een bepaald toestel, de actieve base op dat vlak. Vaak zijn de stock Roms net niet je-van-het. Rooten en zelf wat aanpassen dan wel een andere Rom flashen lost een hoop op.

[...]
Voordeel is de unlocked bootloader. Nadeel het feit dat straks niet heel veel mensen de telefoon hebben. Ik heb wel het gevoel dat die developers liever voor een "populaire" telefoon roms bakken, maar dat kan ik mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Voor mensen die last hebben van de home-button delay: kijk dit filmpje en doe wat er gezegd wordt, de home-button zal dan wel lekker snel reageren. YouTube: OnePlus One Home Button Fix Plus Boost Performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:25

reiker

dan jij!

Arthur-M. schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 16:52:
Voor mensen die last hebben van de home-button delay: kijk dit filmpje en doe wat er gezegd wordt, de home-button zal dan wel lekker snel reageren. YouTube: OnePlus One Home Button Fix Plus Boost Performance
barrymossel schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 16:32:
[...]

Ah, het schijnt (blijkt) te komen doordat dubbelklik op de home-button standaard naar recente apps gaat. De software wacht dus of er nog een tweede klik komt. Daarom duurt het wat langer voordat er iets gebeurt. Zet je dubbelklik op home op geen actie, dan is er helemaal geen lag.
Dit dus? :)

[ Voor 31% gewijzigd door reiker op 23-05-2014 17:01 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barrymossel schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:06:
[...]

Eerder verkrijgbaar haha. Eind van de week komen de eerste invites vrij. En dan zal het snel gaan. Ze hebben aangegeven 30.000 exemplaren per dag te kunnen produceren. Wanneer verwacht jij die prime versies?
http://forums.oneplus.net...e-before-month-end.19790/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
En als je zelf die Chinese site vertaals staat er "more than 100.000".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 15:32

Momentumlol

Car Fanatic

Kom net deze telefoon tegen, wat een super mooi ding zeg!!

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Momentumlol schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 20:30:
Kom net deze telefoon tegen, wat een super mooi ding zeg!!
En toen kwam je achter het invite-system... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 15:32

Momentumlol

Car Fanatic

moh.moh schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 21:33:
[...]

En toen kwam je achter het invite-system... 8)7
Ik wacht wel rustig af tot de telefoon voor jan en alleman beschikbaar is :D

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 20:15
Momentumlol schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 21:38:
[...]

Ik wacht wel rustig af tot de telefoon voor jan en alleman beschikbaar is :D
Dat is over een maand hopelijk... hoewel er voor volgende week ook iets op het programma staat: http://forums.oneplus.net...eady-for-the-storm.20201/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchJudge schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 22:21:
[...]

Dat is over een maand hopelijk... hoewel er voor volgende week ook iets op het programma staat: http://forums.oneplus.net...eady-for-the-storm.20201/
Even logisch nadenken.
Indien het waar is dat komende maand al genoeg invites zijn voor iedereen waarom introduceer je dan invites? Het zou dan hooguit 2 a 3 weken moeten zijn en de rest is op voorraad. Ik blijf het vreemd vinden.
Ik vermoed dat hun tropical storm of invites zal wel meevallen. Ik wacht het rustig af maar mijn interesse is al danig verminderd.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2014 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 00:57:
[...]

Even logisch nadenken.
Indien het waar is dat komende maand al genoeg invites zijn voor iedereen waarom introduceer je dan invites?
"How to create a hype" , lesson 1.
Creeer schaarste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 00:57:
[...]

Even logisch nadenken.
Indien het waar is dat komende maand al genoeg invites zijn voor iedereen waarom introduceer je dan invites? Het zou dan hooguit 2 a 3 weken moeten zijn en de rest is op voorraad. Ik blijf het vreemd vinden.
Ik vermoed dat hun tropical storm of invites zal wel meevallen. Ik wacht het rustig af maar mijn interesse is al danig verminderd.
Effectief hebben ze dan 2 maanden uitstel 'gekocht', bijzonder effectief marktonderzoek gedaan en zoals david hierboven zegt de hype vergroot - hoewel ik met je eens ben dat ook mijn interesse is verminderd. Gisteren nog eens naar de note 3 gekeken maar vanwege de prijs blijf ik toch bij de oneplus one. Eigenlijk zou Samsung/HTC nu met een tijdelijke cashback actie moeten komen om de wind uit de zeilen van Oneplus te nemen.

Ik vraag me wel af of de software bugs tijdig worden verholpen bij de Oneplus One, ik heb zelf maar weinig ervaring met Cyanogen, maar vanwege de grote community die erachter zit heb ik daar wel vertrouwen in. Het wordt mijn eerste Android die niet van Samsung/HTC is :)

[ Voor 0% gewijzigd door DutchJudge op 25-05-2014 10:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
@CLB, als jij de invite niet wilt, dan zou je deze in theorie toch kunnen doorspelen naar iemand anders (dat moet jij maar zelf beoordelen), naar dan zou dit toch het begin kunnen zijn van een kettingreactie van invites onder de tweakers (bijvoorbeeld op chronologische volgorde: degene die als eerst in het forum gepost heeft krijgt er als eerst 1 etc.) Dus misschien toch maar een invite nemen ''for the greater cause"?

