Tweakers Gamescom Express - was supergezellig!

Pagina: 1 2 ... 27 Laatste
Acties:
  • 122.916 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-05 13:03
Oke, denk dat je nu even stappen concreet moet gaan ondernemen anders wordt het een oeverloze discussie ! Zal proberen wat opbouwende kritiek te geven !

- maak een artikel aan op de hoofdpagina !
- zoek sponsors voor de kosten
- maak een pol met twee opties ! Ja ik ga mee en betaal max 100 euro
Ja ik ga mee en betaal max 150 euro

zo krijg je in ieder geval beeld hoeveel er mee gaan !

Verder kan je subtopic maken om van x naar de gekozen stations te komen (carpoolen ! trein )

Maak duidelijk wat je krijgt , dus reis, goodie bag, etc... geef info over de duur dus hoe laat kom je aan etc..

Zou nog mooier zijn als je een x bedrag per deelname aan een goed doel kan schenken ! tenslotte heeft niet iedereen het even goed in Nederland !

Zorg voor publiciteit op de trein (sponsor zoeken voor sticker reclame ) !

Verder is het logisch dat het best een risico onderneming is ! het moet echt vol zitten ! er moet gekeken worden (en dat lijkt me het meest belangrijke op dit moment ) dat er een trein apart kan rijden in het mega drukke spoorschema van de NS !

maak op die dag een live blog aan , live stream indien mogelijk, en betrek de hele community erbij ! Zeker in combi met een goed doel (kika bv ...)

Voor de rest hoop ik dat het lukt , betrek Hart van Nederland er bij ,want dit is wel een unieke actie al zeg ik het zelf !

Kortom gewoon een paar ideetjes ! Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Lijkt me een erg leuk idee, maar dan wel Max 100.- anders word het een no-go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostsand
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-04 18:33
dit lijkt me idd een echt leuk idee, 100-150 zou idd een leuk prijs zijn

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Misschien handig om mensen te laten aanbetalen (later in het proces) en dan indien de trein niet doorgaat af te spreken dat je een Tweakers-surprise pakket krijgt (in de trant van een iBood-box), en een gedeelte naar een leuk/goed doel. (Tweakers-minded natuurlijk.)
Maw geld is zowiezo weg, waardoor het makkelijker inzichtelijk te maken is wie er zich aan het idee wil binden.

Als de trein wel gaat en je gaat niet mee dan is het gewoon jammer van je gekochte kaartje.
(als dat van tevoren bekend is zouden die plaatsen alsnog verloot kunnen worden.)

Verder eerlijkheids halve denk ik dat het niet makkelijk gaat worden om het allemaal goed voor elkaar te krijgen, teveel afhankelijk van teveel factoren.
(ik denk dan ook dat velen die nu een belofte doen of interesse tonen uiteindelijk moeilijk zullen blijken aan het project te binden.)

Maarja anderzijds 500 man zou in principe alleen uit Amsterdam al moeten kunnen.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145013

enchion schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:19:
Misschien handig om mensen te laten aanbetalen (later in het proces) en dan indien de trein niet doorgaat af te spreken dat je een Tweakers-surprise pakket krijgt (in de trant van een iBood-box), en een gedeelte naar een leuk/goed doel. (Tweakers-minded natuurlijk.)
Maw geld is zowiezo weg, waardoor het makkelijker inzichtelijk te maken is wie er zich aan het idee wil binden.
Als je geld weg wilt gooien dan weet ik nog wel een rekeningnummer ;) Dan stuur ik je een cadeautje.

Het lijkt mij wel dat er de zekerheid moet zijn dat je je geld terug krijgt mocht het niet door gaan. Ik denk dat je weinig belangstellende hebt die voor €100~€150 willen speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 00:17
enchion schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:19:

Als de trein wel gaat en je gaat niet mee dan is het gewoon jammer van je gekochte kaartje.
(als dat van tevoren bekend is zouden die plaatsen alsnog verloot kunnen worden.)

Verder eerlijkheids halve denk ik dat het niet makkelijk gaat worden om het allemaal goed voor elkaar te krijgen, teveel afhankelijk van teveel factoren.
(ik denk dan ook dat velen die nu een belofte doen of interesse tonen uiteindelijk moeilijk zullen blijken aan het project te binden.)

