Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominition schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:17:
[...]

Via glas 100 kun je ook tv extra en tv plus krijgen ;)

Bij hun glaspakketten gaat internet en bellen over glas, tv over coax.
Echter als je interactieve tv wilt, gaat het tv signaal daarvoor over glasvezel naar je special glasvezeldecoder die alleen een internetaansluiting heeft.

Klote is dat je dus niet meer zoals bij Ziggo met elke decoder interactief kan kijken.
Tevens kan je maar 1 interactieve decoder gebruiken, niet meerdere...
Interactief moet inderdaad via glas, Extra tv zenders kunnen momenteel alleen worden aangeboden wanneer je minimaal G200 besteld bij Caiwai dit zou wanneer de contracten aflopen met Ziggo anders kunnen worden, dit is mij medegedeeld door Caiway. Ik heb dit expliciet meerdere keren gevraagd.
G100 pakket met extra tv zenders is nog niet mogelijk in het cogasgebied. Ik woon overigens in Oldenzaal.

Hieronder de mededeling van Caiway

TV Standaard

U woont op een adres waar Caiway het TV Standaard pakket levert via de kabel inclusief analoge zenders. Als u Interactieve TV neemt, dan sluit u één televisie aan op het glasvezelnetwerk en op uw overige tv's kijkt u televisie via de kabel. Via glasvezel kijkt u naar het Basic TV pakket van Caiway. Extra zenderpakketten van Caiway zijn alleen beschikbaar via glasvezel en i.c.m. Interactieve TV.
U betaalt GEEN extra abonnementskosten voor TV Standaard.

Let op G100 pakket mist optie Interactieve TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:15
Ik mag aan nemen dat je de verplichte overstap maakt naar glas200/200 en TV wilt kijken via de kabel met je ziggo HD recorder. Dat de bedrijven dit onderling regelen zodat iedereen vlekkeloos over kan gaan anders zitten strak 9000 mensen twee maanden zonder tv via de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skywalker27 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:34:
Ik mag aan nemen dat je de verplichte overstap maakt naar glas200/200 en TV wilt kijken via de kabel met je ziggo HD recorder. Dat de bedrijven dit onderling regelen zodat iedereen vlekkeloos over kan gaan anders zitten strak 9000 mensen twee maanden zonder tv via de kabel.
glasvezelmodem is voor het internet en Interactieve gedeelte. Je kan de Interactieve decoder die je krijgt/huurt bij G200 en G400 aansluiten op de Coax aansluitingen in je woning vanuit deze decoder gaat het geheel verder op de coax kabels die je thuis en de CI+ module in je televisies. Je kan dus gewoon alle zenders kijken vanuit 1 afstandsbediening er van uit gaande dat je een CI+ module in je televisie actief is.
Ik neem aan dat je HD recorder ook werkt maar dit weet ik niet zeker.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:15
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:39:
[...]

glasvezelmodem is voor het internet en Interactieve gedeelte. Je kan de Interactieve decoder die je krijgt/huurt bij G200 en G400 aansluiten op de Coax aansluitingen in je woning vanuit deze decoder gaat het geheel verder op de coax kabels die je thuis en de CI+ module in je televisies. Je kan dus gewoon alle zenders kijken vanuit 1 afstandsbediening er van uit gaande dat je een CI+ module in je televisie actief is.
Ik neem aan dat je HD recorder ook werkt maar dit weet ik niet zeker.
Dat snap ik maar voor de oude HD recorder die dus gewoon kabel ondersteund hoef ik geen gebruik te maken van de decoder van Caiway die 5 euro extra kost. Deze HD recorder zorgt er al voor dat de TV interactief is. Betreft series on demand enz. een woord XBMC server ;). Opnames van de HD recorder worden geript ontdaan van reclame en aan XBMC toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skywalker27 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:43:
[...]

Dat snap ik maar voor de oude HD recorder die dus gewoon kabel ondersteund hoef ik geen gebruik te maken van de decoder van Caiway die 5 euro extra kost. Deze HD recorder zorgt er al voor dat de TV interactief is. Betreft series on demand enz. een woord XBMC server ;). Opnames van de HD recorder worden geript ontdaan van reclame en aan XBMC toegevoegd.
Dat was inderect ook mijn vraag aan Caiway, ik heb 2 televisies met CI+ module en ik hoef geen interactieve tv.
Toch heb ik dan blijkbaar G200 met hun decoder nodig.
Ze willen waarschijnlijk geen interactieve tv aanbieding bij G100 en hopen dat klanten overstappen naar G200 en een decoder erbij huren. Onder het motto goedkoper geen we het niet maken.
Immers G100 pakket en eventueel een plus pakket erbij dan zit je goedkoper dan bij Ziggo. Maar Ziggo biedt weer andere opties Mobiel Telefonie IMAP etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:16
Wij hebben vandaag een overstap 'aanbieding' van Caiway gekregen met daarin alleen de kabel abonnementen. Waarom doen ze dit? Als ik toch verplicht overmoet, wil ik naar 400/400 glasvezel en niet naar 180/18 kabel (voor meer geld!) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:24

Arfman

Drome!

Misschien is glasvezel nog niet mogelijk waar je woont?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphMalph
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-03-2024
Buiten de klantenservice om, war vinden jullie dat G100 niet met een extra zenderpakker kan?
Op de website zie ik alleen dat het pakket te bestellen is, als je ook TV Basic hebt en een smartcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:19
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:33:
[...]

Interactief moet inderdaad via glas, Extra tv zenders kunnen momenteel alleen worden aangeboden wanneer je minimaal G200 besteld bij Caiwai dit zou wanneer de contracten aflopen met Ziggo anders kunnen worden, dit is mij medegedeeld door Caiway. Ik heb dit expliciet meerdere keren gevraagd.
G100 pakket met extra tv zenders is nog niet mogelijk in het cogasgebied. Ik woon overigens in Oldenzaal.

Hieronder de mededeling van Caiway

TV Standaard

U woont op een adres waar Caiway het TV Standaard pakket levert via de kabel inclusief analoge zenders. Als u Interactieve TV neemt, dan sluit u één televisie aan op het glasvezelnetwerk en op uw overige tv's kijkt u televisie via de kabel. Via glasvezel kijkt u naar het Basic TV pakket van Caiway. Extra zenderpakketten van Caiway zijn alleen beschikbaar via glasvezel en i.c.m. Interactieve TV.

Let op G100 pakket mist optie Interactieve TV
Huh, je extra tv pakketten gaan toch ook gewoon over de coax, immers tv blijft over coax, internet en bellen gaan alleen over glasvezel.
Awsom schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:51:
Wij hebben vandaag een overstap 'aanbieding' van Caiway gekregen met daarin alleen de kabel abonnementen. Waarom doen ze dit? Als ik toch verplicht overmoet, wil ik naar 400/400 glasvezel en niet naar 180/18 kabel (voor meer geld!) ..
Wel logisch, omdat dit een aparte dienst is, het gaat nu om de overgang van coax Ziggo naar coax Caiway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:16
Arfman schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:51:
Misschien is glasvezel nog niet mogelijk waar je woont?
Volgens www.caiway.nl kan het wel, en het kastje zit er ook al. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RalphMalph schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:51:
Buiten de klantenservice om, war vinden jullie dat G100 niet met een extra zenderpakker kan?
Op de website zie ik alleen dat het pakket te bestellen is, als je ook TV Basic hebt en een smartcard.
postcode invullen, dan product selecteren en dan krijg ik onderstaande melding.

TV Standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Dat is waarschijnlijk omdat Caiway nog niet de boel van Ziggo heeft overgenomen op de coax, dat is pas vanaf Februari 2015.

Daarom kunnen ze nog niks anders dan tv standaard aanbieden bij je glasvezelpakket.

[ Voor 26% gewijzigd door dominition op 17-10-2014 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominition schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:52:
[...]

Huh, je extra tv pakketten gaan toch ook gewoon over de coax, immers tv blijft over coax, internet en bellen gaan alleen over glasvezel.

[...]