*Dit werkt uiteraard alleen als mensen meer dan 1 invite kunnen weggeven, nadat zij zelf een toestel hebben gekocht. Dan neemt de hoeveelheid invites als er per persoon minimaal 2 kunnen worden weggeven, een exponentiële toename. Zo niet, dan gaat het wat trager, maar komen we er uiteindelijke wel. Uiteraard is dit alleen mogelijk als jij dit zelf wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelkroket
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-08-2022
ben benieuwd wanneer ik de 64GB OPO thuis op de mat heb liggen. ik kan nog wel wachten maar hoe eerder des te beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-09 11:58
snelkroket schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:16:
ben benieuwd wanneer ik de 64GB OPO thuis op de mat heb liggen. ik kan nog wel wachten maar hoe eerder des te beter!
Als je geen invite hebt gewonnen bij een van de contests dan zou ik er niet van uit gaan dat je 'm binnen een maand in huis hebt.
Dit hoort eigenlijk in het levertijden topic maarja daar komt geen man. :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Skizzik0 op 27-05-2014 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skizzik0 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:18:
[...]

Als je geen invite hebt gewonnen bij een van de contests dan zou ik er niet van uit gaan dat je 'm binnen een maand in huis hebt.
Dit hoort eigenlijk in het levertijden topic maarja daar komt geen man. :'(
Vroeger had je iets als 'vaporware'. Ik ben echt benieuwd hoeveel maanden we verder zijn voordat je gewoon een via de site kunt bestellen en dat je 'em ook 3 dagen later in huis hebt. Ik denk dat de iPhone 6 met 5,5 inch tegen die tijd al uit is. Time will tell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Ik ben van mening dat Oneplus het niet gaat halen in Europa. http://www.oneplus-one.nl/waarom-oneplus-gaat-falen/

Valt me allemaal enorm tegen. Zeker omdat vrijwel alle werknemers Europeanen zijn zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:25

reiker

dan jij!

Er zijn mensen die dat zouden betalen om nu een OnePlus One in handen te krijgen en niet nog drie maanden te wachten ;)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
https://forums.oneplus.ne...invites-are-coming.21563/

Er is een voorraadje. Lijkt redelijk wat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:06
Beste ruimte ook voor een startup :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Dirrukje schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:36:
Beste ruimte ook voor een startup :P
Oppo hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
Het lijkt mij hooguit 2.000... Veels te weinig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Overigens zijn nog steeds niet alle bugs opgelost met de stable pre-production software:
- Sommige NFC tags herkent ie niet
- GPS werkt voor sommigen niet
- Flitser niet fel genoeg
- Batterijproblemen worden gemeld
- Nog meer kleine bugs

Zelf overigens weinig problemen, behalve:
- Het delen vanuit de gallery app werkt onhandig (je moet telkens kiezen voor "één keer" of "altijd") of werkt niet (Gmail stuurt via de gallery app geen attachment mee).
- NFC werkt niet met alle tags.

[ Voor 29% gewijzigd door barrymossel op 30-05-2014 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:59
barrymossel schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 07:49:
Overigens zijn nog steeds niet alle bugs opgelost met de stable pre-production software:
- Sommige NFC tags herkent ie niet
- GPS werkt voor sommigen niet
- Flitser niet fel genoeg
- Batterijproblemen worden gemeld
- Nog meer kleine bugs

Zelf overigens weinig problemen, behalve:
- Het delen vanuit de gallery app werkt onhandig (je moet telkens kiezen voor "één keer" of "altijd") of werkt niet (Gmail stuurt via de gallery app geen attachment mee).
- NFC werkt niet met alle tags.
Je zou denken dat het CM team met al hun ervaring de zaakjes inmiddels toch wat beter op orde zouden hebben. Ach ja misschien reden voor OPO om weer wat extra tijd te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 18:19
GPS werkt prima. Battery heb ik ook geen problemen mee.

NFC gebruik ik niet dus kan ik niets over zeggen. Flitser heb ik gemeld en dat is een groot manco. Dan nog wat kleine bugs die ik vanuit CM11 altijd al had en heb geaccepteerd. In CM10 werkte dat wel beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aproxx
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 08:00
Weet iemand of de problemen met de GPS en de batterij enkel software-related zijn? Ik zou persoonlijk wel kunnen leven met een telefoon waar (momenteel) niet alles perfect bij werkt, maar waarbij ik gerust kan zijn dat het binnenkort gefixed zal zijn.
Een telefoon waar hardwarematig wat aan mankeert hoef ik echt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 21:30
Nou dit topic komt ook in de bookmarks. Kijken of er over 2 weken nieuws is.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
aproxx schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:59:
Weet iemand of de problemen met de GPS en de batterij enkel software-related zijn? Ik zou persoonlijk wel kunnen leven met een telefoon waar (momenteel) niet alles perfect bij werkt, maar waarbij ik gerust kan zijn dat het binnenkort gefixed zal zijn.
Een telefoon waar hardwarematig wat aan mankeert hoef ik echt niet..
Zoals Tadango juist aangeeft: hij én ik hebben geen problemen met de batterij en de gps. Maar deze problemen worden wél gemeld. Dus wellicht iets fout met de software óf de hardware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2023
Er staan wat foto's van accessoire's op het forum. Ik vind die clear back cover wel tof :)

Hopelijk komt er ook een car-holder zodat ik deze als GPS kan gebruiken in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
Ik moet zeggen dat de accessoires er wel erg gelikt uitzien hoor. Die clear backcover is natuurlijk wel iets voor de ekte tweakers :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
jahallow schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:27:
Ik moet zeggen dat de accessoires er wel erg gelikt uitzien hoor. Die clear backcover is natuurlijk wel iets voor de ekte tweakers :-)
Dat is niet zo'n "style cover" hoor, deze gaat nog gewoon over de telefoon heen; je kijkt dus tegen je houten/witte/zwarte achterkant aan en niet de binnenkant van je telefoon.
Meer 'n soort van hoesje dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 20:52
Accessoires zien er knap uit! Voor mij de flip cover graag!

Hopelijk ook snel prijzen en nog meer foto's.

