Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ongeveer 1,5 week geleden alles van Caiway aangesloten, echter werkt mijn email van Caiway nog steeds niet. Hij wil niet inloggen krijg constant de volgende melding: Verbinding kan niet worden gemaakt: Too many login failures .

In een email programma zoals Thunderbird werkt het ook niet. Iemand enig idee wanneer dit gaat werken?

Verder heeft een kennis van mij telefoon van Caiway gehad dat hij voor dezelfde prijs als G100, G200 mocht omdat Fiber ook zo'n actie heeft. Moet ik ook maar eens regelen, daarover niks van hun ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 06:40
Wanneer het gaat werken? Zou gelijk moeten werken. Weet je zeker dat je alles goed ingesteld hebt? Ff helpdesk bellen ( via twitter werkt het snelst) suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davides
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:31
je emailaccount zou idd direct moeten werken. Mijn vermoeden is dat je de onjuist inloggegevens gebruikt. Let op dat mijncaiway, je hoofd emailaccount en multiscreen allemaal losse wachtwoorden hebben.

Ik zou je aanraden om even een nieuw wachtwoord in te stellen voor je hoofd emailaccount. Via Mijncaiway > my internet > beheer hoofdaccount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregorios
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-11-2024
Geweldig bedrojf dat ziggo, sluit haar klanten 4 dagen te vroeg af van al haar diensten. Klantenservice kan niets voor je doen op zondag.
Weet iemand of je het pakket van Caiway ook al voor de geplande datum kan installeren en activeren? Dat is de enige optie lijkt mij. Zo niet dan zit ik waarschijnlijk dagen zo internet.
Groet Gregor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 14:30
Gregorios schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:51:
Geweldig bedrojf dat ziggo, sluit haar klanten 4 dagen te vroeg af van al haar diensten. Klantenservice kan niets voor je doen op zondag.
Weet iemand of je het pakket van Caiway ook al voor de geplande datum kan installeren en activeren? Dat is de enige optie lijkt mij. Zo niet dan zit ik waarschijnlijk dagen zo internet.
Groet Gregor
De vraag is of Ziggo echt te vroeg is... Heb je je brieven goed gelezen??
Wellicht ben je eerder aan de beurt dan je dacht?

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davides
de apparatuur aansluiten, kun je natuurlijk altijd eerder doen. Of het vervolgens ook te activeren is, zie je snel genoeg daarna. Welke woonplaats gaat dit over? en Coax of Glasvezel?

[ Voor 11% gewijzigd door davides op 01-02-2015 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregorios
Jazeker, heb net gebeld. In het systeem stond ook 4 februari, dus er is gewoon een fout gemaakt door ziggo. Dit kreeg ik dus ook bevestigd via de telefoon.
Gaat over coax abbo (voor zowel ziggo als Caiway) in Oldenzaal.

[ Voor 17% gewijzigd door Gregorios op 01-02-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen, sluit het caiway modem aan, wat heb je te verliezen. Ik ga er van uit dat TV op de coax gewoon nog werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregorios
Alleen Nederland/NPO 1 werkt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
x

[ Voor 100% gewijzigd door Sjakie0101 op 01-02-2015 16:33 ]

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregorios
Nou na een beetje moeite bij installatie van het coax gedeelte geen signaal gekregen. Bij zenders zoeken komt er nog steeds ziggo cogas te staan en internet gebeurd er niets. Moet ik naar een specifieke webpagina oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:31
Hebben er meer mensen last van de decoder die vanzelf naar SD kanalen springt? Onze samsung ontvanger van ziggo sprint vanzelf soms naar SD kanalen wat soms erg vervelend is bij het zappen. Wat er gebeurt is wanneer we soms lang op een kanaal zitten bijv. FOX HD en daarna gaan zappen of naar de kanaallijst gaan dat de decoder opeens op het SD kanaal ergens op zender 9** zit. Heel vaag is dit en het gebeurd meestal wanneer je een tijdje op een HD kanaal blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davides
Gregorios schreef op zondag 01 februari 2015 @ 19:12:
Nou na een beetje moeite bij installatie van het coax gedeelte geen signaal gekregen. Bij zenders zoeken komt er nog steeds ziggo cogas te staan en internet gebeurd er niets. Moet ik naar een specifieke webpagina oid?
ziggo heeft waarschijnlijk ook de ziggo smartcards onbruikbaar gemaakt ipv 4 februari.
Digitaal ontvang je daarom alleen npo1, want deze zender wordt onversleuteld doorgegeven. De rest is alleen met smartcard te ontvangen.

Maar alle analoge zenders zal je nog wel kunnen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen, bij coax internet hoef je niets te activeren, wanneer alle lampjes permanent branden werkt het, echter denk ik dat het internet gedeelte helaas pas zal werken vanaf 06:00 uur op 5 februari. dat is bij mij ook de ingangsdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gregorios schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:51:
Groet Gregor

En is het al opgelost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregorios
[b]

En is het al opgelost ?
Nee, zit nog zonder signaal. Caiway was heel duidelijk dat zij pas vanaf 5 februari iets KUNNEN/MOGEN leveren. Uiteindelijk 40 (!) minuten aan de telefoon gehangen bij ziggo en duidelijk gemaakt dat er wel degelijk iets fout is in de communicatie. Dat telefoontje was ongeveer 9 uur 's ochtends. En ze gaan me nog terug bellen om te zeggen of het nog lukt om mij nog aan te sluiten.
Er was iig wel iets gebeurd, het was schijnbaar een 6 stappen gebeuren om iemand aan re sluiten, waarvan er 4 al waren voltooid om 16:00 vandaag.
Dus nu nog maar geduldig afwachten...
Edit 18:40
Er is internet nu, alleen telefoon en tv weigeren dienst (ook na opnieuw scannen voor zenders).