Wel logisch, omdat dit een aparte dienst is, het gaat nu om de overgang van coax Ziggo naar coax Caiway
Het voorstel van Caiway is om datgene aan te bieden wat je nu hebt ook het zenderaanbod blijft dan gelijk . Dus langzamer interner dan glas maar wel de zenders die je nu ook krijgt van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:58:
[...]

Het voorstel van Caiway is om datgene aan te bieden wat je nu hebt ook het zenderaanbod blijft dan gelijk . Dus langzamer interner dan glas maar wel de zenders die je nu ook krijgt van Ziggo.
Dat weet ik, maar ik doelde op de glaspakketten en het nog niet kunnen leveren van extra tv pakketten nu over de coax totdat caiway in febr. 2015 de boel overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominition schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:57:
Dat is waarschijnlijk omdat Caiway nog niet de boel van Ziggo heeft overgenomen op de coax, dat is pas vanaf Februari 2015.

Daarom kunnen ze nog niks anders dan tv standaard aanbieden bij je glasvezelpakket.
Voor het G100 pakket klopt dit, echter bij een G200 pakket met interactieve TV kan je extra zenders zoals TV Plus bestellen je krijgt dan ook TV basis i.p.v. TV standaard. en je decoders op andere televisies blijven werken via de coax kabel. Maar bij het G100 pakket kan dit niet maar dat kan inderdaad na de overname anders zijn/worden.

Het komt waarschijnlijk omdat ze de standaard zenders niet gedecodeerd over de coax aanbieden. Extra zender pakketten worden wel gedecodeerd aangeboden en waarschijnlijk gedecodeerd in de Interactieve decoder van Caiway en transporteert het geheel dan weer via Coax.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:01:
[...]

Voor het G100 pakket klopt dit, echter bij een G200 pakket met interactieve TV kan je extra zenders zoals TV Plus bestellen je krijgt dan ook TV basis i.p.v. TV standaard. en je decoders op andere televisies blijven werken via de coax kabel. Maar bij het G100 pakket kan dit niet maar dat kan inderdaad na de overname anders zijn/worden.
Maar hoe kunnen ze die extra zenders leveren dan? Ze gaan nu alleen over het basispakket, Ziggo levert de extra zenders achter de smartcard.

Want in febr 2015 gaan de coaxpakketten over die je kan kiezen op twentestapover.nl. Hoezo zou dat dan nu al kunnen via een G200/G400 pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominition schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:03:
[...]

Maar hoe kunnen ze die extra zenders leveren dan? Ze gaan nu alleen over het basispakket, Ziggo levert de extra zenders achter de smartcard.

Want in febr 2015 gaan de coaxpakketten over die je kan kiezen op twentestapover.nl. Hoezo zou dat dan nu al kunnen via een G200/G400 pakket?
Goede vraag zie hieronder

TV Standaard

Overigens krijg je dan wel een smartcard van Caiwai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Dat is dan weer vreemd want Caiway levert geen normale tv via glasvezel, alleen het interactieve gedeelte 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominition schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:13:
Dat is dan weer vreemd want Caiway levert geen normale tv via glasvezel, alleen het interactieve gedeelte 8)7
Cogas is Caiway en eigenaar van het coax netwerk in dit gebied.
Ze leveren hier Internet via glas en tv via Coax.(monopolist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 06:40
Het interactieve gedeelte is alleen maar met de entone box welke via utp naar glasvezelmodem gaat. Wat jullie qua interactieve nu via de HD box hadden en via coax kan straks niet meer. Tenminste caiway heeft NERGENS interactieve dingen via kabel lopen zoals jullie voorheen via ziggo hadden. Alleen de opneemfunctie kan wel maar dan heb je gewoon een coax HD box met Harde schijf.
Dus vanaf het glasvezel 200/200 pakket kun je voor 5 euro extra elke maand opnemen en pauzeren tijdens uitzendingen en uitzending gemist kijken.

[ Voor 16% gewijzigd door Migow op 17-10-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:16:
[...]

Cogas is Caiway en eigenaar van het coax netwerk in dit gebied.
Ze leveren hier Internet via glas en tv via Coax.(monopolist)
Ja, maar Caiway levert geen extra tv op dit moment, dan moet je bij Ziggo zijn.

Dus hoe kunnen zij nu al, extra diensten leveren die Ziggo nu nog levert. Pas vanaf februari nemen zij de hele rambam over en gaat Caiway dat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominition schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:17:
[...]

Ja, maar Caiway levert geen extra tv op dit moment, dan moet je bij Ziggo zijn.

Dus hoe kunnen zij nu al, extra diensten leveren die Ziggo nu nog levert. Pas vanaf februari nemen zij de hele rambam over en gaat Caiway dat leveren.
Blijkbaar hebben ze een afspraak hierover ik denk dat Ziggo ook geen nieuwe abonnementen meer afsluit in het cogas gebied. Datgene wat Caiway hiervover vertelde is dat G100 nu niet mogelijk is met extra zenders volgend jaar zouden hier inderdaad wel mogelijkheden voor komen.
G200 en G400 wel.

Uw bestelling

Alles-in-1 Glas G200

Actie 2 maanden voor
€ 32,50

Daarna € 52,50
- Basic TV
- Internet 200 Mbit/s
- VoIP-First

Interactieve TV
€ 5,00

Glasmodem
€ 0,00

HD Digitale Ontvanger (TV2)
€ 0,00

Interactieve TV ontvanger (TV1)
€ 0,00

Plus TV

- Actie 2 maanden voor
€ 0,00

Daarna € 11,00 p.m.

Totaal

Actieprijs per maand
€ 37,50

Prijs per maand
€ 68,50

Eenmalig
€ 0,00

Verzend- en administratiekosten
- Actie, normaal € 19,95
€ 0,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:53

Patrick89

PSN : Gamesource

Leuke Tooltip :

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/ta6152.png

Wel raar hoor hoe veel verschil er overal in zit :

https://www.caiway.nl/sit...ketten/alles-in-1glasg100
https://www.caiway.nl/sit...ncogas/alles-in-1glasg100

[ Voor 61% gewijzigd door Patrick89 op 17-10-2014 16:34 ]

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad glasmodem voor Internet en telefonie.
Dit pakket met TV Plus pakket heb ik vandaag besteld bij Caiway en het zou werken in het cogas gebied

Cogas gebied heeft standaard tv met 60 zenders i.p.v. Basis met 70 zenders. inderdaad vreemd.
Het lijkt alsof ze de meeste gebruiken van het pakket 90/9 van Ziggo destijds meen ik € 53.95 naar G200 € 52.50willen hebben. of het voorstel wat je hebt gekregen om ook internet te nemen via de kabel van Caiway maar dit is voor mij geen optie, hoor hier alleen slechte verhalen over. wil je extra zenders kom je 26.00 hoger uit den G100 van € 42.50. (52.50+5.00 decoder en € 11.00 TV Plus). Zo lijkt alsof je niet duurder uit bent immers TV Extra van Ziggo lag ook rond de 11 Euro. Maar wanneer blijkt dat de internetsnelheiden van G100 meer zijn dan het middelste pakker van Ziggo 90/9 € 53.95 ligt daar potentieel een omzet verlies, dus opties aanbieden vanaf G200.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2014 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:53

Patrick89

PSN : Gamesource

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:36:
[...]

Dit pakket met TV Plus pakket heb ik vandaag besteld bij Caiway en het zou werken in het cogas gebied
Het gaat me meer om de toevoeging gratis, als je de twee websites vergelijkt zie je buiten het aantal zenders dat bij deze tooltip het woord gratis is opgenomen.

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even ter info:
Het aangelegde glasvezelnetwerk is (mede) gefinancierd door CIF. http://www.cifinfrastructure.com
CIF is een onderdeel van de Rabobank.

Caiway is onderdeel van CIF Wikipedia: Caiway
Ook van de Rabobank dus.

Cogas is ook een voor de helft eigendom van CIF, en voor de helft van een aantal Twentse gemeenten. http://www.computable.nl/...asvezelbedrijf-cogas.html

CIF (Rabobank) wil natuurlijk wat geld terug zien van hun investering. Dit kan alleen als er mensen gebruik gaan maken van dit glasvezelnetwerk. De meeste mensen zit goed bij Ziggo en weigeren over te stappen omdat een glasvezelverbinding op dit moment eigenlijk vrij weinig extra bied.
Daarnaast krikt Ziggo de snelheid van de huidige verbinding regelmatig op.

