aangemeld met NC1701JR!! XD! see you ingame!!
Hebben we allemaal al een beetje zin in morgen?
Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG
Ik had me aangemeld, maar had nog geen acc op deze site.. Dus nogmaals maar deze keer MET een account op tweakers 
PS: Heb dezelfde naam op BF en hier
Als ik je naam in tik kom ik alleen een X360 speler tegen?Bearacuda schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:59:
Ik had me aangemeld, maar had nog geen acc op deze site.. Dus nogmaals maar deze keer MET een account op tweakers
Hier spreekt je boyyyy, de encyclopedie van stats, wollaaaa
gekke thijs, wandelende BF4 bibliotheek x'D
wat is het toch heerlijk om jou van headshots te voorzien
wat is het toch heerlijk om jou van headshots te voorzien
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Ja was een foutjesvenvv2 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 23:56:
[...]
Als ik je naam in tik kom ik alleen een X360 speler tegen?
<<<<<<< DIT BERICHT KOMT VAN BEARACUDA AF>>>>>>
ik vermoed dat ik nog ingelogd stond op zijn laptop oid en hij per ongeluk onder mijn naam dit bericht heeft geplaatst...:')
[ Voor 24% gewijzigd door jimz93 op 23-05-2014 12:08 ]
Net zo heerlijk om jou constant vol te pompen met AS-VAL lood en de rage aan te horenjimz93 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 08:19:
gekke thijs, wandelende BF4 bibliotheek x'D
wat is het toch heerlijk om jou van headshots te voorzien![]()
@ thijs idd haha! 
voor mij vrijdag pas weer helaas
voor mij vrijdag pas weer helaas
Jongens, ik ben er vanavond pas vrij laat. M'n nieuwe homeserver is binnen, dus ik ben lekker een avondje bouwen
Maar we kunnen nog steeds van Sven genieten met dit liedje YouTube: DILDON SVEN
Zoals zojuist op de TeamSpeak geopperd werd is het misschien een goed idee om gezamelijk een eigen server aan te schaffen waar we dan met zijn allen op kunnen spelen. Op het moment zijn we vaak even bezig voordat iedereen op dezelfde server zit. Daarna worden we vaak uit het speelritme gehaald door een autobalancer, een language filter of andere ongein.
Daarom deze vragen: hoe groot is de noodzaak voor een eigen server, gaan we er dan veelvuldig gebruik van maken, wie zou eventueel willen bijdragen aan de maandelijkse kosten? Mensen die meebetalen zullen dan ook adminrechten krijgen om de server te onderhouden.
Laat maar horen!
Daarom deze vragen: hoe groot is de noodzaak voor een eigen server, gaan we er dan veelvuldig gebruik van maken, wie zou eventueel willen bijdragen aan de maandelijkse kosten? Mensen die meebetalen zullen dan ook adminrechten krijgen om de server te onderhouden.
Laat maar horen!
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Even mijn 2 cents over een eigen server.
Tijdens onze Teamspeak sessie werd er inderdaad gesproken over een eigen server. Specifiek over een 32/48 slots server. Zo'n server kost ongeveer 0.85 cent per slot, dus reken op een 25-40 euro per maand.
Niemand is verplicht om mee te betalen, maar zoals hierboven werd gezegd krijg je bij het meebetalen admin rechten en kan je dus bijvoorbeeld zelf map/spelers switchen.
Voordelen:
Niet meer eindeloos lang wachten en proberen te switchen om bij elkaar in het team te komen
Custom map/gamemode rotation
Nadelen:
Iemand moet de kas bijhouden en de server op naam hebben
Kans dat de server nooit gevuld is
Onderhoud(?)
Ik ben in ieder geval heel erg voor en ben zeker bereid hiervoor 3-4 euro per maand te betalen. Lijkt me erg fijn om gewoon een vaste server te hebben waar we op kunnen spelen.
edit:
Voor ik het vergeet, was echt heel gezellig vanavond! Nieuw record gehaald qua Tweakers (volgens mij iets van een 15 man?) Mag elke week wel zo zijn
!
Tijdens onze Teamspeak sessie werd er inderdaad gesproken over een eigen server. Specifiek over een 32/48 slots server. Zo'n server kost ongeveer 0.85 cent per slot, dus reken op een 25-40 euro per maand.
Niemand is verplicht om mee te betalen, maar zoals hierboven werd gezegd krijg je bij het meebetalen admin rechten en kan je dus bijvoorbeeld zelf map/spelers switchen.
