Als er vanavond spelers zijn kom ik ook wel even spelen.
Ik kom vast ook nog wel even weer langs.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
ik ben er ook weer bij na 2 "hele" dagen pauze 
(watchdogs neemt ook zijn tijd in beslag)
(watchdogs neemt ook zijn tijd in beslag)
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Gisteravond zat de server lekker vol!
Origin: Kroobie
Ik heb nu ook eindelijk battlefield 4 premium nu alleen nog wachten tot de dlc's zijn gedownload. wat nog ongeveer 15 uur gaat duren....
wow, hoe traag is je internet wel? lolbartbart333 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 17:24:
Ik heb nu ook eindelijk battlefield 4 premium nu alleen nog wachten tot de dlc's zijn gedownload. wat nog ongeveer 15 uur gaat duren....
Aan volle snelheid kan ik 65GB per uur downloaden ofzo.
Wait what? 15 uur? Wat voor een internet verbinding heb je?bartbart333 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 17:24:
Ik ben een tijd geleden afgewezen voor het platoon. Geen idee waarom. Zou iemand mij kunnen uitnodigen.
username: AtlantesNL
De reden hiervoor is waarschijnlijk dat je niet via het forum EN via de platoon pagina hebt applied. Als je dat nu wel hebt gedaan zal je zodra een admin online komt uitgenodigd worden.Destroyertje schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:49:
Ik ben een tijd geleden afgewezen voor het platoon. Geen idee waarom. Zou iemand mij kunnen uitnodigen.
Applied onder Stalllone 
Edit: Thanks!
Edit: Thanks!
[ Voor 24% gewijzigd door Dutchie! op 30-05-2014 10:21 . Reden: Thanks ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Accepted
Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG
Probleem is alleen dat je niet meermalen kunt vragen om toestemming voor hetzelfde platoon. Ik zal je een friend request sturen. Daarna pas kan ik je opnieuw uitnodigen.lordprimoz schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:54:
[...]
De reden hiervoor is waarschijnlijk dat je niet via het forum EN via de platoon pagina hebt applied. Als je dat nu wel hebt gedaan zal je zodra een admin online komt uitgenodigd worden.
is er nog animo om vanavond even los te gaan?
Zie het ook wel zitten om vanavond te spelen 
edit: zal mss wel niet kunnen
edit: zal mss wel niet kunnen
[ Voor 27% gewijzigd door SmokingCrop op 30-05-2014 17:04 ]
ik ben vanaf woensdag weer aanwezig, even beetje sociaal doen en familie bezoeken xD
Wie heeft er nou famillie nodig? da's niet echt bepaald sociaal tegenover je platoon maten heh! 
kuchkuch
Ik bedoel:
Ok, ik begrijp je. Tot dan!
kuchkuch
Ik bedoel:
Ok, ik begrijp je. Tot dan!
Ik heb hier een 8Mbit lijntje wat ik ook wel bijna haal. Probleem is alleen dat ik het met mn ouders en mn zus deel. Er is hier geen glasvezel en door een verouderde wijkcentrale van kpn kunnen we niet hoger dan 8Mbit.
daar ligt mijn probleem niet xD, alleen mn pc kan bf draaien. Dus zolang ik niet thuis ben kan ik helaas niks. Mijn pc meenemen in de trein is ook niet echt een optie( HAF X kast is beetje groot en zwaar )bartbart333 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:21:
Ik heb hier een 8Mbit lijntje wat ik ook wel bijna haal. Probleem is alleen dat ik het met mn ouders en mn zus deel. Er is hier geen glasvezel en door een verouderde wijkcentrale van kpn kunnen we niet hoger dan 8Mbit.
Voor bf heb je overigens ook niet echt een super connectie nodig, met 64kb/s kan je het prima draaien( bedank daar de consoles voor =/ )
Hallo van mijn kant,
Ben sinds vorige week lid van de platoon (McGrande)
Hej en welkomBrianV schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:18:
Hallo van mijn kant,
Gaan we vandaag/woensdag weer spelen of...
Ik was er trouwens die vorige week donderdag niet, vergeten
Is er een teamspeak server waar ik jullie eventueel kan ontmoeten? Anders heb ik zelf nog wel ergens wat TS servers waar we gebruik van kunnen/mogen maken 
PS ik heb alleen BF 4 vanilla :x
Heb nog geen tijd gehad om mezelf te levelen, zit net op rank 22 (nickname ingame is DrRoot-NL
gr
Root
PS ik heb alleen BF 4 vanilla :x
Heb nog geen tijd gehad om mezelf te levelen, zit net op rank 22 (nickname ingame is DrRoot-NL
gr
Root
[ Voor 28% gewijzigd door Dr.Root op 04-06-2014 16:18 ]
Ik ben in ieder geval aanwezig =PBrogala schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:56:
Gaan we vandaag/woensdag weer spelen of...
We hebben inderdaad een TS server. De info hiervoor is te vinden op de platoonpaginaDr.Root schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:17:
Is er een teamspeak server waar ik jullie eventueel kan ontmoeten? Anders heb ik zelf nog wel ergens wat TS servers waar we gebruik van kunnen/mogen maken
Jeetje, ik dacht dat ik in het ''gewone'' bf4 topic zat. Excuses voor de misvatting, ik ga gelijk even op de platoonpagina kijkenlordprimoz schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:20:
[...]
Ik ben in ieder geval aanwezig =P
[...]
We hebben inderdaad een TS server. De info hiervoor is te vinden op de platoonpagina
Heb mezelf aangemeld. Volgens mij voel ik nu wel een lichte drang om premium aan te schaffen zodat ik alle uitbreidingen heb
[ Voor 23% gewijzigd door Dr.Root op 04-06-2014 17:27 ]
ik ben vanavond weer eens aanwezig, wel maar tot 20:30 tho.. xD
Aangemeld als XamsixNL (als het nog kan). Is het inmiddels mogelijk om via Platoon te zien waar iedereen speelt?
PSN/Steam: Xamsix
Zeker kun je aanmelden, heb je inmiddels ook geaccepteerd.
Daarnaast kun je via de platoonserverlijst zien waar iedereen speelt en met hoeveel mede platoonleden.
Vanavond hopelijk op onze eigen tweakerserver spelen met een bunch of people.
Daarnaast kun je via de platoonserverlijst zien waar iedereen speelt en met hoeveel mede platoonleden.
Vanavond hopelijk op onze eigen tweakerserver spelen met een bunch of people.
ik ben even wezen kijken op de TS server. Zitten een aantal personen, helaas heb ik de tijd vanavond niet om te kunnen spelen
Net aangemeld voor platoon, origin naam is (heel verrassend) Oraijon
Star Citizen Referal code | Gigabyte GeForce RTX 3090; Intel Core i7 8700k w/ NZXT Kraken X63; 32GB Corsair Vengeance LPX; CM NR200P
AcceptedOraijon schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:20:
Net aangemeld voor platoon, origin naam is (heel verrassend) Oraijon
Zojuist aangemeld voor het Tweakers Platoon. Ingame naam is TDraighT.
Misschien dan van de week eens met wet andere Tweakers schieten
Hoppa, toevallig zag ik al dat je geapplied had, bij deze dus ook accepted. Welkom!Guido001 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:33:
Zojuist aangemeld voor het Tweakers Platoon. Ingame naam is TDraighT.
Ryber is snel yoRyber schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:36:
[...]
Hoppa, toevallig zag ik al dat je geapplied had, bij deze dus ook accepted. Welkom!
AcceptedMad2ness schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:37:
Aangemeld met de naam ExcorZ
Dan moet je wel zelf even apply-en op het platoon op BattlelogVerwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 18:29:
Ik wil me graag aanmelden
mijn gebruikers naam is Hakbijl-Harry
dankjewel
http://battlelog.battlefi...view/1512968048779788188/
Verwijderd
Dat heb ik al heel lang geleden gedaan ik kan het niet nog een keer indienen.Thijsiez schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:32:
[...]
Dan moet je wel zelf even apply-en op het platoon op Battlelog
http://battlelog.battlefi...view/1512968048779788188/
ik voeg je wel even toe als je friend request accepteerd
krijg bij deze me ook aanmelden voor het platoon. ik zat ook in het bf3 platoon (in de begindagen).
gebruikersnaam = ctgwibra
Acceptedwibra schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:02:
krijg bij deze me ook aanmelden voor het platoon. ik zat ook in het bf3 platoon (in de begindagen).
Aangemeld: IGN= Ch3rryGod.
:3 Potjes time
:3 Potjes time
hey guys, ik ben er morgenavond niet bij i.v.m. nederland - australië
Morgen 6 uur iedereen moet klaar staan in de tweakersserver, verwacht geen laat komers!
Ik ben er natuurlijk ook weer bij!
Hoop dat iedereen die nieuwe k*tgame zat is en lekker weer 'ouderwets' BF4 komen spelen
(natuurlijk wel even voetbal; kijken eerst
)
Hoop dat iedereen die nieuwe k*tgame zat is en lekker weer 'ouderwets' BF4 komen spelen
6 uur zal voor mij niet lukken. Ben dan nog maar amper thuis
Maar zal waarschijnlijk wat later wel de server joinen.
Ik volg het hele WK op de voet, dus mij zul je een tijdje nauwelijks zien
Moet jij ook niet leren voor een toets morgen ofzo?svenvv2 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:48:
't is maar rustig momenteel....
van kroeg naar kroeg zeker? xDAnthirian schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:03:
Ik volg het hele WK op de voet, dus mij zul je een tijdje nauwelijks zien
Hehe, nee dat niet, dan zou ik me de wedstrijden na 8 uur al niet meer herinneren
.
Ik heb me aangemeld met origin naam: rickHoHo
Toch nog even langsgekomen. Nog een een mooie game met 2000 tickets uitgespeeld uiteindelijk met zijn vieren.-Bas schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:18:
Waarom is het altijd zo rustig op Teamspeak? C'mon mensen en kom online!
Acceptedrickhaha schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:23:
Ik heb me aangemeld met origin naam: rickHoHo
Precies, het blijft over het algemeen beperkt tot de admins, met hier en daar een uitzondering. Plus, als we daar met tenminste vier man zijn stelt iemand meestal vanzelf voor om de eigen server te gaan vullen. Dat heeft geen zin als de anderen dat niet weten omdat ze niet op TS zijn.-Bas schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:18:
Waarom is het altijd zo rustig op Teamspeak? C'mon mensen en kom online!
[ Voor 3% gewijzigd door Anthirian op 25-06-2014 13:20 ]
Beter dan dit wordt het niet meer denk ik.
Misschien tijd voor weer een nieuwe nickname: HansKloksvenvv2 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 23:31:
De beste knife tot nu toe
https://www.youtube.com/w...PCx3CUzE&feature=youtu.be
hij hangt gewoon dogtags op in de lucht, en daar krijgt ie nog punten voor ook xDMaranello schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 08:46:
[...]
Misschien tijd voor weer een nieuwe nickname: HansKlokTovert dogtags uit het niets
arme primoz is slachtoffer van hackingz door sven
AcceptedVerwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 18:35:
Yooo, ik join ook graag.
Naam is Froegata en heb geapplied
Was leuk vanavond!
Ik heb vakantie, had hiervoor proefwerkweek dus daardoor speelde ik niet. Maar nu ik vakantie heb kan ik weer lekker veel spelen.
Ik heb vakantie, had hiervoor proefwerkweek dus daardoor speelde ik niet. Maar nu ik vakantie heb kan ik weer lekker veel spelen.
Na de knifekill van gisteren vandaag weer een prachtig WTF moment:
[ Voor 34% gewijzigd door Anthirian op 27-06-2014 00:37 ]
Heavy BarrelAnthirian schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:51:
Na de knifekill van gisteren vandaag weer een prachtig WTF moment:
[video]
twee keer in twee dagen xD misschien moet ik em maar es gaan reporten lol
Het valt me echt tegen hoe veel mensen er in TS zitten als ze bf4 spelen....
jup. Af en toe vergeet ik het, maar meestal zit ik er wel op (volgensmij).lordprimoz schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:16:
Het valt me echt tegen hoe veel mensen er in TS zitten als ze bf4 spelen....
Ik speel de laatste tijd jammer genoeg niet meer zoveel
Door het WK en fitness is mijn game tijd zeer beperkt.. Je zult mij vooral "zien" in de weekenden.
Als er structureel meer mensen online zijn kunnen we een war doen?
[ Voor 25% gewijzigd door BrianV op 01-07-2014 12:04 ]
Daar hebben we de woensdagavonden voor gepland. Ik ben er zelf altijd pas later, maar vanaf 19:00 was het tot voor het WK altijd wel druk. Morgen zijn er geen wedstrijden, dus misschien dat er wel meer volk is.BrianV schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:01:
Verwijderd
Hallo mensen,
zou hierbij mij willen aanmelden voor het/de(<-- ? een van die twee
) tweakers platoon.
Mijn in game name is Goudos (zelfde als Tweakers naam dus).
zou hierbij mij willen aanmelden voor het/de(<-- ? een van die twee
Ik weet niet of je al geaccepteerd bent maar je staat niet meer in de Recruitements. Als het niet zo is moet je even opnieuw applyen en dan accept ik jeVerwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:23:
Hallo mensen,
zou hierbij mij willen aanmelden voor het/de(<-- ? een van die twee) tweakers platoon.
Ik heb net gisteren iedereen die nog niet heeft gereageer dop het forum eruit gegooid. Ik zie dat je daar ook tussen zat.Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:23:
Hallo mensen,
zou hierbij mij willen aanmelden voor het/de(<-- ? een van die twee) tweakers platoon.
Bij deze heb ik (MajorMemoryLeak) een friend request gestuurd. Zodra je die hebt geaccpoeteerd kan ik je uitnodigen.
Maak je niet druk, er zijn elke avond wel mensen op TS te vinden, al is meer altijd beterBrogala schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:32:
Ik heb vanavond rapportuitreiking, en daarna musical van broertje dus ik kan niet.
[ Voor 21% gewijzigd door svenvv2 op 02-07-2014 16:35 ]
Vandaag weer bijzonder productief bezig geweest. Een compilatie volgt (misschien) nog, maar hier alvast een voorproefje:
[YouTube: http://youtu.be/w1odOdYliHc]
[YouTube: http://youtu.be/w1odOdYliHc]
Was gezellig gisteren, moet alleen nog veel leren.
Ben ook nog Level 1 en dat steekt behoorlijk af tegen de level 90'ers gisteren.
Maar voor 2de maal Multiplayer ging het niet slecht, kende eigenlijk geen van de maps die we speelde.
Waarschijnlijk kom ik vanavond wel weer.
Wel grappig dat iemand niet door had dat ik op TS was en ik hem nog net kon stoppen met iets over mij te zeggen.
Ben ook nog Level 1 en dat steekt behoorlijk af tegen de level 90'ers gisteren.
Maar voor 2de maal Multiplayer ging het niet slecht, kende eigenlijk geen van de maps die we speelde.
Waarschijnlijk kom ik vanavond wel weer.
Wel grappig dat iemand niet door had dat ik op TS was en ik hem nog net kon stoppen met iets over mij te zeggen.
[ Voor 17% gewijzigd door Ithric op 03-07-2014 07:38 ]
Helaas niet het geluid van TS erbij maar wel een lekkere snotneus van mij ...
http://www.twitch.tv/grandenl/b/543884216
http://www.twitch.tv/grandenl/b/543884216
Hier mijn opnames van gisteravond, inclusief een mislukte knife op Sander. Helaas was er iets mis gegaan bij het schieten met de jeeps waardoor er geen opname van is. Misschien binnenkort nog maar eens proberen.
Ging gisteren opzich nog wel lekker!
Alleen op een gegeven moment was iedereen verdwenen, zal vanaf nu maar eens Teamspeak aanzetten, dan weet ik in ieder geval waar iedereen heen gaat
Oo wij bleven over, beetje chatten en toen een mooi geplaatste Nade.pwvd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:31:
Ging gisteren opzich nog wel lekker!Alleen op een gegeven moment was iedereen verdwenen, zal vanaf nu maar eens Teamspeak aanzetten, dan weet ik in ieder geval waar iedereen heen gaat

ik heb me ook aangemeld onder de TRIPS0804 ben niet de beste speler alleen
Helaas....-Fix for an issue where players were able to duplicate Battle Pickups by repeatedly picking up a kit
De patchnotes zijn overigens hier te vinden.
Blijkbaar al een keer aangemeld, ben alleen niet toegelaten, had niks gepost. Zou iemand mij kunnen inviten zodat ik er als nog inkan?
Ik ga proberen vanavond aanwezig te zijn!
Als er meer mensen komen natuurlijk...
Editie: niet dus. Problemen met GPU.
Editie: niet dus. Problemen met GPU.
[ Voor 19% gewijzigd door Brogala op 10-07-2014 19:50 ]
Je hebt een friend request. Als friend kan ik je wel alsnog member invite sturen.R1NS3 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:14:
Blijkbaar al een keer aangemeld, ben alleen niet toegelaten, had niks gepost. Zou iemand mij kunnen inviten zodat ik er als nog inkan?
Ik heb hem zojuist geaccepteerdMaranello schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 22:58:
[...]
Je hebt een friend request. Als friend kan ik je wel alsnog member invite sturen.