Over ongeveer een jaar moet CIF meerdere providers op het glasvezelnetwerk toestaan, dit is bij wet geregeld, en zijn ze dus hun monopolie positie kwijt.
Het is daarom voor CIF de zaak er voor te zorgen dat voor deze tijd de meeste mensen hebben gekozen voor hun eigen Caiway provider.

Wat te doen? Nou, Cif zegt het contract met Ziggo op zodat mensen gedwongen worden voor die tijd een keuze te maken en in veel gevallen zullen kiezen voor Caiway.

Dit zaakje stinkt toch aan alle kanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patrick89 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:37:
[...]

Het gaat me meer om de toevoeging gratis, als je de twee websites vergelijkt zie je buiten het aantal zenders dat bij deze tooltip het woord gratis is opgenomen.
Bedoel je de Sitecom router die je er gratis bij krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:42:
Even ter info:
Het aangelegde glasvezelnetwerk is (mede) gefinancierd door CIF. http://www.cifinfrastructure.com
CIF is een onderdeel van de Rabobank.

Caiway is onderdeel van CIF Wikipedia: Caiway
Ook van de Rabobank dus.

Cogas is ook een voor de helft eigendom van CIF, en voor de helft van een aantal Twentse gemeenten. http://www.computable.nl/...asvezelbedrijf-cogas.html

CIF (Rabobank) wil natuurlijk wat geld terug zien van hun investering. Dit kan alleen als er mensen gebruik gaan maken van dit glasvezelnetwerk. De meeste mensen zit goed bij Ziggo en weigeren over te stappen omdat een glasvezelverbinding op dit moment eigenlijk vrij weinig extra bied.
Daarnaast krikt Ziggo de snelheid van de huidige verbinding regelmatig op.

Over ongeveer een jaar moet CIF meerdere providers op het glasvezelnetwerk toestaan, dit is bij wet geregeld, en zijn ze dus hun monopolie positie kwijt.
Het is daarom voor CIF de zaak er voor te zorgen dat voor deze tijd de meeste mensen hebben gekozen voor hun eigen Caiway provider.

Wat te doen? Nou, Cif zegt het contract met Ziggo op zodat mensen gedwongen worden voor die tijd een keuze te maken en in veel gevallen zullen kiezen voor Caiway.

Dit zaakje stinkt toch aan alle kanten?
Zover wil ik niet gaan.
Hadden wij voorheen ook een keuze om een andere aanbieder te kiezen dan Ziggo? Het geeft alleen aan hoeveel mensen tevreden zijn met Ziggo en dat deze verandering niet nodig is voor de klant.
Strikt genomen ben je klant van Cogas en zij bieden je de diensten aan van toen Ziggo en nu Caiway.
Ik zelf had ook liever Ziggo gehouden maar een keuze hebben we nooit gehad. Tenzij je KPN een alternatief vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internet4me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:11
Het verschil is dat we voor Ziggo allemaal zaken hebben ingericht en aangeschaft.
Dit is "weg". Ook het geld..

Verder hebben we een bepaald dienst nivo voor een x-bedrag per maand.
Zo meteen niet meer. Het verschil is te groot.

Daar vallen we over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover wil ik niet gaan.
Hadden wij voorheen ook een keuze om een andere aanbieder te kiezen dan Ziggo? Het geeft alleen aan hoeveel mensen tevreden zijn met Ziggo en dat deze verandering niet nodig is voor de klant.
Strikt genomen ben je klant van Cogas en zij bieden je de diensten aan van toen Ziggo en nu Caiway.
Ik zelf had ook liever Ziggo gehouden maar een keuze hebben we nooit gehad. Tenzij je KPN een alternatief vindt.
Nee dat klopt, voorheen hadden we ook alleen deze keuze om Ziggo te nemen (over de kabel dan).

Maar het is toch op z'n minst opmerkelijk dat Cogas nu met dit nieuws naar buiten komt, en dat CIF belangen heeft in/bij Cogas Kabel Infra B.V. en Caiway?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

internet4me schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:57:
Het verschil is dat we voor Ziggo allemaal zaken hebben ingericht en aangeschaft.
Dit is "weg". Ook het geld..

Verder hebben we een bepaald dienst nivo voor een x-bedrag per maand.
Zo meteen niet meer. Het verschil is te groot.

Daar vallen we over...
Dat klopt bij deze een compliment en bedankje aan Ziggo.
Vanaf het begin trouwe klant geweest en nooit echt een probleem gehad.
Nu maar hebben dat we dit ook kunnen zeggen van Caiway over een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:58:
[...]

Nee dat klopt, voorheen hadden we ook alleen deze keuze om Ziggo te nemen (over de kabel dan).

Maar het is toch op z'n minst opmerkelijk dat Cogas nu met dit nieuws naar buiten komt, en dat CIF belangen heeft in/bij Cogas Kabel Infra B.V. en Caiway?
Volgens zijn de betreffende gemeentes ook aandeelhoudende gemeentes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt bij deze een compliment en bedankje aan Ziggo.
Vanaf het begin trouwe klant geweest en nooit echt een probleem gehad.
Nu maar hebben dat we dit ook kunnen zeggen van Caiway over een jaar.
Jij stapt over naar Caiway zo te zien?
Ik ben nog aan het twijfelen. Ik weiger, eigenlijk uit principe, over te stappen naar Caiway.

Wat zijn de Voor- en nadelen van een ADSL verbinding van bijvoorbeeld KPN t.o.v. de Coax- of Glasvezelverbinding van Caiway?

Ik wacht sowieso nog even met het opzeggen van mijn Ziggo abonnement. Aan alle protesten te zien verwacht ik dat het laatste woord hier nog niet over is gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens zijn de betreffende gemeentes ook aandeelhoudende gemeentes .
Ja klopt.

Volgens mij is CIF voor 50% eigenaar en de gemeentes voor de andere 50%.

Hopen dat de gemeentes nu ook opkomen voor de belangen van hun inwoners!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:08:
[...]

Jij stapt over naar Caiway zo te zien?
Ik ben nog aan het twijfelen. Ik weiger, eigenlijk uit principe, over te stappen naar Caiway.

Wat zijn de Voor- en nadelen van een ADSL verbinding van bijvoorbeeld KPN t.o.v. de Coax- of Glasvezelverbinding van Caiway?

Ik wacht sowieso nog even met het opzeggen van mijn Ziggo abonnement. Aan alle protesten te zien verwacht ik dat het laatste woord hier nog niet over is gezegd.
ADSL heeft 10-12 Mb daar gaat je tv signaal nog af. Kortom te weinig bandbreedte snelheid van de website ga je niet halen. HD tv kijken op 2 televisies kan al spannend worden.
Ga maar googelen op ADSL en KPN, optie glas KPN is er niet in ons gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:10:
[...]

Ja klopt.

Volgens mij is CIF voor 50% eigenaar en de gemeentes voor de andere 50%.

Hopen dat de gemeentes nu ook opkomen voor de belangen van hun inwoners!
Jij hebt veel vertrouwen in het ambtelijk apparaat.
Opkomen voor burgers? Elkaar de hand boven het hoofd houden bedoel je.
Ambtenaren die het systeem willen veranderen zoals wij burgers dit willen worden gedrogeerd of achter de doofpot gezet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wurtel
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-09 15:25
Vandaag de envelop met overstap aanbieding ontvangen. Geen woord over glasvezel, behalve terloops dat voor interactieve TV glasvezel internet nodig is (is die 180Mbit verbinding over de kabel dan niet goed genoeg... blijkbaar heeft Ziggo de technische zaken beter voor elkaar want daar lukt het wel via de kabel :) )

Ik heb gebeld en gevraagd waarom geen glasvezel aanbieding. Volgens de man was glasvezel nog niet beschikbaar op mijn adres, "u valt in het gebied met planning tussen 0 en 3 maanden". Volgens brief van Ziggo wordt de Ziggo dienst voor mij pas in februari gestopt, dus zou ik prima over kunnen stappen op glasvezel, want Ziggo gaat pas na 3 maanden weg... Dat was te moeilijk.

