Coin mining - hardware, software en instellingen - deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 14 ... 58 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

er zijn volgens mij wel pci-e verlengkabels. let daar dan wel op dat je een beetje goede kwaliteit neemt (dus fatsoenlijke draaddikte)

Als de voeding nog gewoon werkt dan zal er verder weinig aan de hand zijn

Garantie. Tja feitelijk zou dit gezien de claim die hun stellen dat alles super beveiligd is imho niet mogen. Je hebt duidelijk te veel stroom gevraagd over een kabel / aansluiting die dat niet hebben kan en hij is niet gestopt.
Aan de andere kant heb je door het gebruik van verloopkabels de oorspronkelijke functie van de verbinding (een hdd voeden) wel compleet over belast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 18:38

lf2

vsy schreef op zondag 16 maart 2014 @ 22:07:
Gewoon gaan betreft garantie, kans is zeer groot dat je een nieuwe krijgt.
Zeker maand wachten weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-10 11:59
lf2 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 22:10:
[...]

Zeker maand wachten weer...
Uit ervaring heb je een nieuwe na 2 a 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ray schreef op zondag 16 maart 2014 @ 22:10:
Garantie. Tja feitelijk zou dit gezien de claim die hun stellen dat alles super beveiligd is imho niet mogen. Je hebt duidelijk te veel stroom gevraagd over een kabel / aansluiting die dat niet hebben kan en hij is niet gestopt.
Je kan er nog zo veel beveiligingen in zetten, maar tegen de domheid van sommige gebruikers zul je nooit iets kunnen beginnen. :P

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Hoe zit het eigenlijk met pigtail kabels, zijn die veilig om te gebruiken? Aangezien je maar één slot op je PSU gebruikt voor een 6pin + 8pin aansluiting.

Afbeeldingslocatie: http://www.corsair.com/media/catalog/product/c/p/cp-8920114_pci-e_pigtail_conn.png

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
vsy schreef op zondag 16 maart 2014 @ 21:49:
[...]

code:
1
2
3
4
setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100
setx GPU_USE_SYNC_OBJECTS 1
del *.bin
cgminer --scrypt -o stratum+tcp://usa.wemineltc.com:3336 -u kopanjeduke1989.1 -p pin -I 20 -g 1 -w 512--thread-concurrency 27400 --gpu-engine 1000 --gpu-memclock 1250--lookup-gap 2 --auto-fan true --gpu-fan 45-90 --temp-cutoff 99 --temp-overheat 95 --temp-target 90

Die core kan meer

https://www.easymining.eu/ltc/ (goede ltc pool en EU)
ALS ik deze doe, dan crasht me script meteen erros alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannabiod
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-02-2021
speedyjules07 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 00:05:
Hoe zit het eigenlijk met pigtail kabels, zijn die veilig om te gebruiken? Aangezien je maar één slot op je PSU gebruikt voor een 6pin + 8pin aansluiting.

[afbeelding]
Die fikken net zo makkelijk door, ook A+ Brands :-(

Dit is mij afgelopen weekeind overkomen na 4 maanden superstabiel 24/7 met 3x R9 280Xen op 2100KH/s te hebben gedraaid.

Originele kabels gebruikt en zeker geen molex/PCI-e stroomconvertors gebruikt.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/313pvdz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/kd1t0x.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door cannabiod op 17-03-2014 13:57 . Reden: Foto Resize ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Is niet de bedoeling om een dik overgeklokte HD7990 daar mee te gaan voeden idd dan zijn drie 12V en 3 GNDs idd veel te weinig. Als de kabels of connectors smelten bij een meer standaard high-end of mainstream kaart dan was de connectie niet 100% en had je dus een half kapotte connector.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cannabiod schreef op maandag 17 maart 2014 @ 09:09:
[...]

Dit is mij afgelopen weekeind overkomen na 4 maanden superstabiel 24/7 met 3x R9 280Xen op 2100KH/s te hebben gedraaid.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mijn voedingen hebben het gelukkig tot nog toe prima gehouden (ook een temperatuur-dingetje denk ik, 't is erg koud waar mijn miners staan dan smelt t minder snel).

Alleen iets verderop in de ketting een keer problemen gehad :9

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-SUQDM8W7-G.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
welke psu was dat ? Ik vond het ook vreemd dat bij mijn corsair ook die y kabels geleverd werden terwijl ze bij mijn seasonic allemaal wel netjes dubbel uitgevoerd zijn. Nergens staat ook bij wat(t) de maximale belasting zou mogen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
[...]

Dit was dus een pigtail kabel? Op mijn Corsair AX1200 kan ik maar 6 PCI-E connectors aansluiten, dus moest hoe dan ook met adapters werken. Heb nu dan ook van twee kaarten, op twee verschillende strengen een molex -> pcie 6-pin adapter gebruikt. Om dit op te vangen heb ik bij Corsair 2x pigtails besteld, zodat ik in ieder geval niet met adapters hoef te werken. Dit geeft echter niet echt een heel prettig vooruitzicht :o

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannabiod
Ray schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:11:
[...]

welke psu was dat ? Ik vond het ook vreemd dat bij mijn corsair ook die y kabels geleverd werden terwijl ze bij mijn seasonic allemaal wel netjes dubbel uitgevoerd zijn. Nergens staat ook bij wat(t) de maximale belasting zou mogen zijn
Het is een Coolermaster 80+ Gold rated 1000 Watt PSU.