Of eerst wachten op de telefoon zelf. :+

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Jammer dat die gasten so "stoer" doen. Effe een plaatje latne zien hoe lang de concurrentie erover deed om de telefoon uit te brengen. Als de telefoon eind Juni breed beschikbaar is voor het publiek is met meer dan 2 maanden verder...

Hiermee winnen ze het alleen van de LG Flex en de Moto X. Vreemd genoeg laten ze andere telefoon van de lijst zoals de iPhone.

Met ander woorden begrijp hun hele marketing niet. Lijkt een beetje tegen ze te werken. Ik zie nog maar weinig positieve berichten op hun FB page....

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 10:12
http://forums.oneplus.net...-cause-the-auction.26094/

Ik wil nog steeds de OPO, maar dit vind ik echt zo sneu |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
FrankGuthrie schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:40:
Hiermee winnen ze het alleen van de LG Flex en de Moto X. Vreemd genoeg laten ze andere telefoon van de lijst zoals de iPhone.

Met ander woorden begrijp hun hele marketing niet. Lijkt een beetje tegen ze te werken. Ik zie nog maar weinig positieve berichten op hun FB page....
Moto X is gewoon 'n laf gekozen voorbeeld, die was aanvankelijk niet voor de Europese markt bedoeld dus daar pas veel later uitgekomen. De launch in de VS was véél eerder.

En ja, ze hebben veel te hard gehypt en daarom mogen ze nu op de blaren zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
The rain has begun!

Volgens hun twitteraccount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
418O2 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 21:12:
The rain has begun!

Volgens hun twitteraccount.
Maar de storm nog niet:

http://forums.oneplus.net...27517/page-2#post-1273714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 20:52
barrymossel schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:30:
Ik ben van mening dat Oneplus het niet gaat halen in Europa. http://www.oneplus-one.nl/waarom-oneplus-gaat-falen/

Valt me allemaal enorm tegen. Zeker omdat vrijwel alle werknemers Europeanen zijn zover ik weet.
Wat ik raar vind aan het artikel is dat hierin staat dat er veel negatieve commentaar is?

Heb de laatste weken redelijk wat aan het opzoeken geweest en op youtube hands-on van 'bekende' YT'ers.
En deze zijn overall vrij lovend, meestal zeggen ze wel dat er momenteel nog wat bugs in zitten maar iedereen lijkt er wel vertrouwen in te hebben aangezien CM achter de software zit.

Daarmee wil ik zeker niet zeggen dat alles 100% perfect lijkt te zijn, maar mede door CM heb ik er zelf ook vertrouwen in.

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
vanpeers schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 23:37:
[...]

Wat ik raar vind aan het artikel is dat hierin staat dat er veel negatieve commentaar is?

Heb de laatste weken redelijk wat aan het opzoeken geweest en op youtube hands-on van 'bekende' YT'ers.
En deze zijn overall vrij lovend, meestal zeggen ze wel dat er momenteel nog wat bugs in zitten maar iedereen lijkt er wel vertrouwen in te hebben aangezien CM achter de software zit.

Daarmee wil ik zeker niet zeggen dat alles 100% perfect lijkt te zijn, maar mede door CM heb ik er zelf ook vertrouwen in.
Het probleem met CM is dat ze altijd gratis "extra" software hebben geleverd. Bugs nam iedereen voor lief. Nu moeten ze perfecte stock software leveren en daar gaat het nogal mis. Momenteel bij de laatste "stable" versie klagen meerdere mensen over enorme battery leak. Zelf overigens geen probleem mee. Maar wel veel andere kleine bugs. Kwaliteit van de camera bij weinig licht is ook bedroevend. Enorm veel ruis als er geen felle lichtbron is.

En daarbij dus de communicatie van Oneplus. Die vrijwel niet bestaat. Al met al heb ik er weinig vertrouwen in. Terwijl het een mooie en fijne telefoon is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Laatst online: 09-08 09:45
Ik moet zeggen dat de hype voor de telefoon er langzaam aan een beetja af begint te raken voor mij.
Begin steeds meer te twijfelen of het ooit wel mogelijk gaat worden om in Nederland echt deze telefoon voor een goede prijs te krijgen. Ik heb me ook aangemeld op het OPO forum, maar wat een vreselijke plek is dat. Er zitten alleen maar mensen die de hele dag met elkaar praten over hoe fantastisch de telefoon is om zo te proberen zo veel mogelijk likes te verzamelen. Als ie eind Juni nog steeds niet beschikbaar is ga ik misschien toch voor een nexus 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat mensen allemaal niet doen om een goedkoper smartphone te bemachtigen.
Volgens hun kunnen ze maximaal 30.000 unites per dag produceren
Stel dat ze pas 2 weken zijn begonnen. Dan reken ik toch wel minimaal 30.000 in voorraad.
En toch zijn de invites zeer weinig. Er klopt gewoon iets niet.
De meeste wachten tot eind juni en zullen dan wel naar een ander merk overstappen.
Je zal in de toekomst dit toestel dus alleen kopen als het meteen te koop is en niet meer erop wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Wat is er zo lastig te begrijpen aan "eind juni zijn ze goed beschikbaar"? Dan hebben ze nog twee volle weken. Met 30k per dag zit je dan op 360.000 toestellen. Dat zijn er echt veel hoor.

Als je dan gaat zeiken dat ze er nog niet zijn is dat begrijpelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door 418O2 op 07-06-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 13:29:
Wat is er zo lastig te begrijpen aan "eind juni zijn ze goed beschikbaar"? Dan hebben ze nog twee volle weken. Met 30k per dag zit je dan op 360.000 toestellen. Dat zijn er echt veel hoor.

