Really? Na de meerdere reacties hier van advocaten en juristen, de linkjes naar ICT Recht en dergelijke durf je het aan hier zonder enige referentie te komen verkondigen dat het wel volgens de wet zou zijn wat ze doen?Veonyx schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:49:
Als jij een bedrijf had en een onbekende zou je vragen om informatie die niet relevant is voor hem of haar zou je het ook niet geven. Ik begrijp zeer zeker dat ze hier niet op ingaan.
Verder geeft een klant zelf aan om expliciet te verlengen als ik het goed lees. Klanten krijgen ook 2 maanden van te voren netjes een e-mail over de aankomende verlenging. Dat lijkt mij niet stilzwijgend aangezien de klant naast het opgeven van de explicite verlenging nog een e-mail krijgen ter aankondiging.

En ja, het zou je sieren dat je het meldt dat je reageert vanuit een Yourhosting server, als Yourhosting medewerker. Wij hebben hier vrij strikte regels over het gebruik van bedrijfsaccounts of zaken op deze manier viral te doen.
Desalniettemin bedankt dat dit nu met zekerheid binnen Yourhosting bekend is. Nu toch met deze praktijken door blijven gaan is nu met zekerheid een oneerlijke handelspraktijk.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2014 18:48 ]