Interactief moet inderdaad via glas, Extra tv zenders kunnen momenteel alleen worden aangeboden wanneer je minimaal G200 besteld bij Caiwai dit zou wanneer de contracten aflopen met Ziggo anders kunnen worden, dit is mij medegedeeld door Caiway. Ik heb dit expliciet meerdere keren gevraagd.dominition schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:17:
[...]
Via glas 100 kun je ook tv extra en tv plus krijgen![]()
Bij hun glaspakketten gaat internet en bellen over glas, tv over coax.
Echter als je interactieve tv wilt, gaat het tv signaal daarvoor over glasvezel naar je special glasvezeldecoder die alleen een internetaansluiting heeft.
Klote is dat je dus niet meer zoals bij Ziggo met elke decoder interactief kan kijken.
Tevens kan je maar 1 interactieve decoder gebruiken, niet meerdere...
G100 pakket met extra tv zenders is nog niet mogelijk in het cogasgebied. Ik woon overigens in Oldenzaal.
Hieronder de mededeling van Caiway
TV Standaard
U woont op een adres waar Caiway het TV Standaard pakket levert via de kabel inclusief analoge zenders. Als u Interactieve TV neemt, dan sluit u één televisie aan op het glasvezelnetwerk en op uw overige tv's kijkt u televisie via de kabel. Via glasvezel kijkt u naar het Basic TV pakket van Caiway. Extra zenderpakketten van Caiway zijn alleen beschikbaar via glasvezel en i.c.m. Interactieve TV.
U betaalt GEEN extra abonnementskosten voor TV Standaard.
Let op G100 pakket mist optie Interactieve TV