[PC] Battlefield 4 - Tweakers Platoon

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 08:39
Mag ik joinen? Onder de naam Echedemus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Dat mag, ik heb je geaccepteerd.

De nu nog openstaande aanmeldingen zijn van: henwy84, Piekieboy en v0nBagel. Bij geen tegenbericht in dit topic zullen ze binnen niet al te lange tijd geweigerd worden.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-07 10:56
Hoop dat er van het weekend genoeg animo is om te spelen, heb wel weer behoefte om in een leuke / goede squad te spelen. De laatste tijd veel als rambo gespeeld in lockers met mijn AWS >:) , word weer eens tijd voor wat teamplay and good old fun!!! (ook maar meteen teamspeak geinstalleerd...wel zo handig :) )

PSN: SmokeInTheFaceNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soesje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-08 21:36

Soesje

is ook zo

2x een Soes komen erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
klinkt awesome ik doe mee:
curryderworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurf_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 12:31
Count me in! Zou tof zijn bij voldoende deelnemers om tegen elkaar te gaan, beide in apart ts channel en je kunt helemaal los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixx
Anthirian schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:38:
Dat mag, ik heb je geaccepteerd.

De nu nog openstaande aanmeldingen zijn van: henwy84, Piekieboy en v0nBagel. Bij geen tegenbericht in dit topic zullen ze binnen niet al te lange tijd geweigerd worden.
Hartelijk dank! Dit weekend in de avondjes even een paar potjes knallen met mijn medetweakers.. #zinin :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fox NL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:30
Aangemeld als The_Fox_Canine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
Geaccepteerd ;)

Ik heb nog aanmeldingen van henwy84, Piekieboy en v0nBagel staan. Als deze personen dit weekend niet op dit topic reageren zal ik de verzoeken moeten afwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 19:41
Aangemeld als Tijmenvn, wat een verassing :p

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
  • Laatst online: 26-08 19:41
smokeintheface schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 00:16:
Hoop dat er van het weekend genoeg animo is om te spelen, heb wel weer behoefte om in een leuke / goede squad te spelen. De laatste tijd veel als rambo gespeeld in lockers met mijn AWS >:) , word weer eens tijd voor wat teamplay and good old fun!!! (ook maar meteen teamspeak geinstalleerd...wel zo handig :) )
Hee, ik zag dat jij bij mijn ranglijst bij "valkenswaard" stond. Had je toch maar eens toegevoegd, kom namelijk uit dommelen ;).

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-07 10:56
tijmenvn schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 23:15:
[...]

Hee, ik zag dat jij bij mijn ranglijst bij "valkenswaard" stond. Had je toch maar eens toegevoegd, kom namelijk uit dommelen ;).
Gezellig, heb je geaccepteerd...binnenkort maar eens knallen!

PSN: SmokeInTheFaceNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
RS1-SOES en XecuterSOES zijn ook aangemeld en gejoined. Benieuwd wanneer we een keer aan de slag gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:14

TimvH

Kletsmajoor

Aangemeld met zelfde naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Ik wilde je accepteren maar Battlelog zegt dat je het maximumaantal platoons al hebt bereikt. Zonder uit een ander platoon te stappen kan ik je niet toelaten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zojuist ook aangemeld :)
W00dpeckerx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steef200sx
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:22
Ook binnengestapt onder Steefzx9r :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixx
Gisteren met een aantal tweakers gespeeld alleen kon ik hun private squad niet joinen.. Hoe werkt dat? Blijkbaar konden zij mij ook niet inviten tijdens het spelen, was echt balen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

bij teamsetup kan de squadleader het type squad van PRIVATE naar PUBLIC zetten, dan kom je er wel in...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixx
sain onez schreef op zondag 23 maart 2014 @ 11:56:
bij teamsetup kan de squadleader het type squad van PRIVATE naar PUBLIC zetten, dan kom je er wel in...
Dus zo werkt dat. Beetje omslachtig, maar bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
Als je elkaar als vriend hebt toegevoegd kan je wel joinen in een private squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Zijn noobs van 13 jaar hier ook welkom?