Voordelen:
Niet meer eindeloos lang wachten en proberen te switchen om bij elkaar in het team te komen
Custom map/gamemode rotation
Nadelen:
Iemand moet de kas bijhouden en de server op naam hebben
Kans dat de server nooit gevuld is
Onderhoud(?)
Ik ben in ieder geval heel erg voor en ben zeker bereid hiervoor 3-4 euro per maand te betalen. Lijkt me erg fijn om gewoon een vaste server te hebben waar we op kunnen spelen.
edit:
Voor ik het vergeet, was echt heel gezellig vanavond! Nieuw record gehaald qua Tweakers (volgens mij iets van een 15 man?) Mag elke week wel zo zijn
[ Voor 8% gewijzigd door Ryber op 21-05-2014 22:50 ]
Je klopt, je kunt het altijd nog een maandje proberen.
Als het dan (niet) bevalt, kun we het dan nog cancellen.
Er moet dan voor die ene maand wel betaald worden natuurlijk.
Ik wil best meebetalen, heb nog wat geld op PayPal staan.
Als het dan (niet) bevalt, kun we het dan nog cancellen.
Er moet dan voor die ene maand wel betaald worden natuurlijk.
Ik wil best meebetalen, heb nog wat geld op PayPal staan.
Count me in! ben ook bereid maandbedrag te betalen.
Denk aan zo'n 5 euries per maand voor mij.
32 slots lijkt voor mij prima!. bij meer spelers vind ik het vaak te druk worden
Denk aan zo'n 5 euries per maand voor mij.
32 slots lijkt voor mij prima!. bij meer spelers vind ik het vaak te druk worden
[ Voor 56% gewijzigd door tijmenvn op 21-05-2014 23:15 ]
AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)
Ik ben bereid en kan 3 euro per maand missen om mee te betalen.
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Ik doe wel mee hoor 
Momenteel ben ik dus aan het migreren van mijn Dedicated server naar een homeserver. Dit betekent dus dat teamspeak mogelijk niet goed meer draait aangezien we met 4 man een 2,5mbit upload-lijntje moeten delen. Nu zou ik graag volgende week een testje willen doen om te kijken hoe de performance vn TS3 is op die thuisserver.
Dit betekent dat ik volgende week woensdag het ''tweakersplatoon.nl'' domein tijdelijk ga verzetten zodat het naar mijn thuisserver wijst. Met een beetje geluk merken jullie hier niks van, maar ik zou graag willen horen of er eventuele haperingen optreden als er 10+ man op de server zitten.
Mochten er problemen zijn zal ik serieus overwegen de virtuele stekker toch niet uit de dedicated server (lees: seedbox) te trekken zodat we ongestoord kunnen blijven ouwehoeren
Momenteel ben ik dus aan het migreren van mijn Dedicated server naar een homeserver. Dit betekent dus dat teamspeak mogelijk niet goed meer draait aangezien we met 4 man een 2,5mbit upload-lijntje moeten delen. Nu zou ik graag volgende week een testje willen doen om te kijken hoe de performance vn TS3 is op die thuisserver.
Dit betekent dat ik volgende week woensdag het ''tweakersplatoon.nl'' domein tijdelijk ga verzetten zodat het naar mijn thuisserver wijst. Met een beetje geluk merken jullie hier niks van, maar ik zou graag willen horen of er eventuele haperingen optreden als er 10+ man op de server zitten.
Mochten er problemen zijn zal ik serieus overwegen de virtuele stekker toch niet uit de dedicated server (lees: seedbox) te trekken zodat we ongestoord kunnen blijven ouwehoeren
Bij mij is het ook altijd nog gelukt met Skype heel veel mensen, met ongeveer dezelfde snelheid.
Denk dat het geen probleem gaat worden, maar dat zien we dan wel.
Denk dat het geen probleem gaat worden, maar dat zien we dan wel.
Sven, DM!
Ik heb nog een VPS waar de Teamspeak op kan draaien. Daar zit wel een iets snellere lijn op dan 2.5mbit upload
Ik heb nog een VPS waar de Teamspeak op kan draaien. Daar zit wel een iets snellere lijn op dan 2.5mbit upload
Count me in!
Ik wil tot max €5 per maand doneren ;-)
mij lijk 48 man dan het mooiste maar als we zover zijn dat we qua kosten rondkomen kunnen we wel weer even een poll houden lijkt me (aantal spelere / game modes / maps ).
Ik wil tot max €5 per maand doneren ;-)
mij lijk 48 man dan het mooiste maar als we zover zijn dat we qua kosten rondkomen kunnen we wel weer even een poll houden lijkt me (aantal spelere / game modes / maps ).
Ik zou ook best een paar euries willen lappen elke maand als we daar een fatsoenlijke server voor krijgen.
