Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 12:52

Arfman

Drome!

Wij missen echt de interactieve tv diensten van Ziggo. Via de smart tv is er ook wel wat te vinden maar niet zo mooi en stabiel als via onze trouwe Humax. Caiway zal wel alleen op glas itv aan blijven bieden dus helaas pindakaas.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke interactieve diensten mis je dan?

De meest belangrijke zitten tegenwoordig op iedere moderne smart TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38
Precies, en een groot gedeelte was betaald kijken.

Dat gejammer van Erik komt de zo langzamerhand de strot uit, het is nu eenmaal zo en het wordt niet meer zoals het vroeger was.

Accepteer het eens en leef door. Als je zo over alles doet in het leven wat vroeger anders was is het een zure bende bij jou in huis :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Wij hadden TV Extra bij Ziggo en dan had je een buttload aan films en series die je kon kijken, naast het aanbod van "TV Gemist", waarbij de van vrijwel alle NL zenders de laatste dagen kon terugzien.

Via Smart TV werkt het een stuk minder prettig (traag), moet je voor veel meer programma's betalen en gisteravond crashte de RTL XL app twee keer waardoor de hele TV niet meer reageerde op input, tot ik de stekker eruittrok.

Allemaal zaken waar Caiway niks aan kan doen (behalve dan dat ze geen interactieve TV aanbieden op de kabel) maar die wij wel echt dagelijks merken, nog veel meer dan de lagere internetsnelheid (van 180 naar 90 gegaan, snel zat).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisfr
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06:11
wurtel schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:07:
Voor diegenen met een teleurstellende upload bij Fiber.nl: controleer de instellingen in de Fritzbox op INternet -> account information -> internet connection pagina, onderaan. Daar staat 2000/32000 kbit/s ingesteld als upstream / downstream, wat gebruikt wordt voor QoS. Kan mij voorstellen dat dat in de weg kan zitten (ikzelf gebruik de fritz niet).

[afbeelding]
En vervolgens router EN MODEM een power cycle geven. Ik had die aanpassing een tijd geleden al gedaan en de router opnieuw gestart, maar nog steeds 100/100 ipv 200/200. Tot ik gisteravond de modem ook eens van de spanning heb gehaald. Zal me benieuwen of de haperingen in het TV beeld hiermee ook opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Offtopic wellicht: iemand een idee of er ook Sport1 acties komen bij Caiway? Ik zie wel Ziggo en UPC acties maar via Caiway is het akelig stil. Vorig jaar kon je 3 maanden voor 15 euro kijken bij Ziggo, heeft Caiway ook een dergelijke actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:26
Caiway hoeft niet hetzelfde te doen als Ziggo en UPC !!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-09 00:34
Nou sinds ik SABnzbd gebruik heb ik geen pauzes meer met downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Awsom schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:20:
Caiway hoeft niet hetzelfde te doen als Ziggo en UPC !!!!!!!
Dat weet ik, maar het zou toch kunnen? De grote kabelaanbieders doen een aanbieding, ik had gehoopt dat ons kleine providertje er ook eentje had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wurtel
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-09 15:25
Ziggo heeft het aanbod al aangepast aan wat UPC heeft (of is daarmee bezig); ik heb begrepen dat dat slechter is dan wat Ziggo voorheen had. Moet Caiway dat dan ook gaan volgen? :-)

Gewoon vergeten dat er ooit Ziggo was, het zal sowieso uit elkaar gaan groeien, waarbij ik in het midden laat of wij relatief slechter of beter uitkomen (zal wel verschillen afhankelijk van standpunt). Zo'n aanbieding wordt doorgaans toch betaald door de leverancier dus je zou bij Sport1 moeten navragen of ze ook bij Caiway zo'n actie gaan doen. (Ook de aanbiedingen van Albert Heijn worden doorgaans door de leverancier betaald, het is ook geen toeval dat dan een week later een andere supermarkt dezelfde aanbieding heeft, enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 06:40
Arfman schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:20:
Offtopic wellicht: iemand een idee of er ook Sport1 acties komen bij Caiway? Ik zie wel Ziggo en UPC acties maar via Caiway is het akelig stil. Vorig jaar kon je 3 maanden voor 15 euro kijken bij Ziggo, heeft Caiway ook een dergelijke actie?
eh 2 maanden voor 9,95 per maand. Staat gewoon op de site hoor.
http://www.caiway.nl/site/nl/televisie/extrazenders/sport1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-09 11:07
Sinds de overgang naar Coax Caiway vertoont de Cisco 8485DVB nogal..

Apparaat herstart op de gekste moment.
Menu is stukken trager.
Soms kan ik geen andere zenders selecteren. Oplossing is dan de fabrieksinstellingen herstellen

Meer mensen die bovenstaande herkennen?

[ Voor 8% gewijzigd door Isane op 03-03-2015 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:10
Sjakie0101 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:29:
Ziggo verhoogt snelheden op COAX. Middelste pakket naar 120 Mbit p/s

Kortom bij Ziggo hadden de Cogasklanten nu EN sneller internet EN meer HD-zenders op COAX.

Bovendien was Ziggo sneller geweest dan het G100 pakket van Caiway.

