.....21% btw......Audiowaste schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:07:
[...]
Daar ben ik het mee eens. Samsung kan hun telefoons tegen een veel lagere prijs verkopen en dan nog meer dan genoeg marge erop hebben. Neem de S5 nu eens als voorbeeld, de fabricagekosten ervan is 185 euro. Dus de onderdelen, arbeid en assemblage. Daar bovenop komen dan nog de kosten voor verpakking, handleiding, verkoop, marketing en distributie. Nu zijn deze kosten nogal lastig in te schatten, maar ik verwacht dat het totaal daarvan maximaal 100 euro is. Dat zou de totale kostprijs van de telefoon op 285 euro brengen. Dat betekent dat er nog een marge is van maar liefst 400 euro tussen fabricage en wat de consument betaalt!
Betaal je met die 300 euro voor de Oneplus ook hoor....
Als ik dat allemaal zo lees vind ik het steeds moeilijker om nog ruim anderhalve maand op deze telefoon te wachtenbarrymossel schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:11:
[...]
Hmmm, dan zijn zijn ervaringen op het Oneplus forum toch wat interessanter: http://forums.oneplus.net...-van-the-one-en-q-a.11950
Ik twijfel toch nog altijd of ik wel voor de OPO moet gaan, aangezien ik dan geen gebruik kan maken van 4G.
Dan betaal ik maandelijks voor 4G terwijl ik er niet eens gebruik van kan maken.
Dan betaal ik maandelijks voor 4G terwijl ik er niet eens gebruik van kan maken.
3 G is voor mij snel genoeg, maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen een probleem is.Audiowaste schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 14:33:
Ik twijfel toch nog altijd of ik wel voor de OPO moet gaan, aangezien ik dan geen gebruik kan maken van 4G.
Ik denk dat je je eerst moet afvragen of je 4G nodig hebt. Toen ik dat deed realiseerde ik me dat ik niet eens een razendsnelle telefoon met huge scherm nodig had. Daarna kon ik prima voor mezelf verkopen dat ik een opo wilde, maar dan zonder 4G.Audiowaste schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 14:33:
(Overigens heb ik T-Mobile en die hebben in mijn regio nog niet eens 4G en dat heb ik echt nog nooooit gemist.)
Ik heb nu wel 4G via KPN/Hi en verschil is wel erg huge itt 3G. Ik ben zelf dik tevreden met mijn snelheid en responstijden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Eens met Quad, ik zou geen smartphone zónder 4G meer kopen.
Zo gezegd, zo gedaan.
Klopt het dat de camera uitsteekt uit de achterkant en ervaar jij dit als een probleem?barrymossel schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 18:22:
[...]
Ik denk dat je je eerst moet afvragen of je 4G nodig hebt. Toen ik dat deed realiseerde ik me dat ik niet eens een razendsnelle telefoon met huge scherm nodig had. Daarna kon ik prima voor mezelf verkopen dat ik een opo wilde, maar dan zonder 4G.
(Overigens heb ik T-Mobile en die hebben in mijn regio nog niet eens 4G en dat heb ik echt nog nooooit gemist.)
Ik heb momenteel een iPhone 5/5s en heb prima 4G Bereik in mijn woonplaats (Vodafone). Ik lees wat tegenstrijdige verhalen of Vodafone nu wel of geen 4G bereik heeft. Kan iemand mij het verlossende antwoord geven
?
Overigens ben ik zeer te spreken over deze telefoon op basis van wat ik tot nu heb gezien, dat als een doorgewinterde iPhone gebruiker. Het initiatief van zo'n jong bedrijf en de ambitie om een statement neer te zetten betreft de verkoopprijs/kwaliteitsverhouding vind ik best indrukwekkend en potentieel veroorzaken ze een (kleine) aardverschuiving op de markt. De marketing techniek, de grootschaligheid van het project zijn best indrukwekkend. Bedenkende dat het bedrijf in principe nog geen halfjaar bestaat
.
Daarnaast een goede kennismaking met Android in plaats van de enkele keren dat ik er gebruik van heb gemaakt.
Overigens ben ik zeer te spreken over deze telefoon op basis van wat ik tot nu heb gezien, dat als een doorgewinterde iPhone gebruiker. Het initiatief van zo'n jong bedrijf en de ambitie om een statement neer te zetten betreft de verkoopprijs/kwaliteitsverhouding vind ik best indrukwekkend en potentieel veroorzaken ze een (kleine) aardverschuiving op de markt. De marketing techniek, de grootschaligheid van het project zijn best indrukwekkend. Bedenkende dat het bedrijf in principe nog geen halfjaar bestaat
Daarnaast een goede kennismaking met Android in plaats van de enkele keren dat ik er gebruik van heb gemaakt.
[ Voor 12% gewijzigd door Dannydekr op 16-05-2014 22:49 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Hier een vrij uitgebreid artikel over de OnePlus One in combinatie met 4G in Nederland. Hopelijk heldert dat het wat voor je opDannydekr schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:48:
Ik heb momenteel een iPhone 5/5s en heb prima 4G Bereik in mijn woonplaats (Vodafone). Ik lees wat tegenstrijdige verhalen of Vodafone nu wel of geen 4G bereik heeft. Kan iemand mij het verlossende antwoord geven?
Gelukkig komt alles rechtstreeks van OPPO af, dus heel indrukwekkend, daar valt over te twijfelen.Dannydekr schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:48:
De marketing techniek, de grootschaligheid van het project zijn best indrukwekkend.
Bedenkende dat het bedrijf in principe nog geen halfjaar bestaat.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De oprichter komt van OPPO af (oude VP), maar OPPO zelf heeft er niet veel mee van doen voor zover ik begreep? Het is eerder een concurrent. Tenzij het 1 grote marketingstunt is van OPPO zelf en die VP dus gewoon een opdracht heeft gekregen vanuit OPPOCLB schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 23:56:
[...]
Gelukkig komt alles rechtstreeks van OPPO af, dus heel indrukwekkend, daar valt over te twijfelen.