Over de inrichting daarvan: als ik het resultaat van de poll bekijk die we een tijdje geleden gehouden hebben via Battlelog, dan lijkt de overgrote meerderheid te kiezen voor maximaal 48 man om zelf op te spelen. Daarnaast waren de populairste game modes Conquest (Large), Obliteration en Rush. De rest (TDM, Domination, etc.) volgde op grote afstand. Ik denk dat we die resultaten best kunnen gebruiken voor de eigen server.
Over de inrichting daarvan: als ik het resultaat van de poll bekijk die we een tijdje geleden gehouden hebben via Battlelog, dan lijkt de overgrote meerderheid te kiezen voor maximaal 48 man om zelf op te spelen. Daarnaast waren de populairste game modes Conquest (Large), Obliteration en Rush. De rest (TDM, Domination, etc.) volgde op grote afstand. Ik denk dat we die resultaten best kunnen gebruiken voor de eigen server.
ik ben ook bereid om mee te betalen, lijkt me best leuk.
Het is wel een goed idee om niet direct voor een lange tijd de server te huren. Er komt binnenkort namelijk squadjoin( is nu beschikbaar op consoles). Dit zou het stukken makkelijker maken om een server te joinen. Dat neemt alleen niet weg dat we zelf de regeltjes kunnen bepalen. Wie werd nou ookalweer gekicked voor "putain" ? haha
Waar is die poll te vinden trouwens?
Het is wel een goed idee om niet direct voor een lange tijd de server te huren. Er komt binnenkort namelijk squadjoin( is nu beschikbaar op consoles). Dit zou het stukken makkelijker maken om een server te joinen. Dat neemt alleen niet weg dat we zelf de regeltjes kunnen bepalen. Wie werd nou ookalweer gekicked voor "putain" ? haha
Waar is die poll te vinden trouwens?
Het is een sticky op onze platoonpagina, in de private feed.
Verwijderd
Ik zou ook wel mee willen betalen. Lijkt me een goed plan, dat inderdaad wat problemen zal verhelpen. Bovendien hebben we hier op GoT een redelijk platform om de server te promoten, toch? Het BF4 topic is een heel actief topic hier.
aangemeld, TheSheepRider
Rustig aan hè
Ben ook best bereid om wat te missen voor een leuke server
@lordprimoz ik ben gebant voor language; 'putain' en even later nog 'fuck'

Mede bereid om een (kleine) maandelijks bedrag neer te tellen voor een eventuele server. Maar dan ZONDER LANGUAGE FILTER! 
Misschien even kijken wat het kost om een server te huren. Daarna een poll opzetten, met wie wil mee betalen aan deze server. Des te meer man mee willen betalen, des te lager de kosten individueel.
Misschien even kijken wat het kost om een server te huren. Daarna een poll opzetten, met wie wil mee betalen aan deze server. Des te meer man mee willen betalen, des te lager de kosten individueel.
[ Voor 44% gewijzigd door FerdinandeZ op 22-05-2014 15:39 ]
Als het een "GOEDE" server word dan zijn er 4 mensen waarmee ik speel inclusief mijzelf die mee zouden betalen en dagelijks spelen.
Hierbij leg ik de nadruk op goede, want dan moet deze server wel elke dag vol zitten, de juiste plugins hebben en een normale maprotatie (vote map of iets dergelijks) met geen onzin gamemodes.
Als ik 's avonds wil spelen moet hij ook wel vol zitten. Ik ben niet iemand die erin gaat zitten wachten tot de server een keer vol stroomt. Denk hierbij aan 48/64 man server.
Hierbij leg ik de nadruk op goede, want dan moet deze server wel elke dag vol zitten, de juiste plugins hebben en een normale maprotatie (vote map of iets dergelijks) met geen onzin gamemodes.
Als ik 's avonds wil spelen moet hij ook wel vol zitten. Ik ben niet iemand die erin gaat zitten wachten tot de server een keer vol stroomt. Denk hierbij aan 48/64 man server.
[ Voor 19% gewijzigd door secretdk op 22-05-2014 16:10 ]
Heb een beetje hetzelfde. Ik wil best wat meebetalen als ik er echt plezier van heb.secretdk schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:57:
Als het een "GOEDE" server word dan zijn er 4 mensen waarmee ik spel inclusief mijzelf die mee zouden betalen en dagelijks spelen.
Ik vind het geen probleem om mee te betalen. Admin rechten prima, maar daar heb ik totaal geen verstand van en wil dat ook zo houden. Beter voor iedereen...lol.