De Rig heeft maanden prima gewerkt, tot ik gisteren spontaan een "bluescreen" kreeg wat veroorzaakt werd doordat 1 kaart er spontaan mee stopte. Ik kwam toen bij de machine en ik rook direct dat er plastic had gesmeuld. Alle individule onderdelen werken nog wel prima en lijken niet beschadigd te zijn en de RIG draait nu met een nieuwe voeding ook weer prima.

Het lijkt net of de plug geen goed contact heeft gemaakt en dat er een "bliksempje" is gaan lopen. De RIG heeft 4 maanden prima gedraaid zonder ook maar 1 keer te zijn vastgelopen dus er zijn nooit aanwijzingen geweest dat er ergens iets niet goed zat, de stekers kunnen er ook maar op 1 manier in de sockets en ze kunnen niet verder dan dat je een "klik" hoort.

Best wel gevaarlijk me dunkt.

[ Voor 37% gewijzigd door cannabiod op 17-03-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

speedyjules07 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:18:
[...]

Dit was dus een pigtail kabel? Op mijn Corsair AX1200 kan ik maar 6 PCI-E connectors aansluiten, dus moest hoe dan ook met adapters werken. Heb nu dan ook van twee kaarten, op twee verschillende strengen een molex -> pcie 6-pin adapter gebruikt. Om dit op te vangen heb ik bij Corsair 2x pigtails besteld, zodat ik in ieder geval niet met adapters hoef te werken. Dit geeft echter niet echt een heel prettig vooruitzicht :o
ik heb dat opgelost (voordat ik de tweede psu koch) door 4 strengen te gebruiken (molex/sata) en die met verloopjes naar 6 en 8 pin om te zetten. Je hebt dan 4x geel ipv 6x en dat werkte goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannabiod
speedyjules07 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:18:
[...]

Ja bekijk mijn fotos 3 post hoger in dit thread maar even, deze coolermaster voedig heeft 4 aansluitingen voor Y kabels (pigtail?) (4 x 1x6pins + 1x8pins).

Deze voeding zou theoretisch zelfs 4 videokaarten moeten kunnen aansturen, ik gebruikte er maar 3.

Op het stopcontact gemeten gebruikte deze setup rond de 900 Watt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
En .. na al deze beangstigende foto's te zien hoop ik dat er een veiligheid op de PSU's zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannabiod
vsy schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:52:
En .. na al deze beangstigende foto's te zien hoop ik dat er een veiligheid op de PSU's zit?
Niet echt dan zou je al een multirail voeding moeten gebruiken, een singelrail 1000Watt+ voeding knalt er pas uit bij een lekstroom groter dan 50-60 Ampere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
AX860 trekt 71,6A op zijn 12v rail. Ik zit op 3x 21A = 63A per voeding.
Randje kantje, dus maar een voeding bij plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
63A trekken van een voeding welke gemaakt is voor een dikke 70A continue is niet echt op het randje.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannabiod
vsy schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:59:
AX860 trekt 71,6A op zijn 12v rail. Ik zit op 3x 21A = 63A per voeding.
Randje kantje, dus maar een voeding bij plaatsen.
Mijn probleem is niet voortgevloeid door teveel stroom uit de voeding te vragen.

Als ik het even snel vergelijk met mijn rc hobby dan zie ik een lipo connector die niet lekker op de speedcontroller zit of een speedcontroller die niet lekker op de motor zit, je krijgt dan dezelfde doorgefikte connectoren.

Die kabel of connector van de voeding was gewoon niet helemaal lekker, ik denk zelf aan een maandagochtend voedinkje/kabeltje en ik ga er wel vanuit dat coolermaster een vervangende/nieuwe voeding gaat leveren. Ik zal het wel zien, ik ga deze voeding straks even in een doos plempen en hem naar Belgie sturen.

[ Voor 12% gewijzigd door cannabiod op 17-03-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een dag nog altijd geen rotte SPA in m'n wallet. Echt dezelfde rommel & miserie als met Aurora helaas.
De rip-off coin die zelfs copy-cat speelt voor de problemen van Aurora. Respect voor dat team erachter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannabiod
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:56:
Na een dag nog altijd geen rotte SPA in m'n wallet. Echt dezelfde rommel & miserie als met Aurora helaas.
De rip-off coin die zelfs copy-cat speelt voor de problemen van Aurora. Respect voor dat team erachter :+
De Aurora heeft tenminste wel een zeer hoge waarde gehaald.

Alle altcoins zijn simpelweg een scam waar met vals sentiment de hebberigheid van de mensen uitgebuit wordt. In het spel der cryptos zijn enkele "winners" en heel veel verliezers.

Het "spel" der altcoins was erg boeiend maar de waanzin gaat nu wel iets te ver lijkt me.

Maar zolang mensen denken het allemaal door te hebben en zolang de altcoins en zeker de landencoins nog nieuwe "suckers" aan kunnen trekken is er nog steeds wel een muntje te verdienen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cannabiod schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:04:
[...]
De Aurora heeft tenminste wel een zeer hoge waarde gehaald.

Alle altcoins zijn simpelweg een scam waar met vals sentiment de hebberigheid van de mensen uitgebuit wordt. In het spel der cryptos zijn enkele "winners" en heel veel verliezers.

Het "spel" der altcoins was erg boeiend maar de waanzin gaat nu wel iets te ver lijkt me.