[ Voor 8% gewijzigd door Gregorios op 02-02-2015 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zal wel een groot verschil merken met de ondertiteling van Nederlandse kanalen, vergeleken bij Ziggo.
Als je nu ondertiteling aanzet om voor sommige kanalen dit te zien ( zoals AMC en Travel Channel) dan heb je gelijk ongevraagd ondertiteling bij de NPO kanalen.

Ziggo had hier een mooie oplossing voor. Caiway doet niet aan deze oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:53
In Vriezenveen gaan we vandaag over.

Vanmorgen om 06:30 al wat gestoeid maar modem kwam niet online binnen 3 minuten (zoveel tijd had ik ongeveer :P ).

Ik zie nu mijn thermostaat weer online komen (eigen wifi router gebruikt) dus volgens mij werkt het nu :P

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurrie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-12-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 05:43:
Je zal wel een groot verschil merken met de ondertiteling van Nederlandse kanalen, vergeleken bij Ziggo.
Als je nu ondertiteling aanzet om voor sommige kanalen dit te zien ( zoals AMC en Travel Channel) dan heb je gelijk ongevraagd ondertiteling bij de NPO kanalen.

Ziggo had hier een mooie oplossing voor. Caiway doet niet aan deze oplossing.
Heb je ook een dagelijkse nieuwsbrief waarin je elke dag over een nieuw punt zeurt waarin Caiway volgens jou slechter is dan Ziggo, of moet ik deze thread gewoon in de gaten houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davides
De posts van 4320p kun je het beste (net als de rest van ons) negeren. Dit topic spammed 'ie vol met aanmerkingen op Caiway, maar andere topics staan weer vol met kritiek op de andere providers. Een selectie van de afgelopen twee weken... :)

Solcon:
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:26:
Ik vind dit echt schandalig van Solcon. Ze leveren een wanprestatie
Rekam:
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:38:
Ja, maar het Rekam coaxnetwerk is het slechtste van Nederland en heeft ook het laagste aansluitingspercentage van Nederland met onder de vijftig procent.
Ziggo:
Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 09:18:
Het is grote onzin in 2015 om HD kanalen wel te coderen en SD kanalen niet. Caiway bewijst met 30 HD zenders in zijn ongecodeerde basispakket dat het niet nodig is.
Ik vind dat je trouwens in 2015 met de steeds groter wordende televisies nog amper kan aankomen met SD kanalen. Is bijna een blamage.
Streamingsdiensten zoals Netflix en YouTube en Amazon richten zich al volop op 4K en HDR.

Van de grote liveshows is bij RTL niks in HD. Dus extra geld vragen voor HD kanalen in 2015 is echt van de zotte.
CBizz, Fiber en Weserve
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:14:
Ik vind het geen gezwijmel maar een nuchtere constatering.

CBIZZ is zusje van Caiway. Fiber heeft een zielig aanbod HD zenders. Weserve is helemaal om te huilen qua product.
KPN en Telfort
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:34:
Omdat je veel meer HD zenders hebt bij Ziggo dan bij Telfort of KPN?

KPN en Telfort geven geeneens SBS9 in HD door. De kabelaars wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. De vrijheid om je mening te geven zou alleen moeten gelden voor mensen die het met mij eens zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:01
Busted :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 11:59

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Gisteravond ging in Vriezenveen rond 0:25 de digitale kabel tv eraf. Alle zenders waren niet meer via de Ziggo smartcard te bekijken. Vanmorgen in de tv beneden de Caiway smartcard gedaan en dat werkte.

Vanavond eens kijken of internet en telefonie het ook gaan doen, hoewel ik net een bericht van de buren kreeg dat er een kabel kapot schijnt te zijn en dat dat vier dagen gaat duren :( (en ik hoop dat dat een grapje was)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CAP-Team schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:46:
Gisteravond ging in Vriezenveen rond 0:25 de digitale kabel tv eraf. Alle zenders waren niet meer via de Ziggo smartcard te bekijken. Vanmorgen in de tv beneden de Caiway smartcard gedaan en dat werkte.

Vanavond eens kijken of internet en telefonie het ook gaan doen, hoewel ik net een bericht van de buren kreeg dat er een kabel kapot schijnt te zijn en dat dat vier dagen gaat duren :( (en ik hoop dat dat een grapje was)
Het werkt! Keurig door monteur. Klein probleempje met WiFi, ik gebruik een Imac en iPad maar met wat geduld is het prima in orde.
Nu nog even TV op iPad, is wat onduidelijk, maar daar kom ik wel uit.
Tevreden onder enig voorbehoud.
Ziggo was goed en daar is door velen voor gezorgd vooral in de begintijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de brief gekregen van Ziggo met het verzoek de modem en adapter terug te sturen, netjes met retour sticker erbij. Vraag me wel af wat ze nog willen met een bijna 8 jaar oud modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Hier werkt ook alles prima, alleen maar modem hoeven te wisselen, ik heb mij eigen WIFI router weer gebruikt (heeft altijd goed gewerkt, dus "never change a winning team" ;) ).

Ook TV met 3 smartcards werkt in 1 x vlekkeloos zonder problemen.

Snelheden zijn ook ruimschoots voldoende !

