Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 13:36:
Ja, daar heb ik niet aan gedacht.
Maar ik denk dat Caiway in de nabije toekomst als ze alle HD zenders op hun eigen platform hebben die Ziggo nu ook heeft, Twente ook op de coaxkabel gelijk schakelt met het aanbod elders in het Caiway gebied.
Het basispakket bij Caiway vind ik netjes.
Maar het dure pluspakket van 11 euro per maand, bevat haast geen HD zenders. Ik vind dat dat echt niet meer kan in 2015.
Wat ook niet kan is dat de premium zenders niet allemaal in HD zijn, Fox Sports International zenders zijn nog steeds SD, maar ook Film1 en Sport1, HBO etc.
Dit zijn dure zenders die je ook op COAX in HD moet uitzenden. De verwijzing die Caiway dan graag doet naar glas vind ik geen hout snijden. Ik betaal via COAX ook gewoon dezelfde € 25,= voor Fox Sports, mag ik dan eisen dan ze op COAX ook allemaal in HD worden doorgegeven?
Bovendien kun je bij Glas G100 helemaal niet digitaal kijken via glas en val je ook dan terug op de COAX!
Verder mag ik van Caiway verwachten dat het Ziggo-pakket niet wordt uitgekleed. Dat wil dus zeggen dat al het goede van Ziggo (bijvoorbeeld Disney-channels en Eurosport 2 HD) ook worden overgenomen op COAX in alle andere gebieden van Caiway.
Dat geldt ook voor de uitbreiding die Ziggo nu aan het doen is, Caiway zal daar op COAX ook in mee moeten willen de ex-Ziggo klanten niet gaan zeuren. Immers waren we bij Ziggo gebleven dan waren nu ook ARD, ZDF, 24Kitchen, SyfY, 13th Street en nog enkele zenders extra in HD en hadden we ook nog steeds de premium zenders in HD.
Kortom Caiway zal over de hele linie over het hele CIF netwerk COAX een grote boost moeten geven op een manier waarop iedereen er gelukkiger van wordt.
Binnen het Cogas-gebied is de ruimte tot uitbreiding er zeker, Ziggo deed dit al, we hadden bij Ziggo alle premium zenders in HD en alles was daar klaar voor nog een uitbreiding (die wel gebeurd in de rest van het Ziggo-gebied) doordat men de indeling van QAM heeft gewijzigd. Dit kan in deze gebieden zonder dat er SD-zenders verdwenen (zijn er nog steeds 30)
Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/