applied ^.^
Aangemeld onder de naam Haagse-Mafkees
HahaAnthirian schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:58:
Klopt, FerdinandeZ en ik waren gisteren ook even op zoek naar medetweakers. We zagen twee man samen spelen, maar op een volle 64-man server. Daar hou ik niet van, daar heb ik veel teveel lag. Was het een kleinere server geweest, dan hadden we best een paar potjes kunnen spelen inderdaad.
Kijk en ik speel praktisch alleen op 64 man servers
Rapapa...
Volgens mij vanmiddag een record aantal TWKR spelers in één server.. 11 stuks maar liefst, niet allemaal aan dezelfde kant maar veelal wel in hetzelfde squad. Alleen jammer dat we geen ACE Squad hebben behaald, we deden het volgens mij wel goed.. Nou ja.. BLNT
He shit, NET op de middag dat ik besluit een dagje te codenSypher schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:39:
Volgens mij vanmiddag een record aantal TWKR spelers in één server.. 11 stuks maar liefst, niet allemaal aan dezelfde kant maar veelal wel in hetzelfde squad. Alleen jammer dat we geen ACE Squad hebben behaald, we deden het volgens mij wel goed.. Nou ja.. BLNT

Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG
Zou dan echt helpen om TS aan te zetten, zaten er maar 3 opSypher schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:39:
wel leuk met zo'n grote groep
Met 4 man was het al dikke ownage paar uurtjes geleden, lol
http://battlelog.battlefi...74334438059008/271891966/
http://battlelog.battlefi...74334438059008/271891966/
Ik meld me bij deze ook aan met naam Dennis8102. Ik ben zelf niet zo'n hardcore speler gebruik ook eigenlijk nooit TS. Wel eens skype met een vriend met BF3 maar dat is meer ouwehoeren 
Ik wil wel eens met een paar man serieus samen spelen die ook echt voor de objectives gaan
Ik wil wel eens met een paar man serieus samen spelen die ook echt voor de objectives gaan
Paar lekkere rondjes daarnet! 
En nee, ik gebruik geen aimbot, lol xD
Hey maar beste Platoon mates:
WOENSDAGAVOND 19:00? Team vullen en ownen?
shhh! geen hints geven hahahaSmokingCrop schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:56:
Paar lekkere rondjes daarnet!
Oeh, mooie ontwikkeling:
http://battlelog.battlefi...roducing-squad-join-beta/
Niets is irritanter dan een game te joinen omdat anderen er in zitten, in hun squad terecht te komen en bij een rondewissel weer niet. Al heb ik mijn twijfels of die irritante balance scripts daar wel rekening mee (zullen) houden...
Niets is irritanter dan een game te joinen omdat anderen er in zitten, in hun squad terecht te komen en bij een rondewissel weer niet. Al heb ik mijn twijfels of die irritante balance scripts daar wel rekening mee (zullen) houden...
Goed idee. Ik ga zaterdag avond en zondag weer spelen, ben op dit moment op vakantie en heb daarvoor vooral met een vriend die eindelijk een GamePC had gespeeld.Ryber schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:12:
dit is tot nu toe alleen maar beschikbaar voor de console versie, dus niet voor de PC....Sypher schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 19:12:
Oeh, mooie ontwikkeling:
Echt weer zo typisch..lordprimoz schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 23:01:
[...]
dit is tot nu toe alleen maar beschikbaar voor de console versie, dus niet voor de PC....
Ook aangemeld, Ghengisz,
Tijdje eruit geweest. Wennen zeg

Welkom! Bij deze ben je onze 100e platoongenoot!Ghengis schreef op zondag 04 mei 2014 @ 14:33:
Ook aangemeld, Ghengisz,

Hey,
Ik merk dat veel Tweakers tegelijkertijd spelen maar niet bij elkaar op een server zijn. Misschien kunnen jullie wat vaker kijken of er al Tweakers spelen.
En het kan zijn dat de server vol is of dat het bijvoorbeeld een 64 man server is, hier hebben sommige een hekel aan (like me).