Complimenten voor Caiway / Cogas voor deze vlekkeloze migratie, lijkt mij toch niet eenvoudig om 10.000'en mensen te moeten migreren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:24:
Vandaag de brief gekregen van Ziggo met het verzoek de modem en adapter terug te sturen, netjes met retour sticker erbij. Vraag me wel af wat ze nog willen met een bijna 8 jaar oud modem.
Gaat misschien naar het buitenland ofzo, niet iedereen heeft een oud modem natuurlijk. Als je hem niet opstuurt krijg je vast een dikke rekening :9

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Het was inderdaad een grapje :) Duurde best lang voordat het modem "op" kwam, maar ondertussen mooi de router geconfigureerd.
Alles werkt nu als een zonnetje d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:49
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:24:
Ik ben benieuwd of ik die nog krijg. Heb wel meer dan één modem op zolder liggen. :P Daarnaast ook erg benieuwd of Ziggo de HD recorder nog terug wil. Die hebben we een half jaar geleden oid gratis gekregen na het tekenen van een 2-jarig contract...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Recorder blijft gewoon je eigendom, was geen bruikleen.

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
CAP-Team schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:46:

Hier rond die tijd inderdaad ook een E-16 melding. Alleen NPO 1 deed het nog. Vandaag TV gewoon weer aangezet en alle zenders doen het weer, alleen geeft hij bij enkele zenders "New Service" als zender naam.

Zojuist de CI+ module uit de TV gehaald en signaal blijft erop, in HD. Precies zoals bedacht toch?

Heb de standaard Sitecom router na 1 dag trouwens naar de eeuwige jachtvelden gestuurd. Wat een rampen ding. Slechte snelheid, instabiele VPN verbinding (valt vaak weg) en slechte WiFi dekking. Voor weinig te koop dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Mijn Linksys router gaat mee naar mijn nieuwe huis over een paar maand dus tot die tijd doe ik het met de sitecom. Deze blijft van mijn ex ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Heeft iemand enig idee hoe laat Ziggo afgesloten wordt op de aangegeven dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregorios
Awsom schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:49:
Heeft iemand enig idee hoe laat Ziggo afgesloten wordt op de aangegeven dag?
Rond middernacht was de verbinding hier verbroken. Twee keer (zaterdag en dinsdag) zelfs voor ons, de eerste was als gevolg van een fout bij ziggo. Dit had ik ook al eerder gepost in dit forum.
In principe kan je gewoon de kabel in je Caiway modem doen als je gaat slapen en als je wakker word zal de internet verbinding waarschijnlijk al wel werken. Dat deed het bij ons wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 17:24

painkill

Pain(k)(ill)

00:01 was het bij mij, dus erg precies om middernacht.
Als je het nieuwe modem aansluit NA 06:00 duurt het ongeveer 1 uur om te activeren.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-09 00:34
Nu dat ik kabel heb van caiway gaat het downloaden via usenet trager. Ik haal normaal 22MB/s en nu rond de 15MB/s. De newsserver die ik gebruik is van supernews. Zal toevallig supernews een storing hebben of ligt het aan caiway?

edit: als ik 30 lijnen gebruik kom ik rond 20MB/s

Haal op die speedtestjes wel de volle snelheid.

[ Voor 8% gewijzigd door jaaoie17 op 04-02-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnte
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-08 17:48
Voor iedereen die verplicht overgestapt is van ziggo naar caiway in twente. 2 dingen:
Er wordt aangegeven dat je een gratis wifi router krijgt. staat erg duidelijk in de brief die iedereen gekregen heeft en heeft destijds op internet gestaan. Nu blijkt dat je hem in bruikleen hebt en dus als je weggaat terug moet doen. Dit staat niet in de folder/ brief die we destijds gekregen hebben. Daar staat zonder verwijzing GRATIS WIFI ROUTER TER WAARDE VAN 49,95 EURO.
Verder is het abonnement al ingegaan bij het ontvangen van je installatie pakket. die 2 weken worden volgens hun niet in rekening gebracht. Maar je extra zenders die je 2 maanden gratis krijgt zijn dan wel ingegaan. dus je mist dan 2 weken.

Dit alles contact gehad met caiway, en krijg hier geen duidelijk antwoord over, ofwel eerst geen antwoord gekregen dus nog een keer achteraan toen (lijkt me) een standaard reactie terug. En over een nette reactie gesproken dat zou ook wel eens beter mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
Gratis router pffff. Sorry maar wil je echt een stabiele verbinding zou ik die caiway sitecom router niet gebruiken. Je kan geluk ermee hebben maar kan veel storingen veroorzaken en frustraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:50
Migow schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:19:
Gratis router pffff. Sorry maar wil je echt een stabiele verbinding zou ik die caiway sitecom router niet gebruiken. Je kan geluk ermee hebben maar kan veel storingen veroorzaken en frustraties.
De router van Caiway blijft ook netjes in de doos.
Ik gebruik mijn TP Link router wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Vandaag de cam module nagestuurd gekregen (dankjewel Arjen & Harma!) en werkt als een tierelier ondanks dat de tv officieel niet word ondersteund. Zenders prima, internet snelheid ruim over de 400 mbit (internet had ik al voor de overgang, november geloof ik), en de Entone voor IP tv is een stuk sneller dan de Cisco baksteen van Ziggo.

Webcare hier op Tweakers heeft veel zaken erg netjes voor mij afgehandeld. Dank daarvoor en groot respect.