Maarja anderzijds 500 man zou in principe alleen uit Amsterdam al moeten kunnen.
Een leuk idee, maar administratief een hel. Omdat Jantje gewoon z'n geld terug wil en Pietje niet. :P Als we het gaan doen, dan is het gewoon betalen aan Tweakers. Krijgen we niet voldoende massa op de been om te gaan rijden, dan komt de doekoe weer retour afzender. Maar dat is nog speculatie van mijn kant. Eerst maar eens een pakket maken dat aan jullie wensen voldoet. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door zeef op 10-03-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

125 euro max volwassenen en lagere prijs kinderen tot de leeftijd waarop NS kaartjes duurder maakt.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-06 17:03
Ngangatar schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:36:
125 euro max volwassenen en lagere prijs kinderen tot de leeftijd waarop NS kaartjes duurder maakt.
Hebben we dan ook een treinwagon nodig voor de mensen onder de 16 (iets met leeftijdsclassificaties)?
Plus je hebt dan ook te maken met verantwoordelijkheden m.b.t. minderjarige mensen.
Ongetwijfeld dat er mensen zullen zijn die hun 8-14 jarige kids meesturen: 'lekker rustig thuis', 'genoeg volwassenen', 'hij is oud en wijs genoeg voor zijn 9 jaar' e.d...

En games hebben toch vaak een rating van 12+, 16+ en soms zelfs 18+ (kan daar ff geen voorbeeld van noemen). :+

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 12:54
Macchill schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:10:
[...]

Hebben we dan ook een treinwagon nodig voor de mensen onder de 16 (iets met leeftijdsclassificaties)?
Plus je hebt dan ook te maken met verantwoordelijkheden m.b.t. minderjarige mensen.
Ongetwijfeld dat er mensen zullen zijn die hun 8-14 jarige kids meesturen: 'lekker rustig thuis', 'genoeg volwassenen', 'hij is oud en wijs genoeg voor zijn 9 jaar' e.d...

En games hebben toch vaak een rating van 12+, 16+ en soms zelfs 18+ (kan daar ff geen voorbeeld van noemen). :+
sowieso zijn 90% van de games 18+ vaak.

Ik zou zelf max 125 euro eraan uit geven. vorig jaar was ik zo'n 70 euro in totaal kwijt voor ticket, en de eerste trein heen / laatste trein terug.

Though als het in het weekend is ga ik niet mee, drukte neemt ieder jaar alleen maar toe, en in het weekend is het extreem erg. Dan liever op de vrijdag ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-06 15:43
Ik ga wel mee hoor, heb er wel 150 euro voor over. Prachtig initiatief! Woon in de buurt van Breda dus ik spring zo op de trein!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:08
[...]

Daar zeg je me wat :) Met mijn 25+ jaar zit ik er niet op te wachten om in een coupé vol met 14 jarige redbull verslaafde ADHD'ers te zitten :+ (mijn gemiddelde interpretatie van "de jeugd van tegenwoordig")

En ik neem aan dat Tweakers ook hun verantwoordelijkheid heeft dat 12-14 jarigen geen GTA V kunnen spelen met een leeftijdsindicatie van 18+ (al zullen ze dat thuis wel prima doen)

[ Voor 3% gewijzigd door Senaxx op 13-03-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

[...]

Ik mag toch aannemen dat je 18+ moet zijn of dat je begeleider 18+ is?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-06 12:44

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

BtM909 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:14:
Ik mag toch aannemen dat je 18+ moet zijn of dat je begeleider 18+ is?
ik hoop het wel, ik kan me een kleine LAN herinneren waar die regel niet was dichtgespijkerd.

Resultaat was dat we meer het idee hadden van een kindercrash dan een LAN :'(

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:09

Pathogen

Shoop Da Whoop

Laat ik beginnen te zeggen dat dit echt een gewéldig idee is!
Helaas gaat het voor mij en vrouwlief wegens kersverse gezinsuitbreiding op dat moment echt geen optie zijn om op een drukke beurs rond te lopen, anders hadden we hier nog wel op gehapt ook.

Doet me een beetje denken aan Pack4Dreamhack, al is een treinreis (hopelijk) een stuk comfortabeler.
Voor de reis+gamescomprijs zou ik denken aan €90-€99 (3 digits schrikt af).