Ik voel me behoorlijk bedonderd door die verplichte overstap!
ik ben en voel me ook echt benadeeld door die opgedrongen overstap.
het meeste van Fiber werkt wel inmiddels
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/4187456235.png

de snelheid is meer in balans nu.

het enige wat nog matig werkt is de TV en die setup box, ik kan geen coax apparatuur aansluiten,, leuk als je nog een oude tv heb.

en dat opnemen in de cloud, het duurt vaak best lang eer ie start met weergeven van als je iets opgenomen heb, en vaak staat het programma er niet helemaal erop, en je kan niet een langere uitloop tijd instellen, en vooruit spoelen om reclame en promo's te skippen kan wel maar werkt gewoon niet lekker.

had graag m'n humax blijven gebruiken.
heb de indruk dat ik ook aardig wat zenders mis ondanks het plus pakket.

als ik terug kon naar Ziggo deed ik het gelijk..
die hogere snelheid kunnen ze van me houden....

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

wurtel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:54:
Gewoon vergeten dat er ooit Ziggo was, het zal sowieso uit elkaar gaan groeien, waarbij ik in het midden laat of wij relatief slechter of beter uitkomen (zal wel verschillen afhankelijk van standpunt).
Dat weet ik allemaal wel, maar dat was niet mijn vraag :)
Ondertussen heeft Migow mijn vraag beantwoord, waarvoor dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:04
Ik heb trouwens sinds de coax overgang naar Caiway op mijn smart tv bij bepaalde zenders waaronder SBS6, NPO1,2 en 3 het HbbTV icoon in beeld. Dat wil zeggen rechtsonderin beeld een venstertje met "druk op de rode knop".
Vervolgens krijg ik dan de nu & straks te zien maar ook uitzending gemist enz. Ligt dat aan het Caiway signaal of heeft mijn tv ongemerkt een update geinstalleerd?

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vince22 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:00:
Ik heb trouwens sinds de coax overgang naar Caiway op mijn smart tv bij bepaalde zenders waaronder SBS6, NPO1,2 en 3 het HbbTV icoon in beeld. Dat wil zeggen rechtsonderin beeld een venstertje met "druk op de rode knop".
Vervolgens krijg ik dan de nu & straks te zien maar ook uitzending gemist enz. Ligt dat aan het Caiway signaal of heeft mijn tv ongemerkt een update geinstalleerd?
Aan het Caiway signaal volgens mij geven Ziggo en UPC geen HbbTV signalen door. HbbTV zit wel in de aanvoer want bij de coax signaal van KPN ITNS (Telfort Glasvezel / Fiber enz ) is het wel aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-09 14:38
dj.verhulst schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:15:
[...]

ik ben en voel me ook echt benadeeld door die opgedrongen overstap.
het meeste van Fiber werkt wel inmiddels
[afbeelding]

de snelheid is meer in balans nu.

het enige wat nog matig werkt is de TV en die setup box, ik kan geen coax apparatuur aansluiten,, leuk als je nog een oude tv heb.

en dat opnemen in de cloud, het duurt vaak best lang eer ie start met weergeven van als je iets opgenomen heb, en vaak staat het programma er niet helemaal erop, en je kan niet een langere uitloop tijd instellen, en vooruit spoelen om reclame en promo's te skippen kan wel maar werkt gewoon niet lekker.

had graag m'n humax blijven gebruiken.
heb de indruk dat ik ook aardig wat zenders mis ondanks het plus pakket.

als ik terug kon naar Ziggo deed ik het gelijk..
die hogere snelheid kunnen ze van me houden....
Had je beter Caiway kunnen bestellen, kon je tenminste je Humax decoder nog gebruiken :*)

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Vince22 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:00:
De rode knop meldingen kan je gewoon uitzetten in het menu van de Ci-module. Tenminste bij mij wel.

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
Dat wordt meegegeven door Caiway en je tv ondersteund dat dus. Maar je kan dat in je menu van je tv evt. uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:04
Migow schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:46:
Dat wordt meegegeven door Caiway en je tv ondersteund dat dus. Maar je kan dat in je menu van je tv evt. uitzetten.
Nee dat snap ik. Maar dan komt het dus idd met het coax signaal mee, vind het zelf wel een verassende toevoeging, nooit eerder wat over gelezen dat caiway dit doet en ziggo voorheen niet.

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
yep sinds ik smart tv heb en das 1,5 jaar zend caiway dit extra signaal mee. Soms handig overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davides
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-09 19:22
Wat de nederlandse omroepen (NPO/SBS) met HbbTv doen is nog beperkt in vergelijking met de Duitse zenders. Ik heb pas geleden ontdekt dat Caiway ook het Hbbtv signaal meezend bij ZDF, ARD, etc. En ik was echt verbaasd wat er bij de Duitsers allemaal mogelijk is na een druk op de rode knop... super veel mogelijkheden en het ziet er enorm gelikt uit. En er is zelfs bij sommige programma's een blauwe knop, daarmee heb je BeginGemist!

Echt super dat Caiway het HbbTv signaal meezendt op zoveel zenders, en inderdaad in tegenstelling tot Ziggo die het HbbTV gedeelte gewoon wegfiltert uit het aanvoersignaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPC filtert het er ook uit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
Roger_Rabbit schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:48:
[...]