Als je dan gaat zeiken dat ze er nog niet zijn is dat begrijpelijk.
Is niet lastig. Lees de hun facebook van oneplus maar.
Daar beginnen de consumenten ook te klagen. Wel accessoires laten zien maar niet beschikbaar.
Wanneer volgens hun over 2 weken het voor iedereen beschikbaar is hebben de invites in mijn ogen niks aan toegevoegd. Eerder irritatie. We zullen het wel merken over 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er in ieder geval klaar mee.
Heb nu nog HTC M7 en wacht nu op de iPhone 6.
Vond het scherm toch al te groot, is wel heel stuk duurder maar heb in Apple meer vertrouwen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 13:41:
[...]

Is niet lastig. Lees de hun facebook van oneplus maar.
Daar beginnen de consumenten ook te klagen. Wel accessoires laten zien maar niet beschikbaar.
Wanneer volgens hun over 2 weken het voor iedereen beschikbaar is hebben de invites in mijn ogen niks aan toegevoegd. Eerder irritatie. We zullen het wel merken over 2 weken.
Omdat je met een goedkoop product goedkope klanten aantrekt. Ongeduldig volk dat voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 11:45
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 13:23:
wat mensen allemaal niet doen om een goedkoper smartphone te bemachtigen.
Volgens hun kunnen ze maximaal 30.000 unites per dag produceren
Stel dat ze pas 2 weken zijn begonnen. Dan reken ik toch wel minimaal 30.000 in voorraad.
En toch zijn de invites zeer weinig. Er klopt gewoon iets niet.
De meeste wachten tot eind juni en zullen dan wel naar een ander merk overstappen.
Je zal in de toekomst dit toestel dus alleen kopen als het meteen te koop is en niet meer erop wachten.
Ze hebben toch enkel gezegd dat de fabriek een maximum van 30.000 toestellen per dag kan produceren. Ze moeten wel ook zien dat ze genoeg onderdelen hebben om de phone te assembleren.
Momenteel zitten ze daar totaal niet aan als je kijkt hoe schaars de invites zijn., wat te verstaan is voor een beginnend bedrijf.

Maar goed. Ik ben benieuwd naar eind juni, of ze dan vlotter gaan verkopen of nog steeds moeizaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten hier alleen al een paar honderd man in dit topic. Hoeveel hebben 'em daarvan in huis? Juist ja. Momenteel voor Nederland soort van vaporware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
YouTube: Nexus 5 vs OPO Full in Depth Comparison... in 4K!

Heb de review zelf nog niet bekeken, maar lijkt me wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
418O2 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 13:54:
[...]

Omdat je met een goedkoop product goedkope klanten aantrekt. Ongeduldig volk dat voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten
Of mensen die voor hetzelfde totaal pakket niet het dubbele van de prijs willen betalen ?
Voor mij persoonlijk is er niets aan de Xperia Z2 of de Galaxy S5 wat de meerpijs rechtvaardigd tov de One+1.

Glazen voor en achterkant moet ik niet, AMOLED display ook niet en waterdichtheid ook niet, dus als ''Oppo" 300 Euries vraagt voor een 64gb sandstone black model klinkt dat als muziek in mijn oren vergeleken met 599 Euro voor iets wat hetzelfde doet.

En dat heeft in mijn geval niets te maken met het feit dat ik een pauper ben die met zijn dubbeltje op de eerste rang wilt zitten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Katmi schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:51:
[...]

Of mensen die voor hetzelfde totaal pakket niet het dubbele van de prijs willen betalen ?
Voor mij persoonlijk is er niets aan de Xperia Z2 of de Galaxy S5 wat de meerpijs rechtvaardigd tov de One+1.

Glazen voor en achterkant moet ik niet, AMOLED display ook niet en waterdichtheid ook niet, dus als ''Oppo" 300 Euries vraagt voor een 64gb sandstone black model klinkt dat als muziek in mijn oren vergeleken met 599 Euro voor iets wat hetzelfde doet.

En dat heeft in mijn geval niets te maken met het feit dat ik een pauper ben die met zijn dubbeltje op de eerste rang wilt zitten O-)
Dat kan heel goed zijn en is begrijpelijk; maar je moet ook snappen dat die lage prijs ergens vandaan moet komen.

En daarbij hebben ze dus altijd geroepen dat eind juni de verkopen op gang zullen zijn. Zolang het nog geen eind juni is, heb je niets te klagen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
418O2 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:52:
[...]

Dat kan heel goed zijn en is begrijpelijk; maar je moet ook snappen dat die lage prijs ergens vandaan moet komen.

En daarbij hebben ze dus altijd geroepen dat eind juni de verkopen op gang zullen zijn. Zolang het nog geen eind juni is, heb je niets te klagen imo.
Euhm deze post slaat eigenlijk weinig kant met wat ik heb gepost...? ik klaag helemaal nergens O-)

Ik zei enkel dat voor mij de One+1 alles heeft wat een 599 telefoon ook heeft en dat ik niet de meerprijs zie in glazen achterkanten of waterdichtheid ( Xperia Z2 , Galaxy S5 ) en dat ik daarom voor de One+1 ging.

Ik wou eigenlijk gewoon zeggen dat niet iedereen die storm loopt voor de One+1 dat doet omdat we gierig pauper volk zijn met ons dubbeltje op de eerste rang, denk dat je mn post verkeerd had begrepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Katmi schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:58:
[...]

Euhm deze post slaat eigenlijk weinig kant met wat ik heb gepost...? ik klaag helemaal nergens O-)

Ik zei enkel dat voor mij de One+1 alles heeft wat een 599 telefoon ook heeft en dat ik niet de meerprijs zie in glazen achterkanten of waterdichtheid ( Xperia Z2 , Galaxy S5 ) en dat ik daarom voor de One+1 ging.