Nou ja noobs tegenwoordig heb ik een kd van 1.0 maar vroeger was het ongeveer 0.5 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Het valt me op dat het er niet echt van gekomen is om dit weekend samen te spelen zoals FerdinandeZ had voorgesteld. Vaak zie ik mensen vooral mijzelf joinen als er plek is in mijn server en dat leidt regelmatig tot potjes waarin veel Tweakers meedoen. Vanavond (en over het algemeen) zie ik dat als ik zelf niet speel, de andere Tweakers niet bij elkaar in een potje gaan maar ieder voor zich een server zoeken. Vaak zijn deze servers ook nog eens stampvol en zitten er geregeld ook nog een man of 4 in de queue. Op die manier is het natuurlijk niet mogelijk om een leuk potje op te starten waar we met zijn allen kunnen spelen.

Ik weet niet zo goed waardoor dit komt. Het zou kunnen zijn dat mensen elkaar helemaal niet als vrienden toegevoegd hebben, waardoor ze van elkaar niet zien wat ze spelen. Aan de andere kant vermoed ik dat mensen gewoon vaak op Play Now drukken in plaats van een goede server uit te zoeken. Op deze manier kom je eigenlijk altijd in een server terecht die te druk is om met het platoon te kunnen spelen.

Ik denk de leden van het platoon vooral wat vaker bij elkaar moeten gaan spelen, en niet afwachten tot er leaders (ik, FerdinandeZ, Arcantraxx) aan het spelen zijn, of ze een invite krijgen van een ander lid. Op die manier kunnen we vast wat vaker samen spelen. Ook wil ik aanraden om de teamspeakserver te gebruiken. Laatst was het er al lekker druk, maar het komt vaak voor dat je een speld kunt horen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:40

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Sta er al tussen maar toch even voor de zekerheid, C3rb3r7s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:37

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Afgelopen weekend even een paar mede {TWKR]s gevonden; één potje was wel erg gezellig: op een gegeven moment met ZEVEN man in één team.... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Anthirian schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:21:
Ik weet niet zo goed waardoor dit komt. Het zou kunnen zijn dat mensen elkaar helemaal niet als vrienden toegevoegd hebben, waardoor ze van elkaar niet zien wat ze spelen. Aan de andere kant vermoed ik dat mensen gewoon vaak op Play Now drukken in plaats van een goede server uit te zoeken. Op deze manier kom je eigenlijk altijd in een server terecht die te druk is om met het platoon te kunnen spelen.
Als ik voor mezelf spreek komt het voornamelijk door servers met Second Assault DLC die ik nog niet heb of omdat de server vol zit. Zaterdag probeerde ik te joinen in een overijverige balancing server waardoor ik steeds in het andere team werd teruggeplaatst, dan hoeft het voor mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ik snap niet waarom je een tweaker platoon wilt hebben, terwijl de echte Battlefield veteranen bij BuG zitten.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 12:02
Pykow schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:20:
Ik snap niet waarom je een tweaker platoon wilt hebben, terwijl de echte Battlefield veteranen bij BuG zitten.
Misschien omdat BuG servers niet aantrekkelijk zijn, misschien omdat een hoop geen veteranen zijn, misschien omdat ik geen ruk zin in een BuG server heb enz enz.

Btje kansloos zo'n opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Ik speelde al enige tijd op een Oostenrijkse server, met wat mensen die ik daar heb 'leren kennen'. Het is altijd gezellig en er wordt goed gespeeld. Dat is voor mij een reden om vooral te spelen waar ik zin heb. Ik ben best voor een clan avondje. Een vast tijdstip waarop je weet dat zoveel mogelijk mensen online zijn. Nu zal dat moment per persoon verschillen en daarom moeten we misschien maar eens een pol maken:

Poll: Welke avond zou jou het beste uitkomen om te knallen
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=389966&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Welke server dat dan wordt zien we dan wel.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Layumi schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:43:
[...]