Had je beter Caiway kunnen bestellen, kon je tenminste je Humax decoder nog gebruiken :*)
ik wil Cogway niet belonen voor die rattenstreek die ze ons geleverd hebben.

moet wel zeggen dat Fiber iedere week weer een stukje verder komt.
kan opgenomen dingen kijken, soms start ie gelijk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 08:45
dj.verhulst schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 22:58:
[...]

Ze zeggen niet voor niets dat principes duur zijn :Y) En caiway als bedrijf kan er weinig aan doen als het moederbedrijf beslist dat ze moeten aanbieden over cogas glasvezel })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:37

D4NG3R

kiwi

:)

@Caiway, Zojuist zien wij op internetbankieren dat er 26 februari €118,75 van de rekening is afgehaald! Is hier een verklaring voor? Op 5 januari is het G100 pakket aangevraagd (Geen aansluitkosten) en eind diezelfde maand is het geactiveerd (Nadat in de wijkcentrale een aanpassing was gemaakt). Aangezien we momenteel geen inloggegevens hebben voor mijn Caiway kunnen we de complete factuur ook niet inzien (brief met inloggegevens is als het goed is al aangevraagd).

Waar komt dit absurd hoge bedrag vandaan?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy10
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-08-2024
abo feb maart oversturen van pakket en telefoon kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verzend- en Administratiekosten hebben wij niet gekregen. Vooruitbetalen voor maart? Lijkt mij stug aangezien ze eind januari wel de kosten van januari hebben geint, maar niks van februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davides
restitutie januari: 26/31*16,99 = -14,25
restitutie feb: 0/28*16.99 = -0,00 (obv van jou bericht, er was blijkbaar nog niets over feb in rekening gebracht)
5 jan tm 31 jan: 26/31*42,50= 35.65 (achteraf)
1 tm 28 feb: 42,50 (achteraf)
1 tm 31 maart: 42,50 (vooruit)
belkosten jan: 12,35

je betaalt bij caiway inderdaad abonnement 1 maand vooruit en de belkosten 1 maand achteraf
dus de nota van 26 maart zal de belkosten van feb en het abo van april bevatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Er was blijkbaar iets fout gegaan aan hun kant waardoor de verzend- en administratiekosten wel in rekening waren gebracht. Op 5 januari heb ik het abbo met opzet nog telefonisch afgesloten omdat we het belachelijk vonden dat bij een (bijna) verplichte overstap alsnog die kosten in rekening werden gebracht. Minus die 19,95 klopt het inderdaad al heel wat meer (Februari + Maart en telefonie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
dj.verhulst schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 22:58:
[...]

Dan moet je ook niet klagen dat je geen coax meer hebt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Sinds de overgang van Ziggo naar Caiway vertoont de Cisco 8485 recorder regelmatig kuren. Zoals nu herstart de cisco spontaan tijdens het tv kijken.

Vervolgens blijft het display uit (op het apparaat) maar ik kan alleen de zender bekijken waar hij voor de herstart op komt. Als ik ga zappen slaat het apparaat vast.

Enige oplossing is terug zetten naar de fabrieksinstellingen....

Hardware defect? of hebben meerdere mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert5510.as
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-03 16:27
Isane schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:56:
Sinds de overgang van Ziggo naar Caiway vertoont de Cisco 8485 recorder regelmatig kuren. Zoals nu herstart de cisco spontaan tijdens het tv kijken.

Vervolgens blijft het display uit (op het apparaat) maar ik kan alleen de zender bekijken waar hij voor de herstart op komt. Als ik ga zappen slaat het apparaat vast.

Enige oplossing is terug zetten naar de fabrieksinstellingen....

Hardware defect? of hebben meerdere mensen dit probleem?
Hier hetzelfde probleem decoder ook erg traag in het menu Bij mijn zoon een straat verderop ook Wij hebben allebei de Cisco 8485

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Komt denk ik door het interactieve deel wat niet meer werkt. De Cisco's hebben allemaal software van Ziggo meegekregen. Dit werkt eigenlijk alleen goed op het Ziggo netwerk. Ik zou hem gewoon omruilen voor een Humax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat Caiway de Cisco kosteloos omruilt voor de probleemgevallen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Roger_Rabbit schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:33:
Komt denk ik door het interactieve deel wat niet meer werkt. De Cisco's hebben allemaal software van Ziggo meegekregen. Dit werkt eigenlijk alleen goed op het Ziggo netwerk. Ik zou hem gewoon omruilen voor een Humax.
Nieuwe kost ook weer +- € 250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wurtel
Werkte de Cisco interactieve dienst ook niet via een bidirectionele verbinding op de kabel? Dat zal vast niet werken op de Caiway kabel. Het ding probeert waarschijnlijk te de hele tijd een verbinding tot stand te brengen. Misschien dat een andere (generieke) firmware het op kan lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
wurtel schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:03:
Werkte de Cisco interactieve dienst ook niet via een bidirectionele verbinding op de kabel? Dat zal vast niet werken op de Caiway kabel. Het ding probeert waarschijnlijk te de hele tijd een verbinding tot stand te brengen. Misschien dat een andere (generieke) firmware het op kan lossen.
Ze beschikken over een interne kabelmodem voor het interactieve deel, kan me voorstellen dat dit nu ineens niet meer werkt met het Caiway signaal. Hij zoekt iets wat er niet is.