Ik wou eigenlijk gewoon zeggen dat niet iedereen die storm loopt voor de One+1 dat doet omdat we gierig pauper volk zijn met ons dubbeltje op de eerste rang, denk dat je mn post verkeerd had begrepen :P
Dan moet je niet ingaan op mijn post waarin ik zeg dat de klagers niet moeten zeiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09 22:26
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
418O2 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:04:
[...]

Dan moet je niet ingaan op mijn post waarin ik zeg dat de klagers niet moeten zeiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
418O2 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:52:
[...]
Ze hebben wel vaker deadlines niet gehaald, dus dat mensen wat huiverig worden is te begrijpen. Ik erger me dood aan (het gebrek aan) hun communicatie. Ze houden iedereen aan het lijntje, ook klanten. Overigens gaan ze eind juni ook niet halen voor een volledige release. En dat is niet erg, want je hoeft geen telefoon bij ze te kopen. Maar het draaien, uitstellen, ontwijken is wel erg irritant. Zeker naar mensen die al een telefoon hebben (gekocht óf geruild voor een andere goed werkende telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
barrymossel schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:40:
[...]

Ze hebben wel vaker deadlines niet gehaald, dus dat mensen wat huiverig worden is te begrijpen. Ik erger me dood aan (het gebrek aan) hun communicatie. Ze houden iedereen aan het lijntje, ook klanten. Overigens gaan ze eind juni ook niet halen voor een volledige release. En dat is niet erg, want je hoeft geen telefoon bij ze te kopen. Maar het draaien, uitstellen, ontwijken is wel erg irritant. Zeker naar mensen die al een telefoon hebben (gekocht óf geruild voor een andere goed werkende telefoon).
Die communicatie is inderdaad niet handig geweest en inmiddels is de hype die ze met de aankondiging hebben opgebouwd verdwenen. Wanneer de telefoon rond de tijd van de aankondiging beschikbaar zou zijn geweest hadden ze er denk ik een hoop kunnen verkopen, inmiddels is de interesse gedeeltelijk al weer verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
@barrymossel: Heb jij al op je beta-OPO updates gehad die de 'bekende' bugs (zoals WIFI die buiten niet automatisch uitgaat) hebben verholpen? Of gaan ze dit pas bij de nieuwe OPO's door voeren?

En hoe bevalt de batterij nu je hem al een tijdje gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
jahallow schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:09:
@barrymossel: Heb jij al op je beta-OPO updates gehad die de 'bekende' bugs (zoals WIFI die buiten niet automatisch uitgaat) hebben verholpen? Of gaan ze dit pas bij de nieuwe OPO's door voeren?

En hoe bevalt de batterij nu je hem al een tijdje gebruikt?
Ik moet zeggen dat ik ook erg geintereseerd ben in het verbruik van de accu.

Ook ik heb de afgelopen dagen aan alternatieven gedacht, maar uiteindelijk blijft de prijs een dealmaker... Tenzij de accu brak is uiteraard. Ik lees hier verschillende meningen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Ik denk dat hij hier eigenlijk weinig over kan zeggen. Hij gebruikt nu de 16GB in combinatie met inmiddels verouderde software, oftewel: hij is proefpersoon met een beta-versie. Als alles mee zit ontvangt hij volgende week de 64GB versie waar de "final version" van CM op geflashed is. Pas nadat hij daar een weekje mee gespeeld heeft, kan hij wat zinnigs zeggen over de accuduur.

Ziezo barry, je hoeft niks meer te zeggen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
floriz87 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:44:
Ik denk dat hij hier eigenlijk weinig over kan zeggen. Hij gebruikt nu de 16GB in combinatie met inmiddels verouderde software, oftewel: hij is proefpersoon met een beta-versie. Als alles mee zit ontvangt hij volgende week de 64GB versie waar de "final version" van CM op geflashed is. Pas nadat hij daar een weekje mee gespeeld heeft, kan hij wat zinnigs zeggen over de accuduur.

Ziezo barry, je hoeft niks meer te zeggen :P .
Dat is natuurlijk een beetje kort door de bocht ;)

We hebben al een update gehad die redelijk wat problemen heeft opgelost, zo ook het probleem met wifi. Na die update (28 mei) waren er toch nog veel problemen (random touches was voor mij de grootste, verder kleine bugs), maar naast dat werkt alles prima voor mij. Anderen hebben de opgelopen weken problemen met de accuduur gehad. Dit zou nu (vandaag update gehad naar final) opgelost moeten zijn, evenals alle andere problemen.
Vorige week heb ik een testje gedaan m.b.t. accuduur. Bij normaal gebruik voor mij (wifi aan, 4 accounts die syncen, beetje facebook/whatsapp, beetje browsen, angry birds doen, etc. - zo'n 3 uur screen on time) toch een goede twee dagen batterij.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tw3EwGs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
@barry: thanks voor de reactie. Ziet er opzich echt prima uit dan. 2 dagen is sowieso natuurlijk top. Ik denk dat er weinig mensen zijn met een smartphone die hem niet elke nacht gewoon aan de lader hangen. Heb zelf een One M7, maar moet nu zelfs opletten dat ik het eind vd dag haal, zucht. Mega irritant dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nu vind ik 3 uur schermtijd niet bijzonder hoog en hij heeft waarschijnlijk ook 1 of 2 nachten aangestaan, niet?
Maar dat betekent dan weer wel dat z'n idle tijd wel goed is; ook erg belangrijk.
Ben zeer benieuwd hoe het met de "final release" staat.