Ik merk dat veel Tweakers tegelijkertijd spelen maar niet bij elkaar op een server zijn. Misschien kunnen jullie wat vaker kijken of er al Tweakers spelen.
En het kan zijn dat de server vol is of dat het bijvoorbeeld een 64 man server is, hier hebben sommige een hekel aan (like me).
svenvv2 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 19:14:
[...]
Welkom! Bij deze ben je onze 100e platoongenoot!![]()
![]()
[ Voor 25% gewijzigd door Brogala op 04-05-2014 21:07 ]
svenvv2 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 19:14:
[...]
Welkom! Bij deze ben je onze 100e platoongenoot!![]()
![]()

De eerste paar potjes zitten erop, het moet nog een beetje groeien. Wel al een Bolt & knife only server gevonden
Wat spelen jullie veel?
Ik speel vooral Conquest, maar een potje Rush oid. gaat er ook wel in. Meestal ben ik lui en kies ik de server waar de meeste medetweakers opzitten
Bolt&knive... Dat ga ik ook weer eens doen. Ik mis die Scoutsknivez potjesd van CS wel eerlijk gezegd.
[ Voor 15% gewijzigd door svenvv2 op 05-05-2014 11:44 ]
19:00 lukt niet, wordt wat later maar ben er in ieder geval welRyber schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:12:
Ik heb me ook aangemeld, zocht al mensen om mee te spelen.
Aangezien geen van mijn vrienden (momenteel) Battlefield 4 of een goede game PC heeft.
Aangezien geen van mijn vrienden (momenteel) Battlefield 4 of een goede game PC heeft.
Ik krijg een melding als 't 18:30 is op mijn telefoon
Ik heb heel veel talent om 2 uur na de afspraak te bedenken: 'Hey, ik had nog een afspraak'.
Ik heb heel veel talent om 2 uur na de afspraak te bedenken: 'Hey, ik had nog een afspraak'.
Ik zal me ook aanmelden. Klinkt leuk dit 
TazzAtNL
TazzAtNL
Probeer ook aanwezig te zijn. Waarschijnlijk wel iets later.
En wellicht dat iemand mij dan even met TS kan helpen want om een of andere reden krijg ik dat niet goed aan de praat.
Op de BuG TS server geprobeerd maar krijg geen 'contact' met andere helaas.
En wellicht dat iemand mij dan even met TS kan helpen want om een of andere reden krijg ik dat niet goed aan de praat.
Op de BuG TS server geprobeerd maar krijg geen 'contact' met andere helaas.
Ik zal er ook zijn, heeft iemand voor mij een IP Adres van TS?
Staat op Battlelog pagina maar is: tweakersplatoon.nlGhengis schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:02:
Ik zal er ook zijn, heeft iemand voor mij een IP Adres van TS?
Ik heb me ook aangemeld onder de naam GeneralKlumsy
Op verschillende plekken zelfssmurf_nl schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:11:
[...]
Staat op Battlelog pagina maar is: tweakersplatoon.nl

First world gamer problem: Ik heb zojuist m'n middelvinger zwaar verbrand
Mooi plaatje erbij gemaakt, had ik zin in 

Beterschap, maar waardoor komt het?

iemand al een leuke server gevonden?
stat maken mij niets uit
Zie alleen maar tweakers in volle servers nl
stat maken mij niets uit
[ Voor 26% gewijzigd door arjants op 07-05-2014 19:30 ]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Hetzelfde hier, sta nu in de queue.arjants schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 19:30:
iemand al een leuke server gevonden?
stat maken mij niets uit
We zouden ook een lege server kunnen zoeken en dan opvullen, misschien een idee?
Och het ging vrij snel moet ik zeggen, meestal gaan er aan het einde van een potje wel weer een boel mensen weg. Als je op TS was kon je meteen even vragen of het potje bijna om was, en dan de queue in.