Maar zolang mensen denken het allemaal door te hebben en zolang de altcoins en zeker de landencoins nog nieuwe "suckers" aan kunnen trekken is er nog steeds wel een muntje te verdienen. :+
Aurora had me een mooie kunnen opbrengen, maar dankzij de vakkundigheid van Cryptsy zijn ze mijn AUR deposit kwijt en is er nergens geen spoor van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannabiod
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:10:
[...]

Aurora had me een mooie kunnen opbrengen, maar dankzij de vakkundigheid van Cryptsy zijn ze mijn AUR deposit kwijt en is er nergens geen spoor van :(
Das wel erg lelijk,

De Aurora heeft het voor mij wel aardig gedaan behalve dat ik op een gegeven moment het bulshit verhaal
van de Aurora ben gaan geloven (airdrop verhaal) en niet alles heb verkocht. :o omdat ik er nog wel even meer voor dacht te vangen :P

Scheelt toch weer een paar Bitcoins....

De cryptocurrency blijft boeiend en sommige munten zijn echt wel to stay (bitcoin/litecoin) maar voor mij is het ondertussen wel leuk geweest, er zit ondertussen teveel stront tussen en voor goede rendementen gaat er wel heel erg veel tijd en energie in zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door cannabiod op 17-03-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:39

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:10:
[...]

Ik wil afstappen van multicoin pool minen omdat het te weinig oplevert, maar als ik dit lees weet ik nu ook niet of ik altcoins wil gaan minen :X .
Wat nu? Gewoon terug naar Litecoin?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Laatst online: 12-09-2024
XanderDrake schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:22:
[...]

Ik wil afstappen van multicoin pool minen omdat het te weinig oplevert, maar als ik dit lees weet ik nu ook niet of ik altcoins wil gaan minen :X .
Wat nu? Gewoon terug naar Litecoin?
LTC reward?
Pool fee is 0% ! Doubled rewards for LiteCoin mining ends in [2 days, 22 hours, 29 minutes, and 21 seconds]
To prevent getting 51% of the Litecoin network, the reward multiplier will be adjusted according to the pool speed. Current multiplier: x1.25.

[ Voor 25% gewijzigd door Bullus op 17-03-2014 16:30 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

Nu durf ik niets meer. Waarmee moet ik die voeding aansluiten op de GPU ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-10 01:39

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

wemineltc.com heeft ook een leuke actie voor miners!

Prize Details:
3000 LTC to 30 main prize winners! Each main prize winner will receive an equal share of 100LTC each!
1 - 5 LTC as a consolation prize to 20 additional winners!

How does the contest Work?

The contest will be held like a lottery.
Every hour you mine on WeMineLTC, you will receive 1 lottery ticket. (Contest Started 3/14/14 12pm EST)
Those who mine at least 22 hours a day on WemineLTC will receive 10 bonus lottery tickets. Bonus tickets will be manually verified and added every 2 days.
The contest runs for 10 Days. Winners will be drawn and finalized within 3 days after the contest ends. Contest ends March 25th, winners will be drawn no later than 1pm ETC March 28th.
At the end of the 10 days, the 30 main winners and the 20 consolation prize winners will be picked at random from the lottery tickets.
Just like any lottery, the more tickets you have the better your chances of winning!
Everyone has the same chances, big miners and small miners, we want all our users to have a fair chance.
Anyone caught trying to game the system by creating multiple accounts will be disqualified.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KetchupFTW
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12-2022
Heeft het nog wel zin om atm een dedicated mining rig te maken (zonder na te denken over eventuele prijsstijgingen in de toekomst)? De winst is een stuk minder dan een paar maanden geleden bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannabiod
KetchupFTW schreef op maandag 17 maart 2014 @ 17:45:
Heeft het nog wel zin om atm een dedicated mining rig te maken (zonder na te denken over eventuele prijsstijgingen in de toekomst)? De winst is een stuk minder dan een paar maanden geleden bijvoorbeeld.
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom zijn al die aanbiedingen van mine-pc's in V&A voor ruim de nieuwprijs ook zo super zinloos. Als er winst in zat hadden ze hem wel zelf gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Laatst online: 12-09-2024
nou dat was een smooth launched van genesiscoin :) ,binnen een kwartier alles up

https://bitcointalk.org/index.php?topic=518258.160

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Als de N-factor stijgt, wil dit dan zeggen dat de GPU het zwaarder krijgt en dat de CPU beter de taak overneemt naarmate deze factor stijgt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-10 22:25
Op een gegeven moment is de N-factor te hoog om nog via de GPU te gaan, dan wordt het sowieso CPU only met een mogelijk gigantische drop in hashrate tot gevolg. Wat dat voor gevolgen gaat hebben....
https://litecointalk.org/index.php?topic=12626.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapsac
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 21:16
Stef42 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:36:
Op een gegeven moment is de N-factor te hoog om nog via de GPU te gaan, dan wordt het sowieso CPU only met een mogelijk gigantische drop in hashrate tot gevolg. Wat dat voor gevolgen gaat hebben....
https://litecointalk.org/index.php?topic=12626.0
Houd er wel rekening mee dat de N factor op een gegeven moment te hoog is voor de huidige kaarten. Over tien jaar zien die kaarten er iets anders uit lijkt me.
Vertcoin zal nooit een cpu only coin worden, omdat ze niet willen dat er alleen nog met botnets gemined kan worden.