Ik ben een happy camper, enige wens die ik nog heb voor de toekomst is meer interactieve diensten. Voor de rest. Super :), mag ook wel eens gezegd worden toch?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

painkill schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 18:30:
00:01 was het bij mij, dus erg precies om middernacht.
Als je het nieuwe modem aansluit NA 06:00 duurt het ongeveer 1 uur om te activeren.
En als je de modem aansluit VOOR 06:00 uur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Heb nu een test account bij cheapnews en haal maar 14 MB/s. Ik begin toch caiway te verdenken, waar kan het aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Laatst online: 26-09 17:24

painkill

Pain(k)(ill)

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 22:03:
[...]

En als je de modem aansluit VOOR 06:00 uur ?
Dan 1 uur vanaf ongeveer 06:00.

Signaal van caiway gaat er pas op vanaf 06:00

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

jaaoie17 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 22:48:
Heb nu een test account bij cheapnews en haal maar 14 MB/s. Ik begin toch caiway te verdenken, waar kan het aan liggen?
Probeer anders eens een account bij tweaknews? Die gaat hier wel snel. Eweka was ook traag hier

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Kecin schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 23:04:
[...]

Probeer anders eens een account bij tweaknews? Die gaat hier wel snel. Eweka was ook traag hier
Die gaan maar tot 100mbit daar kom ik nog wel overheen. Bij ziggo kon ik met maar 20 lijnen de volle 180mbit halen met super news. Nu met caiwaiy gebruik ik 30 lijnen kom ik rond de 17-20 MB/s. Waar kan het nog meer aan liggen? Heb niks veranderd in mijn router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert5510.as
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-03 16:27
Signaal ging er op 3 feb hier in Vriezenveen om 0.00 uur af ,alles aangesloten en smartcards in de decoder.
TV was er na een paar minuten en internet was er om 0.15 weer. Hulde caiway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 22:13
jaaoie17 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 23:12:
[...]

Die gaan maar tot 100mbit daar kom ik nog wel overheen. Bij ziggo kon ik met maar 20 lijnen de volle 180mbit halen met super news. Nu met caiwaiy gebruik ik 30 lijnen kom ik rond de 17-20 MB/s. Waar kan het nog meer aan liggen? Heb niks veranderd in mijn router.
Hoe doet de speedtest het op Caiway speedtest?

Never mind, dat had je al gedaan.

Misschien je modem laten uitlezen bij Caiway. Ondanks dat ik het me haast niet kan voorstellen zit er misschien iets niet helemaal goed in je verbinding.

[ Voor 17% gewijzigd door Neyluzz op 05-02-2015 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Die router van Caiway is niet echt jovel. Gisteravond ook, router en modem zijn prima te bereiken maar internet ho maar. Ik kon zien dat de WAN kant van de router op 192.168.100.10 zat met de modem op 192.168.100.1
En na een tijdje werkte het ineens wel weer. Dat soort dingen heb ik met Ziggo dus echt nooit gehad.

Verder viel me op dat de Ziggo factuur van 29 januari gewoon lekker over de hele maand februari gerekend wordt terwijl ze mij op 3 februari afgesloten hebben. Ben benieuwd of ik daar nog wat van terug zie.
3/28 * € 55 = € 5,89 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 26-09 13:34
Komt er een wifi router/modem mee met de glasvezelverbinding, of moet je die zelf regelen (dus alleen kale modem erbij)? Wij gaan eind van de maand over van Ziggo alles in 1 plus naar Caiway G100. Benieuwd of dit allemaal soepeltjes gaat.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:38

D4NG3R

kiwi

:)

Enkel een modem of voor €50 extra een matige router.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
CAP-Team schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:49:
Die router van Caiway is niet echt jovel. Gisteravond ook, router en modem zijn prima te bereiken maar internet ho maar. Ik kon zien dat de WAN kant van de router op 192.168.100.10 zat met de modem op 192.168.100.1
En na een tijdje werkte het ineens wel weer. Dat soort dingen heb ik met Ziggo dus echt nooit gehad.

Verder viel me op dat de Ziggo factuur van 29 januari gewoon lekker over de hele maand februari gerekend wordt terwijl ze mij op 3 februari afgesloten hebben. Ben benieuwd of ik daar nog wat van terug zie.
3/28 * € 55 = € 5,89 ;)
op jeslotfactuur zal restant worden uitbetaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GE Elbert
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-04-2023
NoepZor schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:54:
Komt er een wifi router/modem mee met de glasvezelverbinding, of moet je die zelf regelen (dus alleen kale modem erbij)? Wij gaan eind van de maand over van Ziggo alles in 1 plus naar Caiway G100. Benieuwd of dit allemaal soepeltjes gaat.
Bij het G100 van Caiway krijg je een gratis router er bij (eigendom) hier hoef je niets voor te betalen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
GE Elbert schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:15:
[...]

Bij het G100 van Caiway krijg je een gratis router er bij (eigendom) hier hoef je niets voor te betalen _/-\o_
Staat allemaal in openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Neyluzz schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:11:
[...]

Hoe doet de speedtest het op Caiway speedtest?

Never mind, dat had je al gedaan.

Misschien je modem laten uitlezen bij Caiway. Ondanks dat ik het me haast niet kan voorstellen zit er misschien iets niet helemaal goed in je verbinding.
En hoe is de download snelheid bij jou dan over usenet? toen bij ziggo in het begin hadden die ubee modems ook een firmware update nodig om de volle snelheid te halen, als je wou downloaden van nieuwsgroepen. Misschien dat het bij die cisco modems ook nodig is?