Dan gevraagd hoe het zat met het jaarcontract: als ik nu hun overstapaanbod neem, en dan als glasvezel toch beschikbaar komt over wil stappen? Dan blijk je op dat moment een nieuw contract aan te gaan en zit je opnieuw vanaf dan voor een jaar vast. Ook lullig wel, en vooral ook niet echt klantvriendelijk, vooral ook gezien je nu gedwongen wordt om van een maand opzegtermijn bij Ziggo een jaarcontract moet afsluiten. "Ja, verder merk je niks van de overstap" beweren ze. Paarse broeken praat :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Maandag gaan we eens naar de Caiway winkel hier in Almelo om te vragen wat er nu al mogelijk is met een G200/400 pakket.

We hebben nu allesin1 met 180mbit met tv extra en we willen overstapoen op glasvezel, eerst niet maar nu je toch moet dan maar direct naar glasvezel.

Hopelijk kunnen we net als Stefan aangaf al naar een G200/400 pakket met tv extra erbij, zo blijf je de gedwongen overstap voor en de eventuele fouten die dan ontstaan.

Toch blijf ik het vreemd vinden dat Caiway nu bij een G pakket al wel tv plus/extra kan leveren en ze dat niet kunnen toen dit nog niet bekend was en het via Ziggo alleen kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:55
Valt opnemen (recorder heb ik) onder Digitale TV ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:23:
[...]

Blijkbaar hebben ze een afspraak hierover ik denk dat Ziggo ook geen nieuwe abonnementen meer afsluit in het cogas gebied. Datgene wat Caiway hiervover vertelde is dat G100 nu niet mogelijk is met extra zenders volgend jaar zouden hier inderdaad wel mogelijkheden voor komen.
G200 en G400 wel.
.

Uw bestelling

Alles-in-1 Glas G200

Actie 2 maanden voor
€ 32,50

Daarna € 52,50
- Basic TV
- Internet 200 Mbit/s
- VoIP-First

Interactieve TV
€ 5,00

Glasmodem
€ 0,00

HD Digitale Ontvanger (TV2)
€ 0,00

Interactieve TV ontvanger (TV1)
€ 0,00

Plus TV

- Actie 2 maanden voor
€ 0,00

Daarna € 11,00 p.m.

Totaal

Actieprijs per maand
€ 37,50

Prijs per maand
€ 68,50

Eenmalig
€ 0,00

Verzend- en administratiekosten
- Actie, normaal € 19,95
€ 0,00
Als ik dit goed begrijp komt tv extra dus alleen beschikbaar op je interctieve decoder?

Niet op de coax, dit is waar ik het dus over heb dat kunnen ze onmogelijk al aanbieden aangezien Ziggo daar nu over gaat tot 20 februari..

We hebben hier 3 decoders, je kan dan dus alleen extra tv krijgen via die ene interactieve decoder en niet via de coax op je andere decoders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Kabelexploitant Cogas is behoorlijk geschrokken van het massale protest tegen de verplichte overgang van een deel van de Twentse Ziggo-klanten naar collega-provider Caiway.

Volgens een woordvoerder kan de constructie niet worden teruggedraaid, omdat er contracten zijn gesloten tussen Cogas en Caiway. Cogas zegt dat twee jaar geleden al gesprekken zijn ingezet met Ziggo om klanten de mogelijkheid van de kabel of glasvezel aan te bieden. Ziggo wilde daarin niet meegaan en Caiway wel, aldus de Cogas-woordvoerder.

Saillant detail is dat investeringsmaatschappij C.I.F aandelen heeft in Cogas en daarnaast eigenaar is van provider Caiway. De investeringsmaatschappij lijkt dus belang te hebben bij extra klanten voor Caiway.
http://www.rtvoost.nl/nie...ult.aspx?nid=201169&cat=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Logisch toch, niemand stapte over van Ziggo naar glasvezel ondat er minder keuzevrijheid is en er alleen voordelen qua sneller internet zijn.

Om toch de mensen aan de glasvezel te krijgen zodat ze hun investering terugverdienen spelen ze dit smerige spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominition schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:13:
[...]

Als ik dit goed begrijp komt tv extra dus alleen beschikbaar op je interctieve decoder?

Niet op de coax, dit is waar ik het dus over heb dat kunnen ze onmogelijk al aanbieden aangezien Ziggo daar nu over gaat tot 20 februari..

We hebben hier 3 decoders, je kan dan dus alleen extra tv krijgen via die ene interactieve decoder en niet via de coax op je andere decoders.
Schijnbaar gaat dit wel werken, het is overigens ook niet meer mogelijk om een abonnement af te sluiten bij Ziggo. Ik heb expliciet gevraagd of alle zenders inclusief TV plus gebruikt kunnen worden over de Coaxkabel en CI+ modules de medewerkster zei ja en heeft het ook nog gevraagd voor de zekerheid..
Waarschijnlijk zijn er uitzonderingen in de overgangsfase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:17
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:33:
[...]

Schijnbaar gaat dit wel werken, het is overigens ook niet meer mogelijk om een abonnement af te sluiten bij Ziggo. Ik heb expliciet gevraagd of alle zenders inclusief TV plus gebruikt kunnen worden over de Coaxkabel en CI+ modules de medewerkster zei ja en heeft het ook nog gevraagd voor de zekerheid..
Bedenk wel dat je extra pakket dubbel in rekening wordt gebracht zowel voor alle aansluitingen COAX en voor glas. Neem je Fox Sports en wil je dat overal in huis kunnen bekijken en je hebt 4 aansluitingen dan betaal je bij Caiway 4 x € 25,= = € 100,=per maand voor Fox Sports.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Inderdaad mijn lijstje wordt al erg groot:
- Geen Glasaanbieding gedaan, dat had ik verwacht. Ik ga geen HD-COAX contract aan, Die is per saldo over een jaar incl actie honderden euro's duurder. Ik wil een glasaanbieding
- Mailadres Ziggo moet ik mee kunnen nemen hoe zit dat?
- Wanneer ik voor glas kies en ik kies een extra pakket, krijg ik deze dan ook op alle smartcards via COAX? Ik neem aan geen extra kosten?
- Krijgen we een fatsoenlijk router? Ik ben namenlijk mijn routermodem van Ziggo straks kwijt. Het prutsding wat op de site van Caiway staat heb je niets aan
- Wordt alles netjes en gratis aangesloten door een gratis monteur zoals bij Ziggo?
- Internetveiligheid, waarom moet ik daar voor betalen? Dat is bij Ziggo inbegrepen bij alle in 1
- Fox Sports, alle zes kanalen EN alle zes in HD ? Extra pakketten slechts 1x betalen en dan te ontvangen via glas en COAX op al mijn aansluitingen?
- Ziggo Mobiel? Wie betaald de korting die ik niet meer krijg?
- Blijft mijn abonnment per maand opzegbaar zoals bij Ziggo?
- Alle zenders via de Caiway app?
- Niet extra betalen voor vierde en vijfde smartcard?
- Heeft Caiway IMAP-mailadressen ? Bij ziggo wel.
- Tweede telefoonlijn mogelijk? Bij Ziggo wel
- Binary nieuwsgroepen bij Ziggo gratis, bij Caiway ook ????????

GRAAG ANTWOORD VAN EEN CAIWAYMEDEWERKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:36:
[...]

