Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
https://tracktrace.postnl.../SearchBasic.aspx?lang=nl daar kan je alles vinden van afmetingen tot gewichtBaZnGaNL schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:08:
Maar volgens mij niet de afmetingen.. Alleen het gewicht toch?
Thanks deze zocht ik idd. Jammer dat je deze gegevens niet kan vinden via de app of mijn pakketten...Raaa010 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:10:
[...]
https://tracktrace.postnl.../SearchBasic.aspx?lang=nl daar kan je alles vinden van afmetingen tot gewicht
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Verwijderd
Geen bezorg/tijd vakken is echt 2009!Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 08:18:
TV was verwachte verzending 12 maart. Maar nu via Dynalogic al zaterdag! Wel de hele dag thuis blijven, dus dat is ruk. Maar had toch geen plannen.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
It is happening

Je vraagt er wel een beetje om niet?
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Hier ookFrolow schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:32:
"Uw bestelling is reeds in het verzendproces of reeds verzonden uit het iBOOD magazijn. Helaas kan iBOOD daarom het afleveradres niet meer voor u wijzigen. Wel kunt u contact opnemen met de vervoerder PostNL om daar een afleveradreswijziging door te geven. Dit kan eventueel via de PostNL website met behulp van de track & trace code. Anders kunt u het telefonisch proberen."
It is happening
Leo1010 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:56:
[...]
[afbeelding]
Je vraagt er wel een beetje om niet?![]()
Nu hopen dat we vanavond al een track&trace code krijgen en de doos morgen binnen hebben:)
[ Voor 57% gewijzigd door Cevie op 05-03-2014 18:18 ]
hier ook Yeahh ben alleen pas zaterdag thuis
Dat krijg je te zien als je op 'adres wijzigen' klikt in 'mijn ibood'.
Inderdaad. Thanks!mark-k schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:17:
[...]
Dat krijg je te zien als je op 'adres wijzigen' klikt in 'mijn ibood'.
[ Voor 4% gewijzigd door TFDev op 05-03-2014 20:06 ]
TFDev schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:06:
Al die mensen die niet verder kunnen met hun leven omdat ze eerst de box moeten afwachten

Ze waren er bij de hunt ook hoor, heb ze minimaal 1 keer voorbij zien komen.Quad schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 00:44:
WILKINSON SWORD MESJES BIJ IBOOD!
Wel €10,- duurder als normaal.
Mja wat boeit het, besteld dus toch beetje blij weer met Ibood na de huntdeceptie
Iemand al een verzendbevestiging van zijn box?
Deze hunt niet hoor, Quad en ik hebben heel goed opgelet ;-) Wel genoeg Gilette-stuff, maar geen Wilkinson Quattro. En overdrijven van Quad is ook een vak, is 7 euro duurder dan de goedkoopste keer met deze hoeveelheid mesjesmark-k schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 00:59:
[...]
Ze waren er bij de hunt ook hoor, heb ze minimaal 1 keer voorbij zien komen.
Iemand al een verzendbevestiging van zijn box?
Maar geen bevestiging, zal dus wel een dagje later worden.
DankjewelRaaa010 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:31:
YouTube: (Dutch) Hitler's iBood Hunt experience hij is en blijft geniaal
Dat was in de hunt van november, toen kwam hij ook maar 1 keer langs.Frolow schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 05:31:
[...]
Deze hunt niet hoor, Quad en ik hebben heel goed opgelet ;-) Wel genoeg Gilette-stuff, maar geen Wilkinson Quattro. En overdrijven van Quad is ook een vak, is 7 euro duurder dan de goedkoopste keer met deze hoeveelheid mesjes![]()
Maar geen bevestiging, zal dus wel een dagje later worden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
eerst een product geannuleerd, werd later die dag verstuurd. kan gebeuren natuurlijk.
3 dagen later wordt een ander product (de MyBKS voucher) alsnog gemaild, terwijl ik die ook al geannuleerd had... 3 dagen ervoor!
das toch wel slordig....
Als je het geld teruggestort krijgt is er niks aan de hand toch?Waah schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:57:
gaat lekker ibood...
eerst een product geannuleerd, werd later die dag verstuurd. kan gebeuren natuurlijk.