Maar hebben meer mensen dit probleem? ik heb wel die oude coax kabel aan de modem gedaan niet die nieuwe zwarte , maar dat moet toch geen invloed hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door jaaoie17 op 05-02-2015 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnte
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-08 17:48
Zoo wat snel internet zeg ga van het langzaamste pakket van ziggo naar het middelste pakket caiway en het is een stuk trager. En oo wat zijn ze klantvriendelijk niet dus!!! BAH Nu druk op zoek naar een andere leverancier betaal nog liever 20 euro meer dan aan dit corrupte gedoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkliquid0546
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-05-2022
Hallo,
Ik heb ff een vraag voor de mensen in almelo die caiway hebben hoe is het glasvezel kwa stabilieteit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik heb ook ff nieuwsgroepen getest (sunnyusenet) en ik download met 3,2MB/sec wat volgens mij "vol gas" is met een 30Mbit verbinding.

Ik download met 8 connecties.

Ik gebruik wel mijn eigen wifi router (belkin), dus niet die standaard meegeleverde wifi router.

[ Voor 23% gewijzigd door Grolsch op 05-02-2015 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:52

Arfman

Drome!

Grolsch schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:30:
Ik heb ook ff nieuwsgroepen getest (sunnyusenet) en ik download met 3,2MB/sec wat volgens mij "vol gas" is met een 30Mbit verbinding.

Ik download met 8 connecties.

Ik gebruik wel mijn eigen wifi router (belkin), dus niet die standaard meegeleverde wifi router.
Dan trek je inderdaad je lijn vol, wat ook niet zo moeilijk is met 30 mbit ;)

Pakket is hier ook binnen (kabel), KWW.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
martijnte schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:36:
Zoo wat snel internet zeg ga van het langzaamste pakket van ziggo naar het middelste pakket caiway en het is een stuk trager. En oo wat zijn ze klantvriendelijk niet dus!!! BAH Nu druk op zoek naar een andere leverancier betaal nog liever 20 euro meer dan aan dit corrupte gedoe!
En ligt die traagheid niet toevallig aan een router die er tussen zit? Wat haal je dan rechtstreeks bekabeld van je modem? Draadloos? Bekabeld? Vaag verhaal dit. Sorry dat ik het zo zeg. Volgens mij wordt de snelheid van pakket wel degelijk gehaald. Hoe heb je de snelheid getest???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Arfman schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:43:
[...]

Dan trek je inderdaad je lijn vol, wat ook niet zo moeilijk is met 30 mbit ;)

Pakket is hier ook binnen (kabel), KWW.
Maar als hij met een 100mbit lijn Nog geen 20mbit hal en ik met 30 mbit wel 30 mbit ligt het niet aan het modem van caiway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:52

Arfman

Drome!

Dat is correct ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
jaaoie17 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 18:34:
[...]

En hoe is de download snelheid bij jou dan over usenet? toen bij ziggo in het begin hadden die ubee modems ook een firmware update nodig om de volle snelheid te halen, als je wou downloaden van nieuwsgroepen. Misschien dat het bij die cisco modems ook nodig is?

Maar hebben meer mensen dit probleem? ik heb wel die oude coax kabel aan de modem gedaan niet die nieuwe zwarte , maar dat moet toch geen invloed hebben?
Daar kan ik helaas niet over meepraten. Ik heb glas. Maar het is op z'n minst raadzaam om Caiway te bellen. Heb je je PC al eens direct op het modem aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caiway geeft altijd de beloofde snelheid op de glasvezel, dat weet ik zeker. Het internet van Caiway op de glasvezel is erg goed en stabiel.

Als jij de snelheid niet haalt is er waarschijnlijk iets niet goed met je snoeren of apparatuur in huis,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphMalph
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-03-2024
Hebben meer mensen last van blokjes in beeld op verschillende zenders?
Ik heb zowel glasdecoder als een humax, maar heb eigenlijk alleen op de humax icm smartcard (dus de coax-verbinding) blokjes en dat had ik met Ziggo niet.
Lijkt op zwakker signaal via Caiway, kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisfr
  • Laatst online: 21:50
RalphMalph schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:50:
Hebben meer mensen last van blokjes in beeld op verschillende zenders?
Ik heb zowel glasdecoder als een humax, maar heb eigenlijk alleen op de humax icm smartcard (dus de coax-verbinding) blokjes en dat had ik met Ziggo niet.
Lijkt op zwakker signaal via Caiway, kan dat?
Hmm, vreemd, jij hebt niets veranderd aan jou kant? AOP, Splitter, Bekabeling en Humax zijn hetzelfde gebleven?
Ik heb wel haperend beeld via Glasvezel, maar dat is waarschijnlijk een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphMalph
Via glas had ik dat ook, totdat ik er een goede netwerkkabel naartoe trok.
Verder heb ik inderdaad aan de coax-kant niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Waar ik wel last van heb sinds de overstap naar Caiway is dat mijn zenders op de SD kanalen springen.

Zet je hem bijvoorbeeld op Discovery Channel HD, kanaal 17 krijg je gewoon het SD kanaal in beeld. Zowel op de decoder als via de gewone tv dit soort problemen.

Iemand die het bekend voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Zenders al opnieuw binnengehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Ja, gelijk al nadat Caiway het signaal overgenomen heeft. Nog maar eens doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphMalph
Factory reset en dan zenders opnieuw opzoeken zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy10
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-08-2024
of het sd kanaal er uit gooien probleem opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
De Smart Hub op mijn Samsung tv wordt ook niet meer ondersteund helaas. Baal ik wel van. SD zenders eruit gooien heb ik nog nooit hoeven doen bij Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy10
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-08-2024
maar ja we zitten niet meer bij ziggo we zitten nu bij caiway
en wat is geweest komt niet meer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
Roger_Rabbit schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:46:
De Smart Hub op mijn Samsung tv wordt ook niet meer ondersteund helaas. Baal ik wel van. SD zenders eruit gooien heb ik nog nooit hoeven doen bij Ziggo.
Wat wordt er dan niet ondersteund? Ik heb ook smart hub maar nooit ziggo gehad. Snap het verband niet tussen smart hub en provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Migow schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 20:17:
[...]