Cogas gebied heeft standaard tv met 60 zenders i.p.v. Basis met 70 zenders. inderdaad vreemd.
Het lijkt alsof ze de meeste gebruiken van het pakket 90/9 van Ziggo destijds meen ik € 53.95 naar G200 € 52.50willen hebben. of het voorstel wat je hebt gekregen om ook internet te nemen via de kabel van Caiway maar dit is voor mij geen optie, hoor hier alleen slechte verhalen over. wil je extra zenders kom je 26.00 hoger uit den G100 van € 42.50. (52.50+5.00 decoder en € 11.00 TV Plus). Zo lijkt alsof je niet duurder uit bent immers TV Extra van Ziggo lag ook rond de 11 Euro. Maar wanneer blijkt dat de internetsnelheiden van G100 meer zijn dan het middelste pakker van Ziggo 90/9 € 53.95 ligt daar potentieel een omzet verlies, dus opties aanbieden vanaf G200.
Jij maakt pijnlijk duidelijk waarom het vreemd is dat de mensen niet meteen een Glasvezelaanbieding hebben gekregen. Ze smeren je eerst een duur HD COAX jaarcontract aan en na een jaar kun je pas kiezen voor Glasvezel. BEZOPEN!!!!!!!!!!!! Ik wil meteen een goede actieaanbieding vergelijkbaar met de HD-aanbieding obv glasvezel, anders stap ik niet over.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikrijnders schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:40:
[...]

Bedenk wel dat je extra pakket dubbel in rekening wordt gebracht zowel voor alle aansluitingen COAX en voor glas. Neem je Fox Sports en wil je dat overal in huis kunnen bekijken en je hebt 4 aansluitingen dan betaal je bij Caiway 4 x € 25,= = € 100,=per maand voor Fox Sports.
geen idee wat jij hiermee bedoelt.
Ik hen 1 aansluiting met TV Plus en kan 3 smartcards gebruiken waarop ik dezelfde content kan bekijken over de coaxkabel. Allen het interactieve gedeelte werkt alleen op de televisie waar je Interactieve decoder middels een hdmi kabel is aangesloten.
52.50 voor het G200 Pakket, 5 Euro decoder en interactieve televisie en 11 euro voor het pluspakket.
bij elkaar wordt dit € 68.50 maar ik heb dan wel 200 down en 200 up. Zenderpakketten zijn anders dan van Ziggo, kinderen kijken vaak Nicktoons deze zender is niet meer beschikbaar via Caiway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wurtel
Erikrijnders schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:44:
[...]

Jij maakt pijnlijk duidelijk waarom het vreemd is dat de mensen niet meteen een Glasvezelaanbieding hebben gekregen. Ze smeren je eerst een duur HD COAX jaarcontract aan en na een jaar kun je pas kiezen voor Glasvezel. BEZOPEN!!!!!!!!!!!! Ik wil meteen een goede actieaanbieding vergelijkbaar met de HD-aanbieding obv glasvezel, anders stap ik niet over.,
Ik heb telefonisch bevestigd gekregen dat je HD COAX abonnement opengebroken wordt als je binnen het 1e jaar over wil naar glasvezel (van Caiway dan wel). Wel ga je op dat moment opnieuw een jaarcontract aan.
Dus je kunt zeg maar in december HD COAX nemen, in maart glasvezel en dan zit je tot maart een jaar later vast aan Caiway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikrijnders schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:44:
[...]

Ze bieden inderdaad een vergelijkbaar abonnement over coax aan, terwijl dat wat het voordeel van Caiway is en het gemis van Ziggo. In het voorstel staat wel dat je exact dezelfde tv zenders kan behouden.
Maar daar waar het enige voordeel ligt met Caiway (snelheid glasvezel) wordt niet over gesproken.
Ik ben bang dat 95 % van diegene die over moeten niet weten wat ze moeten of kunnen. Het is voor mij met enige kennis al moeilijk te begrijpen. Het is en blijft een raar verhaal. Vergeet niet we hebben allemaal 2 glas aansluitingen in huis waarvan we er nu 1 kunnen gaan gebruiken voor Caiway er is genoeg ruimte voor nog meer aanbieders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wurtel schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:54:
[...]

Ik heb telefonisch bevestigd gekregen dat je HD COAX abonnement opengebroken wordt als je binnen het 1e jaar over wil naar glasvezel (van Caiway dan wel). Wel ga je op dat moment opnieuw een jaarcontract aan.
Dus je kunt zeg maar in december HD COAX nemen, in maart glasvezel en dan zit je tot maart een jaar later vast aan Caiway.
Dat geeft ze extra tijd om het e.e.a. op te lossen. Als de storm over is blijven de meeste wel bij Caiway.
Tegen die tijd zullen de alternatieven wel worden toegelaten maar zullen wel duurder of minder zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:58:
[...]

Dat geeft ze extra tijd om het e.e.a. op te lossen. Als de storm over is blijven de meeste wel bij Caiway.
Tegen die tijd zullen de alternatieven wel worden toegelaten maar zullen wel duurder of minder zijn denk ik.
Die storm waait niet over. Wie ik ook spreek, ze zijn allemaal des duivels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
- Geen Glasaanbieding gedaan, dat had ik verwacht. Ik ga geen HD-COAX contract aan, Die is per saldo over een jaar incl actie honderden euro's duurder. Ik wil een glasaanbieding
- Wanneer ik voor glas kies en ik kies een extra pakket, krijg ik deze dan ook op alle smartcards via COAX? Ik neem aan geen extra kosten?
- Krijgen we een fatsoenlijk router? Ik ben namenlijk mijn routermodem van Ziggo straks kwijt. Het prutsding wat op de site van Caiway staat heb je niets aan
- Wordt alles netjes en gratis aangesloten door een gratis monteur zoals bij Ziggo?
- Internetveiligheid, waarom moet ik daar voor betalen? Dat is bij Ziggo inbegrepen bij alle in 1
- Fox Sports, alle zes kanalen EN alle zes in HD ? Extra pakketten slechts 1x betalen en dan te ontvangen via glas en COAX op al mijn aansluitingen?
- Niet extra betalen voor vierde en vijfde smartcard?

Stuur een mail naar de klantenservice met alle vragen? Daar zijn ze voor :) info@service.caiway.nl

En deel de antwoorden met ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wurtel
Ik ben dan wel geen caiway medewerker (stel je voor zeg... O-) ) maar ik weet wel antwoorden, zit dit al een week te volgen:
Jammer maar helaas, gaat niet lukken. Caiway zou met Ziggo kunnen regelen dat adressen doorgestuurd worden, maar dat hebben ze niet gedaan. Wie weet... (al zal Ziggo dat niet zomaar doen.)
Wat ik begrepen heb wel. Maar dan pas vanaf het moment Ziggo weg is van de coax.
Nee. Je bent ook je Ziggo hotspots kwijt.
Nee, je mag voor 29,95 ofzo een student inhuren...
Jij dus >:)
Nee, althans eerste jaar niet. Daarna wel.
Vanaf april 2015 zeggen ze. Zien is geloven zeg ik dan weer.
Nee joh! Da's hartstikke onhandig volgens Caiway, want dan heb je je mails niet beschikbaar als je een laptop zonder internet onderweg heb, volgens hun vergelijker. Dat je dan ook ALLEEN op die ene laptop bij je mails kan hebben ze het niet over |:(
Sowieso zijn die alles-in-1 aanbieders veel te duur. Ik ben overgestapt op cheapconnect.nl, budgetphone.nl is wat bekender; daar betaal je 9-15 euro per jaar voor je aansluiting en 2,nogwat cent per minuut zonder starttarief. Ik bel regelmatig voor 0,5- 0,8 cent, da's echt lachen, je saldo wordt ook met 4! cijfers achter de komma bijgehouden 8) Ik heb een DECT basestation van Siemens / Gigaset met IP en daar stel je gewoon tot 6 VOIP accounts / nummers in.
Tuurlijk niet, kost ook weer 5,30 ofzo per maand extra. Principieel zou ik dan sowieso naar een ander gaan, bv. eweka of astraweb.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikrijnders schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:00:
[...]

Boos en teleurgesteld ben ik ook. Maar als alles straks werkt dan gaat de storm liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:33:
[...]

Wat we nu als plan hadden, alleen nog tv houden bij Ziggo tot ze ermee stoppen en nu alvast G400 bij Caiway afnemen.

Zo zijn we alvast klant bij Caiway, maar behouden we nog even tv bij ziggo met interactieve tv over coax en alle tv extra pakketten.