[ Voor 14% gewijzigd door Dannydekr op 17-05-2014 00:12 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
De telefoons rollen zelfs van dezelfde productieband af. De helft van de OPO wordt zelfs geleverd met een OPPO recovery.Dannydekr schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 00:11:
[...]
De oprichter komt van OPPO af (oude VP), maar OPPO zelf heeft er niet veel mee van doen voor zover ik begreep? Het is eerder een concurrent. Tenzij het 1 grote marketingstunt is van OPPO zelf en die VP dus gewoon een opdracht heeft gekregen vanuit OPPO
En de Chinese versie draait geen Cyanogenmod 11S maar Color OS, ook van Oppo.
Ondanks dat het als de website en naam, (alhoewel: Opo VS Oppo
) etc. een apart bedrijf is, kun je toch niet ontkennen dat het neigt naar een sub-merk van Oppo zelf.
Of dat een probleem is is een tweede, want in theorie is de telefoon erg goed. De praktijk is nog niet echt goed te beoordelen, al zijn er al genoeg issues langsgekomen bij die eerste 100 toestellen...
Ondanks dat het als de website en naam, (alhoewel: Opo VS Oppo
Of dat een probleem is is een tweede, want in theorie is de telefoon erg goed. De praktijk is nog niet echt goed te beoordelen, al zijn er al genoeg issues langsgekomen bij die eerste 100 toestellen...
Het rechthoekje om de camera heen steekt inderdaad wat uit t.o.v. de cover. Daarentegen ligt het glaasje voor de lens weer dieper. Dus het zal niet krassen als je de telefoon op tafel legt of iets dergelijks. Misschien als er een grote zandkorrel tussen komt. Ik maak me er in ieder geval geen zorgen over. Bij mijn S3 ligt het glas zelfs direct op tafel. Dus voor mij is dit een vooruitgang.floriz87 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 20:40:
[...]
Klopt het dat de camera uitsteekt uit de achterkant en ervaar jij dit als een probleem?
Ik lees net dat Oneplus zegt dat de software nog ruim pre-production is. Dus de winnaars van de contest zijn echt beta-testers. Zou wel betekenen dat die issues over twee weken opgelost moeten zijn...dutchgio schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 00:35:
Ik vind dit trouwens ook wel een grappige vergelijking.

Ik weet dat er eerder in dit topic werd gepraat over het 'overpricen' van telefoons.
Vaak zitten er natuurlijk ook een hoop kosten in R&D en marketing etc.
Maar dit is toch echt een voorbeeld waar dit totaal niet opgaat.
200 dollar rekenen voor een stuk extra geheugen wat blijkbaar ook voor 1/4 van die prijs kan is gewoon mensen uitknijpen, met de kanttekening daarbij dat mensen het er blijkbaar toch voor over hebben.
Het doet je ook nadenken, als ze op dit onderdeel van de telefoon enorm overpricen, dan is het vrij logisch om te denken dat dit op andere gebieden of onderdelen ook gebeurt.

Ik weet dat er eerder in dit topic werd gepraat over het 'overpricen' van telefoons.
Vaak zitten er natuurlijk ook een hoop kosten in R&D en marketing etc.
Maar dit is toch echt een voorbeeld waar dit totaal niet opgaat.
200 dollar rekenen voor een stuk extra geheugen wat blijkbaar ook voor 1/4 van die prijs kan is gewoon mensen uitknijpen, met de kanttekening daarbij dat mensen het er blijkbaar toch voor over hebben.
Het doet je ook nadenken, als ze op dit onderdeel van de telefoon enorm overpricen, dan is het vrij logisch om te denken dat dit op andere gebieden of onderdelen ook gebeurt.
[ Voor 14% gewijzigd door Rixos op 17-05-2014 10:37 ]
Verwijderd
Ach, de "magische" technologie is eruit, hij is groter dan gesuggereerd was, er zitten bugs in, en ga maar door. Het zijn gewoon dezelfde leugens van de Oppo Find 5 maar dan met de naam Opo. No thanks, ik haal wel een Xiaomi. Volgens mij gaat de hype snel afgelopen zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2014 10:38 ]
Wel fijn nieuws: de 100 winnaars krijgen eind van de maand toch de 64gb versie. En dan wél met mooie verpakking, accessoires en de productien versir van CM11s.
Heeft dan even geduurd, maar dan heb je ook wat.
Over het formaat kun je zeggen wat je wilt. De mensen die nog steeds lopen te zeuren over dat ze gelogen zouden hebben, moeten vooral een andere telefoon kopen. De telefoon is bijna hetzelfde formaat als een Z1, feit. De Z1 heeft een 5 inch scherm, feit. De OPO heeft een 5,5 inch scherm, feit. Niks gelogen dus. En dan nog: dat heet marketing.
Ik vind het persoonlijk erger dat er zo slecht gecommuniceerd wordt. Dat gezegd hebbende hoop ik dat de telefoon erg populair gaat worden. Kunnen de grote merken nog wat van leren: zoals dat wat extra geheugen geen 200 dollar zou moeten kosten, haha.
Over het formaat kun je zeggen wat je wilt. De mensen die nog steeds lopen te zeuren over dat ze gelogen zouden hebben, moeten vooral een andere telefoon kopen. De telefoon is bijna hetzelfde formaat als een Z1, feit. De Z1 heeft een 5 inch scherm, feit. De OPO heeft een 5,5 inch scherm, feit. Niks gelogen dus. En dan nog: dat heet marketing.
Ik vind het persoonlijk erger dat er zo slecht gecommuniceerd wordt. Dat gezegd hebbende hoop ik dat de telefoon erg populair gaat worden. Kunnen de grote merken nog wat van leren: zoals dat wat extra geheugen geen 200 dollar zou moeten kosten, haha.
Pardon? Je bedoelt dat je nu 2 telefoons hebt gewonnen? Of moet je de oude terug sturen?barrymossel schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:46:
Wel fijn nieuws: de 100 winnaars krijgen eind van de maand toch de 64gb versie. En dan wél met mooie verpakking, accessoires en de productien versir van CM11s.