Zou je voor de aardigheid nog eens wat foto's willen plaatsen hier (gemaakt de OnePlus natuurlijk)? Vind ze zo mooi namelijk :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Majesty schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:01:
Nu vind ik 3 uur schermtijd niet bijzonder hoog en hij heeft waarschijnlijk ook 1 of 2 nachten aangestaan, niet?
Maar dat betekent dan weer wel dat z'n idle tijd wel goed is; ook erg belangrijk.
Ben zeer benieuwd hoe het met de "final release" staat.

Zou je voor de aardigheid nog eens wat foto's willen plaatsen hier (gemaakt de OnePlus natuurlijk)? Vind ze zo mooi namelijk :D.
Ik heb in die 48 uur ook 2-3 4k filmpjes gemaakt (vreet ook stroom) en idd heeft hij twee nachten aangestaan (48 uur achtereen). 3 uur (kan ook 4 uur zijn geweest - screenshot is van vorige week) was bij mij gewoon standaard gebruik, maar ik zit doorgaans ook achter een laptop. Met dat gebruik hield mijn S3 het net een dag vol (zonder nacht - dus ochtend tot bedtijd).

Foto's zal ik zo even zoeken.

Final release zorgt schijnbaar niet voor een oplossing m.b.t. random touches (zegt een andere winnaar). Schijnt hardwarematig te zijn. Dat zou wel een enorme domper zijn...

---edit---

Foto's:
Vergelijk OPO/S3:
OPO: http://imgur.com/a/Ajox4
S3: http://imgur.com/a/lhRma

OPO:
http://imgur.com/a/gCg06
http://imgur.com/a/jE3Rc

[ Voor 7% gewijzigd door barrymossel op 12-06-2014 13:53 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
Dank voor je input Barry! Zeer gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal posts zijn om overduidelijke redenen verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
Zojuist een nieuwe update gegeven, o.a. met betrekking tot SAR waarden:

http://forums.oneplus.net...d-the-oneplus-race.34266/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 08:23

Dima_2005

T.net-verslaafde

Wel opvallend groot verschil in de SAR waardes tussen FCC en CE.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Gisteren hier in China de ZTE Grand SII, Oppo Find 7 (1080p versie) en de OnePlus naast elkaar vergeleken. Ze zijn mij ten eerste allemaal eigenlijk net te groot, maar wil naar 4G (China mobile) en er is niet veel keus in de snellere toestellen. De toestellen van Sony, HTC en Samsung die hier 4G ondersteunen zijn veel duurder al komt de Find 7 dichtbij. Lagere prijs betekent vaker wisselen :-). Heb nu een Xiaomi Mi2s vanaf dag 1 en werkt nog prefect. Alleen zit ik op 2g.....

De OnePlus was de Chinese versie. Bouwkwaliteit was ok voor alle 3 de toestellen. De OnePlus en de Find 7 vond ik het mooist. Voelde beiden ook goed in de hand. De Grand SII was daarentegen het goedkoopst een het design leek op een Note.

Na overwegen ga ik proberen de OnePlus 64GB via de website te bestellen. Als dat niet lukt misschien dan toch de Find 7 vanwege de verwisselbare batterij en sd support.

Verwisselbare batterij vind ik een belangrijk punt. Niet zozeer voor dagelijks gebruik, maar in tijd wordt de batterij toch minder en blijf je er mee opgescheept totdat je hem laat vervangen. Nu is dat laatste in China gelukkig erg goedkoop.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Zucht... meegedaan aan 'the race' acties in de hoop een invite te krijgen. Maar het is echt onbegonnen werk.
En hoewel 'general availability' eerst eind juni beloofd was, is het inmiddels "Q3" geworden.
https://forums.oneplus.ne...ders-later-in-2014.35648/
Ik wil deze telefoon heel graag maar het wordt je echt enorm moeilijk gemaakt om er een te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het begint wel een beetje een "lachertje" te worden zo. Allemaal leuk en aardig gecreëerde hype maar als puntje bij paaltje komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
dutchgio schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:12:
Het begint wel een beetje een "lachertje" te worden zo. Allemaal leuk en aardig gecreëerde hype maar als puntje bij paaltje komt....
Inderdaad, ik kijk het nog even aan maximaal tot eind juli, mocht het dan nog steeds op deze toer doorgaan, dan ga ik alsnog voor de Nexus 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
Waarom toch dat geschreeuw dat de telefoon er NU moet zijn? Wat is het probleem met een paar maanden wachten als je daarna een toptelefoon krijgt voor een lage prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Ik wil absoluut niet trollen; maar wat is er nu zo aantrekkelijk aan die OnePlusOne? Ik zie het precies toch er niet. Er zijn legio alternatieven die je zo meteen in de winkel kunt halen, met vaak hun eigen voordelen .

- LG G2 kun je voor 350€ kopen - 50€ cashback = 300€. Dat is 30€ meer dan de OPO, maar je krijgt er wel complete 4G dekking voor in de plaats, de rest van de specs zijn quasi gelijk, hoewel het scherm 0,5" kleiner is.
- Xiami MI3 kun je zelfs voor 230€ kopen, 280€ voor de 64GB. Helaas geen 4G (hoewel je met de OPO ook enkel 4G in sommige steden gaat hebben), voor de rest vergelijkbaar (5", SD800, 13mp,etc). Bekende en betrouwbare fabrikant.

Daarbij zijn bovenstaande toestellen vrij van gekke kinderziektes en heb je bij de G2 zelfs complete EU garantie.

Dan zijn er vast nog wel alternatieven die ik niet aangehaald heb (bepaalde china phones bvb). Ik snap niet waarom zoveel mensen bereid zijn zoveel tijd en moeite te steken in zon overduidelijke marketing gag? Is dat nu echt die paar euro waard die je er op vooruit gaat?

Ik krijg een beetje de indruk dat veel mensen helemaal gek zijn gemaakt door OPO.