Verder vond ik het idee voor een T-shirt met nickname ook erg leuk, al is individueel shirts drukken wel weer aan de dure kant.
Wellicht kun je er een 6 maanden Tweakers abonnementje bij gooien als goodie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-06 18:40

Clush

Do as I say...

Als je een trein vol wil krijgen zal je mensen moeten trekken die normaal niet naar gamescom gaan. de 150 euro van de mensen hier die elk jaar toch al gaan vertekent wat dat betreft een beetje het beeld, denk ik.

om 500 man op te trommelen zal het echt wel een scherpe deal moeten zijn. Ikzelf ben nog nooit op gamescom geweest, maar elk jaar twijfel ik toch weer om te gaan. Ik zie mezelf daarom ook iets meer als de doelgroep van dit initiatief dan de mensen die 1 of 2 tientjes extra neerleggen voor iets wat ze toch al van plan waren te doen.

dan de hamvraag, wat zou ik betalen.... *tromgeroffel* ... € 79,-!

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-06 18:36
Naja, ik ben dan 15, maar Ou me wel heel leuk lijken, met een hele tweakers groep naar Gamescom, de nieuwste games uittesten....
Ik zou er wel rond de 100 euro voor over hebben.

P.s. Ik ben echt geen druk kind, die verslaafd is aan redbull en een ADHD kind is. Lust niet eens redbull :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:39

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik vind de bedragen die genoemd worden best fors voor 1 dagje Gamescom. Ben er zelf nog nooit geweest overigens en lijkt me best leuk om een keer te gaan maar zou zelf € 79,- wel een mooi bedrag vinden. De rest los je maar met sponsors op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Kosten afhankelijk maken van opstapplaats (snap ik is lastig) maar vanuit Eindhoven vind ik 100 al te duur.
Daarnaast is weekend voor mij een definitieve no-go gezien je dan over de koppen kan lopen (al zal doordeweeks een trein wel een stuk duurder zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

rafler schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:04:
[...]

Ik weet niet hoe het met jeugd nu zit maar toen ik 13/14 was (12/13 jaar geleden) verdiende ik 3 maal zoveel in de maand, ook iets met prioriteiten stellen.
Prioriteit lag op school, met 40 uur in de maand haalde ik echt geen 300 euro op op die leeftijd!

100 euro lijkt mij wel een prima bedrag die te overzien is voor velen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

rond 100 eurie lijkt mij prima prijs. Veel meer moet het niet worden denk ik.

Ik zou het ook wel vet vinden om mee te gaan eigenlijk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:02

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Mijn vriendin (en ik ook overigens) vinden het een tof idee. Iets van 100pp hebben we er wel voor over. Erg leuk idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 13:42

Geckoo

Good news, everyone!

Poll tijd!!!!
Poll: Ga je mee?
Ja
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=389980&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke dag moet de trein vertrekken?
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=389978&layout=2&sort=org
[quote]
Poll: Wat wil je voor deze reis + entree betalen?
<70
70-79
80-89
90-99
100-109
110-119
120-129
130-139
140-149
150-159
160-169
>170
Anders
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=389979&layout=2&sort=org

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:54

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Whut, waarom lees ik dit nu pas als treinfanaat? :P
Verder een leuk idee, en ik zou er wel 100 tot 120 euro voor over hebben.

* AW_Bos legt steen waaronder hij vandaan kroop weer netjes terug.

Trouwens, er was toch al een trein?

:P

[ Voor 14% gewijzigd door AW_Bos op 25-03-2014 21:59 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thblockster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-01-2015
ik zou zeker mee gaan voor de prijs 100 tot 130 euries lijkt mij zeer gaaf om eens met de tweakers te hangen in een trein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Is er al wat meer bekend?
Tevens een subtiel schopje O-)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 20:25

Vae Victus

Awesome God

Strak plan! Ik hou dit topic zeker in de gaten.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

slein78 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 19:22:

Een paar jaar geleden ben ik met de NVBS op stap geweest, dat was een dagtripje van Venlo, rechterrheinisch naar Mainz en linkerrheinisch weer terug via Köln naar Venlo, eten en drinken was toen goed verzorgd, met hoeveel man we waren en wat dat ook alweer kostte weet ik niet meer.
Verhaaltje en pics: http://nvbs.com/toon.php?pag=Verslag_20120430
Gauw achterhalen dan!