Helaas wordt de 16gb versie opgehaald zodra we de 64gb hebben
Heb je een bèta toestel en of heb je dit toestel gewonnen ? Kan het niet zo terug vinden in post 100 toestelenbarrymossel schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:46:
Gewonnen dacht ik, al heb je dan ook een beta-toestel
Ooooh stelletje bofkonten!barrymossel schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:46:
Maar ja, zo héél netjes hebben ze 't ook niet gedaan met die winnaars (blanco doos, geen accesoires, enorm veel bugs in software) dus wel tof dat ze 't zo goed maken. Was marketing-technisch misschien beter geweest om 't meteen goed te doen maar dat is hún probleem.
De 1+1 heeft hetzelfde "probleem" als de iPhone 5 (niet de 5c en 5s) in dat ze LTE band 20 niet ondersteunen. Als je dus met je iPhone 5 4g hebt zul je dat met de 1+1 ook wel hebben, verschillen in signaalsterkte daargelaten.Dannydekr schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:48:
Ik heb momenteel een iPhone 5/5s en heb prima 4G Bereik in mijn woonplaats (Vodafone). Ik lees wat tegenstrijdige verhalen of Vodafone nu wel of geen 4G bereik heeft. Kan iemand mij het verlossende antwoord geven?
[ Voor 32% gewijzigd door Skizzik0 op 17-05-2014 16:26 ]
Eens. Communicatie over alles had ik ook op prijs gesteld.Skizzik0 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 16:23:
[...]
Ooooh stelletje bofkonten!
Maar ja, zo héél netjes hebben ze 't ook niet gedaan met die winnaars (blanco doos, geen accesoires, enorm veel bugs in software) dus wel tof dat ze 't zo goed maken. Was marketing-technisch misschien beter geweest om 't meteen goed te doen maar dat is hún probleem.
En ik heb de telefoon gewonnen. Al is dat inderdaad een beta telefoon. Nou ja, de software. En de verpakking
Lees de topicwaarschuwing.
[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 19-05-2014 11:47 ]
Wat meer ervaringen over de Oneplus One staan op mijn website. Mocht iemand nog specifieke vragen hebben, dan hoor ik dat graag. Ik zal ze van harte proberen te beantwoorden.
Dat heet gewoon liegen.barrymossel schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:46:
Ze hebben zelfs beweerd dat hij KLEINER zou zijn dan de Z1/
Een duidelijke afbeelding van de Z1 met daarbij (There's a oneplus one underneath there)...
Nu blijkt dat hij zelfs nog wat groter is dan een Z1. Helaas valt hij daardoor ook voor mij gewoon af. Mijn handen redden dat simpelweg niet met reiken, en het is dus jammer dat ik hiervoor zo ben lekker gemaakt, terwijl het gewoon een "vieze" fototruc was.
Nog steeds zeer indrukwekkend wat ze hebben gemaakt, maar zeker niet "Never Settle".
En die mystery battery tech was ook opeens verdwenen.
Daarnaast beloofden ze ook "Revolutionary Industrial Design". Wat bleek: Het is gewoon een Oppo Find 7.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Iedereen die niet doorhad dat de OPO ongetwijfeld zou uitsteken aan de onderkant is erg naïef. De foto was overduidelijk zo gemaakt/geplaatst dat de onderkant van de telefoons buiten beeld waren. Rara waarom zouden ze dat doen?
Ze hebben niks beweerd. Ze hebben een foto geplaatst en daarbij aangegeven dat ze een 5,5 inch scherm in een 5 inch behuizing hebben weten te proppen. Maar definieer 5 inch behuizing eens...
Als je er echt mee zit, dan moet je vooral de telefoon niet kopen en misschien hulp gaan zoeken. Zo boos hoeft echt niet. Zeker niet aangezien ze ook echt niets fout doen.
Ze hebben niks beweerd. Ze hebben een foto geplaatst en daarbij aangegeven dat ze een 5,5 inch scherm in een 5 inch behuizing hebben weten te proppen. Maar definieer 5 inch behuizing eens...
Als je er echt mee zit, dan moet je vooral de telefoon niet kopen en misschien hulp gaan zoeken. Zo boos hoeft echt niet. Zeker niet aangezien ze ook echt niets fout doen.
Maar ze suggereerde het wel....barrymossel schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:12:
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ben erg benieuwd wat die StyleCovers gaan kosten. Lijkt me wel echt cool om een beetje te kunnen rouleren, mits ze dus geen €100 ps zullen zijn en je er 2,5 maand op moet wachten. Ik vind van degene die bekend zijn geworden die donker hout en kevlar echt heel nice!
Ik gok zo'n 20-25 euro. Maar ook geen idee. Wil sowieso een houten.
Zou dik prima zijn! Ik heb ook ergens (engadget geloof ik) gelezen dat die backcover er heel lastig af gaat, wat voor de 'degelijkheid' van die Stylecovers natuurlijk erg fijn is ivm bouwkwaliteit.
Ik heb het nog niet geprobeerd. En eerlijk gezegd heb ik daar ook geen behoefte aan zolang ik de 64GB versie nog niet heb.jahallow schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:52:
Zou dik prima zijn! Ik heb ook ergens (engadget geloof ik) gelezen dat die backcover er heel lastig af gaat, wat voor de 'degelijkheid' van die Stylecovers natuurlijk erg fijn is ivm bouwkwaliteit.
5,5 inch (van het scherm) is 5,5 inch gebleven. Dan had het sowieso niet gegaan met je handen...Jeroenneman schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:07:
[...]
Nu blijkt dat hij zelfs nog wat groter is dan een Z1. Helaas valt hij daardoor ook voor mij gewoon af. Mijn handen redden dat simpelweg niet met reiken, en het is dus jammer dat ik hiervoor zo ben lekker gemaakt, terwijl het gewoon een "vieze" fototruc was.
Los van het feit dat ze met andere cijfers hebben zitten "sjoemelen".