Dan in Februari tv extra afnemen bij Caiway en interactieve tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 20:27

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

- Mailadres Ziggo moet ik mee kunnen nemen hoe zit dat? Reken er maar niet op.
- Wanneer ik voor glas kies en ik kies een extra pakket, krijg ik deze dan ook op alle smartcards via COAX? Ik neem aan geen extra kosten? Max. 3 smartcards.
- Krijgen we een fatsoenlijk router? Ik ben namenlijk mijn routermodem van Ziggo straks kwijt. Het prutsding wat op de site van Caiway staat heb je niets aan. Router moet je zelf regelen.
- Wordt alles netjes en gratis aangesloten door een gratis monteur zoals bij Ziggo? Nee.
- Internetveiligheid, waarom moet ik daar voor betalen? Dat is bij Ziggo inbegrepen bij alle in 1. Betalen.
- Blijft mijn abonnment per maand opzegbaar zoals bij Ziggo? Reken er maar niet op.
- Alle zenders via de Caiway app? Nee, alleen Ned 1,2,3, RTL 4,5,7, SBS6, Veronica, NCIS en Bed & Breakfast UK.
- Niet extra betalen voor vierde en vijfde smartcard? Dokken.
- Heeft Caiway IMAP-mailadressen ? Bij ziggo wel. Nee, POP3.
- Tweede telefoonlijn mogelijk? Bij Ziggo wel. Nee. Ik heb zelf een VoIP oplossing gekozen voor de tweede lijn.
- Binary nieuwsgroepen bij Ziggo gratis, bij Caiway ook ???????? Tegen betaling.

Ik ben geen medewerker, maar een Caiway-abonnee. De meeste vragen kan ik beantwoorden zoals boven vetgedrukt.

You only live once, so live to the max's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominition schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:09:
[...]

Wat we nu als plan hadden, alleen nog tv houden bij Ziggo tot ze ermee stoppen en nu alvast G400 bij Caiway afnemen.

Zo zijn we alvast klant bij Caiway, maar behouden we nog even tv bij ziggo met interactieve tv over coax en alle tv extra pakketten.

Dan in Februari tv extra afnemen bij Caiway en interactieve tv.
400 down is wel lekker, jammer van het downloadvebod :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wurtel
Erikrijnders schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:00:
[...]

Tja... ik kan hier met moeite 4Mbit over ADSL krijgen, en als die wat zwaar belast wordt dan valt ie ook nog eens af en toe uit. Ik moet dus wel over, al doet dat enorm pijn; met ADSL red ik het niet...

Ik weet wel zeker dat zodra er een alternatief komt (dus andere aanbieder op glasvezel) dat ik na de 1e jaarscontract weg ben, ook al zijn de voorwaarden / snelheid / prijs slechter; gewoon uit principe vanwege dit gedoe allemaal. Je moet immers principes hebben (in principe :P ). Ik ben destijds ook van @Home overgestapt op ADSL van Cistron (the good old days...) terwijl ADSL toen maar 256kb/s was, en @Home een veelvoud daarvan (ik weet niet eens meer hoeveel). Het was een verademing, een verbinding die gewoon stabiel was, en een helpdesk die wel wist waar ze het over hadden de ene keer dat er wat was. Later na jaren voorzichtig Ziggo geprobeerd, en dat was fantastisch tot nu toe.

Als Caiway al niet een jaarcontract zou opleggen maar desnoods 3 maanden (liever nog gewoon per maand) dan zou ik er al een stuk minder moeite mee hebben. Als ze vertrouwen hebben in hun product dan zou een maand opzegtermijn toch geen probleem mogen zijn, tevreden klanten blijven toch wel hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MORCIK schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:11:
[...]

Ik ben geen medewerker, maar een Caiway-abonnee. De meeste vragen kan ik beantwoorden zoals boven vetgedrukt.
Pas op er is ergens een regel dat je je hoofdaccount kan bewaren mits je daarom vraagt. Niet je sub accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Oplossing mailadres is een domeinnaam nemen van 26 Euro per jaar, heb je hier nooit geen probleem meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
[...]

Kortom dan is mijn constatering dat ik van Caiway geen gelijkwaardig aanbod heb gehad. Ik betaal de hoodprijs en krijg er fors minder voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikrijnders schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:21:
[...]

Kortom dan is mijn constatering dat ik van Caiway geen gelijkwaardig aanbod heb gehad. Ik betaal de hoodprijs en krijg er fors minder voor terug.
wat had je hiervoor bij Ziggo en wat betaalde je hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wurtel
Als je niet naar extra's kijkt dan is de basis wel gelijk in prijs (afgezien van hotspots, IMAP, newsserver, gratis installatie, enz...) maar bij Ziggo kun je bv. ook alleen internet en TV afnemen en 5,- besparen op telefonie; telefonie doe ik over VOIP voor een veel gunstiger prijs. TV hoef ik eigenlijk ook niet aangezien ik een schotel heb (en voornamelijk naar de engelse zenders kijk zoals BBC1-4, ITV, Channel 4 en co, Channel 5, enz.) maar het is wel makkelijk op de slaapkamer. Bij Caiway heb je de keuze uit alles-in-1 of niks.

[ Voor 2% gewijzigd door wurtel op 17-10-2014 19:30 . Reden: 5 euro voor telefonie vermeld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:16:
[...]

400 down is wel lekker, jammer van het downloadvebod :+
Zoveel download ik niet, maar we hebben een MiniX met XMBC en kijk dus veel via stream zoals ShowBox dus beetje capaciteit is leuk voor alle apparatuur.

Upload is wel welkom met gamen en uploaden naar YT enzo, dus dan is 400 wel lekker ^^

We hebben ook schotel dus we zijn van tv niet afhankelijk van coax, maar we willen het er wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:25:
[...]

wat had je hiervoor bij Ziggo en wat betaalde je hiervoor?
ca. dezelfde maandkosten. Die actiekorting reken ik niet mee. Dit gaat allemaal veel te snel en ondoordacht. Caiway heeft zijn producten lang niet zo goed op orde tov Ziggo. Dat moet eerst op hetzelfde niveau zijn wil je een gelijkwaardig zo niet beter aanbod doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikrijnders schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:30:
[...]

ca. dezelfde maandkosten. Die actiekorting reken ik niet mee. Dit gaat allemaal veel te snel en ondoordacht. Caiway heeft zijn producten lang niet zo goed op orde tov Ziggo. Dat moet eerst op hetzelfde niveau zijn wil je een gelijkwaardig zo niet beter aanbod doen.
Als je internetsnelheid belangrijk vindt zou je kunnen overwegen om een alles in 1 glas pakket te kiezen.
Het voorstel wat ik heb gekregen slaat nergens op.54,95 voor 90/9 internet terwijl bij caiway G100 op € 42.50 zit met 100/100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:05
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:35:
[...]

Als je internetsnelheid belangrijk vindt zou je kunnen overwegen om een alles in 1 glas pakket te kiezen.
Het voorstel wat ik heb gekregen slaat nergens op.54,95 voor 90/9 internet terwijl bij caiway G100 op € 42.50 zit met 100/100.
Ik woon in vriezenveen en weet niet als ze rond februari al diensten leveren over glas. Want als ik nu een glasabbo wil afluiten staat er winter 2014/2015. Kijk wil verder niet zonder internet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick0546
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik vind het vervelendste van die hele overstap dat ik straks moet gaan bijbetalen voor itv. Ik heb nu een interactie hd recorder waarmee ik gratis Uitzending Gemist kan kijken en gratis kan opnemen. Dit kan via de Cayway alleen tegen betaling.

Daarnaast heb ik nu een WiFi modem. Hotspots etc valt ook weg.

Als ik via de reguliere website van Caiway een (glasvezel) abonnement zou willen bestellen betaal ik wel voor een router en betaal ik wel administratiekosten.

Erg vervelend allemaal dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Als je glasvezelabbo afsluit heb je helemaal geen administratiekosten, wel heb je een router nodig.

Maargoed, dit had je eerder bij Ziggo ook, is pas kort dat ze zon wifimodem hebben, die trouwens ruk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick0546
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-12-2024
Nog even een weblink naar alle veranderingen: http://hndb.nl/genaaid.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie betalen maar 14,95 per maand voor onbeperkt bellen?