Zoals net besproken, misschien een idee om het vast op woensdag te doen? Er was vandaag in ieder geval genoeg animo, en op vaste dagen is makkelijker te coördineren wie waar welk gametype speelt.
Zoals net besproken, misschien een idee om het vast op woensdag te doen? Er was vandaag in ieder geval genoeg animo, en op vaste dagen is makkelijker te coördineren wie waar welk gametype speelt.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Er zat een gat in mijn ovenwand....teunwillems schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 19:29:
Mooi plaatje erbij gemaakt, had ik zin in
[...]
Ik denk dat het een goed idee is om op een vaste dag wat meer gecoordineerd samen te spelen. Nu is woensdag misschien wat uit de lucht komen vallen, dus ik stel voor om een polletje te maken.Anthirian schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 23:04:
[...]
Nu ben ik er wel voor om het in de werkweek te doen in plaats van in het weekend. Een beetje gezellige afleiding tussendoor is altijd heerlijk
Hey jongens, ik heb een klein probleempje althans... probleem is een groot woord.
Wanneer ik op de TweakTS server wil komen, geeft hij het volgende als foutmelding
insufficient client permissions (failed on i_client_max_channel_subscriptions)
Ik had al op het TS forum gekeken maar de termen waren mij onbekend.
Wanneer ik op de TweakTS server wil komen, geeft hij het volgende als foutmelding
GefixedSplitinfinitive schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 23:18:
Hey jongens, ik heb een klein probleempje althans... probleem is een groot woord.
We hadden een stel Portugezen die steeds een eigen kanaal maakten. Dus we hebben we gesneden in de permissies.....Iets teveel helaas.
Wat TS dus doen is automatisch elk kanaal op de server 'laden' om te kunnen zien wie erin zit. De gastpermissies waren echter zo ingesteld dat alleen het huidige kanaal geladen kon worden. Vandaar die subtiele foutmelding.
ah ok dan weet ik dat, bedankt ^^
Ja, ik vond het echt heel tof om met alle aanwezige TWKR's te spelen
! Paar mooie potjes gehad! In het begin een beetje onwennig, maar na een tijd begonnen de stemmen van iedereen wel redelijk bekend te klinken en ging het spelen steeds vloeiender.
Dag maakt voor mij niet uit. Voorkeur gaat naar woensdag, is altijd wel een dag waarop het bij mij lukt om een paar potjes te doen. Ben benieuwd hoe lang vriendin het oke vind haha, PC staat midden in de woonkamer
Dag maakt voor mij niet uit. Voorkeur gaat naar woensdag, is altijd wel een dag waarop het bij mij lukt om een paar potjes te doen. Ben benieuwd hoe lang vriendin het oke vind haha, PC staat midden in de woonkamer
Mea culpa. Ik had blijkbaar inderdaad een vinkje teveel weggehaald. Dank voor de fix.svenvv2 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 23:37:
[...]
Gefixed![]()
We hadden een stel Portugezen die steeds een eigen kanaal maakten. Dus we hebben we gesneden in de permissies.....Iets teveel helaas.
Wat TS dus doen is automatisch elk kanaal op de server 'laden' om te kunnen zien wie erin zit. De gastpermissies waren echter zo ingesteld dat alleen het huidige kanaal geladen kon worden. Vandaar die subtiele foutmelding.
Aangemeld als LttlAssKicker
Was inderdaad tof, op gegeven moment obliteration tweakers tegen de rest bijna.Ryber schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 00:33:
Ja, ik vond het echt heel tof om met alle aanwezige TWKR's te spelen! Paar mooie potjes gehad! In het begin een beetje onwennig, maar na een tijd begonnen de stemmen van iedereen wel redelijk bekend te klinken en ging het spelen steeds vloeiender.
Ik gebruik logitech keyboard, schermpje daarin laat zien wie er op ts spreekt, maakt het een stuk makkelijker.