On-topic: Erg mooi toestel! Ben benieuwd of ze de schoonheidsfoutjes eruit gehaald krijgen en wat het gaat betekenen voor de smartphonemarkt. Er lijken meer partijen te komen die sterk op prijs willen gaan concureren.
Het lijkt me dat een partij als Cyanogen dat wel voor elkaar moet kunnen krijgen. De vraag is meer op welke termijn. Schijnbaar willen ze de eerste modellen toch als volgende week gaan versturen. Dan zou de software final moeten zijn. Ben erg benieuwd, maar heb er een hard hoofd in (zie mijn review).Mother_lepard schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:24:
[...]
On-topic: Erg mooi toestel! Ben benieuwd of ze de schoonheidsfoutjes eruit gehaald krijgen en wat het gaat betekenen voor de smartphonemarkt. Er lijken meer partijen te komen die sterk op prijs willen gaan concurreren.
Ben ook erg benieuwd naar wat de concurrentie gaat doen. Natuurlijk is dit maar een kleine speler, maar er hoef maar één van grotere partijen mee te gaan in de prijs van de OPO. Zou me kapot lachen als LG dadelijk de G3 op zo'n 400 euro zet.
Ik vermoed dat we er op korte termijn weinig tot niks van gaan merken, hoogstens komen de grote merken met een paar toestellen in een lager budget segment. Maar dat gebeurt nu ook al met alle mini's et cetera. Wellicht dat op lange termijn de prijzen van de topmodellen iets naar beneden gaan, maar ik verwacht er eigenlijk niet zoveel van. Zonder enige marketingervaring of -achtergrond zeg ik dat het prijskaartje ook een gedeelte van het premium-gevoel vertegenwoordigt.Mother_lepard schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:24:
[...]
5,5 inch (van het scherm) is 5,5 inch gebleven. Dan had het sowieso niet gegaan met je handen...
Los van het feit dat ze met andere cijfers hebben zitten "sjoemelen".
On-topic: Erg mooi toestel! Ben benieuwd of ze de schoonheidsfoutjes eruit gehaald krijgen en wat het gaat betekenen voor de smartphonemarkt. Er lijken meer partijen te komen die sterk op prijs willen gaan concureren.
Om maar een voorbeeld te noemen: degenen die het hardst roepen dat Apple iPhones zwaar overprijsd zijn, zijn meestal niet de iPhone-gebruikers zelf
offtopic:
Los daarvan, het is een evenwicht tussen vraag&aanbod aan de ene kant, en "wat de gek er voor geeft" aan de andere kant. Als "wij" als consumenten goedkopere smartphones willen, stem met je portemonnee en koop geen dure smartphones. Alleen zijn de consumenten als groep net zo gefragmenteerd als Android wel eens wordt beweerd te zijn, dus een kleine kans van slagen?
Los daarvan, het is een evenwicht tussen vraag&aanbod aan de ene kant, en "wat de gek er voor geeft" aan de andere kant. Als "wij" als consumenten goedkopere smartphones willen, stem met je portemonnee en koop geen dure smartphones. Alleen zijn de consumenten als groep net zo gefragmenteerd als Android wel eens wordt beweerd te zijn, dus een kleine kans van slagen?
Zo gezegd, zo gedaan.
pricewatch: LG G2 16GB Zwartbarrymossel schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:41:
[...]
Het lijkt me dat een partij als Cyanogen dat wel voor elkaar moet kunnen krijgen. De vraag is meer op welke termijn. Schijnbaar willen ze de eerste modellen toch als volgende week gaan versturen. Dan zou de software final moeten zijn. Ben erg benieuwd, maar heb er een hard hoofd in (zie mijn review).
Ben ook erg benieuwd naar wat de concurrentie gaat doen. Natuurlijk is dit maar een kleine speler, maar er hoef maar één van grotere partijen mee te gaan in de prijs van de OPO. Zou me kapot lachen als LG dadelijk de G3 op zo'n 400 euro zet.
De G2 kostte dat ook binnen een maand
Iets langer lijkt.418O2 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:49:
[...]
pricewatch: LG G2 16GB Zwart
De G2 kostte dat ook binnen een maand
Maar als beginprijs €400, kan daarna alleen nog maar lager.
Heb ook het idee dat LG en beetje achter de "grote" merken aanloopt, en dan met name Samsung. Door toestellen dan lager in de markt te zetten worden ze toch nog aantrekkelijk.
Mwoah, de G2 is een nexus 5 met betere accu en camera en bijna net zo duur (scheelt 2 tientjes). Toch een leuk ding voor een stukje minder dan de andere toptoestellen.dutchgio schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:10:
Heb ook het idee dat LG en beetje achter de "grote" merken aanloopt, en dan met name Samsung. Door toestellen dan lager in de markt te zetten worden ze toch nog aantrekkelijk.
Ik vind het design van de g2 een grote misser, het ziet er niet strak uit en de plastic achterkant geeft net zo'n 'goedkope' indruk als de galaxy s4, dat was voor mij een reden waarom ik hem niet heb gekocht, verder wel een prima telefoon.418O2 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:34:
[...]
Mwoah, de G2 is een nexus 5 met betere accu en camera en bijna net zo duur (scheelt 2 tientjes). Toch een leuk ding voor een stukje minder dan de andere toptoestellen.
Verwijderd
https://forums.oneplus.ne...ts-raining-invites.16044/
Persoonlijk hoeft dit niet meer voor mij. 150 stuks als begin is enorm weinig. Je blijft maar wachten en wachten.
Persoonlijk hoeft dit niet meer voor mij. 150 stuks als begin is enorm weinig. Je blijft maar wachten en wachten.
Eens, had er ook meer verwacht, hoewel dit naast de invites komt die ze 'random' gaan versturen. Hoop overigens ook dat ze de software goed hebben aangepakt de afgelopen weken...Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:08:
https://forums.oneplus.ne...ts-raining-invites.16044/
Nou er is in ieder geval nog geen nieuwe versie van CM11S gepushed. Nog steeds 11.0-XNPH19O.DutchJudge schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:16:
[...]