3 dagen later wordt een ander product (de MyBKS voucher) alsnog gemaild, terwijl ik die ook al geannuleerd had... 3 dagen ervoor!
das toch wel slordig....
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
ik weet dat er nog mensen zijn in hetzelfde geval, ook foute bedrag terug gekregen?
Volgens mij is er nog geen box verstuurd....Viper® schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:16:
Waarom krijgt iedereen z'n box al en moet ik wachten tot 12 maart voor 2 stomme paraplu's
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Alles boven de 12 kg bevat waarschijnlijk een emmer strooizout
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com!
Je bestelling is onderweg en verzonden
Betreft: Ibood BOX
Morgen gelukkig toch thuis! Foto camera wordt opgeladen voor de show foto!!
Foto?BaZnGaNL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:42:
Yeej!! Mijn box ook!! Mooi optijd!!
Morgen gelukkig toch thuis! Foto camera wordt opgeladen voor de show foto!!
FILMEN ZUL JE!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
hahaha ook hier het mailtjedriel24 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:32:
[...]
Volgens mij is er nog geen box verstuurd....
om 11:32 reageerde ik hier
om 11:35 kreeg ik het mailtje "verzonden" !!

Filmen?? Heb dit nergens gelezen in de algemene voorwaarden.. xD
Ik hou het mooi op een HQ Foto!
Misschien wel heel erg offtopic, maar werkt die trimmer een beetje?Quad schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 00:44:
WILKINSON SWORD MESJES BIJ IBOOD!
Wel €10,- duurder als normaal.
Mja wat boeit het, besteld dus toch beetje blij weer met Ibood na de huntdeceptie
Gebruik hem niet veel, hooguit om bakkebaarden beetje bij te werken. Maar hij doet het wel goed verder.Krilo_89 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:50:
[...]
Misschien wel heel erg offtopic, maar werkt die trimmer een beetje?
Ik heb er straks drie van deze in huis liggen.
Gaat mij meer om de mesjes, die werken gewoon erg fijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 06-03-2014 12:00 ]
⏩ PVOutput☀️
Trimmer werkt prima om een beetje bij te werken als je een plekje vergeten bent, of als je ergens lastig bij komt met n normale trimmer. Voor je hele hoofd zou ik toch een grotere aanschaffen als ik jou was.Krilo_89 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:50:
[...]
Misschien wel heel erg offtopic, maar werkt die trimmer een beetje?
Waren idd gilette mesjes in deze hunt, excuses.
En mijn box is ook verzonden
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Dan laat ik hem schietenmark-k schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:59:
[...]
Trimmer werkt prima om een beetje bij te werken als je een plekje vergeten bent, of als je ergens lastig bij komt met n normale trimmer. Voor je hele hoofd zou ik toch een grotere aanschaffen als ik jou was.
Waren idd gilette mesjes in deze hunt, excuses.
En mijn box is ook verzonden
Ben je toch mooi thuis om hem persoonlijk in ontvangst te nemen?mydogisgone schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:02:
Hier ook verzonden. Morgen waarschijnlijk in huis. Beetje jammer dat ik met griep bij huis zit. Maar goed dat hoeft de pret niet te drukken hoop ik.
9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070
Ja dat klopt. Maar liever gewoon zonder griep. hahaPowder Toastman schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:03:
[...]
Ben je toch mooi thuis om hem persoonlijk in ontvangst te nemen?
Dit topic wordt meestal omgegooid in een *uitpakken* topicDjampire schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:04:
is het niet handig om gewoon een ''Ibood Hunt Box topic'' te openen, aangezien dat het enige is waar het nu nog over gaat?...
Da's waar. Veel beterschap dan, misschien voel je je morge wat beter...mydogisgone schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:05:
[...]
Ja dat klopt. Maar liever gewoon zonder griep. haha
http://producthistory.eu/...d+Quattro+scheerapparaat/Quad schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:13:
[...]
Dat was in de hunt van november, toen kwam hij ook maar 1 keer langs.
39,95 - 32,95 = €7. Agreed?
Voor mijn idee was het 29,95 maar je hebt gelijk, €7,-.Frolow schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:09:
[...]
http://producthistory.eu/...d+Quattro+scheerapparaat/
39,95 - 32,95 = €7. Agreed?
⏩ PVOutput☀️
Bedankt. Hoop ik zelf ook.Powder Toastman schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:06:
[...]
Da's waar. Veel beterschap dan, misschien voel je je morge wat beter...
Maargoed, ik heb ook geen forse baard maar een sikkie en een snor. Daar is hij prima voor, maar voor het grotere werk weet ik dus niet of hij dan net zo fijn werkt.
Ik moet er nog bij zeggen dat hij het beter doet als je het opzetstukje niet gebruikt (en dus zo kort mogelijk wilt maken). Daarvoor is hij prima, duurt alleen iets langer dan met een grotere trimmer (logisch). Wil je je hele baard 3mm lang hebben is hij niet zo voor geschikt, dan is een normale trimmer toch wel echt noodzakelijk.Krilo_89 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:03:
[...]
Dan laat ik hem schieten. Was meer bedoeld als trimmer voor je baard of wat langere stoppels. Dat is soms een waar slachtveld met een scheermes. (je staat meer te hakken dan dat je snijd)
Box is nu te tracken, maar nog geen afmetingen of gewicht zichtbaar helaas.
Ik zit al bijna 5 weken ziek thuis, dus niet klagenmydogisgone schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:02:
Hier ook verzonden. Morgen waarschijnlijk in huis. Beetje jammer dat ik met griep bij huis zit. Maar goed dat hoeft de pret niet te drukken hoop ik.
toettoett
Ben ik nou de enige die hoopt dat de dozen tegenvallen?Wietsee. schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:27:
Hier ook verstuurd! Dit wordt de doos der dozen.
ja, ik was te laat voor de box
Uw advertentie hier?
Don't question my authoritydriel24 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:32:
[...]
Volgens mij is er nog geen box verstuurd....
Als dit de doos der dozen wordt voor mij dan zou dat een mooie verjaardagscadeau zijnWietsee. schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:27:
Hier ook verstuurd! Dit wordt de doos der dozen.
Viper® schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:43:
* Viper® gunt jullie allemaal een set handdoeken, messen en een usb stick

Krijg jij 'm dus ook morgenVerwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:49:
Ik heb een tijdvak gekregen van 09:00-16:30...
En de befaamde EU stekkerViper® schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:43:
Maar zou wel vet zijn als er items als Onkyo receiver 7.1 of DSLR langskomen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Die mogen best in mijn box zitten, samen met een tv, receiver, en 18V makitaViper® schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:43:
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Deze keer?Cevie schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:14:
Duurste product is een Thecus N7700 werd door ibood gezegd in de 1dk chat:)
toettoett
[ Voor 99% gewijzigd door Uchiha1911 op 06-03-2014 13:21 ]
haha ik woon op het boerenland....Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:49:
Ik heb een tijdvak gekregen van 09:00-16:30...
Nog groter tijdvak
08:30 tot 21:30
Maar... is ook morgen
Ben erg benieuwd wat erin zit. De NAS is leuk qua waarde maar daar houd het voor mij een beetje bij op.vr 7 mrt 2014
11:30-15:00
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
vr 7 mrt 2014
09:30-11:30
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
toettoett
16:00 - 21:30
Meestal staat hij er gelukkig iets voor 17:00 uur!
Geen probleem volgens mij. Ze hebben mij nooit om legitimatie gevraagd, alleen bij aangetekend. Zijn al lang blij dat er iemand open doet om het in ontvangst te nemen.Thecola schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:50:
Tussen 9:00 en 11:00. Ben alleen niet thuis, ze komen hem bij m'n ouders brengen dus hoop dat die daar gewoon voor mogen tekenen
[ Voor 8% gewijzigd door benderke op 06-03-2014 14:09 ]
Ben benieuwd naar de afmeting & het gewicht!
daar hoop ik dus van harte op... maar met een tegoedbon is dat vaak best lastig....AdmiralSnipe schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:10:
[...]
Als je het geld teruggestort krijgt is er niks aan de hand toch?
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!