Wat wordt er dan niet ondersteund? Ik heb ook smart hub maar nooit ziggo gehad. Snap het verband niet tussen smart hub en provider.
Ik heb het denk ik verkeerd geformuleerd. Het is zo dat er bij mij tijdens het instellen van de zenders gevraagd wordt of ik Ziggo, UPC of een andere provider heb.

Hier heb ik dus gekozen andere en vervolgens de frequentie en dergelijke ingesteld.

Als ik dan naar de Smart Hub ging zag ik links bovenin tv beelden en de rest van het beeld was gevuld met screenshots van programma's die bezig waren of gingen beginnen over een x aantal minuten.

Dat werkt dus ineens niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
darkliquid0546 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:56:
Hallo,
Ik heb ff een vraag voor de mensen in almelo die caiway hebben hoe is het glasvezel kwa stabilieteit ?
Zo stabiel als het maar kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
Roger_Rabbit schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 23:37:
[...]

Ik heb het denk ik verkeerd geformuleerd. Het is zo dat er bij mij tijdens het instellen van de zenders gevraagd wordt of ik Ziggo, UPC of een andere provider heb.

Hier heb ik dus gekozen andere en vervolgens de frequentie en dergelijke ingesteld.

Als ik dan naar de Smart Hub ging zag ik links bovenin tv beelden en de rest van het beeld was gevuld met screenshots van programma's die bezig waren of gingen beginnen over een x aantal minuten.

Dat werkt dus ineens niet meer.
http://imgur.com/Fy4paYL
Hier wel en ja ik heb caiway. Coaxkabel in de tv en heb ook nog een entone box.Weet dat ik in begin ook heb zitten klooien, want idd geen caiway maar volgens mij heb ik na invullen postcode gewoon voor canal digitaal gekozen. Het kan wel, maar niet zoals je het daarvoor had. Kwestie van ff klooien

[ Voor 5% gewijzigd door Migow op 07-02-2015 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Neyluzz schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:52:
[...]

Daar kan ik helaas niet over meepraten. Ik heb glas. Maar het is op z'n minst raadzaam om Caiway te bellen. Heb je je PC al eens direct op het modem aangesloten?
Direct aan de modem heb ik ook al gedaan zelfde resultaat. Tis wel vreemd als ik die speedtest van caiway doe,dan haal ik meestal wel die 180mbit.

Nog 1 ding als ik over wil gaan naar glas. Houden ze dan wel rekening dat je niet even zonder internet zit.

[ Voor 11% gewijzigd door jaaoie17 op 07-02-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jouw smarthub van Samsung staat nog op Ziggo. Dat moet je eerst veranderen in Caiway. Het beste even opnieuw installeren.
Dan klopt jouw smarthub weer met het zenderaanbod van Caiway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wurtel
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-09 15:25
Zit je in Twente ook niet dan met het "probleem" dat de Caiway zender aanbod niet lijkt op wat ze in de overige Caiway gebieden hebben maar eigenlijk meer op de (oude) Ziggo aanbod? Dus eigenlijk had je daar gewoon niks moeten aanpassen (of gewoon Ziggo kiezen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, daar heb ik niet aan gedacht.

Maar ik denk dat Caiway in de nabije toekomst als ze alle HD zenders op hun eigen platform hebben die Ziggo nu ook heeft, Twente ook op de coaxkabel gelijk schakelt met het aanbod elders in het Caiway gebied.

Het basispakket bij Caiway vind ik netjes.
Maar het dure pluspakket van 11 euro per maand, bevat haast geen HD zenders. Ik vind dat dat echt niet meer kan in 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 13:36:
Ja, daar heb ik niet aan gedacht.

Maar ik denk dat Caiway in de nabije toekomst als ze alle HD zenders op hun eigen platform hebben die Ziggo nu ook heeft, Twente ook op de coaxkabel gelijk schakelt met het aanbod elders in het Caiway gebied.

Het basispakket bij Caiway vind ik netjes.
Maar het dure pluspakket van 11 euro per maand, bevat haast geen HD zenders. Ik vind dat dat echt niet meer kan in 2015.
Wat ook niet kan is dat de premium zenders niet allemaal in HD zijn, Fox Sports International zenders zijn nog steeds SD, maar ook Film1 en Sport1, HBO etc.

Dit zijn dure zenders die je ook op COAX in HD moet uitzenden. De verwijzing die Caiway dan graag doet naar glas vind ik geen hout snijden. Ik betaal via COAX ook gewoon dezelfde € 25,= voor Fox Sports, mag ik dan eisen dan ze op COAX ook allemaal in HD worden doorgegeven?

Bovendien kun je bij Glas G100 helemaal niet digitaal kijken via glas en val je ook dan terug op de COAX!

Verder mag ik van Caiway verwachten dat het Ziggo-pakket niet wordt uitgekleed. Dat wil dus zeggen dat al het goede van Ziggo (bijvoorbeeld Disney-channels en Eurosport 2 HD) ook worden overgenomen op COAX in alle andere gebieden van Caiway.