Heb ook zo'n Cisco gehad, moest destijds nog speciaal een retourgeschikte versterker aangeschaffen om het apparaat goed te laten functioneren.

Even een firmware flashen gaat je echt zo niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Isane schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:01:
[...]

Nieuwe kost ook weer +- € 250.
Tweedehands Humax is goedkoper. Bijvoorbeeld de 5050c. Perfecte decoders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
Roger_Rabbit schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:08:
[...]

Ze beschikken over een interne kabelmodem voor het interactieve deel, kan me voorstellen dat dit nu ineens niet meer werkt met het Caiway signaal. Hij zoekt iets wat er niet is.

Heb ook zo'n Cisco gehad, moest destijds nog speciaal een retourgeschikte versterker aangeschaffen om het apparaat goed te laten functioneren.

Even een firmware flashen gaat je echt zo niet lukken.
collega van me heeft ook zo'n Cisco met dezelfde problemen en hij heeft de firmware laten updaten naar de Caiway versie en toen geen problemen meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 19:56
Isane schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:44:
Sinds de overgang naar Coax Caiway vertoont de Cisco 8485DVB nogal..

Apparaat herstart op de gekste moment.
Menu is stukken trager.
Soms kan ik geen andere zenders selecteren. Oplossing is dan de fabrieksinstellingen herstellen

Meer mensen die bovenstaande herkennen?
Hier (Gramsbergen) was op 5 maart de overgang van Ziggo naar Caiway.
Vrij snel na het opnieuw zenders zoeken was kwam er een firmwareupdate voor de Cisco 8455DVB. Die heeft er voor gezorgd dat het interactive deel uit de menu's is gehaald en dat het logo van Ziggo vervangen is door dat van Caiway.
Aanvankelijk had ik het idee dat de set instabieler was geworden. Bij bladeren langs de zenders bv. een spontane herstart. Maar daar heb ik nu geen last meer van.
In het display nu een klein irritant knipperend symbooltje, dat aangeeft dat er geen interactieve verbinding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caiway storing samen met Chromecast.

In Oldenzaal had ik na overgang van Ziggo naar Caiway opeens kabel (coax, geen glasvezel)-ontvangstproblemen (blokjes, stilstaand beeld, etc.) op mijn Loewe Televisie (CI).

De andere 3 aangesloten digitale TV's werkten wel goed.(Helaas één zonder kaartje- max 3 bij Caiway)

Na controle van alle interne coax kabels, niets gevonden. (Signaal was wel iets zwakker dan bij Ziggo)
Tenslotte Caiway gebeld om 16.00 uur s'middags

De volgende morgen (zeer snel - hulde !!!) kwam een monteur van Cogas, na meting bleek het inkomend signaal ok.

Ook hij constateerde echter de slechte ontvangst.
Hij vroeg of ik nog een dongel of iets dergelijks achter mijn TV had.
Inderdaad had ik een chromecast (Netflix) op mijn HDMI ingang aangesloten. Bij Ziggo nooit ontvangst problemen gehad.
Hij adviseerde de chromecast verderaf van de TV te installeren (met een langere HDMI kabel) , dit hielp echter niet.
Echter, na verandering van de voeding van de chromecast. (rechtstreeks middels een externe trafo, ipv. uit de TV middels de USB uitgang)
GEEN STORING meer.
Volgens de monteur was hij deze storing in samenhang met een Chromecast vaker tegengekomen : de gebruikte Caiway frequenties waren gevoeliger voor storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel lastig he? Slechts drie smartcards. Ik hoop dat Caiway snel eens inziet dat dit echt niet meer kan in 2015. Zowel bij Ziggo als UPC kan je op minimaal vier televisies je volledige pakket zien.

Caiway loopt echt hopeloos achter hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19
'Gelukkig' gaat Ziggo binnenkort ook stoppen met de losse verkoop van smartcards, dus alle nieuwe abonnees mogen dan die geweldige horizon en mediaboxen gaan huren. Veel beter inderdaad. d:)b

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar geloof ik niks van. Dan vliegen de klanten weg en breekt de pleuris uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
Wat geloof jij nu wel?? Kijk alvast bij upc die gaan max. 4 tv's ondersteunen, maar dan moet je wel een aantal van die horizonboxen gaan afnemen. en let maar op. Bij ziggo gaat dat ook gebeuren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me dat niet voorstellen. Dan komt er weer een onderwerp bij Tros Radar !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wurtel
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 12:22:
Het gaat dan wel om nieuwe klanten he. De bestaande klanten die al smartcards hebben zouden dan niets merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 12:22:
Toch is het zo. En elk kastje huren kost €5 per maand, dus duur grapje met 4 boxen. Daarbij moet je een Horizonbox hebben, wil je meerdere kunnen hebben...

Bestaande klanten kunnen smartcards houden, maar binnenkort stopt de verkoop van Smartcards van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

En klanten kunnen helemaal niet weg, tenzij je vooroorlogs xDSL als alternatief ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Zo slecht ben je bij Caiway nog niet uit, Ziggo wordt een aardig dure grap nu na de integratie met UPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou dom zijn. De goede reputatie van Ziggo, help je op deze manier in een mum van tijd om zeep.