48 slots wat mij betreft de max. Als het een goede server wordt.... Tja begrijp die opmerking, maar dat ligt vooral aan onszelf. Als we niet op komen draven om te spelen, wordt het bij voorbaat niks.
Tevens lijkt het me een goed plan dat een beperkte groep zich gaat bezig houden met de map rotatie en gamemodes. Conquest (large), Rush en Obliteration zijn wat mij betreft prima...
48 slots wat mij betreft de max. Als het een goede server wordt.... Tja begrijp die opmerking, maar dat ligt vooral aan onszelf. Als we niet op komen draven om te spelen, wordt het bij voorbaat niks.
Tevens lijkt het me een goed plan dat een beperkte groep zich gaat bezig houden met de map rotatie en gamemodes. Conquest (large), Rush en Obliteration zijn wat mij betreft prima...
Er spelen 2 tweakers op dezelfde server, alleen wel 64 man... sorry maar dat vind ik echt niet leuk. Ik join een 32 man server
Maar 32 en lager (voor CQ or CA) is zo saai en leeg imo. Al is het bij locker of metro wel gelijk een clusterfuck met zoveel mensen
Heb even een Google Spreadsheet gemaakt, als iedereen die even invult is het wat overzichtelijker.
Klik hier voor Spreadsheet
Als jullie de beveiliging bovenin niet fijn vinden, moet je bovenin bij 'weergeven' even 'beveiligde bereiken' wegklikken.
Klik hier voor Spreadsheet
Als jullie de beveiliging bovenin niet fijn vinden, moet je bovenin bij 'weergeven' even 'beveiligde bereiken' wegklikken.
Heb me ook aangemeld op Tweakers Platoon. Wacht nog op acceptatie.
Battlelog naam: Zoutsnoepje
Battlelog naam: Zoutsnoepje
Bij I3D kost een (gebrande) 48-slots server 41 euro per maand. Het lijkt me het vestandigste om niet meer dan 6-7 man aan die server te laten meebetalen. Anders krijg je een enorm adminfest.
Als we van 7 man uitgaan is het pakweg 6 euro de man per maand. Dat is een bedrag wat ik best wil missen.
Mijn Dedicated server is trouwens automagisch met 6 maanden verlengd, dus TS3 blijft nog wel even in de lucht.
(Daar ging weer 75 euro)
Als we van 7 man uitgaan is het pakweg 6 euro de man per maand. Dat is een bedrag wat ik best wil missen.
Mijn Dedicated server is trouwens automagisch met 6 maanden verlengd, dus TS3 blijft nog wel even in de lucht.
[ Voor 18% gewijzigd door svenvv2 op 22-05-2014 18:37 ]
Zo juist ingevuld, eventuele opmerkingen die verwerkt kunnen worden in de spreadsheet:
Voorkeur gamemode | Max players | Vehicle spawntime | Maps | Ticketcount |
Daarnaast nog een toevoeging waar we aan kunnen denken.
Eventuele diegene die admin rechten wil hebben en diegene die het niet wil hebben, lagere maandlasten?
Voorkeur gamemode | Max players | Vehicle spawntime | Maps | Ticketcount |
Daarnaast nog een toevoeging waar we aan kunnen denken.
Eventuele diegene die admin rechten wil hebben en diegene die het niet wil hebben, lagere maandlasten?
[ Voor 38% gewijzigd door FerdinandeZ op 22-05-2014 18:49 ]
Je hoeft toch niet iedereen admin te geven?svenvv2 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 18:34:
Bij I3D kost een (gebrande) 48-slots server 41 euro per maand. Het lijkt me het vestandigste om niet meer dan 6-7 man aan die server te laten meebetalen. Anders krijg je een enorm adminfest.
Mijn Dedicated server is trouwens automagisch met 6 maanden verlengd, dus TS3 blijft nog wel even in de lucht.(Daar ging weer 75 euro)
Gedaan. Ik zou wel admin willen, echter wil ik max 2 euro per maand betalen (later misschien meer) dus ik snap best als ik dat niet krijg ivm mijn donatie.
en dan is er een grapjas die het verwijdert, altijd leuk die kinderen hier op het forum.
en diegene had er ook een troll face bij gezet. ik kan de goeie revisie niet terugzetten maar wel zien. ik ga die regels dan maar even kopieren en weer terug zetten
ik ben een kind... maar ik was 't niet. Ik snap die humor nietsecretdk schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 19:27:
en dan is er een grapjas die het verwijdert, altijd leuk die kinderen hier op het forum.
Een backup van een paar minuten geleden staat hier: https://docs.google.com/s...Ic2mNP3c/edit?usp=sharing
Deze kan niet bewerkt worden.