Dat geldt ook voor de uitbreiding die Ziggo nu aan het doen is, Caiway zal daar op COAX ook in mee moeten willen de ex-Ziggo klanten niet gaan zeuren. Immers waren we bij Ziggo gebleven dan waren nu ook ARD, ZDF, 24Kitchen, SyfY, 13th Street en nog enkele zenders extra in HD en hadden we ook nog steeds de premium zenders in HD.

Kortom Caiway zal over de hele linie over het hele CIF netwerk COAX een grote boost moeten geven op een manier waarop iedereen er gelukkiger van wordt.

Binnen het Cogas-gebied is de ruimte tot uitbreiding er zeker, Ziggo deed dit al, we hadden bij Ziggo alle premium zenders in HD en alles was daar klaar voor nog een uitbreiding (die wel gebeurd in de rest van het Ziggo-gebied) doordat men de indeling van QAM heeft gewijzigd. Dit kan in deze gebieden zonder dat er SD-zenders verdwenen (zijn er nog steeds 30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caiway zei vorig jaar nog dat ze niet meer investeren in de coaxkabel, maar nu zijn ze daar weer van terug gekomen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisfr
  • Laatst online: 21:50
Erikrijnders schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 14:02:
Verder mag ik van Caiway verwachten dat het Ziggo-pakket niet wordt uitgekleed. Dat wil dus zeggen dat al het goede van Ziggo (bijvoorbeeld Disney-channels en Eurosport 2 HD) ook worden overgenomen op COAX in alle andere gebieden van Caiway.

Dat geldt ook voor de uitbreiding die Ziggo nu aan het doen is, Caiway zal daar op COAX ook in mee moeten willen de ex-Ziggo klanten niet gaan zeuren. Immers waren we bij Ziggo gebleven dan waren nu ook ARD, ZDF, 24Kitchen, SyfY, 13th Street en nog enkele zenders extra in HD en hadden we ook nog steeds de premium zenders in HD.

Kortom Caiway zal over de hele linie over het hele CIF netwerk COAX een grote boost moeten geven op een manier waarop iedereen er gelukkiger van wordt.

Binnen het Cogas-gebied is de ruimte tot uitbreiding er zeker, Ziggo deed dit al, we hadden bij Ziggo alle premium zenders in HD en alles was daar klaar voor nog een uitbreiding (die wel gebeurd in de rest van het Ziggo-gebied) doordat men de indeling van QAM heeft gewijzigd. Dit kan in deze gebieden zonder dat er SD-zenders verdwenen (zijn er nog steeds 30)
Ik hoop het voor je, maar ik ga uit van tegenovergestelde: het coax pakket in Twente is al een stuk beter dan dat wat Caiway in de rest van het land aanbiedt.
Glasvezel is voor Caiway de toekomst en op op termijn verschralen ze het coax aanbod, lees: minder product voor meer geld.
Ze zijn al flink door het stof gegaan, met hun "verbeterd aanbod", dat geld moet ook terugverdiend worden.
Jij was trouwens zo fel anti Caiway, dat het mij verbaast dat je er nog klant bent. Fiber was niet interessant voor je?

[ Voor 6% gewijzigd door dennisfr op 07-02-2015 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
dennisfr schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 14:40:
[...]

Ik hoop het voor je, maar ik ga uit van tegenovergestelde: het coax pakket in Twente is al een stuk beter dan dat wat Caiway in de rest van het land aanbiedt.
Glasvezel is voor Caiway de toekomst en op op termijn verschralen ze het coax aanbod, lees: minder product voor meer geld.
Ze zijn al flink door het stof gegaan, met hun "verbeterd aanbod", dat geld moet ook terugverdiend worden.
Jij was trouwens zo fel anti Caiway, dat het mij verbaast dat je er nog klant bent. Fiber was niet interessant voor je?
Glas is niet interessant voor me. Ik kan prima goede diensten afnemen via COAX, dat heeft Ziggo al jarenlang bewezen. Waarom overstappen op een G100 pakket? die 10 Mbit snelheid? Televisie via glas ga ik niet doen, lees de klachten op Twitter maar eens over de entone. Glas staat echt in de kinderschoenen, dat moet ook Caiway zich beseffen en niet vergeten dat ze een hoop COAX klanten erbij hebben die ze tevreden moeten houden. Zo lang er geen goede en goedkope oplossingen komen voor het tweede, derde en vierde toestel blijf ik bij COAX en val je daar ook op terug.

Dat door het stof gaan door Caiway in Twente was meer dan terecht. Caiway vraagt te veel voor hun producten. Huur van smartcards is ronduit bezopen, evenals de torenhoge kosten voor onbeperkt bellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Sjakie0101 op 07-02-2015 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daar ben ik het helemaal mee eens. Ziggo is, na veel vieren en vijven in het verleden, een prima provider geworden met tevreden klanten. Caiway moet het nog waar maken in het Ziggo-gebied!
Nieuwe bezems veegen schoon ...., dus maar even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caiway maakt het pas waar met vijf smartcards per abonnement zonder meerkosten en onbeperkt bellen naar vast en mobiel voor 9,95 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
En dat gaat caiway dus echt niet doen, dus je kunt je er beter bij neerleggen.

Ook zullen ze niet al te veel gaan investeren in het coax netwerk.

Het is en verouderde techniek en ze hebben bakken met geld betaald voor het aanleggen van het glasnetwerk, dus ik denk dat iedereen binnen 5 jaar op glas zit.

Ps. Al gelezen dat jullie ziggo ook huur gaat vragen voor smart cards :?