Liberty Global heeft niet voor niks gekozen voor de naam Ziggo en niet UPC. Ziggo staat blijkbaar voor iets wat UPC niet heeft.

Dat ga je dan toch niet de nek omdraaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 10:42
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 08:10:
Het zou dom zijn. De goede reputatie van Ziggo, help je op deze manier in een mum van tijd om zeep.

Liberty Global heeft niet voor niks gekozen voor de naam Ziggo en niet UPC. Ziggo staat blijkbaar voor iets wat UPC niet heeft.

Dat ga je dan toch niet de nek omdraaien?
How cute,

Het gros van de mensen accepteerd die rommel gewoon, helaas. Dus neem maar van mij aan dat alle nieuwe klanten van ziggo die horizon meuk moeten gebruiken.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wurtel
Ik had begrepen dat er meer geinvesteerd was in de UPC TV platform en dat daarom die gekozen was als de basis voor alle UPC+Ziggo klanten na de overname. Wat er beter voor de klant is, is natuurlijk van onderschikt belang...

Je zou haast kunnen zeggen dat we net op tijd van Ziggo verlost zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik dacht dat die Horizon-shizzle, na wat initiële problemen, nu heel aardig werkte?

Ik zou wel de gok willen wagen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wurtel
Arfman schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:00:
Ik dacht dat die Horizon-shizzle, na wat initiële problemen, nu heel aardig werkte?

Ik zou wel de gok willen wagen hoor ;)
Ook voor 5,- per maand per (extra) ontvanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
  • Laatst online: 11-03 20:36
-weg-

[ Voor 97% gewijzigd door Koekenbakkertje op 09-03-2015 14:16 . Reden: Verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

wurtel schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:52:
[...]

Ook voor 5,- per maand per (extra) ontvanger?
Dat is ons de interactieve TV dienst dubbel en dwars waard, dus wat mij betreft ja.

Helaas is het nutteloos om hierover te dromen, we hebben nu eenmaal Caiway. Dat is onze provider en daar moeten we het mee doen /rijdenderechter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet er niet aan denken om vijf euro per maand per extra televisie te moeten betalen met verplichte losse kastjes zoals de Horizon en zijn slaafjes.

Dan kost het je voor vier televisies opeens 20 euro extra per maand.
Nu is dat bij Ziggo gratis!

Dat kan toch echt niet door de beugel hoor !!

Kan de politiek niet ingrijpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
ik ben niet zo'n fan van die losse setup boxen,, vage probleempjes, dan wel opgenomen spullen kijken en dan werkt het weer niet of duurt het erg lang......

wil eigenlujk ziggo gewoon weer terug, om ze te pesten stuur ik iedere week een klacht in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-09 17:09
Gaat je niet helpen verhulst, het is niet de keuze van ziggo geweest om te stoppen met leveren.

Ps. Jij woont toch ook in Vriezenveen naast de anwb man, of heb ik een ander voor me?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we maar hopen dat Caiway ook niet stil zit op de coaxkabel met zijn televisie aanbod.

Het gerucht gaat dat we binnenkort eindelijke Nederlands commentaar krijgen op Eurosport 2 bij Caiway.

Al jaren zitten we bij Caiway als enige provider van Nederland, opgescheept met uitsluitend Engels commentaar op Eurosport 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofels
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-01-2024
via caiway-kabel gaat zappen op lg tv erg slecht springt steeds naar 999 info caiway.
lopen meer mensen hier tegenaan?

Jofels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brni
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-11-2021
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:31:
Al jaren zitten we bij Caiway als enige provider van Nederland, opgescheept met uitsluitend Engels commentaar op Eurosport 2.
Het voormalige Ziggo-gebied heeft gewoon de Nederlandstalige Eurosport 2 behouden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Jofels schreef op zondag 15 maart 2015 @ 22:20:
via caiway-kabel gaat zappen op lg tv erg slecht springt steeds naar 999 info caiway.
Geen last van, heb je de zenders al een keer opnieuw laten opzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 00:28
verkeerde topic;)

[ Voor 98% gewijzigd door harmz op 16-03-2015 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
Grolsch schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 20:31:
Gaat je niet helpen verhulst, het is niet de keuze van ziggo geweest om te stoppen met leveren.

Ps. Jij woont toch ook in Vriezenveen naast de anwb man, of heb ik een ander voor me?
nee 15 km verder op.

wat ik zo grappig vond volgens de ziggo site in oktober mogelijk nieuws op mijn postcode
maar ik ga er zeker niet van uit dat het veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Erg raar, bij mij (Almelo Windmolenbroek) zegt 'ie dat ook:
Helaas. Er is geen netwerkcapaciteit beschikbaar in uw postcodegebied. Halverwege oktober weten wij waarschijnlijk meer en kunnen wij u verder informeren.
Mijn gok zou een verkeerde foutmelding zijn.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ook raar, in de bushalte aan De Mees in Almelo hangt reclame voor 200Mbit internet van Ziggo. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Jaap-Jan op 17-03-2015 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Jaap-Jan schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:08:
Ook raar, in de bushalte aan De Mees in Almelo hangt reclame voor 200Mbit internet van Ziggo. :P
Mooi weggegooid geld voor Ziggo ;w :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
Dat is de melding die vorig jaar er in is gezet. Cogas/Ziggo hebben toen in Oktober laten weten dat Caiway het stokje overnam ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davides
Cogas nodigt inwoners van Gramsbergen, Ane en De Krim uit
DINSDAG, 10 MAART 2015 (16:10)

Cogas is druk met de aanleg van glasvezel in Gramsbergen, Ane en De Krim. De uitrol gaat voorspoedig en we merken dat er veel belangstelling is voor glasvezel en de aanleg hiervan.