Deze kan niet bewerkt worden.
Ik heb mijzelf ook even aangemeld. Ik heet MongolSlayer
Tis maar idee, maar van het geld voor de server kan misschien een deel voor de TS opgehoest worden...svenvv2 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 18:34:
Mijn Dedicated server is trouwens automagisch met 6 maanden verlengd, dus TS3 blijft nog wel even in de lucht.(Daar ging weer 75 euro)
kinderen, kinderachtig (haha grappig alles verwijderen)Brogala schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:58:
[...]
ik ben een kind... maar ik was 't niet. Ik snap die humor nietMaar waarom gelijk aan kinderen denken?
als je die link niet ziet dan weet ik het ook niet meer.
TS hoef je niet te kopen, er zijn zat mensen hier die een servertje hebben om het thuis te hosten.Layumi schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:35:
[...]
Tis maar idee, maar van het geld voor de server kan misschien een deel voor de TS opgehoest worden...
[ Voor 32% gewijzigd door secretdk op 22-05-2014 22:07 ]
/delete
[ Voor 99% gewijzigd door secretdk op 22-05-2014 22:06 . Reden: Ongelukkig moment in mijn forum carrière. ]
Het lijkt erop dat we met de huidige mensen wel rond komen om een 48 slots server te huren.
Ik denk dat het handig is om iedereen die dan betaald admin te maken. De huidige lijst laat toch wel zien dat bepaalde mensen ook dezelfde richtlijnen hebben voor een server, namelijk: Conquest en Obliteration, 48 man, Fast vehicle spawn, met DLC.
Ik denk zelf aan: Teun, FerdinandeZ, Arcantraxx (svenvv2), CriticalMeth (Lanfear89), Anthirian, LordPrimoz, Maranello en ikzelf.
Waarom bovenstaande mensen? Zijn allemaal zeer actieve spelers die niet gaan lopen ragen als dingen fout gaan (niet persoonlijk bedoelt richting andere mensen). Nadeel van meer mensen is dat er sowieso gezeik/ontevredenheid gaat ontstaan over de server. Je wil tenslotte dat je geld naar een server gaat die bij jou speelstijl past
43 euro/maand (=48 slots branded i3d server + procon) zou 5,4 euro per man per maand zijn. Vind ik persoonlijk zeeeeer schappelijk!
Ik denk dat het handig is om iedereen die dan betaald admin te maken. De huidige lijst laat toch wel zien dat bepaalde mensen ook dezelfde richtlijnen hebben voor een server, namelijk: Conquest en Obliteration, 48 man, Fast vehicle spawn, met DLC.
Ik denk zelf aan: Teun, FerdinandeZ, Arcantraxx (svenvv2), CriticalMeth (Lanfear89), Anthirian, LordPrimoz, Maranello en ikzelf.
Waarom bovenstaande mensen? Zijn allemaal zeer actieve spelers die niet gaan lopen ragen als dingen fout gaan (niet persoonlijk bedoelt richting andere mensen). Nadeel van meer mensen is dat er sowieso gezeik/ontevredenheid gaat ontstaan over de server. Je wil tenslotte dat je geld naar een server gaat die bij jou speelstijl past
43 euro/maand (=48 slots branded i3d server + procon) zou 5,4 euro per man per maand zijn. Vind ik persoonlijk zeeeeer schappelijk!
[ Voor 21% gewijzigd door Ryber op 22-05-2014 23:20 ]
als ik het geld er voor had hielp ik mee met de server kosten
dacht dat het animo voor meebetalen aan een server hoger lag =P. Misschien zijn er nog meer mensen die het forum nog niet hebben gelezen?Ryber schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 23:12:
Het lijkt erop dat we met de huidige mensen wel rond komen om een 48 slots server te huren.
Waarom bovenstaande mensen? Zijn allemaal zeer actieve spelers die niet gaan lopen ragen als dingen fout gaan (niet persoonlijk bedoelt richting andere mensen). Nadeel van meer mensen is dat er sowieso gezeik/ontevredenheid gaat ontstaan over de server. Je wil tenslotte dat je geld naar een server gaat die bij jou speelstijl past![]()
op zich niks mis met 5.4 euro p/m, al bekend wie uiteindelijk de server gaat huren?
Ik wil ook best wel wat euros dokken voor een leuke server, wat aannemelijk impliciet is aan het feit dat het een Tweakers server is
Ik wil wel het eindstation zijn voor de betalingen aan de hoster, maar voor dat zover is moet ik wel eerst even goed kijken welke we willen hebben. Ik heb me namelijk nog niet echt verdiept in de opties die er zijn.