Vanaf 1 april volgens mij kun je al geen smart cards meer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominition
Jup, voor iedereen die zit te schelden op Caiway, Ziggo gaat UPC format overnemen :)

www.totaaltv.nl/nieuws/18...-maar-niet-verplicht.html

Dus je gaat daar ook betalen, nog niet verplicht maar zou me niks verbazen als ze het alsnog erdoor gaan drukken voor ook de bestaande klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Ik ben eigenlijk blij dat ik bij Ziggo/UPC weg ben. UPC staat nou ook niet bekend om de geweldige service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:38

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 17:41:
Caiway maakt het pas waar met vijf smartcards per abonnement zonder meerkosten en onbeperkt bellen naar vast en mobiel voor 9,95 euro per maand.
"Caiway maakt het pas waar" voor jouw. Voor > 95% van de klanten maakt het weinig uit wat betreft de diensten die je daar opnoemt.

Voor mij persoonlijk maakt Caiway het dan weer waar door abbo's te leveren zonder telefonie, al betaal ik maar een euro p/m minder, ik gebruik de vaste lijn niet. Je kan je niet richten op elke gebruiker, al helemaal niet als die gebruiker onderdeel is van een minderheid.
Erikrijnders schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:05:
[...] Glas staat echt in de kinderschoenen [...]
Juist. De enige reden dat 'pas' in 2005 (alweer 10 jaar terug..) werd begonnen met de aanleg van glasvezel direct naar huizen toe was de prijs. De technologie is bewezen en efficiënt, de productie- en aanlegkosten echter niet.
Zo lang er geen goede en goedkope oplossingen komen voor het tweede, derde en vierde toestel blijf ik bij COAX en val je daar ook op terug.
Emmer je daar nog steeds op? Bij glasvezelpakketten in huizen waar ook een coax aansluiting aanwezig is krijg je televisie via coax.
Caiway vraagt te veel voor hun producten.
Nou, nee. Caiway vraagt veel geld voor aanvullende pakketten - het basispakket is echter zeer goedkoop te noemen. Bij andere providers betaal je minder voor de aanvullende pakketten, maar dat word ruimschoots gecompenseerd door de basisprijs die iedereen betaald. Of ben jij er zo'n eentje die vind dat iedereen mag gaan meebetalen aan een luxeproduct welke een minderheid afneemt?

Wat betreft telefonie ben ik het wel met je eens, dat kan (zelfs als < 5% van de gebruikers het afneemt) goedkoper.

[ Voor 57% gewijzigd door D4NG3R op 08-02-2015 00:36 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HD is gewoon meer dan normaal in 2015, dus veel HD zenders in een basispakket vind ik niks bijzonders.
Een pluspakket wat toch minimaal 11 euro per maand kost bij Caiway, moet toch wel veel aantrekkelijke HD content bieden voor die meerprijs.

Er zijn genoeg zenders in HD beschikbaar die in het pluspakket zitten, maar Caiway geeft ze niet door.

BBC 3 HD, BBC 4 HD, NDR HD, WDR HD, La Une HD, RTBF 2 HD, France 2 HD, Eurosport 2 HD, Mezzo HD, Syfy HD.

En over de premium zenders HBO en Film 1 maar te zwijgen, waar Caiway slechts 1 HD kanaal van doorgeeft op de coaxkabel.

Schandalig gewoon terwijl je wel dezelfde prijs ervoor betaalt als bij Ziggo en UPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
Hee 4320p je woont in krimpen en loopt alleen maar af te geven op caiway. En nu komt het leukste: je KAN gewoon overstappen op UPC maar doet het niet. Dus elke keer dat gezeik begrijp ik echt niet!!!!! Ja begrijp het wel, want je hebt nog het oude pakket 50/50 met alle aanvullende kanalen voor weinig geld. (oude aanbod) Dus ik begrijp je niet. Als ik me zo genaaid zou voelen bij een provider en HAD de mogelijkheid om over te stappen op een goed alternatief dan was het niet zo moeilijk!! Dus dat gezeik van 5 smartcards en dat alles zo duur is vind ik bullshit, want dan had ik (als ik keuze had) allang weg geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Ik wil eigelijk zo snel mogelijk overstappen van alles-in-1-hd kabel naar glasvezel. Volgens de webcare kan ik dat gewoon via de site doen. En dat de coax diensten stoppen als ik glas activeer. Neem aan dat ik dan niet zonder internet zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
@migow, 4320p is boos op de hele wereld, en vindt alle leveranciers asociaal.

In dit topic trapt hij caiway de grond in en is ziggo heilig. In het ziggo topic vindt hij ziggo asociaal.

Als ik 4320p was ging ik een eigen isp oprichten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
De coaxdiensten stoppen niet. Wel voor je internet/telefonie, maar je kan nog steeds via de bestaande coax dan tv kijken. Via mijn caiway kan je het wijzigen. En succes met glasvezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Migow schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:01:
De coaxdiensten stoppen niet. Wel voor je internet/telefonie, maar je kan nog steeds via de bestaande coax dan tv kijken. Via mijn caiway kan je het wijzigen. En succes met glasvezel.
Ja dat bedoelen ze dan ook dat van internet en telefonie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Ik kom nog even terug op de Samsung Smart Hub problemen van hierboven. Ben er nu denk ik wel achter waarom het niet werkt.

Mijn ip adres bij Caiway wordt gezien als een Duits ip adres. Krijg allemaal Duitse Tv providers in mijn lijst te zien.

Via www.traceip.nl geeft hij aan dat om een Duits ip gaat.

Bij sommige sites geeft hij ook aan dat ik de site vanuit het buitenland bezoek. Nog meer mensen met een Duits ip hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
In welke range zit dat ip?
Pagina: 1 ... 32 ... 59 Laatste