Misschien omdat BuG servers niet aantrekkelijk zijn, misschien omdat een hoop geen veteranen zijn, misschien omdat ik geen ruk zin in een BuG server heb enz enz.

Btje kansloos zo'n opmerking.
Het was alleen maar een opmerking voor de tweakers die graag samen willen spelen en inderdaad niet alleen Battlefield spelen, maar met mede tweakers ook andere games.
Over de servers kan gediscuseerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurf_nl
Kan maar 1 avond aangeven? Zou zeggen dat indien je meerdere kunt aangaven de kans ook groter is dat je gaat kijken wie er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-09 11:26
verzoek verzonden onder naam Tet_Pr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anthirian schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:21:
Ik denk de leden van het platoon vooral wat vaker bij elkaar moeten gaan spelen, en niet afwachten tot er leaders (ik, FerdinandeZ, Arcantraxx) aan het spelen zijn, of ze een invite krijgen van een ander lid. Op die manier kunnen we vast wat vaker samen spelen. Ook wil ik aanraden om de teamspeakserver te gebruiken. Laatst was het er al lekker druk, maar het komt vaak voor dat je een speld kunt horen vallen.
Eens. Een algemene tip aan iedereen: add zoveel mogelijk Tweakers als friend op Battlelog. Op deze manier kun je in één oogopslag zien wie er online zijn, en -in het geval dat ze spelen- op welke server ze zitten. Met één muisklik join je dan dezelfde server.

Er moeten inmiddels toch genoeg leden zijn (72 op dit moment) om een aantal fatsoenlijke potjes van de grond te krijgen. Helaas lukt dit, zoals je al schrijft, maar sporadisch.

Wat betreft activiteit; ik kan iedere avond wel. In het wekend speel ik niet of nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ga binnenkort premium halen :) Dan kan ik met elke tweaker spelen. Iedereen is welkom toch?

Ik zou trouwens op zaterdag, zondag en woensdag kunnen; dagen waar ik niet op kan zijn maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag (piano, korfbal, schaken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Laatst online: 19-08 21:38

ACC

Heb me ook aangemeld als ttolgatt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

Denk dat 't zowiezo een vereiste zou moeten zijn dat iedereen die in het platoon zit, ook van iedereen daadwerkelijk vriend is... Tot dusver kan je enkel de server van je friends zien (en joinen) en niet van degene in het platoon, zodat er dus mensen bezig kunnen zijn zonder dat je 't eigenlijk weet..
Dit kan miss in de loop van de tijd wel veranderen, maar nu dus nog niet.

Dus als er nieuwe mensen joinen, misschien even op duiden dat ze best alle members ook als friend adden (dit zijn nu idd 70+ members, kan wel ff duren jah)

Daarnaast gewoon members joinen in hun server in plaats van zelf op zoek te gaan, ik probeer dit meestal wel te doen.. Natuurlijk heeft niet iedereen premium of alle DLC's, of speelt niet iedereen even graag conquest/rush/whatever...
Snap ik wel, maar onder 70+ members moeten er toch een paar zijn die dezelfde voorkeur hebben :)

Als er 2 of 3 TWKR's op eenzelfde server bezig zijn, joinen er mensen makkelijker..

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb net de teamspeak even geïnstalleerd maar vind er wat een vreemde echo/delay in zitten. Ben ik de enige die dat heeft..?? Heb een Creative Fatal1ty headset dus is geen hele erge low-budget rotzooi. Wel via de onboard soundcard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

gyedema schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:44:
Ik heb net de teamspeak even geïnstalleerd maar vind er wat een vreemde echo/delay in zitten. Ben ik de enige die dat heeft..?? Heb een Creative Fatal1ty headset dus is geen hele erge low-budget rotzooi. Wel via de onboard soundcard..
Sorry een Creative Fatal1ty is echt een low-budget headset van 30 euro, ik heb deze reserve liggen, maar mijn Logitech G35 die ik hiervoor had en nu mijn Logitech 930 zijn echt een stuk beter en duidelijker en hebben totaal geen last van Echo of delay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
gyedema schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:44:
Kwaliteit van je microfoon maakt ook erg veel uit. Zelf heb ik momenteel nog een DX-mocrofoontje van $3 en dat schijnt te klinken als een AM-radio :+

Nu is mijn probleem een beetje dat ik een prima koptelefoon heb, maar geen mic....