Ik hou woensdag avond aan als mooie midweek knalavond, Polletje voor avond is dan wat mij betreft niet zo nodig, maar denk dat een voorkeur voor speltype meer gevraagd is: 32 of 64 spelers, conquest, tdm, obliteration, wel of geen dlc. Niet alle voorkeuren kunnen netuurlijk meegenomen worden maar toch goed om te voorkomen dat er gelijk subgroepjes onstaan van 2-4 spelers die toch op andere type server gaan spelen. Wanneer je vantevoren afspreekt welke gametypes er max achter elkaar speelt blijft het voor iedereen leuker.
Dat lijkt me inderdaad ook een goed idee. Obliteration was leuk om te doen, maar als ik mag kiezen heb ik toch liever Conquest. Zo zullen er vast een hoop mensen weer liever Rush hebben, dus een poll is wel slim.
Ik weet alleen niet hoe je zoiets maakt
Sorry jongens. Afspraak gemist. Ben papa geworden en dan blijk je ineens niet echt afspraken meer te kunnen maken ;-)
Eventueel via GdocsAnthirian schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:05:
Dat lijkt me inderdaad ook een goed idee. Obliteration was leuk om te doen, maar als ik mag kiezen heb ik toch liever Conquest. Zo zullen er vast een hoop mensen weer liever Rush hebben, dus een poll is wel slim.
Ik heb een begin gemaakt, alleen zou dit moeten worden aangepast naar wat jullie er allemaal in willen. Die rechten heb ik gegeven.
Het invulformulier (aanpassen): https://docs.google.com/a...Ha6EIaK9R1e66ZIE-p1E/edit
Invulformulier(invullen): https://docs.google.com/a...IaK9R1e66ZIE-p1E/viewform
De reacties: https://docs.google.com/a...WDJRMVFNLU1BX3JKX3c#gid=0
EDIT: Teun heeft er al een.
[ Voor 10% gewijzigd door Splitinfinitive op 08-05-2014 12:01 ]
Had ik ook net klaar:
https://docs.google.com/f...TY/viewform?usp=send_form
De reacties staan hier: https://docs.google.com/f...p9XV0tbJ3TY/viewanalytics
EDIT: Kan het altijd nog aanpassen, maar volgensmij is dit alles wel.
https://docs.google.com/f...TY/viewform?usp=send_form
De reacties staan hier: https://docs.google.com/f...p9XV0tbJ3TY/viewanalytics
EDIT: Kan het altijd nog aanpassen, maar volgensmij is dit alles wel.
[ Voor 45% gewijzigd door teunw op 08-05-2014 12:07 ]
Top !
Gelijk maar ingevuld. Heb hem ook even op de battlelog gezet voor degene die daar kijken met credits aan Teun !
Gelijk maar ingevuld. Heb hem ook even op de battlelog gezet voor degene die daar kijken met credits aan Teun !
Verwijderd
Heb hem ook ingevuld. Goed initiatief.
Gisteren kon ik niet helaas. Volgende keer zal ik er bij zijn. Het lijkt nu (eindelijk) een beetje van de grond te komen, en dat is goed nieuws
.
Gisteren kon ik niet helaas. Volgende keer zal ik er bij zijn. Het lijkt nu (eindelijk) een beetje van de grond te komen, en dat is goed nieuws
Gisteren ook eens meegespeeld, al zat ik nog niet in Tweakers Platoon. Zag dat smurf ergens speelde. Wel leuk om eens met anderen te spelen al speel ik zelf altijd liever op 64 man servers
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Hah ja! Jij zat op een gegeven moment ook op de TS! Was tof!Sn3gG3l schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:50:
Gisteren ook eens meegespeeld, al zat ik nog niet in Tweakers Platoon. Zag dat smurf ergens speelde. Wel leuk om eens met anderen te spelen al speel ik zelf altijd liever op 64 man servers
Normaal speel ik ook altijd CQL met 64 man, maar moet zeggen dat ik me gisteren prima met obliteration heb vermaakt.
Zie dat op de GDocs het tot nu toe nog redelijk gelijk verloopt. Heb zelf CQL 48 man op woensdag gedaan. Hoeveelheid mensen maken me niet zoveel uit (als het maar 32 of meer is).