Ik lees het allemaal zojuist pas. Heb het lijstje nu dan ook ingevuld.
Ik ben zelf ook erg actief dus het lijkt me leuk als ik ook actief kan/mag bijdragen aan deze server
Het lijkt me overigen wel netjes om een gedeelte af te staan aan svenv i.v.m. de kosten van te TeamSpeak server die hij voor ons beschikbaar stelt.
Ik ben zelf ook erg actief dus het lijkt me leuk als ik ook actief kan/mag bijdragen aan deze server
Het lijkt me overigen wel netjes om een gedeelte af te staan aan svenv i.v.m. de kosten van te TeamSpeak server die hij voor ons beschikbaar stelt.
Nog even een opmerking....
Wat is de verwachting van het vol raken van de server door Tweakers???? Er zijn er ruim 100 aangemeld, maar op topdagen zijn er hooguit 20 aan t spelen, waarvan de helft niet op TS komt.
Hou rekening dat het allemaal op een klein groepje gaat aankomen om de server te vullen. Hopelijk heeft het een aanzuigende werking. Ook nu zie je steeds dezelfde reageren met alles...
Wat is de verwachting van het vol raken van de server door Tweakers???? Er zijn er ruim 100 aangemeld, maar op topdagen zijn er hooguit 20 aan t spelen, waarvan de helft niet op TS komt.
Hou rekening dat het allemaal op een klein groepje gaat aankomen om de server te vullen. Hopelijk heeft het een aanzuigende werking. Ook nu zie je steeds dezelfde reageren met alles...
Primoz, heb er ook bij staan dat er (imho) beter niet teveel mensen mee betalen en dus admin rights hebben, ik denk dat het handiger is een kleinere groep actieve admins te hebben.lordprimoz schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:21:
[...]
dacht dat het animo voor meebetalen aan een server hoger lag =P. Misschien zijn er nog meer mensen die het forum nog niet hebben gelezen?
op zich niks mis met 5.4 euro p/m, al bekend wie uiteindelijk de server gaat huren?
Ben het er overigens ook mee eens dat het wel sociaal is om een deeltje naar Sven te doen voor de Teamspeak
Ik heb overigens in mijn vorige post maar een random groepje mensen gepakt die allemaal dezelfde voorkeuren hadden qua server settings.
@Anthirian: Erg tof dat je dit op je wil nemen! Heb je even gedm'ed. Vanavond teamspeak sessie om een poging te doen tot bespreken?
@Layumi: In het beste geval vult de server zichzelf en moeten we gaan kicken om ruimte te maken voor platoon mates
edit: excuus voor de spam van mijn kant, ben gewoon erg enthousiast
[ Voor 3% gewijzigd door Ryber op 23-05-2014 17:50 ]
De server zal zichzelf wel vullen, als je met een paar mensen erin zitten.
Omdat we dan boven de lege servers staan in de lijst, als je voor aantal spelers sorteert.
En meestal blijft de server ook wel vol als we eenmaal vol zitten, voor die dag in ieder geval.
Het gaat meer om het makkelijk samen in hetzelfde team komen, en onze eigen regeltjes maken etc.
Omdat we dan boven de lege servers staan in de lijst, als je voor aantal spelers sorteert.
En meestal blijft de server ook wel vol als we eenmaal vol zitten, voor die dag in ieder geval.
Het gaat meer om het makkelijk samen in hetzelfde team komen, en onze eigen regeltjes maken etc.
Als er mensen zijn die willen meebetalen en geen admin willen zijn, waarom die laten lopen?? Zag er zo al 2 staanRyber schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 17:30:
[...]
Primoz, heb er ook bij staan dat er (imho) beter niet teveel mensen mee betalen en dus admin rights hebben, ik denk dat het handiger is een kleinere groep actieve admins te hebben.
Ben het er overigens ook mee eens dat het wel sociaal is om een deeltje naar Sven te doen voor de Teamspeak.
edit: excuus voor de spam van mijn kant, ben gewoon erg enthousiast
Je enthousiasme is leuk, houdt er lekker de gang in...
