Mijn ouders wonen in Twente in het Cogasgebied en hebben op het moment zowel Ziggo (TV + Internet Z2) als KPN Zakelijk (i.v.m. statisch IP). Uiteraard had ik al geörienteerd, o.a. op de glasvezelpakketten.
Nu kwamen er toevallig net voor de kerst twee mensen van Caiway aan de deur om abonnementen te verkopen (zowel kabel als glasvezel). Mijn vader ging in gesprek en ik ben later pas aangehaakt. Wat heb ik mij gestoord aan die twee lieden. Mij lijkt het als je werknemers naar de klant toestuurt dat je dan onzekerheid moet wegnemen door deskundig over te komen. Dat je daarnaast ook op een degelijke manier communiceert. Zij deden het tegenovergestelde. De jongen deed op zich niet veel (verkeerd), maar wat een schreeuwlelijkerd van een jongedame was het. Antwoorden op vragen hadden ze niet.
Bij mij zouden ze van een koude kermis thuiskomen, maar mijn vader wilde het graag rondmaken en heeft toen een glasvezelabonnement afgesloten. Later bleek wel dat hij verkeerd was voorgelicht over de televisie. Hij was in de veronderstelling dat je de Entone standaard al kreeg.
Als zij het gezicht van Caiway zijn dan mag er wel een makeover aan te pas komen. En dus niet iedereen een wit Caiway-jasje aandoen en rond laten gaan.
Genesis heb ik trouwens wel gisteren binnengekregen. Activering ging prima en snelheid is ook in orde
[
Voor 6% gewijzigd door
Bolletje op 31-12-2014 11:15
]