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
PromWarMachine schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:14:
Is er al wat meer bekend?
Tevens een subtiel schopje O-)
We zijn druk bezig om de zaak rond te krijgen. Daar zijn naast jullie enthousiasme ook wat sponsors voor nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-06 23:30

Zeror

Ik Henk 'm!

Supergaaf dit! :)

Zou er graag bij zijn, maar ik kan niet. Ik zit dan op mijn vakantie in Californië 8)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Misschien zijn er sponsoren die zelf ook mee willen? Coolermaster, Asus, weet ik veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 14:21

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Als dit wat wordt lijkt het me zeker ook wel leuk :). Qua bedrag denk ik dat de poll al een aardig beeld geeft, maar rond de 100 euro lijkt me zeker wel reëel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

100 euro lijkt me een leuk bedragje.
En zeef, als de tweakerscrew mee gaat, wat sponsors (cooler master, club 3d etc.) Dan hoeven zij natuurlijk geen reiskosten te betalen. Dat scheelt weer een hoop kosten voor ze (en jullie krijgen centjes).
Ik zal het bespreken met de gathering of tanks wot clan.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Ik heb ook interesse. Wil niet zeggen dat ik uiteindelijk mee zal gaan, maar ik zal er t.z.t. zeker serieus naar kijken. Afhankelijk van de inhoud van de dag zou ik €100 - €150 over hebben voor een retourtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluxpuck
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-06 10:12
Dit is een van de beste Tweakers ideeën ooit gehoord. Gezien de kosten van de trein, entree kaartje en overige aanhangsel lijkt mij 100 euro zeer realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Laatst online: 09-06 10:44

BombaAriba

Ondertitel

Leuk idee. Kan Tweakers niet wat kosten terugverdienen door drank te verkopen op de trein? 500 Man keer paar drankjes is toch ook een leuk bedrag. Regelen jullie dit via NS? Misschien de stoomtrein van het spoorwegmuseum regelen? :P

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-06 15:43
Is er al meer bekend? De tickets zijn inmiddels te bestellen dus de vraag is of dit nog doorgaat of dat ik ze los moet gaan bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 07:56

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik ben dan helaas op vakantie, maar ik het viel me wel op dat de reis van Utrecht naar Breda gaat en dan weer naar Venlo. Voor zover ik weet zijn er 2 mogelijkheden om van Utrecht naar Breda te komen: Via Rotterdam of via Den Bosch/Tilburg. Dan lijkt het me efficienter om Utrecht - Den Bosch - Eindhoven te nemen. Want vanuit regio Rotterdam ben je ook binnen maximaal 2 uur in Eindhoven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 16:50
hyptonize schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:24:
Ik ben dan helaas op vakantie, maar ik het viel me wel op dat de reis van Utrecht naar Breda gaat en dan weer naar Venlo. Voor zover ik weet zijn er 2 mogelijkheden om van Utrecht naar Breda te komen: Via Rotterdam of via Den Bosch/Tilburg. Dan lijkt het me efficienter om Utrecht - Den Bosch - Eindhoven te nemen. Want vanuit regio Rotterdam ben je ook binnen maximaal 2 uur in Eindhoven. ;)
Vanuit Limburg ben je ook binnen een uurtje in Eindhoven. Maar volgens mij is de grensovergang via het spoor bij Venlo, dus dan zou iemand vanuit Venlo eerst naar Eindhoven moeten om vervolgens weer terug te gaan, puur omdat er in Venlo niet wordt gestopt. Dat is ook onzin :p

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
astie schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:05:
Is er al meer bekend? De tickets zijn inmiddels te bestellen dus de vraag is of dit nog doorgaat of dat ik ze los moet gaan bestellen
Als we een definitieve go hebben, zijn jullie de eerste die het weten.