Xeon e5-2695 V3, RX Vega 64, Rift | PS3 | PS4 Pro,PSVR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Niet bepaalt een lange termijns oplossing

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-10 11:09
Wat bij mij goed werkt (3x sapphire R9 290) is eerst een .bat file maken met zo min mogelijk info:

cgminer.exe --scrypt -o (hier je adres) -u (hier je username) -p (hier je ww)

Dan vervolgens als het loopt op "s" te drukken (kom je in het settingsmenu) en vervolgens op "w" zodat je een config-file maakt (wel nog even op enter drukken).
Als je dan in je minermap kijkt zie je dat hier dat bestand is toegevoegd. Hier kan je dan alles tweaken.

Ik heb dan intensity op 20, powertone op 20, thread op 24550, gpu op 1040 en mem op 1500
Hier haal ik dan op alle 3 de kaarten +/- 907 ghs mee
(catalyst 13.11 beta 9.4 en cgminer 3.7.3)

PS: het heeft mij mij ook een weekje geduurd dat ik erachter kwam dat er een schuifje zit op de kaart waarmee je hem sneller maakt. Het schuifje moet richting de stroomconnector ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Laatst online: 10:42
DW2005 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:06:

PS: het heeft mij mij ook een weekje geduurd dat ik erachter kwam dat er een schuifje zit op de kaart waarmee je hem sneller maakt. Het schuifje moet richting de stroomconnector ;)
Schuifje is om bios 1 of 2 te kiezen.
Het lijkt erop dat er bij jou een Stilt bios op die positie is geflashed. (2e hands gekocht waarschijnlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
blu-fox schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:02:
Wie doet er mee met Astrocoin minen? Wordt nieuw leven ingeblazen: https://bitcointalk.org/index.php?topic=516549.0
Afgelopen 24 uur al flink gestegen!
Ik houd het al even in de gaten. Er zit gelukkig eindelijk beweging in. Ben benieuwd wat dit gaat doen met de koers. Tot nu toe nog niet het effect waar ik op gehoopt had.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-10 11:09
wesley1980 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:17:
[...]

Schuifje is om bios 1 of 2 te kiezen.
Het lijkt erop dat er bij jou een Stilt bios op die positie is geflashed. (2e hands gekocht waarschijnlijk)
Ooow. Ja klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Volgens mij heb ik iets gemist waardoor de koersen ineens zo gedaald zijn. Lees wel wat dingen over MtGox en atacks op exchanges.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
R9 270 config voor UTC ~70Wu stock clock 925/1250

code:
1
2
3
4
del *.bin
ultracoinminer --scrypt-jane -o stratum -u x -p x --sj-nfmin 4 --sj-nfmax 30 --sj-time 1388361600 --no-submit-stale -I 12 -g 1 --lookup-gap 2 --thread-concurrency 16384

Misschien is iemand er wel wat mee, geen HW.
Deze config zal werken tot 06/04/2014 op huidige N-Factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

Astennu schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:12:
Volgens mij heb ik iets gemist waardoor de koersen ineens zo gedaald zijn. Lees wel wat dingen over MtGox en atacks op exchanges.
Meh denk dat we gewoon in de overgang zitten van amateuristische exchanges naar professionals en dat gaat niet zonder problemen. Daarnaast veel afhakers die snel geld wilde verdienen. Kost tijdje maar we komen er boven op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-10 16:37

thunder8

Het gedonder begint weer.

lf2 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:16:
[...]

Meh denk dat we gewoon in de overgang zitten van amateuristische exchanges naar professionals en dat gaat niet zonder problemen. Daarnaast veel afhakers die snel geld wilde verdienen. Kost tijdje maar we komen er boven op :P
Probleem met die overgang is dat moeilijk te bepalen is wie er professional is en wie een amateur. Er is geen enkele regelgeving op dit gebied en niets staat je in de weg om morgen je eigen exchange op te zetten. En aangezien de meeste cryptocoiners strikt tegen regelgeving vanuit de overheid zijn, zal dit ook in de toekomst een probleem blijven. Kijk maar naar Gox, ondanks het feit dat deze exchange voor meer dan 350 miljoen dollar aan coins en fiat bezat, is er eigenlijk geen enkele controle op de exchange an sich en daarmee dus het vinden van een verantwoordelijke als het mis gaat, moedwillig of niet.

Een groot deel van de mens is gewoon hebberig en daar zullen altijd een paar slimme mensen op inspelen om hun eigen nog grotere hebberigheid mee te voeden. Waarom denk je dat bij het overgrote deel van de exchanges totaal niet bekend is wie erachter zitten? Waarom denk je dat in de echte financiële wereld dit zo streng gereguleerd wordt?

Er zal zeker in de toekomst wel een vorm van professionaliteit opduiken bij de exchanges. Totdat dat moment daar is en dat ook op een bepaalde wijze kan worden bewezen, moet je je als gebruiker altijd bewust blijven dat je zelf verantwoordelijk blijft voor je eigen coins. Laat niet grote hoeveelheden coins staan op exchanges.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Is dit wat voor veel mensen?

Hey guys, after a few weeks of private alpha, followed by a few weeks of beta, I'm thrilled to announce http://wafflepool.com

Wafflepool automatically mines the most profitable alt-coin, converts the mined coins to BTC, and pays out daily.

Ziet er interessant uit.