Dit weekend eens van plan om naar een <60 headset te kijken. Heb nog €25 aan mediamarktbonnen liggen, dus dat komt mooi uit ;)
(suggesties zijn altijd welkom :+ _

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Applied as faxeir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Brogala schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:15:
Ga binnenkort premium halen :) Dan kan ik met elke tweaker spelen. Iedereen is welkom toch?

Ik zou trouwens op zaterdag, zondag en woensdag kunnen; dagen waar ik niet op kan zijn maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag (piano, korfbal, schaken).
Het is inderdaad een platoon waar iedereen die zich hier meldt toegang toe verleend wordt. We doen niet aan filtering op basis van stats of anders. Het is alleen wel handig dat je een PC-speler bent, anders kan je niet meespelen met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Heb zelf ook een Creative Fatal1ty headset, vind 'm zelf een topper, merkte geen verschil bij een of andere Logitech 60E headset van een vriend... maar ik ben ook geen audiofiel.

Applied onder 'TheGerben'. Leeftijd/skills maken toch niet uit? Want ik ben nog maar 13 ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Brogala op 24-03-2014 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakaza
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-07-2024
ik heb me ook aangemeld onder de zelfde naam. Ik heb zelf een simpele mic die het doet. ik heb nog even op het forum terug gelezen en ik kan ook op maandag. zal proberen zo veel mogelijk te komen(examens komen er over 6 weken aan). maar is er nog iets dat ik heb gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Brogala schreef op maandag 24 maart 2014 @ 21:04:
Heb zelf ook een Creative Fatal1ty headset, vind 'm zelf een topper, merkte geen verschil bij een of andere Logitech 60E headset van een vriend... maar ik ben ook geen audiofiel.

Applied onder 'TheGerben'. Leeftijd/skills maken toch niet uit? Want ik ben nog maar 13 ;)
Iedereen is welkom, jong en oud, zolang iedereen maar vriendelijk en respectvol is tegen elkaar.
dakaza schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:04:
ik heb me ook aangemeld onder de zelfde naam. Ik heb zelf een simpele mic die het doet. ik heb nog even op het forum terug gelezen en ik kan ook op maandag. zal proberen zo veel mogelijk te komen(examens komen er over 6 weken aan). maar is er nog iets dat ik heb gemist
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je schoolprestaties er onder lijden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:38
quitpercentage is inmiddels 53.07 % kan maar weinig servers vinden waar goed en niet lame gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Dat quitpercentage maak ik me totaal niet druk om; als ik zit te spelen en er komt iemand aan de deur of mijn vrouw wil de stad in of de hond moet pe0pen of een van de kids zit met de vinger tussen de deur of weet ik wat, dan quit ik en klaar. Whats the big deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
Ik vind het gewoon tof om TWKR's tegen te komen op de servers. Het is aan jezelf om te joinen of niet. De laatste tijd speel ik veel samen in een squad met een goede vriend van mij die geen account op Tweakers heeft. Dus ik join niet specifiek met andere TWKR's op het moment.
Toch leuk om mede TWKR's tegen te komen. Laatst dutch_smurf een aantal keren tegen gekomen.
En gelukkig is iedereen welkom. Want ik loop alweer een tijdje mee met FPS ( zo lang dat ik begin te merken dat mijn reactiesnelheid niet meer is wat het geweest is ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Ook toegevoegd als Kartale :))

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [object Object]
  • Laatst online: 11-09 12:25
svenvv2 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:11:
[...]