[ Voor 8% gewijzigd door Qurius op 16-06-2014 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Qurius schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:25:
Ik wil absoluut niet trollen; maar wat is er nu zo aantrekkelijk aan die OnePlusOne? Ik zie het precies toch er niet. Er zijn legio alternatieven die je zo meteen in de winkel kunt halen, met vaak hun eigen voordelen .

- LG G2 kun je voor 350€ kopen - 50€ cashback = 300€. Dat is 30€ meer dan de OPO, maar je krijgt er wel complete 4G dekking voor in de plaats, de rest van de specs zijn quasi gelijk, hoewel het scherm 0,5" kleiner is.
- Xiami MI3 kun je zelfs voor 230€ kopen, 280€ voor de 64GB. Helaas geen 4G (hoewel je met de OPO ook enkel 4G in sommige steden gaat hebben), voor de rest vergelijkbaar (5", SD800, 13mp,etc). Bekende en betrouwbare fabrikant.

Daarbij zijn bovenstaande toestellen vrij van gekke kinderziektes en heb je bij de G2 zelfs complete EU garantie.

Dan zijn er vast nog wel alternatieven die ik niet aangehaald heb (bepaalde china phones bvb). Ik snap niet waarom zoveel mensen bereid zijn zoveel tijd en moeite te steken in zon overduidelijke marketing gag? Is dat nu echt die paar euro waard die je er op vooruit gaat?

Ik krijg een beetje de indruk dat veel mensen helemaal gek zijn gemaakt door OPO.
Je hebt helemaal gelijk. LG G2 kan de OPO makkelijk aan. Voor hetzelfde geld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
de opo heeft een qualcomm 801 ipv de 800 die de lg2 en de mi3 hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
Qurius schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:25:

LG G2 16GB (de telefoons rond de €350 op de pricewatch zijn geen NL modellen dus geen cashback) kost je ietsje meer dan de OPO 64GB versie.
Met de OPO heb je dan 4x zoveel opslag, snapdragon 801 ipv 800, 3GB ram ipv 2GB en 'n standaard cyanogenmod (LG weigert gewoon garantie te geven als je toestel geroot of geunlockt is, kijk maar eens in de G2 topics).
Maar inderdaad, de G2 is op het moment met de cashback (komt zo rond de €320-330 uit) een hele sterke concurrent voor de Oneplus. Persoonlijk vind ik 't een beetje zuur om méér te betalen voor minder, als de G2 nou ietsje goedkoper was dan had ik die drempel niet... ik zal wel 'n beetje gek zijn. ;)

Mi3 is geen slechte telefoon maar je zit wel vast aan MIUI, ik heb even gekeken maar er is niet veel aan custom ROMs voor de Mi3. Persoonlijk kijk ik er ook tegen op om een telefoon te bestellen uit China; je loopt het risico importkosten te moeten betalen en garantie claimen wordt natuurlijk een drama.

[ Voor 12% gewijzigd door Skizzik0 op 16-06-2014 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En dan heb je nog galaxy S4, Nexus 5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammos85 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:16:
Waarom toch dat geschreeuw dat de telefoon er NU moet zijn? Wat is het probleem met een paar maanden wachten als je daarna een toptelefoon krijgt voor een lage prijs?
Over een paar maanden is die verhoudingsgewijs niet meer zo goedkoop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Probleem is dat er geen duidelijkheid wordt geboden. Er worden valse verwachtingen geschept door uitspraken als 'The phone will be available to the general public by june". En vervolgens wordt er in juni Q3 van gemaakt. Ik vind het opzicht geen probleem dat ze wachten met het uitgeven van een officiele datum maar wees daar dan duidelijk over vanaf het begin. Doe geen vage uitspraken en wees gewoon eerlijk dat de telefoon gewoon enorm schaars beschikbaar zal zijn de komende maanden. Je krijgt sterk het gevoel dat mensen op het OPO forum gewoon gebruikt worden om veel hype rond deze telefoon te creeren met valse beloftes.

Daarnaast dreigt voor de OPO ook het gevaar dat als ze te lang wachten dat ze voorbij gestreefd zullen worden. Op dit moment zijn het top-end specs voor een fantastische prijs. Ze hebben nu een voordeel. De nexus 5 was voor de OPO de 'bang voor buck' android telefoon en die is vrij snel alweer voorbij gestreefd door bijvoorbeeld de OPO. Als ze nog een paar maanden wachten dan kan dit ook gebeuren met de OPO. Er zijn bijvoorbeeld al geruchten dat de nexus 6 eraan komt. Ik zou het enorm zonde vinden, want ik vind het super dat bedrijven een top telefoon neerzetten voor een normale prijs. Ik wil de telefoon daarom ook heel graag, maar het is gewoon bijna onmogelijk op dit moment. En er is geen enkele zekerheid dat dit over een maand beter zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Omdat we al een paar maanden aan het wachten zijn... De keynote presentatie was eind april, dan maken ze een kut chart waar ze de competitie verwijten dat die tussen de 40 en 68 dagen nodig hebben voor het toestel effectief in de winkel ligt.
En de rest van het verhaal kennen we ondertussen wel :')

Vandaag hebben ze ook nog eens eigenlijk openlijk toegegeven dat de aankomende ''storm'' niet zo een ''storm '' zal zijn door te zeggen dat er ergens tegen Q3 ook pre-orders zullen zijn naast invites.

Eigenlijk als je zegt '' wie eind juni naast een invite grijpt krijgt binnenkort de kans op een pre-order'' dan dek je jezelf al in.
Ik verwacht eigenlijk geen ruk meer van die zogenoemde storm, net zoals ik op Day 2 al niet meer deed bij die Races nadat ik zag dat er na 2 minuten al 500 man was voor 100 invites.