Eens, had er ook meer verwacht, hoewel dit naast de invites komt die ze 'random' gaan versturen. Hoop overigens ook dat ze de software goed hebben aangepakt de afgelopen weken...
Valt mij al mee dat hier nog geen referral links gepost zijn. 
Zo heeft RoD ook niks te doen!
Die 3 extra entries helpen niet bij 400.000 totaalSkizzik0 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:40:
Valt mij al mee dat hier nog geen referral links gepost zijn.
Wel jammer dat het zo lang duurt. Eerst was de opo de top voor de halve prijs, maar lg g3 galaxy s5 en htc prime lijken de opo nu voorbij te streven, en eerder verkrijgbaar te zijn.
Zo voel ik er dus ook over. De LG G2 is ondertussen her en der ook al voor €300 verkrijgbaar.DutchJudge schreef op maandag 19 mei 2014 @ 23:04:
[...]
Die 3 extra entries helpen niet bij 400.000 totaal
Wel jammer dat het zo lang duurt. Eerst was de opo de top voor de halve prijs, maar lg g3 galaxy s5 en htc prime lijken de opo nu voorbij te streven, en eerder verkrijgbaar te zijn.
Naar mijn gevoel had de Oneplus One écht al uit moeten zijn want de nieuwe lading flagships killt hij niet.
Eerder verkrijgbaar haha. Eind van de week komen de eerste invites vrij. En dan zal het snel gaan. Ze hebben aangegeven 30.000 exemplaren per dag te kunnen produceren. Wanneer verwacht jij die prime versies?DutchJudge schreef op maandag 19 mei 2014 @ 23:04:
[...]
Een goede uitgebreide review van de OnePlus One YouTube: OnePlus One Review!
Hoe kan je omdat je misschien een maandje langer moet wachten een telefoon die rúim 2 keer zo duur is als alternatief zien? Die vergelijking/gedachtegang ontgaat me een beetje. Ook al streven bepaalde toestellen hem (minimaal) voorbij, die Primes gaan duurder worden dan de huidige M8/S5 en de G3 zal hoogstwaarschijnlijk ook rond de €650-700 zitten als ie uitkomt. Wat betreft 'flagship killer' heb je misschien een punt, hoewel de 1+1 qua prijs/kwaliteit gewoon nog steeds een keiharde FK is.DutchJudge schreef op maandag 19 mei 2014 @ 23:04:
[...]
Wat betreft die MKBHD review: ik heb er wel vertrouwen in dat die bugs uit CM zullen verdwijnen. Júist omdat het om CM gaat. Ik mag aannemen dat OP(P)O hen ook wel ff flink achter de broek zal zitten om dit a.s.a.p. te fixen.
Die 30.000 exemplaren per dag, dat is wel de absolute maximum capaciteit neem ik aan? Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze vanaf volgende week al hun maximumcapaciteit zitten eerlijk gezegd. Pas op, ik zou het niet erg vinden als eind volgende week of binnen 2 weken de telefoon goed verkrijgbaar zou zijn hoor.barrymossel schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:06:
[...]
Eerder verkrijgbaar haha. Eind van de week komen de eerste invites vrij. En dan zal het snel gaan. Ze hebben aangegeven 30.000 exemplaren per dag te kunnen produceren. Wanneer verwacht jij die prime versies?
Verwijderd
30.000 exemplaren per dag lijkt mij een erg hoog aantal voor een bedrijf als Oppo (opo).barrymossel schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:06:
[...]
Eerder verkrijgbaar haha. Eind van de week komen de eerste invites vrij. En dan zal het snel gaan. Ze hebben aangegeven 30.000 exemplaren per dag te kunnen produceren. Wanneer verwacht jij die prime versies?
Ach ik heb nog wel even de tijd om te wachten, mijn HTC one X voldoet nog wel even op het feit na dan dat de WiFi-module erg bagger is...
Gamertag: timmie271
De reviews van MKBHD geven een veel beter beeld van de telefoon. Ik had niet verwacht dat de bugs van CM zo irritant konden zijn. Het zijn weliswaar kleine bugs, maar kan de gehele beleving van het gebruik verpesten, zoals de homebutton lag. Maar ik vertrouw er wel op dat CM alles fikst. Dit is immers hun eerste officiele telefoon wat gereleased wordt.alwaysleft schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:55:
Een goede uitgebreide review van de OnePlus One YouTube: OnePlus One Review!
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Beste, aangezien op het Oneplusforum niet serieus wordt gereageerd:
Ben ik erg benieuwd naar jullie zakelijke inzichten in de USP's en marktpositie die OnePlus aan gaat nemen.
Wat zouden de doelen zijn van Oneplus? zo snel mogelijk penetreren in de markt en een groot aandeel pakken? Wat is hun verdienmodel (gezien de prijs/marge van de telefoon)?
Hieronder een Engelse versie.
Ben ik erg benieuwd naar jullie zakelijke inzichten in de USP's en marktpositie die OnePlus aan gaat nemen.
Wat zouden de doelen zijn van Oneplus? zo snel mogelijk penetreren in de markt en een groot aandeel pakken? Wat is hun verdienmodel (gezien de prijs/marge van de telefoon)?
As my growing interest in the businessworld / business administration...
How would OnePlus still have a chance to be continuous in their well being? How do they (eventually) get profits? What do you think OnePlus' goals (or do they have any)? Do they want full marketshare? Are they a non-profit business
?
I'm certainly interested in how people could copy this amazing company. It's just a start-up, and think they already have very potential and important USP's.
Why shouldn't a semi-big cellphone manufacturer copy a forum like this, and copy their "system"? And sell their phone at cost-price? Are they able to make an agreement with CYANOGEN (or other) too?
Please don't focus too much on the invites and availability of the OPO as this will EVER be a blanc space in your calculation until THEY announce there's news about it...
It's extremely interesting how OnePlus put themselves in the market and how they WILL get marketshare as its a growing start-up. Very onorthodox, fearless and innovative branding!
(a fanboy of great businesses)
Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT
Je geeft het antwoord zelf al: "zo snel mogelijk penetreren in de markt en een groot aandeel pakken". Ze proberen door deze prijs (waar ze geen tot nauwelijks winst op maken) gewoon naamsbekendheid te vergaren en marktaandeel. De volgende telefoon van OnePlus zal waarschijnlijk nog steeds scherp geprijsd zijn, maar wel gewoon een kleine winstmarge bevatten (50 euro hoger bijvoorbeeld).StWesleyT schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:55:
[...]
Op deze manier doorgaan gaat ze namelijk niet lang volhouden... Maar volgens mij is zoiets ook al bevestigd door de CEO. Wat leesvoer:
http://www.techradar.com/...a-low-cost-phone--1248882
[ Voor 3% gewijzigd door FabianNL op 20-05-2014 12:11 ]
Verwijderd
In mijn ogen zal 1+ maar een beperkt aandeel in de markt krijgen.StWesleyT schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:55:
[...]
1. de massa koopt meestal in de winkel waar ze het product kunnen zien en voelen.
2. brand awareness via social media werkt maar tot een bepaalde hoogte. Je hebt toch echt advertenties nodig.
3 hun doelstelling was al geformuleerd. 2 jaar werken aan merkbekendheid en dus ook weinig marge op hun producten.
Uhm stel je voor dat je even zoekt in dit topic...
Invite is hier ook binnen trouwens, maar toch heb ik niet de behoefte om gelijk te gaan bestellen eigenlijk.
Invite is hier ook binnen trouwens, maar toch heb ik niet de behoefte om gelijk te gaan bestellen eigenlijk.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wat weerhoud je eigenlijk. Ben benieuwd naar de reden. Toch een beetje teleurgesteld?CLB schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:46:
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ja de overall feeling is niet van 'stuiter stuiter stuiter', die moet ik hebben.
Testen, bekijken en bevoelen is een ander verhaal, maar even € 299 neertikken om dat te doen, neauh.
Testen, bekijken en bevoelen is een ander verhaal, maar even € 299 neertikken om dat te doen, neauh.
Kan me voorstellen dat je 'm wel met (kleine) winst zou kunnen verkopen na dat testen, bekijken en bevoelen. Drie vliegen in één klap, jij dubbel blij en een ander ook blijCLB schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:51:
Ja de overall feeling is niet van 'stuiter stuiter stuiter', die moet ik hebben.
Feel free om hem door te spelen, ruilen we volgende maand met mijn invite hahaCLB schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:51:
Hopelijk dat CM snel de bugs oplost, qua hardware lees ik alleen maar goede verhalen. De software wil hier en daar nog wel eens gek doen.
[ Voor 15% gewijzigd door Razer op 20-05-2014 13:05 ]
Hoe ben je precies aan een invite gekomen? Gewoon door lid te zijn van het one plus one forum?CLB schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:46:
(ik weet hoe het invite systeem werkt maar ik ben benieuwd naar jouw persoonlijke ervaring ermee).
Hoe kom je aan 'n invite, contest gewonnen ofzo (t-shirt of mok)?CLB schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:46:
Ik denk dat als "gewoon lid zijn" genoeg was voor 'n invite dat 't officiële forum al lang ontploft was met blije posts.Rixos schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:21:
[...]Gewoon door lid te zijn van het one plus one forum?
[ Voor 40% gewijzigd door Skizzik0 op 20-05-2014 13:29 ]
Heb je de update onder de video ook gelezen??
Omdat die speciaal wordt aangemaakt als ik 'ja' zegVerwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:19:
Waarom accepteer je een invite als je hem niet wil?
Hij is maar 24 uur geldig, dus misschien dat hij nu bij mij terechtkomt
Misschien is de home-button lag gewoon op te lossen door de telefoon in de ART-runtime te zetten. De home-button op m'n Nexus 5 lagde ook wel eens, maar sinds ik hem in de ART-runtime heb gezet heb ik eigenlijk nooit meer een lag.Monkeydancer schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:17:
[...]
De reviews van MKBHD geven een veel beter beeld van de telefoon. Ik had niet verwacht dat de bugs van CM zo irritant konden zijn. Het zijn weliswaar kleine bugs, maar kan de gehele beleving van het gebruik verpesten, zoals de homebutton lag. Maar ik vertrouw er wel op dat CM alles fikst. Dit is immers hun eerste officiele telefoon wat gereleased wordt.
1 Eens, Ik denk NIET dat ze voor "world domination" gaan zoals de top 5 grote spelers.Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:15:
[...]
In mijn ogen zal 1+ maar een beperkt aandeel in de markt krijgen.
1. de massa koopt meestal in de winkel waar ze het product kunnen zien en voelen.
2. brand awareness via social media werkt maar tot een bepaalde hoogte. Je hebt toch echt advertenties nodig.
3 hun doelstelling was al geformuleerd. 2 jaar werken aan merkbekendheid en dus ook weinig marge op hun producten.
2 Ik denk dat ze wel genoeg volgers hebben om er een paar aan te slijten. Als het product ook echt zo goed is als ze beweren zal het balletje ook vanzelf gaan rollen...
3 2 jaar... Ok... en daarna? Ineens weer naar het duurdere segment?
Ze willen natuurlijk ook nog wel een bepaalde exclusiviteit blijven uitstralen. Ik ben ook erg benieuwd naar hun lange termijn oplossing...FabianNL schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:08:
[...]
Je geeft het antwoord zelf al: "zo snel mogelijk penetreren in de markt en een groot aandeel pakken". Ze proberen door deze prijs (waar ze geen tot nauwelijks winst op maken) gewoon naamsbekendheid te vergaren en marktaandeel. De volgende telefoon van OnePlus zal waarschijnlijk nog steeds scherp geprijsd zijn, maar wel gewoon een kleine winstmarge bevatten (50 euro hoger bijvoorbeeld).
Op deze manier doorgaan gaat ze namelijk niet lang volhouden... Maar volgens mij is zoiets ook al bevestigd door de CEO. Wat leesvoer:
http://www.techradar.com/...a-low-cost-phone--1248882
Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT
Je kunt proberen MKBHD te twitteren en vragen of ie dit kan proberen. Ik zou 't zelf doen maar ik twitter niet.Arthur-M. schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:57:
[...]
Misschien is de home-button lag gewoon op te lossen door de telefoon in de ART-runtime te zetten. De home-button op m'n Nexus 5 lagde ook wel eens, maar sinds ik hem in de ART-runtime heb gezet heb ik eigenlijk nooit meer een lag.
Ik merk zowel bij Dalvik als ART een lichte vertraging bij de home-buttons. Maar zelf vind ik hem bij beide niet noemenswaardig.Arthur-M. schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:57:
[...]
Misschien is de home-button lag gewoon op te lossen door de telefoon in de ART-runtime te zetten. De home-button op m'n Nexus 5 lagde ook wel eens, maar sinds ik hem in de ART-runtime heb gezet heb ik eigenlijk nooit meer een lag.
Het lijkt dus qua software ook veel Oppo, ondanks dat er CM wordt meegeleverd..
Goede hardware, goede prijs, maar brakke software...
Ah, het schijnt (blijkt) te komen doordat dubbelklik op de home-button standaard naar recente apps gaat. De software wacht dus of er nog een tweede klik komt. Daarom duurt het wat langer voordat er iets gebeurt. Zet je dubbelklik op home op geen actie, dan is er helemaal geen lag.barrymossel schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 16:27:
[...]
Ik merk zowel bij Dalvik als ART een lichte vertraging bij de home-buttons. Maar zelf vind ik hem bij beide niet noemenswaardig.
je mag wel ja zeggen hoor, neem ik hem wel van je overCLB schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:43:
[...]
Omdat die speciaal wordt aangemaakt als ik 'ja' zegVerkregen via connecties in die branche.
Cyanogen heeft alleen kinderziektes, maar om het nou brak te noemen? Het is niet voor niets een van de meeste gebruikte custom roms...dutchgio schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 16:29:
Het lijkt dus qua software ook veel Oppo, ondanks dat er CM wordt meegeleverd..
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
En zo brak is het niet. Allemaal kleine issues. Wel veel. Maar allemaal op te lossen. En ik hoop (zou willen zeggen verwacht, maar nee dat weer niet) dat dit komende week opgelost is. Althans het gros van de issues.Monkeydancer schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 16:50:
[...]
Cyanogen heeft alleen kinderziektes, maar om het nou brak te noemen? Het is niet voor niets een van de meeste gebruikte custom roms...
Net de review van MKBHD gezien en hij is erg positief. Minpunt ook bij hem zijn de bugs die in CyanogenMod 11s zitten. YouTube: OnePlus One Review! Hopelijk lost CM deze op.
Misschien wordt dit wel mijn nieuwe telefoon ergens binnenkort. Ik heb nu nog een S3 (met CyanogenMod 10.2), maar daar ben ik nog wel redelijk tevreden mee. Het wordt geen 700-euro-telefoon meer in ieder geval voor mij ...
Misschien wordt dit wel mijn nieuwe telefoon ergens binnenkort. Ik heb nu nog een S3 (met CyanogenMod 10.2), maar daar ben ik nog wel redelijk tevreden mee. Het wordt geen 700-euro-telefoon meer in ieder geval voor mij ...
Verwijderd
Vrees dat deze situatie hen toch wel een boel klanten gaat kosten.
Zelf wacht ik ook af, kan ik de oppo find 7 eerder bestellen, doe ik dat.
Welke situatie? Dat je even moet wachten? Dat is bij de meeste telefoons het geval. Of dat ze vrijwel niet communiceren? Dat is inderdaad schandelijk.Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:47:
Vrees dat deze situatie hen toch wel een boel klanten gaat kosten.
Maar de eerste invites komen deze week of begin volgende week. Wees maar niet bang. Hoeveel? Dat weet (vrijwel) niemand...
Bij de meeste telefoons loop ik even een winkel in en leg een stapeltje biljetjes neer, waarna ik blij als een klein kind de winkel verlaat mét een doosje in mijn hand. Wachten/moeite doen voor een invite is niet mijn ding.barrymossel schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:05:
Welke situatie? Dat je even moet wachten? Dat is bij de meeste telefoons het geval.
Door deze hele bizarre manier van werken zijn ze i.i.g. minimaal één klant kwijt, en ik denk wel meer.Maar de eerste invites komen deze week of begin volgende week. Wees maar niet bang. Hoeveel? Dat weet (vrijwel) niemand...
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Die vrijwel onbestaande communicatie...
Ook dat invite systeem is wel leuk, maar niet voor maanden.
Ook dat invite systeem is wel leuk, maar niet voor maanden.
Verwijderd
Vergeet niet dat het ietwat Chinezen eigen is he, mensen warmhouden. Is al bij meer releases gebeurd (volgens mij bijv. alle JiaYu types op GoT).
Bij Jiayu geloven ze niet zo in "Van uitstel komt afstel", en dat testen ze dan vaak ook even uit... 
Lancering en release liggen te ver vandaan, omdat ze de productie niet op orde hebben, en pas erg laat kunnen leveren.
Dat is niet zozeer warm houden, want de concurrentie is in daar segment wat groter, de keuze is reuze en qua specificaties onderscheiden ze zich niet echt, die zij m zijn zo goed als gelijk.
Lancering en release liggen te ver vandaan, omdat ze de productie niet op orde hebben, en pas erg laat kunnen leveren.
Dat is niet zozeer warm houden, want de concurrentie is in daar segment wat groter, de keuze is reuze en qua specificaties onderscheiden ze zich niet echt, die zij m zijn zo goed als gelijk.
Naar de winkel lopen voor deze telefoon heeft er nooit ingezeten. Dat wist iedereen. En even naar de winkel lopen net na de aankondiging van de Xperia Z2 en die telefoon mee naar huis nemen? Dacht het niet.Brad Pitt schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:14:
[...]
Bij de meeste telefoons loop ik even een winkel in en leg een stapeltje biljetjes neer, waarna ik blij als een klein kind de winkel verlaat mét een doosje in mijn hand. Wachten/moeite doen voor een invite is niet mijn ding.