Daarom nodigt Cogas de inwoners van deze plaatsen uit om een kijkje te komen nemen in het glasvezelverdeelpunt in Gramsbergen. Hier wordt uitleg gegeven over hoe het aanlegproces verloopt en er is een demonstratie van het lassen van glasvezel. Natuurlijk staat er een kopje koffie klaar!

Kom kijken!
Wanneer: zaterdag 14 maart 2015
Tijdstip: van 10.00 tot 14.00 uur

http://www.cogasglasvezel.nl/nieuws/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:40
xx

[ Voor 100% gewijzigd door Sjakie0101 op 20-03-2015 19:50 ]

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ik ben bezig om news.caiway.nl te gaan gebruiken maar ik krijg t niet voor elkaar. Wat doe ik fout?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/da3M983.png

Gebruikersnaam: emailadres@caiway.nl
Wachtwoord: Het wachtwoord wat ik gebruik voor mijn caiway

Ik heb wel het caiway nieuwsgroepen erbij afgesloten.

[ Voor 14% gewijzigd door Isane op 20-03-2015 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterM
  • Laatst online: 24-09 21:58
Isane schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 23:44:
Ik ben bezig om news.caiway.nl te gaan gebruiken maar ik krijg t niet voor elkaar. Wat doe ik fout?
[afbeelding]

Gebruikersnaam: emailadres@caiway.nl
Wachtwoord: Het wachtwoord wat ik gebruik voor mijn caiway

Ik heb wel het caiway nieuwsgroepen erbij afgesloten.
Nadat je bericht hebt gehad dat je nieuwsgroepen aanstaan kun je inloggen met je korte emailadres en het bijhorende wachtwoord (is niet gelijk aan het wachtwoord van mijn caiway tenzij je dit zelf aangepast hebt).

Mocht je het wachtwoord niet meer weten kun je het wachtwoord van de email aanpassen door in te loggen op mijncaiway.nl => Kies daar my internet en daarna beheer hoofdaccount.

Als je het wachtwoord daar aanpast duurt het ongeveer 4uur voor de nieuwsserver dit overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
MasterM schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 00:50:
[...]

Nadat je bericht hebt gehad dat je nieuwsgroepen aanstaan kun je inloggen met je korte emailadres en het bijhorende wachtwoord (is niet gelijk aan het wachtwoord van mijn caiway tenzij je dit zelf aangepast hebt).

Mocht je het wachtwoord niet meer weten kun je het wachtwoord van de email aanpassen door in te loggen op mijncaiway.nl => Kies daar my internet en daarna beheer hoofdaccount.

Als je het wachtwoord daar aanpast duurt het ongeveer 4uur voor de nieuwsserver dit overneemt.
Mag ik u danken! Probleem opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie3105
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09-2024
Jofels schreef op zondag 15 maart 2015 @ 22:20:
Bekend probleem. Oplossing is: Update voor kabelprogrammeringslijst moet uit staan.
Opnieuw laten zoeken en daarna is het toestel weer supersnel en zapt niet meer automatisch naar de 901 902 enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtotheh
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 08:48
meestal als we in de avond tv kijken hapert het beeld enorm,(smorgens/smiddags is er nooit iets aan de hand), soms zo erg dat we maar gaan slapen omdat het niet om aan te zien is(we hebben de cisco 8455DVB, wat trouwens ineens veeeeel vaker vast loopt sinds caiway). en nu kreeg ik de mail dat er het volgende ging gebeuren:

Geachte heer, mevrouw,

Caiway werkt voortdurend aan het verbeteren van haar diensten. Daarmee garanderen wij u een hoge kwaliteit televisie, internet en telefonie.

Op 23, 25 en 30 maart 2015 vinden er tussen 02.00 en 06.00 uur werkzaamheden plaats aan het digitale televisiesignaal. Houdt u er rekening mee dat er een onderbreking van maximaal één uur kan optreden in uw televisiesignaal.

Na de werkzaamheden
Kunt u na de werkzaamheden geen televisiekijken? Haal dan de HD-ontvanger of de interactieve tv-ontvanger twee minuten van de stroom en sluit deze daarna weer aan.

Heeft u nog vragen of houdt u problemen?
Dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via telefoonnummer 088 2249 111. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.

Met vriendelijke groet,
Caiway

iemand misschien enig idee of dit mijn probleem op gaat lossen(almelo, de riet)? we hebben het pakket alles in 1 plus. en met ziggo nooit problemen gehad dus ga er ook niet vanuit dat het de bekabeling is(ook omdat het alleen in de avond is natuurlijk).