Opstappen kan ook in Venlo, daar wisselen we van loc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Laatst online: 13-06 11:24
Lijkt me een super strak plan!
Heb zeker interesse.

prijs van €150 vind ik niet verkeerd.
En voor de mensen die zeggen dat het goedkoper is om met de auto te gaan: klopt! als je zo rekent moet je niet meegaan. Uit eten in een restaurant is ook duurder dan thuis he.. Biertje in de kroeg is ook duurder dan thuis etc etc etc. Het gaat om de sfeer, de coolness en de gaafheid van zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

... wel hopen dat die trein straks een dikke WIFI verbinding heeft :P al die tweakers waaronder mijzelf met hun gadgets gaan denk ik een nieuw record verbreken kwa download in een trein ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 09:27

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Mortum schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:20:
... wel hopen dat die trein straks een dikke WIFI verbinding heeft :P al die tweakers waaronder mijzelf met hun gadgets gaan denk ik een nieuw record verbreken kwa download in een trein ;) :P
ha,dat vind ik nog wel een leuke,gelijk een world record ervan maken :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Super idee, ik zou zo vrij vragen van werk !

Prijs maakt mij niet zo uit, niet meer dan 200 euro

150 zoals vele zeggen is prima

Waar kan ik aanbetalen?

Ik kom wel uit de Regio Rotterdam :9

[ Voor 70% gewijzigd door Rockvee2 op 08-05-2014 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-06 19:50
Is het niet handig om dit even op de frontpage te posten? Dan zien meer mensen het en als daar de poll ook staat kan je beter zien hoeveel er meegaan of wat ze ervan vinden.

Zelf zou ik HEEL graag willen, maar ik vind €100 wel te duur voor een dagje uit dus ik ga helaas niet mee.

[ Voor 24% gewijzigd door markdm op 08-05-2014 22:13 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-06 09:03
150 euro lijkt me redelijk, niet te vergeten een eerste keer met een "eigen" trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfi2
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-05 11:39
Mijn vader en ik willen ook graag naar Gamescom en dit lijkt me een erg goede manier daar te komen :D Erg leuk iniatief! Overgins nog wel ff kijken of de dagen dat de trein rijdt hetzelfde zijn als dat wij heen willen.

Ik vraag me nog wel af hoe druk het nou is op zo'n evenement, ik zie soms op foto's/video's wel lange rijen om is iets uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-06 19:50
Komt er eigenlijk een minimum leeftijd? Ik denk dat er wel genoeg minderjarigen zoals ik mee willen gaan, maar het moet geen kinderdagverblijf worden.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

markdm schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:43:
Komt er eigenlijk een minimum leeftijd? Ik denk dat er wel genoeg minderjarigen zoals ik mee willen gaan, maar het moet geen kinderdagverblijf worden.
16 is imho de absolute bottom line (veel liever nog 18, maar er zullen veel actieve leden van onder de 18 zijn). , maar houd er rekening mee dat je als minderjarige lang niet overal op de gamescom komt: http://www.usk.de/en/service/gamescom/

En Duitsland is nogal strak in leeftijdsratings van games, dus verwacht niet bij je gemiddelde (populaire) actiegame te mogen kijken - laat staan proberen.

Lees verder in de TS dat ze een bar-tuig willen hebben, iets met drank, minderjarigen en belachelijke wetgevingen O-) .
markdm schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:10:
Is het niet handig om dit even op de frontpage te posten? Dan zien meer mensen het en als daar de poll ook staat kan je beter zien hoeveel er meegaan of wat ze ervan vinden.
Liever niet, houd het enigszins besloten - de mensen welke graag mee willen vinden het topic wel ;) .
beebie121 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:16:
Het gaat om de sfeer, de coolness en de gaafheid van zoiets
€150 maakt het er niet cooler of gaver op :') . Je bent de helft van de mensen instant kwijt bij zulke bedragen - voor minder als €50 kan je het hele weekend naar binnen - en voor €150 kan je heen en terug komen + daar overnachten. Nee, €150 is gewoon veel te duur voor een enkele dag.

Ik kan me persoonlijk het beste vinden in een prijs tussen de €90 en €110, als er gesponsord word kan deze prijs mogelijk nog wat worden gedrukt.

[ Voor 54% gewijzigd door D4NG3R op 11-05-2014 23:35 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

100 - 150 euro, count me in.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Laatst online: 25-06-2024
80-100 euro dan kan deze arme student ook nog eens zijn oude sokken gevuld met euro's opzoeken. Het is slechts een dagje heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Leuk idee, ik kom later nog eens terug kijken hier. Gamesbeursen zijn meestal veel minder leuk dan ze lijken. Eigenlijk nog nooit op één geweest die me is bijgebleven als "leuk".