Dit weekend eens van plan om naar een <60 headset te kijken. Heb nog €25 aan mediamarktbonnen liggen, dus dat komt mooi uit ;)
(suggesties zijn altijd welkom :+ _
Ik heb deze: pricewatch: Steelseries Siberia V2 Wit

Bevalt me erg goed! Voordelen zijn dat je de mic kunt inschuiven, waardoor die als je 'm niet gebruikt niet in de weg zit. Ook heeft deze headset geen drivers nodig en herft het een volumeknop in de kabel zitten, ook erg handig.

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
Ik heb me aangemeld onder de naam "TorpedoTim"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurf_nl
Barturion schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:37:
Ik vind het gewoon tof om TWKR's tegen te komen op de servers. Het is aan jezelf om te joinen of niet. De laatste tijd speel ik veel samen in een squad met een goede vriend van mij die geen account op Tweakers heeft. Dus ik join niet specifiek met andere TWKR's op het moment.
Toch leuk om mede TWKR's tegen te komen. Laatst dutch_smurf een aantal keren tegen gekomen.
En gelukkig is iedereen welkom. Want ik loop alweer een tijdje mee met FPS ( zo lang dat ik begin te merken dat mijn reactiesnelheid niet meer is wat het geweest is ;-) )
Klopt, waren een paar wereldse potjes, maakt zoveel verschil met TS erbij en met beetje samenwerking sta je zo bovenaan.
Speel zelf ook vaak samen met een vriend die zijn eigen tag niet kwijt wil, maar misschien overtuig ik hem nog wel eens, zal hem de volgende keer iig eens meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
Zal de komende paar weken niet veel meer spelen....Tentamens en projectaudit komen eraan. Daarna eens kijken of we wat georganiseerder kunnen spelen. Momenteel spelen er 6-7 tweakers op 6-7 verschillende servers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:55
^^ succes met je tentamens

iemand zin om zondag rond 14:00 samen te spelen?
wss deze server
http://battlelog.battlefi...HC-Settings-Sniper-Limit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [object Object]
  • Laatst online: 11-09 12:25
Aangemeld onder de naam Jellychaos

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 10-09 12:22
vanmiddag toevallig met een paar TWKR's op een server gezeten en lang niet slecht gedaan! Benieuwd als we dit nog eens wat georganiseerder doen...stonden met z'n allen (alle TWKR's) constant in de top ranking!

paar van de spelers die meteen Elite Squad ranking hadden na een match (zonder TS zelfs):
XecuterSOES
SR1-SOES
VISS11
ikhebgeening
Lassieman
MaranelloNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 15:35
* Sypher heeft zich ook aangemeld. Zelfde naam, maar dan NL erachter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-09 11:26
Ik begrijp dat tweakers geen BF4 severs heeft? Ik herinner me nog dat er wel BF3 servers waren. Zou wel tof zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xecuter NL schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 19:03:
vanmiddag toevallig met een paar TWKR's op een server gezeten en lang niet slecht gedaan! Benieuwd als we dit nog eens wat georganiseerder doen...stonden met z'n allen (alle TWKR's) constant in de top ranking!

paar van de spelers die meteen Elite Squad ranking hadden na een match (zonder TS zelfs):
XecuterSOES
SR1-SOES
VISS11
ikhebgeening
Lassieman
MaranelloNL
Het was alleen wel jammer dat die server iedere minuut een autobalance had, waardoor we verspreid zaten over teams & squads. Maar goed, zo veel Tweakers op één server was leuk. Hopelijk wordt het een soort routine. Ik join, wanneer ik speel, iig standaard een server waar op dat moment een Tweaker speelt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Het ging weer lekker vanavond vond ik. De nieuwe mappen bevallen me best wel. Vooral het vliegen met de scout chopper en daarin 2 repair slaves was erg goed voor de squad score; lekker teamwork!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsiez
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-08 20:14
Aangemeld met dezelfde username; Thijsiez :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De scout chopper is OP! :P
Dat ding met zware ammo en 2 repair slaves wordt op de verschillende servers wel erg vaak gebruikt en je kan er weinig tegen doen. Of je moet lekker kunnen mikken met een jet of tank.
Van mij mag dat wel een tandje minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:05:
De scout chopper is OP! :P
Dat ding met zware ammo en 2 repair slaves wordt op de verschillende servers wel erg vaak gebruikt en je kan er weinig tegen doen. Of je moet lekker kunnen mikken met een jet of tank.
Van mij mag dat wel een tandje minder
M320HE Werkt verbazingwekkend effectief tegen die heli's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Laatst online: 09-09 23:24
Aangemeld als Ubbiedude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaVsquared
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-05 23:42
Aangemeld en geaccepteerd als deltaVsquared op battlelog!

