Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Als ik het echt allemaal van te voren wist...
Echt een goede deal dus
Koop maar nog eentje voor je buren.
Een euro en negen cent hehe.dutchgio schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:00:
1 euro korting op de adviesprijs inc. Verzenden..
Echt een goede deal dus
Ah gatverdamme!
ora et labora
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Heb je ook retourneringsrecht?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Autolader a 5 euro..
is 46 euro voor die telefoon.. Teveel
Hang van product af hoe lang het duurt.Alexxxxxxxxxx schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:02:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat elk iBood product weg is?
Heb je ook retourneringsrecht?
Een Dora broodrooster is vaak eerder weg dan een Joseph Joseph snijplanken set.
Annuleren kan tot de bestelling verzonden is en na verzending heb je 14 dagen retourrecht (verzendkosten moet je dan zelf betalen).
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Realistisch gezien... waar ga jij een Samsung lader halen voor 5 euro? Ja je kan het voor die prijs in China bestellen maar dat is toch niet dezelfde kwaliteit.GAIAjohan schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:04:
16GB SDHC a 8euro
Autolader a 5 euro..
is 46 euro voor die telefoon.. Teveel
Ik dacht dat hij 5.0 draaide?NotSoSteady schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:04:
Beste telefoon ooit, echte aanrader, ik heb hem zelf ook. Bloedje snel en is volledig up-2-date met Android 2.3 Gingerbread.
Jawel hoor.Leo1010 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:05:
[...]
Realistisch gezien... waar ga jij een Samsung lader halen voor 5 euro? Ja je kan het voor die prijs in China bestellen maar dat is toch niet dezelfde kwaliteit.
Daarom de autolader ookdutchgio schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:06:
Deze moet je heel vaak inpluggen...
Ik bedoelde dat die chinese lader dezelfde kwaliteit is.
[ Voor 8% gewijzigd door sambalbaj op 27-02-2014 02:09 ]
Denk dat hij het over de kwaliteit heeft. Aangezien het allemaal in dezelfde fabriek gemaakt wordt en men in Europese landen ongelooflijk veel marges heeft zal het qua kwaliteit wel goed zitten.
Tuurlijk niet, anders staan we hier morgen nog.NotSoSteady schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:07:
Stond er bij de Turtles nou serieus uitverkocht?
Uhmmm nee?exelletor schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:07:
[...]
Ik bedoelde dat die chinese lader dezelfde kwaliteit is.
http://www.righto.com/201...gers-in-lab-apple-is.html
Ben ik de enige?
De box komt als ik m'n PC heb uitgedaan en anders rond 3:00 ~ 3:30.
Adieu
Verder lezen... hij test ook 2 samsung laders...
Dat maak ik elke hunt mee...Cevie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:09:
@admiralSnipe,
zoiets had je vorige keer ook meegemaakt toch?
Maar wees niet getreurd want er is dan meer kans voor jullie!
of dan zit je smiddags ff op de plee terwijl een hunt langskomtAdmiralSnipe schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:10:
[...]
Dat maak ik elke hunt mee...
Maar wees niet getreurd want er is dan meer kans voor jullie!
same here, gewoon lekker netflix op de achtergrond en wachten maar op die box of nice dealNotSoSteady schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:10:
Ik lig al in me nest, chilluh
Bis morgen!
Ik zat laatst inderdaad 2 dagen lang te sch**ten.vlam12 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:11:
[...]
of dan zit je smiddags ff op de plee terwijl een hunt langskomt
Kwam uit het toilet en zag dat ik heel de hunt gemist had.
ora et labora
Allemaal werken ze prima
Als je eentje van de AGF afdeling pikt, dan zijn ze gratis.NotSoSteady schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:13:
Een plastic zak bij de Jumbo kost 25 cent.
Als je het pikt dat iemand je op je bek slaat, kan je dat al snel een tandBlord schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:14:
Pikken is per definitie altijd gratis

Als je even naar boven scrollt dan kun je het lezen.exelletor schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:15:
Waar is iedereen heen?
Dan kun je blijven wachten tot morgennacht rond 3-4 uur.Cevie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:17:
nog steeds hier. ga wel blijven tot de eerste pauze er is
1e nacht heeft geen pauze volgens mij.
Alleen maar pauzes zijn langs geweest?Cevie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 02:17:
nog steeds hier. ga wel blijven tot de eerste pauze er is
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!