Heb per ongeluk mijn naam (C3rb3r7s) ingevuld in het lege veld onder speltype, zou iemand dat kunnen weghalen of mijn gehele entry weghalen zodat ik hem opnieuw in kan vullen? Bij voorbaat dank 
Edit: heb opnieuw een entry gemaakt dus mijn oude (met C3rb3r7s erin) kan gewoon worden weggehaald. Bedankt voor de moeite.
Edit: heb opnieuw een entry gemaakt dus mijn oude (met C3rb3r7s erin) kan gewoon worden weggehaald. Bedankt voor de moeite.
[ Voor 25% gewijzigd door hifigamefreak op 08-05-2014 14:41 ]
Met conquest doe ik persoonlijk allesinds niet mee, dat vind ik een vd saaiste gamemodes die er zijn 
Zelf als je heel je team gevuld is met TWKR's voelt het nog altijd als dat je helemaal niets doet buiten misschien 1 punt vasthouden..
Bij Obliteration 32 Players ga je tenminste altijd actief voor een en dezelfde objective, om er dan met een heli en een paar man met de bomb ervandoor te gaan is gewoon awesome.
En 32 man is al meer dan hectisch genoeg (obliteration/rush) + netcode is een stuk beter bij 32 man.
nu ja, dat is mijn mening erover
Zelf als je heel je team gevuld is met TWKR's voelt het nog altijd als dat je helemaal niets doet buiten misschien 1 punt vasthouden..
Bij Obliteration 32 Players ga je tenminste altijd actief voor een en dezelfde objective, om er dan met een heli en een paar man met de bomb ervandoor te gaan is gewoon awesome.
En 32 man is al meer dan hectisch genoeg (obliteration/rush) + netcode is een stuk beter bij 32 man.
[ Voor 73% gewijzigd door SmokingCrop op 08-05-2014 15:17 ]
De meeste zeggen toch woensdag, met conquest rush, 32 spelers.
Maar we kunnen het beter afwachten denk ik.
[ Voor 5% gewijzigd door teunw op 08-05-2014 16:33 ]
Rush heeft 14 votes en conquest 12?teunwillems schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:08:
De meeste zeggen toch woensdag, met conquest, 32 spelers.
of was het in die korte tijd al veranderd?
Daarnaast hoeven we heel de avond niet dezelfde gamemode te spelen natuurlijk.
[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 08-05-2014 16:32 ]
Ik ben er af en toe ook bij. Helaas moet ik even wennen aan de pc. Heb nog noot op een pc gegamed. Sinds 3 weken een nieuwe pc.
We hoeven uiteraard niet de hele avond dezelfde gamemode te spelen.
Zat gister nog even op ts maar iedereen hield er toen mee op. Behalve maranello dacht ik. Mijn battlelog naam is Haagse-Mafkees hahaha
We hoeven uiteraard niet de hele avond dezelfde gamemode te spelen.
Zat gister nog even op ts maar iedereen hield er toen mee op. Behalve maranello dacht ik. Mijn battlelog naam is Haagse-Mafkees hahaha
ge-applied voor de platoon onder jimz93
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Woensdag- en zondagavond voor mij! Obliteration (ik kende het hele gametype niet eens waardoor ik de eerste puntjes rondjes onderaan bungelde
) vond ik vooral met z'n allen op de bom knallen! dan schiet ik zelf liever vrijblijvend in TDM rond, of iets met rush/conquest.
Nee, denk ook niet dat servers waar een admin op aanwezig is een heel tweakersplatoon van 8-12 man een server volledig laat ownen voor een hele avond. Denk dat je dan zult afwisselen met servers en dan waarschijnlijk ook speltype, maar is dan wel verstandig om je aan het speltype te houden en de 2 meest gevraagde uit de pol gebruiken. Wanneer je op de avond zelf iedereen gaat vragen heb je een discussie op TS en geen gameplay meer.SmokingCrop schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:28:
[...]