Waar staat dat?
Ook extra smartcards mogelijk a 2 euro per maand, boven de drie?
Waar staat dat? Zover ik weet maximaal drie smartcards op 1 abonnement bij Caiway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:18
Modem bij Caiway is bridged, dus daar hoef, en kan, je niets forwarden. Ziggo heeft ook maar 5 e-mailadressen (plus eentje voor elk mobiel abonnement). Wel krijg je bij elk adres 8GB gratis opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:43:
Jullie betalen maar 14,95 per maand voor onbeperkt bellen?

Waar staat dat?
Ook extra smartcards mogelijk a 2 euro per maand, boven de drie?
Waar staat dat? Zover ik weet maximaal drie smartcards op 1 abonnement bij Caiway.
Dat verteld de klantenservice mensen, voor overstappers van Ziggo is het dan 14.95.
Tevens de smartcards eerst tot Maart 2015 gratis of rond die tijd, en dan wel €2 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:32
Had vandaag ook ff met caiway klantenservice gebelt. Aardige dame aan tel.. alleen niet de meest hulpzame.

Vraag 1. Wat voor modem krijg ik als ik overstap. Ik heb geen ruimte voor modem + router want er zijn geen stopcontacten vrij.
Antwoord: je krijgt modem + draadloos router
Mijn Reactie: Wil ik niet. Heb ik geen plek of mogelijkheid voor.
Haar antwoord: Draadloos router kan je ook boven neerzetten hoeft niet bij modem.
Mijn reactie: moet ik zeker een kabel trekken naar boven voor de router. Sorry kan niet.
Haar antwoord: Nee hoeft niet. Is draadloos. Hoeft geen kabel van modem naar Router.
Mijn reactie: Volgens mij werkt dat niet zo mevrouw.
Haar antwoord: Jawel, zo staat het hier.
(ik ben hier niet verder op in gegaan en heb mezelf wijsgemaakt dat ze hier niks aan kan doen en dat ze gewoon niet goed geïnformeerd word door caiway)

Vraag 2: Welke modem + router krijg ik?
Haar antwoord: Docsis 3.0 modem 8)7 (wederom in me hoofd, kan ze niks aan doen) met sitecom router
Mijn reactie: Ok.... hoeveel Ethernet poorten heeft de modem?
Haar antwoord: 1 poort voor telefonie 8)7
Mijn reactie: Ik bedoel internetpoorten, voor bijv. pc, tv, etc. die ik bedraad wil aansluiten
Haar antwoord: Je krijgt toch draadloos router erbij
(ik kom nergens met deze antwoorden dus ik gaf het gewoon op en bedankte haar voor haar tijd)

Wat een knudde tent dat CAIWAY.
in verhouding ga je dus gewoon meer betalen voor minder. Ik was echt blij met modempje van ziggo. Heb jaren problemen gehad met knudde modems van adsl providers(single utp poort met router functie en brakke bridge) met daarachter een wifi router wat zoveel problemen leverde met xbox live. Dat wifi niet zo krachtig was in Ziggo modem was totaal niet erg want ik hoef geen 90 mbit te trekken met mijn draadloze apparaten + signaal was perfect in hele huis en zelfs 5 meter buitenshuis.

Als je streken als dit uithaalt als bedrijf zijnde aub eerst je zaakjes op orde hebben en van gelijke kwaliteit als de tent waar je de zaakjes van over neemt want dit is echt te triest voor woorden. Onvoldoende informatie voorziening op desbetreffende site en hoofd website. Op ziggo site kon ik precies zien welke apparaten ik kon verwachten en me voldoende erover in lezen. Caiway bakt hier dus echt geen brood van en vermeld heel plat neer modem + gratis wifi router. Leuk dat je het gratis geeft maar anno nu kunnen die 2 apparaten prima in 1.

Ballentent eerste klas ;w Nu maar ff goed mijn keuze afwegen, terug naar ADSL puur uit principe of gewoon harde eisen stellen bij CAIWAY dat ik niet achteruit wil in kwaliteit, apparatuur, prijs en service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Dat modem heeft standaard 1 poort, dus er moet een router achter.

Hier heb ik ook een DLINK router achter dat klotemodem van Ziggo, bridge modus ftw.
Wi-fi was zo traag als dikke stront door een trechter en internet was niet stabiel. Nu weer als vanouds heerlijk werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 20:27

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Ik heb van Caiway een brief ontvangen dat de overschakeling in Goor op 13 januari 2015 is. Hebben jullie ook een dergelijke brief ontvangen? Zo ja, dan is het misschien aardig om een lijst te maken met de overgangsdata. Dat is vooral relevant voor degenen die nog geen glasvezel hebben maar wel zeer binnenkort aangesloten worden.

You only live once, so live to the max's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:29
Ja wij ook. Hier 11 februari in Deurningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Wel een voordeel met glas hier dat ik alle routers in de meterkast kan drukken ipv in de woonkamer (waar de coax dus binnen komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Hehehehe... ik moet ineens denken aan die tijd dat @home overging in Ziggo, toen liepen mensen ook aardig wat moord en brand te schreeuwen. Ziggo heeft sinds die tijd wel flink de zeilen bij gezet om goodwill te kweken bij hun klanten bestand.

[/nostalgiemode]

Maar wat ik nu vooral niet begrijp is waarom dat glasvezel netwerk van cogas gesloten is voor derde partijen. Het is echt tenen krommend dat mensen in bijvoorbeeld Hardenberg kunnen kiezen uit +/- 10 glasvezel ISP's die echt door het stofkruipen om de klanten te winnen. En waar 4 kilometer verderop het een glasvezel galore van je gekste bouwput is maar waar slechts 1 provider te vinden is op het netwerk. |:(

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:25

D4NG3R

kiwi

:)

Cogas zoekt naar providers die zowel op kabel als glas hun diensten kunnen leveren. En heel toevallig is dat Caiway die onder dezelfde investeerder valt als Cogas zelf. :')

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

D4NG3R schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:29:
Cogas zoekt naar providers die zowel op kabel als glas hun diensten kunnen leveren. En heel toevallig is dat Caiway die onder dezelfde investeerder valt als Cogas zelf. :')
Oh jah... cogas heeft geen kabel in Hardenberg :F

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
MORCIK schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:03:
Ik heb van Caiway een brief ontvangen dat de overschakeling in Goor op 13 januari 2015 is. Hebben jullie ook een dergelijke brief ontvangen? Zo ja, dan is het misschien aardig om een lijst te maken met de overgangsdata. Dat is vooral relevant voor degenen die nog geen glasvezel hebben maar wel zeer binnenkort aangesloten worden.
20 februari hier in Almelo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
sHELL schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:28:
Hehehehe... ik moet ineens denken aan die tijd dat @home overging in Ziggo, toen liepen mensen ook aardig wat moord en brand te schreeuwen. Ziggo heeft sinds die tijd wel flink de zeilen bij gezet om goodwill te kweken bij hun klanten bestand.

[/nostalgiemode]

Maar wat ik nu vooral niet begrijp is waarom dat glasvezel netwerk van cogas gesloten is voor derde partijen. Het is echt tenen krommend dat mensen in bijvoorbeeld Hardenberg kunnen kiezen uit +/- 10 glasvezel ISP's die echt door het stofkruipen om de klanten te winnen. En waar 4 kilometer verderop het een glasvezel galore van je gekste bouwput is maar waar slechts 1 provider te vinden is op het netwerk. |:(
Dit komt nog, het is wettelijk verplicht na een jaar anderen toe te laten. Echter wil Caiway nu snel klanten binnenharken voordat dat jaar voorbij is en ze moeilijk aan klanten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:32
dominition schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:43:
[...]