Gratis Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Die van mij was ook afgewezen..was te laat met het melden hier;)

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Oke, ik moet je eerst dan even aan mijn vriendenlijst toevoegen voor ik je weer kan uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:55
ik heb de moeite genomen om iedereen uit het platoon een vriendenverzoek te sturen :)
mn naam is thomas199717

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:14
Aangemeld als Summetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 11:36
Tijdje terug al aangemeld, nickname is JantjeW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangemeld als : 1v1_irl_pls !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
Hmmm. Ik krijg een beetje last van dit luxeprobleem:

Afbeeldingslocatie: http://vosjesweb.nl/plaatjes/luxeprobleem.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Dan wordt het tijd dat DICE wat functionaliteit aan het platoon gaat toevoegen, bijvoorbeeld mekaar kunnen joinen zonder vrienden te hoeven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Geapplied. BLog naam is Djmaddox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Laatst online: 11-09 18:57
Aangemeld onder de zelfde naam als mijn tweakersnaam, namelijk: Blo0odyHell

"You can't apply since your application has been rejected previously. You can only join this platoon by invitation."

[ Voor 91% gewijzigd door Kasper op 08-04-2014 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:40

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

svenvv2 schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:25:
Hmmm. Ik krijg een beetje last van dit luxeprobleem:

[afbeelding]
Heb hetzelfde probleem, heb maar iedereen verwijderd uit Origin maar helaas is nu iedereen ook weg uit Battlelog...

Dit zouden ze ook kunnen veranderen, dat je vrienden op Battlelog kan hebben die niet per se op Origin hoeven staan of wat Anthirian zegt; het joinen van platoon members zonder friends te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Ja een van mijn grootste ergernissen. Als men er bewust voor kiest om via platoon te joinen, is de kans ook groter dat men vaker samenspeelt wanneer men zin heeft. Daarbij zou het mooi zijn als men ervoor kan kiezen om de server waarin je inspeelt op de "platoonserver" pagina staat.

Dan zou je ook geen problemen hebben met een te grote friendslist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Blo0odyHell schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:42:
Aangemeld onder de zelfde naam als mijn tweakersnaam, namelijk: Blo0odyHell

"You can't apply since your application has been rejected previously. You can only join this platoon by invitation."
Dat komt omdat je destijds niet je naam hier hebt vermeld. Na een aantal dagen geen post hier gaan we er vanuit dat je geen Tweaker bent. Ik heb je als vriend toegevoegd zodat ik je kan uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Laatst online: 11-09 18:57
Anthirian schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:32:
[...]

Dat komt omdat je destijds niet je naam hier hebt vermeld. Na een aantal dagen geen post hier gaan we er vanuit dat je geen Tweaker bent. Ik heb je als vriend toegevoegd zodat ik je kan uitnodigen.
dat zou kunnen dat ik toentertijd in al m'n enthousiasme van het uitkomen van de platoons al had geapplyed. excuses en bedankt voor het adden

[EDIT] je friendlist is vol, dus op origin kon ik je niet accepteren. Echter op battlelog zelf heb ik je wel geaccepteerd!

[ Voor 12% gewijzigd door Kasper op 08-04-2014 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-07 11:29
Aangemeld met de naam Karnovski_NL :)

BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Beste medetweakers,

Blijkbaar hebben ze direct gehoor gegeven aan mijn verzoek om te kunnen zien welke spelers van je platoon op welke server spelen. Ik wist niet dat ik zoveel macht had binnen DICE. Hieronder de patch notes van de Battlelog update die vandaag live is gegaan.
ANNOUNCEMENTS:
- A silent update for the Battlelog mobile app will follow later today or tomorrow, bringing support for e.g. Loadout Presets in the mobile app. Stay tuned for the mobile changelog.