Linkje, https://bitcointalk.org/index.php?topic=433634.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Versteegrob schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:03:
Is dit wat voor veel mensen?

Hey guys, after a few weeks of private alpha, followed by a few weeks of beta, I'm thrilled to announce http://wafflepool.com

Wafflepool automatically mines the most profitable alt-coin, converts the mined coins to BTC, and pays out daily.

Ziet er interessant uit.

Linkje, https://bitcointalk.org/index.php?topic=433634.0
Multipools zijn zeker niet nieuw hier. Maar na enkele dagen ben ik uit principe ervan afgestapt en met daytraden begonnen.

Wafflepool/clevermining/hashco brengen haast niets meer op door de massa dumps van hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Inderdaad. Als je die coins zelf gaat minen en verhandelen brengt het veel meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
fijn. mijn asus anti surge werd voor de 100x getriggerd tijdens het minen en nu krijg ik geen beeld meer als ik windows opstart -.- alleen nog maar beeld in safe mode......zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapsac
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 21:16
Givemecoins doet nu ook VTC.

Xeon e5-2695 V3, RX Vega 64, Rift | PS3 | PS4 Pro,PSVR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuckyLukeNL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:18:
fijn. mijn asus anti surge werd voor de 100x getriggerd tijdens het minen en nu krijg ik geen beeld meer als ik windows opstart -.- alleen nog maar beeld in safe mode......zucht
Waarom je dat ding dan ook niet na de eerste 99x er tussenuit getrokken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
ja ik heb het moederbord al ingepakt en die gaat retour. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

Wat minen jullie nog?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Lange tijd ultracoin aan het minen geweest, maar door die gigantische farms krijg ik te veel orphaned met als gevolg een minder goeie payout.

Ik stap weer over naar Dogecoin. Good ol' boy.

edit: Nitro2 launch wil ik wel mee doen

edit2: eerst http://thepool.pw/ultracoin/index.php proberen. Hopelijk zie ik julle ginder =)

[ Voor 17% gewijzigd door Spacewide op 19-03-2014 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:28
Bij die wafflepool kun je zelf ook een difficulty aangeven. Wat is aan te raden met 2 270x kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Laatst online: 19-10 22:25
Minimum is 512 nu, dus ik zou het daar op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Lol de hardware dump op V&A is echt gigantisch. De prijzen vallen me nog mee. Maar kan me voorstellen die die straks hard onderuit gaan als dit door zet. Als men er perse van af wilt moet je de goedkoopste zijn.

[ Voor 63% gewijzigd door Astennu op 19-03-2014 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
Astennu schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:39:
Lol de hardware dump op V&A is echt gigantisch. De prijzen vallen me nog mee. Maar kan me voorstellen die die straks hard onderuit gaan als dit door zet. Als men er perse van af wilt moet je de goedkoopste zijn.
Waarom eigenlijk, heb ik iets gemist van Scrypt asics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Tweekzor schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:22:
[...]

Nee, gewoon lage opbrengsten op dit moment die genoeg mensen bang heeft gemaakt dat het straks niet meer rendabel is. En die willen de massale dump van hardware voor zijn. Ik blijf minen, haal er nog steeds een (kleine) winst uit en met een beetje verstandig daytraden erbij, kan je nog steeds op een leuk bedrag komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Tweekzor schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:22:
[...]

Nee die hebben nog niet veel impact. Next gen heeft dat wellicht wel.
Het is meer wat hieronder ook gezegd wordt. De BTC staat laag. Altcoins staan ook laag. En de meeste miners zijn dumpers. Alles wat ze minen meteen er uit quick win. En dat werkt nu niet meer. Dus verkopen ze alles maar. Nu moet je moeite doen om winst te maken of long term gaan. En daar hebben ze geen zin in.
thunder8 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:24:
[...]

Nee, gewoon lage opbrengsten op dit moment die genoeg mensen bang heeft gemaakt dat het straks niet meer rendabel is. En die willen de massale dump van hardware voor zijn. Ik blijf minen, haal er nog steeds een (kleine) winst uit en met een beetje verstandig daytraden erbij, kan je nog steeds op een leuk bedrag komen. :)
Ja inderdaad. Maar het is vooral wachten op een hogere BTC koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Astennu schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:28:
[...]

Nee die hebben nog niet veel impact. Next gen heeft dat wellicht wel.
Het is meer wat hieronder ook gezegd wordt. De BTC staat laag. Altcoins staan ook laag. En de meeste miners zijn dumpers. Alles wat ze minen meteen er uit quick win. En dat werkt nu niet meer. Dus verkopen ze alles maar. Nu moet je moeite doen om winst te maken of long term gaan. En daar hebben ze geen zin in.

[...]

Ja inderdaad. Maar het is vooral wachten op een hogere BTC koers.
Gister op Blackcoin bijna 50% gepakt, helaas niet veel btc ervoor kunnen gebruiken. Maar als de deposits en withdrawals snel genoeg gaan, pak ik daar ook nog wat op basis van arbitrage. :)

PND is helaas dood, daar heb ik er nog 3.5 miljoen van.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
thunder8 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:32:
[...]

Gister op Blackcoin bijna 50% gepakt, helaas niet veel btc ervoor kunnen gebruiken. Maar als de deposits en withdrawals snel genoeg gaan, pak ik daar ook nog wat op basis van arbitrage. :)

PND is helaas dood, daar heb ik er nog 3.5 miljoen van.... :'(
PND heeft nog LTC buy en sell offers lopen zie ik op https://cointweak.com/calculator/coin/pnd ;) op CryptoRush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Tweekzor schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:36:
[...]

PND heeft nog LTC buy en sell offers lopen zie ik op https://cointweak.com/calculator/coin/pnd ;) op CryptoRush
Dat is de moeite ook niet waard. 2$ voor 3.5 miljoen coins. Dan hou ik ze wel in de wallet en hopen op betere tijden. 1 satoshi btc per stuk zou al wat zijn. Maar heb daar een grote fout begaan door servers bij te huren. Toen alle coins binnen waren, was de coin aan het instorten.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Tja soms win je wat en soms verlies je wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

thunder8 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:41:
[...]

Dat is de moeite ook niet waard. 2$ voor 3.5 miljoen coins. Dan hou ik ze wel in de wallet en hopen op betere tijden. 1 satoshi btc per stuk zou al wat zijn. Maar heb daar een grote fout begaan door servers bij te huren. Toen alle coins binnen waren, was de coin aan het instorten.... :'(
Heb er ook 10m van.. Ik vind dat scrypt-n wel heel erg prettig voor mijn gpu, jammer dat ze niet meer uit pnd hebben kunnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Lol de prijs daling bij 290 kaarten is extreem. nu al @ 275. (lijkt haast wel op een dump coin ^_^ )

[ Voor 26% gewijzigd door Astennu op 19-03-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

Astennu schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:37:
Lol de prijs daling bij 290 kaarten is extreem. nu al @ 275. (lijkt haast wel op een dump coin ^_^ )
Mmmm zou het zinvol zijn mijn 280x rig om te zetten naar 290 gpu's ??..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:58:
[...]

Mmmm zou het zinvol zijn mijn 280x rig om te zetten naar 290 gpu's ??..
omzetten zowiezo niet. Je krijt net 2 duppies voor je 280x terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Mijn upgrade van 4 naar 8gb ram geheugen was zeer gunstig op scrypt-jane.
Wu is 7% hoger en round share zijn er beter op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-10 09:01
fynrd1 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:20:
[...]

Heb er ook 10m van.. Ik vind dat scrypt-n wel heel erg prettig voor mijn gpu, jammer dat ze niet meer uit pnd hebben kunnen halen
Join the club, 25 miljoen hier :) PND was trouwens gewoon scrypt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:37:
Ik vind 275 Euro een normale 2e hands prijs voor een standaard 290, ze waren eerst te duur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

eMiz0r schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:26:
[...]

Join the club, 25 miljoen hier :) PND was trouwens gewoon scrypt toch?
Scrypt-n :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Laatst online: 10:42
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:29:
[...]

Ik vind 275 Euro een normale 2e hands prijs voor een standaard 290, ze waren eerst te duur. ;)
Met een huidige nieuwprijs van 340 euro is 275 toch echt wel laag. Kaarten die je ziet staan zijn soms geen maand oud en hebben nog 23 mnd garantie.

voor gamers een gouden kans om een upgrade te scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:05:
[...]

omzetten zowiezo niet. Je krijt net 2 duppies voor je 280x terug.
valt denk ik nog wel mee. Ik heb (bewust) niet de mainstream 280x gekocht maar allemaal asus DC2T uitvoeringen. Die zie je nog niet veel aangeboden tegen dumpprijzen. helaas overigens want dan had ik ze wel bijgekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

-The_Mask- schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:36:
[...]

Nee, gewoon Scrypt. PANDA was Scrypt-N.
Oh ik dacht dat PANDA PND was? Sorry 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

Valt er nog wat te minen wat een dooie boel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lf2 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 20:47:
Valt er nog wat te minen wat een dooie boel haha
Auroracoin is weer wat aan't opkrabbelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT965
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09-2022
Electronic Gulden, daar komen al die oude europese valuta's!

https://bitcointalk.org/index.php?topic=522661.0

crypto coin price market cap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 20:46

Dennahz

Life feels like hell should.

Dennahz schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 16:46:
[...]

Deze coin was Flutter, staat nu online op BTER.com. Ik vermoed dat deze wel een stuk groter gaat worden de komende tijd, in de gaten houden dus.
Inmiddels op Mintpal met een piek van >1400 sats :Y)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Blackcoin gaat de laatste dagen ook lekker. Ingekocht op 2000 en gister voor het slapen gaan uitgestapt bij 4000. Helaas maar 0.03btc in de gauwigheid kunnen gebruiken, maar nu dus 0.06btc terug.

Ik las dat men bezig is met een BCmultipool die uitbetaald in BC. Dit zou een constante stroom van buyorders kunnen genereren op deze coin, aangezien BC niet meer te minen is. Als dit echt gaat gebeuren, zal dit positief kunnen uitpakken voor de koersen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door thunder8 op 20-03-2014 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 20:46

Dennahz

Life feels like hell should.

thunder8 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:03:
Blackcoin gaat de laatste dagen ook lekker. Ingekocht op 2000 en gister voor het slapen gaan uitgestapt bij 4000. Helaas maar 0.03btc in de gauwigheid kunnen gebruiken, maar nu dus 0.06btc terug.

Ik las dat men bezig is met een BCmultipool die uitbetaald in BC. Dit zou een constante stroom van buyorders kunnen genereren op deze coin, aangezien BC niet meer te minen is. Als dit echt gaat gebeuren, zal dit positief kunnen uitpakken voor de koersen. ;)
Die pool draait al :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Was een betatest, komt binnenkort weer online. :) http://blackcoinpool.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
Ja ging hard gisteren op die pool met de mhs :p hopelijk pakt het nieuwe team het goed op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedo11
  • Laatst online: 23-11-2024
Goedemorgen,

Ik zal mijn rig hier ook eens posten ;)
Voor twee week terug had ik hem nog op de kast staan en nam de hitte en et lawaai maar voor lief. Maar het aangezien het de laatste tijd iets meer zomer begint te worden en ik een hoogslaper heb kreeg ik toch echt wel veel last van die factoren..

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimg.org/4ka0nsdij/IMAG0084.jpg

Specificaties zijn trouwens als volgt:

- ASRock 970 Extreme4
- Kingston HyperX blu 4GB
- AMD Athlon II X2 270
- Corsair AX1200i
- Kingston SSDNow V300
- 3 × ASUS Radeon R9 290

Dus ik aan de slag dit probleem op te lossen. Aquarium van 60 liter gehaald, 45 liter zonnebloemolie en ... PLONS! Natuurlijk eerst even met één GPU en voeding en SSD er buiten gelaten. En een dompelpomp voor geforceerde circulatie.

Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/j17a9853x/IMAG0178.jpg

Heerlijk wat een stilte, geen lawaai, geen geblaas, ideaal dacht ik! Na enige tijd, ongeveer 10 uur, temperatuur gecheckt .. 95 graden! Toch niet zo ideaal, back to the drawingboard..

Oplossing: mijn vader had nog een oude auto radiator liggen van een Ford Sierra. Dompelpomp aangesloten op de radiator maar deze had er teveel moeite mee. Tweede pomp, Eheim Classic 250, ná de radiator aangesloten welke de olie dus in feite aanzuigt.

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimg.org/sy8avfaln/IMAG0185.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s15.postimg.org/hklrk802z/IMAG0189.jpg

Het resultaat mag er wezen! En contante temperatuur van 65 graden (wel ietwat afhankelijk van de buitentemperatuur) met een hashrate van 2800 KH/s!

Mission succesfull!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

speedo11 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:14:
Goedemorgen,

Voor twee week terug had ik hem nog op de kast staan en nam de hitte en et lawaai maar voor lief. Maar het aangezien het de laatste tijd iets meer zomer begint te worden en ik een hoogslaper heb kreeg ik toch echt wel veel last van die factoren..

[afbeelding]

- ASRock 970 Extreme4
- AMD Athlon II X2 270
- Corsair AX1200i
- Kingston SSDNow V300
- 3 × ASUS Radeon R9 290

Dus ik aan de slag dit probleem op te lossen. Aquarium van 60 liter gehaald, 45 liter zonnebloemolie en ... PLONS! Natuurlijk eerst even met één GPU en voeding en SSD er buiten gelaten. En een dompelpomp voor geforceerde circulatie.

[afbeelding]

Heerlijk wat een stilte, geen lawaai, geen geblaas, ideaal dacht ik! Na enige tijd, ongeveer 10 uur, temperatuur gecheckt .. 95 graden! Toch niet zo ideaal, back to the drawingboard..

Oplossing: mijn vader had nog een oude auto radiator liggen van een Ford Sierra. Dompelpomp aangesloten op de radiator maar deze had er teveel moeite mee. Tweede pomp, Eheim Classic 250, ná de radiator aangesloten welke de olie dus in feite aanzuigt.

[afbeelding]
[afbeelding]

Het resultaat mag er wezen! En contante temperatuur van 65 graden (wel ietwat afhankelijk van de buitentemperatuur) met een hashrate van 2800 KH/s!

Held _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
:D

Hebben de fans niet wat moeite om te draaien? Vloeistof heeft immers een veel grotere weerstand als lucht.

[ Voor 96% gewijzigd door -The_Mask- op 20-03-2014 10:47 ]

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,

[afbeelding]

- ASRock 970 Extreme4
- AMD Athlon II X2 270
- Corsair AX1200i
- Kingston SSDNow V300
- 3 × ASUS Radeon R9 290

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

wat zal jou kamer meuren over 2 weken.... heb je al eens eerder je PC in olie gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

-The_Mask- schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:46:
:D

Hebben de fans niet wat moeite om te draaien? Vloeistof heeft immers een veel grotere weerstand als lucht.
Denk dat je het beste die hele kunststof kap kan verwijderen, zodat de olie vrij bij de koellichamen kan. Die fans gaan snel het loodje leggen en als je pech hebt branden die fanpoorten door op de GPU, vanwege die massieve tegenwerking van de olie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Dennahz schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:38:
[...]

Inmiddels op Mintpal met een piek van >1400 sats :Y)
Heerlijk idd, al een week of zo aan het minen, maar helaas zijn er nu meer mensen die FLT hebben ondekt, diff is omhoog geschoten.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-10 23:31
Het valt mij op dat niemand hier praat over de aangekondigde KnC titan? https://www.kncminer.com/products/titan 100mh scrypt miner voor 10k usd (12k usd met VAT hier in NL). Ik zit te denken om er 1 aan te schaffen, maar het is toch behoorlijk wat risico. Wat zijn jullie meningen hierover? Een groupbuy is evt natuurlijk ook mogelijk.

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

adros schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:40:
Het valt mij op dat niemand hier praat over de aangekondigde KnC titan? https://www.kncminer.com/products/titan 100mh scrypt miner voor 10k usd (12k usd met VAT hier in NL). Ik zit te denken om er 1 aan te schaffen, maar het is toch behoorlijk wat risico. Wat zijn jullie meningen hierover? Een groupbuy is evt natuurlijk ook mogelijk.
Mja dit is weer vol het Pre-order vagevuur in. Je weet hoe het gaat: Vertraging op vertraging, terwijl ze allang de apparatuur in house hebben en lekker zelf lopen te minen. En tegelijkertijd lopen de difficulties omhoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

adros schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:40:
Risico nemen dat er een nieuwe coin stroom komt die dat niet aan kan ? Mij niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf een pre-order by Alpha tech. Zijn naar mijn weten de eerste die met het bericht naar buiten kwamen en zijn hopelijk ook de eerste die leveren. Uitgebreid discussie forum en frequente updates.
KnC heeft natuurlijk al een naam... alleen het betalen met of BTC of bank transfer staat me niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 14:31
Ik heb ook een pre-order bij Alpha Technology staan voor een 5 MH/s miner. Zat erover te denken om die te verkopen, maar kreeg wel een mailtje van ze dat ze de hashrates voor de eerste batch gaan verhogen n.a.v. de concurrentie zoals KnC.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

was net te laat voor de pre order van Alpha (wilde samen met een vriend een aantal kopen)

Nu zit ik in dubio. Er zijn orders over te nemen maar wat doe je tegenwoordig nog met 5 mh/s ? Ik heb een gpu rig van 4,45 mh/s die (mede door de stroom rekening) al niet heel rendabel meer is.

Dan moet je al naar een 25 Mh/s versie maar de investering daarvan, me gezien de wisselende scrypten, is toch wat tricky aan het worden. Plus dat je niet weet wanneer er geleverd gaat worden.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Ray schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:48:
was net te laat voor de pre order van Alpha (wilde samen met een vriend een aantal kopen)

Nu zit ik in dubio. Er zijn orders over te nemen maar wat doe je tegenwoordig nog met 5 mh/s ? Ik heb een gpu rig van 4,45 mh/s die (mede door de stroom rekening) al niet heel rendabel meer is.

Dan moet je al naar een 25 Mh/s versie maar de investering daarvan, me gezien de wisselende scrypten, is toch wat tricky aan het worden. Plus dat je niet weet wanneer er geleverd gaat worden.........
Ik weet niet in hoeverre deze machines straks de andere Scrypt varianten en Keccak aankunnen. Als ze dat niet kunnen, dan zou ik persoonlijk niet investeren in een dergelijke machine. De bestaande coins zullen dan kapot gemined worden en dat in combinatie met een groep buyers/sellers die dan ook mogelijk overstappen op de andere varianten. Ik denk dat zelfs litecoin en dogecoin zich dan zullen moeten bedenken of ze een relaunch willen op een andere scrypt-variant of het risico willen nemen naar de 0 waarde te lopen. De prijs van de machine icm een markt die mogelijk instort maakt die machines alleen nog rendabel als je ze als allereerste hebt. En dan nog heb je slechts een zeer korte terugverdientijd.

Het risico is en blijft immens, geen enkele scryptcoin heeft de userbase van btc wat dat aangaat. En zie hoe die laatste markt er op dit moment aan toe is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

Goedemorgen,

[afbeelding]

- ASRock 970 Extreme4
- AMD Athlon II X2 270
- Corsair AX1200i
- Kingston SSDNow V300
- 3 × ASUS Radeon R9 290

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

Sjonge jonge dat dit mogelijk is!! Dit zou ik graag willen testen. Wat heb ik allemaal nodig en wat doet die pomp nou precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
Uit de afbeelding opmaakende lijkt het alsof de vloeistof langs buiten wordt gepompt waardoor de temperatuur afneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KetchupFTW
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12-2022
lf2 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:32:
[...]

Sjonge jonge dat dit mogelijk is!! Dit zou ik graag willen testen. Wat heb ik allemaal nodig en wat doet die pomp nou precies ?
Youtube mineral oil PC. Niet aan te raden naar mijn mening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disme
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-11-2023
Tja ... 10.000,00 dollar voor een pré-order ... dan ben je wel al héél erg aan het gokken.
Geen enkele garantie dat ie ook op tijd geleverd wordt, een multitude aan varianten die enorm kunnen schommelen.

Dan ben je, of zéér vermogend, of een geweldige gokker.

Het resultaat is in elk geval steeds: Heb ik het niet gezegd!
In het geval van grote winst is dat de slogan van de koper, in het gavl van grote verliezen is dat de slogan van de niet-kopers.

't Is niet voor mij, maar ik zal dan ook nooit rijk worden van deze 'hobby'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

hij pompt de olie uit de bak naar buiten door een auto radiator heen voor koeling en dan weer terug

Iemand hier eventueel mee doen voor 25% pp voor zo'n knc miner ??? meer bang 4 buck dan de Alpha tech lijkt me zo

kom net de kamer binnen waar de rig staat en inmiddels is het daar 27 graden....het moet nog zomer worden....

[ Voor 20% gewijzigd door Ray op 20-03-2014 20:45 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 58 Laatste