More suction, many power, such wow
Great for pet owners... Zuigt waarschijnlijk zo je huisdier op. Of m'n hond gaat er op zitten en rondjes rijden door de kamer... Kan ook nog
Vergeet prachtig vacuüm niet. Een normaal vacuüm is namelijk te lelijk voor woorden, maar dit Vacuüm.. wow.
[ Voor 57% gewijzigd door Pixeltje op 28-02-2014 07:54 ]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Zo, die ging snel
[ Voor 4% gewijzigd door botech op 28-02-2014 07:56 ]
KAK, die 21:9 monitor wilde ik zo graag hebben!
AHVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 07:50:
[...]
Hopelijk een Harman Kardon 2.1 setje. Zal wel niet, but a man can pray.
Hoop zelf op de Boston acoustics A serie
(Aantal jaar geleden kwamen ze nog regelmatig langs)
I bad beat my meat by busting my nuts!
Die zie je nooit meer terug!vikt0r94 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 07:58:
KAK, die 21:9 monitor wilde ik zo graag hebben!
Nee, leek erop alsof ze er nog maar 1 op voorraad hadden..

dat micro sd kaartje had ik nog wel op de kop willen tikken, maar was te laat
Don't walk on the grass, smoke it.
Deze tas komt met pepermuntjes in het zijvak neem ik aan?
"ademt de lifestyle van boarders"
"ademt de lifestyle van boarders"

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Nieuwe serie gluren bij de buren met deze webcams?
Zijn het steeds verschillende camera's of andere
Dan ken je mijn buren nog niet.... Ik sla over 
@Dushe heb nu 2 types van Foscam voorbij zien komen, deze en de HD versie hiervan.
@Dushe heb nu 2 types van Foscam voorbij zien komen, deze en de HD versie hiervan.
[ Voor 46% gewijzigd door Robsta86 op 28-02-2014 08:08 ]
Van deze komen er in elk geval twee types voorbij, eentje met lage en eentje met hoge resolutie
Weet iemand een leuke receiver voor die JAMO speakerset? ben geen audiofiel
dus hoeft niet 4K en 500 euro te kosten
een goedemorgen iedereen, heerlijk geslapen hier
Klaar voor een nieuwe dag rommel kijken !
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Je bent een dik uur te laat ... Ga maar een kaartje halenShadowBumble schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:08:
een goedemorgen iedereen, heerlijk geslapen hierKlaar voor een nieuwe dag rommel kijken !
Een uur te laat voor wat ? een overpriced doos met Rommel ? Nee hoor de Box ga ik niet eens proberen te scoren ik heb gezien hoeveel keukenmeuk al voorbij is gekomen eigenlijk nog maar zeer weinig echt leuks gezien meeste is allemaal meh, niet bijzonder niet goedkoop.Cave_Boy schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:09:
[...]
Je bent een dik uur te laat ... Ga maar een kaartje halen
Bij deze box weet je in ieder geval zeker wat erin zit.
Niets dus, tot dat je er zelfs iets in stopt!
Rommel..
Dus het komt op hetzelfde neer. Goeie handel
Rommel..
Dus het komt op hetzelfde neer. Goeie handel
Dit ding lijkt verrassend veel op de lokale bak voor oude motor olie in te dumpen.
Verdomme die heb ik altijd al willen hebben #not
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nouja, niemand houd je tegen. Er past 24L olie in en die kun je nog op temperatuur houden ook.Dusche schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:13:
Dit ding lijkt verrassend veel op de lokale bak voor oude motor olie in te dumpen.
Ok die foto's daar beginnen steeds meer op de doge meme te lijken
Geheel met je eens.ShadowBumble schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:11:
[...]
Een uur te laat voor wat ? een overpriced doos met Rommel ? Nee hoor de Box ga ik niet eens proberen te scoren ik heb gezien hoeveel keukenmeuk al voorbij is gekomen eigenlijk nog maar zeer weinig echt leuks gezien meeste is allemaal meh, niet bijzonder niet goedkoop.
Heb alleen omdat een kussen bij mij stuk is nieuwe hoofdkussens besteld. Anders had ik ze ergens anders besteld. Was echt zo'n o naja dan koop ik ze nu inplaats van het weekend moment.
Quintezz, maakte die "vroeger" niet van die radardetector-units?
goedemorgen. -ding-ding- Mijn collega's vragen al wat dat geluid steeds is ...

Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.
Die toeter of het alarm zijn dan leukerpeter00 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:19:
goedemorgen. -ding-ding- Mijn collega's vragen al wat dat geluid steeds is ...
Klopt.Pixeltje schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:19:
Quintezz, maakte die "vroeger" niet van die radardetector-units?
De G sensor kan gevaarlijk zijn. Krijg je meer van die straatracers en allemaal een G sensor erin... Al kan het ook met je telefoon en dan een app bedenk ik me nu....
Verwijderd
Beetje late reactie maar op de box van half 2 heb ik raak geschoten. Ik was niet eens zo heel erg snel eigenlijk. Browser liep nog een keer vast tussendoor. (was wel al ingelogd en had mijn cc nr al klaar staan in de 'plakken buffer'. (typen gaat zo sloom op een mobieltje)
Denk dat scripts dus niet (veel) gebruikt worden anders was het zo nooit gelukt.
Hopelijk iets met stekker/accu en geen dekbedden of sokken
Denk dat scripts dus niet (veel) gebruikt worden anders was het zo nooit gelukt.
Best spannend nu afwachten wat er onder de paastak komt te liggenJe bestelling: 1x De beruchte iBOOD BOX! € 99.95 Verzendkosten € 5.95 --------------------------------Totaalbedrag € 105.90
Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
De verwachte verzenddatum van dit product is 10 maart 2014.
Hopelijk iets met stekker/accu en geen dekbedden of sokken
Alles loopt er vrij rap doorheen nu, zijn ze de restanten aan het verkopen?
5 uurtjes geslapen.. ben gegaan net na de box fail rond half 2. Even kijken of ik daarna de Foscam HD gemist heb 
EDIT; nee dus
EDIT; nee dus
[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 28-02-2014 08:24 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Waarschijnlijk eerst alle gecancelde meuk van gisterenPixeltje schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:24:
Alles loopt er vrij rap doorheen nu, zijn ze de restanten aan het verkopen?
ShadowBumble schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:24:
[...]
Waarschijnlijk eerst alle gecancelde meuk van gisteren
Sja een echte tweakert heeft zijn huis allang volhangen met IP Cam's want hoe moet je anders de vissen/vogel en kat in de gaten houden als je achter je pc zit.Cave_Boy schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:24:
Weer een gluren bij de buren camera...
Okee hier heb heulemaal niks aan tenzij ik m'n broertje vacuüm wil laten trekken
Verwijderd
jawel, half uur geledenTommyGun schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:24:
5 uurtjes geslapen.. ben gegaan net na de box fail rond half 2. Even kijken of ik daarna de Foscam HD gemist heb
EDIT; nee dus
Was niet de HD-uitvoering
zo...goedemorgen, vandaag weer eens kijken of er wat leuks voorbij komt
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik ben echt bang om een leuke aanbieding mis te lopen! Zoals de AOC 21:9 monitor was een leuke aanbieding! Als ik nu maar even weg ben zal je het net zien komt er een box of een leuke aanbieding!
FOMO-gevalletje.marineII7 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:28:
Ik ben echt bang om een leuke aanbieding mis te lopen! Zoals de AOC 21:9 monitor was een leuke aanbieding! Als ik nu maar even weg ben zal je het net zien komt er een box of een leuke aanbieding!
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Ik zwengel de laptop maar eens aan. Want zo kom ik toch nergens
Hmm thermisch shirt... Winter is al zo goed als over... Veel winkels zitten met overschotten. Nu te vinden bij Ibood:-)
Wie gooit z'n glazen in?
haha wat zijn we weer melig das op te snijden op de prijzen
Ik zie dat er speakers voorbij waren gekomen. Weet iemand hoeveel die Magnat Supreme 2500 kostte?
190
we gaan weer verder
niks gemist gelukkig
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Kijk zelf anders .... http://www.ibood.com/nl/n...ebouwde_side_bass_driver/DGonlag2 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:39:
Ik zie dat er speakers voorbij waren gekomen. Weet iemand hoeveel die Magnat Supreme 2500 kostte?
Waar staat de prijs dan??-Trouble- schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:40:
[...]
Kijk zelf anders .... http://www.ibood.com/nl/n...ebouwde_side_bass_driver/
die wordt niet genoemd
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Oh je hebt gelijk. But still. Kijk zelf even: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Staat geen prijs bij. Anders had ik het niet hoeven vragen hé...-Trouble- schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:40:
[...]
Kijk zelf anders .... http://www.ibood.com/nl/n...ebouwde_side_bass_driver/
@Hierboven 190? Dat is best netjes voor 2 boxen, een enkele kost al 230 ofzo in de price watch. Hopelijk komt ie nog eens langs.
Faal trouble..-Trouble- schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:42:
[...]
Oh je hebt gelijk. But still. Kijk zelf even: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Ga jij nou maar een box scoren
Met pompende bass he !
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
I'm trying, zelfde verhaal als met jou, het lukt maar niet
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Thx, handige link.-Trouble- schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:42:
[...]
Bij de vorige lag ik al heerlijk te slapennavlim schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:45:
[...]
I'm trying, zelfde verhaal als met jou, het lukt maar niet
trutterware #again
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
box
van
plastic
hersluitbaar
van
plastic
hersluitbaar
13 boxen
En weer die Foscam gemist-Trouble- schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:42:
[...]

Ik hoop het ookDGonlag2 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:43:
[...]
@Hierboven 190? Dat is best netjes voor 2 boxen, een enkele kost al 230 ofzo in de price watch. Hopelijk komt ie nog eens langs.
Stuk beter als het Jamo setje. Ook al krijg je maar een 2.0 i.p.v 5.0
Het bereik van deze speakers is een stuk groter. Gedetailleerder. 30Hz-38.000Hz
De Jamo's gaan maar tot de 20.000Hz
''computerversneller'' -.-
Dan moet je iig geen Intel SSD nemenspartacusNLD schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:52:
''computerversneller'' -.-

Verwijderd
Je mist niets hoor. Je kunt beter investeren in een goed kophouten blok en een fatsoenlijk mes.Meulendijks89 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:50:
Heb ze ook idd, wou die messen en snijplank maar kut raboapp werkte niet mee dus gemist
Verwijderd
Deze SSD gaat langzaam in more ways than one.Nixo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:53:
SSD gaat langszaam, niet goed?
Komen er ook goede messen op ibood? vaak niet toch?Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:53:
[...]
Je mist niets hoor. Je kunt beter investeren in een goed kophouten blok en een fatsoenlijk mes.
toettoett
kun je beter deze pakken: pricewatch: Samsung 840 EVO 250GB
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Hmm 1 box gemist om half 2...
En na 1:40 storing?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Verwijderd
Ik heb ze nog nooit gezien. Maar ik ben dan ook een zeikerd op het gebied van messen. Vorige week voor 500E 2 messen gekochtThecola schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:54:
[...]
Komen er ook goede messen op ibood? vaak niet toch?
Verwijderd
Slaap pauze.RonaldDesigns schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:55:
Verwijderd
nee, geen storing, pauze volgens mijRonaldDesigns schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:55:
Dude, ik ben ook kieskeurig in mijn messen, maar 500 euro? Welk merk als ik vragen magVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:55:
[...]
Ik heb ze nog nooit gezien. Maar ik ben dan ook een zeikerd op het gebied van messen. Vorige week voor 500E 2 messen gekocht.
500 euroVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:55:
[...]
Ik heb ze nog nooit gezien. Maar ik ben dan ook een zeikerd op het gebied van messen. Vorige week voor 500E 2 messen gekocht.
Aha, ja dat vind ik ook weer een beetje overdrevenVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:55:
[...]
toettoett
Echt goeie messen zijn heel duur haha, maar ben een setje redelijke messen ben ik allang blijThecola schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:57:
[...]
Aha, ja dat vind ik ook weer een beetje overdreven
Verwijderd
Masakage Koishi Gyuto (21 cm algemeen mes)

en
Masakage Koishi Nakiri (17 cm groentemes)

De "Koishi" staat voor "steentje" het oppervlakte is zo gehamerd dat het eruitziet als rivier keitjes.

Meer dan 500€ trouwens. 280€ voor het koksmes en 260€ voor het groentemes.

en

De "Koishi" staat voor "steentje" het oppervlakte is zo gehamerd dat het eruitziet als rivier keitjes.

Understatement, ik had onze messen denk ik voor 1/10e van die prijs. RVS, maar daar is ook alles mee gezegd.Thecola schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:57:
[...]
Aha, ja dat vind ik ook weer een beetje overdreven
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Wanne gek zeg hahaVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:59:
Masakage Koishi Gyuto (21 cm algemeen mes)
[afbeelding]
en
[afbeelding]
[afbeelding]

Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!