FEATURES & IMPROVEMENTS:
  • The Leaderboards tile on Home now shows your best or favorited leaderboard
  • New styling for the Premium tile on Home
  • Better support for Carrier Assault in Live Scoreboard
  • The "Personal Details" privacy setting now also controls for whom the "Playing" box on your profile page is shown
  • UTC indicator now added to the time selector in Settings

Loadout Presets
  • Create your very own Kit and Vehicle presets in Loadout, and quickly apply a previously created Preset.

Platoons 1.1

We have now released the first big update to Platoon, including features such as:
  • Be able to see where your Platoon members are playing in the new servers tab
  • You can now increase the member cap to 150 by reaching rank 5 and 200 by reaching rank 10
  • Automatically subscribe to all Platoon wall posts and comments, so you won't miss a thing
  • Once rented servers become available, Platoon leaders can choose to promote their servers for their Platoon
  • More information is now shown for each Platoon member on the Members page
  • A lot of smaller improvements and fixes
FIXES:
  • Fixed an issue where some Mission Dog Tags didn't unlock after meeting the requirement (to trigger the unlock, please play the specific Mission once again)
  • Soldiers that have reached max rank now has the experience progress bar and score more correctly displayed
  • Items that are unlocked with Kit Shortcuts are no longer suggested in Suggestions
  • Items that are unlocked with Kit Shortcuts now show up more correctly on the Unlocks pages
  • Fixed an issue where Service Stars wasn't shown for items that had been unlocked with Kit Shortcuts
  • Better fix for the duplicated UCAV in Stats -> Vehicles, so the kills are not counted twice
  • Fixes for for some unlock criteria and expansion pack icons showing incorrectly in Loadout
  • The newly added Soldier Portraits are now shown in opened Battlepacks
  • Unlock criteria are now shown correctly on the Unlocks -> Weapons page
  • Fixed an issue with the Battlelog Plugin, which didn't always made the plugin auto-update
  • Fixed an issue where upcoming Rank Battlepacks had incorrect progress bars on the Battlepacks page
  • Fixed an issue in Battle Reports, where the correct ribbons weren't always shown in Awards & Unlocks
  • Various tweaks for Battle Reports to better support longer and localized texts
  • Fixed an issue in the Medal of Honor Warfighter section where some images, like ribbons, didn't display
  • Fixed an issue in the Medal of Honor Warfighter section, where some pag- e tabs for Xbox 360 soldiers didn't work correctly
  • Various minor fixes and tweaks
We hoeven dus niet meer iedereen als vriend toe te voegen; als je naar het platoonoverzicht gaat en op het tabblad Servers klikt kun je direct zien wie waar speelt en kun je joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed :). Hopelijk zien we nu iets vaker 5+ Tweakers op één server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
no offi, maar dat betekent dat ik iedereen weer uit de lijst kan knikkeren nu :P

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ja :)

Ik gebruik trouwens sinds kort TS maar het viel me op dat veel Tweakers die spelen dan niet op TS zitten.

Misschien proberen wat vaker op TS te komen als je speelt?

Want ik zag 4 tweakers spelen maar niemand zat op TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
Anthirian schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:37:
Beste medetweakers,

Blijkbaar hebben ze direct gehoor gegeven aan mijn verzoek om te kunnen zien welke spelers van je platoon op welke server spelen. Ik wist niet dat ik zoveel macht had binnen DICE. Hieronder de patch notes van de Battlelog update die vandaag live is gegaan.

[...]
Je bent echt net de enige die daarover heeft geklaagd hoor O-)
Brogala schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:52:
Ja :)

Ik gebruik trouwens sinds kort TS maar het viel me op dat veel Tweakers die spelen dan niet op TS zitten.

