Oke, denk dat je nu even stappen concreet moet gaan ondernemen anders wordt het een oeverloze discussie ! Zal proberen wat opbouwende kritiek te geven !
- maak een artikel aan op de hoofdpagina !
- zoek sponsors voor de kosten
- maak een pol met twee opties ! Ja ik ga mee en betaal max 100 euro
Ja ik ga mee en betaal max 150 euro
zo krijg je in ieder geval beeld hoeveel er mee gaan !
Verder kan je subtopic maken om van x naar de gekozen stations te komen (carpoolen ! trein )
Maak duidelijk wat je krijgt , dus reis, goodie bag, etc... geef info over de duur dus hoe laat kom je aan etc..
Zou nog mooier zijn als je een x bedrag per deelname aan een goed doel kan schenken ! tenslotte heeft niet iedereen het even goed in Nederland !
Zorg voor publiciteit op de trein (sponsor zoeken voor sticker reclame ) !
Verder is het logisch dat het best een risico onderneming is ! het moet echt vol zitten ! er moet gekeken worden (en dat lijkt me het meest belangrijke op dit moment ) dat er een trein apart kan rijden in het mega drukke spoorschema van de NS !
maak op die dag een live blog aan , live stream indien mogelijk, en betrek de hele community erbij ! Zeker in combi met een goed doel (kika bv ...)
Voor de rest hoop ik dat het lukt , betrek Hart van Nederland er bij ,want dit is wel een unieke actie al zeg ik het zelf !
Kortom gewoon een paar ideetjes ! Succes !
- maak een artikel aan op de hoofdpagina !
- zoek sponsors voor de kosten
- maak een pol met twee opties ! Ja ik ga mee en betaal max 100 euro
Ja ik ga mee en betaal max 150 euro
zo krijg je in ieder geval beeld hoeveel er mee gaan !
Verder kan je subtopic maken om van x naar de gekozen stations te komen (carpoolen ! trein )
Maak duidelijk wat je krijgt , dus reis, goodie bag, etc... geef info over de duur dus hoe laat kom je aan etc..
Zou nog mooier zijn als je een x bedrag per deelname aan een goed doel kan schenken ! tenslotte heeft niet iedereen het even goed in Nederland !
Zorg voor publiciteit op de trein (sponsor zoeken voor sticker reclame ) !
Verder is het logisch dat het best een risico onderneming is ! het moet echt vol zitten ! er moet gekeken worden (en dat lijkt me het meest belangrijke op dit moment ) dat er een trein apart kan rijden in het mega drukke spoorschema van de NS !
maak op die dag een live blog aan , live stream indien mogelijk, en betrek de hele community erbij ! Zeker in combi met een goed doel (kika bv ...)
Voor de rest hoop ik dat het lukt , betrek Hart van Nederland er bij ,want dit is wel een unieke actie al zeg ik het zelf !
Kortom gewoon een paar ideetjes ! Succes !