Zie de startpost
[ Voor 35% gewijzigd door Anthirian op 23-05-2014 21:32 ]
Tadaaaaa
Daar issie dan, onze enige echte Tweakers Platoon server
!!!
http://battlelog.battlefi...spawncamp-No-vehicle-camp
Daar issie dan, onze enige echte Tweakers Platoon server

[ Voor 41% gewijzigd door Ryber op 24-05-2014 02:22 ]
TweakersPlatoon server is Nu Online!
http://battlelog.battlefi...pawncamp-No-vehicle-camp/
Ivm met lastige adminstratie als er veel administrators zijn is besloten met 8 man de server te huren. Donaties zijn natuurlijk altijd welkom. Dit kan gedaan worden via paypal naar svenvv@zeelandnet.nl
http://battlelog.battlefi...pawncamp-No-vehicle-camp/
Ivm met lastige adminstratie als er veel administrators zijn is besloten met 8 man de server te huren. Donaties zijn natuurlijk altijd welkom. Dit kan gedaan worden via paypal naar svenvv@zeelandnet.nl
Wat een leuk potje, m'n skill is wel met 40 omlaag gegaan maar boeie. Dat krijg ik wel weer omhoog. Niet dat ik er echt om geef maar toch.
wel jammer dat ik uitgesloten ben van deelname aan het server beheer 
ik was erg enthousiast gemaakt door het idee echter kan ik er nu niet aan bijdragen (behalve financieel dan...)
toch een beetje teleurstellend, ook gezien hierin verder niets is overlegd
ik was erg enthousiast gemaakt door het idee echter kan ik er nu niet aan bijdragen (behalve financieel dan...)

[ Voor 9% gewijzigd door jimz93 op 23-05-2014 23:24 ]
Gister toen we even obliteration speelde op dawnbreaker met zon 4 tweakers joinde er toch al snel een hoopje random mensen. Dus de server vult waarschijnlijk wel als je maps doet die veel mensen spelen. Ik denk wel dat veel mensen(ikzelf ook) lege servers wegfilteren dus je zou toch met een paar tweakers de server moeten joinen voordat er anderen komen.
Verwijderd
Zo, dat hebben jullie snel geregeld. Klasse!Ryber schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 21:59:
Tadaaaaa
Daar issie dan, onze enige echte Tweakers Platoon server!!!
[afbeelding]
Morgen maar eens uittesten.
Het is inderdaad wat te snel gegaan. Zelfs FerdinandeZ en ik wisten nog van niks. We gaan het nog even wat beter regelen. Meer info volgt.jimz93 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 23:21:
wel jammer dat ik uitgesloten ben van deelname aan het server beheer
Staat bij mij nu ook tussen de favorieten
.
gister de server ingewijd met o.a Ryber en lordprimoz, even flink rond gekloot. dit kan iets leuks worden als we de server vol krijgen
Dat er al een server is, Ferbaast me eigenlijk. Goed dat er initiatief wordt genomen. Maar was misschien goed geweest om even duidelijke afspraken te maken ivm adminrechten/ donaties / serversettings/ etc..
Misschien zondag overleggen, diegene die niet buiten zitten in t zonnentje
Zal vanavond de server eens fergezellen.
Voor de duidelijkheid met echte naam is Fer. Vandaar de woordspeling.
Misschien zondag overleggen, diegene die niet buiten zitten in t zonnentje
Zal vanavond de server eens fergezellen.
Voor de duidelijkheid met echte naam is Fer. Vandaar de woordspeling.
Ik wil ook wel graag op de server komen spelen alleen heb ik geen dlc second assault en naval strike. dus als de server vereist dat je die dlc's moet hebben zal ik er niet op spelen..
De game size is teruggezet naar 48 ipv 50, anders konden we alleen gevonden worden als je bij game size 'Other' aangevinkt had.
En op het moment zitten er geen dlc maps in de map rotation dus kan je ook joinen zonder dlc's. Er is trouwens een tweaker die premium voor 25 euro verkoopt.
Verwijderd
Als inclusief basic game is, heb ik wel interesse.bartbart333 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 18:29:
En op het moment zitten er geen dlc maps in de map rotation dus kan je ook joinen zonder dlc's. Er is trouwens een tweaker die premium voor 25 euro verkoopt.
Leuk dat de server geregeld is gisteravond! Bij wie kan ik zijn om financieel een steentje bij te dragen? Ik begreep dat een aantal mensen al wat overgemaakt hadden via Paypal naar iemand..
Origin: Kroobie
Dat is helaas exclusief basisgame.Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 18:40:
[...]
Als inclusief basic game is, heb ik wel interesse.
Volgens mij kan je met Paypal hier: svenvv@zeelandnet.nl geld doneren voor de server.Krooby schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 21:31:
Leuk dat de server geregeld is gisteravond! Bij wie kan ik zijn om financieel een steentje bij te dragen? Ik begreep dat een aantal mensen al wat overgemaakt hadden via Paypal naar iemand..
om uit te zoeken wat we als beste map rotatie kunnen instellen voor de server hier een poll. Als jullie die even kunnen invullen zou dat erg mooi zijn.
https://docs.google.com/f...nI/viewform?usp=send_form
https://docs.google.com/f...nI/viewform?usp=send_form
@DeadHead heb je geaccept 
Lordprimoz, heb hem ingevuld hoor!