Misschien proberen wat vaker op TS te komen als je speelt?

Want ik zag 4 tweakers spelen maar niemand zat op TS.
Ik gok erop dat iedereen (met headset) momenteel denkt dat er toch niemand op zit en het daarom nutteloos is om te joinen.
Als Tweakers moeten we ons gewoon eens aanleren om TS3 te starten voor we battlelog openen :+

[ Voor 38% gewijzigd door svenvv2 op 09-04-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Laatst online: 04-09 19:42
Goedenavond, ik wil mij graag aanmelden voor de platoon, ik heb volgens mij al een request gestuurd (onderbattlelog naam ArdjeeVos) maar ik was vergeten hier te posten. Klopt het dat je meerdere platoons kan joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
Ardjee schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 19:14:
Goedenavond, ik wil mij graag aanmelden voor de platoon, ik heb volgens mij al een request gestuurd (onderbattlelog naam ArdjeeVos) maar ik was vergeten hier te posten. Klopt het dat je meerdere platoons kan joinen?
Je kan tot drie platoons joinen. Daarvan kan je er één op actief zetten. Je draagt de tag van de actieve platoon en daar vang je ook XP voor. Je kan echter wel elk moment wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Laatst online: 04-09 19:42
Ah mooi! de kans dat mijn vriendenplatoon ooit meer dan 4 members ooit online heeft is toch nihil ( we hebben al 2 members! yaaay! ) dus dan hou ik de tweakers platoon wel actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
ook aangemeld onder de naam haringsma...wel startende soldaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryber
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07 17:28

Ryber

'Raaiber'

Grappig dat ik wel toegelaten ben terwijl ik hier nu pas post :).

RyberNL is de naam (op Battlelog).

Ik zit nooit op de TS, voor mij zijn de potjes gewoon casual. Hoop wel om op een afgesproken avond een keer een team te vullen met tweakers :p, dan wel lekker 'hardcore' TS erbij!

Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChimairaNL meldt zich hierbij ook aan. Heb al vaker met een aantal van jullie gespeeld. Toch leuker dan
met randoms;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeVader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-07 16:31
Zijn er vanavond toevallig wat mensen die vanavond gaan spelen (na 19.00 o.i.d.)? Ik heb TS en wellicht kunnen we onze eigen 'squad up' maken :).

Speel vaak samen met mijn broertje, maar met z'n 5en (of meer) is het natuurlijk veel gaver om een server onveilig te maken.

https://www.youtube.com/watch?v=P9mOgn9t5a4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb mn tweaker tag weggehaald, weetniet of dat uitmaakt. Maar op sommige servers mag je ook niet met teveel clan/platoon mates in 1 team zitten..

Speel geregeld maar kom alleen twkrs tegen bij de tegenpartij :P

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Aangemeld, onder soort van dezelfde naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maanbanaan1985
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-08 13:57
zo heb me ook ff aangemeld onder de naam maanbanaan.
kan niet wachten om samen te gamen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 15:35
Wat me opvalt is dat er best veel Tweakers tegelijkertijd spelen maar allemaal in een "eigen" server zitten. Nu weer, 8 aan het spelen en niemand op dezelfde server. Dat is toch wel jammer.

Als ik besluit te gaan gamen join ik doorgaans de grootste groep mede-tweakers (of non-tweaker gamers in mijn friendslist) maar vraag me af waarom anderen dat niet doen. Zo krijgen we de platoon skill nooit omhoog natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
kwam vanmiddag nog een tweakers logo tegen op de loop van mijn tank ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon elkaar opzoeken.
Gister nog een paar potjes met wat mede platoon leden gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Topicstarter
Klopt, FerdinandeZ en ik waren gisteren ook even op zoek naar medetweakers. We zagen twee man samen spelen, maar op een volle 64-man server. Daar hou ik niet van, daar heb ik veel teveel lag. Was het een kleinere server geweest, dan hadden we best een paar potjes kunnen spelen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:29

Eboman

Ondertitel

aangemeldt

Signature

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste