Coin mining - hardware, software en instellingen - deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 57 58 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-06 12:36
resusaapje schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 14:36:
in de gaten houden wanneer ETC/ETH boven 0,05 ligt, want dan is het interessant om over te stappen
Nu ik er een paar dagen ermee bezig ben, kom ik erachter dat ik niet de juiste keuzes gemaakt hebt.
Maar goed, als je helemaal nieuw bent in deze wereld is alles geloofwaardig wat ze in een tutorial zetten.. :)

Dus ook op dat advies een MEW wallet aangemaakt om de Nanominer een adres te geven, bleek ook geen goede keuze! Zodoende heb ik wat speelgeld op Binance gezet en wacht tot ik de 0.05 ETH bereikt hebt om alles over te zetten. Toch bedankt voor de tip..

Maar merk dat ik nog een hoop te leren heb, alleen blijft het moeilijk een goed kanaal te vinden..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:48

resusaapje

h less

BTFD schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 14:50:
[...]

Nu ik er een paar dagen ermee bezig ben, kom ik erachter dat ik niet de juiste keuzes gemaakt hebt.
Maar goed, als je helemaal nieuw bent in deze wereld is alles geloofwaardig wat ze in een tutorial zetten.. :)

Dus ook op dat advies een MEW wallet aangemaakt om de Nanominer een adres te geven, bleek ook geen goede keuze! Zodoende heb ik wat speelgeld op Binance gezet en wacht tot ik de 0.05 ETH bereikt hebt om alles over te zetten. Toch bedankt voor de tip..

Maar merk dat ik nog een hoop te leren heb, alleen blijft het moeilijk een goed kanaal te vinden..
Drie weekjes wachten, dan kan je weer overstappen :)

Weet je al wanneer je kaart afbetaald is? ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooFzz
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 14-03 12:26
Dat is vervelend, net 16 servers bij Hetzner gehuurd om PKT Cash te minen want hele interessante techniek. Aantal uur bezig geweest om alle servers te installeren en de juiste configuratie te vinden - blokkeert Hetzner het PKT netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-06 16:51
MooFzz schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:01:
Dat is vervelend, net 16 servers bij Hetzner gehuurd om PKT Cash te minen want hele interessante techniek. Aantal uur bezig geweest om alle servers te installeren en de juiste configuratie te vinden - blokkeert Hetzner het PKT netwerk.
Dat hoort toch gewoon bij je voorbereiding dat je bij hoster vraagt/uitzoekt wat wel of niet mag. Continue je hele bandbreedte opslurpen heeft wel wat meer impact op een lijn dan incidenteel pieken. Dat is wat PKT Cash doet toch? Bandbreedte ter beschikking stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooFzz
NLMaca schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:06:
[...]

Dat hoort toch gewoon bij je voorbereiding dat je bij hoster vraagt/uitzoekt wat wel of niet mag. Continue je hele bandbreedte opslurpen heeft wel wat meer impact op een lijn dan incidenteel pieken. Dat is wat PKT Cash doet toch? Bandbreedte ter beschikking stellen?
Yes! Het is bandbreedte ter beschikking stellen, en inderdaad we hadden beter onderzoek moeten doen. Gelukkig hadden we daar alleen servers besteld om te testen, en Worldstream een te lange levertijd had. Nu dan toch maar wachten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
@MooFzz Ben benieuwd naar je ROI berekening als je dat wil delen. Staan de servers 100% in dienst voor PKT Cash of kun je ze nog voor andere taken inregelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooFzz
NLMaca schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:30:
@MooFzz Ben benieuwd naar je ROI berekening als je dat wil delen. Staan de servers 100% in dienst voor PKT Cash of kun je ze nog voor andere taken inregelen?
https://explorer.pkt.cash...ydf3ygntzvp386vt6jy0ptlm8

De ROI lijkt zo'n 300%.

Wij hadden 16 servers van 42EU/maand (exclusief setupkosten). Nadat ik de beste configuratie voor ons had gevonden verdienden we zo'n 1600PKT per dag. De servers stonden 100% in dienst van PKT inderdaad.

Nu is Worldstream wel iets duurder, maar we nemen dan ook heftigere servers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MBkIQWx0YqG-E-5IJUBvLsTshBE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/r3eUXJv3hCJSLC6TXiKzjNsq.png?f=user_large

Dit was het bandbreedte gebruik totdat Hetzner het blokkeerde.

[ Voor 22% gewijzigd door MooFzz op 20-05-2021 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 736981

resusaapje schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 14:32:
[...]

Gefeliciteerd en welkom :)

Ikzelf zit er sinds februari met een Suprim 3070 in:
62+ MH/ s @ 130W
Fan 60%
Power 50%, Core -350, Mem +1300
Temp mem: 53
Temp GPU: 40
Efficiency: 0,414 mh/s/W

Ik gebruik Lolminer, omdat die voor mij een stuk stabieler werkt, en omdat de fee lekker laag is: 0,7% ipv bv Nanominer 1%
Ik mine gewoonlijk bij Ethermine, maar ben nu Binance aan het testen, vanwege wederom lager fee (0,5% ipv 1%), plus dagelijks uitbetalen en natuurlijk geen fee voor verplaatsen naar de exchange
Heb even je settings toegepast op mijn 3070, ik zie een kleine prestatie winst tegenover:
Fan: auto
Power 52%
Core: -502
Memory: 1100
Temp: 50°

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YxQ53EErhsPPDq1b5ec69MuDd9w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eVpopR4mmER9WuSUkoMIdlzA.png?f=user_large

Ik ga ook over op de binance pool, scheelt weer een partij minder die ertussen zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
Hallo ik ben een chia plotter aan het afstellen om goed veel plots snel te kunnen maken. Is iemand anders ook met chia bezig? Ondertussen ben ik bijna op het punt dat ik ze sneller kan plotten dan wegschrijven, dit is echt iets waar SAN storage heel nuttig zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

In het andere mining topic

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLMaca
Rudy schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:55:
Hallo ik ben een chia plotter aan het afstellen om goed veel plots snel te kunnen maken. Is iemand anders ook met chia bezig? Ondertussen ben ik bijna op het punt dat ik ze sneller kan plotten dan wegschrijven, dit is echt iets waar SAN storage heel nuttig zou zijn
Check @Quindor maar eens op zijn YT channel. Hij heeft er een paar video's over en ik denk dat hij je genoeg info kan geven.
YouTube: Home Networking: Chia Home Farming setup overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy
NLMaca schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 02:11:
[...]

Check @Quindor maar eens op zijn YT channel. Hij heeft er een paar video's over en ik denk dat hij je genoeg info kan geven.
YouTube: Home Networking: Chia Home Farming setup overview
oh ondertussen ben ik al wel een stapje verder dan dat hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:56
Rudy schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:55:
Ja chia farmer hier. Heel kleinschalig tot max 90 plots. Heb toen ik 45 plots had wel 2 chia gewonnen :-).
Ik heb 2 externe 4TB schijven gekocht en een deel van een schijf gebruik ik nog.
Hangen aan mijn server waar mijn media en andere zaken op draait.
Eens er pools zijn ga ik waarscihijnlijk wel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:53
Kan iemand mij hier helpen met nicehash? ik zou wel soms tussendoor beetje willen minen (3090) Maar niet op de volle snelheid zodat ik niet uit mijn kamer geblazen wordt of toch de 3090 op blaas, hoe pas in dat aan in OCTune? Kom er niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Soppyscroll schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:31:
Kan iemand mij hier helpen met nicehash? ik zou wel soms tussendoor beetje willen minen (3090) Maar niet op de volle snelheid zodat ik niet uit mijn kamer geblazen wordt of toch de 3090 op blaas, hoe pas in dat aan in OCTune? Kom er niet echt uit.
In het mining menu kun je in Nicehash ook zelf de power settings aanpassen. Je hoeft geen extra software te gebruiken.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:53
zzzzz schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:41:
[...]

In het mining menu kun je in Nicehash ook zelf de power settings aanpassen. Je hoeft geen extra software te gebruiken.
dat is Lite/Medium/high/extreme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:40

The Executer

Lekker belangrijk!

Soppyscroll schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:52:
[...]

dat is Lite/Medium/high/extreme?
Yes, dat zijn die opties. Hier draait de 1060OC op high op 100 watt ipv 120 watt handmatig. Daardoor ook gelijk stuk koeler

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy
Yarisken schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:19:
[...]

Ja chia farmer hier. Heel kleinschalig tot max 90 plots. Heb toen ik 45 plots had wel 2 chia gewonnen :-).
Ik heb 2 externe 4TB schijven gekocht en een deel van een schijf gebruik ik nog.
Hangen aan mijn server waar mijn media en andere zaken op draait.
Eens er pools zijn ga ik waarscihijnlijk wel over.
aha je verwacht nu nog steeds wat bij elkaar te kunnen farmen met die 90 plots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:56
Rudy schreef op maandag 24 mei 2021 @ 03:59:
[...]

aha je verwacht nu nog steeds wat bij elkaar te kunnen farmen met die 90 plots?
Wel met versie 1.1.15 waren er veel sync issues dus dan zag ik nog wel een kans. Met versie 1.1.16 zijn deze opgelost, en nu is de netspace mega geworden ... kans om te winnen is nu "8 maand en 2 weken" met 86 plots.
Maar ik had het ook niet verwacht met 45 plots. Tis een lotterij.
Ik laat dat hier gewoon nog paar maanden draaien en dan zien we wel.
Maar kans is heel heel klein :-).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:35
Hier ook met Chia bezig... Volgens mij is de kans dat je nu nog iets wint met solo mining heel klein. Ik zit nu met 73 plots rustig te solo minen, maar ik ga pas weer plotten als de pools beschikbaar komen.

Daarnaast lees ik hier over Nicehash...pas daar mee op zou ik zeggen. Kan prima werken, maar ze hebben al een keer een 'veiligheids' issue gehad. Is later wel (toen bitcoin veel lager stond) gecompenseerd, maar toch. Ook recentelijk waren alle payments gestopt. Ik mine nu direct naar mijn eigen wallet met ethermine.org. Nieuwe payment policy gaat per 1 juni in, waarna iedere dag alles >0.005 ETH wordt uitbetaald (tx fee wordt door de pool betaald).

Dit nog niet heel hoog met hash - 135 - maar hopelijk komen er volgende week 2x 3080 binnen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

jelleeelco schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:40:
Hier ook met Chia bezig... Volgens mij is de kans dat je nu nog iets wint met solo mining heel klein. Ik zit nu met 73 plots rustig te solo minen, maar ik ga pas weer plotten als de pools beschikbaar komen.
Ik heb er speciaal extra hardware voor aangeschaft en ik denk daarmee XCH 'gewonnen'. De investering en zelfs de hele PC er ruimschoots mee terugverdiend. En dan mine ik ETH er nog naast :)

Ik heb nu zo'n 200 plots en estimated time to win is 5 maanden. tendens stijgend. Maar aangezien de kosten en systeembelasting nu tegen nul lopen, blijf ik gewoon lekker farmen. Hoe klein de kans ook is, elke opbrengst vanaf nu is pure winst.
Investeren doe ik echter absoluut niet meer. Waarschijnlijk ga ik ook niet poolen.
Als ik https://chiacalculator.com/ mag geloven zal de opbrengst vanaf juli tegen €1/dag gaan. Daarvoor moeten alle plots echter wel opnieuw worden gecreëerd en dat overleeft mijn SSD vast niet ;)
Daarnaast lees ik hier over Nicehash...pas daar mee op zou ik zeggen. Kan prima werken, maar ze hebben al een keer een 'veiligheids' issue gehad. Is later wel (toen bitcoin veel lager stond) gecompenseerd, maar toch. Ook recentelijk waren alle payments gestopt. Ik mine nu direct naar mijn eigen wallet met ethermine.org. Nieuwe payment policy gaat per 1 juni in, waarna iedere dag alles >0.005 ETH wordt uitbetaald (tx fee wordt door de pool betaald).

Dit nog niet heel hoog met hash - 135 - maar hopelijk komen er volgende week 2x 3080 binnen... :)
Ik snap de lol van NH niet. Alle overzichten laten zien dat het minder oplevert dan rechtstreeks minen. Heb je nu nog zwaar geïnvesteerd in videokaarten? ETH gaat toch al over een paar maanden over op PoS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelleeelco
Zwaar geïnvesteerd valt wel mee. Maar ja idd... EIP1559 (14 juli) zal leiden tot aardig wat minder eth inkomsten als de Block reward naar 2 gaat. En als ze overgaan naar PoS, ja dan is ethereum voorbij.

Maar... ethereum is maar een van de vele munten die je kunt mijnen. De meest profitable nu, dat wel, maar er zijn er veel meer. Tegen die tijd heb ik de investering bijna volledig terugverdiend (op een paar honderd euro na), gerekend met een ethereum prijs van €2000.

En het is voor mij een hobby...ik heb een goed betaalde baan, en doe dit echt voor de lol erbij. Hoef er niet rijk van te worden, als ik er maar van leer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
resusaapje schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 21:20:
[...]

Daarvoor moeten alle plots echter wel opnieuw worden gecreëerd en dat overleeft mijn SSD vast niet ;)
Vraagje....wat voor SSD heb je? En hoe is de health daar nu van, na het plotten van 200 plots? Uit de informatie die ik heb gevonden blijkt dat de door de fabrikant opgegeven TBW zwaar onderschat is, en dat het in werkelijkheid veel hoger is. Intermit tech op YouTube heeft daar o.a een interessante video over gemaakt.

Ook mijn eigen ssd heeft na +/- 78 plots slechts 4% aan health ingeleverd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

jelleeelco schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 23:37:
[...]

Vraagje....wat voor SSD heb je? En hoe is de health daar nu van, na het plotten van 200 plots? Uit de informatie die ik heb gevonden blijkt dat de door de fabrikant opgegeven TBW zwaar onderschat is, en dat het in werkelijkheid veel hoger is. Intermit tech op YouTube heeft daar o.a een interessante video over gemaakt.

Ook mijn eigen ssd heeft na +/- 78 plots slechts 4% aan health ingeleverd....
Interessant. Ik gebruikte eerst alleen een NVMe drive en nu doe ik 4 plots parallel via twee SSD's naar twee HDD's

Corsair Force MP600 1TB NVMe 1.4 na 120 plots: 87%
Samsung SSD 870 EVO 1TB SATA na 80 plots: 93%

Die Samsung mag verbruikt worden, want is gewoon extra, maar die Corsair is ook mijn data-schijf, dus die hou ik graag nog even goed :)
Maar ach, ik ben morgen klaar met plotten. Schijven zijn vol en ik kom al een tijdje niet verder dan 5 maanden en wil niet nog verder investeren. Zeker niet nu de prijzen de pan uitrijzen en de verkrijgbaarheid /dev/null is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
Ik twijfel nog. Ik heb mijn 'oude' externe 8TB schijf vol geplot... En in de laatste weken via Amazon nog 6 externe HDDs gekocht van ieder 8TB. Dit kan ik allemaal terugsturen voor mid juni.

Gisteren is bekend geworden dat de pools eind mei live gaan op testnet. Helaas betekent het dat als je plot voor testnet, dat je weer opnieuw moet gaan plotten als de echte pools live gaan - dit ga ik dus niet doen :).

De enorme groei van mainnet zal neem ik aan ook wel afvlakken. Op een gegeven moment zullen de instap kosten te hoog zijn om er op redelijke termijn nog iets aan te verdienen. Zelfde als met de grafische kaarten is gebeurd; SSDs zullen in prijs stijgen, om over de HDDs nog maar te zwijgen (dat zien we nu al). Dus mensen die in de begin fase wat HDDs hebben gekocht en volgeplot met poolplots kunnen best op termijn hun geld terug verdienen, is mijn inschatting. Alleen niet met een ROI van twee weken, wat iedereen in het begin dacht, eerder in termen van jaren (en dan nog... een ROI van drie jaar is niet slecht, als je ook je afschrijving en energiekosten meeneemt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

jelleeelco schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:02:
Ik twijfel nog. Ik heb mijn 'oude' externe 8TB schijf vol geplot... En in de laatste weken via Amazon nog 6 externe HDDs gekocht van ieder 8TB. Dit kan ik allemaal terugsturen voor mid juni.

Gisteren is bekend geworden dat de pools eind mei live gaan op testnet. Helaas betekent het dat als je plot voor testnet, dat je weer opnieuw moet gaan plotten als de echte pools live gaan - dit ga ik dus niet doen :).

De enorme groei van mainnet zal neem ik aan ook wel afvlakken. Op een gegeven moment zullen de instap kosten te hoog zijn om er op redelijke termijn nog iets aan te verdienen. Zelfde als met de grafische kaarten is gebeurd; SSDs zullen in prijs stijgen, om over de HDDs nog maar te zwijgen (dat zien we nu al). Dus mensen die in de begin fase wat HDDs hebben gekocht en volgeplot met poolplots kunnen best op termijn hun geld terug verdienen, is mijn inschatting. Alleen niet met een ROI van twee weken, wat iedereen in het begin dacht, eerder in termen van jaren (en dan nog... een ROI van drie jaar is niet slecht, als je ook je afschrijving en energiekosten meeneemt).
Een ROI van drie jaar is bijzonder slecht, want je moet dan drie jaar wachten om je investering eruit te krijgen en pas daarnaaaaa ga je verdienen. En in de cryptomarkt is drie jaar een eeuwigheid O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
Op zich zijn IT investeringen met een ROI van drie jaar helemaal niet slecht... maar ja, in de crypto wereld is het idd erg lang vanwege de onzekerheid mbt prijs van de crypto.

Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen is het volgende. Er zal op een gegeven moment een evenwicht komen. Waarbij je, met enigszins redelijke zekerheid, kunt uitrekenen wat 1TB oplevert aan Chia. Net zoals nu met het minen van ethereum, je weet dat de minimale block reward 2 ETH is en wat een kaart dus ongeveer, op zijn slechtst, oplevert. De rest is uiteraard speculatie (gas, EIP1559, hoe snel komt ETH2.0, wat doen de prijzen, etc). Maar er is een soort van evenwicht en daar kun je redelijk op plannen (met geld dat je kan missen uteraard...). En dan nog, je koopt hardware die niet gelijk waardeloos is dus verkoop is altijd een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

jelleeelco schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:37:
Op zich zijn IT investeringen met een ROI van drie jaar helemaal niet slecht... maar ja, in de crypto wereld is het idd erg lang vanwege de onzekerheid mbt prijs van de crypto.

Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen is het volgende. Er zal op een gegeven moment een evenwicht komen. Waarbij je, met enigszins redelijke zekerheid, kunt uitrekenen wat 1TB oplevert aan Chia. Net zoals nu met het minen van ethereum, je weet dat de minimale block reward 2 ETH is en wat een kaart dus ongeveer, op zijn slechtst, oplevert. De rest is uiteraard speculatie (gas, EIP1559, hoe snel komt ETH2.0, wat doen de prijzen, etc). Maar er is een soort van evenwicht en daar kun je redelijk op plannen (met geld dat je kan missen uteraard...). En dan nog, je koopt hardware die niet gelijk waardeloos is dus verkoop is altijd een optie.
Ik denk dat we het dan wel eens zijn. Ikzelf reken voor normaal gebruik met een levensduur van drie jaar. Dan neem ik 1 jaar om de investering zelf terug te verdienen en 1 jaar om voor de komende investering te sparen. Dan blijft er 1 jaar over voor winst. Als die cyclus zich kan herhalen na die drie jaar bof ik, want dan is het 2 jaar winst ipv de verwachte 1 jaar. Gaat de hardware langer mee, bof ik nog meer. Valt iets tegen, is er nog steeds kans op winstgevendheid.

Bij crypto zoals je al aangeeft, het gaat van dag tot dag alle kanten op. Wat ik nu geleerd heb, is dat ik mijn investeringsbudget en mijn handelsbudget niet moet gaan mixen. Hou altijd wat stablecoins achter de hand, zodat je kan investeren volgens plan. Harde les was dat 8)

Welke munt denk jij te gaan minen nadat ETH de afgrond in verdwijnt? Ik zit te kijken naar Firo, Conflux en Raven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
Ja mijn aandacht gaat uit naar Raven in eerste instantie. Maar het kan echt enorm wijzigen, afhankelijk van de prijs en de difficulty. Ik verwacht namelijk dat de difficulty voor Raven enorm omhoog zal gaan zodra ETH2.0 er is... al die hashpower die nu op ETH zit, gaat dan ook op die altcoins zitten.

Firo en Conflux heb ik nog helemaal niet naar gekeken eerlijk gezegd. Ik ben echt net (paar weken) bezig! Ik zal in eerste instantie gewoon kijken op whattomine en dan vandaar uit verder kijken. ERG is ook interessant, en zo zijn er veel meer coins die winstgevend zijn.... zeker als je de investering al hebt terugverdiend met ETH.

Er zijn ook programma's (die gebruikte ik de eerste twee weken) zoals BetterHash. Daar kun je minen en automatisch laten omzetten in Bitcoin. Dus je mijnt in coin a/b/c en krijgt uitbetaald in bitcoin. Leuk voor de beginner....maar zodra ik wat meer erin verdiepte was me al gauw duidelijk dat zelf bij een pool mijnen leuker en leerzamer is en ook nog meer opbrengt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Nog een dagje en dan ben ik klaar met Chia plotten. En dan zijn mijn AMD 5600 en Corsair 32GB werkeloos.

Heeft iemand een tip hoe dit lekker aan het werk te zetten, naast mijn etherminende videokaart?
Ik zit met een schuin oog naar Monero te kijken, maar ja, $0,18/dag dus $5,40/maand klinkt niet echt boeiend.
Aan de andere kant, munten zijn munten en wellicht worden ze nog wel wat waard na een decennium hodlen :P

Wat doen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
Monero is toch alleen met CPU te minen? Volgens mij levert het niet eens de stroomkosten op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

jelleeelco schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:26:
Monero is toch alleen met CPU te minen? Volgens mij levert het niet eens de stroomkosten op...
Het ging jou toch om het leren en niet om de opbrengsten? ;)

Maar klopt, na Chia heb ik een werkeloze CPU en werkgeheugen.

Opbrengsten even berekend via: https://www.coinwarz.com/mining/monero/calculator
Uitkomst: $1/dag

Whattomine zegt $0,34/dag.

Hmm, later deze week maar eens naar kijken

[ Voor 29% gewijzigd door resusaapje op 27-05-2021 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Ik mine’de via de Binance Pool maar ETHASH begint steeds minder op te leveren en de laatste tijd hebben ze veel gezeik met sommige servers waarbij ze dingen aanpassen en Team Red Miner vervolgens errors geeft. Wie Mined er nog op zijn of haar pc met enkele GPU en welk alternatief komt t beste in de buurt van Binance Pool? Hebben Kraken of Bitvavo ook zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

CyberMania schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 18:34:
Ik mine’de via de Binance Pool maar ETHASH begint steeds minder op te leveren en de laatste tijd hebben ze veel gezeik met sommige servers waarbij ze dingen aanpassen en Team Red Miner vervolgens errors geeft. Wie Mined er nog op zijn of haar pc met enkele GPU en welk alternatief komt t beste in de buurt van Binance Pool? Hebben Kraken of Bitvavo ook zoiets?
Lolminer werkt voor mij het beste. Bij elk probleem repareert en/of herstart hij zichzelf.
Ik heb zelf Ethemine en binance tegenover elkaar gezet en naar mijn gevoel ben ik bij Ethemine beter af. Ik krijg daar continu net een beetje meer dan bij Binance. Ook delen ze daar de MEV met je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w817even
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 28-06-2021
Hallo,ik mine met een nvidia rtx 3090 fe op nicehash.com maar mijn vram wordt te warm.
Nu heb ik op youtube een tut gevonden,en ik heb de thermal pads vervangen,maar ik krijg de instellingen in
afterburner niet stabiel( Kan ook met je cpu minen maar levert niet veel op.
Ik gebruik ook het progje phoenixminer met unmineable.com maar ik zie door het bos de bomen niet meer...
Wie kan mij advies geven aub?Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
w817even schreef op maandag 28 juni 2021 @ 18:45:
Hallo,ik mine met een nvidia rtx 3090 fe op nicehash.com maar mijn vram wordt te warm.
Nu heb ik op youtube een tut gevonden,en ik heb de thermal pads vervangen,maar ik krijg de instellingen in
afterburner niet stabiel( Kan ook met je cpu minen maar levert niet veel op.
Ik gebruik ook het progje phoenixminer met unmineable.com maar ik zie door het bos de bomen niet meer...
Wie kan mij advies geven aub?Mvg
Post anders je settings eens die je in afterburner hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeln86
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-05 12:04
Hallo allen!

Ik heb 2 MSI rx480 Gaming kaarten, Samsung geheugen en bios mod

In afterburner gebruik ik de volgende instellingen:

Core voltage -50
Core clock 1101
Mem clock 2101

Beiden kaarten verbruiken ongeveer 90watt , keurig zal je zeggen maar draait toch niet helemaal stabiel

Heeft iemand advies over deze instellingen?

Groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:03
vandeln86 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:28:
Hallo allen!

Ik heb 2 MSI rx480 Gaming kaarten, Samsung geheugen en bios mod

In afterburner gebruik ik de volgende instellingen:

Core voltage -50
Core clock 1101
Mem clock 2101

Beiden kaarten verbruiken ongeveer 90watt , keurig zal je zeggen maar draait toch niet helemaal stabiel

Heeft iemand advies over deze instellingen?

Groet!
bios op de kaarten ook aangepast? Met Polaris?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeln86
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-05 12:04
Yes ! Die zijn voor beiden kaarten aangepast zit enkel beetje vast op de correcte afterburner instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoutsor
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik zou graag willen beginnen met minen.
Ik heb de Bobcat 300 aangeschaft maar deze zal pas over maanden binnenkomen.
Graag zou ik nog een andere setting willen aanschaffen voor bitcoin of ethereum….
Weet iemand wat een goed begin setje is voor een absolute beginner in de mining wereld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 03:15
ewoutsor schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:05:
Graag zou ik nog een andere setting willen aanschaffen voor bitcoin of ethereum….
Weet iemand wat een goed begin setje is voor een absolute beginner in de mining wereld?
BTC minen thuis op je pc is niet rendabel en lucratief. Gaat je veel stroom kosten en het is beter om te minen in een miningpool samen. ETH is lucratiever, maar vraag is of je nog kan minen na ETH 2.0. Maar de gpu kaarten zijn erg duur geworden in het afgelopen jaar, dus dat was voor mij een punt om juist een helium miner te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoutsor
Niann-Tsyr schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:39:
[...]

BTC minen thuis op je pc is niet rendabel en lucratief. Gaat je veel stroom kosten en het is beter om te minen in een miningpool samen. ETH is lucratiever, maar vraag is of je nog kan minen na ETH 2.0. Maar de gpu kaarten zijn erg duur geworden in het afgelopen jaar, dus dat was voor mij een punt om juist een helium miner te bestellen.
Aaaah ja Ok.
Ik heb sindskort zonnepanelen en produceer nu redelijk wat kWh wat ik niet gebruik.
Zit in deze dagen op 25kwh per dag en gebruik 10kwh…….
Ik dacht wellicht is er een leuk goedkoop setjes om wat maandelijks mee te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 17:06
ewoutsor schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:49:
[...]

Ik dacht wellicht is er een leuk goedkoop setjes om wat maandelijks mee te verdienen.
Die bestaan niet. ;)

Je zou kunnen investeren in mining hardware maar dat is erg risicovol (je weet nooit zeker of je de investering er wel uit haalt). Minen met hardware die je al hebt kan in sommige situatie's nog wel interessant zijn, maar ik merk dat het, zeker het afgelopen half jaar, steeds lastiger word om als consument leuke winsten te behalen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoutsor
ChojinZ schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:58:
[...]

Die bestaan niet. ;)

Je zou kunnen investeren in mining hardware maar dat is erg risicovol (je weet nooit zeker of je de investering er wel uit haalt). Minen met hardware die je al hebt kan in sommige situatie's nog wel interessant zijn, maar ik merk dat het, zeker het afgelopen half jaar, steeds lastiger word om als consument leuke winsten te behalen.
Thxs voor de info man!
Toch jammer dat in slechts een 10 jaar tijd het al bijna onmogelijk word om te minen voor de particulier.
Zijn er nog andere opties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
ewoutsor schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 22:12:
[...]

Handelen in crypto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
ewoutsor schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:49:
[...]

Aaaah ja Ok.
Ik heb sindskort zonnepanelen en produceer nu redelijk wat kWh wat ik niet gebruik.
Zit in deze dagen op 25kwh per dag en gebruik 10kwh…….
Je kan het nu wel overhebben, dat moet je ook, maar in de winter kom je tekort. Dan zal je eerst de jaarbalans moeten opmaken, anders kun je het niet echt over "gratis" stroom hebben en dan betaal je dus de volle mep als je toch besluit te gaan minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

ewoutsor schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 22:12:
[...]

Thxs voor de info man!
Toch jammer dat in slechts een 10 jaar tijd het al bijna onmogelijk word om te minen voor de particulier.
Heb je een gamecomputer?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoutsor
Nee helaas niet zal dan nieuw moeten worden aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

ewoutsor schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 09:29:
[...]

Nee helaas niet zal dan nieuw moeten worden aangeschaft.
Ah jammer, anders had je die tussen het gamen door al in kunnen zetten voor wat minen. Je kan wel een rig bouwen nu maar met de tekorten zou ik nog een paar maandjes wachten tot GPU's weer voor een normale prijs verkrijgbaar zijn.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoutsor
Erasmo schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:58:
[...]

Ah jammer, anders had je die tussen het gamen door al in kunnen zetten voor wat minen. Je kan wel een rig bouwen nu maar met de tekorten zou ik nog een paar maandjes wachten tot GPU's weer voor een normale prijs verkrijgbaar zijn.
thxs man, je ik zal wel eens even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 01-04 16:57
Iemand reeds ervaring met unminable? Ben hierop uit gekomen aangezien ik wou overstappen van ETH mining naar Ravencoin, maar blijkbaar lukt dit niet met mijn GPU...

Concept is hetzelfde als nicehash, met dat verschil dat je kan kiezen in welke coin je uitbetaald wordt en dat je rechtstreeks op je eigen wallet uitbetaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
@mohaa51 Welke GPU heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

mohaa51 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:46:
Iemand reeds ervaring met unminable? Ben hierop uit gekomen aangezien ik wou overstappen van ETH mining naar Ravencoin, maar blijkbaar lukt dit niet met mijn GPU...

Concept is hetzelfde als nicehash, met dat verschil dat je kan kiezen in welke coin je uitbetaald wordt en dat je rechtstreeks op je eigen wallet uitbetaald wordt.
Ik ga morgen Ergo eens uitproberen. Wordt iig de videokaart niet zo heet van als bij RVN.
Plus, kan dezelfde mining software blijven gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
ik heb een 5700XT, for some reason krijg je daar de kawpowminer niet mee opgestart. Blijkt een veel voorkomend probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
resusaapje schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 19:13:
[...]

Ik ga morgen Ergo eens uitproberen. Wordt iig de videokaart niet zo heet van als bij RVN.
Jaagt RVN de temperatuur zo op dan? Nu met ETH is mijn temperatuur stabiel rond de 50°C en dat lijkt me best ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

mohaa51 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 19:24:
[...]

Jaagt RVN de temperatuur zo op dan? Nu met ETH is mijn temperatuur stabiel rond de 50°C en dat lijkt me best ok.
Dat is wat ik hoor en lees. Momenteel zit bij mij de GPU-temp op 45C en de hotspot op 57C. Met verbruik op 140W en de fans op 505 = 2200 toeren is het prima te doen. Raven schijnt echter richting de 200W te gaan en dan wordt het vrees ik onprettig. Terwijl ERG juist minder verbruikt en (momenteel) meer opbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-06 12:36
Vraag, lezen jullie wel de memory temps? Vindt de genoemde getallen namelijk erg laag..

Heb zelfs de thermal pads van mijn 3080 vervangen vanwege het hitte probleem en mijn Core temp komt overeen met de getallen van jullie, maar de memory ging al snel naar de 110 en daar gaat het juist om..

Just asking! :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLMaca
resusaapje schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 19:13:
[...]

Heb net ERGO aangezet. GTX 1070 8GB
58 MH/s / 115 W / temp zit rond de 65 graden (max 70 ingesteld)
t-rex 0.21.x / nanopool

MSI Afterburner 4.6.4.16094 Beta 3
Dit waren voor mij altijd de "safe" settings om te minen zonder dat hij raar ging doen.
Coreclock: 0
memory clock: 504
Powerlimit: 70%
Temp limit: 70 graden.
Fan: Auto / zit op 44%

Ik zit een beetje op het kantelpunt om de pc weer 24/7 aan te laten staan. Ik werk ook weer minder thuis, anders kon ik en werken en minen zonder problemen. Nu moet ik de pc aan laten staan zonder dat ik 'm echt gebruik.
Zal iets van $ 30,- (als ik het zo een beetje snel gok) opbrengen per maand. Dan is het meer voor de leuk om ERGO te hodlen dan om te verkopen.

Mijn GTX 1070 wordt te oud. Hij is alleen nog meer geschikt voor gamen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLMaca
ewoutsor schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:05:
Ik heb ook eens naar die bobcat zitten kijken. Nadeel is dat er hier in de buurt weinig tot niets zit en ik er dus eigenlijk zelf 3 of 4 zou moeten kopen. Ik moet me nog verdiepen in dat whitness gebeuren, maar anders zie ik er weinig heil in.
Edit: als ik dit al lees Niann-Tsyr in "Helium Miner" dan weet ik eigenlijk al genoeg. Leuk voor early adopters dus, maar voor nu ben je daar te laat mee.

[ Voor 12% gewijzigd door NLMaca op 17-08-2021 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-06 09:47
BTFD schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 21:02:
Vraag, lezen jullie wel de memory temps? Vindt de genoemde getallen namelijk erg laag..

Heb zelfs de thermal pads van mijn 3080 vervangen vanwege het hitte probleem en mijn Core temp komt overeen met de getallen van jullie, maar de memory ging al snel naar de 110 en daar gaat het juist om..

Mijn 6800:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hTA1cwbJDetj3Na1trdfF8aHCLc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8Ve4VtdrjBYQzMquBGDufVkr.png?f=fotoalbum_large

• resusaapje

resusaapje

h less

BTFD schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 21:02:

3080. Daar heb je het al. Berucht! ;) De 3070 blijft een stuk koeler :>

Bij mijn RTX3070 is de mem steeds zo'n 12 - 12 graden warmer dan de core, dus prima te doen.

• resusaapje

resusaapje

h less

NLMaca schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 21:28:
[...]

Heb net ERGO aangezet. GTX 1070 8GB
58 MH/s / 115 W / temp zit rond de 65 graden (max 70 ingesteld)
t-rex 0.21.x / nanopool

MSI Afterburner 4.6.4.16094 Beta 3
Dit waren voor mij altijd de "safe" settings om te minen zonder dat hij raar ging doen.
Coreclock: 0
memory clock: 504
Powerlimit: 70%
Temp limit: 70 graden.
Fan: Auto / zit op 44%

Ik zit een beetje op het kantelpunt om de pc weer 24/7 aan te laten staan. Ik werk ook weer minder thuis, anders kon ik en werken en minen zonder problemen. Nu moet ik de pc aan laten staan zonder dat ik 'm echt gebruik.
Zal iets van $ 30,- (als ik het zo een beetje snel gok) opbrengen per maand. Dan is het meer voor de leuk om ERGO te hodlen dan om te verkopen.
Ben vandaag ook overgestapt. Laatste flufje ETH kwam net voor het eten binnen en hop, lolminer omgegooid naar ERG.

RTX 3070 op
175MH/s
core: -350
Mem: +1350
Pwr: 53%
Temp: 83
Fan: 60%

Settings zijn tot mijn verrassing dezelfde als bij ETH. Wel ging het bij ETH zga altijd 100% goed, terwijl ik nu met ERG op 1% invalid shares zit. Morgen maar eens kijken wat ik daaraan kan doen.

Qua opbrengsten zit ik momenteel 20% hoger dan met ETH. Kijken hoelang dat goed blijft gaan 8)
Mijn GTX 1070 wordt te oud. Hij is alleen nog meer geschikt voor gamen haha
:7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:23
Niann-Tsyr schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:39:
[...]

Met ETH 2.0 wordt het PoS, minen is dan niet meer mogelijk. De vraag is alleen wanneer ETH 2.0 live gaat. Dat kan jaren duren of hetgaat nooit gebeuren. 4 jaar terug liep het project ook al met precies dezelfde gedachte, het kan nog even gaan duren.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
resusaapje schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 00:12:
[...]
Qua opbrengsten zit ik momenteel 20% hoger dan met ETH. Kijken hoelang dat goed blijft gaan 8)
[...]
Laat je het uitbetalen op een exchange of ga je voor de HODL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

NLMaca schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 17:55:
[...]

Laat je het uitbetalen op een exchange of ga je voor de HODL ?
One-Coiner-4-Life! *O*

Net m'n eerste Ergo ontvangen. Leuk hoor. Maar wat nu? Ga ik er mee door?

In drie dagen 1 ERG twv $14,84 ontvangen,
In drie dagen kan ik ook 0,005 ETH twv $16,33 ontvangen

Ben verbaasd dat https://whattomine.com/ een heel andere uitkomst heeft, maar hey, dat is wat ik in mijn wallets zie. Daarnaast ben je met ETH heel wat flexibeler dan met ERG: je kan er gewoon veel meer mee.

Dus voorlopig ga ik weer terug naar ETH voor zolang het kan, maar ik blijf wel whattomine in de gaten houden. Je weet immers maar nooit. En met lolminer is een switch van teen naar tander een fluitje van een cent.

Die ene ERG laat ik gewoon staan als een soort trofee 8)

[ Voor 6% gewijzigd door resusaapje op 21-08-2021 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
mohaa51 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:46:

Hier even op terugkomen: geen aanrader!
Heb hem met verschillende coins een dag laten draaien en vergeleken met returns als je direct mined: scheelt hem ongeveer 40% in returns

Voor het gemak betaal je dus wel een enorme prijs. Gelukkig heb ik het intussen toch klaar gekregen om RVN rechtstreeks te minen op men rig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
resusaapje schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 18:23:
[...]

One-Coiner-4-Life! *O*

Net m'n eerste Ergo ontvangen. Leuk hoor. Maar wat nu? Ga ik er mee door?

In drie dagen 1 ERG twv $14,84 ontvangen,
In drie dagen kan ik ook 0,005 ETH twv $16,33 ontvangen

Ben verbaasd dat https://whattomine.com/ een heel andere uitkomst heeft, maar hey, dat is wat ik in mijn wallets zie. Daarnaast ben je met ETH heel wat flexibeler dan met ERG: je kan er gewoon veel meer mee.

Dus voorlopig ga ik weer terug naar ETH voor zolang het kan, maar ik blijf wel whattomine in de gaten houden. Je weet immers maar nooit. En met lolminer is een switch van teen naar tander een fluitje van een cent.

Die ene ERG laat ik gewoon staan als een soort trofee 8)
1 van de redenen dat ik gestopt ben met het minen van ETH zijn de hoge transactie kosten, waardoor ik het niet zo flexibel vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

mohaa51 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:22:
[...]

1 van de redenen dat ik gestopt ben met het minen van ETH zijn de hoge transactie kosten, waardoor ik het niet zo flexibel vind..
Ethermine stort het in m'n matic wallet. Kost weinig, kan alles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djuroen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-05 23:30
Ik heb op mijn 6800 reference bij DaggerHashimoto ETH een hr van 63.53 MH/s op 134W, bij 58 graden. Fans op 48% draaiende. al paar dagen stabiel.
Mine pas sinds een paar dagen, bij wijze van test en om te leren. Mine via Kryptex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Djuroen schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 21:09:
[...]

Ik heb op mijn 6800 reference bij DaggerHashimoto ETH een hr van 63.53 MH/s op 134W, bij 58 graden. Fans op 48% draaiende. al paar dagen stabiel.
Mine pas sinds een paar dagen, bij wijze van test en om te leren. Mine via Kryptex.
Fees 0,005 ETH flat met minimaal 0,03 ETH payout. Da's dus tot 16% fee?!
(https://www.kryptex.org/en/fees#crypto-currency)

https://ethermine.org/ kan uitbetalen via het matic netwerk en dan zijn de kosten voor hen. Daarnaast krijg je bij hen de MEV ook uitbetaald. Weet niet of Kryptex dat ook doet? Is maar een schijntje, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djuroen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-05 23:30
resusaapje schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 13:34:
[...]

Fees 0,005 ETH flat met minimaal 0,03 ETH payout. Da's dus tot 16% fee?!
(https://www.kryptex.org/en/fees#crypto-currency)

https://ethermine.org/ kan uitbetalen via het matic netwerk en dan zijn de kosten voor hen. Daarnaast krijg je bij hen de MEV ook uitbetaald. Weet niet of Kryptex dat ook doet? Is maar een schijntje, maar toch :)
Dat zijn dus zaken waar ik totaal nog niet naar gekeken heb, maar bedankt voor de tip. Zal me er eens verder in verdiepen.

• danni1302
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 26-08-2022
Voor een Ethereum client project (Nimbus) doe ik een onderzoek naar hoe documentatie en uitleg voor Ethereum clients verbeterd kan worden. Is er hier iemand die een Ethereum client draait, geprobeert heeft op te zetten of daar interesse in heeft? Zou het erg waarderen als je wat vragen wilt beantwoorden. Duurt max 5 min *knip*

[ Voor 15% gewijzigd door Microkid op 25-08-2022 18:34 ]

• NLMaca
...

[ Voor 100% gewijzigd door NLMaca op 25-08-2022 18:36 . Reden: is al opgepakt door modje ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:35

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En jouw reactie ook niet, daar hebben we het TR meldpunt voor :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• resusaapje

resusaapje

h less

Fijn dat sommige topic zo weer eens in de aandacht komen.

Ik denk dat ik volgende week weer eens ga beginnen met het minen van Ergo. Iemand anders daar ook mee bezig? Benieuwd naar de ervaringen

• Geldmaken
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 25-02-2023
Voor de mensen die bekend zijn met low power mining en helium;

Chirp lijkt in de voetsporen te treden van helium en heeft een waitlist voor hun low power miners. Ze gaan eigenlijk verder waar helium stopt; ze gaan voor een wereldwijd 2.4ghz netwerk.

YouTube: Mesh+ 2.4 GhZ LoRa network on top of IOTAs DAG
** Knip, referrals zijn niet toegestaan.**

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 24-11-2022 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pringo
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 13-01 09:21
Knip, daarvoor is V&A.

[ Voor 88% gewijzigd door Taro op 08-12-2023 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!