Daarnaast hoeven we heel de avond niet dezelfde gamemode te spelen natuurlijk.
Dat viel op zich ook nog wel mee hoor. Ik heb halverwege voorgesteld om wat anders te gaan doen dan Obliteration en al gauw genoeg daarna speelden we Conquest.
Ik heb die poll verkeerd ingevult, ik had conquest maar ik bedoelde obliteration hahaSmokingCrop schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:19:
Met conquest doe ik persoonlijk allesinds niet mee, dat vind ik een vd saaiste gamemodes die er zijn

Hier ben ik het mee eens, ik vond 't erg leuk om met wat Tweakers die bom te vervoeren... dat voelde als teamwork.
Ik vind 48 nog net gaan maar 64 wordt mij te druk...
BTW is obliteration naval strike?Brogala schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 20:26:
[...]
Ik heb die poll verkeerd ingevult, ik had conquest maar ik bedoelde obliteration haha![]()
Hier ben ik het mee eens, ik vond 't erg leuk om met wat Tweakers die bom te vervoeren... dat voelde als teamwork.
Ik vind 48 nog net gaan maar 64 wordt mij te druk...
Anders moet ik even kijken of ik ergens nog een paar tientjes heb liggen voor prenium.
Obliteration is op elke map, carrier assault is naval strike
Ik heb me ook aangemeld onder dezelfde naam als op tweakers.
Tja, op dit moment spelen er 11 mensen maar er spelen er maar 2 op dezelfde server. Teleurstellend. Kom op Tweakers, kijk even of je samen kan spelen! Tussen 10 servers is genoeg keuze!
net met 3 man in dezelfde server gespeeld, was leuk
aangemeld als B4dBosKaBouter
https://valid.x86.fr/xhfd5e
35 mensen die op woensdag hadden gevote, dus we missen er vandaag 31, mooie opkomst....
om 8 uur zat er niemand samen te spelen, enkel paar in de CTE op domination 20 man server
Dus speel ik maar gewoon Minecraft
Dus speel ik maar gewoon Minecraft
mja, had niet veel zin in battlefield, dus om daar speciaal moeite voor te doen, lol
Mooie games daarnet, laatste paar vooral
Ging erg stroef toen ik erbij kwam rond 21:00. Dik ingemaakt op Locker en dat is sowieso mijn map al niet.
Nog even de log van de laatste
Nog even de log van de laatste
[ Voor 3% gewijzigd door Maranello op 14-05-2014 23:30 ]
Ja die laatste game hadden we wel ff mooi gewonnen. Daarvoor ging het iets minder maar het was wel leuk. Er zaten alleen wat tweakers in het andere team op een gegeven moment.
Hah, ik kijk nu op het forum en besef dat er gisteren natuurlijk weer gespeelt werd.. Jammer, volgende keer beter
.
Nou niet om te zeiken, maar volgens mij is het Tweakers Platoon iets van 110 members, en als ik 's avonds (op gristelijke tijden, dat ook nog) inlog, dan zie ik MAX iets van een servertje of 4, 5 waar tweakerts spelen en dan als het echt heeeeeeeel druk is op één server zitten daar maar liefst 4 tweakerts...
Ergens gaat er iets mis...
Ergens gaat er iets mis...
De autobalance gooide roet in het eten.bartbart333 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:35:
Ja die laatste game hadden we wel ff mooi gewonnen. Daarvoor ging het iets minder maar het was wel leuk. Er zaten alleen wat tweakers in het andere team op een gegeven moment.
Origin: Kroobie
jammer dat je niet mee deed gistere smokingcrop, we begonnen in het begin v/d avond met 3 spelers maar uiteindelijk zaten we met een man of 10-12? wat wel leuk was 
@ krooby, miss de volgende x toch maar in ons team proberen te komen? Het viel me de afgelopen 3 dagen op dat je tegen mij en Barbart / Bartod speelde..
Verder verzoek ik degenen die spelen om te kijken of er al tweakers bezig zijn en hen ook te joinen in het team en indien mogelijk dezelfde squad.