Denk nu eens gewoon die (irritante) invites weg. Eind juni kun jij gewoon je OPO kopen zonder wedstrijd of bedelen. Dan heb je twee maanden moeten wachten na aankondiging. Boo-fucking-hoo. Zo vreemd is dat niet.
[ Voor 0% gewijzigd door barrymossel op 22-05-2014 16:22 . Reden: tikfoutje ]
Je hoeft OPO niet ad nauseam te verdedigen hoor. Tenzij je er aandelen in hebt, dan snap ik het wel.barrymossel schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:22:
Eind juni kun jij gewoon je OPO kopen zonder wedstrijd of bedelen. Dan heb je twee maanden moeten wachten na aankondiging. Boo-fucking-hoo. Zo vreemd is dat niet.
Traag verkrijgbaar? Ach geduld. Superveel bugs? Ach, zijn klein en worden opgelost. Enz. Het is duidelijk.
Nickname does not reflect reality
Mee eens Brad Pitt, hoewel het met barrymossel nog wel heel erg meevalt
In tegenstelling tot het OnePlus forum, daar schrijft men bijvoorbeeld dat ze vereerd zouden zijn als ze het apparaat zouden mogen kopen
en menen ze dat vast ook nog...

[ Voor 12% gewijzigd door reiker op 23-05-2014 00:03 ]
Zo gezegd, zo gedaan.
Met alle respect, maar als je snel een toestel wil met software die goed is (al is dat maar afwachten), dan moet je een s5 of one halen. De propositie van OPO is volledig helder en de door jou aangedragen punten komen daaruit voort.Brad Pitt schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 18:03:
[...]
Je hoeft OPO niet ad nauseam te verdedigen hoor. Tenzij je er aandelen in hebt, dan snap ik het wel.
Traag verkrijgbaar? Ach geduld. Superveel bugs? Ach, zijn klein en worden opgelost. Enz. Het is duidelijk.
Zodra CM11 uit is gaan alle OnePlus gebruikers hopelijk minder klagen
.
10.1 wordt bijna niet meer gedeveloped, ze zijn zwaar aan het focussen op 4.4, vooral in het implementeren in hun Theming engine(gebaseerd op die van T-Mobile, en hij is echt geweldig).
CM11S, de One versie van CM11 gaat veel One specific features implementeren
10.1 wordt bijna niet meer gedeveloped, ze zijn zwaar aan het focussen op 4.4, vooral in het implementeren in hun Theming engine(gebaseerd op die van T-Mobile, en hij is echt geweldig).
CM11S, de One versie van CM11 gaat veel One specific features implementeren
[ Voor 19% gewijzigd door MrFax op 23-05-2014 00:15 ]
That's it, I'm done.
Nooit een ETA vragen bij Cyanogemod, rule #1.418O2 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 00:15:
Wat is daar de eta van?
Ik gok dat de RC binnen nu en een maand uit gaat komen, en een release over 2 maanden. Ze zijn voor het grootste deelte klaar met de features van CM11 zag ik op XDA.
Check voor de grap deze changelog is(wel voor hammerhead AKA Nexus 5, maar alles wat niet rood is applicable voor alle devices).
http://www.cmxlog.com/11/hammerhead/
ze zijn echt hard bezig
[ Voor 22% gewijzigd door MrFax op 23-05-2014 00:18 ]
That's it, I'm done.
I know, maar je kan wel aanvoelen of het nog een, twee maand of een half jaar duurt. Ik ben benieuwd.
Ik kan me echt ergeren aan net-niet soepele software. Daarom heb ik mijn xperia z vervangen voor een beperktere iphone, maar die wel altijd lekker draait. Dat is ook mijne enige twijfel bij de OPO. Diezelfde twijfel had ik ook bij de nexus 5, daarbij durfde ik het niet echt aan.
Ik kan me echt ergeren aan net-niet soepele software. Daarom heb ik mijn xperia z vervangen voor een beperktere iphone, maar die wel altijd lekker draait. Dat is ook mijne enige twijfel bij de OPO. Diezelfde twijfel had ik ook bij de nexus 5, daarbij durfde ik het niet echt aan.
Wat kan er niet soepel zijn aan de Nexus 5? Het is stock-android.418O2 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 00:25:
I know, maar je kan wel aanvoelen of het nog een, twee maand of een half jaar duurt. Ik ben benieuwd.
Brad Pitt schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 18:03:
[...]
Je hoeft OPO niet ad nauseam te verdedigen hoor. Tenzij je er aandelen in hebt, dan snap ik het wel.
Haha, ik ben gewoon wél realistisch.reiker schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 00:02:
Mee eens Brad Pitt, hoewel het met barrymossel nog wel heel erg meevaltIn tegenstelling tot het OnePlus forum, daar schrijft men bijvoorbeeld dat ze vereerd zouden zijn als ze het apparaat zouden mogen kopen
![]()
en menen ze dat vast ook nog...
En volgens mij begrijp je me verkeerd of lees je verkeerd. Ik zeg nergens dat ik die bugs niet rete irritant vind. Ik ze juist dat ik het schandalig vind dat wij de telefoon zo hebben gekregen. En dat we zonder bericht als testers zijn bestempeld. En, oh ja, dat we 0,0 reactie krijgen op onze bugreports. Daarom betwijfel ik ook of er een fatsoenlijke final CM11S op de telefoons staat volgende week als de eerste telefoons worden verstuurd. Momenteel verkies in iig Touchwiz boven CM11S.
Ik zeg wel dat men niet zo moet zeiken over de levertijd. Dat is bij telefoonmerken eerder de regel dan uitzondering. Alleen doet Oneplus dat met een stom invitesysteem, wat ik ook niks vind.
Ik zeg niet dat het zo is, ik zeg dat mijn vorige ervaringen met android (en dat zijn behoorlijk wat) mij er van hebben weerhoudenbrammetje1994 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 02:02:
[...]
Wat kan er niet soepel zijn aan de Nexus 5? Het is stock-android.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.