De reis ernaartoe zou het mij meer om gaan. Maar met de nodige sponsoring zou de (kost)prijs toch wel een eind gedrukt moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

De reis is "al" over 2,5 maand, is er al meer informatie bekend? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-06 08:59
Allemaal leuk en aardig, maar er komt maar geen nieuws naar buiten.. Heb dus afgelopen weekend zelf maar een tripje geboekt..

Veel plezier mocht het doorgaan voor degene die wel mee gaan, maar ik zie het niet zo snel meer gebeuren, Gamescom komt wel dichtbij nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YdXXIEFAQp1WpT3l9xz840kW/full.jpg

Let op dit topic. Morgen komt er belangrijk nieuws ....

[ Voor 7% gewijzigd door zeef op 03-06-2014 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

:Y)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 04:43

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.

[ Voor 96% gewijzigd door .oisyn op 03-06-2014 21:21 . Reden: disclaimer: ik weet compleet van niets. ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Tweakers zet bussen in.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

De trein heeft vertraging? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Het wordt zo'n trein:

Afbeeldingslocatie: http://www.think-tasmania.com/wp-content/uploads/city-park-05.jpg

En Henk staat er ook al op. Een mooiere Tweakers trein is er niet! 8)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Afbeeldingslocatie: http://i4.ytimg.com/vi/gVGqOCsTrKQ/mqdefault.jpg
Choo choo :+ .

Ben benieuwd wat het gaat worden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:06

13art

Moderator Mobile
Wordt er buiten games, audio, gadgets ed ook nog gezorgd voor vrouwelijk schoon? ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Daar zorgen de sponsors wel voor neem ik aan :z

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nog heel even geduld, verwacht rond een uur of 4 een interessante update te kunnen geven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Omg, tweakers moeten weer vrouwelijk schoon hebben. Hoe stereotiep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-06 09:08
PcDealer schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:50:
Omg, tweakers moeten weer vrouwelijk schoon hebben. Hoe stereotiep :)
Ooit wel eens naar een gamebeurs geweest zonder mooie dames in korte rokjes? :P

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Rond een uur of 4 zegt de baas. Eens zien hoeveel vertraging deze treinaankondiging heeft :+

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slein78
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:29
Ik heb er zin an!
Gaat het Mitropa rijtuig van de SSN ook mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

PromWarMachine schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:00:
Rond een uur of 4 zegt de baas. Eens zien hoeveel vertraging deze treinaankondiging heeft :+
5 minuten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

"De trein van .. 16.00 uur .. naar .. Gathering of Tweakers .. via Tweakers.net ... vertrekt over .. 5 minuten" :P

@ hieronder: gefixed!

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 04-06-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ze roepen al jaren niet meer om dat een trein "vertraging" heeft. Ze roepen alleen om dat hij over x minuten vertrekt. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
We gaan! :*)

Zaterdag 16 augustus gaan we met zo'n 500 tweakers op pad naar de Gamescom! Meer info over tijden, prijs, trein etc. etc. komen de komende dagen. We verwachten de kaartverkoop volgende week vrijdag te kunnen starten. Voor jullie trouwe Tweakers komt er een earlybird special...

We gaan...

WE GAAN!!!!!11111 \o/

[ Voor 36% gewijzigd door zeef op 04-06-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:44

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Woot Woot! Goed geregeld zeef!

Tof dat het door gaat :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Komt die info hier in dit topic of gaat het meteen naar de frontpage toe? Ben nog steeds wel benieuwd naar details (en hoe je 500 man gaat overhalen om mee te gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Nomad schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:10:
Woot Woot! Goed geregeld zeef!
We weten nog niet zo veel... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Er komt ook een .actie en FPA als de kaartverkoop start. Maar natuurlijk hou ik jullie hier op de hoogte. We gaan dit met z'n allen tot een daverend succes maken. Alle vertrouwen in voldoende opkomst. Zeker als jullie te horen krijgen wat er allemaal aan extra's bij komt. ;)

Dus, schiet eens uit de standaard meh-houding en laten we blij zijn! :+

[ Voor 11% gewijzigd door zeef op 04-06-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nou, optimistische modus dan..
Van Microsoft krijgen we een Xbox One, van Sony een PS4, Alternate doet een gamesysteem cadeau om al die nieuwe games op te testen en de boothbabes rijden mee in de trein..