Dit komt nog, het is wettelijk verplicht na een jaar anderen toe te laten. Echter wil Caiway nu snel klanten binnenharken voordat dat jaar voorbij is en ze moeilijk aan klanten komen.
Ik hoop ook dat ze meteen veel klachten binnen harken waar ze flink in de portemonnee moeten grijpen om op te lossen. Als ik zo glasvezel ervaringen over Caiway lees gaat het waarschijnlijk nog gebeuren ook. Vooral dat brakke entone ding wat ze gebruiken voor tv via glas. Lees niet al te beste ervaringen met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Scheelt dat ik geen interactieve zooi nodig heb opzich, Netflix en XMBC vervangen dat prima hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Moest even voor me schoonouders kijken hoe dit alles nu zit. Wel sneu dat in windmolenbroek in Almelo gewoon ADSL snelheid dramatisch is en ze dus wel voor kabel / glas moeten gaan van caiway.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Adsl is altijd traag in verhouding tot coax/glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

dominition schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:22:
Adsl is altijd traag in verhouding tot coax/glas.
Voor jou en mij en andere tweakers meestal wel, mijn schoonouders en vele anderen hebben genoeg met 20-30mbit wat ook wel prima met vdsl te halen is. Maar het is het feit dat ze verplicht iets moeten kiezen wat ze niet zint, dan hoe het precies zit of werkt.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consono_md110
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 22:19
IseT schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:50:
[...]

Ik hoop ook dat ze meteen veel klachten binnen harken waar ze flink in de portemonnee moeten grijpen om op te lossen. Als ik zo glasvezel ervaringen over Caiway lees gaat het waarschijnlijk nog gebeuren ook. Vooral dat brakke entone ding wat ze gebruiken voor tv via glas. Lees niet al te beste ervaringen met dat ding.
Ben een half jaar geleden overgestapt van Ziggo naar Caiway via glasvezel. Dat loopt werkelijk waar als een speer. Ik heb een 150/150 abonnement, wat kort daarna is vervangen door 200/200.
Ik ben niet automatisch mee gegaan naar de hogere snelheid, maar daar staat tegenover dat ik ook niet omhoog ben gegaan vwb abonnementsgeld. De snelheid die ik haal ligt tussen de 160 en 170 Mbit/s, zowel up als down. Handig met Google Drive, Dropbox en dat soort toepassingen, 't is zo verstuurd.
De Entone is inderdaad een apart geval. Blinkt niet uit in gebruiksgemak, maar verder werkt ie goed.
Ik had de kans om vóór 1 mei 2014 nog even gauw een harddisk in de Entone te bestellen voor vier tientjes, vanaf 1mei ging dat nl. €5,- per maand kosten onder de noemer 'interactieve tv'.
Email wijziging had ik geen last van, heb al sinds jaren m'n eigen domein icm Gmail. Heb dat gedaan nadat ik in het verleden te maken heb gehad met Fast-XS en Dutchweb (zoek maar eens op deze termen, is nog wel info over te vinden)
Bellen doen we niet veel bij ons thuis. Iedereen heeft een tegoed op z'n mobiele abo, die gebruiken we dan ook als eerste. Afkopen van belkosten is bij ons dus niet nodig.

Voor mij zal de overstap dus redelijk geruisloos verlopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Almelo, schelfhorst, 17 februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerlijnD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:27
Wij wonen hier in Westerhaar en zijn net overgestapt op G200 pakket, alleen nog niet aangesloten ivm betalingen en nummerbehoud.

Het is zwaar kloten dat mijn vader zijn @home.nl e-mail niet kan behouden, nu mag hij als iemand die al op leeftijd is en hier totaal geen zin in heeft alles weer veranderen.

Itv is toch niet zo'n punt omdat we toch nooit de apparatuur van ziggo gekregen hebben om dit te kunnen gebruiken.

Hopelijk is Caiway net zo stabiel als Ziggo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlooDbeak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 14:02
Almelo, Nieuw Zuid - 25 februari

Persoonlijk baal ik enorm van deze situatie, we worden nodeloos op kosten gejaagd zonder dat we enige inspraak hebben. Bij Ziggo konden we modulair een abonnement samenstellen zoals Internet en TV en bij Caiway zijn we bijna verplicht om een alles in één abonnement af te sluiten. Daarnaast verdwijnen een aantal extras zoals korting op Ziggo mobiel en de wifi spots. Uiteindelijk gaan we allemaal meer betalen en krijgen we er minder voor terug.

Ik heb een vraag uitstaan bij Caiway om te kijken per wanneer ik gebruik kan maken van het glasvezel netwerk. Ik ben overigens wel van plan om direct over te stappen op een andere aanbieder zodra dit mogelijk is. Sterker nog ik heb kortstondig ADSL overwogen als optie, dit is natuurlijk puur uit rancune. ADSL komt qua prestaties niet in de buurt van kabel of glasvezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
HNDB.nl heeft al een mooi lijstje gemaakt: http://hndb.nl/genaaid.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01 12:38
BlooDbeak schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:18:

Ik heb een vraag uitstaan bij Caiway om te kijken per wanneer ik gebruik kan maken van het glasvezel netwerk. Ik ben overigens wel van plan om direct over te stappen op een andere aanbieder zodra dit mogelijk is. Sterker nog ik heb kortstondig ADSL overwogen als optie, dit is natuurlijk puur uit rancune. ADSL komt qua prestaties niet in de buurt van kabel of glasvezel.
Er komen geen andere aanbieders. Dat had alleen gelukt als het "Harderwijk" variant was toegepast. KPN gaat niet met haar dochter bedrijven op het netwerk van CIF en Caiway niet op Reggefiber. Misschien dat ooit Vodafone erop komt maar die kans is erg klein. Vodafone is geinteresseerd in UPC en niet geinteresseerd in kleine gebiedjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Een beetje eenzijdig verhaal met als kleur Ziggo abonnee. Vergelijk ook even als je op Caiway glasvezel gaat de altijd stabiele internetsnelheid of het aantal HD zenders enz 8)7

WIFI hotspots is een onzin lokkertje. In het weiland bij jullie heb je echt geen bereik om internet te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

sHELL schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:28:

[/nostalgiemode]

10? De meeste vallen op de een of andere manier toch onder KPN inmiddels?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 10:42
jeroen028 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 09:55:
[...]

Een beetje eenzijdig verhaal met als kleur Ziggo abonnee. Vergelijk ook even als je op Caiway glasvezel gaat de altijd stabiele internetsnelheid of het aantal HD zenders enz 8)7

WIFI hotspots is een onzin lokkertje. In het weiland bij jullie heb je echt geen bereik om internet te ontvangen.
Ware het niet dat er nog lang niet overal glas ligt en mensen dus het kabelabbo van caiway moeten nemen en dus allerlei extra's verliezen die ze bij ziggo we hadden. Plus andere ongemakken als max 3 smartcards, interactieve tv op slechts 1 tv (maar wel 5 euro extra lappen)..

Jou 2e punt:
Het zou je verbazen maar er zijn in de loop de jaren ook echte steden onstaan in twente :+ Wellicht dat je het zoals zo velen verward met de achterhoek. }:O

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Het is wel grappig om te zien dat jullie aanbod van Caiway boze reacties geven bij de COAX abonnees van Caiway in andere gebieden die 70 euro moeten betalen voor 50Mbit. Wens jullie succes en hopelijk dat jullie snel op glasvezel komen en dat Caiway de extra diensten gaat uitbreiden voor mij en al hun klanten.

Als je een groot bedrijf wil worden moet je ook wat laten zien dat je het aan kunt. Wie weet krijgen we ooit een andere eigenaar want CIF heeft Caiway nog steeds in de verkoop staan. Vodafone wil alleen Caiway kopen als ze ook het beheer over het netwerk van CIF krijgen. Dat wil CIF weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
G400 afgesloten vandaag, binnen 2 weken krijgen we het pakket al :)

We laten alleen tv via Ziggo nog doorlopen tot februari omdat Caiway tv standaard nog NIET kan leveren via hunzelf. Dit kan pas nadat ze het van Ziggo overnemen rond die tijd.

Let hier dus op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:05
dominition schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:04:
G400 afgesloten vandaag, binnen 2 weken krijgen we het pakket al :)

We laten alleen tv via Ziggo nog doorlopen tot februari omdat Caiway tv standaard nog NIET kan leveren via hunzelf. Dit kan pas nadat ze het van Ziggo overnemen rond die tijd.

Let hier dus op!
Waar woon jij dan? Ik in vriezenveen kan ik dat pakket ook al nemen? Wil namelijk straks niet zonder internet zitten.

Tv standaard wordt toch al geleverd door caiway?

Edit in almelo dus.
Pagina: 1 ... 8 ... 59 Laatste