Daarbij is de TS natuurlijk leuk om een wat beter resultaat te behalen (&daarnaast is het gewoon leuk andere tweakers te ontmoeten/spreken
)
alhoewel ik moet zeggen dat de eerste 2 potjes gisteren niet echt geweldig gingen (we werden finaal afgemaakt) maar toch was het wel leuk imho
Ik ben er vanavond weer tussen 7 en half 9 mocht iemand interesse hebben
@ krooby, miss de volgende x toch maar in ons team proberen te komen? Het viel me de afgelopen 3 dagen op dat je tegen mij en Barbart / Bartod speelde..
Verder verzoek ik degenen die spelen om te kijken of er al tweakers bezig zijn en hen ook te joinen in het team en indien mogelijk dezelfde squad.
Daarbij is de TS natuurlijk leuk om een wat beter resultaat te behalen (&daarnaast is het gewoon leuk andere tweakers te ontmoeten/spreken
alhoewel ik moet zeggen dat de eerste 2 potjes gisteren niet echt geweldig gingen (we werden finaal afgemaakt) maar toch was het wel leuk imho
Ik ben er vanavond weer tussen 7 en half 9 mocht iemand interesse hebben
[ Voor 9% gewijzigd door jimz93 op 15-05-2014 10:35 ]
Ik zal proberen vanavond ook weer even langs te komen.
Ik reconnecte ook ergens gedurende de avond waardoor ik (samen met Krooby en nog iemand anders) inderdaad zat te vechten tegen een team met bijna alleen maar [TWKS].
Die auto-balancers gooien toch vaak roet in het eten, erg jammer want daarvoor echt leuke potten gehad ondanks dat we bij Locker inderdaad flink werden ingemaakt door het andere team.
Misschien join ik vanavond ook nog even als ik tijd heb. Begin wel weer een beetje plezier te krijgen in het spel na lange tijd niet gespeeld te hebben dus dat wil ik graag zo houden.
Die auto-balancers gooien toch vaak roet in het eten, erg jammer want daarvoor echt leuke potten gehad ondanks dat we bij Locker inderdaad flink werden ingemaakt door het andere team.
Misschien join ik vanavond ook nog even als ik tijd heb. Begin wel weer een beetje plezier te krijgen in het spel na lange tijd niet gespeeld te hebben dus dat wil ik graag zo houden.
Bij mij hetzelfde, begin er ook steeds meer plezier in te krijgen.
Dat komt ook omdat ik nu met mensen kan samenwerken, maakt het spel veel leuker.
Geen idee wanneer ik online kom, heb nu examens dus ik zie wel.
Volgende woensdag waarschijnlijk, dan ben ik er vanaf.
Dan is het nog wachten op de uitslag.
Dat komt ook omdat ik nu met mensen kan samenwerken, maakt het spel veel leuker.
Geen idee wanneer ik online kom, heb nu examens dus ik zie wel.
Volgende woensdag waarschijnlijk, dan ben ik er vanaf.
Dan is het nog wachten op de uitslag.
Bah, zat in het buitenland voor werk aan een doodsaai diner
Had liever even meegeknalt en ben er dus volgende week zeker wel bij,
Had liever even meegeknalt en ben er dus volgende week zeker wel bij,
@ hifi : ik sluit me er helemaal bij aan, in je eentje in de multiplayer is het wel aardig, maar zo in een team twkrs is het vele malen leuker omdat je samenwerkt & bijv classes e.d. op elkaar af kunt stemmen
Aangemeld voor de platoon onder zelfde naam
- Vierkant14
- Vierkant14
[ Voor 36% gewijzigd door vierkant14 op 15-05-2014 18:54 ]
Ik kon niet gisteren helaas, maar ik heb niet heel veel gemist merk ik
Gisteren nog paar uurtjes geknald met Anthirian, Maranello en nog een paar, was fun
Steam: Sneggel Origin: Waus82
morgen ben ik er helaas niet bij i.v.m. een gala. zie jullie dus vnaaf of na woensdag weer