Terugkomend hierop, kort maar krachtig: bullshit!mickjuh schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:44:
Vervelend dat je voor de Enterprise versies je niet zo kan updaten. Update via technet binnen gehaald maar dat stopt binnenkort ook een keer! Moest daar de losse updates in een zipje downloaden waarin een aanbevolen installatie volgorde werd aangegeven.
Dit is een gewone update die je ook met de Enterprise versie keurig via Windows update binnenkrijgt en kunt installeren (en dat is precies wat ik op mijn werkbak met Win 8.1 Enterprise gedaan heb). Het is niet zoals de grote 8.1 update wat bij de Enterprise versie resulteerde in een compleet nieuwe installatie (nou ja, je useraccount en data wilde hij nog wel behouden, de rest moest je weer opnieuw doen

Ik heb de taakbalk als ik mijn muis op mijn tablet aansluit en dan op de startknop klik. Zodra ik de muis van de taakbalk beweeg is ie meteen weg en krijg ik 'm ook niet op een andere manier terug. In een vm heb ik hetzelfde gedrag.neggix schreef op donderdag 10 april 2014 @ 00:47:
Heeft iedereen nu een taakbalk ook in Metro? Want die verdwijnt bij mij elke keer als ik in metro zit.
Ik vond dat eerst een raar ding en had het liever in dat user menu gezien. Toen ik er later nog eens naar keek en er wat meer over nadacht vond ik het eigenlijk toch wel beter dat ze het als los icoon/menu er naast hebben gezet. Je krijgt anders zo'n immens user menu met allerlei opties die elkaar verdringen want in dat usermenu staan ook alle andere accounts op de machine. Zoals ze het nu hebben gedaan is het overzichtelijker.TheVMaster schreef op zondag 13 april 2014 @ 16:56:
Over welke updates hebben we het dan?Ik bedoel....de update die er voor zorg dat je een shutdown button hebt op je Start Scherm..? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat een erg fijne feature vind...vooral op m'n tablet