[ Voor 31% gewijzigd door Katmi op 17-06-2014 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Ben ik de enige die moest lachen toen ik de reactie las van OnePlus op dat ook andere shops hem (iets duurder voor europeanen) zonder invite aanbieden?

''Miss out on the OnePlus experience. Since the beginning, our goal was to fuse superior product with unparalleled customer experience. By buying from a scalper, you are missing out on dedicated services available only for OnePlus Global users. '''

Waar is die OnePlus ervaring? Degene die hun (werkende) smartphone opgeofferd hebben kregen er een bèta-toestel voor terug. Softwarefouten is nog oké, gebeurt wel vaker, maar na zo'n actie een bèta OPO aanbieden aan de ''smashers'' lijkt me te ver gaan. Je bied de mensen die hun dure smartphone opgeofferd hebben toch een perfect geoptimaliseerd model zonder softwarefouten aan? |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Willian40 op 17-06-2014 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 08:23

Dima_2005

T.net-verslaafde

En ook: "miss out on the OP experience". Nu mis je die ook. Want je kan die telefoon nog eens niet krijgen. *bah*

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Willian40 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:41:
Ben ik de enige die moest lachen toen ik de reactie las van OnePlus op dat ook andere shops hem (iets duurder voor europeanen) zonder invite aanbieden?

''Miss out on the OnePlus experience. Since the beginning, our goal was to fuse superior product with unparalleled customer experience. By buying from a scalper, you are missing out on dedicated services available only for OnePlus Global users. '''

Waar is die OnePlus ervaring? Degene die hun (werkende) smartphone opgeofferd hebben kregen er een bèta-toestel voor terug. Softwarefouten is nog oké, gebeurt wel vaker, maar na zo'n actie een bèta OPO aanbieden aan de ''smashers'' lijkt me te ver gaan. Je bied de mensen die hun dure smartphone opgeofferd hebben toch een perfect geoptimaliseerd model zonder softwarefouten aan? |:(
Hebben de winnaars eigenlijk al het 64gb model mogen ontvangen? Ik kan daar echt totaal niks over vinden, Barry?

Hoe dan ook vind ik t echt gewoon zuur, er zijn nu al genoeg shops die de Chinese versie verkopen voor niet heel veel meer dan de normale prijs. Maar waar blijft de Internationale versie? Die is, lijkt mij, het belangrijkste toch.. En om nou een Color OS versie te kopen en te flashen terwijl t al zo raar loopt bij OnePlus, nou nee niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Salmon schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:19:
[...]

Hebben de winnaars eigenlijk al het 64gb model mogen ontvangen? Ik kan daar echt totaal niks over vinden, Barry?
Die worden eind van de week geleverd, als alles goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Dima_2005 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:53:
En ook: "miss out on the OP experience". Nu mis je die ook. Want je kan die telefoon nog eens niet krijgen. *bah*
Haha, precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ook maar even in dit topic:
Volgens mij nog niet eerder gepost, vandaar even een linkje.
Hij schijnt namelijk ook al in Nederland verkrijgbaar te zijn, inclusief BTW en garantie (zo beweren ze) en Cyanogenmod:
http://www.retailheaven.n...adcore-3gb-16gb-13mp.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Majesty schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:22:
Ook maar even in dit topic:
Volgens mij nog niet eerder gepost, vandaar even een linkje.
Hij schijnt namelijk ook al in Nederland verkrijgbaar te zijn, inclusief BTW en garantie (zo beweren ze) en Cyanogenmod:
http://www.retailheaven.n...adcore-3gb-16gb-13mp.html
Die gast zou ik niet vertrouwen. Staan erg vervelende dingen over die man op internet. Beetje zelf Googlen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
Gast, man, ik zie alleen een winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Brammos85 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:53:
Gast, man, ik zie alleen een winkel?
Alleen al als ik dit of dit lees weet ik genoeg, not worth the trouble. Niet alles is negatief wat je vind, maar zo ver ik kan lezen (Google maar Retailheaven klachten etc.) is die nou niet echt flexibel te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Maar deze shop kan hem wel leveren, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
doggy1 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:54:
Maar deze shop kan hem wel leveren, dat dan weer wel.
Ik kan ook een kleine website maken en zeggen dat ik hem kan leveren. Zie overigens ook nergens levertijd staan. Of dat is in de toekomst (lees: ooit), of het zijn Chinese OPO's. Waarschijnlijk dat laatste, als ie ze al heeft.

De vent die erachter zit heeft op het Oneplus forum ook al stennis lopen schoppen omdat iemand hem een oplichter noemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En hier op tweakers heeft ie ook een enkele keer van zich laten horen, en dat was als behalve positief.
Schijnt wel chinese connecties te hebben, dus waarschijnlijk levert ie de chinese versie van de chinese open verkoop met cyanogenmod rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Laatst online: 08-08 18:19
Wat was er niet duidelijk aan de topicwaarschuwing? :?

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 17-06-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 99% gewijzigd door RoD op 17-06-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
barrymossel schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:24:
[...]

Ik kan ook een kleine website maken en zeggen dat ik hem kan leveren. Zie overigens ook nergens levertijd staan. Of dat is in de toekomst (lees: ooit), of het zijn Chinese OPO's. Waarschijnlijk dat laatste, als ie ze al heeft.

De vent die erachter zit heeft op het Oneplus forum ook al stennis lopen schoppen omdat iemand hem een oplichter noemde.
Hoeft toch geen groot probleem te zijn als het Chinese versie is. Alleen CM er op zetten en zelfs die zit er soms al op
http://www.lenteen.de/and...oneplus-one-telopone.html
Pagina: 1 ... 15 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.