Zoiets zeef? :+

Goed nieuws heren *O*
* PromWarMachine gaat weer in de wachtmodus voor de details

[ Voor 17% gewijzigd door PromWarMachine op 04-06-2014 17:01 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Nice! Jammer dat we moeten wachten :p

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PromWarMachine schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:00:
Van Microsoft krijgen we een Xbox One, van Sony een PS4, Alternate doet een gamesysteem cadeau om al die nieuwe games op te testen en de boothbabes rijden mee in de trein..

Goed nieuws heren *O*
Nee, iedereen krijg candycrush, krijgt 4 speelrondes in Farmville en mag 3 likes uitdelen. Wel een beetje anno 2014 zijn he :P

Maar 500 man, heb je toch flinke trein als er ook nog hele game-wagons moeten worden ingericht :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
PromWarMachine schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:00:

Goed nieuws heren *O*
Zoiets. ;)
SinergyX schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:03:

Maar 500 man, heb je toch flinke trein als er ook nog hele game-wagons moeten worden ingericht :P
Klopt. Gaan we dus ook doen met onze partners. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Jeej :D .

Wat defineert trouwens een 'trouwe' Tweaker? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-06 08:08
Ik denk de mensen die zo slim waren dit topic te vinden? :D

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
ja die mogen gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die mogen raamzijde, rest mag gangpad :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

zeef schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:17:
[...]

Zoiets. ;)

[...]

Klopt. Gaan we dus ook doen met onze partners. :)
Prima idee als we leuke boothbabes mee voor onderweg hebben :>! :9~ :9~ :9~ :9~

Is het reisschema eigenlijk aangepast :P? *duimt voor leuke stop in Eindhoven*

[ Voor 13% gewijzigd door Squishie op 04-06-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:11
Had ik al gereageerd? :+

Goed om te horen dat het doorgaat, ben benieuwd naar de details :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 20:10

TheVMaster

Moderator WOS
Gaaf hoor......leuk dat het door gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Squishie schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:46:
[...]

Is het reisschema eigenlijk aangepast :P? *duimt voor leuke stop in Eindhoven*
QFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

d:)b Jeej! *O* wachtmodus voor ticketbestelling staat aan! *F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 .... *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-06 14:16

auto660

1991 240 GL Brick

Super gaaf! Ik had al eerder gereageerd maar dat het ook nog uitgevoerd zou worden... ...ik zal proberen er bij te zijn :D

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-06 16:17
GAMESCOM !!!!11!11!!!!111111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartKers
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-06 21:16
Top idee, leuk dat het ook doorgaat. Had er graag bij geweest, alleen voor de reis er naar toe al. Helaas kan ik waarschijnlijk die dag niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325463

Helaas had ik er ook graag bij geweest, maar ik vertrek donderdag al om dan op zondag terug te keren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Gaaf! Moet alleen kijken hoe dit uitkomt met mijn vakantie. Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

SinergyX schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:41:
Die mogen raamzijde, rest mag gangpad :P
Maar dan is het moeilijker om bij de boothbabes en het bier te komen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

zeef schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:49:
Dus, schiet eens uit de standaard meh-houding en laten we blij zijn! :+
Sorry, de laatste keer dat er iets georganiseerd werd dat me tof leek was het een LAN dat bij nader inzien niet helemaal doorging :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-06 17:07
Hoop dat het nog kan hoor, maar count me in! Had dit topic helaas nog niet eerder gezien :(

Mocht er vanuit de organisatie nog behoefte zijn aan een multifunctonele regelteef of wanna-be conducteur/barman oid, ik houd me aanbevolen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Laatst online: 25-06-2024
Ben benieuwd naar de prijs. Het is precies de dag voordat ik op vakantie ga, dus ben zeker beschikbaar! Nu het budget nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-06 15:16
Heb dit topic van redelijk in het begin gevolgd (in stilte), maar dat het echt gaat gebeuren is wel top.
Ga mezelf even beraden zodra alles echt bekent is geworden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 15:58
Crap, dan ben ik al op vakantie.. :/

I see red pixels.

Pagina: 1 2 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]

Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben. :)