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Tja, dat weet je natuurlijk nooit van te voren ;)
Als het niet helpt zou ik toch echt even bellen, dit mag namelijk niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
mtotheh schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:53:
meestal als we in de avond tv kijken hapert het beeld enorm,(smorgens/smiddags is er nooit iets aan de hand), soms zo erg dat we maar gaan slapen omdat het niet om aan te zien is(we hebben de cisco 8455DVB, wat trouwens ineens veeeeel vaker vast loopt sinds caiway). en nu kreeg ik de mail dat er het volgende ging gebeuren:

Geachte heer, mevrouw,

Caiway werkt voortdurend aan het verbeteren van haar diensten. Daarmee garanderen wij u een hoge kwaliteit televisie, internet en telefonie.

Op 23, 25 en 30 maart 2015 vinden er tussen 02.00 en 06.00 uur werkzaamheden plaats aan het digitale televisiesignaal. Houdt u er rekening mee dat er een onderbreking van maximaal één uur kan optreden in uw televisiesignaal.

Na de werkzaamheden
Kunt u na de werkzaamheden geen televisiekijken? Haal dan de HD-ontvanger of de interactieve tv-ontvanger twee minuten van de stroom en sluit deze daarna weer aan.

Heeft u nog vragen of houdt u problemen?
Dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via telefoonnummer 088 2249 111. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.

Met vriendelijke groet,
Caiway

iemand misschien enig idee of dit mijn probleem op gaat lossen(almelo, de riet)? we hebben het pakket alles in 1 plus. en met ziggo nooit problemen gehad dus ga er ook niet vanuit dat het de bekabeling is(ook omdat het alleen in de avond is natuurlijk).

Alvast bedankt.
Dit heeft waarschijnlijk met de firmware te maken die in de Cisco decoder zit. Deze is door Ziggo aangepast. Hij zoekt naar de Ziggo interactieve diensten die er niet meer zijn.

Zoek maar eens in dit topic, is al meer over gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Ik heb al een poosje alles-in-1 glas g400. maar over torrent's haal ik nooit die 400mbit upload. Download wel. Throttled caiway torrents?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 23:47
Weet iemand of je de Humax iRHD 5300c welke ik bij mijn abbo van Caiway heb gekregen, mag verkopen?
Of is die in bruikleen?
Ik heb hem zelf niet nodig en wil hem bij Marktplaats aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
Bruikleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-02-2024

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Beste JantjeKoud,

Dit hangt af van het abonnement dat u heeft,de afgelopen jaren hebben wij ontvangers aangeboden in een bruikleen constructie, deze moeten inderdaad retour gestuurd worden. U zou dit moeten kunnen zien in mijn Caiway.

Indien u zekerheid wilt dan ontvang ik via een PM graag uw adresgegevens, ik zal dan voor u nagaan of u de ontvanger in eigendom of bruikleen heeft ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Jeanine Ackermann
Caiway Webcare Team

Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wurtel
Die Sitecom router hebben we in Twente ook in bruikleen gekregen volgens de begeleidende brief. Mag ik die nu alvast terugsturen, want ik ga 'm toch niet gebruiken en ik weet niet of ik 'm t.z.t. wel terug kan vinden...

Ik zit ook nog met de Ziggo kabelmodem: die was ook bruikleen, maar ik heb nog geen bericht gehad dat ze 'm terug willen. Ik ga daar ook geen maanden op wachten... Heeft iemand al de Ziggo modem terug moeten sturen? Nu had ik nog wel het oud model, dus zonder wifi...

[ Voor 38% gewijzigd door wurtel op 24-03-2015 14:28 . Reden: Ziggo modem verhaal erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ook dat verschilt volgens mij van abo tot abo. Bij mij staat 'ie op de originele factuur als:
28 Oct 2014 Aanschaf Wifi-router €49.55
(..)
28 Oct 2014 - 28 Oct 2014 Levering gratis Wifi Router -€49.55
En is er op latere facturen niets te vinden over huur, in tegenstelling tot de decoder:
28 Oct 2014 - 30 Nov 2014 Huur: HD ontvanger (t.w.v. € 139,-) €0.00
28 Oct 2014 - 30 Nov 2014 In huur verstrekt: HD-Ontvanger €0.00
01 Dec 2014 - 31 Dec 2014 Huur: HD ontvanger (t.w.v. € 139,-) €0.00
wurtel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:25:
(..)
Ik zit ook nog met de Ziggo kabelmodem: die was ook bruikleen, maar ik heb nog geen bericht gehad dat ze 'm terug willen. Ik ga daar ook geen maanden op wachten... Heeft iemand al de Ziggo modem terug moeten sturen? Nu had ik nog wel het oud model, dus zonder wifi...
Ik wel, maar ik had een Ubee die ze zelf ook nog uitdelen. Je zou ze even kunnen bellen, maar grote kans dat ze 'm niet meer hoeven.

[ Voor 31% gewijzigd door Jaap-Jan op 24-03-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wurtel
Bij mijn factuur staat: Huur: Modem, Router en Smartcard 0,00
EDIT: ah, ik heb Caiway over coax, jij over glas zo te zien aan de HD ontvanger?

Ik had al geprobeerd om de "extra emailadressen" en de "virus/spamfilter" gedoe uit te zetten (dat kun je vanuit de "mijn caiway" omgeving) omdat ik toch niet zal gebruiken, kreeg ik een dag later een email dat het onderdeel van het abonnement is. Tja, doe dan niet alsof het opzegbaar is in je website...