(resultaten zijn hier te vinden: https://docs.google.com/f...sZiuUxphPnI/viewanalytics)
Morgen word er op de TeamSpeak afspraken gemaakt mbt de server!! Precieze tijd is nog niet bekend, maar ik zal vanaf de vroege middag wel aanwezig zijn.
Lordprimoz, heb hem ingevuld hoor!
(resultaten zijn hier te vinden: https://docs.google.com/f...sZiuUxphPnI/viewanalytics)
Morgen word er op de TeamSpeak afspraken gemaakt mbt de server!! Precieze tijd is nog niet bekend, maar ik zal vanaf de vroege middag wel aanwezig zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door Ryber op 25-05-2014 00:47 ]
Verwijderd
Ik Meld me ook aan word lache ben nee zo supergoed maar gan er wel soms wa van heb zo me momenten ;p Gamenaam is
BFBartje1989
PC
BFBartje1989
PC

Persoonlijk vind ik dat er te weinig variatie is op de server 
3 maps met 2 gamemodes is vrij weinig.
Wat meer maps leek mij ook wel leuker, hoewel ik me atm prima vermaak op de Twkr server.SmokingCrop schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:32:
Persoonlijk vind ik dat er te weinig variatie is op de server
Klopt, daar wordt ook nog aan gewerkt. We zijn eerst nog even druk met het organiseren van de maandelijkse betalingen.
Ik heb nu alle maps met 9 of meer votes toegevoegd aan de rotation, komt er eigenlijk op naar dat we (bijna) alle Vanilla maps nu in de rotation hebben. Ook heb ik Domination uit de rotation gehaald.
Ben benieuwd of we hem nu nog zo makkelijk volkrijgen. Domination is namelijk wel een mooie gamemode om met weinig spelers te doen.
Ben benieuwd of we hem nu nog zo makkelijk volkrijgen. Domination is namelijk wel een mooie gamemode om met weinig spelers te doen.
van waar het besluit om domination eruit te halen?
ik vond dit idd ook wel leuk om te spelen met minder man
Bedankt!Volgens mij kan je met Paypal hier: svenvv@zeelandnet.nl geld doneren voor de server.
Origin: Kroobie
De resultaten van de poll (een paar posts hierboven) gaven te kennen dat Conquest en Obliteration veruit het populairst zijn. Daarbij komt het feit dat Domination altijd voertuigloos is, waar Conquest en Obliteration wel voertuigen bevat. Kortom, het verschil werd/wordt dan te groot in speelstijlen en mapsize. Daarmee doe je mensen die graag alleen Domination spelen geen plezier mee, maar ook de mensen die liever grote maps spelen en lekker met jets of heli's willen vliegen doe je er geen plezier mee. Mocht blijken dat de server ineens niet zoveel publiek trekt, dan kunnen we altijd nog besluiten om ook weer Domination te gaan doen.jimz93 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:26:
van waar het besluit om domination eruit te halen?
Een beetje kleinere voertuigloze maps er tussen door is op z'n tijd ook wel leuk. Hoeft niet de hele tijd, maar om de 10 rondes ofzo is misschien wel even lekker kwa afwisseling
Als je even wacht joinen er heus wel mensen. Had ik namelijk.
Trouwens de server staat weer op 16 Players, geen idee waarom
Beetje vreemd om Qonq L doen met 16 spelers
Mij werd verteld dat de slots adaptive zijn: meer mensen = groter aantal slotsFerdinandeZ schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:18:
We moeten wel in het oog houden dat het primaire doel vermaak is voor onszelf en niet enkel voor anderen. Als wij plezier beleven aan domination waarom dan niet dee erin houden en de gasten zelf laten beslissen of dat ze dit ook leuk vinden ter afwisseling of niet?Anthirian schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:39:
[...]
De resultaten van de poll (een paar posts hierboven) gaven te kennen dat Conquest en Obliteration veruit het populairst zijn. Daarbij komt het feit dat Domination altijd voertuigloos is, waar Conquest en Obliteration wel voertuigen bevat. Kortom, het verschil werd/wordt dan te groot in speelstijlen en mapsize. Daarmee doe je mensen die graag alleen Domination spelen geen plezier mee, maar ook de mensen die liever grote maps spelen en lekker met jets of heli's willen vliegen doe je er geen plezier mee. Mocht blijken dat de server ineens niet zoveel publiek trekt, dan kunnen we altijd nog besluiten om ook weer Domination te gaan doen.