[ Voor 9% gewijzigd door wurtel op 24-03-2015 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 23:47
Caiway schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:03:
Beste JantjeKoud,

Dit hangt af van het abonnement dat u heeft,de afgelopen jaren hebben wij ontvangers aangeboden in een bruikleen constructie, deze moeten inderdaad retour gestuurd worden. U zou dit moeten kunnen zien in mijn Caiway.

Indien u zekerheid wilt dan ontvang ik via een PM graag uw adresgegevens, ik zal dan voor u nagaan of u de ontvanger in eigendom of bruikleen heeft ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Jeanine Ackermann
Caiway Webcare Team
Op mijn factuur staat: Huur: HD ontvanger (t.w.v. € 139,-) € 0,00
Neem dus aan dat deze na afloop van het contract teruggestuurd moet worden.
Ok, dan weten we dat... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Die Sitecom router hebben we in Twente ook in bruikleen gekregen volgens de begeleidende brief. Mag ik die nu alvast terugsturen, want ik ga 'm toch niet gebruiken en ik weet niet of ik 'm t.z.t. wel terug kan vinden...

De Ziggo modem moet je terug sturen, je krijgt hier een brief over met een retoursticker. Die heb ik een poos later gekregen nadat ik afgesloten was.

De Sitecom router kan je natuurlijk ook op reserve houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Roger_Rabbit schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:04:
[...]

De Ziggo modem moet je terug sturen, je krijgt hier een brief over met een retoursticker. Die heb ik een poos later gekregen nadat ik afgesloten was.

Heb de laatste paar keren niks terug gestuurd naar ziggo, maar dit keer wel omdat het je anders geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Dat vermelden ze ook in de brief, kost je iets van 40 euro als je hem niet retour stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 08:46

Masselink

Voor de dorst

Ik heb nu al de Caiway Humax ontvanger terug gestuurd omdat ik straks geen zin heb in dat: "Terug sturen anders nemen brengen we een bedrag in rekening." Helaas blijven ze het gewoon op de factuur plaatsen.
Kan ik straks nog die discussie aan.

na een mail de volgende reactie gekregen:

De HD ontvanger is een gratis apparaat wat bij de abonnementsvorm hoort. Zodoende is dit in de facturatie opgenomen, ongeacht u dit afneemt of niet. Daarbij ziet u het bedrag €0,00 staan en wordt het dus ook niet in rekening gebracht.

Dat betekend dus: A. Ik heb nog administratief nog steeds een humax in mijn bezit. (en die moet vast terug) en/of B. Ze hebben me verkeerd ingelicht en ik heb een gratis decoder terug gestuurd.

Hoe dan ook. De factuur klopt gewoon niet...

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Misschien dat dat ook weer een verschil is tussen coax en glasvezel, maar bij glasvezel moest ik die HD decoder expliciet aanvinken, anders zat 'ie er niet bij. Helaas kan ik niet kijken hoe dat bij het afsluiten van internet over coax werkt.

Zorg in ieder geval dat je zwart-op-wit van Caiway een bevestiging krijgt dat je geen HD decoders meer hebt. Maar als de decoder met 0 euro huur op je factuur staat dan is het geen 'gratis' (in de zin van gekregen) decoder geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 08:46

Masselink

Voor de dorst

Jaap-Jan schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:27:
Misschien dat dat ook weer een verschil is tussen coax en glasvezel, maar bij glasvezel moest ik die HD decoder expliciet aanvinken, anders zat 'ie er niet bij. Helaas kan ik niet kijken hoe dat bij het afsluiten van internet over coax werkt.

Zorg in ieder geval dat je zwart-op-wit van Caiway een bevestiging krijgt dat je geen HD decoders meer hebt. Maar als de decoder met 0 euro huur op je factuur staat dan is het geen 'gratis' (in de zin van gekregen) decoder geweest.
Hij is niet aangevinkt, toch gekregen.

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-02-2024

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway

Ik heb je een PB gezonden. Kan je hierop reageren? Dankjewel!

Met vriendelijke groet,

Harma

Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:40
Roger_Rabbit schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:04:
[...]

Het ongevraagd uitsturen van die Sitecom router heeft me flink gestoord. Dat ding staat nu bij mij ergens in een kast en ik weet nu al dat ik dat brakke ding nooit van zijn leven zal gebruiken.
Kortom eigenlijk moet je dat ding terugsturen.

Nog afgezien van al die kosten die zijn gemaakt door Caiway voor de aanschaf van die brakke routers.... Hoe maak je uiteindelijk je product duur. Had iedereen die er om vraagt een router gestuurd en verder niemand. Nu kost het handenvol geld en de meeste routers liggen ergens op zolder bij de meeste Caiway-klanten.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Precies ze hadden ons moeten laten kiezen of we er wel 1 wouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane

Wat een drama ding trouwens. Ik wou gister bij een kameraad de poorten open zetten voor de xbox one en de xbox 360. Beide gaat over poort 88. Maar de sitecom slikt dat niet.. :')

dezelfde poort op 2 adressen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Laatste firmware er wel in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Automatisch updaten stond aan dus ik kan er vanuit gaan ja.
Pagina: 1 ... 37 ... 59 Laatste